PDA

View Full Version : Vreemde, grappige actualiteit.


Griffin
6 mei 2004, 16:43
Nog een ideetje voor een nieuwe topic, de rariteitenverzameling onder de actualiteit. Een voorbeeldje als voorzet:

Man veroordeeld wegens onbeheerd achterlaten koffer

Uitgegeven: 6 mei 2004 15:52

LONDEN - Een 25-jarige Portugees is in Groot-Brittannië veroordeeld tot een celstraf van tien dagen, omdat hij zijn koffer onbeheerd had achtergelaten op de luchthaven van Birmingham. Dat berichtte het dagblad The Daily Telegraph donderdag.

De man negeerde een uitdrukkelijke waarschuwing van de luchthavenautoriteiten en ging rustig buiten een sigaretje roken terwijl zijn koffer onbewaakt in de vertrekhal bleef staan. Toen beveiligingsbeambten de koffer zagen staan sloegen zij groot alarm, waarna de luchthaven direct werd ontruimd. Het vliegverkeer lag drie uur lang stil.

In de rechtszaal verklaarde de Portugees, in tranen, dat hij zich van geen kwaad bewust was. Volgens een woordvoerster van de luchthaven in Birmingham toont deze zaak aan hoe snel dit soort incidenten uit de hand kunnen lopen.

nu.nl

Die zal nu wel aan zijn koffer gekluisterd zijn denk ik! :D

Percalion
6 mei 2004, 17:29
bijna zo erg als die twee flikken met combi die speciaal een ommetoer gemaakt hebben om mij een PV te geven wegens fietsen zonder handen

Griffin
6 mei 2004, 17:35
bijna zo erg als die twee flikken met combi die speciaal een ommetoer gemaakt hebben om mij een PV te geven wegens fietsen zonder handen

:lol:

En was 't een superboete? ;)

Spelev
6 mei 2004, 17:38
bijna zo erg als die twee flikken met combi die speciaal een ommetoer gemaakt hebben om mij een PV te geven wegens fietsen zonder handen

Ik hem hetzelfde meegemaakt. Die hebben precies niet veel nuttig te doen wa gaat da meer blauw op straat dan in godsnaam doen.

Griffin
6 mei 2004, 17:39
bijna zo erg als die twee flikken met combi die speciaal een ommetoer gemaakt hebben om mij een PV te geven wegens fietsen zonder handen

Ik hem hetzelfde meegemaakt. Die hebben precies niet veel nuttig te doen wa gaat da meer blauw op straat dan in godsnaam doen.

U achtervolgen en kijken of ge tussen de lijntjes blijft lopen! :evil:

Deze hoort hier eigenlijk ook thuis:

Wasstraat slokt nummerborden op

Uitgegeven: 6 mei 2004 12:36

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam is op zoek naar automobilisten die een kentekenplaat missen. Het personeel van een autowasstraat leverde woensdag zeven kentekenplaten af bij de politie die bij een wasbeurt waren achtergebleven.

Het gebeurt volgens de politie met grote regelmaat dat de kentekenplaten in de wasstraat achterblijven. "Als iemand een kentekenplaat mist is het verstandig even na te gaan of die mogelijk in een wasstraat is achtergebleven. Het scheelt in ieder geval een hoop administratieve rompslomp", zegt de politie.

Het verlies van de nummerborden kan simpel voorkomen worden door ze met een paar extra schroeven vast te zetten, aldus de politie. Sommige eigenaren van de terug gevonden nummerborden hadden al aangifte gedaan van vermissing.

nu.nl

Percalion
6 mei 2004, 17:42
kheb direct gevraagd wat ze ermee gingen doen, en ze zeiden dat de procureur daar moest over beslissen

hopelijk hebben we hier in brugge een redelijke mens als procureur; maar feit is dat het criminele voorval dateert van februari en ik nog steeds geen boete ontvangen heb

blauw op straat, tssss,

dezelfde week nog zag ik een agent op 't Zand in Brugge (voor de niet-kenners: een redelijk groot plein) die op woensdagmiddag een jongen en meisje tegenhield omdat het meisje op het bagagesteuntje zat
8O

als iemand durft een "zero tollerance" voor te stellen, zal ik dus beleefd antwoorden: my ass :evil:

Griffin
6 mei 2004, 17:46
kheb direct gevraagd wat ze ermee gingen doen, en ze zeiden dat de procureur daar moest over beslissen

hopelijk hebben we hier in brugge een redelijke mens als procureur; maar feit is dat het criminele voorval dateert van februari en ik nog steeds geen boete ontvangen heb

blauw op straat, tssss,

dezelfde week nog zag ik een agent op 't Zand in Brugge (voor de niet-kenners: een redelijk groot plein) die op woensdagmiddag een jongen en meisje tegenhield omdat het meisje op het bagagesteuntje zat
8O

als iemand durft een "zero tollerance" voor te stellen, zal ik dus beleefd antwoorden: my ass :evil:

Erm, BruHHe, ge moet er mij nie over spreken...
Vorig weekend liepen er een hoopje (man/vrouw of 50) sfeermakers door de straten met vlaggekes en trommelkes, direct 15 overvalwagens van de rijkswacht ter plaatse, een meute van 150 agenten... Een helicopter in de lucht en een waterkanon in reserve. :lol:

Percalion
6 mei 2004, 17:49
kheb direct gevraagd wat ze ermee gingen doen, en ze zeiden dat de procureur daar moest over beslissen

hopelijk hebben we hier in brugge een redelijke mens als procureur; maar feit is dat het criminele voorval dateert van februari en ik nog steeds geen boete ontvangen heb

blauw op straat, tssss,

dezelfde week nog zag ik een agent op 't Zand in Brugge (voor de niet-kenners: een redelijk groot plein) die op woensdagmiddag een jongen en meisje tegenhield omdat het meisje op het bagagesteuntje zat
8O

als iemand durft een "zero tollerance" voor te stellen, zal ik dus beleefd antwoorden: my ass :evil:

Erm, BruHHe, ge moet er mij nie over spreken...
Vorig weekend liepen er een hoopje (man/vrouw of 50) sfeermakers door de straten met vlaggekes en trommelkes, direct 15 overvalwagens van de rijkswacht ter plaatse, een meute van 150 agenten... Een helicopter in de lucht en een waterkanon in reserve. :lol:

ah, was het wéér ontruiming van het lappersfortbos? :D

yep, dat klinkt inderdaad als brugge

Griffin
6 mei 2004, 17:55
Erm, BruHHe, ge moet er mij nie over spreken...
Vorig weekend liepen er een hoopje (man/vrouw of 50) sfeermakers door de straten met vlaggekes en trommelkes, direct 15 overvalwagens van de rijkswacht ter plaatse, een meute van 150 agenten... Een helicopter in de lucht en een waterkanon in reserve. :lol:

ah, was het wéér ontruiming van het lappersfortbos? :D

yep, dat klinkt inderdaad als brugge

Idd, en vriendelijk da die flikken zijn! Ik wou doorlopen en die flik hield mij tegen... "Ge moogt nie verder!"
"Waarom niet? Doen die mensen iets verkeerd?"
"Zoek ge problemen of wa?"
"Nee, ik wil gewoon winkelen?"
"Ge moogt nie verder."
"Leuk."

Derna ben ik nog over zijn tenen gestruikeld maar kom, dat was perongeluk ;)

TomB
6 mei 2004, 18:05
Nog een ideetje voor een nieuwe topic, de rariteitenverzameling onder de actualiteit. Een voorbeeldje als voorzet:

Man veroordeeld wegens onbeheerd achterlaten koffer

Uitgegeven: 6 mei 2004 15:52

LONDEN - Een 25-jarige Portugees is in Groot-Brittannië veroordeeld tot een celstraf van tien dagen, omdat hij zijn koffer onbeheerd had achtergelaten op de luchthaven van Birmingham. Dat berichtte het dagblad The Daily Telegraph donderdag.

De man negeerde een uitdrukkelijke waarschuwing van de luchthavenautoriteiten en ging rustig buiten een sigaretje roken terwijl zijn koffer onbewaakt in de vertrekhal bleef staan. Toen beveiligingsbeambten de koffer zagen staan sloegen zij groot alarm, waarna de luchthaven direct werd ontruimd. Het vliegverkeer lag drie uur lang stil.

In de rechtszaal verklaarde de Portugees, in tranen, dat hij zich van geen kwaad bewust was. Volgens een woordvoerster van de luchthaven in Birmingham toont deze zaak aan hoe snel dit soort incidenten uit de hand kunnen lopen.

nu.nl

Die zal nu wel aan zijn koffer gekluisterd zijn denk ik! :D

Ziet ge wel, dat komt ervan als ge de mensen niet laat roken in de vlieger en op de luchthaven. ;)

Griffin
6 mei 2004, 18:10
Nog een ideetje voor een nieuwe topic, de rariteitenverzameling onder de actualiteit. Een voorbeeldje als voorzet:



Die zal nu wel aan zijn koffer gekluisterd zijn denk ik! :D

Ziet ge wel, dat komt ervan als ge de mensen niet laat roken in de vlieger en op de luchthaven. ;)

jama, gij moe nie beginnen, bij u ontploft het zelfs als er niets is! :P

Spelev
6 mei 2004, 18:12
Ik hem hetzelfde meegemaakt. Die hebben precies niet veel nuttig te doen wa gaat da meer blauw op straat dan in godsnaam doen.

U achtervolgen en kijken of ge tussen de lijntjes blijft lopen!

En zien dak geen communistisch propaganda verkoop :x .

The Paulus Experience
6 mei 2004, 18:15
U achtervolgen en kijken of ge tussen de lijntjes blijft lopen!

En zien dak geen communistisch propaganda verkoop :x .

:o verkoop.. gij slinksen kapitalist!! :evil:

Spelev
6 mei 2004, 18:16
En zien dak geen communistisch propaganda verkoop :x .

:o verkoop.. gij slinksen kapitalist!! :evil:

Kabouters hebben logischerwijs ook kleinere hersenen.

The Paulus Experience
6 mei 2004, 18:20
pff.. 2/10

Alle hens aan dek!
Je kan beter, Spelev!

Spelev
6 mei 2004, 18:23
pff.. 2/10

Alle hens aan dek!
Je kan beter, Spelev!

Idem dito. Van een lager wezen moet ik geen punten krijgen. Wie ben jij om over mij te oordelen en jij noemt jezelf een liberaal-communist.

The Paulus Experience
6 mei 2004, 18:51
pff.. 2/10

Alle hens aan dek!
Je kan beter, Spelev!

Idem dito. Van een lager wezen moet ik geen punten krijgen. Wie ben jij om over mij te oordelen en jij noemt jezelf een liberaal-communist.

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :o :o :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o 8O 8O 8O 8O 8O :o :o :o :o 8O :o :o :o 8O 8O

Spelev
6 mei 2004, 19:10
Idem dito. Van een lager wezen moet ik geen punten krijgen. Wie ben jij om over mij te oordelen en jij noemt jezelf een liberaal-communist.

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :o :o :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o 8O 8O 8O 8O 8O :o :o :o :o 8O :o :o :o 8O 8O

Uiteraard bent u nu verbluft van mijn enorme kennis.

The Paulus Experience
6 mei 2004, 19:12
8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O :o :o :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o :o :o :o 8O 8O 8O :o :o :o 8O 8O 8O 8O 8O :o :o :o :o 8O :o :o :o 8O 8O

Uiteraard bent u nu verbluft van mijn enorme kennis.

ik sta perplex

wil jij mijn nieuwe meester worden?

Spelev
6 mei 2004, 19:13
Uiteraard bent u nu verbluft van mijn enorme kennis.

ik sta perplex

wil jij mijn nieuwe meester worden?

Verdien ik er iets mee?

Herman Desmedt ©HD
6 mei 2004, 19:20
bijna zo erg als die twee flikken met combi die speciaal een ommetoer gemaakt hebben om mij een PV te geven wegens fietsen zonder handen

Nog niet zoveel jaartjes geleden reden ze alleen om voor een pakje sigaretten of een pak friet.

Griffin
6 mei 2004, 19:53
De Britse politieagent Paul Perry begint vrijdag met zijn fietstocht van Aa naar Bee. Aa is een plaats in Noorwegen en Bee ligt in de Verenigde Staten. De Brit is van plan om vanuit Aa tienduizend kilometer te fietsen voordat hij de boot naar Groot-Brittannië neemt. Vanaf Groot-Brittannië neemt hij de boot naar New York. Perry verwacht vier maanden onderweg te zijn. Hij gebruikt een tandem met 24 versnellingen, voor het geval dat iemand het idee krijgt om hem te helpen trappen. Met zijn reis van Aa naar Bee hoopt Perry geld op te halen voor het Britse Rode Kruis.

nu.nl

The Paulus Experience
6 mei 2004, 21:34
ik sta perplex

wil jij mijn nieuwe meester worden?

