PDA

View Full Version : 30% van vrouwelijke militairen word verkracht in de US


Zeikstraal
27 januari 2010, 14:08
http://newsjunkiepost.com/2010/01/26/13rd-of-women-in-us-military-raped

Pigs

skaldis
27 januari 2010, 15:31
Het is beter dat we onszelf vernietigen.

filosoof
27 januari 2010, 15:38
http://newsjunkiepost.com/2010/01/26/13rd-of-women-in-us-military-raped

Pigs
De bron:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=103844570

grievous
27 januari 2010, 17:46
Zal wel weer schromellijk overdeven zijn.Weer een aanzetting tot haat tegen amerikaanse burgers door een bijzonder kwaadaardig persoon.:boo:

ministe van agitatie
27 januari 2010, 17:47
Zal wel weer schromellijk overdeven zijn.Weer een aanzetting tot haat tegen amerikaanse burgers door een bijzonder kwaadaardig persoon.:boo:

het gaat niet om 'een persoon' maar om heel wat personen. Maar het artikel zelf hebt u niet gelezen zeker?

grievous
27 januari 2010, 17:50
het gaat niet om 'een persoon' maar om heel wat personen. Maar het artikel zelf hebt u niet gelezen zeker?

Ik heb geen behoefte aan dergelijke vuispuiterij.Wordt niet gelezen.

Dixie
27 januari 2010, 18:00
Ik heb geen behoefte aan dergelijke vuispuiterij.Wordt niet gelezen.het is best deze persoon zijn leugens gewoon te negeren

illwill
27 januari 2010, 18:24
http://newsjunkiepost.com/2010/01/26/13rd-of-women-in-us-military-raped

Pigs

Onzin! Mainstream media.

ministe van agitatie
27 januari 2010, 18:25
Onzin! Mainstream media.

Hahahahaha! Eén van je betere, Illwill, echt één van je betere.

Jarno
27 januari 2010, 18:28
Zal wel weer schromellijk overdeven zijn.Weer een aanzetting tot haat tegen amerikaanse burgers door een bijzonder kwaadaardig persoon.:boo:

Ik heb geen behoefte aan dergelijke vuispuiterij.Wordt niet gelezen.

:rofl:

Zeikstraal
27 januari 2010, 18:31
Illwill en grievous, 1 en dezelfde psychopaat

illwill
27 januari 2010, 18:33
Hahahahaha! Eén van je betere, Illwill, echt één van je betere.

Als er op de BBC een reportage komt over 9/11 waa de onzin van de believers word aangetoont zeg jij simpelweg dat het mainstream is...awel, als het mainstream media is dan blijft dit zo, of ga j zeggen dat het afhankelijk is van welk artikel waar ze het over hebben? :lol:

illwill
27 januari 2010, 18:34
Illwill en grievous, 1 en dezelfde psychopaat

Toch is het mainstream.

ministe van agitatie
27 januari 2010, 18:35
Als er op de BBC een reportage komt over 9/11 waar de onzin van de believers word aangetoont zeg jij simpelweg dat het mainstream is.

Waar zeg ik dat?

illwill
27 januari 2010, 18:39
Waar zeg ik dat?

:lol::lol: Ontken het maar ja. Hyporietje.

Micele
27 januari 2010, 18:45
Onzin! Mainstream media.
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

ministe van agitatie
27 januari 2010, 19:02
Ontken het maar ja. Hyporietje.

Neenee, toon het maar aan, leugenaartje.

illwill
27 januari 2010, 19:05
Neenee, toon het maar aan, leugenaartje.

