PDA

View Full Version : Lady Gaga verboden op het RTBF !


Hendrik de Stoute
8 maart 2010, 23:05
Videoclips of liedjes van Lady Gaga (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lady_Gaga) mogen niet meer gedraaid of vertoond worden op het RTBF (http://nl.wikipedia.org/wiki/Radio-Télévision_belge_de_la_Communauté_française) wegens een verbod opgelegd door het Parlement van de Franse Gemeenschap van België (http://nl.wikipedia.org/wiki/Franse_Gemeenschap). Ze wordt beschuldigd van op te komen voor de Vlaamse zaak ( zie foto).
:o)

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/08/article-0-089B4B34000005DC-334_224x681.jpg
foto : Lady Gaga op de vlieghaven van Heathrow

Steve_M
8 maart 2010, 23:07
K&k?

Eberhard Leclerc
8 maart 2010, 23:17
Wat is nieuw? Alle Nederlandstalige clips en liedjes zijn al sinds het bestaan van de RTBF verboden.

Hendrik de Stoute
8 maart 2010, 23:31
Wat is nieuw? Alle Nederlandstalige clips en liedjes zijn al sinds het bestaan van de RTBF verboden.

Het klopt dat de aanwezigheid van het Nederlandstalige lied op het RTBF dicht bij quasi nul staat. Als ze Vlaamse artiesten draaien zijn het bijna altijd Franszingende Vlamingen zoals Arno of Axelle Red. Maar onlangs hoorde ik wel een special over Laïs (http://www.lais.be/) op het RTBF en toen werden er wel 2 Nederlandstalige nummers gedraaid. Maar om even in eigen boezem te kijken : op de Vlaamse radiozenders is het ook wel huilen met de pet op. StuBru bv. lijkt wel een 99% Engelstalige zender. In Frankrijk hebben ze radio's verplicht miminum 40% Franstalige muziek te draaien. Nu ben ik niet zo'n fan van alle soorten regels maar radio's die met onze belastingsgeld betoelaagd worden kunnen we misschien wel dergelijke programmatiepolitiek opleggen. Of niet?

Scarabaeida
8 maart 2010, 23:48
Geforceerd werkt dat niet zo goed. Vlamingen moeten gewoon hun taal meer respecteren. Voor Frans(talig)en is dat een evidentie, regels of niet. Het feit dat spotten met de Nederlandstalige cultuur bon ton is spreekt boekdelen over het zelfbeeld van de Vlaming, en dat is niet louter zelfspottende humor zoals de Britten hebben, het is oprecht een laag zelfbeeld.
Zelfs in miniscule (qua bevolking) landen als Finland en IJsland produceren meer muziek in hun eigen taal, percentueel gezien. ;-) Zelfs Denen, wiens taal bijna hetzelfde klinkt als het Hollands Nederlands in diens hardste vorm, respecteren hun taal meer.

Eberhard Leclerc
9 maart 2010, 00:10
Het klopt dat de aanwezigheid van het Nederlandstalige lied op het RTBF dicht bij quasi nul staat. Als ze Vlaamse artiesten draaien zijn het bijna altijd Franszingende Vlamingen zoals Arno of Axelle Red. Maar onlangs hoorde ik wel een special over Laïs (http://www.lais.be/) op het RTBF en toen werden er wel 2 Nederlandstalige nummers gedraaid. Maar om even in eigen boezem te kijken : op de Vlaamse radiozenders is het ook wel huilen met de pet op. StuBru bv. lijkt wel een 99% Engelstalige zender. In Frankrijk hebben ze radio's verplicht miminum 40% Franstalige muziek te draaien. Nu ben ik niet zo'n fan van alle soorten regels maar radio's die met onze belastingsgeld betoelaagd worden kunnen we misschien wel dergelijke programmatiepolitiek opleggen. Of niet?

Idd. Zelf denk ik meer aan een quotum van bijna 100 %.

