PDA

View Full Version : Hoe lang houdt u het vol?


Den Duisteren Duikboot
4 februari 2010, 23:38
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

Txiki
4 februari 2010, 23:39
Hoe moet ge dat nu weten?

Jaani_Dushman
5 februari 2010, 00:03
Eerst met de boot een gezellig kampvuurtje aansteken! :cheer: :cheer:

Steve_M
5 februari 2010, 01:23
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

Gaat de vraag over eenzaamheid of kan in die "alles wat je hartje begeert" ook een persoon (of meerdere) zitten? In het eerste geval 5 minuten, in het andere geval (ook wel afhankelijk van de persoon) een eeuwigheid.

Den Duisteren Duikboot
5 februari 2010, 01:48
Gaat de vraag over eenzaamheid of kan in die "alles wat je hartje begeert" ook een persoon (of meerdere) zitten? In het eerste geval 5 minuten, in het andere geval (ook wel afhankelijk van de persoon) een eeuwigheid.

Nee nee, géén mensen. Ik had dat inderdaad wat explicieter moeten stellen.

bgf324
5 februari 2010, 02:10
Ik blijf tot wnr dak goesting heb om weg te gaan

Jazeker
5 februari 2010, 07:08
Hooguit een dag.

Nr.10
5 februari 2010, 07:36
Een jaar.

Andro
5 februari 2010, 07:40
1 dag.

forzaflandria
5 februari 2010, 08:39
Is er computer en Internet? Dan nogal lang, want mijn zwemkunsten zijn niet te goed, dus mijn kansen om de boottocht te overleven, zijn nogal laag.
Ik zie wel niet goed hoe die ijskast elke morgen weer opgevuld geraakt, maar enfin, 't is maar een hypothese.

Txiki
5 februari 2010, 08:57
http://lh5.ggpht.com/_zSm_99Nvb8Y/S0I98TdNXrI/AAAAAAAAQ4U/ca_faSy11T4/s800/message-in-a-bottle-1.jpg

Djiezes
5 februari 2010, 10:07
Eerst met de boot een gezellig kampvuurtje aansteken! :cheer: :cheer:

²

Zwartengeel
5 februari 2010, 10:34
Is er computer en Internet? Dan nogal lang, want mijn zwemkunsten zijn niet te goed, dus mijn kansen om de boottocht te overleven, zijn nogal laag.
Ik zie wel niet goed hoe die ijskast elke morgen weer opgevuld geraakt, maar enfin, 't is maar een hypothese.

En op dat homecinemasysteem ga je dus ook geen nieuwe films meer zien, aangezien er geen contact met de buitenwereld is...

Den Duisteren Duikboot
5 februari 2010, 10:34
Zelf denk ik het na een jaar of tien wel te hebben gehad.

Den Duisteren Duikboot
5 februari 2010, 10:37
Is er computer en Internet? Dan nogal lang, want mijn zwemkunsten zijn niet te goed, dus mijn kansen om de boottocht te overleven, zijn nogal laag.
Ik zie wel niet goed hoe die ijskast elke morgen weer opgevuld geraakt, maar enfin, 't is maar een hypothese.

Ik had het ook nergens over een ijskast. Het voedsel in overvloed groeit aan de bomen, zwemt in de zee en verstopt zich in het struikgewas.

Vette Pois(s)on
5 februari 2010, 10:40
Vertrek om familie te zien.

Bovenbuur
5 februari 2010, 10:49
He, ik ben een autist, ik moet dat zeker een paar maanden kunnen volhouden, dan kan ik in de tussentijd de boot repareren zodat mijn overlevingskans groter word. Of anders bouw ik een groot vuur als er een vliegtuig overkomt. Bovendien valt onder "alles wat mijn hartje begeert" ook een kajak, zeker als er een mooie branding staat, dus daar kan ik het ook nog mee proberen. Zolang ik niet in slaap val en mijn uitrusting het houd moet dat toch vrij veilig dobberen.

Djiezes
5 februari 2010, 11:13
Nee nee, géén mensen. Ik had dat inderdaad wat explicieter moeten stellen.


Allé, de geiteneukers worden hier weeral positief gediscrimineerd. ;-)

Dronkoers
5 februari 2010, 14:40
Alles wat m'n hart begeert... mja, een toog rond het hele eiland is het ook nie als er zelfs nog geen barkeeper is eh :-(

Pakt een week of 2, hooguit een maand

lantjes
5 februari 2010, 16:34
Waar moet ik zijn met mijn valieske? ;-)

Dronkoers
5 februari 2010, 16:34
Waar moet ik zijn met mijn valieske? ;-)

Letland dacht ik ;-)

lantjes
5 februari 2010, 16:38
Letland dacht ik ;-)

eiland? goe klimaat? 't zal moeten lukken. aardrijkskunde is ook uw sterkste punt niet zeker? :-P daarom houden ze u op 't spoor.....;-)

roger verhiest
5 februari 2010, 16:39
je kan nog altijd een kontraktje met Thomas cook of Neckermann sluiten...

Dronkoers
5 februari 2010, 16:40
eiland? goe klimaat? 't zal moeten lukken. aardrijkskunde is ook uw sterkste punt niet zeker? :-P daarom houden ze u op 't spoor.....;-)

:-D

Da's toch een goe klimaat? ;-)
En volgens mijn logica is Europa+Azië+Indië+Afrika 1 groot eiland :mrgreen:

lantjes
5 februari 2010, 16:42
:-D

Da's toch een goe klimaat? ;-)
En volgens mijn logica is Europa+Azië+Indië+Afrika 1 groot eiland :mrgreen:

1: Veel te koud in de winter
2: en zo edde altijd gelijk natuurlijk, presies mijn madam. :roll:

lantjes
5 februari 2010, 16:55
je kan nog altijd een kontraktje met Thomas cook of Neckermann sluiten...

een enkel ticket, onbewoond eiland, all-in. in welke cataloog staat dat?;-)

Dronkoers
5 februari 2010, 16:59
1: Veel te koud in de winter
2: en zo edde altijd gelijk natuurlijk, presies mijn madam. :roll:

Nu zijn we er :mrgreen:

Txiki
5 februari 2010, 17:00
Als ge een stukske zee wint tussen Azïë en Amerika...

Dronkoers
5 februari 2010, 17:03
Als ge een stukske zee wint tussen Azïë en Amerika...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Desertisland.jpg

De Prof
5 februari 2010, 18:00
...Hoe lang houdt u het vol...

Ik dacht lap, daar gaan we weer. :lol:
Maar in ieder geval...lang genoeg...;-)

Geertje
5 februari 2010, 19:10
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

Een heel interessante vraag en heel moeilijk om op te lossen.8O

Het alleen zijn, zou de drang om te vertrekken moeten overwinnen. Ik denk dat ik toch 1 jaartje zou blijven om te genieten en dan het risico nemen op overlijden om terug te keren.

Svennies
5 februari 2010, 19:34
Eerst met de boot een gezellig kampvuurtje aansteken! :cheer: :cheer:

Voila, dan is meteen dat probleem van terugkeren ook opgelost....

Levenslang ginds genieten.....

En dit terwijl de meesten hier travakken als zot om zoveel mogelijk bijeen te krijgen,en die zonder uitzondering allemaal met enkel de kleren aan hun lijf als bezit naar het hiernamaals mogen vertrekken...

De kids en de famillie zullen de rest wel verdelen....8-)

Jazeker
5 februari 2010, 21:41
Voila, dan is meteen dat probleem van terugkeren ook opgelost....

Levenslang ginds genieten.....

En dit terwijl de meesten hier travakken als zot om zoveel mogelijk bijeen te krijgen,en die zonder uitzondering allemaal met enkel de kleren aan hun lijf als bezit naar het hiernamaals mogen vertrekken...

