PDA

View Full Version : Wat is buiten K&K het interessantste subforum?


Weezer
12 januari 2010, 18:35
Koetjes en kalfjes staat op P.be op eenzame hoogte, dat lijkt me duidelijk. Maar op welk subforum is het nog meer goed toeven? We gaan dat pollen...

Dronkoers
12 januari 2010, 18:47
"Wie is er online?"

Weezer
12 januari 2010, 18:47
"Wie is er online?"

:lol:

Zwartengeel
12 januari 2010, 19:09
Persmededelingen, omdat dit het enige kanaal is langs waar de BUB af en toe nog iets van zich laat horen op dit forum.

Heftruck
12 januari 2010, 19:17
Maatschappij en samenleving, Economie, Links.

Godsdienst en levensovertuiging net niet wegens overwegend abominabele threads.

Bovenbuur
12 januari 2010, 20:49
Fora met te weinig gestoorde mensen zijn saai. Daarom werkt k&k ook zo goed.

From_Vlaanderen
12 januari 2010, 22:14
Milieu
Links
Rechts
Ni goe die troep

Zwartengeel
12 januari 2010, 22:14
Staatsinrichting (vroeger 'communautaire discussies' genoemd) was ooit mijn favoriete subforum en eigenlijk ook een beetje de reden waarom ik destijds hier beland ben, maar dat is momenteel helemaal naar de vernieling geholpen door het eindeloze geëmmer tussen henri, system, shadowke en de andere trollen die er ronddwalen. Ik mis daar echt de goeie ouwe tijd met o.a. Jan Van den Berghe, Knuppel, Egidius, Tantist, Kim, Superstaaf en Hans, Patriot en de andere bubbers... :|

Dronkoers
12 januari 2010, 22:17
ik mis k&k anno 2007 :-(

Jazeker
12 januari 2010, 22:18
Staatsinrichting (vroeger 'communautaire discussies' genoemd) was ooit mijn favoriete subforum en eigenlijk ook een beetje de reden waarom ik destijds hier beland ben, maar dat is momenteel helemaal naar de vernieling geholpen door het eindeloze geëmmer tussen henri, system, shadowke en de andere trollen die er ronddwalen. Ik mis daar echt de goeie ouwe tijd met o.a. Jan Van den Berghe, Knuppel, Egidius, Tantist, Kim, Superstaaf en Hans, Patriot en de andere bubbers... :|

Jazeker
12 januari 2010, 22:19
En Kim zou ik ook graag terug hebben. Om haar dan weer weg te slaan misschien maar graag terug :-)

bgf324
12 januari 2010, 22:24
De rest kijk ik amper.

Johan Bollen
12 januari 2010, 22:50
Maatschappij en samenleving, internationaal, godsdienst en levensovertuiging, milieu, economie, forumsessies met politici, ongeveer in die volgorde.

Jaani_Dushman
12 januari 2010, 23:22
Ik mis daar echt de goeie ouwe tijd met o.a. Jan Van den Berghe, Knuppel, Egidius, Tantist, Kim, Superstaaf en Hans, Patriot en de andere bubbers... :|Yep. :-(

Txiki
12 januari 2010, 23:35
Suggesties en mededelingen

Jazeker
13 januari 2010, 08:09
"Wie is er online?"

Online :-(

vlijmscherp
13 januari 2010, 08:11
Staatsinrichting (vroeger 'communautaire discussies' genoemd) was ooit mijn favoriete subforum en eigenlijk ook een beetje de reden waarom ik destijds hier beland ben, maar dat is momenteel helemaal naar de vernieling geholpen door het eindeloze geëmmer tussen henri, system, shadowke en de andere trollen die er ronddwalen. Ik mis daar echt de goeie ouwe tijd met o.a. Jan Van den Berghe, Knuppel, Egidius, Tantist, Kim, Superstaaf en Hans, Patriot en de andere bubbers... :|

maar je kunt er wel goed lachen, toch?

van Maerlant
13 januari 2010, 08:44
Staatsinrichting (vroeger 'communautaire discussies' genoemd) was ooit mijn favoriete subforum en eigenlijk ook een beetje de reden waarom ik destijds hier beland ben, maar dat is momenteel helemaal naar de vernieling geholpen door het eindeloze geëmmer tussen henri, system, shadowke en de andere trollen die er ronddwalen. Ik mis daar echt de goeie ouwe tijd met o.a. Jan Van den Berghe, Knuppel, Egidius, Tantist, Kim, Superstaaf en Hans, Patriot en de andere bubbers... :|


Communautaire discussies was inderdaad een geweldig subforum. :cry:
Knuppel, Jan van den Berghe en Tantist mis ik toch wel.
Oh, en de BUB-club... Good times!

Weezer
6 november 2011, 20:08
Staatsinrichting (vroeger 'communautaire discussies' genoemd) was ooit mijn favoriete subforum en eigenlijk ook een beetje de reden waarom ik destijds hier beland ben, maar dat is momenteel helemaal naar de vernieling geholpen door het eindeloze geëmmer tussen henri, system, shadowke en de andere trollen die er ronddwalen. Ik mis daar echt de goeie ouwe tijd met o.a. Jan Van den Berghe, Knuppel, Egidius, Tantist, Kim, Superstaaf en Hans, Patriot en de andere bubbers... :|

Nog steeds actueel helaas :(

bgf324
6 november 2011, 22:40
Geschiedenis inmiddels ook.

Heftruck
6 november 2011, 22:41
Ik vind bgf324 best een interessant forum.

koe de poing
6 november 2011, 23:14
"het archief"

jammer dat er zoveel topics die allang in het archief hacdden geplaatst moeten worden nog steeds in het 'gewone' forum staan, hoewel hun relevantie allang achterhaald is.

Ik denk dan aan minstens 90 % van alle posts in de subfora "binnenland", "immigratie" en "geschiedenis"

bgf324
7 november 2011, 00:55
Migratie is best grappig idd.

Lof der Zotheid
7 november 2011, 00:58
Ik mis hier de optie "geen enkele":mrgreen: