PDA

View Full Version : De slimste mens ter wereld, foei Eric!

De Prof
13 januari 2010, 23:13
Wie zonet de aflevering gezien heeft, kan duidelijk zien hoe de presentator zen eigen favoriet bewierookt en 'voorzetjes' geeft'.
Peter Vandemeersch zat in de finale ronde.
Eerste opmerkelijke uitspraak...je kan de zeer sterke VDM mss naar huis spelen.
Tot daar aan toe.

Maar dan antwoordt VDM epidemie op een vraag, terwijl het antwoord pandemie moet zijn... Van Looy legt het dan maar in zen mond.

In de laatste seconde, die cruciaal zijn geeft hij VDM geen correct antwoord, maar Van Looy verbeterd het en zo blijft VDM in het spel.
De ronde van Italië antwoord hij, terwijl het juiste antwoord en benaming 'Giro' moet zijn.

Zo zie je maar, ze regelen en bepalen zelf wie door gaat en wiet niet. :evil: 8-) :lol:

Bobke
13 januari 2010, 23:17
Wie zonet de aflevering gezien heeft, kan duidelijk zien hoe de presentator zen eigen favoriet bewierookt en 'voorzetjes' geeft'.
Peter Vandemeersch zat in de finale ronde.
Eerste opmerkelijke uitspraak...je kan de zeer sterke VDM mss naar huis spelen.
Tot daar aan toe.
Maar dan antwoordt VDM epidemie, terwijl het antwoord pandemie moet zijn... Van Looy legt het dan maar in zen de mond.

In de laatste seconde, die cruciaal zijn geeft hij VDM geen correct antwoord, maar Van Looy verbeterd het en zo blijft VDM in het spel.
De ronde van Italië antwoord hij, terwijl het juiste antwoord en benaming 'Giro' moet zijn.

Zo zie je maar, ze regelen en bepalen zelf wie door gaat en wiet niet. :evil: 8-) :lol:
Wat is het verschil ?

Firestone
13 januari 2010, 23:18
Hoeveel keer eet je frietjes per maand en wat is je lievelingssaus?

Vaganzza
13 januari 2010, 23:19
Peter heeft ook zelf het woord pandemie gezegd. En wat het verschil tussen "de ronde van Italië" en de "Giro" is mij ook niet duidelijk... Ik zie geen problemen.

Zeikstraal
13 januari 2010, 23:20
Tis me wat op den tv. Daarstrak in familie, didier de kunst, dat is zowat de antichrist hemzelve. Ocharme ons anna

De Prof
13 januari 2010, 23:21
Wat is het verschil ?

Er is geen wezenlijk verschil, maar in de laatste seconde moet het correcte antwoord gegeven worden, zoals het voorzien is.

De Prof
13 januari 2010, 23:25
Peter heeft ook zelf het woord pandemie gezegd. En wat het verschil tussen "de ronde van Italië" en de "Giro" is mij ook niet duidelijk... Ik zie geen problemen.

:oops::oops:

Ge hebt gelijk wat betreft die pandemie ( ff de herhaling gekeken)

Maar de Giro had hij correct moeten antwoorden, omdat het beslissend was.

De Prof
13 januari 2010, 23:29
Oeps, heb ik dat nu niet in de verkeerde rubriek geplaatst. :oops:

Vaganzza
13 januari 2010, 23:30
Mja het gaat snel in zo'n aflevering. Ik zie echter nog steeds geen graten in het "giro-antwoord". Het is hetzelfde, dus what matters?

Txiki
13 januari 2010, 23:54
Drink je graag bier? Zo ja, welk bier?

Txiki
13 januari 2010, 23:55
Was Bach hetero, homo of bi?

Txiki
13 januari 2010, 23:55
Spreek jij ook al met een Franse 'r'? Dat schijnt in de mode te zijn.

Txiki
13 januari 2010, 23:56
Nog één vraag misschien: van waar komt uw rare achternaam? Eric Foei... Dat klinkt niet echt van hier.

De Prof
14 januari 2010, 09:58
Mja het gaat snel in zo'n aflevering. Ik zie echter nog steeds geen graten in het "giro-antwoord". Het is hetzelfde, dus what matters?

Niks van, aan de hand van de verborgen letters zie je of je een goed antwoord kan geven.
Ronde van Italië paste nergens op.
Dus men mag of mocht het niet goed rekenen.
Daarbij, Van Looy heeft in andere gevallen al meermaals laten verstaan dat het op het laatst correct moet zijn.

De Prof
14 januari 2010, 10:00
Drink je graag bier? Zo ja, welk bier?

Leffe! maar uit woede heb ik gisteren het naar Van Looy zenne kop gesmeten. :twisted:

Pieke
14 januari 2010, 13:04
is foei uw voornaam of achternaam?

Pieke
14 januari 2010, 13:05
wie of wat heeft je uitgeroepen tot de slimste mens ter wereld?

was het een peiling naar algemene kennis, of was het specifieker?

Was Hawkins te laat? Zat em vast in het verkeer? Of heb je hem gewoon grandioos ingemaakt?

Pieke
14 januari 2010, 13:06
wat is volgens jou de beste mop ter wereld?

Pieke
14 januari 2010, 13:08
was het vroeger allemaal beter?

Jazeker
20 januari 2010, 00:43
Teensletsen of konijnepantoffels?