Verdien ik er iets mee?

wa voor ne communist zijde gij seg! :?

nee, ge verdient er niks mee.

Distel
6 mei 2004, 21:36
Verdien ik er iets mee?

wa voor ne communist zijde gij seg! :?

nee, ge verdient er niks mee.

Ge kunt hem anders in natura betalen, Sweet Cheeks.

The Paulus Experience
6 mei 2004, 21:38
wa voor ne communist zijde gij seg! :?

nee, ge verdient er niks mee.

Ge kunt hem anders in natura betalen, Sweet Cheeks.

'k wist da'k da niet moest op het forum gooien...

en toch doet ne mens dat eh.. :?

Herman Desmedt ©HD
6 mei 2004, 23:22
Ge kunt hem anders in natura betalen, Sweet Cheeks.

'k wist da'k da niet moest op het forum gooien...

en toch doet ne mens dat eh.. :?

Is dat het killer-instinct ?

The Paulus Experience
6 mei 2004, 23:30
'k wist da'k da niet moest op het forum gooien...

en toch doet ne mens dat eh.. :?

Is dat het killer-instinct ?

toch dat van mijn hond, zoveel moet nu wel al duidelijk zijn :wink:

George
6 mei 2004, 23:32
Verdien ik er iets mee?

wa voor ne communist zijde gij seg! :?

nee, ge verdient er niks mee.
Als ge uwe weg kent bij de Paulus kun je wel een kiekenkot met airco van duitse makelij krijgen.

Herman Desmedt ©HD
6 mei 2004, 23:34
wa voor ne communist zijde gij seg! :?

nee, ge verdient er niks mee.
Als ge uwe weg kent bij de Paulus kun je wel een kiekenkot met airco van duitse makelij krijgen.

Ja jij was zeker eerst geïnteresseerd ? Maar iets te groot voor parkieten !

Griffin
7 mei 2004, 15:56
Beelden Willibrord bewijs tegen naaktloper Zwolle

Uitgegeven: 7 mei 2004 16:15

ZWOLLE - Mede op basis van televisiebeelden uit het programma van Willibrord Frequin heeft de politierechter in Zwolle vrijdag de 56-jarige E.K. wegens schennis veroordeeld. De Zwollenaar kreeg een voorwaardelijke boete van 750 euro, omdat hij vrijwel dagelijks bloot achter het raam van zijn huis staat.

Nadat boze buren naar Frequin waren gestapt, was in een uitzending van de Week van Willibrord te zien, dat K. poedelnaakt door zijn huiskamer wandelde. De man is zich nog steeds van geen kwaad bewust en ontkende met opzet naakt rond te lopen. Op de zitting werden beelden van de televisieuitzending vertoond.

nu.nl

Ge moogt al niemeer in uw blootje rondlopen in uw eigen vogelkooi! 8O :P

Griffin
7 mei 2004, 17:23
Op hol
In Nederland wordt er traditioneel voor prinsjesdag op het strand van Scheveningen met paarden geoefend zodat ze niet schrikken tijdens de rijtoer. Voor de 'Queens Guard' in Londen is dit dagelijkse kost en toch gaat het wel eens mis. Ruiter en paard bleven ongedeerd maar het levert wel een leuk beeld op:

foto 1 (http://nu.nl/img.db?319169+s(350!x240!))
foto 2 (http://nu.nl/img.db?319174+s(350!x240!))
foto 3 (http://nu.nl/img.db?319178+s(350!x240!))

Tjolder
7 mei 2004, 18:30
IK HEB EEN MES !



De Apeldoornse politie heeft een man bewusteloos geslagen, nadat ze hem verkeerd verstonden. "Ik heb MS!, ik heb MS!", riep de 40-jarige man toen hij donderdagavond werd gearresteerd. De agenten verstonden echter 'Ik heb een mes' en sloegen hem knock out.

De man reed met zijn vriendin en schoonouders op het Kanaal Zuid. Naar eigen zeggen werd hij afgesneden door een andere wagen. Geïrriteerd knipperde de man hierop met zijn koplampen, waarop er een bordje met de tekst 'stop politie' verscheen. Omdat het een gewone personenwagen was, geloofde de man in eerste instantie niet dat het om een agent ging. Hij sprak de bestuurder daarom aan op zijn rijgedrag, waarop er een woordenwisseling ontstond tussen beiden.

De agent riep vervolgens de hulp in van zijn collega's die al binnen enkele minuten met vijf politieauto's ter plaatse waren. Toen de agenten dachten dat de man riep dat hij een mes had, sloegen ze op hem in. De Apeldoorner werd per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. De vriendin van de man, die de agent eveneens beledigd had, werd naar het politiebureau gebracht. De schoonouders bleven radeloos achter.

De 40-jarige man heeft laten weten een klacht bij de politie in te zullen dienen. Uit een persbericht van de politie bleek dat de agent in burger de man wilde aanhouden, omdat hij over de weg slingerde.


oeps foutje 8)

Griffin
7 mei 2004, 18:33
Die Hollanders ook... "Ik hep ummisss ik hep ummiss!" :lol:

Griffin
8 mei 2004, 20:36
Eendje veroorzaakt chaos op Amsterdamse ringweg

Uitgegeven: 8 mei 2004 18:38

AMSTERDAM - Een wandelende eend op de ringsweg A10 bij Amsterdam heeft zaterdagmiddag een verkeersongeval veroorzaakt. Een automobilist trapte op de rem toen hij het dier zag lopen. Dat resulteerde in een botsing waarbij vier auto's waren betrokken en chaos over vier rijstroken ontstond.

Een ambulance voerde twee gewonden af. Ook de dierenambulance kwam opdagen, maar wat er van de eend is geworden, kon de politie niet zeggen.

nu.nl

Wie was het lelijke eendje hier? :D
"Ik rem voor dieren" was duidelijk niet groot genoeg geschreven op die zijn achterruit ;)

The Paulus Experience
8 mei 2004, 20:44
http://img4.imageshack.us/img4/1984/avisutklipp.jpg

Het Skill Effect
9 mei 2004, 01:19
Zweden dol op camouflage-ondergoed


Zweedse soldaten zijn zo gek op hun groene camouflage-ondergoed dat ze het massaal in hun plunjezak meenemen de kazerne uit. Elk jaar weer verdwijnen er duizenden camouflageslipjes. Het kledingstuk staat daarmee bovenaan de lijst met legerspullen die vermist raken. Vorig jaar ging het om in totaal 3.199 stuks, blijkt uit een inventarislijst van het Zweedse leger.
De legeronderbroeken, in verschillende groentinten, kostten het leger omgerekend twee euro per stuk. De 15.500 nieuwe dienstplichtigen die zich jaarlijks melden krijgen er een paar als ze zich bij de kazerne meldden.
Ook de olijfgroene handdoek is een geliefd item. Jaarlijks verdwijnen er 2.400 uit de kazerne.

Het Skill Effect
9 mei 2004, 01:19
Inbreker in hoge nood

De 19-jarige Amerikaan Dewey Coulson schrok wel even toen hij 's nachts naar de wc ging: er zat een inbreker op de pot. "Ik zei: wat doe je in mijn huis? En hij zei: ik moest naar de wc." Samen met zijn stiefvader wist Coulson de inbreker te overmeesteren.
De inbreker bleek alleen wat geld te hebben ontvreemd. "Verder kwam hij niet, voordat de natuur riep", aldus Coulsons moeder. De man is binnengekomen via een deur die niet op slot zat. Hij is al twee keer eerder veroordeeld wegens inbraak en riskeert daardoor een hoge straf: maximaal 21 jaar.

Het Skill Effect
9 mei 2004, 01:20
Tweehonderd dieren in appartement ontdekt

In een buitenwijk van de Amerikaanse stad Milwaukee zijn in het appartement van een vrouw zo'n tweehonderd dieren, waaronder alligators, schorpioenen en vleesetende kevers, gevonden. De politie deed de ontdekking nadat de buren hadden geklaagd over felle stankoverlast.

In de flat werden voorts schildpadden, ratten, slangen, padden en een zeventigtal eenden gevonden. De vrouw had de dieren op het internet gekocht en wilde ze doorverkopen aan dierenwinkels. Haar vriend was in 2000 al eens veroordeeld voor het mishandelen van exotische dieren. De politie vond toen een poema, een luipaard, een zilvervos, een varaan, twee woestijnlynxen, een chinchilla, een neusbeer en een netpython in het appartement van de man.

De bewoners werden door de vrouw gevoerd met karkassen van overreden dieren. In een garage lagen dode wasberen, konijnen, opossums en eekhoorns te ontbinden. De vrouw kreeg een dagvaarding omdat zij in het bezit was van wild buiten het jachtseizoen. Het meenemen van dode dieren op de weg is illegaal.

dejohan
9 mei 2004, 18:35
En zien dak geen communistisch propaganda verkoop :x .

:o verkoop.. gij slinksen kapitalist!! :evil:

:D

Griffin
10 mei 2004, 09:13
Man vindt haai op weg

Uitgegeven: 9 mei 2004 22:08

WORMER - Een voorbijganger heeft zondag onder het viaduct van de Wormerringdijk in Wormer (Noord-Holland) een zandhaai van anderhalve meter lengte aangetroffen.

Het dier komt voor in de Noordzee. Volgens een woordvoerder van de politie is het nog onbekend hoe de haai op de weg is terechtgekomen.

nu.nl

Die kwam ook uit de lucht vallen zeker? :D

Antoon
10 mei 2004, 12:00
Indiër wil 100ste keer trouwen

Een Indiër die erom bekend staat 90 keer getrouwd te zijn, wil voor de 100 gaan. De tachtigjarige wil nog tien vrouwen trouwen voor hij sterft.

Udaynath Dakshinirary uit Orali in Orissa beweert dat hij al negen huwelijksaanzoeken uit het buitenland heeft, drie uit de Verenigde Staten en Japan, twee uit Hongarije en één uit Duitsland.

Het eerste huwelijk van de man, afkomstig uit een rijke familie, liep op de klippen toen hij niet met zijn bruid wou verhuizen naar een nabijgelegen dorp. Blijkbaar was hij toen zo gefrustreerd dat hij een eed aflegde ‘met honderd vrouwen te zullen trouwen.’

De man is vader van 29 kinderen, en momenteel leeft hij met één vrouw Mira, twee zonen en een dochter in zijn geboortedorp. Zijn 90 echtgenotes, voornamelijk uit arme families, kregen allemaal een groot landgoed door hun huwelijk.

“Ik doe het niet voor een vermelding of zo, ik bekijk het als een sociale missie. Ongetrouwde vrouwen hebben geen status in ons land, dus door met hen te trouwen overkom ik dat ze gebrandmerkt zijn. Trouwens, ik heb zoveel land, dat ik graag verdeel aan de arme vrouwen, door met hen te trouwen.”

Herman Desmedt ©HD
12 mei 2004, 05:45
Vrouwvriendelijk.
Hoeveel vrouwen had hij tegelijkertijd in zijn glorietijd ?

Griffin
14 mei 2004, 10:29
Toondoof
Als het aan het stadsbestuur van Boedapest ligt, moeten straatmuzikanten voortaan jaarlijks een examen afleggen. Volgens Ananova zal een jury bepalen wie van hen mag blijven spelen. Een nieuwe vorm van Idols? Nee, het doel is vooral toeristen te beschermen tegen toondoofheid van onkundige zwervers.
nu.nl

:lol: -> "Speel eens de 9e van Beethoven"
"Hik"
"Sorry, u krijgt geen vergunning"

Herman Desmedt ©HD
14 mei 2004, 13:05
Toondoof
Als het aan het stadsbestuur van Boedapest ligt, moeten straatmuzikanten voortaan jaarlijks een examen afleggen. Volgens Ananova zal een jury bepalen wie van hen mag blijven spelen. Een nieuwe vorm van Idols? Nee, het doel is vooral toeristen te beschermen tegen toondoofheid van onkundige zwervers.
nu.nl

:lol: -> "Speel eens de 9e van Beethoven"
"Hik"
"Sorry, u krijgt geen vergunning"

Drankvergunning ??? ( Hik !)

Griffin
18 mei 2004, 11:36
Vliegende bureaustoel
Surveillerende agenten in Utrecht wisten zaterdagavond even niet wat er gebeurde. Met een doffe klap belandde vlak voor hun neus opeens een bureaustoel op het gras. Deze bleek door een 21-jarige vrouw uit een raam op de vierde verdieping van een naastgelegen flat te zijn gegooid. Zij is aangehouden. Op het bureau heeft de stoelengooister een proces-verbaal gekregen en is haar verteld dat zij het vliegende voorwerp weer moest nemen naar binnen. Het is niet bekend waarom de vrouw tot haar daad is gekomen.
nu.nl

:) Stress?

dejohan
18 mei 2004, 13:13
Dit heb ik een hele tijd geleden eens tegengekomen. Heel maf.

