PDA

View Full Version : Wie de wereld liefdevol aanziet.........


harriechristus
8 januari 2010, 21:43
Wie de wereld liefdevol aanziet.


Wie de wereld liefdevol aanziet, wordt ook zelf door de wereld met liefde bekeken.
Want de wereld is alleen maar een projectie van je eigen goede of slechte hart.

Hoe vinden jullie die?

:mrgreen:

cookie monster
8 januari 2010, 21:55
http://www.youtube.com/watch?v=EceOhfqYQhw ;-)

rikbe
9 januari 2010, 12:53
Wie de wereld liefdevol aanziet.


Wie de wereld liefdevol aanziet, wordt ook zelf door de wereld met liefde bekeken.
Want de wereld is alleen maar een projectie van je eigen goede of slechte hart.

Hoe vinden jullie die?

:mrgreen:

Droom maar rustig verder maar pas op voor de kater.

harriechristus
9 januari 2010, 14:00
Droom maar rustig verder maar pas op voor de kater.wie haat zaait, zal haat oogsten en zo gaat de wereld ten onder.
Alleen ikke en de rest kan stikken is het moderne principe, verheven in Amerika, wat dan christendom moet heten.
Maar het is daar de duivel op de troon van God, net als in Rome.
Vanuit Rome is via het protestantisme en via de maffia getransporteerd naar Amerika.
Wie oren heeft om te horen, die hore.....:multi:

rikbe
9 januari 2010, 15:02
wie haat zaait, zal haat oogsten en zo gaat de wereld ten onder.Alleen ikke en de rest kan stikken is het moderne principe, verheven in Amerika, wat dan christendom moet heten.
Maar het is daar de duivel op de troon van God, net als in Rome.
Vanuit Rome is via het protestantisme en via de maffia getransporteerd naar Amerika.
Wie oren heeft om te horen, die hore.....:multi:

De wereld draait rustig verder.

harriechristus
10 januari 2010, 12:29
De wereld draait rustig verder.voorlopig nog wel, ja, maar of het zo rustig blijft draaien dat is nog maar de vraag....

rikbe
10 januari 2010, 13:30
voorlopig nog wel, ja, maar of het zo rustig blijft draaien dat is nog maar de vraag....

De eerste paar miljard jaar wel, denk ik.

respublica
10 januari 2010, 17:43
Maar het is daar de duivel op de troon van God, net als in Rome.
Dat van die duivel zou wel eens kunnen kloppen.
http://thebaumer.files.wordpress.com/2009/05/pope-benedict2.jpg
:cheer:

Albrecht
10 januari 2010, 17:47
Dat van die duivel zou wel eens kunnen kloppen.
http://thebaumer.files.wordpress.com/2009/05/pope-benedict2.jpg
:cheer:Die vergelijking zou je met veel bejaarde mensen kunnen doen.

harriechristus
11 januari 2010, 19:44
De eerste paar miljard jaar wel, denk ik.de aarde wel, maar de mensen daarop, dus de wereld, daar gaat het hier om.....:-)

Bovenbuur
11 januari 2010, 19:57
http://www.youtube.com/watch?v=EceOhfqYQhw ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=fvFqiU_Zd0U

Andro
11 januari 2010, 20:05
http://www.mothering.com/discussions/images/smilies/violin.gif

rikbe
11 januari 2010, 22:19
de aarde wel, maar de mensen daarop, dus de wereld, daar gaat het hier om.....:-)

Och die gaan ook nog wel een tijdje mee. Niet iedereen heeft een deathwish...

harriechristus
13 januari 2010, 17:49
Och die gaan ook nog wel een tijdje mee. Niet iedereen heeft een deathwish...je behoeft ook geen doodwens te hebben om jezelf toch naar de knoppen te helpen.

rikbe
13 januari 2010, 21:47
je behoeft ook geen doodwens te hebben om jezelf toch naar de knoppen te helpen.

Nee? Hoe doe jij het dan?

harriechristus
14 januari 2010, 11:13
Nee? Hoe doe jij het dan?Ik sterf gewoon langzaam van de ouderdom......:roll:

En hoe ga jij het doen?

cookie monster
15 januari 2010, 01:41
Als't zover is , is'tzover ;)

harriechristus
15 januari 2010, 13:28
Als't zover is , is'tzover ;)Als je dat zo zegt, krijg ik het gevoel dat het nu al zover is.
:roll:

rikbe
15 januari 2010, 16:18
Als je dat zo zegt, krijg ik het gevoel dat het nu al zover is.
:roll:

Staan ze aan je deur met een kruis?

cookie monster
15 januari 2010, 16:20
Nee hoor , ikpluk de dag :)

Mochtzover zijn , liefst BAM , licht uit , over & uit !!
Jaren aanmachine liggen , en lijden , neeeee !!!!
Tenzij wonderenbestaan !!!!

harriechristus
16 januari 2010, 17:31
Nee hoor , ikpluk de dag :)

