PDA

View Full Version : Help, mijn man is een klusser


Sammael
26 februari 2010, 11:54
Wat een kutprogramma.

Bah. Zelden zo een hoop gezeik gezien.

"Mijne man doet al jaren niet voort! Zie, die kamer ligt er al jaren zo bij en hij heeft nog niks gedaan!"

TAM WIJF! Wie houdt er u tegen om uw luie reet op te heffen en zelf een boormachine of een rol behangpapier vast te pakken? Hm? Als er nog niks gebeurd is sinds 1983 dan wilt dat zeggen dat GIJ MINSTENS EVEN TAM ZIJT ALS UWE MAN!

Een echt seksistisch programma voor MANNEHAATSTERS. Wordt dan lesbisch hè! Trap het af, vooruit, vort, eruit. Ga de Flair lezen en ga op debiele TAMME MANNENHATENDE WIJVENFORA uwen onnozele praat verkopen en uw beklag doen over het mannenras. Wij mannen willen u niet. Geëmancipeerd, maar als de handen uit de mouwen moeten gestoken worden, is 't plots allemaal mannenwerk.

Tam + 't is allemaal de schuld van de mannen = HET MOEST BIJ WET VERBODEN ZIJN OM UWE ROTKOP OP TV TE LATEN VERSCHIJNEN.

Een androfoob kutprogramma. Bah, bah en nog eens bah.

vlijmscherp
26 februari 2010, 11:59
nog nooit naar gekeken, waarom doe jij dat wel?

lantjes
26 februari 2010, 11:59
Ik kijk daar niet naar, er wachten nog teveel klusjes om daar mijn tijd aan te verspelen....:-P

Sammael
26 februari 2010, 12:00
nog nooit naar gekeken, waarom doe jij dat wel?

Uit masochisme.

Firestone
26 februari 2010, 12:02
Nooit naar gekeken, maar als het iemand zo op stang kan jagen moet het wel goed zijn.

Zwartengeel
26 februari 2010, 12:17
Gooi. Die. TV. Buiten.

Voor. Ze. Je. Hersenen. In. Krabsla. Verandert.

maddox
26 februari 2010, 12:32
Gooi. Die. TV. Buiten.

Voor. Ze. Je. Hersenen. In. Krabsla. Verandert.

Ik sluit me hier 100% bij aan.
Maar ik geloof nooit dat TV hersens in iets goeds ,zoals krabsla kan veranderen. Eerder in het voedselequivalent van Van Rompuys charisma.

Duupje
26 februari 2010, 12:33
Maar verder mag em (topicstarter) nog alles eten en drinken?

Zwartengeel
26 februari 2010, 12:36
Ik sluit me hier 100% bij aan.
Maar ik geloof nooit dat TV hersens in iets goeds ,zoals krabsla kan veranderen. Eerder in het voedselequivalent van Van Rompuys charisma.

Maar je weet toch dat krabsla een zeer beperkte houdbaarheidsduur heeft, neem ik aan? ;-)

Dronkoers
26 februari 2010, 12:38
Maar verder mag em (topicstarter) nog alles eten en drinken?

Als hij het zelf maakt, anders is het nen tamme vent :-P

Herr Flick
26 februari 2010, 12:40
Wat een kutprogramma.

Bah. Zelden zo een hoop gezeik gezien.

"Mijne man doet al jaren niet voort! Zie, die kamer ligt er al jaren zo bij en hij heeft nog niks gedaan!"

TAM WIJF! Wie houdt er u tegen om uw luie reet op te heffen en zelf een boormachine of een rol behangpapier vast te pakken? Hm? Als er nog niks gebeurd is sinds 1983 dan wilt dat zeggen dat GIJ MINSTENS EVEN TAM ZIJT ALS UWE MAN!

Een echt seksistisch programma voor MANNEHAATSTERS. Wordt dan lesbisch hè! Trap het af, vooruit, vort, eruit. Ga de Flair lezen en ga op debiele TAMME MANNENHATENDE WIJVENFORA uwen onnozele praat verkopen en uw beklag doen over het mannenras. Wij mannen willen u niet. Geëmancipeerd, maar als de handen uit de mouwen moeten gestoken worden, is 't plots allemaal mannenwerk.

Tam + 't is allemaal de schuld van de mannen = HET MOEST BIJ WET VERBODEN ZIJN OM UWE ROTKOP OP TV TE LATEN VERSCHIJNEN.

Een androfoob kutprogramma. Bah, bah en nog eens bah.

M!LF !

;-)

Zeno!
26 februari 2010, 12:41
Waarom kritiek op bepaalde kutprogramma's altijd moet verzanden in een algeheel "anti-TV" gepreek, begrijp ik niet. Het is gewoon een kwestie van te selecteren, want er is ook goeie en interessante tv te vinden. National Geograpic, Canvas,...

