PDA

View Full Version : Meer theorien van de profeet Mohammed (vzmh) komen uit


Turkse Nederlander
4 maart 2010, 22:35
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Andro
4 maart 2010, 22:37
Lieve deugd!

Xenophon
4 maart 2010, 22:38
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Helaas, ik heb nog geen dieren tegen mensen weten spreken. Je zal dus nog wat geduld moeten betrachten.

Bovenbuur
4 maart 2010, 22:50
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Ten eerste is dat al erg lan bekend, ten tweede is dat een vorm van communicatie (spreken is een groot woord) tussen olifanten. Als een olifant een mens iets duidelijk wil maken doet hij dat meestal door met zijn oren te flapperen, te trompetteren of heel hard op je af te rennen. Mijn advies: ga het debat niet aan.

Karma
4 maart 2010, 23:04
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.
Je weet toch dat er zich om de zoveel minuten ergens op aarde zich een aardbeving voordoet ... in de meeste gevallen onder de zeespiegel? Da's dus helemaal geen profetie wat hij daarover heeft gezegd.
Verder ... de olifanten praten tegen elkaar ... niet tegen ons ... da's heel iets anders dan wat de profeet ons wil laten geloven hé.

420yeahbaby
4 maart 2010, 23:12
Dieren praten misschien niet direct met ons. We worden ons wel bewuster van hun gevoelens.
Ook kunnen "we"(tenschappers) in deze tijd LEVENDE dieren door middel van mind control op afstandsbediening besturen.

Dixie
4 maart 2010, 23:45
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.:lol: naar dumbo gekeken?!

liberalist_NL
4 maart 2010, 23:45
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.
Kom op, Turkse. Dit zijn allemaal ''pseudo-bewijzen''. Als aapjes nu letterlijk tegen ons begonnen praten en de aardbevingen, zoals je zei, harder zouden worden (bwv. 10.0 i.p.v. 6.4 op de schaal van Richter), dan had je iets om hard te maken.

Maar dit is spijkers zonder koppen slaan.

Nexer
5 maart 2010, 00:12
spreken vogels niet constant met elkaar? Al sinds het begin der tijden(of hun bestaan)

Piero
5 maart 2010, 01:04
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Die profetie over aardbevingen als teken van het einde der tijden heeft Mohammed overgenomen van Jezus. De eerste christenen verwachtten het einde der tijden en de wederkomst van Jezus Christus en 'het laatste oordeel' nog mee te maken tijdens de opstanden van de Joden tegen de Romeinse overheersers. Want ook oorlogen en hongersnoden behoorden tot die tekenen. Maar toen er na de verwoesting van Jeruzalem in het jaar 70 niets van dat al gebeurde raakten ze flink in verwarring. Rond het jaar 96 heeft Jezus aan de discipel Johannes gemeld dat zijn wederkomst en het laatste oordeel tot nader order waren uitgesteld. Dat staat in het laatste Bijbelboek van het nieuwe testament, de Openbaring van Johannes. Hij profeteerde ook over de politieke en humanitaire ontwikkelingen die zich nog zouden voordoen. Maar dat was geschreven in een geheimtaal waar de leek geen snars van begreep. De kerk besloot daarom dat de leken dat boek niet mochten lezen, maar de beeldende taferelen die in de Apocalyps beschreven zijn werden als fresco's in de kerken ter lering aangebracht. Door de eeuwen heen hebben Christenen tientallen keren gedacht dat de tekenen in vervulling gingen en dat het einde nabij was.

Ik wist niet dat 'De profeet' er het spreken van dieren aan had toegevoegd. Men poes (overleden) sprak tegen mij. Ze kon om eten en drinken vragen en ze begroette mij als ik thuis kwam. Maar verder dan miauw en prrrrr kwam ze niet. Walvissen kunnen ook met elkaar communiceren, over afstanden van honderden kilometers. Als olifanten voor mensen onhoorbaar praten is het einde nog niet nabij en dan zullen de aardbevingen ook wel weer een tijdje voorbij zijn.

Bovenbuur
5 maart 2010, 09:11
Als olifanten voor mensen onhoorbaar praten is het einde nog niet nabij en dan zullen de aardbevingen ook wel weer een tijdje voorbij zijn.

Nou ja, de extreem lage geluiden waar het hier over gaat worden (ook) via de grond doorgegeven, dus in feite is een pratende olifant niet enkel een voorbode van een aardbeving, het is een aardbeving.

backfire
5 maart 2010, 09:32
. Mijn advies: ga het debat niet aan.

Met de olifant of met de topicstarter?

backfire
5 maart 2010, 09:34
Die profetie over aardbevingen als teken van het einde der tijden heeft Mohammed overgenomen van Jezus. .

En die hadden het dan ondermeer van Sumerische verhalen (ark van Noach etc).

Ergens ver in de oertijd moet er iemand zijn geweest die wreed straffe verhalen kon vertellen en voila, de rest kennen we.

redwasp
5 maart 2010, 15:35
vrede,

De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter).

er zijn geen aanwijzingen van de stelling dat er nu gemiddeld meer aardbevingen voorkomen dan vroeger. het klop dat er op korte tijd een paar hevige aardbevingen na mekaar kwamen, maar dit soort klusters is niet echt uniek in de geschiedenis. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Earthquake#Earthquake_clusters )

voor je uitspraken doet over het toenemen van het aantal aardbevingen, onderzoek je volgens mij toch best eerst best even de relevante cijfers.

Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden.

dat dieren met elkaar communiceren, gebeurt al miljoenen jaren. dat is dus helemaal niet nieuw. dat heeft trouzens volgens mij niets te maken met het al dan niet spreken tegen mensen. communicatie tussen verschillende soorten (bijvoorbeeld tussen mens en andere soorten) verloopt meestal nog steeds vrij stroef.

Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

je hebt al eerder tekst gepost waarin je dit claimde. het is niet omdat jij iets beweert op een forum dat je hebt 'laten zien' dat het zo is. jouw vorige posts hebben mij niet overtuigd van je stelling.

ik vind het trouwens gevaarlijlk dat moslim-broeders dit soort nonsense gaan verspreiden. het heeft niets met de islam te maken, is anti-wetenschappelijk en het geeft de tegenstanders van de islam meteen een pak troeven in handen om minder geïnformeerde mensen een karikatuurbeeld van onze religie op te dringen.

vrede,

redwasp

Xenophon
5 maart 2010, 15:39
De dieren gaan tegen de mensen spreken, lol, wat een onnozelaar die "profeet."

Anna List
5 maart 2010, 15:43
De dieren gaan tegen de mensen spreken, lol, wat een onnozelaar die "profeet."

tenzij die profeet een olifant was :)

Xenophon
5 maart 2010, 15:46
tenzij die profeet een olifant was :)

Het is toch waar, dat komt zulke onzin hier vertellen en dan moeten we hen serieus nemen...

Anna List
5 maart 2010, 15:47
Het is toch waar, dat komt zulke onzin hier vertellen en dan moeten we hen serieus nemen...

en dan nog iedereen wijsmaken dat ze niet gedronken hebben ook ! ;-)

Schelfie
5 maart 2010, 16:27
Turkse, u kan beter een voorbeeld nemen aan redwasp dan aan pseudo geleuter.

funzo
5 maart 2010, 16:35
die orka vorige week kon zichzelf toch goed uiten en, duidelijk dat het was

Amon_Re
5 maart 2010, 17:13
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Meh

Eigenzinnig
5 maart 2010, 18:01
Met de olifant of met de topicstarter?

:jerry:

Doa
5 maart 2010, 18:19
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

lol jij lijkt me wel rijp voor de psychiarty :lol:

Nynorsk
5 maart 2010, 18:38
deze kat zegt hallo:
http://www.youtube.com/watch?v=eV71mpbvl-g

Eigenzinnig
5 maart 2010, 19:23
deze kat zegt hallo:
http://www.youtube.com/watch?v=eV71mpbvl-g

Je hebt niet goed geluisterd..de kat zegt duidelijk 'Allahoe Akbar'..

RodeLantaarn
5 maart 2010, 19:41
Ten eerste is dat al erg lan bekend, ten tweede is dat een vorm van communicatie (spreken is een groot woord) tussen olifanten. Als een olifant een mens iets duidelijk wil maken doet hij dat meestal door met zijn oren te flapperen, te trompetteren of heel hard op je af te rennen. Mijn advies: ga het debat niet aan.

²

Piero
5 maart 2010, 22:56
Turkse, u kan beter een voorbeeld nemen aan redwasp dan aan pseudo geleuter.

Is dat niet gelijk? :-o of is dat :lol:?

Bovenbuur
5 maart 2010, 23:14
Met de olifant of met de topicstarter?

Dat ligt eraan: kan de topicstarter bomen uit de grond rukken met zijn neus?

Juno_Lucina
6 maart 2010, 08:24
Ik sluit me helemaal aan bij de argumenten van redwasp.
De natuurverschijnselen van de laatste dagen zijn niet uitzonderlijk en élk dier communiceert met andere dieren van zijn soort, altijd al geweest.

Maar de bezorgdheid dat moslims dit onder elkaar vertellen, daar zou ik niet zo zwaar aan tillen. Misschien leven dergelijke eschatologische verhalen wel nog onder de oudere generatie maar de jongeren nemen dit wel met een korreltje zout.

Alboreto
6 maart 2010, 09:21
ik vind het trouwens gevaarlijlk dat moslim-broeders dit soort nonsense gaan verspreiden. het heeft niets met de islam te maken, is anti-wetenschappelijk en het geeft de tegenstanders van de islam meteen een pak troeven in handen om minder geïnformeerde mensen een karikatuurbeeld van onze religie op te dringen.

Dit is inderdaad niets te maken met de Islam, maar is een eigenschap van godsdiensten in het algemeen.

Ik ga omwille van dit fenomeen de islam nu niet anders gaan bekijken hoor.;-)
Je heb wel overal fundamentalisten en extremisten (jammer genoeg).

Schelfie
6 maart 2010, 10:31
Is dat niet gelijk? :-o of is dat :lol:?

Beide. Aan de ene kant verbaas ik me over het feit dat die knul al die nonsens geloofd (zo ook zijn compleet van de pot gerukte "theorie" over de Etrusken en de Turken), en aan de andere kant is zijn topic zo onnozel dat het grappig wordt.

Jantje
6 maart 2010, 10:48
1)De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter).
2) Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken.
3)Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

1) er zijn zelfs reeds aardbevingen geweest lang voor de mens op aarde rondliep.
Deze vinden trouwens steeds in dezelfde regio's plaats, men noemt ze binnen de wetenschap dan ook bevingsgevoelige plaatsen en ze zijn verbonden met de tektonische platen en daar bevinden zich ook de meeste vulkanen.

2) Laat ons nu even lachen.
Honden en vogels worden al sinds mensen rondlopen gebruikt om bepaalde taken uit te voeren en mensen in te lichten over de aanwezigheid van bepaalde dieren of vijanden.
Tegenwoordig zijn er zelfs dieren die gewoon via schrift communiceren met hun trainers.
Andere die hun eigenaars door het leven begeleiden met hun medischhandicap.

3) Dat zijn zaken die zelfs in de 18de eeuw al bekend waren en in de 20 eeuw heeft men ontdekt hoe ze het doen.
Men probeert nu zelfs de talen van enkele diersoorten te ontcijferen.
Met dolfijnen werden er zelfs in de jaren 60 van vorige eeuw kleine, korte, eenvoudige gesprekken gevoerd.


Hel je posting bewijst dus meer over jou kennis en IQ dan over de Koran, die trouwens enkel zaken uit de Bijbel herhaalt.

Raven
6 maart 2010, 12:36
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

De profeet zei ook dat duivels de aarde zouden regeren en dat moslims hen moeten gehoorzamen... Waar pas je dat in?

Mahalingam
6 maart 2010, 14:09
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.
Dieren beginnen al Allah te roepen. Dus het begin is er. Zoals deze stier die Allah roept als die gemolken wordt:

Saying Allah (http://www.youtube.com/watch?v=okazbOSMKSQ&feature=player_embedded)

Doa
6 maart 2010, 14:18
Dieren beginnen al Allah te roepen. Dus het begin is er. Zoals deze stier die Allah roept als die gemolken wordt:

Saying Allah (http://www.youtube.com/watch?v=okazbOSMKSQ&feature=player_embedded)

LOL :lol:

Dajjal
6 maart 2010, 14:31
De profeet zei ook dat duivels de aarde zouden regeren en dat moslims hen moeten gehoorzamen... Waar pas je dat in?

Ahmadinejad is toch al goed bezig.

Travis66
7 maart 2010, 06:52
Gevaarlijke gedachtengang. De Turkse Nederlander is waarschijnlijk een hoogst vredelievend persoon. Maar als je blij bent als je het einde der tijden ziet naderen, dan geef je gewoon een voedingsbodem aan de extremisten die het einde der tijden een handje willen helpen.

Bovenbuur
7 maart 2010, 11:43
Dieren beginnen al Allah te roepen. Dus het begin is er. Zoals deze stier die Allah roept als die gemolken wordt:

Saying Allah (http://www.youtube.com/watch?v=okazbOSMKSQ&feature=player_embedded)

Ik weet het niet hoor, het klinkt toch meer als "alaaf, alaaf, alaaf!" Het eeuwige carnaval komt eraan.

Albrecht
7 maart 2010, 12:38
Ik weet het niet hoor, het klinkt toch meer als "alaaf, alaaf, alaaf!" Het eeuwige carnaval komt eraan.

Hier heb je dieren die Mohammed zeggen. (http://www.youtube.com/watch?v=647XLKp46dw&feature=related) :lol:

kiko
8 maart 2010, 17:24
Sommige dieren praten wel tegen mensen (honden bvb.). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, ondanks onze superieure intelligentie.

Mahalingam
8 maart 2010, 21:58
Sommige 'aliens' praten wel tegen mensen (via de graancirkels). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, vanwege onze begrensde intelligentie.

http://www.niburu.nl/jpg/graancirkel1.jpg

kiko
8 maart 2010, 22:02
Sommige 'aliens' praten wel tegen mensen (via de graancirkels). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, vanwege onze begrensde intelligentie.

http://www.niburu.nl/jpg/graancirkel1.jpg
In het midden van de nacht op afgelegen gebieden tekeningen maken die men enkel vanuit de lucht kan zien, is niet echt een teken van hoge intelligentie.

Het feit dat sommige aliens zelfs hun planken en touw vergeten, getuigt eerder van een zekere nonchalance.

Bobke
8 maart 2010, 22:44
De dieren gaan tegen de mensen spreken, lol, wat een onnozelaar die "profeet."

En wij die het altijd hebben over “in de tijd dat de dieren nog spraken”

DonQuiSjot
9 maart 2010, 13:10
Niburu heeft een goeie verklaring via de NASA informatie:
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22780
(ja ik weet het, Niburu site, maar hun theorie komt vd NASA)

Renesse
9 maart 2010, 13:24
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Ik doe je een gebedje voor je BMW. Die BMW is dan toch niets waard als de wereld vergaat, dat gebedje wel.

Inno
9 maart 2010, 13:29
Sommige 'aliens' praten wel tegen mensen (via de graancirkels). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, vanwege onze begrensde intelligentie.

http://www.niburu.nl/jpg/graancirkel1.jpg

Miljoenen lichtjaren afleggen om dan ' s nachts graancirkels te maken en te verdwijnen is niet echt intelligent.

Renesse
9 maart 2010, 13:35
Sommige 'aliens' praten wel tegen mensen (via de graancirkels). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, vanwege onze begrensde intelligentie.

http://www.niburu.nl/jpg/graancirkel1.jpg

Je eigen tekortkomingen niet projecteren op de rest van de bevolking aub.

Bovenbuur
9 maart 2010, 14:42
Sommige dieren praten wel tegen mensen (honden bvb.). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, ondanks onze superieure intelligentie.

Geduld, we zijn ermee bezig (http://www.nu.nl/wetenschap/2201224/gegrom-van-hond-bevat-gecompliceerde-taal.html)...

system
9 maart 2010, 15:03
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.

Volgens mij zijn er regelmatig aardbevingen in uw hoofd.

Turkse Nederlander
13 maart 2010, 17:46
De aardbevingen sinds haiti:

- Haiti 7,4
- Chili 8,5
- Japan 7,0
- Taiwan 6,9
- Turkije 6,0
- weer Chili (twee maal) 7,4 en 6,9

Allemaal zeer kort achter elkaar.

Piero
13 maart 2010, 22:24
De aardbevingen sinds haiti:

- Haiti 7,4
- Chili 8,5
- Japan 7,0
- Taiwan 6,9
- Turkije 6,0
- weer Chili (twee maal) 7,4 en 6,9

Allemaal zeer kort achter elkaar.

Oké, je hebt gelijk, het gaat maar door met die aardbevingen. Maar bijzonder is het niet echt. De bergen en dalen in de aardkorst, ca 5 km hoog en 11 km diep t.o.v. de zeespiegel, laten zien dat dit al honderden miljoenen jaren aan de gang is. Het werelddeel America schijnt zelfs afgedreven te zijn van Afrika en Europa. Wat er nu gebeurt is peanuts. Iedereen kan voorspellen dat er een keer een grote serie aardbevingen zal voorkomen. Geologen kondigen een aantal heel grote bevingen aan o.a. bij Istanbul, bij Sicilië, Los Angeles, enzovoort, enzovoort, binnen nu en honderd jaar.
Heb je al sprekende dieren gesignaleerd?

Bobke
13 maart 2010, 22:30
Heb je al sprekende dieren gesignaleerd?
Mijn papegaai.

SDX
13 maart 2010, 22:37
De aardbevingen sinds haiti:

- Haiti 7,4
- Chili 8,5
- Japan 7,0
- Taiwan 6,9
- Turkije 6,0
- weer Chili (twee maal) 7,4 en 6,9

Allemaal zeer kort achter elkaar.

Vreemd toch, die vele aardbevingen ... en allah had nog zoveel bergen als pinnen op aard geplaatst om dat tegen te houden, staat óók in Uw koranboekske overigens, allah zal't niet goed gedaan hebben, de arme drommel wist niet dat de wetenschap hem/het/haar ooit ging voorbijstreven. 8-)

Xenophon
13 maart 2010, 22:41
Vreemd toch, die vele aardbevingen ... en allah had nog zoveel bergen als pinnen op aard geplaatst om dat tegen te houden, staat óók in Uw koranboekske overigens, allah zal't niet goed gedaan hebben, de arme drommel wist niet dat de wetenschap hem/het/haar ooit ging voorbijstreven. 8-)

Het is al erg genoeg, lach er nu niet mee.

Als je hen doet twijfelen worden ze alleen maar fanatieker.

Bobke
13 maart 2010, 22:44
Vreemd toch, die vele aardbevingen ... en allah had nog zoveel bergen als pinnen op aard geplaatst om dat tegen te houden, staat óók in Uw koranboekske overigens, allah zal't niet goed gedaan hebben, de arme drommel wist niet dat de wetenschap hem/het/haar ooit ging voorbijstreven. 8-)
De garantie zal vervallen zijn.
Goed dat hij Mo daarvan op de hoogte gebracht heeft.

SDX
13 maart 2010, 22:44
Het is al erg genoeg, lach er nu niet mee.

Als je hen doet twijfelen worden ze alleen maar fanatieker.

Bloedserieus, het staat int haatboekske hoor, lees maar zelf.

Maar alla zo'n 80 % gaat over jihad, moord & doodslag, hij kan er makkelijk overheen gelezen hebben eh?

Mahalingam
14 maart 2010, 00:40
Voor de lezers die denken dat zo iets raars toch niet in de Koran zal staan, immers het is geen sprookjesboek:
Sura 31:10
Hij heeft de hemelen zonder steun die je kunt zien geschapen en Hij heeft op de aarde stevige bergen aangebracht zodat zij jullie niet aan het wankelen zou brengen....

een andere vertaling is: ...hechte bergen gemaakt opdat zijn niet beven met u,...

SDX
14 maart 2010, 01:08
Voor de lezers die denken dat zo iets raars toch niet in de Koran zal staan, immers het is geen sprookjesboek:
Sura 31:10
Hij heeft de hemelen zonder steun die je kunt zien geschapen en Hij heeft op de aarde stevige bergen aangebracht zodat zij jullie niet aan het wankelen zou brengen....

een andere vertaling is: ...hechte bergen gemaakt opdat zijn niet beven met u,...

Merciekes Mahalingam, ik heb het ook allemaal op mn compie in de map; "IslamShit", maar eerlijk gezegd, als ik die map open, walgt zelfs mn Big1 (Zo heet mn iMacje :mrgreen:)

SDX
14 maart 2010, 01:09
De garantie zal vervallen zijn.
Goed dat hij Mo daarvan op de hoogte gebracht heeft.

Ach Bobke, de vervaldatum is al eeuwen geleden overschreden.

Sywen
14 maart 2010, 01:44
De aardbevingen sinds haiti:

- Haiti 7,4
- Chili 8,5
- Japan 7,0
- Taiwan 6,9
- Turkije 6,0
- weer Chili (twee maal) 7,4 en 6,9

Allemaal zeer kort achter elkaar.

dat zegt niets


per jaar zijn er zo'n 120 met sterkte 6-7
ongeveer 20 met sterkte 7-8
en 1 per jaar met sterkte 8-9

en 9+: 1 keer per 20jaar

en minder dan 2: 10000 per dag ;)


als er nu 10 met kracht 9+ per jaar voorkomt zou ik je mischien gelijk geven, nu is dat gewoon geleuter.

Piero
14 maart 2010, 01:49
Voor de lezers die denken dat zo iets raars toch niet in de Koran zal staan, immers het is geen sprookjesboek:
Sura 31:10
Hij heeft de hemelen zonder steun die je kunt zien geschapen en Hij heeft op de aarde stevige bergen aangebracht zodat zij jullie niet aan het wankelen zou brengen....

een andere vertaling is: ...hechte bergen gemaakt opdat zijn niet beven met u,...

Interessant. Het is deels een vertaling van het boek Job, (26:7) 'Hij hangt de hemelen op aan het niets' en (38:4,6) 'waar was je toen ik de aarde grondvestte, [...] waarin zijn haar fundamenten bevestigd?' En deels uit Psalm 104:5, 'Hij heeft de aarde op haar plaats gesteld, ze zal voor eeuwig niet tot wankelen worden gebracht.'

Men zegt dat Mohammed een bijbelvertaling heeft gebruikt in een taal die hij niet goed begreep en dat dit tot verbasteringen heeft geleid. Zoals 'stevige bergen' i.p.v. 'fundamenten'. Het ergst is hier de verbastering 'zodat zij jullie niet aan het wankelen zou brengen' waar de gerefereerde tekst zegt dat de aarde niet zal wankelen. Kortom, de koran is grotendeels een slechte vertaling van religieuze teksten.

Sywen
14 maart 2010, 01:51
Sommige 'aliens' praten wel tegen mensen (via de graancirkels). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, vanwege onze begrensde intelligentie.

http://www.niburu.nl/jpg/graancirkel1.jpg

grappig...


btw, het is de resonantie van de aardie die graancirkels kunnen maken..

http://www.youtube.com/watch?v=Zkox6niJ1Wc is een voorbeeld hoe resonantie patronen kan maken.