Weet er iemand al of er een vervolg op is?


Lichaam valt uit de lucht

Uitgegeven: 23 juni 2003 08:22

HOENDERLOO - De politie heeft vrijdag tevergeefs gezocht naar een menselijk lichaam dat volgens getuigen woensdag boven Hoenderloo uit de lucht was komen vallen. Door interne communicatiestoornissen begon de politie pas vrijdag met een zoektocht, zo heeft de politie zondagavond gemeld.

Het echtpaar dat de melding deed, zag vanuit een tuin aan de Bijdamweg in Hoenderloo (gemeente Apeldoorn) het lichaam naar beneden vallen. De man of vrouw kwam vermoedelijk in natuurgebied Delerwoud terecht. Twee andere inwoners van Hoenderloo verklaarden later hetzelfde te hebben waargenomen. De getuigen zagen geen parachute, maar hoorden wel het geluid van een vliegtuig.

Met een politiehelikopter en tien man op de grond werd het gebied afgezocht. Vanuit de luchtvaart zijn geen ongevallen of vermissingen gemeld. Mogelijk is een verstekeling uit een vliegtuig gevallen, aldus de politie. Het is volgens haar niet aannemelijk dat deze zich in het landingsgestel had verstopt. Vliegtuigen op weg naar Schiphol openen dat in de regel niet boven Hoenderloo.

De zoekacties zijn inmiddels gestaakt en worden niet hervat. De politie hoopt dat de toezichthouders van het Delerwoud later alsnog op de stoffelijke resten van het slachtoffer stuiten om de toedracht van het incident vast te stellen.

Griffin
18 mei 2004, 14:26
dejohan: daar heb ik nog geen vervolg op gehoord, volgens mij hebben of die mensen een spook uit de lucht zien vallen, of heeft die persoon zijn parachute pas laag bij de grond geopend, ofwel was het gewoon een zak cement.

Griffin
18 mei 2004, 14:54
Eentje voor de VLD'ers met een zware voet onder ons:

Automobilist (18) slipt te hard langs controle

Uitgegeven: 18 mei 2004 13:05
Laatst gewijzigd: 18 mei 2004 13:06

AMSTERDAM - Een 18-jarige automobilist uit Rijssen deed maandag nog zo zijn best. Hij reed nietsvermoedend op de A1 toen hij de politie met radarapparatuur snelheidscontroles zag uitvoeren. Door vol op de rem te staan hoopte hij zijn snelheid zó te verlagen dat hij een boete kon ontlopen, maar helaas: na een remspoor van ruim 23 meter te hebben getrokken, werd hij nog geflitst met een snelheid van 144 kilometer per uur.

Daarmee waren de zorgen van de jonge coureur nog niet voorbij. Door de plotse remmanoeuvre raakte de Rijssenaar de macht over het stuur kwijt. Hij raakte dwars over de weg, schoof over de rechterrijstrook, over de berm en belandde in een sloot. Dat werd een toevallig in de weg staand reflectorpaaltje fataal.

De politie maakt proces-verbaal op.

nu.nl

:lol: :lol: :lol:

Griffin
19 mei 2004, 09:34
Dronkaard rijdt negen schapen dood

Uitgegeven: 19 mei 2004 10:05

AMSTERDAM - Een 27-jarige automobilist uit Wanneperveen heeft in het Overijsselse Vollenhove in dronken toestand negen stamboekschapen doodgereden. De man verloor de macht over het stuur en belandde in een weiland met een kudde van honderd schapen. Dat meldt De Telegraaf woensdag.

De getroffen schapen lagen te slapen toen de dronkaard dwars door de afrastering reed. De man was zich blijkbaar wel bewust van het ongeluk wat hij veroorzaakt had en sloeg op de vlucht. Pas uren later vond de politie met speurhonden hem op een camping in de buurt. Bij een blaastest scoorde hij zo'n anderhalf promille. Zijn rijbewijs is in beslaggenomen en tegen de man is proces verbaal opgemaakt.

nu.nl

8O :( :( :evil:

Griffin
19 mei 2004, 14:04
Stradivarius
De 320-jaar oude Stradivarius-cello van het filharmonisch orkest van Los Angeles, die afgelopen weekend ruim drie weken na zijn diefstal werd teruggevonden, was bijna verzaagd tot cd-rek. Het instrument van de hand van de Italiaanse instrumentmaker Antonio Stradivari met een geschatte waarde van 3,5 miljoen dollar werd afgelopen weekend bij de politie afgeleverd door de 29-jarige verpleegster Melanie Stevens. Stevens vond de zilverkleurige koffer met de cello bij het afval. (Novum Nieuws)
Mijn nieuw CD-rekje al gezien? ;)

Strandrookverbod
Op het populaire Manly Beach in Australië mag niet meer worden gerookt. Eerder al besloot de Amerikaanse stad Los Angeles het roken op de stranden te verbieden. Volgens burgemeester Peter Macdonald van Manly zijn het milieu en de volksgezondheid van de strandgasten bij het verbod gebaat. "Het is natuurlijk een beetje pionierswerk, maar het gaat erom dat we laten zien dat roken niet meer de norm is." De gemeenteraad boog zich over het onderwerp na klachten van strandgangers over de vele peuken in het zand en over passief meeroken.
(nu.nl)
Na de hondendrollen, nu ook geen peuken meer op 't strand!

Herman Desmedt ©HD
19 mei 2004, 14:09
En ze zijn mijnen avatar aan 't testen :

http://www.airbus.com/MultimediaElements/2723.jpg

zie ook
http://www.airbus.com/dynamic/media/press_releases.asp#1494

Bobke
19 mei 2004, 14:36
En ze zijn mijnen avatar aan 't testen :

http://www.airbus.com/MultimediaElements/2723.jpg

zie ook
http://www.airbus.com/dynamic/media/press_releases.asp#1494
Hopelijk stort hij niet neer, we zouden u missen.

Griffin
19 mei 2004, 14:37
En ze zijn mijnen avatar aan 't testen :

http://www.airbus.com/MultimediaElements/2723.jpg

zie ook
http://www.airbus.com/dynamic/media/press_releases.asp#1494
Hopelijk stort hij niet neer, we zouden u missen.

Bwa, op een testbed is daar weinig kans toe ;)

Correctie: Met drie andere goed geteste motoren erbij, is daar weinig kans toe ;)

Herman Desmedt ©HD
19 mei 2004, 14:41
En ze zijn mijnen avatar aan 't testen :

http://www.airbus.com/MultimediaElements/2723.jpg

zie ook
http://www.airbus.com/dynamic/media/press_releases.asp#1494
Hopelijk stort hij niet neer, we zouden u missen.

Dan pak ik wel een andere avatar.

Toch wel leuk: Dat éne motorke langs die ene kant is krachtiger dan 2 van de andere bijeen.

Tjolder
19 mei 2004, 22:46
Een 18-jarige vrouw is met haar auto tegen een boom beland door de tussenkomst van een wesp. De vrouw reed op de Kruidenlaan in Nijverdal toen zijn een wesp tussen haar benen ontdekte.

In haar paniek probeerde ze het diertje te verjagen. Hierdoor had de vrouw niet door dat ze recht op een boom afreed. Toen de vrouw de boom zag, was het al te laat. Het slachtoffer is door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd een hersenschudding bij de tiener vastgesteld. Van de wesp ontbreekt nog elk spoor.

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 8)

Griffin
20 mei 2004, 11:49
Internetkerk wil satan bannen uit eredienst

Uitgegeven: 20 mei 2004 10:31

LONDEN - Een driedimensionale internetkerk probeert te voorkomen dat de eredienst op het wereldwijde web nog eens wordt verstoord door hackers die zichzelf voordoen als 'satan'. Het altaar en de preekstoel van de kerk zijn niet langer toegankelijk voor gelovige internetgebruikers.

Wanneer een bezoeker van de pagina het waagt te vloeken, wordt hij automatisch uit de kerk verwijderd en naar de virtuele hel gestuurd, meldde de BBC op Hemelvaartsdag.

De internetpagina wordt betaald door de methodistische kerk en krijgt dagelijks 10.000 bezoekers. Die kunnen een driedimensionaal figuur uitzoeken die namens hen knielt, bidt, liederen zingt en 'Halleluja' roept. Australische en Amerikaanse bezoekers die inlogden als 'satan', begonnen echter tirades af te steken vanaf de preekstoel en riepen krachttermen vanaf de kerkbankjes.

nu.nl

:D :twisted:

Griffin
21 mei 2004, 18:39
Spijt
Een folder van welzijnsorganisatie Humanitas heeft een inbreker tot inkeer gebracht. De inbreker bracht afgelopen week 's nachts een onaangekondigd bezoek aan de Arnhemse vestiging van de organisatie. Eenmaal binnen kwam hij een folder van Humanitas tegen. Deze roerde hem zo, dat hij onmiddellijk pen en papier pakte en een excuusbrief schreef. "Jullie doen goed werk. Als ik goed bij kas zit, dan zal ik een kleine bijdrage storten op jullie rekening", schreef de inbreker.

Kraaien
Vijf kraaien hebben woensdagavond Heerlen onveilig gemaakt. Eén van de vogels viel zomaar een wandelaar aan. Volgens de Limburgse politie komt het de laatste tijd in Heerlen vaker voor dat kraaien zomaar mensen te grazen nemen. Op de Keerkring liepen mensen die de vijf kraaien zagen rondvliegen. Onverwacht viel één van de gevleugelde dieren een wandelaar aan. De voorbijganger wist op het nippertje de kraai te ontwijken en waarschuwde de politie. Op aanraden van een dierenarts werd één van de vogels uit een boom geschoten. De anderen werden gevangen en naar een asiel gebracht.

Oudste juf
De discussie over wél of geen prepensioen is niet aan de Mexicaanse Albina Cruces Vazquez besteed. Ze is de oudste juf ter wereld. Op haar 15de stond ze al voor de klas. Ze is nu 101 jaar oud geworden, maar geniet nog steeds van doceren. Volgens haar zelf kan ze het nog omdat kinderen je jong houden. Iedere weekdag begint ze om 7 uur en op zaterdag heeft ze een klasje vol volwassenen die ze religie onderwijst. Op zondag rust ze wat uit en leest de krant. Volgens juf Albina heeft ze het doorzettings- vermogen van haar moeder.

Tjolder
26 mei 2004, 19:45
Een Chinese man geloofde zijn ogen niet toen zijn vrouw een "lelijke" dochter ter wereld bracht. Hij dacht dat zij een verhouding met een ander had gehad, de waarheid was echter anders. De vrouw had namelijk ooit een plastisch chirurgische ingreep ondergaan, maar dit nooit aan haar man verteld.

Een jaar voordat ze de man leerde kennen onderging de vrouw plastische chirurgie in Zuid-Korea, als bewijs liet zij een foto zien van voor de ingreep. Haar echtgenoot pikte dit niet en was zo boos over zijn "lelijke" kind dat hij gelijk, met succes, een echtscheiding aanvroeg. Nu heeft hij haar ook nog eens aangeklaagd, hij eist ruim 80.000 euro omdat zij het voor hem verzwegen heeft.

Bobke
26 mei 2004, 19:54
Zouden valse borsten daar ook onder vallen?
De rechtbanken zullen werk krijgen.

Griffin
28 mei 2004, 09:38
Soeppie?
Een ober in een restaurant in West-China heeft een vlieg veroberd na een klacht van een klant. De gast had het insect in haar noedelsoep ontdekt waarop zij woedend om de manager riep. De ober wilde vermijden dat zijn baas het ongedierte zou zien en besloot de vlieg in te slikken. Het restaurant weigerde vervolgens te erkennen dat er zich iets ongebruikelijks in de kom noedels had bevonden.


Cheese!
De beruchte, uit sovjettijden daterende frons van de Russische grenswachten behoort nu echt tot het verleden. Vanwege een stroom van klachten van reizigers heeft de Russische binnenlandse veiligheidsdienst de douaniers het bevel gegeven te glimlachen. "En er wordt speciale aandacht besteed aan het voorkomen van nors en lomp gedrag."


Eén op 140 Amerikanen in de gevangenis

Uitgegeven: 28 mei 2004 07:18

WASHINGTON - Van elke 140 Amerikanen zat er in juni 2003 een in de gevangenis. Dat maakte het ministerie van Justitie in Washington donderdag bekend. Dat betekent dat toen in totaal bijna 2,1 miljoen Amerikanen in de gevangenis zaten.