Dus. Ik. Gooi. Mijn. Tv. Niet. Buiten. ;-)

Zeno!
26 februari 2010, 12:42
Wat een kutprogramma.

Bah. Zelden zo een hoop gezeik gezien.

"Mijne man doet al jaren niet voort! Zie, die kamer ligt er al jaren zo bij en hij heeft nog niks gedaan!"

TAM WIJF! Wie houdt er u tegen om uw luie reet op te heffen en zelf een boormachine of een rol behangpapier vast te pakken? Hm? Als er nog niks gebeurd is sinds 1983 dan wilt dat zeggen dat GIJ MINSTENS EVEN TAM ZIJT ALS UWE MAN!

Een echt seksistisch programma voor MANNEHAATSTERS. Wordt dan lesbisch hè! Trap het af, vooruit, vort, eruit. Ga de Flair lezen en ga op debiele TAMME MANNENHATENDE WIJVENFORA uwen onnozele praat verkopen en uw beklag doen over het mannenras. Wij mannen willen u niet. Geëmancipeerd, maar als de handen uit de mouwen moeten gestoken worden, is 't plots allemaal mannenwerk.

Tam + 't is allemaal de schuld van de mannen = HET MOEST BIJ WET VERBODEN ZIJN OM UWE ROTKOP OP TV TE LATEN VERSCHIJNEN.

Een androfoob kutprogramma. Bah, bah en nog eens bah.

:lol:

Al gedacht aan homo worden?

Zwartengeel
26 februari 2010, 12:42
Waarom kritiek op bepaalde kutprogramma's altijd moet verzanden in een algeheel "anti-TV" gepreek, begrijp ik niet. Het is gewoon een kwestie van te selecteren, want er is ook goeie en interessante tv te vinden. National Geograpic, Canvas,...

Dus. Ik. Gooi. Mijn. Tv. Niet. Buiten. ;-)

'Wat de boer niet kent, vreet hij niet.'

Herr Flick
26 februari 2010, 12:44
nog nooit naar gekeken, waarom doe jij dat wel?

Hij wordt verplicht door zijn vrouw, ... ;-)


Ja als ge nie alle dagen ambras wilt, moet madam haar dosis restyling , verbouwing en restaurantgezijk kunnen kijken he... Ge dwaalt dan ondertussen af op uwe computer, of in nen boek, of ge ambeteerd de kat of hond wat , die beesten zijn toch content met alle mogelijke vormen van aandacht...

Als ge dan sjans hebt, dat ge niet zo veel slaap van doen hebt, kunt ge om een uur of 11 naar de serieuze dingen beginnen kijken.

lantjes
26 februari 2010, 12:45
'Wat de boer niet kent, vreet hij niet.'

Er valt nochtans veel "onbekend lekkers" te ontdekken hoor. ;-)

Zwartengeel
26 februari 2010, 12:48
Hij wordt verplicht door zijn vrouw, ... ;-)


Ja als ge nie alle dagen ambras wilt, moet madam haar dosis restyling , verbouwing en restaurantgezijk kunnen kijken he... Ge dwaalt dan ondertussen af op uwe computer, of in nen boek, of ge ambeteerd de kat of hond wat , die beesten zijn toch content met alle mogelijke vormen van aandacht...

Als ge dan sjans hebt, dat ge niet zo veel slaap van doen hebt, kunt ge om een uur of 11 naar de serieuze dingen beginnen kijken.

Een ex-collega van mij een aantal jaren terug wou wel eens graag naar Kanaal Z kijken wanneer hij thuiskwam van het werk. Zijn vrouw daarentegen wou 'Big Brother' zien. Dat moet ongetwijfeld voor leuke discussies gezorgd hebben in dat huishouden... ;-)

Sammael
26 februari 2010, 12:57
Als hij het zelf maakt, anders is het nen tamme vent :-P

Ik kook graag, dus dat zal wel meevallen ;-)

:lol:

Al gedacht aan homo worden?

Dan toch nog liever behangen...

Hij wordt verplicht door zijn vrouw, ... ;-)


Ja als ge nie alle dagen ambras wilt, moet madam haar dosis restyling , verbouwing en restaurantgezijk kunnen kijken he... Ge dwaalt dan ondertussen af op uwe computer, of in nen boek, of ge ambeteerd de kat of hond wat , die beesten zijn toch content met alle mogelijke vormen van aandacht...

Als ge dan sjans hebt, dat ge niet zo veel slaap van doen hebt, kunt ge om een uur of 11 naar de serieuze dingen beginnen kijken.

Eindelijk, ne mens die het begrijpt.

Na lang zagen had 't vrouwke van één of ander Vitaya programma weggezapt en kwamen we dus op dit afgrijselijk programma terecht.

Kunt ge geloven dat ik heb gezaagd om toch maar terug naar Vitaya te zappen?