Struik500
14 maart 2010, 08:48
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.
:|

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:17
Vandaag alweer een aardbeving in Japan van 6,6 op de schaal van Richter.

filosoof
14 maart 2010, 18:21
Vandaag alweer een aardbeving in Japan van 6,6 op de schaal van Richter.De schuld van WIE?:roll:

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:22
Oké, je hebt gelijk, het gaat maar door met die aardbevingen. Maar bijzonder is het niet echt. De bergen en dalen in de aardkorst, ca 5 km hoog en 11 km diep t.o.v. de zeespiegel, laten zien dat dit al honderden miljoenen jaren aan de gang is. Het werelddeel America schijnt zelfs afgedreven te zijn van Afrika en Europa. Wat er nu gebeurt is peanuts. Iedereen kan voorspellen dat er een keer een grote serie aardbevingen zal voorkomen. Geologen kondigen een aantal heel grote bevingen aan o.a. bij Istanbul, bij Sicilië, Los Angeles, enzovoort, enzovoort, binnen nu en honderd jaar.
Heb je al sprekende dieren gesignaleerd?

De volgende voorspellingen zijn ook allemaal toevallig uitgekomen?

De islamitische geschriften bevatten veel meer voorspellingen over het einde der tijden dan de geschriften van de andere godsdiensten. Veel van deze voorspellingen zijn reeds uitgekomen. Het feit dat de profeet Mohammed (vzmh) zoveel correcte voorspellingen heeft gemaakt bewijst naar mijn mening dat de islam de ware godsdienst is. Hier een aantal voorspellingen van onze profeet. De voorspellingen die zijn uitgekomen zijn vetgedrukt weergegeven:

The Minor Signs:

The disappearance of knowledge and the appearance of ignorance (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
Books/writing will be widespread and knowledge will be low (Ahmad)
Adultery and fornication will be prevalent (The Prophet, peace be upon him, said that this has never happened without new diseases befalling the people, which their ancestors had not known.) (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Al-Haythami)
When fornication becomes widespread among your leaders (The Prophet, peace be upon him, said that this will happen when the people stop forbidding evil) (Ibn Majah)
Adultery and fornication will be performed in the open
The consumption of intoxicants will be widespread (Bukhari & Muslim)
Women will outnumber men......eventually 50:1 (Bukhari, Muslim, & Ahmad)
Killing, killing, killing (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
The nations of the earth will gather against the Muslims like hungry people going to sit down to a table full of food. This will occur when the Muslims are large in number, but "like the foam of the sea".
People will beat others with whips like the tails of oxen (Muslim) ?The Slave Trade
The children will be filled with rage (at-Tabarani, al-Hakim)
Children will be foul (at-Tabarani, al-Hakim)
Women will conspire (at-Tabarani, al-Hakim)
Rain will be acidic or burning (at-Tabarani, al-Hakim)
Children of fornication will become widespread or prevalent (at-Tabarani, al-Hakim)
When a trust becomes a means of making a profit (at-Tirmidhi, Al-Haythami)
Gains will be shared out only among the rich, with no benefit to the poor (at-Tirmidhi)
Paying zakat becomes a burden and miserliness becomes widespread; charity is given reluctantly (at-Tirmidhi & Al-Haythami)
Miserliness will be thrown into the hearts of people (Bukhari)
Episodes of sudden death will become widespread (Ahmad)
There will be people who will be brethren in public but enemies in secret (He was asked how that would come about and replied, "Because they will have ulterior motives in their mutual dealings and at the same time will fear one another.") (at-Tirmidhi)
When a man obeys his wife and disobeys his mother; and treats his friend kindly while shunning his father (at-Tirmidhi)
When voices are raised in the mosques (at-Tirmidhi)
People will walk in the marketplace with their thighs exposed
Great distances will be traversed in short spans of time
The people of Iraq will recieve no food and no money due to oppression by the Romans (Europeans) (Muslim)
People will hop between the clouds and the earth
A tribulation will enter everyone’s home (Ahmad)
The leader of a people will be the worst of them (at-Tirmidhi)
Leaders of people will be oppressors (Al-Haythami)
People will treat a man with respect out of fear for some evil he might do (at-Tirmidhi)
Men will begin to wear silk (at-Tirmidhi)
Female singers and musical instruments will become popular (at-Tirmidhi)
When singers become common (Al-Haythami)
People will dance late into the night
When the last ones of the Ummah begin to curse the first ones (at-Tirmidhi)
People will claim to follow the Qur'an but will reject hadith & sunnah (Abu Dawood)
People will believe in the stars (Al-Haythami)
People will reject al-Qadr (the Divine Decree of Destiny) (Al-Haythami)
Time will pass rapidly (Bukhari, Muslim, & Ahmad)
Good deeds will decrease (Bukhari)
Smog will appear over cities because of the evil that they are doing
People will be carrying on with their trade, but their will only be a few trustworthy persons
Wealth will increase so much so that if a man were given 10,000, he would not be content with it (Ahmad & Bukhari)
A man will pass by a grave and wish that he was in their place (Bukhari)
Earthquakes will increase (Bukhari & Muslim)
There will be attempts to make the deserts green
The appearance of false messengers (30 dajjals) (Bukhari)
Women will be naked in spite of being dressed, these women will be led astray & will lead others astray (Muslim)
The conquest of Constantinople by the Muslims (Ahmad)
The conquest of India by the Muslims, just prior to the return of Jesus, son of Mary (peace be upon both of them)(Ahmad, an-Nisa'i, at-Tabarani, al-Hakim)
When people begin to compete with others in the construction of taller buildings (Bukhari)
There will be a special greeting for the people of distinction (Ahmad)
The Euphrates will disclose a treasure (The Prophet, peace be upon him, said that whoever is present should not take anything from it) (Bukhari & Muslim)
Two large groups, adhering to the same religious teaching will fight each other with large numbers of casualties (Bukhari & Muslim)
Wild animals will be able to talk to humans (Ahmad)
A man will leave his home and his thigh or hip will tell him what is happening back at his home (Ahmad)
Years of deceit in which the truthful person will not be believed and the liar will be believed (Ahmad)
Bearing false witness will become widespread (Al-Haythami & Ahmad)
When men lie with men and women lie with women (Al-Haythami)
Trade will become so widespread that a woman will be forced to help her husband in business (Ahmad)
A woman will enter the workforce out of love for this world (Ahmad)
Arrogance will increase in the earth (at-Tabarani, al-Hakim)
Family ties will be cut (Ahmad)
There will be many women of child-bearing age who will no longer give birth.
There will be an abundance of food, much of which has no blessing in it.
People will refuse when offerred food.
Men will begin to look like women and women will begin to look like men

The Major Signs:


Although they appear here in no particular order, it is important to point out that the Prophet (peace be upon him) said that these last, major signs will follow each other like pearls falling off of a necklace...