:lol::lol: Hypocrietje

illwill
27 januari 2010, 19:06
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Hier, nog zo'n believer die nu weer plots voor de BBC is. Hilarisch!

ministe van agitatie
27 januari 2010, 19:11
:lol::lol: Hypocrietje

1) je beweert dat ik dingen heb geschreven die ik niet heb geschreven
2) als ik je daar op wijs, beledig je me
3) als ik je vraag je bewering te staven, beledig je me opnieuw
4) verder ga je helemaal niet in op het topic en heb je helemaal niets over de kwestie te melden

*knip*

illwill
27 januari 2010, 19:15
1) je beweert dat ik dingen heb geschreven die ik niet heb geschreven
2) als ik je daar op wijs, beledig je me
3) als ik je vraag je bewering te staven, beledig je me opnieuw
4) verder ga je helemaal niet in op het topic en heb je helemaal niets over de kwestie te melden

*knip*

Iemand "hypocriet" noemen is niet beledigen.

Jij bent een hypocriet en dat weet je goed genoeg. Na jaren bestaan van de topic 9/11 is al lang duidelijk dat het enige verweer van alle believers was tegen de BBC reportage "mainstream media". En ja, jij behoord daar ook bij, en nee ik ga echt niet 1000 den postings nakijken :lol:
Ik heb ook geen probleem om dat toe te geven. Ik ben hier niet voor anderen, enkel voor mezelf. En jij weet goed genoeg dat ik gelijk heb op dit vlak, en dat weet je goed genoeg. Dat is voldoende voor, wat anderen denken boeit me niet.

ministe van agitatie
27 januari 2010, 19:16
Iemand "hypocriet" noemen is niet beledigen.

Jij bent een hypocriet en dat weet je goed genoeg. Na jaren bestaan van de topic 9/11 is al lang duidelijk dat het enige verweer van alle believers was tegen de BBC reportage "mainstream media". En ja, jij behoord daar ook bij, en nee ik ga echt niet 1000 den postings nakijken :lol:
Ik heb ook geen probleem om dat toe te geven. Ik ben hier niet voor anderen, enkel voor mezelf. En jij weet goed genoeg dat ik gelijk heb op dit vlak, en dat weet je goed genoeg. Dat is voldoende voor, wat anderen denken boeit me niet.

Ik heb de topic 9/11 nauwelijks bekeken en er nauwelijks gepost. Het is iets dat ik niet volg omdat ik geen geloof hecht aan de vergezochte conspiracytheorieën. Ik hoor er dus niet bij.

Maar dat maakt voor jou niets uit, je kletst zoals gewoonlijk wat uit je nek.

illwill
27 januari 2010, 19:19
Ik heb de topic 9/11 nauwelijks bekeken en er nauwelijks gepost. Het is iets dat ik niet volg omdat ik geen geloof hecht aan de vergezochte conspiracytheorieën. Ik hoor er dus niet bij.

Maar dat maakt voor jou niets uit, je kletst zoals gewoonlijk wat uit je nek.

:lol::lol:

illwill
27 januari 2010, 19:28
Ik heb de topic 9/11 nauwelijks bekeken en er nauwelijks gepost. Het is iets dat ik niet volg omdat ik geen geloof hecht aan de vergezochte conspiracytheorieën. Ik hoor er dus niet bij.

Maar dat maakt voor jou niets uit, je kletst zoals gewoonlijk wat uit je nek.

Dat is het probleem van dit forum.
De moderatie is volledigzoek en hetgaat van kwaad naar erger.
Je hebt al maanden lang mensen die de ene topic naar de andere openen met zelfs geen mening bij. Je hebt topics met eenopeningspost van 20 pagina's lang zonder een mening erbij. Je hebt mensen die constant persoonlijke aanvallen plaatsen. Je hebt topics die enkel links maken naar artikels,... zolang de moderatie hier niet echt tegen optreed zal dit enkel maar erger worden.

Denk je dat ik niet weet dat hier gewoon "mainstream media" plaatsen onzin is? Tuurlijk is dat onzin en slaat het nergens op, punt is dat ik dit enkel doe omdat believers en anti-vs'ers hier al jaren niets anders doen dan dit. Discussieren is dus totaal zinloos door dergelijke postings. Mijn enige doel is om diegene er nu met hun gezicht in te drukken. Of jij hierbij hoort of zal me zelfs een worst wezen. Grappige is wel dat degene die in de 9/11 topic niet reageren hierop nu afkomen. Ligt gewoon aan mij en aan niets anders.

