PDA

View Full Version : Is dit een double-nick?


Egmond Codfried
15 januari 2010, 15:43
Sus Iratus: Volgens mij bevat uw negeerlijst inmiddels al de helft van alle actieve forumleden. Eenieder die het waagt uw bizarre stellingen te betwijfelen, komt vrij rap op die lijst terecht.

Als u gelijk zou hebben, dan liet u uw met gedegen argumenten onderbouwde stelling(en) voor zichzelf spreken, en liet u tevens toe, zoals dat in de wetenschap normaal is, dat men met commentaren en kritiek komt. Blijkbaar kunt u dat niet, aangezien uw stellingen en beweringen zo hard rammelen dat ze de naam wetenschap dan ook volstrekt niet verdienen.

En dus preekt u nu voor uw eigen, zeer beperkte parochie. Eigenlijk wilt u ook gewoon in alle rust uw monoloog houden. Dat kunt u doen door zelf een eigen website te beginnen waar u alles fijn op een rijtje zet. Zulks op een forum doen is vragen om kritiek en opmerkingen, en daar kunt u niet echt goed tegen blijkbaar.

Sus Iriatus: Voor de genegeerden is het inderdaad pijnloos, maar dat er op deze manier geen sprake kan zijn van een eerlijke discussie, deert u blijkbaar niet, zolang uw imbeciele stellingen, die tegen alle genetische logica en wetten ingaan, maar niet onder vuur komen te liggen. Quasi-wetenschap die op een zelfde laag niveau als astrologie e.d. staat. En wie er kritiek op heeft, wordt per direct afgevoerd naar de negeerlijst. Maar goed, u heeft mij er in ieder geval wél van overtuigd dat Afrika diep, heel diep in uw genen zit gebakken. Het welbekende gedrag van de struthio camelus, dat u keer op keer laat zien, getuigt daarvan.

Bovenbuur: Vragen stellen over de herkomst van blanken is helemaal geen doodzonde, maar maar blijven doordrammen dat je gelijk zou hebben terwijl je per definitie ongelijk hebt en dat zelf verdomd goed weet of dat in ieder geval geweten had als je ook maar een persoon hier serieus had genomen is op zijn minst apart te noemen. En dan zijn wij runderen? Je snapt niks van genetica, het slaat nergens op, je begrijpt er geen zak van. Alsjeblieft, als je echt mensen wil helpen met dat grote geheim van je, zoek dan een stel voetbalhooligans om te bekeren ofzo, of anders Bonnie St Clair. Het wordt ook steeds erger, eerst waren enkele edelen zwart, toe het grootste deel tot 1800, en nu iedereen tot 1850, en daarna zijn ze massaal spontaan bijgekleurd. En het ergste is nog dat jij als zwarte vind dat wij dat erg zouden moeten vinden, jij vindt dat wij blanken superieur moeten vinden en iedere zwarte met invloed op de brandstapel moeten gooien. En om je de moeite te besparen, dit zegt google over Ataturk gay, ga er maar fijn doorheen om jezelf vervolgens nog eens fijn in je eigen gelijk te wentelen en erin gaar te stomen, het is je gegunt, maar ga ons alsjeblieft niet met zijn allen voor runderen uit lopen maken, dit forum zit vol met mensen die de meest vreemde complottheorieën geloven, en zelfs voor hen heb je niet genoeg bewijs geleverd. Terug naar de schoolbanken.

vlijmscherp
15 januari 2010, 15:44
bovenbuur staat toch op je negeerlijst??

Egmond Codfried
15 januari 2010, 16:17
bovenbuur staat toch op je negeerlijst??


En daarom bracht hij Sus Iratus tegen mij in stelling.

Jazeker
15 januari 2010, 16:20
't zal dat zijn.

Txiki
15 januari 2010, 16:23
En daarom bracht hij Sus Iratus tegen mij in stelling.

Ben jij een zagevent?

Wat is dat trouwens een "double-nick"? Een ijsje met twee bollen?

From_Vlaanderen
15 januari 2010, 18:59
Ben jij een zagevent?

Wat is dat trouwens een "double-nick"? Een ijsje met twee bollen?

Een foef met 2 lippen?

IronChef
15 januari 2010, 19:03
Neen.

Dajjal
15 januari 2010, 19:39
Een foef met 2 lippen?

Volgens mij is dat een homo-ding 8-O

From_Vlaanderen
15 januari 2010, 19:41
Volgens mij is dat een homo-ding 8-O

Een foef?

Dajjal
15 januari 2010, 19:43
Een foef?

Neen, een Double-Nick. :lol:

From_Vlaanderen
15 januari 2010, 19:53
Neen, een Double-Nick. :lol:

Ik heb het ni meer zo goed door.

Dajjal
15 januari 2010, 19:58
Ik heb het ni meer zo goed door.