Masih ad-Dajjal (The AntiChrist)
The Mahdi
The appearance of Masih al-’Isa (Jesus Christ), the son of Mary (peace be upon him)
Ya’juj and Ma’juj (Gog and Magog)
The destruction of the Ka’bah and the recovery of its treasure
Emergence of the Beast
The smoke
Three major landslides (one in the East, one in the West, and one on the Arabian peninsula)
The wind will take the souls of the believers
The rising of the sun from the west
The fire will drive the people to their final gathering place
Three blasts of the trumpet (fear & terror, death, resurrection)

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:23
De schuld van WIE?:roll:

HAARP

Pieter B
14 maart 2010, 18:33
Turkse Nederlander als je altijd alleen maar denkt in functie van het uitkomen van die voorspellingen zal je ze zeker vinden. Maar dat is niet objectief noch wetenschappelijk en zal mij zeker niet overtuigen.

Pieter B
14 maart 2010, 18:35
Sommige 'aliens' praten wel tegen mensen (via de graancirkels). Het probleem is dat we hun communicatiepogingen niet begrijpen, vanwege onze begrensde intelligentie.

http://www.niburu.nl/jpg/graancirkel1.jpg

Lijkt me erg duidelijk dat daar een 6 staat.

Xenophon
14 maart 2010, 18:42
The rising of the sun from the west

Het zal nog niet voor binnenkort zijn...

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:45
Turkse Nederlander als je altijd alleen maar denkt in functie van het uitkomen van die voorspellingen zal je ze zeker vinden. Maar dat is niet objectief noch wetenschappelijk en zal mij zeker niet overtuigen.
Beste Pieter. Wat is er dan wel nodig om jou te overtuigen?

Hier een statistische berekening voor jou:

Van bovenstaande voorspellingen zijn er reeds 54 uitgekomen. Stel de kans dat de profeet per voorspelling dat per toeval goed heeft gedaan 50% is (in werkelijheid is deze kans lager)

De kans dat hij dan 54 voorspellingen bij toeval goed heeft is dan 0,5*0,5*0,5 .....*0,5 = (0,5)^54 = 5,5*10^-17
De kans dat het GEEN toeval. is dus 1 - 5,55*10^-17 = 0,99999999999999999445 ofwel 100%

(er vanuit gaande dat de andere voorspellingen ook uiteindelijk uit zullen komen)

De kans dat de islam het ware geloof is is dus 100%

12 van de voorspellingen zijn (nog) niet uitgekomen.

We zouden dan eigenlijk de volgende berekening moeten maken:

(66 boven 54)*(0,5)^54*(0,5)^12 = 4,92*10^12*1,36*10^-20 = 6,67*10^-8

De kans dat de islam het ware geloof is is dus 1 - 6,67*10^-8 = 0,99999933

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:46
Het zal nog niet voor binnenkort zijn...

Door verschuiving van de Polen zou dit mogelijk kunnen zijn (heb ik ooit gelezen)

Xenophon
14 maart 2010, 18:49
Door verschuiving van de Polen zou dit mogelijk kunnen zijn (heb ik ooit gelezen)

Als het magnetisch veld zich omdraait bedoel je?

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:51
Als het magnetisch veld zich omdraait bedoel je?

Ja zoiets. Als je er meer over weet mag je me daarover toelichten.

Sus Iratus
14 maart 2010, 18:54
Als de magnetische polen van plaats wisselen, wil dat nog niet zeggen dat de aarde opeens in de tegenovergestelde richting gaat draaien. De zon blijft dus gewoon in het oosten opgaan.

Turkse Nederlander
14 maart 2010, 18:56
Als de magnetische polen van plaats wisselen, wil dat nog niet zeggen dat de aarde opeens in de tegenovergestelde richting gaat draaien. De zon blijft dus gewoon in het oosten opgaan.
Maar wat als de aarde kantelt? (noord wordt zuid en zuid wordt noord, op de plaats waar de noordpool staat, komt de zuidpool te staan).

Xenophon
14 maart 2010, 18:57
Ja zoiets. Als je er meer over weet mag je me daarover toelichten.

Veel weet ik daar niet van, naar verluid zou het omkeren van de polen al een aantal maal gebeurd zijn.

Het bewijs daarvoor is te vinden in de tektonische platen dacht ik, magnetische deeltjes die zich bij de vorming richten op het noorden en dan zo vastkomen te zitten in die tektonische platen.

Xenophon
14 maart 2010, 18:58
Als de magnetische polen van plaats wisselen, wil dat nog niet zeggen dat de aarde opeens in de tegenovergestelde richting gaat draaien. De zon blijft dus gewoon in het oosten opgaan.

Technisch gesproken niet want ook Oost en West is dan omgekeerd.

Sus Iratus
14 maart 2010, 19:04
Technisch gesproken niet want ook Oost en West is dan omgekeerd.
Als men de begrippen 'oost' en 'west' aan het magneetveld van de aarde koppelt wel ja.
Hoe dan ook, u zult ook in het geval van een verwisseling van de magnetische polen de zon op de oude vertrouwde plek zien opgaan.

Sus Iratus
14 maart 2010, 19:08
Maar wat als de aarde kantelt? (noord wordt zuid en zuid wordt noord, op de plaats waar de noordpool staat, komt de zuidpool te staan).
Dan hangen we ondersteboven. Hoe dan ook zou zo'n proces miljoenen jaren duren. Tenzij het wordt veroorzaakt door een enorme komeet of astroïde o.i.d. Maar dan zijn we toch allemaal de pijp uit vanwege de gevolgen van die inslag.

porpo
14 maart 2010, 19:38
Beste Turkse Nederlander,
De uitspraken en/of tradities en/of stellingen van http://profile.ak.fbcdn.net/object3/638/97/q133857665337_174.jpg die authentiek Mutawatir (http://www.islamic-awareness.org/Hadith/Ulum/asb3.html) zijn overgeleverd, zijn geen theorieën maar zekere feiten. Als die authentiek ahad zijn overgeleverd, dan zijn dat ook geen theorieën maar feiten.

