PDA

View Full Version : Gala van de Gouden Schoen is verworden tot BV-feestje


Den Ardennees
14 januari 2010, 13:05
Niet dat ik nog naar zulke protserige gala's kijk, maar deze morgen werd het wel weer es breed uitgesmeerd in de kranten. Een massa BV-sloeries, die met veel trots daar verschijnen en even trots zeggen dat ze eigenlijk niets van voetbal kennen. Miss Belgiës, Goede Liekensen en consoorten.

Wie nodigt die eigenlijk uit? Wat is de bedoeling?

Enfin, als 't zo verdergaat moeten ze binnenkort de voetballers en trainers niet meer inviteren, want die vallen wat uit de toon in dat glamourgezelschapje.

In dat opzicht vind ik het wel goed dat Standard (om andere redenen weliswaar) weggebleven is. Er zouden er dat meer moeten doen, als welgemeende fuck you naar de organisatoren van deze farce.

Txiki
14 januari 2010, 13:08
Gooi die TV...

Anna List
14 januari 2010, 13:08
heb je Goedele gezien ??

zeg nu nog dat je geen zin had om dat cadeautje uit te pakken :D

(voor diegenen die zoals ik het niet gezien hebben, ze liep rond in een kleed met een gigantisch grote strik vanvoor)(ik zag de foto in de krant)

:cheer: la Goedele :cheer:

Xenophon
14 januari 2010, 13:22
Gala van de Gouden Schoen?

Wat is dat misschien?

Den Ardennees
14 januari 2010, 13:26
Gala van de Gouden Schoen?

Wat is dat misschien?

een groots BV-feest, en tussendoor krijgt een goede voetballer een trofeetje.

Anna List
14 januari 2010, 13:36
een groots BV-feest, en tussendoor krijgt Leterme een trofeetje.

ik dacht dat t zo gegaan was ;-)

Zeikstraal
14 januari 2010, 13:45
Zelfs geen thread waardig.

/end thread

Jaani_Dushman
16 januari 2010, 16:44
Niet dat ik nog naar zulke protserige gala's kijk, maar deze morgen werd het wel weer es breed uitgesmeerd in de kranten. Een massa BV-sloeries, die met veel trots daar verschijnen en even trots zeggen dat ze eigenlijk niets van voetbal kennen. Miss Belgiës, Goede Liekensen en consoorten.

Wie nodigt die eigenlijk uit? Wat is de bedoeling?

Enfin, als 't zo verdergaat moeten ze binnenkort de voetballers en trainers niet meer inviteren, want die vallen wat uit de toon in dat glamourgezelschapje.

In dat opzicht vind ik het wel goed dat Standard (om andere redenen weliswaar) weggebleven is. Er zouden er dat meer moeten doen, als welgemeende fuck you naar de organisatoren van deze farce.Zijn die verwijde voetballers met hun geblondeerde toela aan hun zij en ferari onder hun kont dan geen BV's? :|

Zwartengeel
16 januari 2010, 16:51
Zijn die verwijde voetballers met hun geblondeerde toela aan hun zij en ferari onder hun kont dan geen BV's? :|

Is er iets mis met je toetsenbord, misschien?

Jaani_Dushman
16 januari 2010, 17:19
Is er iets mis met je toetsenbord, misschien?Er blijt wat aperen, recies. ;-)

Jazeker
16 januari 2010, 17:37
Gooi die TV...

2