Eberhard Leclerc
9 maart 2010, 00:14
Zelfs in miniscule (qua bevolking) landen als Finland en IJsland produceren meer muziek in hun eigen taal, percentueel gezien. ;-)

Hetgeen pertinent onwaar is.

In het Nederlands is nl de laatste vijf jaar meer nl muziek geproduceerd dan in de zestig jaar daarvoor. Weinig in Vlaanderen, maar vooral in Nederland is de productie geexplodeerd.

In Nederland is dan ook in een voorkomend geval de vraag aan de artiest: "Waarom zing je Engels?", waar in Vlaanderen de presentator zal vragen "Waarom zing je Nederlands?"

Sus Iratus
9 maart 2010, 00:46
Zelfs in miniscule (qua bevolking) landen als Finland en IJsland produceren meer muziek in hun eigen taal, percentueel gezien. ;-) Zelfs Denen, wiens taal bijna hetzelfde klinkt als het Hollands Nederlands in diens hardste vorm, respecteren hun taal meer.
Rømmegrød med fløde. :p

Persoonlijk vind ik die vergelijking van Deens met het hardste Hollands niet echt opgaan. Al was het alleen al om de Deense uitspraak van de 'r', die klinkt zoals die in het Frans, terwijl de Hollande 'r' doorgaans toch rrrollend is.

Als u dan toch een Scandinavische taal met het hardste Hollands wilt vergelijken, neem dan IJslands. (Een prachtig klinkende taal vind ik dat trouwens)
Deens heeft -voor mij toch- meer weg van een soort Noors of Zweeds dat door een Duitser slordig wordt uitgesproken.

Dixie
9 maart 2010, 03:23
Het klopt dat de aanwezigheid van het Nederlandstalige lied op het RTBF dicht bij quasi nul staat. Als ze Vlaamse artiesten draaien zijn het bijna altijd Franszingende Vlamingen zoals Arno of Axelle Red. Maar onlangs hoorde ik wel een special over Laïs (http://www.lais.be/) op het RTBF en toen werden er wel 2 Nederlandstalige nummers gedraaid. Maar om even in eigen boezem te kijken : op de Vlaamse radiozenders is het ook wel huilen met de pet op. StuBru bv. lijkt wel een 99% Engelstalige zender. In Frankrijk hebben ze radio's verplicht miminum 40% Franstalige muziek te draaien. Nu ben ik niet zo'n fan van alle soorten regels maar radio's die met onze belastingsgeld betoelaagd worden kunnen we misschien wel dergelijke programmatiepolitiek opleggen. Of niet?radio 1 speelt nochtans redelijk veel het betere nederlandstalige werk hoor!

Henri1
9 maart 2010, 08:35
Wat is nieuw? Alle Nederlandstalige clips en liedjes zijn al sinds het bestaan van de RTBF verboden.

Clouseau komt met de regelmaat van de klok op de RTBF en dat al zolang ik het me kan herinneren.

vlijmscherp
9 maart 2010, 08:35
Clouseau komt met de regelmaat van de klok op de RTBF en dat al zolang ik het me kan herinneren.

nochtans zeiden de broertjes zelf dat het de eerste keer was dat ze op de Franstalige radio kwamen, met hun liedje over België.

Henri1
9 maart 2010, 08:37
nochtans zeiden de broertjes zelf dat het de eerste keer was dat ze op de Franstalige radio kwamen, met hun liedje over België.

Clouseau is één van de weinige Nederlandstalge artiesten die vrij bekend zijn in La Wallonie.
Daar kunnen we het wel over eens zijn.

vlijmscherp
9 maart 2010, 08:40
Clouseau is één van de weinige Nederlandstalge artiesten die vrij bekend zijn in La Wallonie.
Daar kunnen we het wel over eens zijn.

het was het eerste Vlaamse liedje in de Waalse hitparade. http://www.vandaag.be/entertainment/15135_clouseau-zorgt-voor-eerste-vlaamse-single-in-waalse-ultratop.html

Zwartengeel
9 maart 2010, 08:53
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

vlijmscherp
9 maart 2010, 08:54
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

smaken verschillen hé ;-)

Renesse
9 maart 2010, 09:05
kutartieste.