Het aantal gedetineerden in juni 2003 was 2,9 procent hoger dan in diezelfde maand het jaar daarvoor. Het betekent dat al 31 jaar achter elkaar het aantal gevangenen in de VS toeneemt. Een nieuw record, aldus The Sentencing Project dat de cijfers voor het ministerie bijhoudt.

Spetsnaz
28 mei 2004, 16:19
[quote]Eén op 140 Amerikanen in de gevangenis

Uitgegeven: 28 mei 2004 07:18

WASHINGTON - Van elke 140 Amerikanen zat er in juni 2003 een in de gevangenis. Dat maakte het ministerie van Justitie in Washington donderdag bekend. Dat betekent dat toen in totaal bijna 2,1 miljoen Amerikanen in de gevangenis zaten.

Het aantal gedetineerden in juni 2003 was 2,9 procent hoger dan in diezelfde maand het jaar daarvoor. Het betekent dat al 31 jaar achter elkaar het aantal gevangenen in de VS toeneemt. Een nieuw record, aldus The Sentencing Project dat de cijfers voor het ministerie bijhoudt.



Niet moeilijk dat ge daar minder werklozen hebt ;)

Griffin
28 mei 2004, 16:21
Niet moeilijk dat ge daar minder werklozen hebt ;)

:lol:

Griffin
28 mei 2004, 18:31
Zweden krijgen condooms met spoed thuisbezorgd

Uitgegeven: 28 mei 2004 17:54

STOCKHOLM - Zweden die halverwege het liefdesspel ontdekken dat hun condooms op zijn, hoeven zich niet langer te verlaten op onveilige seks of een koude douche. Ze kunnen bellen met een Zweedse hulporganisatie op het handige telefoonnummer 696969, die de voorbehoedmiddelen met spoed komt thuisbezorgen.

De gebruikers beschermen zich niet alleen tegen seksueel overdraagbare ziektes en een ongewenste zwangerschap, maar helpen de hulporganisatie meteen met het maken van reclame voor de rubbertjes. De Zweedse organisatie voor seksuele opvoeding maakt namelijk gebruik van een witte bestelbus, waarop een enorme rode condoom met vleugels staat afgebeeld.

Overigens is de service niet voor iedereen even praktisch. Het busje rijdt alleen in de steden Stockholm, Malmö en Gothenburg en is bovendien alleen tussen vier uur 's middags en negen uur 's avonds te bellen.

nu.nl

Geen seks in de ochtend dus! :P

Griffin
28 mei 2004, 18:32
Zambiaan pleegt zelfmoord na seks met kip

Uitgegeven: 28 mei 2004 18:19

LUSAKA - Een 50-jarige Zambiaan heeft zichzelf opgehangen nadat zijn vrouw hem had betrapt terwijl hij zijn lusten aan het botvieren was op een kip. Dat maakte de politie in het dorpje Chongwe vrijdag bekend.

De echtgenote van de kippenliefhebber betrapte hem omdat zij een vreemd geluid hoorde. De man probeerde haar te vermoorden maar zij wist te ontsnappen. Daarop pleegde hij zelfmoord, uit angst dat het hele dorp hem zou uitlachen. De kip is na het incident afgemaakt.

nu.nl

Gentenaar
28 mei 2004, 18:33
Wat een misverstand, deze amateurkok was gewoon een nieuw recept voor opgevulde kalkoen aan het proberen, maar had enkele details over het hoofd gezien.

Griffin
28 mei 2004, 18:34
Last van schilfers? Geen nood, je zult er sneller door zwemmen, of toch niet? :

Dolfijn verbruikt minder energie dankzij roos

Uitgegeven: 28 mei 2004 15:47
Laatst gewijzigd: 28 mei 2004 16:30

DEN HAAG - Dolfijnen hebben voortdurend roos. Hun huid schilfert af, elke twee uur ververst de opperhuid zich. Uit onderzoek van Japanse natuurkundigen is gebleken dat de loslatende huidschilfers de waterwrijving verminderen. Ze hebben dat geschreven in de deze maand verschenen editie van het Journal of Turbulence.

Het onderzoek toont aan dat dat de zachte, schilferende huid van een dolfijn de waterstroom om het dier kalmeert. Daardoor gaat er minder energie verloren aan het overwinnen van de waterweerstand en hoeft de dolfijn minder energie te verbruiken.

nu.nl

('t is weer vreemde nieuwstijd daar :P)

Griffin
1 juni 2004, 09:49
Praatlijn

Een twaalfjarige jongen uit Singapore heeft in een maand tijd voor zeker 5000 dollar met praatlijnen gebeld. De vader van de jongen, is nog steeds bezig met het betalen van de rekening, die teruggaat naar december 2002. De ouders van de jongen werkten in de betreffende maand tot laat in de nacht. Hun zoon, afwachtend op een nieuwe school, had alleen de tv als gezelschap na het kapotgaan van de computer. Het was de jongen verboden om ’s avonds uit te gaan, waardoor hij in zijn verveling verzot raakte aan het bellen van praatlijnen.

Griffin
1 juni 2004, 10:25
Eitje

Een vrachtwagen met 13,5 ton eieren verloor zijn lading op een snelweg in Texas. Schoonmakers zijn veertien uur bezig geweest om de rommel op te ruimen. Om hun karwei vol te kunnen houden, kwamen collega's een maaltijd brengen. De keuze werd niet gewaardeerd: roerei.

Griffin
4 juni 2004, 09:33
Gereformeerde fietsers vrezen nudisten

Uitgegeven: 3 juni 2004 14:29

BEEKBERGEN - Zo'n driehonderd gereformeerde fietsers dreigen tijdens hun jaarlijkse toertocht in de omstreden World Naked Bike Ride terecht te komen. Beide fietstochten worden 12 juni rond Apeldoorn gehouden.

De jeugdvereniging van de gereformeerde gemeente organiseert ieder jaar een fietstocht om geld binnen te halen voor evangelisatieactiviteiten. Toen een groep naaktfietsers bekendmaakte dezelfde datum te gaan fietsen, werd nog overwogen de gereformeerde tocht uit te stellen. "We hebben besloten dat niet te doen vanwege de kosten die we al hebben gemaakt", zegt K. van Vliet, voorzitter van de jeugdvereniging.

nu.nl

:)

Griffin
4 juni 2004, 18:04
Brilvrees
Vrouwen vrezen vreemde wc-brillen. Liefst 57 procent van de vrouwen 'hangt' boven een vreemde toiletbril, tegenover 14 procent van de mannen. Dat blijkt uit een onderzoek van Glorix naar wc-gewoontes. Mannen mijden de wc-bril minder maar maken de bril daarentegen eerst grondig schoon met toiletpapier voordat ze gaan zitten. (NU.nl)

Griffin
7 juni 2004, 16:23
Vliegtuigpakket landt in tuin

Uitgegeven: 7 juni 2004 17:02

OUDERKERK AAN DE AMSTEL - Eigenaren van een tuintje in Ouderkerk aan de Amstel zagen zondagavond een 23 kilo wegend survivalpakket uit de lucht vallen. Het oranjegekleurde pakket van een meter bij veertig centimeter was afkomstig uit een nog onbekend vliegtuig. Niemand raakte gewond door het bizarre incident, meldde het Korps Landelijke Politiediensten maandag.

Het pakket bevatte een uitrusting voor slachtoffers van een vliegtuigramp te water. Een rubberboot zat niet in het pakket. Doorgaans worden deze in het vliegtuig apart bewaard. Getuigen zagen rond 19.30 uur ook een pakket in de Amstel vallen. Duikers van de brandweer hebben tot nog toe zonder resultaat gezocht naar het mogelijke tweede pakket.

nu.nl

Gelukkig dat er niemand mee gesprongen was... Ze hadden niks gehad aan hun nooduitrusting voor op 't water...

Antoon
7 juni 2004, 16:52
Duits stadje Kotzen verandert niet van naam

De gemeenteraad van het Duitse stadje Kotzen (jawel) heeft een voorstel verworpen om hun stadje een nieuwe naam te geven. U kan al raden waarom er stemmen opgingen om de naam van het stadje te veranderen.

Toeristen kunnen amper hun lach inhouden als ze de naam zien prijken op een officiële naamplaat. De bewoners van Kotzen mochten een nieuwe naam kiezen voor hun stad maar faalden in hun opzet.

Er kwam maar geen geschikt alternatief en daarom moest de gemeenteraad de knoop doorhakken. Een meerderheid wou van geen naamsverandering weten en stemde het voorstel weg.

Er gaan ook geen stemmen op om het Oostenrijkse dorp ‘Fucking’ van naam te veranderen. Integendeel, Amerikaanse en Britse toeristen bezoeken het dorp massaal om al lachend te poseren bij de officiële wegwijzers.


Kok naar rechter omdat hij zijn zaad in gerechten verwerkte

Een voormalige kok van een restaurant in de Amerikaanse staat Illinois moet binnenkort voor de rechter verschijnen omdat hij zijn sperma in gerechten verwerkte.

Anthony J. Lindhorst vermengde minstens twee keer zijn zaad in een dressing van mosterd. Dat deed de 26-jarige kok bij mensen die hij voor een of andere reden niet kon uitstaan. Een van zijn slachtoffers is een agent die Lindhorst een parkeerboete gaf.

Lindhorst werkte een jaar lang in het restaurant tot hij in april aan de deur vloog omdat hij marihuana verwerkt had in brownies. Die brownies serveerde hij aan twee collega keukenhulpjes. De collega's praatten Lindhorst aan de galg


Duitse bank sluit rekening van Slobodan Milosevic, de buschauffeur

Een bank in Munchen heeft de rekening van Slobodan Milosevic bevroren. Alleen gaat het niet om de rekening van de ex-dictator van Joegoslavië maar om een Duitse buschauffeur van Servische afkomst met dezelfde naam.

De andere Slobodan Milosevic zit nu vast in Den Haag op beschuldiging van oorlogsmisdaden. Buschauffeur Slobodan Milosevic emigreerde 32 jaren geleden uit Servië. Hij probeerde aan de bank uit te leggen dat zijn naam in Servië een veel voorkomende naam is.

“Zoals Hans Schmidt in Duitsland,” probeerde hij nog. “Maar de bank had daar geen oren naar. Ze vertelden me dat Hans Schmidt geen oorlogsmisdadiger was,” zei de buschauffeur.
“De andere Slobodan Milosevic zit opgesloten in Den Haag, waarom zou hij een doodgewone bankrekening hebben bij een Duitse postbank? Als mijn naam Adolf Hitler was, zou dan mijn rekening worden gesloten?” vraagt Slobodan zich af.

De Muenchner Postbank geeft de man nu een week tijd om te bewijzen dat hij niet de ex-dictator van Joegoslavië is. Anders worden zijn tegoeden in beslag genomen. De 52-jarige buschauffeur heeft een Duits paspoort. Naar eigen zeggen heeft hij al veel last gehad met zijn naam.

TomB
7 juni 2004, 18:17
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Ik denk dat de originele daarvan is: Never take life seriously. It isn't permanent.

Griffin
7 juni 2004, 20:06
http://i.xanga.com/TherapyGirl/fucking1.jpg

Griffin
7 juni 2004, 20:16
en:
http://www.wylerag.com/images3_2/wint2.gif

jules
7 juni 2004, 20:17
Even tussendoor :

Russen vinden het Waalse dorp Huy ook hilarisch, omdat het fonetisch ongeveer gelijk staat aan het Russische woord "penis"

Antoon
8 juni 2004, 13:39
Goed nieuws voor onze studenten:

Seks helpt je door de examens

De Duitse socioloog Werner Habermehl meent dat studenten die regelmatig seks hebben het niet moeilijk hebben in school. Studenten met een gezond seksleven geraken gemakkelijker door de examens en halen betere resultaten.

Habermehl geeft zelf les aan de Universiteit van Hamburg, en testte de studenten voor en nadat ze seks hadden. Regelmatig seks hebben zou een verhoogde mentale capaciteit leidden. Studenten die zich van seks onthielden, hadden meer moeite een goed cijfer te halen.
Behalve dat de studenten betere resultaten halen, hebben ze ook minder tijd nodig om een cursus af te ronden en te studeren, aldus Habermehl.

Spetsnaz
8 juni 2004, 14:53
Dus studenten met een goed seksleven hebben bijgevolg goede resultaten.

Hebben studenten met goede resultaten dan ook noodzakelijk een goed seksleven ?

DaBlacky
8 juni 2004, 15:10
Goed nieuws voor onze studenten:

Seks helpt je door de examens

De Duitse socioloog Werner Habermehl meent dat studenten die regelmatig seks hebben het niet moeilijk hebben in school. Studenten met een gezond seksleven geraken gemakkelijker door de examens en halen betere resultaten.

