PDA

View Full Version : Al dan niet hypothetische vraag...


Den Duisteren Duikboot
9 mei 2004, 23:22
Ik weet niet of u kinderen hebt, maar als opperhoofd van een gezinspartij kunt u zich onderstaande scène vast wel voorstellen...

Stel: u hebt een zoon, Frankie, 16 jaar, toffe knul, intelligent... Kortom, helemaal zijn vader... :roll:

Frankie loopt al een tijdje te piekeren. Op een avond komt hij later thuis dan gewoonlijk. Na enig aandringen biecht hij schoorvoetend aan u en uw vrouw op dat hij 'eigenlijk op jongens valt' en een jongen heeft leren kennen (Hicham, een Pvda-militant) met wie hij al een halfjaar 'samen' is.

Hoe reageert u als vader?

de limburgse leeuw
10 mei 2004, 00:08
Hahahahahaahaha Pyramus toch. Ik heb mij ook al vaak afgevraagd hoeveel Vlaams Blokkers nog tegen abortus zouden zijn als hun vrouw, die hun de horens had opgezet, in verwachting zou zijn van een buitenlander ? :D :lol: :D

stab
10 mei 2004, 09:02
quote:
Hahahahahaahaha Pyramus toch. Ik heb mij ook al vaak afgevraagd hoeveel Vlaams Blokkers nog tegen abortus zouden zijn als hun vrouw, die hun de horens had opgezet, in verwachting zou zijn van een buitenlander ? :D :lol: :D
endquote:

Heel grappig... hoogstaand niveau.

bartje
12 mei 2004, 19:00
Effe terug van bovenplaatsen.

En wat dan als je zoon wil huwen??? met een andere jongen???

stab
12 mei 2004, 20:03
Effe terug van bovenplaatsen.

En wat dan als je zoon wil huwen??? met een andere jongen???Ook u heeft stemrecht en recht op vrije meningsuiting. Debiel of niet.

bartje
12 mei 2004, 20:17
Wat voor een opmerking is dat nu; tjonge toch.; pffffffffffffffff