En zelfs dat is niet zeker...

Anna List
9 maart 2010, 09:36
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

ze is puur kwaliteit. klasse appart ... kan met een handvol hele grote mee.

nubian
9 maart 2010, 09:45
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

Ik moet er niks van hebben van haar 'muziek'.

Txiki
9 maart 2010, 09:46
Ik weet niet of ik er al iets van gehoord heb. Veel zal'k niet missen.

Zwartengeel
9 maart 2010, 09:47
ze is puur kwaliteit. klasse appart ... kan met een handvol hele grote mee.

Schrijft ze haar nummers zelf?

Anna List
9 maart 2010, 09:50
Schrijft ze haar nummers zelf?

doet dat er toe ?
weet t eigenlijk ni ...

Jazeker
9 maart 2010, 10:17
radio 1 speelt nochtans redelijk veel het betere nederlandstalige werk hoor!

En ook onuitstaanbaar veel Arno en mevrouw Red.

Jazeker
9 maart 2010, 10:19
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

Ik hou van je steeds subtiele aanpak. :D

Jazeker
9 maart 2010, 10:20
Schrijft ze haar nummers zelf?

Ik zou zeggen dat dat beter is dan dat ze haar looks zelf verzorgd.

Zwartengeel
9 maart 2010, 10:20
doet dat er toe ?
weet t eigenlijk ni ...

Doet er veel toe. In dat geval is het wellicht gewoon een inwisselbaar modepoppetje dat wat goed kan dansen en er - nu ja - mooi uitziet om het liedje een gezicht te geven en de centen te laten rollen.

Jazeker
9 maart 2010, 10:23
Doet er veel toe. In dat geval is het wellicht gewoon een inwisselbaar modepoppetje dat wat goed kan dansen en er - nu ja - mooi uitziet om het liedje een gezicht te geven en de centen te laten rollen.

8O8O8O

Ik hoop dat het de eerste keer gaat zijn dat je met een vent in bed duikt.

Zwartengeel
9 maart 2010, 10:28
8O8O8O

Ik hoop dat het de eerste keer gaat zijn dat je met een vent in bed duikt.

Wat is er verkeerd met wat ik schrijf, misschien? Dat schepsel is toch zo lelijk als de nacht, zeker?

vlijmscherp
9 maart 2010, 10:32
Wat is er verkeerd met wat ik schrijf, misschien? Dat schepsel is toch zo lelijk als de nacht, zeker?

er wordt getwijfeld of ze wel een echte vrouw is....

nubian
9 maart 2010, 10:33
er wordt getwijfeld of ze wel een echte vrouw is....

En terecht, zij 'zingt of kokhalst' gelijk ne vent.

Eberhard Leclerc
9 maart 2010, 10:34
Clouseau komt met de regelmaat van de klok op de RTBF en dat al zolang ik het me kan herinneren.

Eens per jaar is ook regelmatig.

Voor de rest is het oubollige Clouseau nummer 'Belgie' gebruikt om de Nederlandse cultuur belachelijk te maken.
Je kunt zeggen wat je wil, maar de Franstalige staatsomroep snapt het wél.

Anna List
9 maart 2010, 10:53
Schrijft ze haar nummers zelf?

zoals ik dacht : ze schrijft haar eigen teksten en ontwerpt haar eigen clips



wiki : Stefani Joanne Angelina Germanotta[1] (New York, 28 maart 1986[2]), beter bekend als Lady Gaga, is een Amerikaans singer-songwriter. Gaga is bekend geworden door haar werk in electropop. Ze schrijft haar eigen teksten en ontwerpt haar eigen videoclips. Voor het nummer Just Dance werd zij in 2008 genomineerd voor een Grammy Award[3].

GaGa heeft haar naam ontleend aan het nummer Radio Ga Ga van de Britse rockgroep Queen.[4]

Pieke
9 maart 2010, 11:52
Lady Gaga is dan ook een major tool van de illuminati. Ik bedoel maar, demonische lyrics, bewegingen, de symboliek die ze gebruikt, Gaga als afkorting voor de androide engel Gabriel...

allemaal open en bloot...

;-)

Hendrik de Stoute
9 maart 2010, 12:41
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

Op 't eerste gezicht wel ja. Maar heb je haar al solo gehoord aan de piano ?
http://www.youtube.com/watch?v=oYxaTyvRt7c ( ze doet mij hier denken aan Liza Minelli in de film "Cabaret")

http://www.poster.net/cabaret/cabaret-liza-minelli-3700014.jpg

Hendrik de Stoute
9 maart 2010, 13:07
Het startbericht hier dat Lady Gaga geboycot zou worden door het RTBF omdat ze in een zwart/geel dus vlaams-nationalistisch pakje durft rond te lopen is natuurlijk een grap maar niet zo ver van de realiteit. Een belangrijk deel van de Franstalige pers schept er een duivels genoegen in om de Vlaamse regering, Vlaamse politici, het Vlaams parlement en zowat alles wat maar van ver of dichtbij (te) Vlaams is te associëren met extremisme. En het resultaat is dan ook dat veel Franstaligen extreem paranoia zijn geworden want hun Nederlands is veelal volledig ontoereikend om ook eens de Nederlandstalige media te volgen en aldus een objectievere kijk op de zaak te vormen. Zo zijn vele Franstaligen er "dankzij" hun media ervan overtuigd dat het Vlaams Gewest de palen voor signalisatie heeft overschilderd in zwart en geel om wille van nationalistische motieven. Niemand in de Franstalige pers heeft hun uitgelegd dat zwart/geel internationaal gebruikt wordt voor signalisatie. Of neem die Franstalige Brusselaar die een GPS koopt maar blijkt bij gebruik dat die alle straten in het Nederlands brengt. Ik kan mij niet inbeelden dat een Vlaming met een gelijkaardig voorval hiermee naar de pers stapt en dan ook nog eens tijdens prime-time op antenne geraakt. Maar aan Franstalige kant dus wel. Daar werd die man ten tonele gebracht als slachtoffer van een flamingantisch complot in de grootste Franstalige krant van België en dan ook nog eens op het TV-journaal van RTL. En zo kweek je natuurlijk jaar na jaar rabiate anti-Vlaamse Franstalige Belgen.

"Le GPS Flamingant" op het RTL Televisiejournaal :
http://www.youtube.com/watch?v=WLnStCo325o

Zwartengeel
9 maart 2010, 13:13
Het startbericht hier dat Lady Gaga geboycot zou worden door het RTBF omdat ze in een zwart/geel dus vlaams-nationalistisch pakje durft rond te lopen is natuurlijk een grap maar niet zo ver van de realiteit. Een belangrijk deel van de Franstalige pers schept er een duivels genoegen in om de Vlaamse regering, Vlaamse politici, het Vlaams parlement en zowat alles wat maar van ver of dichtbij (te) Vlaams is te associëren met extremisme. En het resultaat is dan ook dat veel Franstaligen extreem paranoia zijn geworden want hun Nederlands is veelal volledig ontoereikend om ook eens de Nederlandstalige media te volgen en aldus een objectievere kijk op de zaak te vormen. Zo zijn vele Franstaligen er "dankzij" hun media ervan overtuigd dat het Vlaams Gewest de palen voor signalisatie heeft overschilderd in zwart en geel om wille van nationalistische motieven. Niemand in de Franstalige pers heeft hun uitgelegd dat zwart/geel internationaal gebruikt wordt voor signalisatie. Of neem die Franstalige Brusselaar die een GPS koopt maar blijkt bij gebruik dat die alle straten in het Nederlands brengt. Ik kan mij niet inbeelden dat een Vlaming met een gelijkaardig voorval hiermee naar de pers stapt en dan ook nog eens tijdens prime-time op antenne geraakt. Maar aan Franstalige kant dus wel. Daar werd die man ten tonele gebracht als slachtoffer van een flamingantisch complot in de grootste Franstalige krant van België en dan ook nog eens op het TV-journaal van RTL. En zo kweek je natuurlijk jaar na jaar rabiate anti-Vlaamse Franstalige Belgen.