Homo 1 heet Nick. Homo 2 ook. :|

From_Vlaanderen
15 januari 2010, 20:01
Homo 1 heet Nick. Homo 2 ook. :|

Maar als dat nu twee 'Ollanders zijn, dan is dat double-dutch.
Dan is dat toch ok. Allez ik denk dat gij dat ook het tofste zou vinden naar u nageslacht toe, voorlopig.:lol:

Dajjal
15 januari 2010, 20:05
Maar als dat nu twee 'Ollanders zijn, dan is dat double-dutch.
Dan is dat toch ok. Allez ik denk dat gij dat ook het tofste zou vinden naar u nageslacht toe, voorlopig.:lol:

Da's ook weer waar natuurlijk :rofl:

From_Vlaanderen
15 januari 2010, 20:08
Da's ook weer waar natuurlijk :rofl:

Stel de voor.
"Ja mijnheer, wij geloven daar niet in in anticonceptie. Wij zijn voor voor het zingen de kerk verlaten."

:lol:
Dan moet ge daar toch eens een gesprekske mee hebben. :lol:

Dajjal
15 januari 2010, 20:27
Stel de voor.
"Ja mijnheer, wij geloven daar niet in in anticonceptie. Wij zijn voor voor het zingen de kerk verlaten."

:lol:
Dan moet ge daar toch eens een gesprekske mee hebben. :lol:

Ze mogen tegen de Glock praten 8-)

From_Vlaanderen
15 januari 2010, 20:29
Ze mogen tegen de Glock praten 8-)

Talk to the .45! You f*cking hippy! :D

--> Ik zou dan een marlin nemen, een wapen dat ontworpen is om nen coyote neer te schieten can niet slecht zijn in 45/70 ;-) (platte kop).

Egmond Codfried
16 januari 2010, 15:01
Zijn er ook andere forummers die op deze nazie toon worden toegesproken door Bovenbuur/Sus Iratus?

Txiki
16 januari 2010, 15:03
Zijn er ook andere forummers die op deze nazie toon worden toegesproken door Bovenbuur/Sus Iratus?

Wat is "nazie" nu weer?

Sam M.
16 januari 2010, 15:26
lijkt me niet. En waarom negeer je mensen? Is dat niet wat kinderachtig.

The Syndrome
16 januari 2010, 15:29
Homo 1 heet Nick. Homo 2 ook. :|
Double-dick ;-)

Zapatista
16 januari 2010, 15:34
Wat is "nazie" nu weer?

Een albino-supremacist.

Bovenbuur
17 januari 2010, 14:46
Dude, ons is de dubbelnickende nazie!

Voor Egmond:
Ja, ik heb mijn leven gewijd aan het achtervolgen van jou, ik zal jou altijd blijven tegenspreken onder mijn vele dubbelnicks hier op het forum, velen zijn zelfs ouder dan mijn eigenlijke hoofd-nick, bovenbuur. Je zal nooit veilig zin van mijn achtervolging tot je een cursus genetics gevolgd hebt.

Voor de rest:
Ja, tuurlijk. Als ik echt met dubbelnicks werkte dan had ik die draad "god is zwart" waarin ik graag een Egmond VS Harrie battle gezien had ook wel onder een dubbelnick gemaakt. Gelukkig blijken jullie dat ook al door te hebben. Maar fijn dat Egmond zelfs terwijl ik op zijn negeerlijst sta nog zo door mij geïrriteerd is dat hij spoken gaat zien, dan ben ik kennelijk sceptisch genoeg geweest. Wel jammer dat Sus geband is, ik wilde hem net uitnodigen om mee te komen kletsen hier.

cookie monster
17 januari 2010, 14:52
Goeiemorgen :-D

van Maerlant
17 januari 2010, 15:14
Zijn er ook andere forummers die op deze nazie toon worden toegesproken door Bovenbuur/Sus Iratus?

Voor een 'schrijver' heb jij echt wel schabouwelijk Nederlands :-D
Of is spelling iets van het gewitte complot?

Egmond Codfried
27 mei 2010, 16:41
Voor een 'schrijver' heb jij echt wel schabouwelijk Nederlands :-D
Of is spelling iets van het gewitte complot?

Nu gaan wij dus op taalfouten letten! Wat is er fout aan mijn zin?

Zijn er ook andere forummers die op deze nazie toon worden toegesproken door Bovenbuur/Sus Iratus?

Derk de Tweede
27 mei 2010, 16:46
Nu gaan wij dus op taalfouten letten! Wat is er fout aan mijn zin?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_(taal)

Had dus Nazitaal moeten zijn.

ShoshannaKimberley
27 mei 2010, 17:15
Double-dick ;-)

"je te double-nique"

Bovenbuur
27 mei 2010, 17:17
"je te double-nique"

Maar is gedeelde nick dan halve nick of juist dubbele nick?