Toont nogmaals de hypocrisie aan.

ministe van agitatie
27 januari 2010, 19:37
whatever. Je haalt als eerste mijn negeerlijst. Nog nooit gebruikt, maar jouw onzin slaat alles. Bye!

longhorn
27 januari 2010, 19:39
En wat is de bedoeling van je topic, Zeikstraal? Zijn je dochters Amerikaantjes misschien? Tijdens mijn legerdienst waren er nog niet zoveel vrouwen in het ABL maar ik herinner me nog goed hoe een vrouwelijke sergeant dikwijls lastig gevallen werd. Is er trouwens geen forumregel tegen flooding...

Zeikstraal
27 januari 2010, 19:42
En zo word elke thread tot dezelfde zever herleid. Ik smeer hem 1 van dees

kgeefgenefok
27 januari 2010, 20:02
Mij overkomt zelfs het gevoel van totale onmacht en ontreddering nog maar bij het lezen van zulke gruwelverhalen! Op wat voor een onrechtvaardige kutplaneet van onmetelijke miserie en lijden leven wij eigenlijk?
ZIEK ZIEKER ZIEKST !!!!!
Die vrouwen zijn échte heldinnen, arme schaapkes, godverdomme...

*knip*

kgeefgenefok
27 januari 2010, 20:04
En zo word elke thread tot dezelfde zever herleid. Ik smeer hem 1 van dees

Ik ook kameraad... Spijtig, want de beste threads kwamen dikwijls van jou! Het ga je goed!

kgeefgenefok
27 januari 2010, 20:06
Iemand "hypocriet" noemen is niet beledigen.

Jij bent een hypocriet en dat weet je goed genoeg. Na jaren bestaan van de topic 9/11 is al lang duidelijk dat het enige verweer van alle believers was tegen de BBC reportage "mainstream media". En ja, jij behoord daar ook bij, en nee ik ga echt niet 1000 den postings nakijken :lol:
Ik heb ook geen probleem om dat toe te geven. Ik ben hier niet voor anderen, enkel voor mezelf. En jij weet goed genoeg dat ik gelijk heb op dit vlak, en dat weet je goed genoeg. Dat is voldoende voor, wat anderen denken boeit me niet.

Like I said, YOU CAN GO AND ... YOURSELF

Micele
27 januari 2010, 20:25
Hier, nog zo'n believer die nu weer plots voor de BBC is. Hilarisch!
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Johan Bollen
27 januari 2010, 22:28
De bron:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=103844570National Public Radio heb ik eerste hand leren kennen als een serieuze nieuwsorganizatie. Serieuzer als CNN in ieder geval.

Kallikles
27 januari 2010, 22:32
whatever. Je haalt als eerste mijn negeerlijst. Nog nooit gebruikt, maar jouw onzin slaat alles. Bye!

Zijn posts doen niet direct aan psychische gezondheid denken.

filosoof
27 januari 2010, 22:47
Illwill en grievous, 1 en dezelfde psychopaatNéé, twee in 1 lichaam, nuance.:twisted:

Kallikles
27 januari 2010, 22:59
Néé, twee in 1 lichaam, nuance.:twisted:

Hang ze op bij hun k....

Erwinvds
28 januari 2010, 10:01
1: Hoeveel van jullie zijn reeds in het echt op zending geweest als beroeps militair?
2: Hoeveel van jullie zijn reeds met de US forces op zending geweest?
3: Hoeveel van jullie weten écht wat er zich op het veld afspeelt?

Ik heb geaarzeld om hier op te reageren om dat ik mij zo ongeveer de reakties kan a la *bron* *citaat* *je bent ook een man zekers* kan voorstellen.