"Le GPS Flamingant" op het RTL Televisiejournaal :
http://www.youtube.com/watch?v=WLnStCo325o

Ik wacht alvast met een doos popcorn in de aanslag op het wederwoord van solidarnosc. ;-)

den dinges
9 maart 2010, 13:30
Rømmegrød med fløde. :p

Persoonlijk vind ik die vergelijking van Deens met het hardste Hollands niet echt opgaan. Al was het alleen al om de Deense uitspraak van de 'r', die klinkt zoals die in het Frans, terwijl de Hollande 'r' doorgaans toch rrrollend is.

Als u dan toch een Scandinavische taal met het hardste Hollands wilt vergelijken, neem dan IJslands. (Een prachtig klinkende taal vind ik dat trouwens)
Deens heeft -voor mij toch- meer weg van een soort Noors of Zweeds dat door een Duitser slordig wordt uitgesproken.

Ja, en vlaams is precies een engels dialect gesproken door een Hollander. Portugees is Frans met een Spaans accent, Frans is een mengelmoesje van Germaans, Celtisch en Latijns.

Zeno!
9 maart 2010, 13:35
Dit verhaal ligt idd niet zo ver van de realiteit. Pascal Smet besliste ooit om alle taxi's in Brussel een eenduidige, herkenbare kleur te geven (zoals dat in vele landen bestaat). Geel wordt internationaal herkend als 'taxikleur'. En wat gebeurt er als je zwarte taxi's een geel dak en motorkap geeft?

http://www.dhnet.be/pictures_news/art_63637.jpg

Juist ja: de verschrikkelijke kleuren van de verschrikkelijke Vlaamse vlag!!!

Resultaat: project afgevoerd door de Franstaligen.

BigF
9 maart 2010, 14:22
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...

Hendrik de Stoute
9 maart 2010, 14:50
De schrik voor zwart en geel gaat al een tijdje mee. Hieronder een affiche die dateert van 35 jaar terug.

http://members.multimania.nl/vlaamssiteje/images/affiche_fdf.jpg

kgeefgenefok
9 maart 2010, 14:56
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...

Nostalgie over de vakantie? ;-)
Mohave Desert ... BigFF'ing lucky bastardo! :-P

Desalniettemin heeft dat wijf heeft een Po-po-po-pokke face :-D

In tegenstelling tot haar voorgangsters (Ons Brittanieken en consoorten) kan ze wèl zingen en piano spelen: Lady GaGa bij Paul De Leeuw : http://www.youtube.com/watch?v=8jF8gcw_mpI

Maar die pruiken GATVER ... pure zelfverminking

Bovenbuur
9 maart 2010, 16:10
Idd. Zelf denk ik meer aan een quotum van bijna 100 %.

En dan 24/7 de Eberhard youtube top 1000.

Bovenbuur
9 maart 2010, 16:12
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...

*Foo Fighters opzet, bengels huilen laat, evil smiley post.*

kiko
9 maart 2010, 17:29
Lady Gaga is een knap staaltje van pure marketing, maar muzikaal gewijs is het huilen met de pet op.

Door middel van geschifte outfits en af en toe wat uitspraken te doen, zal ze voorlopig echter wel een constante blijven in de "boekskes", zodat velen zullen denken dat ze toch wel tot de groten behoort.

Terwijl het een kleutertje is.

Everytime
9 maart 2010, 17:55
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.

Boycotten is misschien overdreven maar ik vind ze alvast maar niets en ik heb niets tegen commerciële muziek maar er is commerciële muziek en commerciële muziek.

