PDA

View Full Version : Arabieren zullen nieuw MO leiden zonder Zionisten


Zeikstraal
25 februari 2010, 14:22
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad said Thursday that Arab nations will usher in a new Middle East without Zionists and without colonialists.

Juicht u dit toe of bent u tegen?

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1152316.html

Antoon
25 februari 2010, 14:23
:lol:

Grappig.

Zeikstraal
25 februari 2010, 14:24
Vertel, beste man uit Tirol

Antoon
25 februari 2010, 14:43
Heel eenvoudig : De Arabieren en ook Iran roepen al jaren dat Israel zal worden vernietigd en de Joden verdreven. Met als enig resultaat dat ze steeds weer en met de regelmaat van een klok de gebruikelijke klap op eigen bakkes krijgen. Verder doen al die Arabische landen en Iran onder elkaar niets beter dan elkaar uit te moorden, reeds decennia lang. (Iran/Irak, Libanon, Irak, Syrië/Libanon, Egypte, Algerije, Egypte/Algerije, Saudi-Arabie/Iran, Irak/Koeweit, Gaza, Saudi-Arabie/Jemen, de lijst is onuitputtelijk... )

Daarom is het bericht, en dus ook uw titel, best wel grappig.

O, en 't is geen Tirol, wel Mechelen ;-)

Dajjal
25 februari 2010, 14:47
Ik ben het eens met Antoon... Het zit er gewoon ingebakken.

Derk de Tweede
25 februari 2010, 14:52
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad said Thursday that Arab nations will usher in a new Middle East without Zionists and without colonialists.

Juicht u dit toe of bent u tegen?

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1152316.html

:rofl:

Zeikstraal
25 februari 2010, 14:54
Heel eenvoudig : De Arabieren en ook Iran roepen al jaren dat Israel zal worden vernietigd en de Joden verdreven. Met als enig resultaat dat ze steeds weer en met de regelmaat van een klok de gebruikelijke klap op eigen bakkes krijgen. Verder doen al die Arabische landen en Iran onder elkaar niets beter dan elkaar uit te moorden, reeds decennia lang. (Iran/Irak, Libanon, Irak, Syrië/Libanon, Egypte, Algerije, Egypte/Algerije, Saudi-Arabie/Iran, Irak/Koeweit, Gaza, Saudi-Arabie/Jemen, de lijst is onuitputtelijk... )

Daarom is het bericht, en dus ook uw titel, best wel grappig.

O, en 't is geen Tirol, wel Mechelen ;-)

Wie heeft het over verdrijven of vernietigen? Waar ben jij geindoctrineerd hier in Mechelen? Dat we dat daar eens gaan oprollen.

Antoon
25 februari 2010, 14:57
Wie heeft het over verdrijven of vernietigen?

Leer lezen.

Wie heeft het over verdrijven of vernietigen? Waar ben jij geindoctrineerd hier in Mechelen? Dat we dat daar eens gaan oprollen.

Is dit Nederlands ? Of letterlijk vertaald ?

En wie is 'we'? Is dat 'jullie'? :lol:

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:00
Leer lezen.

Die tijden zijn voorbij. Israel gaat er aan als ze niet inpassen

Antoon
25 februari 2010, 15:03
Die tijden zijn voorbij. Israel gaat er aan als ze niet inpassen

Welke tijden?

En bedoelt u 'oppassen'? Of nog iets anders?

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:06
inpassen

ww inpassen (paste in enk ovt; heeft ingepast volt deelw) [ˈɪmpɑsə(n)] zorgen dat iets past in een bestaand geheel;= invoegen

SDX
25 februari 2010, 15:07
Die Ahmadinejad toch, hij zou zo stand up comedian kunnen worden. :rofl:

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:09
En wie is 'we'? Is dat 'jullie'? :lol:

Wij zijn wij denk je?

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:11
Die Ahmadinejad toch, hij zou zo stand up comedian kunnen worden. :rofl:

Er zijn problemen gemeld in Carrefour, gelieve u daarvoor beschikbaar te stellen aangaande de binnenlands problematiek.