Laat mij duidelijk zijn. Wat wel waar is, is dat vrouwelijke veteranen vaak niet voor vol aanzien worden. Dat is, vind ik, een schande.
Het andere "harrasment" "verkrachting" moet echter met een serieuze korrel zout genomen worden. Terug, laat ik duidelijk zijn, het gebeurt. Echter niet in de mate dat de cijfers doen uitschijnen, bijlange niet zelfs.

Op het veld heerst er een ijzeren wet. What happens on the field, stays on the field. Dit maakt het zich laten gaan zeer verleidelijk.
Met dit in gedachten moet het volgend ook gezegd worden. Het zijn en blijven mannen en vrouwen.
Echter, en dit is geen BS, als je als man van de grond wil komen op het veld moet je er zeker niet veel moeite voor doen. Véél van de vrouwen zijn meer dan bereidwillig. En ja, ik weet hoe het klinkt.

Nu is er in de US forces een nogal strikte morele richtlijn/wet/reglement die dergelijke kontakten verbied, in theorie.

In werkelijkheid komt het er op neer, zorgt dat je niet gesnapt word.
Als ze je snappen kan er het volgende gebeuren, afhankelijk van hoe strikt de CO is. Ze negeren het (maar je krijgt wel de naam), je krijgt een reprimande, je word terug gestuurd (en de reden komt in je dossier), je komt eventueel (als je getrouwd bent of als het kontakt tussen off/mindere verliep) voor de krijgsraad met degradatie of ontslag en soms zelfs gevangenis als gevolg. Er zijn nog enkele variaties op al die maatregelen. Dit geld zowel voor mannen als vrouwen.
En hier komt dan weer het hypocritische van een echte macho wereldtje om de hoek kijken. Voor vrouwen is dit een sociale ramp.
Van daar uit valt het gemakkelijk te snappen dat véél vrouwen overgaan tot verkrachting/harrasment.
Ook word het regelmatig gebruikt door vrouwen die zich om één of andere reden gegriefd/gepasseerd voelen.
Ik heb persoonlijk verschillende van dergelijke zaken onder handen gehad.

grievous
28 januari 2010, 13:20
En zo word elke thread tot dezelfde zever herleid. Ik smeer hem 1 van dees


UW ANTI-WESTERSE EN ANTI-JOODSE PRAAT ZAL NIET GEMIST WORDEN.gA DUS MAAR.

grievous
28 januari 2010, 13:21
Illwill en grievous, 1 en dezelfde psychopaat

Kijk naar uzelf.:lol:

illwill
28 januari 2010, 14:32
whatever. Je haalt als eerste mijn negeerlijst. Nog nooit gebruikt, maar jouw onzin slaat alles. Bye!

De zoveelste die dat blijkbaar moet melden. Hoeft niet hoor. Gewoon doen is voldoende :roll:

illwill
28 januari 2010, 15:10
En zo word elke thread tot dezelfde zever herleid. Ik smeer hem 1 van dees

Wedden van niet!

illwill
28 januari 2010, 15:11
Ik ook kameraad... Spijtig, want de beste threads kwamen dikwijls van jou! Het ga je goed!

Kortom, je hebt een dubbele nick...na 85 posts dit zeggen? :lol:

ministe van agitatie
28 januari 2010, 15:22
Zijn posts doen niet direct aan psychische gezondheid denken.

Ik heb zowel illwill als grievous op mijn negeerlijst gezet en kan dat iedereen aanraden. Ze kunnen trollen zoveel ze willen, je hebt er geen last meer van. Iets interessants weten ze toch niet te publiceren.
En als je mij een plezier wil doen, gelieve ze dan niet te quoten, ze wekken alleen ergernis op. Dank u.

illwill
28 januari 2010, 15:35
Ik heb zowel illwill als grievous op mijn negeerlijst gezet en kan dat iedereen aanraden. Ze kunnen trollen zoveel ze willen, je hebt er geen last meer van. Iets interessants weten ze toch niet te publiceren.
En als je mij een plezier wil doen, gelieve ze dan niet te quoten, ze wekken alleen ergernis op. Dank u.

