PDA

View Full Version : Jedd's reisbureau


Jedd
3 januari 2010, 15:20
omdat daar blijkbaar nog geen topic over is.

omdat mijn reispas vervalt in december 2010 heb ik een nieuw exemplaar nodig om in juli 2010 op reis te kunnen :wtf:



75 duur verspilde euro's me dunkt :evil:

Jazeker
3 januari 2010, 15:43
:| de logica ontgaat me ook, eerlijk gezegd.

From_Vlaanderen
3 januari 2010, 16:23
omdat daar blijkbaar nog geen topic over is.

omdat mijn reispas vervalt in december 2010 heb ik een nieuw exemplaar nodig om in juli 2010 op reis te kunnen :wtf:



75 duur verspilde euro's me dunkt :evil:

Thuisblijven;-)

schaduw
3 januari 2010, 16:25
Jep, beter voor het klimaat. En onze economie.

From_Vlaanderen
3 januari 2010, 16:27
Jep, beter voor het klimaat. En onze economie.

Voil�*.

Dire Straits - Twisting by the Pool (http://www.youtube.com/watch?v=nszEjMieRR0)

Txiki
3 januari 2010, 16:28
Of naar een land reizen waarvoor je geen reispas nodig hebt.

From_Vlaanderen
3 januari 2010, 16:29
Of naar een land reizen waarvoor je geen reispas nodig hebt.

Spanje bijvoorbeeld.


























*Auch*;-)

schaduw
3 januari 2010, 16:30
Ja, stap eens naar Lourdes.

Jaani_Dushman
3 januari 2010, 16:31
Of naar een land reizen waarvoor je geen reispas nodig hebt.:cheer: Plopsaland! :cheer:





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Txiki
3 januari 2010, 16:32
Spanje bijvoorbeeld.


*Auch*;-)

Heb je krampen ofzo? Inderdaad, bijvoorbeeld naar Spanje. Prachtig land overigens, met een geweldige natuur en cultuur. En als hij dan toch in Spanje zou rondlopen, kan hij ineens eens op bezoek gaan in Baskenland, Catalonië, Galicië of Portugal, he. ;-)

From_Vlaanderen
3 januari 2010, 16:32
Ja, stap eens naar Lourdes.

En eten voor 3 weken meenemen zeker. :lol:

schaduw
3 januari 2010, 16:33
Neen vasten.

Txiki
3 januari 2010, 16:33
:cheer: Plopsaland! :cheer:





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:magniet: Abonnement voor Plopsaland kost 75 euro! Gewone toegang 25 euro!

From_Vlaanderen
3 januari 2010, 16:35
Heb je krampen ofzo? Inderdaad, bijvoorbeeld naar Spanje. Prachtig land overigens, met een geweldige natuur en cultuur. En als hij dan toch in Spanje zou rondlopen, kan hij ineens eens op bezoek gaan in Baskenland, Catalonië, Galicië of Portugal, he. ;-)

Maarja, Portugal tof landje. Met mijn 2 woorden Spaans toch nog een pintje kunnen krijgen. Grossos Pintos.:lol:

Jaani_Dushman
3 januari 2010, 16:36
:magniet: Abonnement voor Plopsaland kost 75 euro! Gewone toegang 25 euro!En als er een stempel van Plopsaland in je paspoort staat, geraak je niet meer binnen in de dubbel-anarchie Peebeeëllië-Erkatenistan. ;-)

Jazeker
3 januari 2010, 16:59
Heb je krampen ofzo? Inderdaad, bijvoorbeeld naar Spanje. Prachtig land overigens, met een geweldige natuur en cultuur. En als hij dan toch in Spanje zou rondlopen, kan hij ineens eens op bezoek gaan in Baskenland, Catalonië, Galicië of Portugal, he. ;-)

A Coruña voor mij.

Jedd
3 januari 2010, 23:47
:| de logica ontgaat me ook, eerlijk gezegd.

voor veel landen moet een reispas moet nog 6 maand geldig zijn na de uitreisdatum

de mijne is bij mijn terugkeer is België nog 5 maand en een paar dagen geldig geldig :roll: :roll: :roll:

Dronkoers
4 januari 2010, 01:56
Voor diegene die 20 keer per jaar op reis gaan buiten europa...
Waarom blijven jullie niet daar?
zo een spaarboek, en ergens leven waar je minder moet betalen :cheer:

bgf324
5 januari 2010, 00:18
Reisbureauman, schrijf me es een reis nr ergens warm voor aub.

lombas
5 januari 2010, 07:43
Maarja, Portugal tof landje. Met mijn 2 woorden Spaans toch nog een pintje kunnen krijgen. Grossos Pintos.:lol:

Ik denk dat ge nog verder komt in Spanje door gewoon naar een "bier" te vragen...

Jantje
5 januari 2010, 08:39
omdat daar blijkbaar nog geen topic over is.

omdat mijn reispas vervalt in december 2010 heb ik een nieuw exemplaar nodig om in juli 2010 op reis te kunnen :wtf:



75 duur verspilde euro's me dunkt :evil:

Ach,trek het je niet aan.
Kreeg gisteren de vraag van een Nederlandse politieagent of ik geen internationale reispas op zak had, zodat hij de gegevens kon lezen.
Want de Belgische ID-kaart kunnen ze daar niet inscannen en dus niet controleren op echtheid.