Mash'hur kan misschien geconfirmeerde theorie zijn.
`Aziz kan misschien theorie zijn.
Gharib en Da`if (http://en.wikipedia.org/wiki/Hadith_terminology#.E1.B8.8Ca.CB.A4.C4.ABf) hebben een niveau van "sterke" hypothese.

En de rest: twijfelachtig, verzonnen, zeer zwak.. Enzovoort..

liberalist_NL
14 maart 2010, 19:46
Ik stel voor dat dit soort draadjes in K&K gepost worden, met een duidelijke vermelding dat het een NWO-draad is.

Mahalingam
14 maart 2010, 20:48
Als de magnetische polen van plaats wisselen, wil dat nog niet zeggen dat de aarde opeens in de tegenovergestelde richting gaat draaien. De zon blijft dus gewoon in het oosten opgaan.
Om even een verwarrende bijdrage te leveren:
Van de punt van de kompasnaald die naar het noorden wijst zeggen we dat die punt noordpolig magnetisme bevat.
Aangezien noord- en zuidpolig magnetisme elkaar aantrekken, kan het niet anders of op onze noordpool is zuidpolig magnetisme aanwezig.

Piero
15 maart 2010, 00:00
De volgende voorspellingen zijn ook allemaal toevallig uitgekomen?

The Minor Signs:

The disappearance of knowledge and the appearance of ignorance (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
Books/writing will be widespread and knowledge will be low (Ahmad)
Adultery and fornication will be prevalent (The Prophet, peace be upon him, said that this has never happened without new diseases befalling the people, which their ancestors had not known.) (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Al-Haythami)
When fornication becomes widespread among your leaders (The Prophet, peace be upon him, said that this will happen when the people stop forbidding evil) (Ibn Majah)
Adultery and fornication will be performed in the open
The consumption of intoxicants will be widespread (Bukhari & Muslim)
Women will outnumber men......eventually 50:1 (Bukhari, Muslim, & Ahmad)
Killing, killing, killing (Bukhari, Muslim, Ibn Majah, & Ahmad)
The nations of the earth will gather against the Muslims like hungry people going to sit down to a table full of food. This will occur when the Muslims are large in number, but "like the foam of the sea".
People will beat others with whips like the tails of oxen (Muslim) ?The Slave Trade
The children will be filled with rage (at-Tabarani, al-Hakim)
Children will be foul (at-Tabarani, al-Hakim)
Women will conspire (at-Tabarani, al-Hakim)
Rain will be acidic or burning (at-Tabarani, al-Hakim)
Children of fornication will become widespread or prevalent (at-Tabarani, al-Hakim)
When a trust becomes a means of making a profit (at-Tirmidhi, Al-Haythami)
Gains will be shared out only among the rich, with no benefit to the poor (at-Tirmidhi)
Paying zakat becomes a burden and miserliness becomes widespread; charity is given reluctantly (at-Tirmidhi & Al-Haythami)
Miserliness will be thrown into the hearts of people (Bukhari)
Episodes of sudden death will become widespread (Ahmad)
There will be people who will be brethren in public but enemies in secret (He was asked how that would come about and replied, "Because they will have ulterior motives in their mutual dealings and at the same time will fear one another.") (at-Tirmidhi)
When a man obeys his wife and disobeys his mother; and treats his friend kindly while shunning his father (at-Tirmidhi)
When voices are raised in the mosques (at-Tirmidhi)
People will walk in the marketplace with their thighs exposed
Great distances will be traversed in short spans of time
The people of Iraq will recieve no food and no money due to oppression by the Romans (Europeans) (Muslim)
People will hop between the clouds and the earth
A tribulation will enter everyone’s home (Ahmad)
The leader of a people will be the worst of them (at-Tirmidhi)
Leaders of people will be oppressors (Al-Haythami)
People will treat a man with respect out of fear for some evil he might do (at-Tirmidhi)
Men will begin to wear silk (at-Tirmidhi)
Female singers and musical instruments will become popular (at-Tirmidhi)
When singers become common (Al-Haythami)
People will dance late into the night
When the last ones of the Ummah begin to curse the first ones (at-Tirmidhi)
People will claim to follow the Qur'an but will reject hadith & sunnah (Abu Dawood)
People will believe in the stars (Al-Haythami)
People will reject al-Qadr (the Divine Decree of Destiny) (Al-Haythami)
Time will pass rapidly (Bukhari, Muslim, & Ahmad)
Good deeds will decrease (Bukhari)
Smog will appear over cities because of the evil that they are doing
People will be carrying on with their trade, but their will only be a few trustworthy persons
Wealth will increase so much so that if a man were given 10,000, he would not be content with it (Ahmad & Bukhari)
A man will pass by a grave and wish that he was in their place (Bukhari)
Earthquakes will increase (Bukhari & Muslim)
There will be attempts to make the deserts green
The appearance of false messengers (30 dajjals) (Bukhari)
Women will be naked in spite of being dressed, these women will be led astray & will lead others astray (Muslim)
The conquest of Constantinople by the Muslims (Ahmad)
The conquest of India by the Muslims, just prior to the return of Jesus, son of Mary (peace be upon both of them)(Ahmad, an-Nisa'i, at-Tabarani, al-Hakim)
When people begin to compete with others in the construction of taller buildings (Bukhari)
There will be a special greeting for the people of distinction (Ahmad)
The Euphrates will disclose a treasure (The Prophet, peace be upon him, said that whoever is present should not take anything from it) (Bukhari & Muslim)
Two large groups, adhering to the same religious teaching will fight each other with large numbers of casualties (Bukhari & Muslim)
Wild animals will be able to talk to humans (Ahmad)
A man will leave his home and his thigh or hip will tell him what is happening back at his home (Ahmad)
Years of deceit in which the truthful person will not be believed and the liar will be believed (Ahmad)
Bearing false witness will become widespread (Al-Haythami & Ahmad)
When men lie with men and women lie with women (Al-Haythami)
Trade will become so widespread that a woman will be forced to help her husband in business (Ahmad)
A woman will enter the workforce out of love for this world (Ahmad)
Arrogance will increase in the earth (at-Tabarani, al-Hakim)
Family ties will be cut (Ahmad)
There will be many women of child-bearing age who will no longer give birth.
There will be an abundance of food, much of which has no blessing in it.
People will refuse when offerred food.
Men will begin to look like women and women will begin to look like men

The Major Signs:

Although they appear here in no particular order, it is important to point out that the Prophet (peace be upon him) said that these last, major signs will follow each other like pearls falling off of a necklace...