Het moet zelfs al 2x gemeld worden tegenwoordig. Sterk bezig kerel. :lol:
Very interesting.

Kortom je blijft last van mij hebben. :lol: En dan zit zit je jezelf op te vreten omdat je niet kan reageren, dan haal je mij weer van je lijstje af en dan zeg je dat je eens wilde kijken of ik al verandert was...onthou dat maar, je bent niet de enigste.

Eigenlijk wel grappig, op den duur gooi je iedereen in je lijstje die een andere mening hebben en krijg je een soort van droomwereld, alleen nog reacties van mensen die je gelijk geven en dezelfde mening hebben. :lol:

illwill
28 januari 2010, 15:39
Het moet zelfs al 2x gemeld worden tegenwoordig. Sterk bezig kerel. :lol:
Very interesting.

Kortom je blijft last van mij hebben. :lol: En dan zit zit je jezelf op te vreten omdat je niet kan reageren, dan haal je mij weer van je lijstje af en dan zeg je dat je eens wilde kijken of ik al verandert was...onthou dat maar, je bent niet de enigste.

Eigenlijk wel grappig, op den duur gooi je iedereen in je lijstje die een andere mening hebben en krijg je een soort van droomwereld, alleen nog reacties van mensen die je gelijk geven en dezelfde mening hebben. :lol:

Werkt het ook als ik mezelf quote? :lol:

Zeikstraal
28 januari 2010, 15:41
Ik heb zowel illwill als grievous op mijn negeerlijst gezet en kan dat iedereen aanraden. Ze kunnen trollen zoveel ze willen, je hebt er geen last meer van. Iets interessants weten ze toch niet te publiceren.
En als je mij een plezier wil doen, gelieve ze dan niet te quoten, ze wekken alleen ergernis op. Dank u.

Serieus uithoudingsvermogen

illwill
28 januari 2010, 15:43
Als het me echt iets zou kunnen schelen had ik al lang mijn account verwijdert en een nieuwe begonnen.

Big Slick
28 januari 2010, 16:45
Ik heb de topic 9/11 nauwelijks bekeken en er nauwelijks gepost. Het is iets dat ik niet volg omdat ik geen geloof hecht aan de vergezochte conspiracytheorieën. Ik hoor er dus niet bij.

Je hoeft daar helemaal geen geloof aan te hechten.
Mocht je echter de draad wél hebben gevolgd (of zelf wat onderzoek doen) zou je inzien dat er tevens weinig redenen zijn om geloof te hechten aan de officiele theorie.
On topic.
Ik vind het eveneens echt ziek dat er hier nog enkele klojo's het lef hebben deze praktijken te verdedigen of het simpelweg te bestempelen als anti amerikanisme.

ministe van agitatie
28 januari 2010, 16:52
Je hoeft daar helemaal geen geloof aan te hechten.
Mocht je echter de draad wél hebben gevolgd (of zelf wat onderzoek doen) zou je inzien dat er tevens weinig redenen zijn om geloof te hechten aan de officiele theorie.

Ik hecht evenmin geloof aan de officiële theorie of aan de resultaten van de officiële onderzoekscommissies. Maar dat is nog iets anders. Er was zeker sprake van een samenzwering, zoveel is wel duidelijk. Maar wat in die topic allemaal aan bod komt, daar kan een kat haar jong niet in terugvinden. Ik ga het niet eens proberen.

Ik vind het eveneens echt ziek dat er hier nog enkele klojo's het lef hebben deze praktijken te verdedigen of het simpelweg te bestempelen als anti amerikanisme.