De kids en de famillie zullen de rest wel verdelen....8-)

De familie is iets anders, maar voor je kinderen mag je toch altijd wat doen. Het duwtje in de rug. Tenslotte heeft de vorige generatie hier serieus wat verknoeid.

Negeer verder mijn opmerking want het is K&K. Ik wil er in Maatschappelijke gerust in een aparte draad degelijk met je over debatteren. :-)

De Prodigy
5 februari 2010, 21:52
Zonder vrouwen blijf ik ni zoiezo
Ik zou wel 6 maand nemen, ik sla da kot met veel pleziek kapot en steek het in de fik, behalve de boot. Daarna lekker herbronnen met de natuur en 6 maand op mijn tish trekken das minder maar ik heb het er wel voor over.

Derk de Tweede
5 februari 2010, 22:23
Zonder vrouw(en)
Eén dag

Met één vrouw:
Twee weken

Met meerdere vrouwen:
Tot den dood ons scheidt.

Txiki
5 februari 2010, 22:28
Zotten. Eén vrouw begint al te zagen na een halve dag, verdoemme.

Demper
5 februari 2010, 22:35
Zonder vrouw(en)
Eén dag

Met één vrouw:
Twee weken

Met meerdere vrouwen:
Tot den dood ons scheidt.

Wie zegt dat al die vrouwen op u gaan willen kruipen?

Txiki
5 februari 2010, 22:37
Wie zegt dat al die vrouwen op u gaan willen kruipen?

Dat hoeft toch niet? Hij zal wel op hen kruipen.

liberalist_NL
5 februari 2010, 22:41
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

Ik blijf een paar uur. Ik word na een dag zonder menselijk contact al zo eenzaam dat ik meteen gezelschap opzoek.

Demper
5 februari 2010, 22:41
Dat hoeft toch niet? Hij zal wel op hen kruipen.

The Rape Island?

zieke mensen...

Txiki
5 februari 2010, 22:45
The Rape Island?

zieke mensen...

Alé alé, hangt ge liever de flauwe uit misschien?

Svennies
5 februari 2010, 22:47
De familie is iets anders, maar voor je kinderen mag je toch altijd wat doen. Het duwtje in de rug. Tenslotte heeft de vorige generatie hier serieus wat verknoeid.
Negeer verder mijn opmerking want het is K&K. Ik wil er in Maatschappelijke gerust in een aparte draad degelijk met je over debatteren. :-)


Mwa, eigenlijk hoor ik ook méér bij die vorige generatie...8-)
Maar geef mij toch dat eiland maar,en een grote aanvoer van boeken én bier ,dan hebben de kids hier immers alles voor hun,kunnen ze nog méér wensen...

Dan moeten ze niet meer wachten tot die ouwe eindelijk het loodje legt...

Txiki
5 februari 2010, 22:52
Mwa, eigenlijk hoor ik ook méér bij die vorige generatie...8-)
Maar geef mij toch dat eiland maar,en een grote aanvoer van boeken én bier ,dan hebben de kids hier immers alles voor hun,kunnen ze nog méér wensen...

Dan moeten ze niet meer wachten tot die ouwe eindelijk het loodje legt...

de kids... :rofl:

Jedd
5 februari 2010, 22:53
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty. Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?
(Poll volgt)

waarom o waarom zou ik een dildo willen :wtf:

ik bedoel : er zit al een hond op dat eiland om alle lusten te verwerken. Toch ?

Svennies
5 februari 2010, 22:57
de kids... :rofl:

Wat valt er zoal te lachen mijn beste,en nee U krijgt niets......:lol:

Mitgard
6 februari 2010, 00:01
Stel: u wordt op een ochtend wakker op een verlaten eiland. Het klimaat is er goed, er is voedsel in overvloed en u blijkt er over een eigen huisje te beschikken met bijna alles wat uw hartje begeert (home cinema, vaatwasser, een hond, een dildo, boeken of wat-dan-ook). Bijna alles, want u beschikt over geen enkel communicatiemiddel met de buitenwereld. Aan de kust van uw eiland ligt een boot waarmee u terug naar de bewoonde wereld kunt varen. De kans dat u de tocht overleeft is fifty-fifty.