Habermehl geeft zelf les aan de Universiteit van Hamburg, en testte de studenten voor en nadat ze seks hadden. Regelmatig seks hebben zou een verhoogde mentale capaciteit leidden. Studenten die zich van seks onthielden, hadden meer moeite een goed cijfer te halen.
Behalve dat de studenten betere resultaten halen, hebben ze ook minder tijd nodig om een cursus af te ronden en te studeren, aldus Habermehl.

daarom dat ik de maandag op 2 uur 2/3de van mijn cursus er doorgejaagd kreeg. En ik maar denken dat dat door de tijdsdruk kwam :p

Griffin
10 juni 2004, 15:48
Slajurk (video)
Een jurk van sla om mensen ervan te overtuigen geen vlees te eten, dat is de inzet van een nieuwe campagne van de organisatie People for the Ethical Treatment of Animals (PETA). Isabel Roces, een Fillipijns model, draagt de jurk tijdens een fotosessie in Manilla. Onder de toeschouwers waren geen konijnen en dat was maar goed ook.



Shit, en ik die konijnen maar trainen om dat op te eten terwijl ze aan 't filmen waren... :?

George
10 juni 2004, 18:33
Goed nieuws voor onze studenten:

Seks helpt je door de examens

De Duitse socioloog Werner Habermehl meent dat studenten die regelmatig seks hebben het niet moeilijk hebben in school. Studenten met een gezond seksleven geraken gemakkelijker door de examens en halen betere resultaten.

Habermehl geeft zelf les aan de Universiteit van Hamburg, en testte de studenten voor en nadat ze seks hadden. Regelmatig seks hebben zou een verhoogde mentale capaciteit leidden. Studenten die zich van seks onthielden, hadden meer moeite een goed cijfer te halen.
Behalve dat de studenten betere resultaten halen, hebben ze ook minder tijd nodig om een cursus af te ronden en te studeren, aldus Habermehl.
Keep on dreaming. Ik gun het je wel hoor maar ik denk toch dat je wat tekort schiet op alle studentes in vlaanderen door de examens te helpen. Bovendien mag je niet discrimineren en moet je dus ook de mannelijke homosexuelen door de examens helpen hé :lol:

Griffin
11 juni 2004, 10:02
Brutaal
Terwijl hun klant zat te wachten op zijn bonnetje gingen twee obers van een restaurant in Shanghai er met zijn creditcard vandoor om bij een winkel in de buurt een paar mobiele telefoons te kopen. Ze vielen door de mand toen de klant, aan wie zij verteld hadden dat er "een klein probleempje bij het afboeken" was, door zijn creditcardbedrijf werd gebeld met de vraag of het klopte dat hij zojuist 25.000 yuan (2.500 euro) had uitgegeven aan nieuwe mobieltjes.


Toch vriendelijk creditcardbedrijf eh ;)

Antoon
11 juni 2004, 10:15
Twee Australische muizeneters riskeren twee jaar cel

Twee jaar cel en een boete van 48.000 euro. Dat riskeren twee Australische grapjassen voor het opeten van levende muizen aan de toog van een café. De Australische dierenbescherming kan absoluut niet lachen met de grap en zoekt de daders. De weddenschap van de mannen kan zo nog een pijnlijk duur staartje krijgen.

Het koppel liet zich graag uitdagen. Inzet was 300 euro voor het afbijten van de staart van een levende muis. De klus was zo geklaard en luid aangemoedigd zetten ze ook nog hun tanden in de rest van de spartelende beestjes. De dierenbescherming vindt dit niet grappig en wil de organisatoren van de weddenschap en de eters vervolgen meldt het Australische persbureau ABC News. (VSV)

:lol: :lol: :lol:

Tzuvar Raemborr
11 juni 2004, 10:48
Twee Australische muizeneters riskeren twee jaar cel

Twee jaar cel en een boete van 48.000 euro. Dat riskeren twee Australische grapjassen voor het opeten van levende muizen aan de toog van een café. De Australische dierenbescherming kan absoluut niet lachen met de grap en zoekt de daders. De weddenschap van de mannen kan zo nog een pijnlijk duur staartje krijgen.

Het koppel liet zich graag uitdagen. Inzet was 300 euro voor het afbijten van de staart van een levende muis. De klus was zo geklaard en luid aangemoedigd zetten ze ook nog hun tanden in de rest van de spartelende beestjes. De dierenbescherming vindt dit niet grappig en wil de organisatoren van de weddenschap en de eters vervolgen meldt het Australische persbureau ABC News. (VSV)

:lol: :lol: :lol:


Gooooor! Echt wel ziekelijk :lol:

Langs de andere kant, wat zitten die dierenbeschermingen weer te zeiken? Muizen is toch maar ongedierte, tiens. Gaan ze ook haviken en uilen enzo aanklagen? Zwak!

dejohan
13 juni 2004, 21:48
Zes inwoners van Urk en een inwoner uit Ens zijn aangehouden, voor het verhandelen en gebruiken van opgeviste cocaïne.

De politie in Emmeloord kreeg eind april 2004 een tip dat er eind februari/begin maart door een Urker kotter één kilo cocaïne was opgevist uit de Noordzee. De vondst werd bij aankomst in Nederland niet aangegeven maar meegenomen naar Urk.

Naast de aanhoudingen werden er op Urk twee huiszoekingen verricht. Bij deze huiszoekingen werd acht gram van de opgeviste coke aangetroffen.

Volgens de verklaringen van de verdachten hadden zij de rest van de cocaïne verdeeld en opgerookt. Twee verdachten zijn na verhoor weer in vrijheid gesteld. De andere vijf verdachten zijn na hun aanhouding voorgeleid bij de rechter-commissaris. Inmiddels zijn alle verdachten in afwachting van het proces in vrijheid gesteld.



Van kilo nog 8 gram over. Zaaaalig beroep, visser 8).

"wij hebben het als lokaas gebruikt meneer, die vissen kwamen steeds maar terug om meer"

Griffin
14 juni 2004, 14:27
Doktoren VS weigeren juristen te behandelen

Uitgegeven: 14 juni 2004 14:51

WASHINGTON - Enkele doktoren in de Verenigde Staten willen juristen, die voor niet-levensbedreigende klachten naar het ziekenhuis komen, niet langer behandelen. Dat meldde USA Today maandag.

Veel doktoren maken zich zorgen om de hoge schadevergoedingen die advocaten eisen in zogeheten ' malpractice'-zaken. Bij deze zaken klagen advocaten namens de patiënt de behandelend arts aan, omdat deze zijn of haar werk niet goed genoeg zou hebben gedaan.

Ontslag

De angst voor advocaten neemt toe, zo meent USA Today. De krant maakt melding van het ontslag van een verpleegkundige uit een ziekenhuis in New Jersey omdat haar man bij een advocatenkantoor werkt. Ook meldt zij het bestaan van een website, DoctorsKnow.Us, waar een lijst werd bijgehouden van patiënten die ziekenhuizen hebben aangeklaagd en hun advocaten. De website moest recentelijk worden verwijderd toen bleek dat enkele doktoren mensen op deze lijst weigerden te behandelen.

Hippocrates

Veel doktoren vinden deze maatregelen echter te ver gaan. De eed van Hippocrates, die elke dokter bij het beginnen van de geneeskundestudie moet afleggen, zou het artsen verbieden patiënten niet te behandelen. Protesterende artsen wijzen echter op de hoge vergoedingen die in 'malpractice'-zaken worden betaald en de noodzaak om druk op advocaten te zetten om deze bedragen te matigen.

nu.nl

dejohan
14 juni 2004, 15:18
...

Griffin
14 juni 2004, 16:00
...

Zeg es AA!
Een lerares op een Amerikaanse school heeft een scholier letterlijk de mond gespoeld, met zeep. Lori Thomas deed dit om een leerling te straffen voor de scheldwoorden die hij tegen een klasgenote gebruikte. Ze is met betaald verlof van school gestuurd. Thomas wilde met de straf voorkomen dat de jongen een week van school zou blijven. "De ouderwetse manier werkt het beste", aldus de lerares.


Kga uw mond spoelen zu! :P

Griffin
15 juni 2004, 21:00
Man vangt leeuw met dode echtgenote

Uitgegeven: 15 juni 2004 16:28
Laatst gewijzigd: 15 juni 2004 17:24
LONDEN - Een Tanzaniaanse man heeft de resten van zijn vrouw gebruikt om haar moordenaar te vangen, meldde de BBC dinsdag. Een leeuw had zijn vrouw gedood en half verorberd. De man besprenkelde daarop de resten van het lijk van zijn vrouw met gif en wachtte totdat de leeuw zou terugkeren om zijn maaltijd voort te zetten. Zijn opzet slaagde. De leeuw overleefde de maaltijd niet.

Somoe Abdallah werd even buiten haar huis verrast door een leeuw, die haar doodde en haar benen opat. Toen Selemani Ngongwechile het lijk van zijn vrouw ontdekte, raakte hij niet in paniek, maar goot hij er gif overheen. Hij verwachtte terecht, dat de leeuw zou terugkomen om de rest van zijn echtgenote te nuttigen. De lokale politie stelde in een reactie op het incident dat zij van plan is alle wilde leeuwen in de buurt af te maken. De politie maakt echter gebruik van meer orthodoxe methoden, verzekerde een woordvoerder.

nu.nl

Ook een kattebrokje? :?

Griffin
17 juni 2004, 16:48
Vechtpartij in het Britse "Big Brother"-huis

In Groot-Brittannië is de live-uitzen-
ding van "Big Brother" woensdagnacht
een uur lang onderbroken omdat de
bewoners aan het vechten waren gegaan.

De producers van het programma dat door
Channel 4 wordt uigezonden, stuurden
veiligheidsmensen naar het huis om de
gemoederen te bedaren. Ze moester er 2
vechtende bewoners uit elkaar halen.

Het handgemeen was begonnen tijdens een
feestje. Een jonge man had een glas
wijn over een vrouwelijke medebewoner
uitgegoten. Iemand anders ging nog wat
heftiger tekeer en gooide stukken van
het meubilair naar andere bewoners.

Griffin
18 juni 2004, 14:46
Roddelen
Roddelen is het meestvoorkomende 'rattengedrag' op het werk. Ook liegen op het werk en het kiezen van een kant scoren hoog, zo blijkt uit een onderzoek van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Aanleiding voor het onderzoek was het managementboek van het jaar 2003 'Hoe word ik een rat' (http://www.hoewordikeenrat.nl/).

groentje
18 juni 2004, 23:36
nu.nl, dé bron voor rare nieuwtjes.

DaBlacky
18 juni 2004, 23:52
Politie vindt vrijend koppel in plaats van moordenaar

14 - 06 - 2004

De politie van het Engelse Sussex deed vorige week wel een heel vreemde ontdekking. De agenten waren uitgerukt nadat ze een telefoontje gekregen hadden van een man die gegil en gekreun hoorde op straat. Toen de politie arriveerde op de plaats van de vermoedelijke moord, trof ze geen moordenaar aan, maar een luidruchtig vrijend koppel.

De 23-jarige Jamie Cheshire wist niet wat hem overkwam. Hij verklaarde dat hij gewoon seks had met zijn 21-jarige vriendin Lenny. De twee waren goed op stap geweest en hadden twee flessen champagne en tequila gedronken. Toen ze vervolgens nog even in de Lounge gingen zitten, liep de seksuele spanning hoog op. Volgens Jamie is Lenny een heer gepassioneerd meisje, en ook nog eens behoorlijk luidruchtig.

"We hadden net seks in de woonkamer toen opeens de politie voor de deur stond. Ze kwamen even polshoogte nemen of alles in orde was, maar het was natuurlijk meer dan in orde! Ik heb nog nooit eerder problemen gehad met de politie, al klaagden mijn kamergenoten wel eens over geluidsoverlast," verklaart een aangeslagen Cheshire.

groentje
19 juni 2004, 00:10
Hmm, ik krijg geen berichten meer, als er een nieuw bericht bijkomt. :? Gelukkig was ik nog op het forum...

Friese spellingscontrole voor Office XP

Uitgegeven: 18 juni 2004 15:00
Laatst gewijzigd: 18 juni 2004 16:51

AMSTERDAM - In opdracht van de Provincie Friesland heeft de Fryske Akademy een nieuwe versie voor Microsoft Office XP ontwikkeld. De nieuwe spellingscontrole wordt maandag gepresenteerd op de Piter Jelles-college in Leeuwarden en is te gebruiken bij Office 2000 tot en met Office 2003.

Provincie Friesland wil met de verbeterde spellingscontrole de eerste stap zetten in een poging het schriftelijk gebruik van de Friese taal te stimuleren.