Zij vinden elke vorm van kritiek op de VS - hoe helder en duidelijk ook - als anti-amerikanisme. Omdat ze niet meer in staat zijn genuanceerd te denken en omdat het ook voor hen een kwestie van geloof is geworden: ze geloven dat de VS het goed voorhebben met de rest van de wereld en aan dat geloof zal niets tornen.
Wat ze niet begrijpen is dat er ook veel VS-burgers zijn die zeer kritisch staan ten opzichte van het beleid van de VS, zowel wat betreft het binnenland als het buitenland.

ministe van agitatie
28 januari 2010, 16:53
Serieus uithoudingsvermogen

Ja, ik sta er zelf van versteld. Maar ik heb nog eens vier strafpunten gekregen door de provocaties van illwill en dus maar beter zo. Soms verlies ik mijn geduld met dat soort klojo's en dat is waarschijnlijk hun bedoeling.

Jantje
28 januari 2010, 16:57
http://newsjunkiepost.com/2010/01/26/13rd-of-women-in-us-military-raped

Pigs

Verkrachtingen behoren er in sommige eenheden van alle legers gewoon bij.
Sommige eenheden beschouwen verkrachtingen zelfs als een deel van de opleiding.

Zij geven gewoon de uitleg dat als een vrouw in vijandelijke handen valt ze ook verkracht zal worden en ze daarop dus getraind moet zijn.

En dat niet enkel in het Amerikaanse leger, maar in bijna alle krijgsmachten.

In sommige krijgsmachten worden vrouwen zelfs eerst helemaal plat geneukt door iedereen die wil, voor ze aan de echte opleiding mogen beginnen.

Verkrachtingen en sex zijn immers militaire wapens en moeten dus zoveel mogelijk aan impact verliezen om vrouwelijke soldaten in gevaarlijk gebied te kunnen inzetten, volgens sommige krijgsheren.

Zeikstraal
28 januari 2010, 16:58
Ja, ik sta er zelf van versteld. Maar ik heb nog eens vier strafpunten gekregen door de provocaties van illwill en dus maar beter zo. Soms verlies ik mijn geduld met dat soort klojo's en dat is waarschijnlijk hun bedoeling.

Een gebrek aan aandacht is het, dat ze hier willen compenseren.

ministe van agitatie
28 januari 2010, 17:04
Een gebrek aan aandacht is het, dat ze hier willen compenseren.

Indien ze nog zouden argumenteren of feiten aanhalen of hun 'visie' (voor zover ze die hebben) uitleggen, kon je er nog iets mee doen. Het beste ware indien veel bezoekers hen op de negeerlijst zetten. Dan was het waarschijnlijk snel afgelopen.

grievous
28 januari 2010, 17:46
Serieus uithoudingsvermogen

En toch zullen nestbevuilers zoals gij meedogenloos verder gestalkd worden.:boo:

grievous
28 januari 2010, 17:48
Indien ze nog zouden argumenteren of feiten aanhalen of hun 'visie' (voor zover ze die hebben) uitleggen, kon je er nog iets mee doen. Het beste ware indien veel bezoekers hen op de negeerlijst zetten. Dan was het waarschijnlijk snel afgelopen.

Marxisten willen in wezen alleen met zichzelf praten.:lol:

grievous
28 januari 2010, 17:49
Verkrachtingen behoren er in sommige eenheden van alle legers gewoon bij.
Sommige eenheden beschouwen verkrachtingen zelfs als een deel van de opleiding.

Zij geven gewoon de uitleg dat als een vrouw in vijandelijke handen valt ze ook verkracht zal worden en ze daarop dus getraind moet zijn.

En dat niet enkel in het Amerikaanse leger, maar in bijna alle krijgsmachten.

In sommige krijgsmachten worden vrouwen zelfs eerst helemaal plat geneukt door iedereen die wil, voor ze aan de echte opleiding mogen beginnen.

Verkrachtingen en sex zijn immers militaire wapens en moeten dus zoveel mogelijk aan impact verliezen om vrouwelijke soldaten in gevaarlijk gebied te kunnen inzetten, volgens sommige krijgsheren.

Zwaar overdreven zonder enige bewijsvoering.

Zeikstraal
28 januari 2010, 22:00
http://www.youtube.com/watch?v=ECMogwpSbzQ