Everytime
9 maart 2010, 17:57
Ik weet niet of ik er al iets van gehoord heb. Veel zal'k niet missen.

Haar grootste hit tot nu toe :
http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

Haar laatste hit :
http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

Everytime
9 maart 2010, 18:00
Eens per jaar is ook regelmatig.

Voor de rest is het oubollige Clouseau nummer 'Belgie' gebruikt om de Nederlandse cultuur belachelijk te maken.
Je kunt zeggen wat je wil, maar de Franstalige staatsomroep snapt het wél.

Niet akkoord. Om de Nederlandstalige cultuur belachelijk te maken, hebt u Jo Vally, Luc Steeno, Christoff, Laura Lynn en compagnie. Die zijn nog in de 19de eeuw gebleven. De broers Wauters zingen tenminste hedendaagse muziek.;-)

Everytime
9 maart 2010, 18:03
Het startbericht hier dat Lady Gaga geboycot zou worden door het RTBF omdat ze in een zwart/geel dus vlaams-nationalistisch pakje durft rond te lopen is natuurlijk een grap maar niet zo ver van de realiteit. Een belangrijk deel van de Franstalige pers schept er een duivels genoegen in om de Vlaamse regering, Vlaamse politici, het Vlaams parlement en zowat alles wat maar van ver of dichtbij (te) Vlaams is te associëren met extremisme. En het resultaat is dan ook dat veel Franstaligen extreem paranoia zijn geworden want hun Nederlands is veelal volledig ontoereikend om ook eens de Nederlandstalige media te volgen en aldus een objectievere kijk op de zaak te vormen. Zo zijn vele Franstaligen er "dankzij" hun media ervan overtuigd dat het Vlaams Gewest de palen voor signalisatie heeft overschilderd in zwart en geel om wille van nationalistische motieven. Niemand in de Franstalige pers heeft hun uitgelegd dat zwart/geel internationaal gebruikt wordt voor signalisatie. Of neem die Franstalige Brusselaar die een GPS koopt maar blijkt bij gebruik dat die alle straten in het Nederlands brengt. Ik kan mij niet inbeelden dat een Vlaming met een gelijkaardig voorval hiermee naar de pers stapt en dan ook nog eens tijdens prime-time op antenne geraakt. Maar aan Franstalige kant dus wel. Daar werd die man ten tonele gebracht als slachtoffer van een flamingantisch complot in de grootste Franstalige krant van België en dan ook nog eens op het TV-journaal van RTL. En zo kweek je natuurlijk jaar na jaar rabiate anti-Vlaamse Franstalige Belgen.

"Le GPS Flamingant" op het RTL Televisiejournaal :
http://www.youtube.com/watch?v=WLnStCo325o

Die reportage over "de Vlaamsgezinde GPS" was op RTL-TVI uitgezonden.............op 1 April! Ik laat u dus raden wat het was maar ja, dat kon u ook niet weten.8-)

Scarabaeida
9 maart 2010, 18:47
Die reportage over "de Vlaamsgezinde GPS" was op RTL-TVI uitgezonden.............op 1 April! Ik laat u dus raden wat het was maar ja, dat kon u ook niet weten.8-)

Een zijlink: http://www.youtube.com/watch?v=oFl2rR-K82U en die mensen kom je nog tegen aan de Marollen? ;-)

Anna List
9 maart 2010, 18:58
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...

:cheer:

cool wijf

:cheer:

Eberhard Leclerc
9 maart 2010, 19:08
En dan 24/7 de Eberhard youtube top 1000.

Wat zullen de platenpooiers boos zijn op de VRT.