Mochtzover zijn , liefst BAM , licht uit , over & uit !!
Jaren aanmachine liggen , en lijden , neeeee !!!!
Tenzij wonderenbestaan !!!!moge het zo geworden als je zelf wilt....:-D

cookie monster
17 januari 2010, 14:22
ben reïncarnatie vanmezelf 8O:-D

harriechristus
17 januari 2010, 15:18
ben reïncarnatie vanmezelf 8O:-DIk hoop dat dat voortkomt uit een totale tevredenheid met jezelf, want dan is het zeker goed te noemen.
Ga zo door tot in alle eeuwigheid....:-P

cookie monster
17 januari 2010, 15:22
.... ennog veeeeeeeeeeeeeeeel langer :-D

harriechristus
17 januari 2010, 16:09
.... ennog veeeeeeeeeeeeeeeel langer :-Ddat ken natuurlijk niet, hè? En na 1000 levens van jezelf zal je al kotsmisselijk zijn van jezelf en bidden om iemand anders te mogen worden.
Bijvoorbeeld zo iemand als ik.......:-D

cookie monster
17 januari 2010, 16:15
biddenhttp://www.clicksmilies.com/s1106/wuerg/vomit-smiley-023.gif


Bijvoorbeeld zo iemand als ik.......:-DKill me :-D

rikbe
17 januari 2010, 18:10
dat ken natuurlijk niet, hè? En na 1000 levens van jezelf zal je al kotsmisselijk zijn van jezelf en bidden om iemand anders te mogen worden.
Bijvoorbeeld zo iemand als ik.......:-D

Ik had al een gevoel dat ik je al kende, Kain. 8-)

Johan Bollen
17 januari 2010, 18:42
Wie de wereld liefdevol aanziet.


Wie de wereld liefdevol aanziet, wordt ook zelf door de wereld met liefde bekeken.
Want de wereld is alleen maar een projectie van je eigen goede of slechte hart.

Hoe vinden jullie die?

:mrgreen:Dat groen ventje verpest de boodschap.

harriechristus
17 januari 2010, 19:49
Dat groen ventje verpest de boodschap.hier een beter ventje..........:-D

kgeefgenefok
17 januari 2010, 19:58
Wie de wereld liefdevol aanziet.


Wie de wereld liefdevol aanziet, wordt ook zelf door de wereld met liefde bekeken.
Want de wereld is alleen maar een projectie van je eigen goede of slechte hart.

Hoe vinden jullie die?

:mrgreen:

Projecteer jij maar rustig verder met je New Age filosofie, ik heb er na rijp beraad een andere mening op nagehouden.

Ik heb tal van doodbrave en goeie zielen gekend waarvan je achteraf zou kunnen denken dat ze voor het ongeluk geboren waren. Mensen die ondanks de bijna ondraaglijke tegenslagen en ziektes die hen ten deel vielen, pientere en leuke mensen bleven.

Neem nou Christus zelf: de man leeft heel z'n leven godsvruchtig en is een voorman voor de zieken en verdrukten in zijn omgeving. Hij wordt verraden door z'n beste vrienden, wordt gemarteld en sterft een gruweldood aan het kruis. Had die man dan een slecht hart? :roll:

Lees wat Schopenhauer, Nietzsche of Sartre en uw hippie-trippie-visie zal snel een andere vorm aannemen.

rikbe
17 januari 2010, 21:02
Neem nou Christus zelf: de man leeft heel z'n leven godsvruchtig en is een voorman voor de zieken en verdrukten in zijn omgeving. Hij wordt verraden door z'n beste vrienden, wordt gemarteld en sterft een gruweldood aan het kruis. Had die man dan een slecht hart? :roll:

Dat waren zijn vrienden niet maar zijn discipelen, die hij jaren lang heeft betuttelt. Geen wonder dat ze hem beu werden.

harriechristus
18 januari 2010, 12:41
Projecteer jij maar rustig verder met je New Age filosofie, ik heb er na rijp beraad een andere mening op nagehouden.
Geen New Age, maar Bijbels Hegeliaans.......
Ik heb tal van doodbrave en goeie zielen gekend waarvan je achteraf zou kunnen denken dat ze voor het ongeluk geboren waren. Mensen die ondanks de bijna ondraaglijke tegenslagen en ziektes die hen ten deel vielen, pientere en leuke mensen bleven.
prima......
Neem nou Christus zelf: de man leeft heel z'n leven godsvruchtig en is een voorman voor de zieken en verdrukten in zijn omgeving. Hij wordt verraden door z'n beste vrienden, wordt gemarteld en sterft een gruweldood aan het kruis. Had die man dan een slecht hart? :roll:
tuurlijk niet......
Lees wat Schopenhauer, Nietzsche of Sartre en uw hippie-trippie-visie zal snel een andere vorm aannemen.Lees eens Hegel........als je daar verstand voor hebt.......:-D

backfire
18 januari 2010, 14:31
Wie de wereld liefdevol aanziet.


Wie de wereld liefdevol aanziet, wordt ook zelf door de wereld met liefde bekeken.
Want de wereld is alleen maar een projectie van je eigen goede of slechte hart.

Hoe vinden jullie die?

:mrgreen:

Tof! Kan je dat ook even in het Ethiopisch / Darfours / ... vertalen en naar de respectievelijke gebieden sturen met de boodschap dat ze daar niet moeten zagen en klagen?

harriechristus
21 januari 2010, 15:25
Tof! Kan je dat ook even in het Ethiopisch / Darfours / ... vertalen en naar de respectievelijke gebieden sturen met de boodschap dat ze daar niet moeten zagen en klagen?Ik neem aan dat je zelf in Ethiopië woont?
:roll: