PDA

View Full Version : Hoe forum-software werkt.


Nexer
8 januari 2010, 11:13
Nee serieus, zien jullie die edit, knop rechts-onder jullie posts niet nadat jullie iets geantwoord hebben? Die blijft een tijdje staan.


Valt me op, dat sommige mensen systematisch 3 of 4 posts maken in hetzelfde topic, op minder dan 5 minuten tijd.

Je kan dat dus gerust je volgende tekst onder de vorige zetten... in dezelfde post.

EDIT: aangepast, zie, onder mijn tekstje, staat er "laatst gewijzigd door Nexer : ..."

Maar precies niemand die dat wil doen...

postcount++ ?

Txiki
8 januari 2010, 11:21
Wij wille nen andere meester!
Wij wille nen andere meester!
Wij moete nen andere meester hebbe!

8-)

Nexer
8 januari 2010, 11:37
Wij wille nen andere meester!
Wij wille nen andere meester!
Wij moete nen andere meester hebbe!

8-)

Ge hebt niet te willen :-P

Txiki
8 januari 2010, 11:37
Ge hebt niet te willen :-P

Niet? :-(

abou Anis
8 januari 2010, 12:52
Valt me op, dat sommige mensen systematisch 3 of 4 posts maken in hetzelfde topic, op minder dan 5 minuten tijd.

Dat was mij ook al opgevallen

abou Anis
8 januari 2010, 12:53
Je kan dat dus gerust je volgende tekst onder de vorige zetten... in dezelfde post.

Hé ja, dat is waar.

abou Anis
8 januari 2010, 12:53
EDIT: aangepast, zie, onder mijn tekstje, staat er "laatst gewijzigd door Nexer : ..."

Knap!

abou Anis
8 januari 2010, 12:55
Maar precies niemand die dat wil doen...

postcount++ ?

Toch bedankt voor de tip :thumbsup:

Anna List
8 januari 2010, 14:42
Nee serieus, zien jullie die edit, knop rechts-onder jullie posts niet nadat jullie iets geantwoord hebben? Die blijft een tijdje staan.


Valt me op, dat sommige mensen systematisch 3 of 4 posts maken in hetzelfde topic, op minder dan 5 minuten tijd.

Je kan dat dus gerust je volgende tekst onder de vorige zetten... in dezelfde post.

EDIT: aangepast, zie, onder mijn tekstje, staat er "laatst gewijzigd door Nexer : ..."

Maar precies niemand die dat wil doen...

postcount++ ?

vroeger ging dat hier soms zo snel dat als je zou editen ... er wsl al een paar posts onder stonden ... zonder dat die dan nog je edit gezien zouden hebben.

Duupje
8 januari 2010, 15:06
vroeger ging dat hier soms zo snel dat als je zou editen ... er wsl al een paar posts onder stonden ... zonder dat die dan nog je edit gezien zouden hebben.

Moh.. Anna terug? :cheer:

Anna List
8 januari 2010, 15:25
Moh.. Anna terug? :cheer:

:cheer: Duupieeeeeeeeeeeee :cheer:

:hug:

Xenophon
8 januari 2010, 15:32
Moh.. Anna terug? :cheer:

Ja, en daar ben ik verantwoordelijk voor.