Griffin
21 juni 2004, 08:52
Een Tsjechische condoomfabrikant heeft als promotiestunt gratis postkaarten ontwikkeld waarmee mannen hun penis kunnen meten.

De kaarten worden uitgegeven door condoomfabrikant Pepino. Naast een onderverdeling in centimeters voor de lengte van de penis, zijn er ook vier gaten in de kaart om de breedte te meten.


“Wees een man en meet jezelf. Je bent het waard,” is de slogan op de kaart. Door het meten word je meteen onderverdeeld in categorieën van verschillende penislengten. De laagste categorie is ‘primaat’, gevolgd door ‘jakhals’, ‘everzwijn’ en de hoogste categorie ‘stier'. De promotiestunt wil vooral mannen met een leeftijd tussen de 15 en de 30 bereiken. Als ze zelfs een sms’je met hun maten sturen naar de condoomfabrikant kunnen ze in de prijzen vallen.
Het Laatste Nieuws

Griffin
21 juni 2004, 10:01
School says girls must wear trousers

Owen Bowcott
Monday June 21, 2004
The Guardian

A secondary school in Suffolk has become the first in Britain to ban girls from wearing skirts and order them to switch to uniforms with long trousers.

The decision by Kesgrave High School, near Ipswich, was reached after warnings were ignored and hemlines crept up to "inappropriate" levels. The new policy will come into effect in September.

"These days girls wear very short skirts which is against the school uniform policy," explained Margaret Young, one of the governors.

"Two years ago we sent out letters to parents asking them to make sure skirts were regulation length, which is just above the knee. The impact was short-lived and it wasn't long before skirts were very short again.

"We have a very active curriculum and trousers are much more practical. Now instead of having to discipline pupils on uniform inaccuracies, teachers can get on with teaching," Ms Young said.

The few complaints the school has received about the changeover are chiefly concerned with the cost of replacing the old uniform. "We simply do not want our girls going outside with a 'come-hither look'. I think many parents will find it enormously helpful." The 1,600-pupil school, which is also a state college of technology, has a large number of people cycling in every day. The short skirts look "dreadful" on girls who cycle, Mrs Young added.

The headteacher, George Thomas, said the new rules were necessary because skirts had become far too short. He said: "This is not helped by the fact there are not many practical skirts stocked by high street shops. The changes to the uniform are an issue of practicality as well as equal rights."

There have been test cases in the past involving schools which adopted the opposite policy of banning girls from wearing trousers. Four years ago a 14-year-old pupil at a school in Gateshead won a legal battle over the issue on the grounds that she was being discriminated against. Her campaign was backed by the Equal Opportunities Commission.

An EOC spokeswoman said yesterday: "This is the first time I have heard of a school with the policy of banning skirts. If anyone tried to challenge it under the Sex Discrimination Act then they would need to show that the dress code was more restrictive for girls than for boys."

The Guardian


De vrouw draagt de broek! :P

Griffin
25 juni 2004, 10:08
<<

Vriendelijke Canadese hond voorkomt bloedbad

Uitgegeven: 24 juni 2004 22:30
TORONTO - Een vriendelijke hond in Toronto heeft een bloedbad in de grootste stad van Canada voorkomen. Een geestelijk gestoorde man wilde met vijf vuurwapens en in totaal 6000 kogels dood en verderf zaaien toen een viervoeter door vriendelijk gedrag hem op andere gedachten bracht, zo meldden verscheidene Canadese kranten donderdag.

De 43-jarige werkloze James Stanson uit de provincie New Brunswick wilde om een nog onduidelijke reden aan het moorden slaan, aldus de lokale politie. De mensen in zijn geboortstreek vond hij echter te aardig zodat hij besloot naar Toronto te rijden. Daar trof hij voorbereidingen in een park toen een vrouw met twee honden passeerde.

Een van de viervoeters benaderde de man en bleek door zijn speelsheid Stanson op andere gedachten te hebben gebracht. De werkloze man besloot volgens de politie dat de mensen in Toronto ook te aardig waren om neer te schieten en gaf zichzelf aan.

nu.nl
>>

Max
25 juni 2004, 10:12
Wasstraat slokt nummerborden op

Uitgegeven: 6 mei 2004 12:36

AMSTERDAM - De politie in Amsterdam is op zoek naar automobilisten die een kentekenplaat missen. Het personeel van een autowasstraat leverde woensdag zeven kentekenplaten af bij de politie die bij een wasbeurt waren achtergebleven.

Het gebeurt volgens de politie met grote regelmaat dat de kentekenplaten in de wasstraat achterblijven. "Als iemand een kentekenplaat mist is het verstandig even na te gaan of die mogelijk in een wasstraat is achtergebleven. Het scheelt in ieder geval een hoop administratieve rompslomp", zegt de politie.

Het verlies van de nummerborden kan simpel voorkomen worden door ze met een paar extra schroeven vast te zetten, aldus de politie. Sommige eigenaren van de terug gevonden nummerborden hadden al aangifte gedaan van vermissing.

nu.nl

De grote vraag is : wat is een "wasstraat"? ;)

Griffin
25 juni 2004, 10:14
De grote vraag is : wat is een "wasstraat"? ;)

De wasstraat van Wasbeer! Car-wash, noemen wij dat ;)

Max
25 juni 2004, 10:51
De grote vraag is : wat is een "wasstraat"? ;)

De wasstraat van Wasbeer! Car-wash, noemen wij dat ;)


Je zou toch verwachten dat die turbo-taal hollanders dat Amerikaans woord nu al ontdekt zouden hebben ! :D

Griffin
25 juni 2004, 12:43
De wasstraat van Wasbeer! Car-wash, noemen wij dat ;)


Je zou toch verwachten dat die turbo-taal hollanders dat Amerikaans woord nu al ontdekt zouden hebben ! :D

En dan te bedenken dat ik regelmatig te horen krijg dat wij Vlamingen vaak idiote vertalingen voor Engelse woorden gebruiken... "Microgolfoven" vinden ze wel vreemd, "wasstraat" niet... :D

Griffin
25 juni 2004, 14:11
<<
Luier redt peuter van slangenbeet

Uitgegeven: 25 juni 2004 13:26
JERUZALEM - Een peuter is door zijn luier gered van een giftige slangenbeet, zo meldde het Hassadah-ziekenhuis in Jeruzalem vrijdag.

De peuter was in de tuin aan het spelen toen een slang zijn giftige tanden in het achterwerk van de jongen zette. Zijn ouders merkten de beet pas op toen zij de kleine in bad deden. Een haastige rit naar het ziekenhuis bleek overbodig. De luier had het grootste gedeelte van het gif geabsorbeerd.

nu.nl
>>

Nieuwe pampers, zo doeltreffend dat zelfs slangen hun (gif)tanden erop stuk bijten!

:rofl:

Griffin
25 juni 2004, 14:52
Om het maar even over voetbal te hebben:

<<
Roze bril
De immer brommende en klagende Jan Mulder heeft woensdagavond een roze bril gekregen van een bekend brillenmerk, in de hoop dat hij alles wat positiever gaat zien. "Hij was er niet zo heel blij mee. Hij nam hem wat norsig in ontvangst." Mulder kreeg de bril omdat hij nul vertrouwen heeft in bondscoach Dick Advocaat.
>>

:D :D :D

Griffin
28 juni 2004, 10:34
Iraanse vrouw 'baart kikker'

Uitgegeven: 28 juni 2004 11:20
Een Iraanse vrouw zou het leven hebben geschonken aan een kikker, zo meldde de Britse omroep BBC maandag. De BBC citeert een artikel uit de Iraanse krant Eternaad, waarin bioloog Aminifard stelt dat de kikker enkele menselijke kenmerken heeft. De vingers en de tong van de kikker zouden van moeder op kikker zijn doorgegeven, aldus de bioloog.

De vrouw zou wellicht kikkerdril tijdens een zwempartij hebben opgepikt, speculeert de BBC. Zij baarde al eerder kinderen, allebei gewone mensen.

nu.nl

het woord "kikvorsmannen" krijgt meteen een heel andere betekenis.

Spetsnaz
28 juni 2004, 10:36
Iraanse vrouw 'baart kikker'

Uitgegeven: 28 juni 2004 11:20
Een Iraanse vrouw zou het leven hebben geschonken aan een kikker, zo meldde de Britse omroep BBC maandag. De BBC citeert een artikel uit de Iraanse krant Eternaad, waarin bioloog Aminifard stelt dat de kikker enkele menselijke kenmerken heeft. De vingers en de tong van de kikker zouden van moeder op kikker zijn doorgegeven, aldus de bioloog.

De vrouw zou wellicht kikkerdril tijdens een zwempartij hebben opgepikt, speculeert de BBC. Zij baarde al eerder kinderen, allebei gewone mensen.

nu.nl
Dat lijkt me toch wel heel sterk. Waarschijnlijk is die kikkerdrik gewoon tot ontwikkeling gekomen in haar lichaam. Maar die menselijke trekken, geloof ik niet ;)
het woord "kikvorsmannen" krijgt meteen een heel andere betekenis.

Tzuvar Raemborr
28 juni 2004, 12:20
Dat lijkt me toch wel heel sterk. Waarschijnlijk is die kikkerdrik gewoon tot ontwikkeling gekomen in haar lichaam. Maar die menselijke trekken, geloof ik niet ;)
het woord "kikvorsmannen" krijgt meteen een heel andere betekenis.

Met die allochtonen weet ge nooit!

*duck*

Griffin
28 juni 2004, 12:57
Lijk hangt wekenlang in boom

Uitgegeven: 28 juni 2004 13:07
ENSCHEDE - In Enschede heeft een lijk wekenlang in een boom gehangen. Volgens de politie is het niet uitgesloten dat het lijk er zelfs al drie maanden hing.

Zondagavond zagen passanten in een bosschage iets in een boom hangen dat op een mens leek. De politie werd gewaarschuwd en die heeft het lichaam uit de boom gehaald. Omdat het in verregaande staat van ontbinding verkeert is nog niet duidelijk of het om een man of vrouw gaat.

Eerste onderzoek heeft uitgewezen dat er geen sprake is van een misdrijf. De politie is op zoek naar mensen die iemand uit hun omgeving missen.

(c) ANP

Spetsnaz
28 juni 2004, 12:58
Lijk hangt wekenlang in boom

Uitgegeven: 28 juni 2004 13:07
ENSCHEDE - In Enschede heeft een lijk wekenlang in een boom gehangen. Volgens de politie is het niet uitgesloten dat het lijk er zelfs al drie maanden hing.

Zondagavond zagen passanten in een bosschage iets in een boom hangen dat op een mens leek. De politie werd gewaarschuwd en die heeft het lichaam uit de boom gehaald. Omdat het in verregaande staat van ontbinding verkeert is nog niet duidelijk of het om een man of vrouw gaat.

Eerste onderzoek heeft uitgewezen dat er geen sprake is van een misdrijf. De politie is op zoek naar mensen die iemand uit hun omgeving missen.

(c) ANP


Is die daar beland met die vuurwerkontploffing?

Griffin
28 juni 2004, 15:15
Nederland telt bijna 2 miljoen pornopagina's

Uitgegeven: 28 juni 2004 15:16
AMSTERDAM - Nederland telt 1.883.800 pornografische website's, zo meldt Secure Computing . Duitsland staat echter aan kop met ruim 10 miljoen sekssite's. Het bedrijf onderzocht het aantal pornografische website's in 100 landen buiten de Verenigde Staten.

In totaal zijn er 46 miljoen pornosite's gevonden in de onderzochte 100 landen. In Europa en in de Pacific (eilandengroep Niue heeft extensie .nu) zijn de meeste sekssite's te vinden. Europa telt ruim 28 miljoen pornografische website's. In de Arabische wereld werd alleen in Lybie sekssite's aangetroffen.

De top 10:

Duitsland 10.030.200
Engeland 8.506.800
Australie 5.655.800
Niue 2.947.800
Japan 2.700.800
Nederland 1.883.800
Rusland 1.080.600
Polen 1.049.600
Spanje 852.800
Tonga 848.800

nu.nl


Die Duitsers zijn gelukkig nog ergere vetzakken ;)

Griffin
28 juni 2004, 15:17
Nieuw sms-wereldrecord in handen van Singaporese

Uitgegeven: 28 juni 2004 07:28
SINGAPORE - Een Singaporese heeft een nieuw sms-wereldrecord gevestigd. De 23-jarige studente Kimberley Yeo tikte in 43,24 seconden 26 woorden op haar mobieltje. Het oude record van 67 seconden stond op naam van een Brit, meldde de Singaporese krant The Straits Times maandag. Ruim vijfhonderd personen deden mee aan de sms-wedstrijd.

De verplichte Engelstalige tekst van 160 tekens gaat over twee soorten piranha's die zelden mensen aanvallen: The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human.