Masih ad-Dajjal (The AntiChrist)
The Mahdi
The appearance of Masih al-’Isa (Jesus Christ), the son of Mary (peace be upon him)
Ya’juj and Ma’juj (Gog and Magog)
The destruction of the Ka’bah and the recovery of its treasure
Emergence of the Beast
The smoke
Three major landslides (one in the East, one in the West, and one on the Arabian peninsula)
The wind will take the souls of the believers
The rising of the sun from the west
The fire will drive the people to their final gathering place
Three blasts of the trumpet (fear & terror, death, resurrection)

Van de minor signs
zou ik zeggen dat die in de menselijke geschiedenis zo algemeen voorkomen dat dit geen teken kan zijn. Alleen het omgekeerde zou een teken kunnen zijn. Ik bedoel dat deze gedragingen zich wereldwijd in een periode van bijvoorbeeld 25 jaar jaar nu eens n�*et zouden voordoen. Maar dat lijkt mij godsonmogelijk.

Van de major signs
moet ik zeggen dat de metafoor, 'pearls falling from a necklage' een mooi vondst is - die moet ik onthouden - en dat de geschiedenis over 'Gog van Magog' veel indrukwekkender is dan 'The Lord of the Rings'. Verder is het toch echt allemaal nonsens, met als toppunt 'The rising sun from the west.' Ik vind 'The sun also rises' van Hemmingway veel beter.

Sywen
15 maart 2010, 02:09
Beste Pieter. Wat is er dan wel nodig om jou te overtuigen?

Hier een statistische berekening voor jou:

Van bovenstaande voorspellingen zijn er reeds 54 uitgekomen. Stel de kans dat de profeet per voorspelling dat per toeval goed heeft gedaan 50% is (in werkelijheid is deze kans lager)

De kans dat hij dan 54 voorspellingen bij toeval goed heeft is dan 0,5*0,5*0,5 .....*0,5 = (0,5)^54 = 5,5*10^-17
De kans dat het GEEN toeval. is dus 1 - 5,55*10^-17 = 0,99999999999999999445 ofwel 100%

(er vanuit gaande dat de andere voorspellingen ook uiteindelijk uit zullen komen)

De kans dat de islam het ware geloof is is dus 100%

12 van de voorspellingen zijn (nog) niet uitgekomen.

We zouden dan eigenlijk de volgende berekening moeten maken:

(66 boven 54)*(0,5)^54*(0,5)^12 = 4,92*10^12*1,36*10^-20 = 6,67*10^-8

De kans dat de islam het ware geloof is is dus 1 - 6,67*10^-8 = 0,99999933

ik voorspel dat morgen de zon opkomt
en ik voorspel dat er morgen wolken te zien zijn.

mijn voorspelling zijn 100% waar, dus als ik voorspel dat overmorgen het einde van de wereld komt, moet dit dus ook waar zijn, aangezien mijn eerdere voorspellingen 100% waar zijn.

Turkse Nederlander
16 maart 2010, 00:16
Van de minor signs
zou ik zeggen dat die in de menselijke geschiedenis zo algemeen voorkomen dat dit geen teken kan zijn. Alleen het omgekeerde zou een teken kunnen zijn. Ik bedoel dat deze gedragingen zich wereldwijd in een periode van bijvoorbeeld 25 jaar jaar nu eens n�*et zouden voordoen. Maar dat lijkt mij godsonmogelijk.

Van de major signs
moet ik zeggen dat de metafoor, 'pearls falling from a necklage' een mooi vondst is - die moet ik onthouden - en dat de geschiedenis over 'Gog van Magog' veel indrukwekkender is dan 'The Lord of the Rings'. Verder is het toch echt allemaal nonsens, met als toppunt 'The rising sun from the west.' Ik vind 'The sun also rises' van Hemmingway veel beter.
- Zure regen kwam om de 25 jaar voor?
- "Smog will appear over cities because of the evil that they are doing" ook een voorspelling die volgens jou logisch en voorspelbaar was in die tijd?
- " A man will leave his home and his thigh or hip will tell him what is happening back at his home (Ahmad) " ook een voorspelling die een keer in de 25 jaar uitkomt volgens jou?

Een andere voorspelling die hier niet tussen staat: een man zal spreken en zijn stem zal overal ter wereld te horen zijn en iedereen zal het in zijn eigen taal horen. Is dit ook een voorspelling die om de 25 jaar uitkomt?

bgf324
16 maart 2010, 02:06
De profeet had voorspeld dat voor het einde der tijden de aardbevingen zouden toenemen. We hebben nu drie grote aarbevingen in zeer korte tijd gehad. Een in Haiti, één in Chili, één in Taiwan (6,4 op schaal van richter). Ook had onze profeet voorspeld dat dieren tegen mensen zullen spreken. Een paar dagen geleden had ik gelezen dat we ontdekt hebben dat olifanten in een onhoorbare toonhoogte signalen naar elkaar verzenden. Ik heb al eerder laten zien dat er ontzettend veel islamitische voorspellingen zijn uitgekomen.


En wat staat ons nog te wachten?
Zeg het eens! :-o

Xenophon
16 maart 2010, 03:45
Als men de begrippen 'oost' en 'west' aan het magneetveld van de aarde koppelt wel ja.
Hoe dan ook, u zult ook in het geval van een verwisseling van de magnetische polen de zon op de oude vertrouwde plek zien opgaan.

Jaja, uiteraard.