PDA

View Full Version : Wie investeert er in de US ?


Dajjal
4 februari 2010, 23:35
Heb zelf een significante positie in meerdere US bedrijven. De meesten zijn tech companies.

Is nogal een rollercoaster geweest de laatste 2 jaar....

Om er een paar te noemen waar ik betekenisvolle posities in heb: CSCO, JNPR, JDSU, ORCL, GE, PM, GS, JDSU

Nog iemand die zijn centjes in de Amerikaanse economie investeert ?

Txiki
4 februari 2010, 23:38
Ik investeer liever in Baskische en Ierse bedrijven 8-)

Zeikstraal
4 februari 2010, 23:40
Ge kuist daar de schoorstenen ofzo

Dajjal
4 februari 2010, 23:40
Ik investeer liever in Baskische en Ierse bedrijven 8-)

Zijn er daar die een mooie return geven ? Zoja, welke ? 8-)

Txiki
4 februari 2010, 23:40
Ge kuist daar de schoorstenen ofzo

Iets mis mee?

Txiki
4 februari 2010, 23:41
Zijn er daar die een mooie return geven ? Zoja, welke ? 8-)

Ik denk niet dat mijn investeringen veel zullen opbrengen... 8-)

Zeikstraal
4 februari 2010, 23:41
Iets mis mee?

nee, iemand moet het doen

Maximus Aurelius
4 februari 2010, 23:42
Heb zelf een significante positie in meerdere US bedrijven. De meesten zijn tech companies.

Is nogal een rollercoaster geweest de laatste 2 jaar....

Om er een paar te noemen waar ik betekenisvolle posities in heb: CSCO, JNPR, JDSU, ORCL, GE, PM, GS, JDSU

Nog iemand die zijn centjes in de Amerikaanse economie investeert ?


ben je fucked in the head?

ik neem aan dat je in dollars belegt? pffffff

Dajjal
4 februari 2010, 23:42
Ik denk niet dat mijn investeringen veel zullen opbrengen... 8-)

Okidoki, dus we praten over een goeie Single Malt.

Kan ik ook op prijs stellen :-)

Dajjal
4 februari 2010, 23:44
ben je fucked in the head?

ik neem aan dat je in dollars belegt? pffffff

Heb om verschillende redenen een hoop centjes die in US dollars uitbetaald worden in de US... Dus liever dan ze naar Belgica te laten komen, laat ik ze voor mij werken in de US...

Txiki
4 februari 2010, 23:45
Okidoki, dus we praten over een goeie Single Malt.

Kan ik ook op prijs stellen :-)

Dat weet ik. :-D

Txiki
4 februari 2010, 23:45
nee, iemand moet het doen

Zo denk ik er ook over. Krek zo.

Maximus Aurelius
4 februari 2010, 23:47
Heb om verschillende redenen een hoop centjes die in US dollars uitbetaald worden in de US... Dus liever dan ze naar Belgica te laten komen, laat ik ze voor mij werken in de US...



dat begrijp ik best; maar als je denkt dat de dollar aan een duik omlaag bezig is, en azië aan een stijle klim, dan denk je zoals mij; en dan haal je op gezette tijden geld weg uit de usa.


makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, want over de euro kun je wat mij betreft hetzelfde zeggen als over de dollar... en ik zit ook enkel met euro...

Dajjal
5 februari 2010, 00:03
dat begrijp ik best; maar als je denkt dat de dollar aan een duik omlaag bezig is, en azië aan een stijle klim, dan denk je zoals mij; en dan haal je op gezette tijden geld weg uit de usa.


makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, want over de euro kun je wat mij betreft hetzelfde zeggen als over de dollar... en ik zit ook enkel met euro...

Totaal akkoord.... Probleem is dat het mij te veel zou kosten om mijn kapitaal uit de US weg te trekken.

Ik zou niet liever doen dan in China investeren (Huawei bijvoorbeeld - die mannen gaan brokken maken...)

Samsung is een andere Aziatische stock waar mijn centjes zich heel goed thuis zouden voelen....