(c) ANP

Spetsnaz
28 juni 2004, 15:39
Nederland telt bijna 2 miljoen pornopagina's

Uitgegeven: 28 juni 2004 15:16
AMSTERDAM - Nederland telt 1.883.800 pornografische website's, zo meldt Secure Computing . Duitsland staat echter aan kop met ruim 10 miljoen sekssite's. Het bedrijf onderzocht het aantal pornografische website's in 100 landen buiten de Verenigde Staten.

In totaal zijn er 46 miljoen pornosite's gevonden in de onderzochte 100 landen. In Europa en in de Pacific (eilandengroep Niue heeft extensie .nu) zijn de meeste sekssite's te vinden. Europa telt ruim 28 miljoen pornografische website's. In de Arabische wereld werd alleen in Lybie sekssite's aangetroffen.

De top 10:

Duitsland 10.030.200
Engeland 8.506.800
Australie 5.655.800
Niue 2.947.800
Japan 2.700.800
Nederland 1.883.800
Rusland 1.080.600
Polen 1.049.600
Spanje 852.800
Tonga 848.800

nu.nl


Die Duitsers zijn gelukkig nog ergere vetzakken ;)

Waar is Amerika??

Griffin
28 juni 2004, 15:44
Het bedrijf onderzocht het aantal pornografische website's in 100 landen buiten de Verenigde Staten.



Waar is Amerika?

Spetsnaz
28 juni 2004, 15:44
Waar is Amerika? :oops:

StevenNr1
28 juni 2004, 16:11
Sporza.be

Plaspauze kon Makaay rood gekost hebben

28/06/04 - Het Duitse boulevardblad Bild komt weer met bijzonder nieuws. Roy Makaay zou voor de verlengingen in de kwartfinale tegen Zweden even zijn gaan plassen. Daarvoor had hij geel kunnen krijgen.
Een plaspauze is een overtreding van artikel 12 van het FIFA-reglement. Maar niemand had de illegale plas van Makaay opgemerkt. Was dat wel gebeurd, had dat zware gevolgen kunnen hebben.

In de 116e minuut ontving de spits een gele kaart. Een rode kaart was dus mogelijk waardoor Makaay geen penalty had mogen trappen. Bild weet het al: "De winst van Holland was onwettig."

Griffin
28 juni 2004, 16:16
Die Duitsers zijn gewoon stikjaloers ;)
En Rudi Veulen kon ze niet naar de finale loodsen, ondanks dat Duitsland haar lot volledig in eigen handen had tegen het B-team van Tsjechië.

StevenNr1
28 juni 2004, 16:20
Die Duitsers zijn gewoon stikjaloers ;)
En Rudi Veulen kon ze niet naar de finale loodsen, ondanks dat Duitsland haar lot volledig in eigen handen had tegen het B-team van Tsjechië.

Sssst, ik vond het net zo leuk :lol:

Griffin
28 juni 2004, 17:29
De Duitsers wilden beter doen dan de Enschedeërs:

Lijk ligt maanden op Duits balkon

Uitgegeven: 28 juni 2004 18:15
HALLE - Het lichaam van een doodgestoken vrouw heeft acht maanden lang op een balkon gelegen van een appartement in het Duitse Halle. Volgens de politie is de 39-jarige vrouw zeer waarschijnlijk al in november 2003 vermoord. Pas recent begonnen buren te klagen over stank vanaf het balkon.

De huurder van de betrokken woning, een 42-jarige man, is aangeklaagd wegens doodslag. De man, die alle schuld ontkent, zit al achter de tralies wegens een ander vergrijp. Het slachtoffer was een bekende van de huurder.
nu.nl

Spelev
28 juni 2004, 18:58
pff.. 2/10

Alle hens aan dek!
Je kan beter, Spelev!

Ik weet het, het was examen stress he.

Griffin
29 juni 2004, 18:21
Nieuwe vorm van porno toegelaten door rechtbank:
(of zoals sommigen zouden zeggen: Perverse Rechtbank Laat BarbiePorno Toe)
Barbiepoppen naakt fotograferen mag, oordeelt rechtbank (13:42)

(Belga) Speelgoedconcern Mattel moet Tom Forsythe (46), de Amerikaanse fotograaf en kunstenaar die voor zijn werk gebruik maakt van naakte Barbiepoppen, 1,8 miljoen dollar (1,48 miljoen euro) schadevergoeding betalen. Dat berichtten de Amerikaanse media maandag.

Na een marathonproces veroordeelde de rechter de barbieproducent tot het betalen van dit hoge bedrag. Met dit geld moeten de gerechtskosten en de advocaten van Forsythe vergoed worden. Mattel had Forsythe in 1999 voor de rechter gedaagd in de Amerikaanse staats Utah, wegens schending van het auteursrecht. Maar eind 2003 werd de fotograaf in beroep vrijgesproken. Op de 78 Barbiefoto's van Forsythe poseert de blonde, langbenige pop vaak naakt met keukengerei. (LAN)

Foundation
30 juni 2004, 00:20
niue? Nooit van gehoord

Ik dacht dat .nu van Nauru kwam.

groentje
30 juni 2004, 01:31
Niue behoort tot Nieuw-Zeeland. Maar indertijd heeft de organisatie die instond voor de landextensies gesmeten met de extensies, zodat ook heel wat afhankelijke regio's een eigen extensie hebben, zoals ook hongkong (.hk), of Jersey (.je). Oost-Timor had ook een extensie lang voor zijn onafhankelijkheid (.tp - Timor Portugues).
En .nu komt niet van nauru, dat heeft .nr als extensie.

Foundation
30 juni 2004, 11:03
ok, een mens leert bij.

groentje
30 juni 2004, 12:28
Leraar godsdienst naakt voor klas

In het Sint-Albertuscollege van Heverlee deed zich drie weken geleden een bizar incident voor. Een leraar godsdienst wou naar eigen zeggen tijdens de les een soort meditatie beoefenen. Daartoe sloot hij plots de gordijnen van het klaslokaal, kleedde hij zich uit en vroeg zijn leerlingen hetzelfde te doen.

De leraar is voorlopig geschorst. Dat meldde VTM dinsdag in zijn avondnieuws. Volgens de directie van de school had de man geen oneerbare bedoelingen, maar wilde hij op een misplaatste manier grenzen verleggen.

(belga)

Tzuvar Raemborr
30 juni 2004, 12:33
Leraar godsdienst naakt voor klas

In het Sint-Albertuscollege van Heverlee deed zich drie weken geleden een bizar incident voor. Een leraar godsdienst wou naar eigen zeggen tijdens de les een soort meditatie beoefenen. Daartoe sloot hij plots de gordijnen van het klaslokaal, kleedde hij zich uit en vroeg zijn leerlingen hetzelfde te doen.

De leraar is voorlopig geschorst. Dat meldde VTM dinsdag in zijn avondnieuws. Volgens de directie van de school had de man geen oneerbare bedoelingen, maar wilde hij op een misplaatste manier grenzen verleggen.

(belga)

Multiculturaliteit in de les zedenleer! Zoals ze bv tijdens een werkweek China de meisjes hun voeten inbonden, tijdens de lessen over de Keltische goden een paar gevangen leerlingen van een andere school offerden, tijdens de Boedhistische week die offers op de speelplaats verbranden, etc.

Die week was het gewoon Bosjesmancultuur.

Griffin
30 juni 2004, 15:52
Multiculturaliteit in de les godsdienst! Zoals ze bv tijdens een werkweek China de meisjes hun voeten inbonden, tijdens de lessen over de Keltische goden een paar gevangen leerlingen van een andere school offerden, tijdens de Boedhistische week die offers op de speelplaats verbranden, etc.

Die week was het gewoon Bosjesmancultuur.

Volgens de directeur had de man één of ander verhaal uit de Bijbel als voorbeeld genomen om de meditatietechniek uit te proberen op de leerlingen.

DaBlacky
30 juni 2004, 15:56
Leraar godsdienst naakt voor klas

In het Sint-Albertuscollege van Heverlee deed zich drie weken geleden een bizar incident voor. Een leraar godsdienst wou naar eigen zeggen tijdens de les een soort meditatie beoefenen. Daartoe sloot hij plots de gordijnen van het klaslokaal, kleedde hij zich uit en vroeg zijn leerlingen hetzelfde te doen.

De leraar is voorlopig geschorst. Dat meldde VTM dinsdag in zijn avondnieuws. Volgens de directie van de school had de man geen oneerbare bedoelingen, maar wilde hij op een misplaatste manier grenzen verleggen.

(belga)

Ik wou dat ik in die man zijn klas zat op voorwaarde dat heel de klas (incl een hoop meisjes) dat voorbeeld braafjes volgden :p

Griffin
1 juli 2004, 17:23
Woedende Duitser laat vrouw achter bij tankstation

RINGSTED - Een Duitse vakantieganger heeft zijn vrouw tijdens de thuisreis na een heftige echtelijke ruzie zonder pardon achtergelaten bij een Deens tankstation. Dat meldde de politie in Ringsted donderdag.

De 55-jarige vrouw meldde zich bij de politie nadat haar echtgenoot haar uit hun camper had verjaagd en met gierende banden was weggereden. Toen de man ook na enkele uren niet berouwvol was teruggekeerd, kreeg de vrouw een matras en mocht zij de nacht doorbrengen op het politiebureau. De volgende ochtend nam zij de trein terug naar haar woonplaats in de omgeving van Stuttgart.

nu.nl

Max
1 juli 2004, 17:27
Woedende Duitser laat vrouw achter bij tankstation

RINGSTED - Een Duitse vakantieganger heeft zijn vrouw tijdens de thuisreis na een heftige echtelijke ruzie zonder pardon achtergelaten bij een Deens tankstation. Dat meldde de politie in Ringsted donderdag.

De 55-jarige vrouw meldde zich bij de politie nadat haar echtgenoot haar uit hun camper had verjaagd en met gierende banden was weggereden. Toen de man ook na enkele uren niet berouwvol was teruggekeerd, kreeg de vrouw een matras en mocht zij de nacht doorbrengen op het politiebureau. De volgende ochtend nam zij de trein terug naar haar woonplaats in de omgeving van Stuttgart.

nu.nl

My hero! :)

Griffin
1 juli 2004, 17:30
http://www.bild.t-online.de/BTO/sport/em2004/aktuell/06/30/holland__portugal__live/heimweg__campingplaetze.html

Griffin
2 juli 2004, 09:27
Boerengolf
Wat begon met een ludiek avondje, bedacht door enkele boeren uit het Achterhoekse dorp Lievelde, groeit in snel tempo uit tot een nieuwe rage. Boerengolf verovert Nederland. Bij deze golfvariant wordt er niet gespeeld op een gladgestreken green, maar in natuurlijke weilanden tussen de koeien, paarden en schapen. De moeilijkste hindernis vormen de paaltjes met prikkeldraad waar de golfer nu en dan overheen moet.

Tzuvar Raemborr
2 juli 2004, 09:47
Leest er hier iemand de Darwin Awards? Niet echt betrouwbaar genoeg om hier te quoten, maar wel zalige lectuur!

www.darwinawards.com

Griffin
2 juli 2004, 10:07
Studie drukt de waarde van seks uit in geld
Rijke mensen hebben evenveel of even weinig seks als arme mensen
Geld, seks en geluk zijn aan elkaar gekoppeld. Daar zijn Amerikaanse onderzoekers van overtuigd. Voor het eerst hebben ze geprobeerd de geldwaarde van seks te meten in een studie.



De wetenschappers vergeleken koppels die het maar één keer per maand doen, met anderen die viermaal per maand seks hebben. En wat bleek? De seksueel actievere paren hebben een graad van tevredenheid die gelijk is aan 40.618 euro per jaar. De maatstaf van tevredenheid leidden de wetenschappers af uit een ingewikkelde berekening die eenheden van geluk omzet in geld. Het resultaat ondersteunde een algemene bevinding van het onderzoek: niets maakt volwassenen zo gelukkig als seks.

De twee onderzoekers, David Blanchflower en Andrew Oswald, analyseerden gegevens van een groep van 16.000 Amerikaanse volwassenen van 1988 tot 2002. Het Nationale Bureau voor Economisch Onderzoek publiceerde hun studie vorige maand onder de titel Geld, seks en gelukkig zijn. Meer tevredenheid kan leiden tot een sterkere economiedoor een daling van de kosten van gezondheidszorg en door een sterkere productiviteit.