Herr Flick
26 februari 2010, 13:05
Een ex-collega van mij een aantal jaren terug wou wel eens graag naar Kanaal Z kijken wanneer hij thuiskwam van het werk. Zijn vrouw daarentegen wou 'Big Brother' zien. Dat moet ongetwijfeld voor leuke discussies gezorgd hebben in dat huishouden... ;-)

Kan mij dat zo voorstellen, ...

Waar ik echt absoluut van gedougeteerd geraak is die vooze paf familie, ... Pas op ge probeerd ondertussen iets anders te doen, (boek lezen, computeren) maar da lukt niet meer want die iritante comentator moet voor de absolute randdebielen, die zelf te stom zijn om beelden te interpreteren uitleggen wat er aan het gebeuren is...

Bij andere van die zeikprogramma`s kan ik dat er goed uitfilteren, maar bij dat lukt het gewoon niet, het werkt zodanig op mijn zenuwen, ...

Herr Flick
26 februari 2010, 13:09
Ik kook graag, dus dat zal wel meevallen ;-)



Dan toch nog liever behangen...



Eindelijk, ne mens die het begrijpt.

Na lang zagen had 't vrouwke van één of ander Vitaya programma weggezapt en kwamen we dus op dit afgrijselijk programma terecht.

Kunt ge geloven dat ik heb gezaagd om toch maar terug naar Vitaya te zappen?

Vitaya en Vijf TV zijn even degoutant als de Flair, ... Als ik ooit genoeg poen moest hebben om die zenders op te kopen, dan koop ik ze om alleen nog herhalingen van Top-Gear te tonen, ... :lol:

lantjes
26 februari 2010, 13:10
Je kan natuurlijk ook een vrouw zoeken die naar dergelijke troep NIET kijkt hé mannen en neen, je mag de mijne niet lenen. ;-)

Sammael
26 februari 2010, 13:11
Eén van de weinige van die reality zever programma's dat nog best te pruimen valt, is Tempation Island.

En dan heb ik het vooral over de sterren Bjorn & Bianca en Gringo & Ciska :-D

Herr Flick
26 februari 2010, 13:17
Je kan natuurlijk ook een vrouw zoeken die naar dergelijke troep NIET kijkt hé mannen en neen, je mag de mijne niet lenen. ;-)

Waar hebde die gevonden, ... ;-) ik denk dat je in het bezit bent van een uniek exemplaar pas maar op dat ge ze nu niet in beschermde atmosfeer moet gaan bewaren, ...

lantjes
26 februari 2010, 13:17
Eén van de weinige van die reality zever programma's dat nog best te pruimen valt, is Tempation Island.

En dan heb ik het vooral over de sterren Bjorn & Bianca en Gringo & Ciska :-D

Wat zitten geilen op "dames" in bikini? Nee, bedankt :roll: nooit naar gekeken. ;-)

Herr Flick
26 februari 2010, 13:18
Eén van de weinige van die reality zever programma's dat nog best te pruimen valt, is Tempation Island.

En dan heb ik het vooral over de sterren Bjorn & Bianca en Gringo & Ciska :-D

Andres, als ge dan bloot vlees wilt, zien, kunt ge u nog op andere media richten ook...

Om de domme uitspraken van die knuppels zit ik zeker al niet te wachten, gelukkig heb ik daar nie naar moeten kijken, anders lag den TV beneden bij de geburen in den hof.

lantjes
26 februari 2010, 13:18
Waar hebde die gevonden, ... ;-) ik denk dat je in het bezit bent van een uniek exemplaar pas maar op dat ge ze nu niet in beschermde atmosfeer moet gaan bewaren, ...

En wat meer is, ze heeft nog zussen van vergelijkbaar kaliber en mentaliteit ! ;-) 't zal genetisch zijn...

Sammael
26 februari 2010, 13:20
Wat zitten geilen op "dames" in bikini? Nee, bedankt :roll: nooit naar gekeken. ;-)

Ja, dat ook.

Maar de amusementswaarde zit hem toch vooral in de pure dommigheid van de gemiddelde deelnemer.

Herr Flick
26 februari 2010, 13:20
En wat meer is, ze heeft nog zussen van vergelijkbaar kaliber en mentaliteit ! ;-) 't zal genetisch zijn...

Kunnen we dat gen niet opsporen, en dat dan verplicht injecteren bij alle personen van het vrouwelijk geslacht, ...

funzo
26 februari 2010, 13:30
Waar hebde die gevonden, ... ;-) ik denk dat je in het bezit bent van een uniek exemplaar pas maar op dat ge ze nu niet in beschermde atmosfeer moet gaan bewaren, ...

zo uniek zijn ze gelukkig niet, ons madam kijkt ook liever naar "betere" programma's, voor die 4-5 uur per week dat ze den tv eens aanzet en was het niet van haar dan hadden we zelfs geen tv

funzo
26 februari 2010, 13:31
Ja, dat ook.