Hoe lang duurt het ongeveer eer u de tocht waagt?

(Poll volgt)

wat een vreselijk oord beschrijf je daar.
een sociaal mens als ik zou al rap de spontane, luchtige babbel met zijn medemens missen.
hoe lang ik zou blijven?
niet lang, duisteren. niet lang.

From_Vlaanderen
6 februari 2010, 00:58
Ik weet het niet.

Svennies
6 februari 2010, 01:04
Ik weet het niet.

Hoezo ge krijgt er een perfecte schietstand bovenop,enkel op voorhand afspreken voor de aanleveringen van de wapens én munitie die U daar in alle rust kan uittesten....

Een ideale locatie om een barret light fifty uit te testen om te zien hoevéél kogels je eigenlijk nodig hebt om een palmboom om te leggen...;-)

From_Vlaanderen
6 februari 2010, 01:08
Hoezo ge krijgt er een perfecte schietstand bovenop,enkel op voorhand afspreken voor de aanleveringen van de wapens én munitie die U daar in alle rust kan uittesten....

Een ideale locatie om een barret light fifty uit te testen om te zien hoevéél kogels je eigenlijk nodig hebt om een palmboom om te leggen...;-)

Ik weet het, maar ze zeggen wel; ge schiet voor uzelf. Toch is er een klein deelte bij om uw concurent er met 1 puntje af te schieten.
Ook wil ik een automatische baan hé.

Trouwens ik doe daar niet moeilijk over, ik wil sociaal contacten. Nen hond of zo zou ook al veel doen. Of een indiaan. Die noem ik dan Maandag.

bgf324
1 augustus 2011, 00:53
Wacht tot een of andere ontdekkingsreiziger voorbij komt.

maddox
1 augustus 2011, 01:06
Alles wat mij hartje begeert?
Na twintig jaar vertrek ik van dat eiland in mijn zelfgebouwde luchtschip.
Ge moet toch iets doen met uw vrije tijd

SDX
1 augustus 2011, 01:36
Alles wat mij hartje begeert?
Na twintig jaar vertrek ik van dat eiland in mijn zelfgebouwde luchtschip.
Ge moet toch iets doen met uw vrije tijd

Waarheen, na 20 jaar lijkt me dat je al aardig ingeburgerd bent, w�*l je dan nog weg? :)

Vlaamse Leeuwin
1 augustus 2011, 05:13
Ik blijf tot de batterijen van diene dildo het begeven hebben en ik al de films van die homecinema gezien heb.

Herr Flick
1 augustus 2011, 06:59
Ik blijf tot de batterijen van diene dildo het begeven hebben en ik al de films van die homecinema gezien heb.

Er is ook een grote voorraad batterijen, ...

dat wordt afzien ... ;-)

Vlaamse Leeuwin
1 augustus 2011, 07:04
Er is ook een grote voorraad batterijen, ...

dat wordt afzien ... ;-)

jamaar da stond er niet bij hé :?

Herr Flick
1 augustus 2011, 07:19
jamaar da stond er niet bij hé :?

Ja maar ge kunt er wel op rekenen dat het zo is...

Maar eigenlijk moet dat zallig zijn he, zo een eiland helemaal voor uwen alleenten met alles erop en eraan, en niemand die u kan komen storen...

lombas
1 augustus 2011, 07:32
Ik blijf tot de dood. Lijkt me heerlijk.

(Die dood zelf wat minder, zonder medische hulpverlening op het eiland.)

Herr Flick
1 augustus 2011, 07:55
Ik blijf tot de dood. Lijkt me heerlijk.

(Die dood zelf wat minder, zonder medische hulpverlening op het eiland.)

