PDA

View Full Version : NWO VS Vaticaan


Bovenbuur
24 februari 2010, 22:50
Stel, op een dag ontdekken de illuminati-reptielen tijdens een Bilderberg-conferentie dat de tempeliersorde nog steeds bestaat, dat Jezus en kind had en dat alle andere complotten rondom de katholieke kerk ook bestaan. Teelijkertijd komt het alomtegenwoordige Vaticaan erachter dat de verhalen over de NWO ook allemaal waar zijn. Wie wint dan de grote geheime oorlog, die misschien al wel recht onder onze neuzen aan de gang is?

Jaani_Dushman
24 februari 2010, 22:54
Tot zolang de NWO er niet in slaagt om Rochefort 10 of Orval te brouwen, is het bende amateuristische zieligaards.

420yeahbaby
24 februari 2010, 23:35
Wie zegt er niet dat het Vaticaan een bondgenoot is van de NWO kliek.

Eigenlijk heb ik laatst nog ergens opgevangen dat de meeste telescopen op de wereld (die giga grote) van het Vaticaan zijn. Enfin, in ieder geval, ze hebben in die business een groot aandeel.

Wat zoekt het Vaticaan te vinden in de ruimte met alle millennia oude geschriften op de achtergrond?
Merkwaardig, niet?

Jaani_Dushman
25 februari 2010, 00:07
Eigenlijk heb ik laatst nog ergens opgevangen dat de meeste telescopen op de wereld (die giga grote) van het Vaticaan zijn.:magniet: Dat is een monstrans.

420yeahbaby
25 februari 2010, 00:09
Hostieschalen? :p

Txiki
25 februari 2010, 00:11
Wie wint dan de grote geheime oorlog, die misschien al wel recht onder onze neuzen aan de gang is?

Moet ge dan nog vragen? 8-)




:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army

Weezer
25 februari 2010, 00:13
Stel, op een dag ontdekken de illuminati-reptielen tijdens een Bilderberg-conferentie dat de tempeliersorde nog steeds bestaat, dat Jezus en kind had en dat alle andere complotten rondom de katholieke kerk ook bestaan. Teelijkertijd komt het alomtegenwoordige Vaticaan erachter dat de verhalen over de NWO ook allemaal waar zijn. Wie wint dan de grote geheime oorlog, die misschien al wel recht onder onze neuzen aan de gang is?

Chuck Norris. Duh...

Jaani_Dushman
25 februari 2010, 00:17
Chuck Norris. Duh...:lol:

Bovenbuur
25 februari 2010, 14:47
Chuck Norris. Duh...

Of Gandalf the grey en Gandalf the white en Monty Piton and the holy grail's black night en Benito Mussolini, en the blue genie en cowboy Curtis en Jambie the genie, Robcop, the terminator, captain Kirk en Dart Vader, Lo Pan Superman, every single power ranger.

vlijmscherp
25 februari 2010, 14:49
Tot zolang de NWO er niet in slaagt om Rochefort 10 of Orval te brouwen, is het bende amateuristische zieligaards.

wie zegt dat ze dat al niet brouwen?

dat Rochefort 10 en Orval in feite geheime brouwsels zijn van de NWO om de gewone man te misleiden???

Bovenbuur
25 februari 2010, 16:53
wie zegt dat ze dat al niet brouwen?

dat Rochefort 10 en Orval in feite geheime brouwsels zijn van de NWO om de gewone man te misleiden???

Omdat ze door de tentakels van het Vaticaan gebrouwen worden. Tenzij het hier infiltranten betreft natuurlijk...

Firestone
25 februari 2010, 16:55
Wie wint dan de grote geheime oorlog, die misschien al wel recht onder onze neuzen aan de gang is?Dat je dat na meer dan drie jaar op dit forum nog niet weet! :roll:

Bovenbuur
25 februari 2010, 20:51
Dat je dat na meer dan drie jaar op dit forum nog niet weet! :roll:

De wereld moslim organisatie die na elke volgende verkiezing iedereen uitmoord omdat er mensen links gestemd hebben?

Firestone
26 februari 2010, 10:47
De wereld moslim organisatie die na elke volgende verkiezing iedereen uitmoord omdat er mensen links gestemd hebben?Jij laat je echt wel vangen door de eerste de beste alfeidingsmanoeuvre!

Herr Flick
26 februari 2010, 13:12
Tot zolang de NWO er niet in slaagt om Rochefort 10 of Orval te brouwen, is het bende amateuristische zieligaards.

Daar kan ik mij nu eens volledig in vinden , het is ook de hoofdreden, waarom ik mij bij de tempeliers zou aansluiten, het beschermen van het heilige geheim voor goede trappist productie.

Het is overigens het bewijs dat god bestaat. ;-)

Herr Flick
26 februari 2010, 13:15
wie zegt dat ze dat al niet brouwen?

dat Rochefort 10 en Orval in feite geheime brouwsels zijn van de NWO om de gewone man te misleiden???

Het is eerder Interbrew die voor de NWO al die leveranciers van geestesveruimende dranken heeft opgekocht... en manipuleerd

Alleen die in handen van de paters, zijn nog zuiver en puur...

Jazeker
26 februari 2010, 13:21
Chuck Norris. Duh...

:D

Bovenbuur
26 februari 2010, 14:00
Of Gandalf the grey en Gandalf the white en Monty Piton and the holy grail's black night en Benito Mussolini, en the blue genie en cowboy Curtis en Jambie the genie, Robcop, the terminator, captain Kirk en Dart Vader, Lo Pan Superman, every single power ranger.

Voor little S Preston en Theodore Logan, Brock, the Rock, Doc Hoc en Hulk Hogan was ik overigens te lui, dus hierbij alsnog.

Albrecht
26 februari 2010, 14:03
NWO? Pff, dat is eerder iets voor Protestanten. Zij hebben immers niet door dat dat Alziend Oog dat zij toewijzen aan de illuminati een Katholiek symbool is. De vrijmetselaars misbruiken het nu en dan eens.

Overigens is de NWO niet zo "new" meer.

Amerika is al sinds het begin een mengeling van Joods-MaƧonnieke schurken en misleide zionistische Protestanten.

En de EU? Dat zal ook niet veel verschillen....

https://6bjq9q.bay.livefilestore.com/y1mTtOBRMvKAViAPiVbKOhqXU8g5M-xTTykwSCPyvFjoP7QPS3eHtXvq6I4ZvlAuHiwtJHYAJDCs7u8T MA4aJd5EokQE_OSrC1985PcA_9t-h1MepvbGh51omayKAFjSNCKSvHqilozDFM/babylonEU3[2].jpg

Maximus Aurelius
26 februari 2010, 20:31
Tot zolang de NWO er niet in slaagt om Rochefort 10 of Orval te brouwen, is het bende amateuristische zieligaards.



of chimay bleu, zoals ik nu mag ondervinden

Libro
27 februari 2010, 01:36
Chuck Norris. Duh...

Neenee, Tom Hanks en Angelina Jolie