Maar de amusementswaarde zit hem toch vooral in de pure dommigheid van de gemiddelde deelnemer.

spijtig genoeg kan ik daar niet mee lachen, als ik met de pure domheid van de mensen op deze manier wordt geconfronteerd sterf ik een beetje van binnen en ben ik blij dat we op deze wereld geen kinderen gezet hebben

Xenophon
26 februari 2010, 14:04
spijtig genoeg kan ik daar niet mee lachen, als ik met de pure domheid van de mensen op deze manier wordt geconfronteerd sterf ik een beetje van binnen en ben ik blij dat we op deze wereld geen kinderen gezet hebben

U moet wel een heel bitter leven hebben.

Herr Flick
26 februari 2010, 14:10
U moet wel een heel bitter leven hebben.

Bwah nee, iedereen maakt zijn keuzes, ...

Zwartengeel
26 februari 2010, 14:11
U moet wel een heel bitter leven hebben.

Maar het leven is zo al kort genoeg en er zijn zoveel andere dingen te doen om je dan je tijd met zulke idioterieën te vullen.

Xenophon
26 februari 2010, 14:20
Bwah nee, iedereen maakt zijn keuzes, ...

Ja, dat zal wel, maar Funzo zei:

[...]als ik met de pure domheid van de mensen op deze manier wordt geconfronteerd sterf ik een beetje van binnen [...]

Wat doet hij dan als hij naar de GB gaat of naar een cafe of eenders waar of wat waar mensen zijn?

Want domme mensen zitten overal, niet alleen in domme TV-programma's.

Bovenbuur
26 februari 2010, 14:21
Kijk, dit is nou precies het soort polls waarin een bah optie past.

Bovenbuur
26 februari 2010, 14:23
"Mijne man doet al jaren niet voort! Zie, die kamer ligt er al jaren zo bij en hij heeft nog niks gedaan!"

Eigenlijk zou het programma dus "Help, mijn man is geen klusser" moeten heten?

Sammael
26 februari 2010, 14:30
Eigenlijk zou het programma dus "Help, mijn man is geen klusser" moeten heten?

Eerder "Help, ik ben een luie dramaqueen en door mijn luiheid is mijn man zo moedeloos geworden dat hij er de brui aan heeft gegeven en er zich dan ook maar heeft bij neergezet. Vermits we allebei debielen zijn, weten we niet hoe we uit deze impasse moeten geraken. Ons inschrijven voor dit programma leek een goed idee (we zijn dan ook debielen)."

Zoiets. Maar dan korter.

maddox
26 februari 2010, 14:37
Eerder "Help, ik ben een luie dramaqueen en door mijn luiheid is mijn man zo moedeloos geworden dat hij er de brui aan heeft gegeven en er zich dan ook maar heeft bij neergezet. Vermits we allebei debielen zijn, weten we niet hoe we uit deze impasse moeten geraken. Ons inschrijven voor dit programma leek een goed idee (we zijn dan ook debielen)."

Zoiets. Maar dan korter.

Debiel kijkvoer voor doorsnee kiezers.

Kort genoeg?

Xenophon
26 februari 2010, 14:47
Eerder "Help, ik ben een luie dramaqueen en door mijn luiheid is mijn man zo moedeloos geworden dat hij er de brui aan heeft gegeven en er zich dan ook maar heeft bij neergezet. Vermits we allebei debielen zijn, weten we niet hoe we uit deze impasse moeten geraken. Ons inschrijven voor dit programma leek een goed idee (we zijn dan ook debielen)."

Zoiets. Maar dan korter.

"We zijn Vlamingen!"

Is dat kort genoeg? :D

maddox
26 februari 2010, 14:56
"We zijn Vlamingen!"

Is dat kort genoeg? :D

Heeft er uiteindelijk weinig mee te zien, je hebt van die "klussers" in alle landen.

Xenophon
26 februari 2010, 15:01
Heeft er uiteindelijk weinig mee te zien, je hebt van die "klussers" in alle landen.

En is het dan in orde misschien?

Jazeker
26 februari 2010, 15:01
Gooi. Die. TV. Buiten.

Voor. Ze. Je. Hersenen. In. Krabsla. Verandert.

:thumbsup:

Sammael
26 februari 2010, 15:13
En ik lust niet eens krabsla :-(

maddox
26 februari 2010, 15:30
En is het dan in orde misschien?

Om dan specifiek Vlaming te gaan gebruiken vind ik wat bij de haren getrokken.

En natuurlijk is dat in orde. Wie ben ik om iemand te gaan verbieden naar hersenrotverwekkend beeldbuisgezever te kijken?