Doosoorzaak nummer 1 is een kokosnoot op uwe kop krijgen geloof ik...

cookie monster
1 augustus 2011, 07:58
Er is ook een grote voorraad batterijen, ...

dat wordt afzien ... ;-)euuuuh .... Houdbaaarhzidsdatum ....
dan ben j moooi genaaaid :lol:

Inno
1 augustus 2011, 08:19
Ik vertrek onmiddellijk, met al die andere forummers op dat eiland :?

maddox
1 augustus 2011, 11:02
Waarheen, na 20 jaar lijkt me dat je al aardig ingeburgerd bent, w�*l je dan nog weg? :)

Het voordeel van eigen transport is dat je komt en gaat wanneer je wil .

maddox
1 augustus 2011, 11:06
Ik blijf tot de batterijen van diene dildo het begeven hebben en ik al de films van die homecinema gezien heb.

Vibrator op 240... Geen last van verslijtende batterijen.

Mare, is kokosmelk wel een aanvaardbaar glijmiddel?

(edit, kokosboter werkt prima)

Vlaamse Leeuwin
1 augustus 2011, 11:09
Vibrator op 240... Geen last van verslijtende batterijen.

Mare, is kokosmelk wel een aanvaardbaar glijmiddel?

(edit, kokosboter werkt prima)

Al eens gedacht aan de vochigheidsgraad op zo'n tropisch eiland???? 8O
Gij wilt mij dood zeker? :?

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:19
Al eens gedacht aan de vochigheidsgraad op zo'n tropisch eiland???? 8O
Gij wilt mij dood zeker? :?

als de Maddox dat maakt, zal dat wel in orde zijn ,en ook nog eens op afstandsbesturing werken ook, ge kunt gewoon blijven waar ge zijt dien telegeleiden dildo komt gewoon zelf af.

plakker
1 augustus 2011, 11:22
De enige reden waarom ik terug zou keren is omdat mijn partner er niet bij is, anders blijf 'k tot ik sterf, nu vertrek ik, doordat er 50% kans is het niet te overleven, pas na 3 maanden

maddox
1 augustus 2011, 11:26
Al eens gedacht aan de vochigheidsgraad op zo'n tropisch eiland???? 8O
Gij wilt mij dood zeker? :?

Da valt wel mee, IP64 bescherming op zijn minst he.
Mare, ge hebt gelijk, waarom risico's nemen als't niet nodig is.

3V is genoeg voor een deftige bibberaar. Da moet al lukken met een klein zonnepaneeltje of een opwind-generatortje van zo'n zaklamp.

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:26
De enige reden waarom ik terug zou keren is omdat mijn partner er niet bij is, anders blijf 'k tot ik sterf, nu vertrek ik, doordat er 50% kans is het niet te overleven, pas na 3 maanden

Om als ge het wel overleefd naar het gezaag van iedereen te gaan luisteren...

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:29
Da valt wel mee, IP64 bescherming op zijn minst he.
Mare, ge hebt gelijk, waarom risico's nemen als't niet nodig is.

3V is genoeg voor een deftige bibberaar. Da moet al lukken met een klein zonnepaneeltje of een opwind-generatortje van zo'n zaklamp.

Een "opwind-geratortje" in deze context, is toch wel ... laat ons zeggen... kinky...

Ratatosk
1 augustus 2011, 11:30
Volgens mijn vriendin, 47 min, 8 sec en 5 honderste

maddox
1 augustus 2011, 11:34
Een "opwind-geratortje" in deze context, is toch wel ... laat ons zeggen... kinky...

Er zijn wel meer kinky dingen die je kan doen met een opwindgeneratortje, wat electronische componenten en een schakelaar (http://en.wikipedia.org/wiki/Click_(comics)).

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:35
Er zijn wel meer kinky dingen die je kan doen met een opwindgeneratortje, wat electronische componenten en een schakelaar (http://en.wikipedia.org/wiki/Click_(comics)).

met een klopboormachine valt er ook wel wat te experimenteren naar het schijnt...

maddox
1 augustus 2011, 11:38
met een klopboormachine valt er ook wel wat te experimenteren naar het schijnt...