Antoon
25 februari 2010, 15:15
inpassen

ww inpassen (paste in enk ovt; heeft ingepast volt deelw) [ˈɪmpɑsə(n)] zorgen dat iets past in een bestaand geheel;= invoegen


...... als ze er niet inpassen. ;-)

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:17
Tis pompen of verzuipen hoe langer hoe meer.

Antoon
25 februari 2010, 15:21
Tis pompen of verzuipen hoe langer hoe meer.

Tja, met een lage olieprijs en torenhoge problemen in Iran zal den Achmedinejad inderdaad nog serieus moeten pompen. Maar ik vrees ervoor.
Dat soort onnozel rethoriek zal niet meer voldoen.

SDX
25 februari 2010, 15:28
Er zijn problemen gemeld in Carrefour, gelieve u daarvoor beschikbaar te stellen aangaande de binnenlands problematiek.

Zouden die 'problemen' bij de Carrefour misschien iets te maken hebben met hun, onlangs aanbieden van 'halal' producten, was blijkbaar geen goede zet?


Anywayzzz, ik heb met 'binnenlandse' problemen niks meer te maken, ik woon niet meer in dat land waar je als racist wordt weggezet indien je iemand schuin aankijkt of kritiek op een ideologie bestempeld wordt als een ziekte.

...en toch blijft Ahmadinejd een goeie stand up comedian. :rofl:

Hij doet me steeds denken aan iemand anders...bij zijn toespraken voor het 'volk'.

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:30
Zouden die 'problemen' bij de Carrefour misschien iets te maken hebben met hun, onlangs aanbieden van 'halal' producten, was blijkbaar geen goede zet?


Anywayzzz, ik heb met 'binnenlandse' problemen niks meer te maken, ik woon niet meer in dat land waar je als racist wordt weggezet indien je iemand schuin aankijkt of kritiek op een ideologie bestempeld wordt als een ziekte.

...en toch blijft Ahmadinejd een goeie stand up comedian. :rofl:

Hij doet me steeds denken aan iemand anders...bij zijn toespraken voor het 'volk'.

Aan wie dat?

En u bent geimmigreerd naar Saudi Arabie?

SDX
25 februari 2010, 15:33
Aan wie dat?

En u bent geimmigreerd naar Saudi Arabie?

Als hij zijn toespraken houdt - als je goed oplet - zie je de touwtjes waaraan hij beweegt. :mrgreen:

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:35
Hij is een marionet van de zionisten?

SDX
25 februari 2010, 15:39
Hij is een marionet van de zionisten?

Whahaha, maar Zeik toch, waar blijf je het halen...:lol:

RodeLantaarn
25 februari 2010, 15:42
hoog tijd voor een paar linkjes naar artikels over slachtoffers van moslimextremisten :roll:

Ik voel het weer al aankomen

Nexer
25 februari 2010, 15:44
Die tijden zijn voorbij. Israel gaat er aan als ze niet inpassen

Ijdele hoop, vrees ik.

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:48
hoog tijd voor een paar linkjes naar artikels over slachtoffers van moslimextremisten :roll:

Ik voel het weer al aankomen

Die berichten zijn er niet

Zeikstraal
25 februari 2010, 15:51
Ijdele hoop, vrees ik.

Niet echt, alleen al een kleine volkstoeloop zou hen vertrappelen.

D'ARTOIS
25 februari 2010, 20:45
Zien is geloven zei de blinde tegen de kreupele die haastig zijn krukken weggooide en hard wegrende .......

garfield
28 februari 2010, 17:30
Wij zijn wij denk je?

Een bende klojo's met een grote mond als ze in groep zijn maar anders verzinken in zelfbeklag?

Kallikles
28 februari 2010, 17:35
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad said Thursday that Arab nations will usher in a new Middle East without Zionists and without colonialists.

Juicht u dit toe of bent u tegen?