Er bestaat zoiets als een Aan/af schakelaar, of een kanaalkeuze. Of een goed boek.

fox
26 februari 2010, 15:34
Altijd dat gejank over tv programma's zeg. Tv programma's worden gemaakt voor elke laag van de bevolking, voor elke leeftijd en voor elk soort kijker. Daaruit maak je je keuze, zo simpel is het.

Als je het een kutprogramma vindt, kijk er dan NIET naar.

Sammael
26 februari 2010, 16:22
Altijd dat gejank over tv programma's zeg. Tv programma's worden gemaakt voor elke laag van de bevolking, voor elke leeftijd en voor elk soort kijker. Daaruit maak je je keuze, zo simpel is het.

Als je het een kutprogramma vindt, kijk er dan NIET naar.

Klagen is een hobby van mij.

Xenophon
26 februari 2010, 16:30
En ik lust niet eens krabsla :-(

Dat is omdat je die goedkope surimi-crap koopt in den Aldi...

;)

maddox
26 februari 2010, 16:46
Dat is omdat je die goedkope surimi-crap koopt in den Aldi...

;)

En Surimi-smurrie is dan een slechter alternatief dan vervallen krabsla als breinpanvulling?

Herr Flick
26 februari 2010, 17:28
Ja, dat zal wel, maar Funzo zei:



Wat doet hij dan als hij naar de GB gaat of naar een cafe of eenders waar of wat waar mensen zijn?

Want domme mensen zitten overal, niet alleen in domme TV-programma's.

Ja dat is waar, ik heb daar ook geen problemen mee, ge probeerd u aan te passen aan de persoon die ge voor u hebt, maar dat kunt ge niet met TV.

Waar ik het moeilijk mee heb in dat geval is het feit dat domheid gepropageerd wordt, dat de ideen van die nitwits als ideaalbeeld of waarheid gepropageerd wordt. Sommige mensen kunnen immers dat verschil of die nuance zelf niet zien, zeker niet als het om zogenaamd infotainment gaat.

Vanmorgen nog gelezen in een of ander programma in de states, interviewen ze een bende jonge gasten, die heel populair zijn door een of ander programma, het gaat over sex, ah zeggen, ze in nen jacuzzi, moet ge nie vrijen met condoom, want de warmte dood toch alle zaadcellen... de moderator, grijpt niet in , of ontkent dit niet. Het zal uw dochter maar zijn, die naar huis komt met de gevolgen he, ...

Dat bedoel ik dus, sommige mensen moeten gewoon tegen hun eigen beschermd worden, de dommerikken die eraan meedoen... en soms ook die die er naar kijken... Hadden ze heel die realtyzever bij de pfafs niet georganiseerd, was er geen hond gevallen over zijn belastingsaangifte. Ja ge moet maar zo stoem niet zijn, zeg ik dan he... Ondertussen cashed de VTM de reclame inkomsten wel... en Den Dag Allemaal en Storry ook.

Gevolg, die onzoleraars gaan er nog op in ook, door dan wat te gaan janken op TV, gevolg, boekskes verkopen nog beter...

Zielige vertoning gewoon.

Xenophon
26 februari 2010, 17:53
Ja dat is waar, ik heb daar ook geen problemen mee, ge probeerd u aan te passen aan de persoon die ge voor u hebt, maar dat kunt ge niet met TV.

Waar ik het moeilijk mee heb in dat geval is het feit dat domheid gepropageerd wordt, dat de ideen van die nitwits als ideaalbeeld of waarheid gepropageerd wordt. Sommige mensen kunnen immers dat verschil of die nuance zelf niet zien, zeker niet als het om zogenaamd infotainment gaat.

Vanmorgen nog gelezen in een of ander programma in de states, interviewen ze een bende jonge gasten, die heel populair zijn door een of ander programma, het gaat over sex, ah zeggen, ze in nen jacuzzi, moet ge nie vrijen met condoom, want de warmte dood toch alle zaadcellen... de moderator, grijpt niet in , of ontkent dit niet. Het zal uw dochter maar zijn, die naar huis komt met de gevolgen he, ...

Dat bedoel ik dus, sommige mensen moeten gewoon tegen hun eigen beschermd worden, de dommerikken die eraan meedoen... en soms ook die die er naar kijken... Hadden ze heel die realtyzever bij de pfafs niet georganiseerd, was er geen hond gevallen over zijn belastingsaangifte. Ja ge moet maar zo stoem niet zijn, zeg ik dan he... Ondertussen cashed de VTM de reclame inkomsten wel... en Den Dag Allemaal en Storry ook.

Gevolg, die onzoleraars gaan er nog op in ook, door dan wat te gaan janken op TV, gevolg, boekskes verkopen nog beter...

Zielige vertoning gewoon.

Ik kijk soms naar "komen eten", dat is gewoon grappig.

De fratsen die sommige mensen uithalen als hen een beetje aandacht te beurt valt zijn onvoorstelbaar. En het gedacht dat mensen soms van hunzelf hebben...