Nie genoeg slag, te hoog toerental. Veel glijmiddel nodig. Heb zo'n 15 jaar geleden een deftige klopboormachine moeten voorzien van een automatische glijmiddeltoevoerder.

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:46
Nie genoeg slag, te hoog toerental. Veel glijmiddel nodig. Heb zo'n 15 jaar geleden een deftige klopboormachine moeten voorzien van een automatische glijmiddeltoevoerder.

Met de nodige gears daar op te zetten moet daar toch iets aan te doen zijn ?

Of hoe we een specifiek probleem op een onbewoond eiland zitten op te lossen...

Ik denk dat het belangrijker zou kunnen zijn ons eerst toe te leggen op het vinden van drinkbaar water en het bewoonbaar maken van ons karig hutje...

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:47
Nie genoeg slag, te hoog toerental. Veel glijmiddel nodig. Heb zo'n 15 jaar geleden een deftige klopboormachine moeten voorzien van een automatische glijmiddeltoevoerder.

Ge zijt ook van alle markten thuis, ik wist wel dat ge er iets op zou verzinnen..

maddox
1 augustus 2011, 11:52
Met de nodige gears daar op te zetten moet daar toch iets aan te doen zijn ? Word dan wel lomp he. Kan ik beter iets anders ontwikkelen (of namaken, als't over sex, pijn en dooddoen gaat, is alles al wel geprobeerd, zelfs deeltjesversnellers)



Of hoe we een specifiek probleem op een onbewoond eiland zitten op te lossen... De verveling aanpakken is't moeilijkste.


Ik denk dat het belangrijker zou kunnen zijn ons eerst toe te leggen op het vinden van drinkbaar water en het bewoonbaar maken van ons karig hutje...
't is geen expeditie robinson, maar we hebben volgens de basis-filosofie van de starter alles wat ons hartje begeert, uitgezonderd menselijk gezelschap.

Hmm, Ik denk dat ik nog ergens een tikje Welsh bloed heb, want ik was aan't denken aan een schapenkudde.

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:55
Word dan wel lomp he. Kan ik beter iets anders ontwikkelen (of namaken, als't over sex, pijn en dooddoen gaat, is alles al wel geprobeerd, zelfs deeltjesversnellers)



De verveling aanpakken is't moeilijkste.



't is geen expeditie robinson, maar we hebben volgens de basis-filosofie van de starter alles wat ons hartje begeert, uitgezonderd menselijk gezelschap.

Hmm, Ik denk dat ik nog ergens een tikje Welsh bloed heb, want ik was aan't denken aan een schapenkudde.

Maddox, ook schapenkuddes krijgen in deze context, plots een kinky kantje... :twisted:

Ja ge hebt gelijk de verveling, ... zou er van kokosnoot goeie booz te stoken vallen ,... ? In elk geval kunt ge die bast van die noot gebruiken , houtskool van maken voor uwen BBQ, dat brand goed, en geeft een appart aroma af.

maddox
1 augustus 2011, 11:58
Maddox, ook schapenkuddes krijgen in deze context, plots een kinky kantje... :twisted:
Tja, ge zit er moederziel alleen. Dan word de keuze tussen links en rechts snel vervelend.

Ja ge hebt gelijk de verveling, ... zou er van kokosnoot goeie booz te stoken vallen ,... ?
Nog nooit geprobeerd, maar ik ben dan geen kokosfan.

In elk geval kunt ge die bast van die noot gebruiken , houtskool van maken voor uwen BBQ, dat brand goed, en geeft een appart aroma af.
Houtskool voor een smidsvuur, da's ook een goed tijdverdrijf.

Herr Flick
1 augustus 2011, 11:58
Lijkt nog een leuk boek, 101 dingen om te doen op een onbewoond eiland...