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1152316.html

Belangrijker is zijn standpunt dat de Amerikanen "pack their things and leave". Dat is de sleutelvraag: voor of tegen het Amerikaans imperialisme in de regio?

garfield
28 februari 2010, 17:42
Belangrijker is zijn standpunt dat de Amerikanen "pack their things and leave". Dat is de sleutelvraag: voor of tegen het Amerikaans imperialisme in de regio?

Als de VS vertrekt dan kan hij zichzelf profileren als "beschermer" van de regio. :lol:

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 18:13
Als de VS vertrekt dan kan hij zichzelf profileren als "beschermer" van de regio. :lol:Wie gaat nu het Midden-Oosten leiden? De Arabieren of de Perzen?

den dinges
28 februari 2010, 18:23
Iranian President Mahmoud Ahmadinejad said Thursday that Arab nations will usher in a new Middle East without Zionists and without colonialists.

Juicht u dit toe of bent u tegen?

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1152316.html
Of ik voor of tegen ben maakt weinig verschil . Feit is dat Israël sterker is dan alle moslim-landen eromheen, en dit sinds zeer lang. Moest dit niet het geval zijn was Israël reeds zeer lang van de landkaart verdwenen. Deze onmacht der arabieren verklaart eveneens hun nijd en haat.

den dinges
28 februari 2010, 18:25
Die Ahmadinejad toch, hij zou zo stand up comedian kunnen worden. :rofl:

Klein nijdig ventje. Ik hoop voor de Iraanse bevolking dat ze er snel in lukken hem af te zetten, en zijn kliek haatbaarden ook.

den dinges
28 februari 2010, 18:28
Als de VS vertrekt dan kan hij zichzelf profileren als "beschermer" van de regio. :lol:

" Beschermer " in de zin van " pooier " ?

Europahater
28 februari 2010, 19:51
Als Iran het ook maar 1 seconde in zijn hoofd haalt om Israël aan te vallen zal de US ervoor zorgen dat Iran binnen de minuut een temperatuur zal ervaren bij de 10.000 graden Fahrenheit en het land voor de komende 5.000 jaar zal herschapen worden tot een Nucleaire "Fall-Out". Dat Mahmoud Adolf zich maar netjes rustig houdt.

Zeikstraal
28 februari 2010, 20:38
Iran doet helemaal niks, buiten hopen dat Israel toeslaat

Zeikstraal
28 februari 2010, 20:41
Een bende klojo's met een grote mond als ze in groep zijn maar anders verzinken in zelfbeklag?

I see. En jij bent de klojo met een grote mond vanachter zijn PC die zelfs in groep in zijn broek schijt? Nu weet ik nog niet wie wij zijn, specifieker graag.

Antoon
1 maart 2010, 10:28
.... Feit is dat Israël sterker is dan alle moslim-landen eromheen, en dit sinds zeer lang. Moest dit niet het geval zijn was Israël reeds zeer lang van de landkaart verdwenen. Deze onmacht der arabieren verklaart eveneens hun nijd en haat.

Dat is inderdaad zo. Vandaar ook hun chronisch geblaf.

garfield
1 maart 2010, 19:30
I see. En jij bent de klojo met een grote mond vanachter zijn PC die zelfs in groep in zijn broek schijt? Nu weet ik nog niet wie wij zijn, specifieker graag.

:roll: Dat wil dan aan importconflict doen, maar te laf om naar ginder te gaan en de broeders of lotgenoten te gaan steuren 8-)

liberalist_NL
1 maart 2010, 20:19
Heel eenvoudig : De Arabieren en ook Iran roepen al jaren dat Israel zal worden vernietigd en de Joden verdreven. Met als enig resultaat dat ze steeds weer en met de regelmaat van een klok de gebruikelijke klap op eigen bakkes krijgen. Verder doen al die Arabische landen en Iran onder elkaar niets beter dan elkaar uit te moorden, reeds decennia lang. (Iran/Irak, Libanon, Irak, Syrië/Libanon, Egypte, Algerije, Egypte/Algerije, Saudi-Arabie/Iran, Irak/Koeweit, Gaza, Saudi-Arabie/Jemen, de lijst is onuitputtelijk... )


Ah neen, dat is de schuld van de zionisten... :-P