Ik kijk niet om die mensen te kunnen beschermen tegen hun eigen, ik kijk om eens goed te kunnen lachen.

En meer zou je daar niet mee mogen doen, het blijft ontspanning.

Raf
26 februari 2010, 18:14
:lol:

Al gedacht aan homo worden?

I like the way you think! :-P

Karma
26 februari 2010, 18:25
Vitaya en Vijf TV zijn even degoutant als de Flair, ... Als ik ooit genoeg poen moest hebben om die zenders op te kopen, dan koop ik ze om alleen nog herhalingen van Top-Gear te tonen, ... :lol:

:cheer: Top Gear :cheer:

BigF
26 februari 2010, 18:45
Gooi. Die. TV. Buiten.

Voor. Ze. Je. Hersenen. In. Krabsla. Verandert.
Ach wat.
Allemaal overdreven.
Tenzij je heelder dagen naar bagger als "Help, mijn man is een klusser" of "Help, ik ben de enige die nog niet kan koken" zit te staren natuurlijk.
Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.
Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"

Soit, je weet wat ik bedoel...

Mitgard
26 februari 2010, 19:01
Waarom kritiek op bepaalde kutprogramma's altijd moet verzanden in een algeheel "anti-TV" gepreek, begrijp ik niet.

dat geeft sommigen een verheven gevoel.

kiko
26 februari 2010, 19:10
Altijd dat eeuwig geklaag over de TV. Verander van kanaal of schakel de TV uit, is dat nu zo moeilijk ?

Er zijn vele goede programma's, maar gemakshalve wordt door de pseudo-intellectuelen hier het TV-aanbod vereenzelvigd met troep dat "de massa dom houdt". Zwart-wit denken en simplificaties, altijd handig voor mensen die huiveren bij enige nuance.

Net alsof uren voor je PC zitten véél beter is, dan word je pas een wakkere, kritische en intelligente burger.

Waarom wordt er trouwens nooit gejammerd over "het domme, slaafse volk" bij evenementen als de Ronde van Frankrijk, voetbal, tennis e.d. ? Meer dan waarschijnlijk omdat de zogenaamde TV-haters dan zelf zitten te gapen vanuit hun zetel. D�*n kan TV uiteraard wel.

Txiki
26 februari 2010, 19:14
Help, mijn lief is tv-kijk(st)er 8-)

Karma
26 februari 2010, 23:24
Ach wat.
Allemaal overdreven.
Tenzij je heelder dagen naar bagger als "Help, mijn man is een klusser" of "Help, ik ben de enige die nog niet kan koken" zit te staren natuurlijk.
Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.
Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"

Soit, je weet wat ik bedoel...

Goe gevonden die posting

:thumbsup:

From_Vlaanderen
27 februari 2010, 12:47
Dat doet me altijd aan mezelf denken, als ik zo'n programma zien.
Onder het motto: "Hoe moeilijk kan dat zijn?" :D

Jaani_Dushman
27 februari 2010, 19:07
Help, mijn lief is tv-kijk(st)er 8-)Gooi. Dat. Lief. Toch. Buiten. ;-)

van Maerlant
27 februari 2010, 20:51
Als ge thuis ergens aan begint, moet ge het op een redelijke tijd af kunnen werken. Als uw huis er maanden of jarenlang bij ligt gelijk een werf, betaal dan een vakman.

My two cents.

Zwartengeel
27 februari 2010, 21:18
Ach wat.
Allemaal overdreven.
Tenzij je heelder dagen naar bagger als "Help, mijn man is een klusser" of "Help, ik ben de enige die nog niet kan koken" zit te staren natuurlijk.
Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.
Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.
En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"

Soit, je weet wat ik bedoel...

Je wil met deze posting proberen mij net zo te hersenspoelen zoals enkel en alleen de TV dat kan, bedoel je?

Nynorsk
27 februari 2010, 22:07
lijkt mij een tof programma.

Jaani_Dushman
27 februari 2010, 22:11
Als uw huis er maanden of jarenlang bij ligt gelijk een werf...Zo voel ik mij thuis. :-D

Nynorsk
27 februari 2010, 22:16
Zo voel ik mij thuis. :-D

en wat zegt mevrouw dushman daarvan?

Jaani_Dushman
27 februari 2010, 22:21
en wat zegt mevrouw dushman daarvan?Ik kan mijn schizofrenie nog net genoeg onder controle houden om niet in die termen te denken.

Nynorsk
27 februari 2010, 22:39
Ik kan mijn schizofrenie nog net genoeg onder controle houden om niet in die termen te denken.

oei. is je vrouwelijke kant zo'n zaag? :-D

Jaani_Dushman
27 februari 2010, 22:42
oei. is je vrouwelijke kant zo'n zaag? :-DNog een geluk dat ze deftig kan koken, anders had ik haar al lang buiten gebonjourd. ;-)

From_Vlaanderen
27 februari 2010, 22:49
Nog een geluk dat ze deftig kan koken, anders had ik haar al lang buiten gebonjourd. ;-)

Klagen doen ze allemaal hoor.