Herr Flick
1 augustus 2011, 12:00
Tja, ge zit er moederziel alleen. Dan word de keuze tussen links en rechts snel vervelend.


Nog nooit geprobeerd, maar ik ben dan geen kokosfan.


Houtskool voor een smidsvuur, da's ook een goed tijdverdrijf.

Ik ben ook niet echt een kokosfan, ... ik hoop dat er daar ook nog iets anders groeit, ... iets dat wel de moeite waard is van te stoken...

Ja een smidsvuur, ge hebt dan eindelijk tijd genoeg om aan een zelfgemaakte Katana te beginnen bvb...

SDG
1 augustus 2011, 12:01
Alles wat m'n hart begeert... mja, een toog rond het hele eiland is het ook nie als er zelfs nog geen barkeeper is eh :-(

Pakt een week of 2, hooguit een maand

En wat indien er de dag na jou een gezellige barmeid aanspoelt die ook reageerde op deze vraag? ;-)

maddox
1 augustus 2011, 12:03
Ik ben ook niet echt een kokosfan, ... ik hoop dat er daar ook nog iets anders groeit, ... iets dat wel de moeite waard is van te stoken... De zaden van de meeste grassoorten leveren redelijke resultaten op. Maar dan wil ik wel turf.

Ja een smidsvuur, ge hebt dan eindelijk tijd genoeg om aan een zelfgemaakte Katana te beginnen bvb...
In traditionele stijl nog niet gedaan, teveel plooi en mepwerk. Ook is't niet meer nodig, met de goede staalsoorten die we nu proper in de juiste halffabrikaten kunnen klaarleggen in't magazijn.
De echte kunst zit in't harden.

maddox
1 augustus 2011, 12:05
En wat indien er de dag na jou een gezellige barmeid aanspoelt die ook reageerde op deze vraag? ;-)

De premisse blijft dat ge er moederziel alleen moet doorbrengen met alles wat het hartje begeert.

The Syndrome
1 augustus 2011, 12:32
Een maand alleen met het nodige comfort , zalig .
Maar dan weer terug met of zonder risico .

Herr Flick
1 augustus 2011, 12:59
Een maand alleen met het nodige comfort , zalig .
Maar dan weer terug met of zonder risico .

Ge zou er alleen maar naar trachten dat je terug kan...

Heb zo 3 dagen aan een meer in Canada gezeten met hooguit een 5 tal mensen en de dichtstbijzijnde vorm van beschaving op 30 km afstand, en ik teken direct om terug naar ginder te kunnen daar moet ik zelf geen 5 minuten over nadenken.

Daar was trouwens minder comfort als op ons denkbeeldig eiland, alleen waren daar mensen, maar die liepen wel niet in de weg, dus had je de indruk dat je er alleen was.

geen telefoon, of tv, ook geen internet, niks alleen een houtstoof een bed, douche en wc.

SDG
1 augustus 2011, 13:04
De premisse blijft dat ge er moederziel alleen moet doorbrengen met alles wat het hartje begeert.

Zenden ze daar de F1, het WTCC, de IndyCars en de V8 Supercars rechtstreeks uit? ;-)

Herr Flick
1 augustus 2011, 13:09
Zenden ze daar de F1, het WTCC, de IndyCars en de V8 Supercars rechtstreeks uit? ;-)

Wat dacht je van een eigen circuit met een Mustang Shelby, een Porsche 911 en een Ferrari Enzo in de garage ?

maddox
1 augustus 2011, 17:28
Wat dacht je van een eigen circuit met een Mustang Shelby, een Porsche 911 en een Ferrari Enzo in de garage ?

Met een customized LaRo wat bergwegjes verkennen, over het strand slenteren, wat modderploeteren, da's meer mijn ding

Dronkoers
1 augustus 2011, 17:59
Wat dacht je van een eigen circuit met een Mustang Shelby, een Porsche 911 en een Ferrari Enzo in de garage ?

Mag ik iets anders dan die Ferrari? ;-)