Het is de eerste keer dat een studie onderzoekt of er een direct verband bestaat tussen inkomen en seks. De resultaten, geldig voor zowel mannen als vrouwen, verbaasden de onderzoekers. Meest verrassend was het feit dat geld geen seks koopt. Rijke mensen hebben evenveel of even weinig seks als arme mensen. De invloed van iemands liefdesleven op zijn tevredenheid is statistisch bewijsbaar, en groot. Verschillende partners hebben, resulteert ook niet in meer tevredenheid. Negentig procent van de ,,proefkonijnen'', rijk of arm, was gelukkig met één persoon. Mannen die seks hadden met prostituees waren minder gelukkig dan mannen die dit niet hadden.

De onderzoekers kwamen ook te weten dat het seksleven van de Amerikanen niet zo boeiend is als wat de media beweren. Amerikanen hebben gemiddeld twee �* drie keer seks per maand. Slechts één op de tien, jonger dan veertig, heeft meer dan vier keer seks per week. Evenveel mensen hebben geen seks. Voor homo's en lesbiennes is de frequentie van seks ongeveer gelijk. De enige factor die blijkbaar voor een verschil zorgde, was educatie. Mannen met de hoogste opleiding hebben iets minder seks dan minder intellectuele mannen. De hoogst opgeleide vrouwen zijn zeer selectief bij hun keuze van een partner. Ze wisselen ook minder van partner dan andere vrouwen. Niet gehuwde en gescheiden mannen wisselen meer van partner.


02/07/2004

Tzuvar Raemborr
2 juli 2004, 10:10
Dus mensen die veel seks hebben moeten door de overheid gesubsidiëerd worden, aangezien die productiever zijn. En zo lossen we dat probleem van die vergrijzing misschien ook nog op :lol:

Spetsnaz
2 juli 2004, 10:26
Dus mensen die veel seks hebben moeten door de overheid gesubsidiëerd worden, aangezien die productiever zijn. En zo lossen we dat probleem van die vergrijzing misschien ook nog op :lol:

Selfseks telt nie zeker ?

Tzuvar Raemborr
2 juli 2004, 10:29
Dus mensen die veel seks hebben moeten door de overheid gesubsidiëerd worden, aangezien die productiever zijn. En zo lossen we dat probleem van die vergrijzing misschien ook nog op :lol:

Selfseks telt nie zeker ?

Moest dat eens zo zijn 8O

Euh... 'k zal maar zwijgen.

Spetsnaz
2 juli 2004, 10:30
Selfseks telt nie zeker ?

Moest dat eens zo zijn 8O

Euh... 'k zal maar zwijgen.

Die met selfseks kunnen al iets in de spermabank verdienen he.

Bobke
2 juli 2004, 11:51
Dus mensen die veel seks hebben moeten door de overheid gesubsidiëerd worden, aangezien die productiever zijn. En zo lossen we dat probleem van die vergrijzing misschien ook nog op :lol:

Selfseks telt nie zeker ?
Toch wel, op voorwaarde dat u er de spermabank mee spijst. :lol:

Spetsnaz
2 juli 2004, 11:52
Selfseks telt nie zeker ?
Toch wel, op voorwaarde dat u er de spermabank mee spijst. :lol:

*zucht*, kijk hierboven ;)

Max
2 juli 2004, 11:52
Too much info !! Too much info , kistal en Spetsnaz !! :P

Griffin
3 juli 2004, 10:34
Naaktrenners
Honderden blote mannen en vrouwen rennen maandag vijf juli door de straten van Pamplona waar woensdag de traditionele stierenrennen worden gehouden. De naakte mensen zullen niet het parcours van de stieren verkennen, maar protesteren tegen het dierenleed. Aan de race, georganiseerd door People for the Ethical Treatment of Animals , doen naaktrenners uit de hele wereld mee.

De naakte waarheid? :)

Griffin
5 juli 2004, 08:21
Hotdogs
Een 26-jarige Japanner heeft zondag in New York in twaalf minuten tijd 53,5 hotdogs binnengewerkt. Hij vestigde daarmee een nieuw 'wereldrecord', en won voor het vierde jaar achtereen een plaatselijke (vre)eetwedstrijd. Hij gebruikt een speciale techniek. Hij snijdt de worstenbroodjes door de helft voor hij ze opeet. Zijn vorige record dateerde van 2002 toen hij 50,5 hotdogs verorberde.

Griffin
5 juli 2004, 10:36
Het omdraaien van oorzaak en gevolg:

Verkeersdoden door drempels
AMSTERDAM - Ongevallen bij verkeersdrempels hebben het afgelopen weekeinde aan twee personen het leven gekost. Een 24-jarige passagier, die wel een gordel droeg, overleefde het ongeval wel. In een zwakke bocht naar links reed het slachtoffer rechtdoor het weiland in.
Bron: Telegraaf

Tzuvar Raemborr
5 juli 2004, 10:54
Het omdraaien van oorzaak en gevolg:

Verkeersdoden door drempels
AMSTERDAM - Ongevallen bij verkeersdrempels hebben het afgelopen weekeinde aan twee personen het leven gekost. Een 24-jarige passagier, die wel een gordel droeg, overleefde het ongeval wel. In een zwakke bocht naar links reed het slachtoffer rechtdoor het weiland in.
Bron: Telegraaf

Ik vraag mij toch af hoe ze dat geflikt hebben? Met 80 per uur den drempel op en de lucht in? Want als ge 30 rijdt zoals zou moeten, dan kunt ge per definitie toch bijna niet verongelukken zeker!

Griffin
5 juli 2004, 10:59
Het omdraaien van oorzaak en gevolg:



Ik vraag mij toch af hoe ze dat geflikt hebben? Met 80 per uur den drempel op en de lucht in? Want als ge 30 rijdt zoals zou moeten, dan kunt ge per definitie toch bijna niet verongelukken zeker!

Vooral de vermelding van "... die wel zijn gordel droeg, overleefde..." vind ik eigenlijk intrigerend, als je de titel van dat stukje bekijkt :)

Griffin
8 juli 2004, 08:33
Plassende automobilist veroorzaakt ongeluk

EINDHOVEN - Een 62-jarige automobilist uit Eindhoven heeft dinsdagavond een bijna fataal plasje gepleegd. De man reed op de Rijksweg A2 in Vught toen hij hoge nood kreeg. Hij moest zo nodig plassen dat hij zijn auto, met daarin zijn vriendin, op de rechterrijstrook stil zette en in de berm zijn ding ging doen.

Plots hoorde de man een harde klap achter zich. Een 41-jarige man uit Gorinchem was met zijn auto bovenop de auto van de Eindhovenaar geklapt. Diens vriendin kreeg door de klap last van ademnood en is naar het ziekenhuis overgebracht. Tegen de plasser is proces-verbaal opgemaakt.

nu.nl


Wildplassen kan dodelijk zijn!

Tzuvar Raemborr
8 juli 2004, 08:43
Plassende automobilist veroorzaakt ongeluk

EINDHOVEN - Een 62-jarige automobilist uit Eindhoven heeft dinsdagavond een bijna fataal plasje gepleegd. De man reed op de Rijksweg A2 in Vught toen hij hoge nood kreeg. Hij moest zo nodig plassen dat hij zijn auto, met daarin zijn vriendin, op de rechterrijstrook stil zette en in de berm zijn ding ging doen.

Plots hoorde de man een harde klap achter zich. Een 41-jarige man uit Gorinchem was met zijn auto bovenop de auto van de Eindhovenaar geklapt. Diens vriendin kreeg door de klap last van ademnood en is naar het ziekenhuis overgebracht. Tegen de plasser is proces-verbaal opgemaakt.

nu.nl


Wildplassen kan dodelijk zijn!


:lol: Dé vraag is nu : direct in paniek naar de auto gelopen om zijn vriendin te helpen, of toch maar eerst zijn zaakje opgeborgen?

Griffin
8 juli 2004, 10:15
'Zweten en snurken uit het ziekenfonds'

Uitgegeven: 8 juli 2004 09:59
DEN HAAG - Minister Hoogervorst (Volksgezondheid) wil behandelingen tegen zweten en snurken uit het ziekenfondspakket halen, evenals ooglidcorrecties. De VVD-bewindsman denkt zo enkele tientallen miljoenen euro's te bezuinigen.

Deze maatregel hoort bij het pakket, dat op prinsjesdag wordt bekendgemaakt.

Griffin
8 juli 2004, 17:26
Meisje (12) maakt nachtelijke autorit

EMMELOORD - De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag de handen vol gehad aan een meisje van 12 jaar oud dat in de auto van haar ouders door nachtelijk Emmeloord croste. De tiener ramde enkele stoepranden, reed over het fietspad en negeerde stoptekens, meldde de politie donderdag.

Surveillerende agenten zagen haar rond half drie in de inmiddels gedeukte auto zonder licht langskomen. Ze reageerde niet op stoptekens. Ook blauwe zwaailichten maakten geen indruk.

De politie wist de tiener uiteindelijk op een fietspad tot stoppen te dwingen. De jeugdige joyridester werd naar het politiebureau gebracht. Ze had geen verklaring voor haar gedrag. De auto is in beslag genomen. Onderzoek moet uitwijzen hoeveel schade ze heeft gemaakt.

(c) ANP

Tzuvar Raemborr
8 juli 2004, 17:35
Meisje (12) maakt nachtelijke autorit

EMMELOORD - De politie heeft in de nacht van woensdag op donderdag de handen vol gehad aan een meisje van 12 jaar oud dat in de auto van haar ouders door nachtelijk Emmeloord croste. De tiener ramde enkele stoepranden, reed over het fietspad en negeerde stoptekens, meldde de politie donderdag.

Surveillerende agenten zagen haar rond half drie in de inmiddels gedeukte auto zonder licht langskomen. Ze reageerde niet op stoptekens. Ook blauwe zwaailichten maakten geen indruk.

De politie wist de tiener uiteindelijk op een fietspad tot stoppen te dwingen. De jeugdige joyridester werd naar het politiebureau gebracht. Ze had geen verklaring voor haar gedrag. De auto is in beslag genomen. Onderzoek moet uitwijzen hoeveel schade ze heeft gemaakt.

(c) ANP

Weer een bewijs dat vrouwen niet kunnen autorijden! Dat jong gastje van een tijd geleden deed het een stuk beter :lol:

Griffin
8 juli 2004, 20:40
@ Kistal: zeg niet te gauw, twas weer een vrouw!
Ik krijg die nieuwe naam van jou niet in mijn kop :P

Vrouw op fiets gedood na botsing met vliegtuig

AMSTERDAM - Een 77-jarige vrouw op een fiets is donderdag bij een botsing met een landend vliegtuig op het vliegveld van Buochs in Zwitserland gedood. Via een verbindingsweg die met slagbomen afgesloten had moeten zijn stak de vrouw de landingsbaan over toen er een klein propellervliegtuig aankwam.

De vrouw kwam tegen de propeller en was op slag dood. De piloot van het het eenmotorige toestel raakte in een shock, aldus de autoriteiten.

(c) Novum Nieuws

Griffin
14 juli 2004, 20:00
Moppen maken blondjes (nog) 'dommer'

BERLIJN - Blondjes presteren slechter in intelligentietests na het lezen van moppen over hun vermeende domheid. Dat blijkt uit een studie die Duitse psychologen woensdag hebben gepubliceerd.

Voor het onderzoek werden ongeveer tachtig vrouwen, blonde en niet-blonde, getest op hun geestelijke vermogen om snel en precies te werken. Voordat ze aan de test begonnen, kreeg de helft van de deelneemsters moppen over domme blondjes te lezen.

Zoals: "Waarom maken blondjes al in de supermarkt de verpakkingen open van wat ze hebben gekocht? Omdat er 'hier openen' op staat." "Geen enkele blonde vrouw gelooft dat ze dom is", zei sociaal psycholoog Jens Foerster van de Internationale Universiteit van Bremen. "Maar nadat ze waren blootgesteld aan negatieve stereotypen, waren de blonde deelneemsters opmerkelijk trager in de tests."

Foersters verklaring is dat mensen die te horen krijgen dat ze iets niet goed kunnen, langzamer werken omdat ze harder proberen fouten te voorkomen. "Het onderzoek toont aan dat zelfs vooroordelen die algemeen gelden als onwaar, iemands zelfvertrouwen kunnen ondermijnen", concludeerde Foerster.

(c) ANP

Toch wel schokkende resultaten! :?

Dies
14 juli 2004, 20:14
Toch wel schokkende resultaten! :?
Ja? Ik dacht dat iedereen ondertussen toch al wel vertrouwd was met de zogenaamde self-fulfilling prophecy.

Tzuvar Raemborr
14 juli 2004, 20:20
Ik krijg die nieuwe naam van jou niet in mijn kop :P

Gij moet da nie, gij kunt den oude juist schrijven :p

Griffin
14 juli 2004, 20:31
Ik krijg die nieuwe naam van jou niet in mijn kop :P

Gij moet da nie, gij kunt den oude juist schrijven :p

Thx! ;)