Jantje
27 februari 2010, 23:07
Wat een kutprogramma.

Bah. Zelden zo een hoop gezeik gezien.

"Mijne man doet al jaren niet voort! Zie, die kamer ligt er al jaren zo bij en hij heeft nog niks gedaan!"

TAM WIJF! Wie houdt er u tegen om uw luie reet op te heffen en zelf een boormachine of een rol behangpapier vast te pakken? Hm? Als er nog niks gebeurd is sinds 1983 dan wilt dat zeggen dat GIJ MINSTENS EVEN TAM ZIJT ALS UWE MAN!

Een echt seksistisch programma voor MANNEHAATSTERS. Wordt dan lesbisch hè! Trap het af, vooruit, vort, eruit. Ga de Flair lezen en ga op debiele TAMME MANNENHATENDE WIJVENFORA uwen onnozele praat verkopen en uw beklag doen over het mannenras. Wij mannen willen u niet. Geëmancipeerd, maar als de handen uit de mouwen moeten gestoken worden, is 't plots allemaal mannenwerk.

Tam + 't is allemaal de schuld van de mannen = HET MOEST BIJ WET VERBODEN ZIJN OM UWE ROTKOP OP TV TE LATEN VERSCHIJNEN.

Een androfoob kutprogramma. Bah, bah en nog eens bah.

Je kan het ook anders bekijken.
Manlief is al moe en vrouwlief heeft een oplossing bedacht om andere te laten helpen en een deel van de kosten te dragen.
Want den TV betaald een deel van het nodige materiaal.
Manlief moet daardoor minder overuren draaien en minder tijd en geld in de verbouwingen steken en kan na de opnames rustig een pintje drinken in zijn luie zetel en genieten van de gratis arbeid van derde en het gratis materiaal.

Maar van mij mag het verdwijnen, hoewel ik het geluk heb dat er niemand mij verplicht er naar te kijken en ik rustig naar NG kan kijken.

From_Vlaanderen
27 februari 2010, 23:19
Je kan het ook anders bekijken.
Manlief is al moe en vrouwlief heeft een oplossing bedacht om andere te laten helpen en een deel van de kosten te dragen.
Want den TV betaald een deel van het nodige materiaal.
Manlief moet daardoor minder overuren draaien en minder tijd en geld in de verbouwingen steken en kan na de opnames rustig een pintje drinken in zijn luie zetel en genieten van de gratis arbeid van derde en het gratis materiaal.

Maar van mij mag het verdwijnen, hoewel ik het geluk heb dat er niemand mij verplicht er naar te kijken en ik rustig naar NG kan kijken.

Gij zijt dan ook al 50.
Ge hebt misschien nooit in u leven zo'n zaken gedaan of u der niet aan gewaagd. Als ze doorhebben dat ge wel eens iets doet, dan hebt ge het zitten. Want er is zo'n spreekwoord: Er is nog nooit iemand doodgegaan door het intelligentie niveau te overschatten van vrouwen, als het op het gebied van mannen werk geven aankomt.

Jantje
27 februari 2010, 23:32
Gij zijt dan ook al 50.
Ge hebt misschien nooit in u leven zo'n zaken gedaan of u der niet aan gewaagd. Als ze doorhebben dat ge wel eens iets doet, dan hebt ge het zitten. Want er is zo'n spreekwoord: Er is nog nooit iemand doodgegaan door het intelligentie niveau te overschatten van vrouwen, als het op het gebied van mannen werk geven aankomt.

Ik heb heel mijn woning volledig zelf verbouwd.
Allé, 't is te zeggen, een deel is gedaan door mijn ex toen ze hier nog woonde.

Maar ik heb een machtig voordeel op de meeste mannen.
Ik ben opgegroeid tussen 9 vrouwen.

Ik kende de klappen van de zweep dus reeds lang voor ik domme dingen deed.

From_Vlaanderen
27 februari 2010, 23:40
Ik ben opgegroeid tussen 9 vrouwen.

Het is u vergeven.

Jantje
27 februari 2010, 23:57
Het is u vergeven.

't ja het heeft dan ook voordelen om zoveel zusters te hebben.
Je leert heel veel van de fouten van je oudere schoonbroers.

Heb vaak medelijden met de sukkelaars.

From_Vlaanderen
28 februari 2010, 00:02
't ja het heeft dan ook voordelen om zoveel zusters te hebben.
Je leert heel veel van de fouten van je oudere schoonbroers.

Heb vaak medelijden met de sukkelaars.

ik zen niet zo voor al die trucken. Acteren is vermoeiend.

