PDA

View Full Version : Moslims die stelen van niet-moslims


Turkse Nederlander
16 januari 2010, 19:42
Volgens de islam is het heel verkeerd om van niet-moslims te stelen.

Op de dag des oordeels worden al je zonden langs gelopen.

Stel Ali heeft van Mustafa gestolen. God vraagt Mustafa of hij Ali wilt vergeven in ruil voor een betere plaats in de hemel of iets anders.

Stel een moslim steelt van een niet-moslim, dan zal de niet-moslim in het hiernamaals de moslim om zijn geloof vragen omdat de niet-moslim gedoemd is naar de hel te gaan.

Ik vraag dus de moslim dieven in Nederland niet meer te stelen omdat de straf in het hiernamaals extra zwaar zal zijn. Jullie geven de moslims in Nederland al een slechte naam door te stelen.

Wees goed voor je medemens. Steel van niemand.

schaduw
16 januari 2010, 19:58
Stel een moslim steelt van een niet-moslim, dan zal de niet-moslim in het hiernamaals de moslim om zijn geloof vragen omdat de niet-moslim gedoemd is naar de hel te gaan.


Wat staat daar nu juist ??

Steve_M
16 januari 2010, 19:59
Wat staat daar nu juist ??

Ik dacht dat het aan mij lag, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Die zin doet een beetje pijn in mijn hoofd.

Andro
16 januari 2010, 20:08
Wat hoop wartaal.

Sam M.
16 januari 2010, 20:34
Slecht geschreven, maar respect omdat u het toch hebt gedaan.

Gwyndion
16 januari 2010, 20:36
Zie niet in waarom dat dat respect verdient, zoals ik zijn betoog lees stelt hij enkel dat men niet mag stelen omdat Allah hen zal straffen, niet omdat het slecht is om te doen.

Pieter B
16 januari 2010, 20:56
Zie niet in waarom dat dat respect verdient, zoals ik zijn betoog lees stelt hij enkel dat men niet mag stelen omdat Allah hen zal straffen, niet omdat het slecht is om te doen.

Als ze niet stelen omdat Allah hen dan zal straffen is dat goed genoeg voor mij. Ik vrees echter dat de moslims die stelen niet zo Godvrezend zijn.

Depth of Field
16 januari 2010, 21:03
Er is geen hiernamaals.

de kleine
16 januari 2010, 22:08
Er is geen hiernamaals.

Zegt de persoon die het al allemaal met zijn eigen ogen heeft gezien.

Een beetje objectief blijven hé man, ik geloof er ook niet in, maar ik heb wel respect voor de opvatting van anderen. En ook jij kan het nooit zeker weten.

driewerf
16 januari 2010, 23:13
Er is geen hiernamaals.

Er is ook geen Allah.

Bovenbuur
17 januari 2010, 15:01
Wat staat daar nu juist ??

Dat je je moet laten beroven door een moslim omdat je dan nadat jullie beiden dood zijn zijn plaats in de hemel kan krijgen, en de 12 maagden en 60 vrouwen waar hij al wel mee bezig is geweest die bij de positie horen.