Bovenbuur
27 mei 2010, 17:18
Nu gaan wij dus op taalfouten letten! Wat is er fout aan mijn zin?

Dude. Hij (ik zou hier jij of zelfs u kunnen typen maar dat is nogal nutteloos gezien ik toch of meneer zijn neger uhh negeerlijst sta) heeft er een half jaar over kunnen nadenken en had hem nog niet door?

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 17:53
Egmond!
Egmond is een double-nick. Een double-nick van Codfried. En Codfried is een double-nick van Egmond.

Kodo Kodo
27 mei 2010, 18:02
Egmond!
Egmond is een double-nick. Een double-nick van Codfried. En Codfried is een double-nick van Egmond.

De bittere waarheid is dat deze bedrieger die zich voor Surinamer uitgeeft, eigenlijk een doodgewone Belg is die probeert, zich interessant te maken door exotisch te doen. In feite heet hij niet Codfried, maar gewoon Frietkot. Codfried is dus eigenlijk een dubbelnick van Frietkot. En om de aandacht af te leiden, vestigt hij onze aandacht op het inderdaad evenmin goed te keuren gedrag van Bovenbuur alias Sus Iratus.

Bovenbuur
27 mei 2010, 18:07
De bittere waarheid is dat deze bedrieger die zich voor Surinamer uitgeeft, eigenlijk een doodgewone Belg is die probeert, zich interessant te maken door exotisch te doen. In feite heet hij niet Codfried, maar gewoon Frietkot. Codfried is dus eigenlijk een dubbelnick van Frietkot. En om de aandacht af te leiden, vestigt hij onze aandacht op het inderdaad evenmin goed te keuren gedrag van Bovenbuur alias Sus Iratus.

Nee, jij bent heilig. Je hebt zelfs een dubbele naam!

ShoshannaKimberley
27 mei 2010, 18:07
De bittere waarheid is dat deze bedrieger die zich voor Surinamer uitgeeft, eigenlijk een doodgewone Belg is die probeert, zich interessant te maken door exotisch te doen. In feite heet hij niet Codfried, maar gewoon Frietkot. Codfried is dus eigenlijk een dubbelnick van Frietkot. En om de aandacht af te leiden, vestigt hij onze aandacht op het inderdaad evenmin goed te keuren gedrag van Bovenbuur alias Sus Iratus.

Ik vind in elk geval vreemd dat een 'man' zich gaat afficheren als een lezer van Jane Austen. :oops::lol:

Bovenbuur
27 mei 2010, 18:12
Ik vind in elk geval vreemd dat een 'man' zich gaat afficheren als een lezer van Jane Austen. :oops::lol:

Ach ja, negers hè? [/nee, ik speel Egmond naturlijk geheel per ongeluk zo in de kaart]

Egmond Codfried
27 mei 2010, 18:13
Ik vind in elk geval vreemd dat een 'man' zich gaat afficheren als een lezer van Jane Austen. :oops::lol:

Haar broer schreef een eerste biografische aantekening. Haar neef schreef een Memoir. Verschillende mannen schreven boeken over Jane Austen..echt waar! Jane Austen is voor iedereen.
Maar laten wij niet hierin blijven hangen.
Zij was zwart. Wat vindt je van mijn Gowland stukje in de blauw bloed draad?

Bovenbuur
27 mei 2010, 20:27
Ziet Egmond deze draad trouwens wel weer bovenaan het lijstje staan als ik iets zeg? In dat geval weet ik nu hoe ik hem nieuwsgierig kan maken...

Jazeker
27 mei 2010, 20:42
Voor een 'schrijver' heb jij echt wel schabouwelijk Nederlands :-D
Of is spelling iets van het gewitte complot?

Je doet alsof je zijn Engels nog niet hebt gelezen. 8O

van Maerlant
27 mei 2010, 20:48
En daarom bracht hij Sus Iratus tegen mij in stelling.

http://4.bp.blogspot.com/_2FtPcUzanzo/RupPMFOXnfI/AAAAAAAAAL0/Gb9pCZd9tog/s1600/paranoia.JPG

van Maerlant
27 mei 2010, 20:50
Je doet alsof je zijn Engels nog niet hebt gelezen. 8O

Je kan evengoed de schrijfsels op de muren van het toilet van Brussel centraal gaan lezen.

Kodo Kodo
28 mei 2010, 12:17
Nee, jij bent heilig. Je hebt zelfs een dubbele naam!

Daar kan ik niet aan doen. Ik stotter.

Jazeker
28 mei 2010, 12:55
Daar kan ik niet aan doen. Ik stotter.

:lol:

Bovenbuur
28 mei 2010, 13:03
I accidentally subscribed to the forum twice, and now I'm two-nicks. [/chainsawsuit]