Jantje
28 februari 2010, 00:08
ik zen niet zo voor al die trucken. Acteren is vermoeiend.

Dat zijn zaken die je snel leert.

Nynorsk
28 februari 2010, 00:47
gaan de mannen hier nu allemaal hun best beginnen doen om de stereotiepen uit dat programma te bevestigen? goe bezig :-D

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 01:06
gaan de mannen hier nu allemaal hun best beginnen doen om de stereotiepen uit dat programma te bevestigen? goe bezig :-DIk zit hier alvast met mijn toolbelt om, te hameren op m'n scherm en schunnig te fluiten naar alle vrouwelijke forumsters die over mijn scherm passeren. ;-)

Jazeker
28 februari 2010, 01:32
gaan de mannen hier nu allemaal hun best beginnen doen om de stereotiepen uit dat programma te bevestigen? goe bezig :-D

Welk programma?

Nynorsk
28 februari 2010, 01:44
Ik zit hier alvast met mijn toolbelt om, te hameren op m'n scherm en schunnig te fluiten naar alle vrouwelijke forumsters die over mijn scherm passeren. ;-)

da's fijn, maar ge zou beter mijn schakelaars komen installeren hier en eens fluiten naar mij als ik te lang op uw vingers sta kijken ;-)

Nynorsk
28 februari 2010, 01:44
Welk programma?

"help, mijn man is een geboren leegaard"

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 01:48
da's fijn, maar ge zou beter mijn schakelaars komen installeren hier en eens fluiten naar mij als ik te lang op uw vingers sta kijken ;-)Eey, poepeken!! http://users.telenet.be/mr_dushman/Smileys/smiley-face-whistle-2.gif

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 01:49
"help, mijn man is een geboren leegaard"Nu moet ik zelf mijn bak Kwak naar boven sleuren... :-D

Nynorsk
28 februari 2010, 01:51
Eey, poepeken!! http://users.telenet.be/mr_dushman/Smileys/smiley-face-whistle-2.gif

ja maar eerst hier komen. echt.
serieus. ik moet twee schakelaars herinstalleren. als ik dat m'n huisbaas laat doen is ie drie weken bezig aan 1 schakelaar.
maar ik kom zelf niet verder dan 'de hoofdschakelaar afsluiten'. :oops:

Nynorsk
28 februari 2010, 01:51
Nu moet ik zelf mijn bak Kwak naar boven sleuren... :-D

ga je die meepakken naar mijn slaapkamer? :?

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 01:57
ja maar eerst hier komen. echt.
serieus. ik moet twee schakelaars herinstalleren. als ik dat m'n huisbaas laat doen is ie drie weken bezig aan 1 schakelaar.
maar ik kom zelf niet verder dan 'de hoofdschakelaar afsluiten'. :oops:Als je een klusjesman wil, zal je me zelf moeten komen ontvoeren, meid! ;-)

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 01:58
ga je die meepakken naar mijn slaapkamer? :?Je zal maar eens wakker worden met een droge keel...

Nynorsk
28 februari 2010, 02:05
Als je een klusjesman wil, zal je me zelf moeten komen ontvoeren, meid! ;-)

'k zal u wel meepakken naar huis dan volgend weekend :-D

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 02:10
'k zal u wel meepakken naar huis dan volgend weekend :-DAltijd een goed idee om een bezopen figuur aan uw elektriciteit te laten prutsen. :-P

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 02:12
Hoe dan ook... :cheer: volgend weekend :cheer:

Nynorsk
28 februari 2010, 02:13
Altijd een goed idee om een bezopen figuur aan uw elektriciteit te laten prutsen. :-P

neenee, ge moogt dat dan de maandag doen eh.
kunt ge meteen ook nog wat andere dingetjes doen die ik nie alleen kan ;-)

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 02:13
neenee, ge moogt dat dan de maandag doen eh.
kunt ge meteen ook nog wat andere dingetjes doen die ik nie alleen kan ;-):cheer::cheer: blanke slavernij :cheer::cheer:

Nynorsk
28 februari 2010, 02:14
:cheer::cheer: blanke slavernij :cheer::cheer:

'k zal als wederdienst zelf wel mijne kwak naar boven dragen :-D

Jaani_Dushman
28 februari 2010, 02:15
'k zal als wederdienst zelf wel mijne kwak naar boven dragen :-DDat is flink, sé! :lol:

10 maart 2012, 19:00
haha afgrijselijke programmas, ik ken ze allemaal.. zelf vind ik klussen erg leuk! Lekker doen en gewoon bezig zijn. Ik vind vaak klussen op www.klusjobs.be! Erg goede tip om eens op te kijken!
Vriendelijke groetekes
bart

koe de poing
11 maart 2012, 12:48
Ik las eerst "help mijn man is een kusser (http://www.youtube.com/watch?v=tBLrygJUt5o)"