Txiki
9 maart 2010, 20:12
Haar grootste hit tot nu toe :
http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

Haar laatste hit :
http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

brrrr, misschien als ik echt poepeloerezat ben en mezelf niet meer in de hand heb, zou het kunnen dat ik dit wel eventjes leuk zou kunnen vinden... maar ik vrees ervoor...

zet den Helmut nog eens op! 8-)

Mitgard
9 maart 2010, 20:40
lady gaga is geen playbackende poppemie �* la britney spears, maar een zeer getalenteerde dame.

http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4

Txiki
9 maart 2010, 20:46
lady gaga is geen playbackende poppemie �* la britney spears, maar een zeer getalenteerde dame.

http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4

Dat was knap! Waarom spelen ze dat niet op de radio in plaats van die technorommel? Ale zeg, dit is stukken aangenamer om naar te luisteren...

Max van Dietschland
9 maart 2010, 20:52
Er is al grotere rommel verkocht uit de JewSA dan Lady Gaga, vooral dan uit zwarte R&B (gebrabbel) en soul hoek (kattegejank).

Maar fan ben ik nu ook weer niet :-P.

Geef mij maar dit:

http://www.youtube.com/watch?v=YQqV2oBkKqs

Max van Dietschland
9 maart 2010, 20:53
Niet akkoord. Om de Nederlandstalige cultuur belachelijk te maken, hebt u Jo Vally, Luc Steeno, Christoff, Laura Lynn en compagnie. Die zijn nog in de 19de eeuw gebleven. De broers Wauters zingen tenminste hedendaagse muziek.;-)

Onzin.

Txiki
9 maart 2010, 20:58
Geef mij maar dit:

http://www.youtube.com/watch?v=E_llU_5-Qcg&feature=related

:cheer: leve de boeren! :cheer:

Max van Dietschland
9 maart 2010, 21:01
Het klopt dat de aanwezigheid van het Nederlandstalige lied op het RTBF dicht bij quasi nul staat. Als ze Vlaamse artiesten draaien zijn het bijna altijd Franszingende Vlamingen zoals Arno of Axelle Red. Maar onlangs hoorde ik wel een special over Laïs (http://www.lais.be/) op het RTBF en toen werden er wel 2 Nederlandstalige nummers gedraaid. Maar om even in eigen boezem te kijken : op de Vlaamse radiozenders is het ook wel huilen met de pet op. StuBru bv. lijkt wel een 99% Engelstalige zender. In Frankrijk hebben ze radio's verplicht miminum 40% Franstalige muziek te draaien. Nu ben ik niet zo'n fan van alle soorten regels maar radio's die met onze belastingsgeld betoelaagd worden kunnen we misschien wel dergelijke programmatiepolitiek opleggen. Of niet?

Op televisie is het nog erger. Er komt dit jaar zelfs geen muziekprogramma meer in de zomer op VTM. Een ramp voor onze Vlaamse artiesten dreigt.

Het wordt hoog tijd dat het Vlaams Parlement de VRT verplicht om zowel op radio als televisie Vlaamse muziek, en dan niet alleen Vlaamse pop, maar ook ruime aandacht te schenken aan Vlaamse schlagermuziek.

Mitgard
9 maart 2010, 21:17
Op televisie is het nog erger. Er komt dit jaar zelfs geen muziekprogramma meer in de zomer op VTM. Een ramp voor onze Vlaamse artiesten dreigt.



geen TOTZ in blankenberge meer?
ik hoop dat het de hele zomer pijpestelen regent, n�*. :evil:

kgeefgenefok
9 maart 2010, 21:20
Er is al grotere rommel verkocht uit de JewSA

Stouterik ! :lol:

Dat die Vlaamse beenhouwersmuziek van het toneel verdwijnt, is geen dreiging maar een zegen. Hou dit rotzooi toch voor de pensenkermis van Ardooie...
Hele generaties zijn geterroriseerd geweest met Luc Steeno, Willy Sommers, Jo Vally en Bart Kaëll, met de nodige hersenschade vandien ... ça suffit!

Laura Lynn heeft nog een Von Rundstedtje ingezet ergens medio dit decennium, maar het heeft op termijn niet gepakt :twisted:

Als ge zo graag Schlagerdinges hoort, moet ge naar de TROS kijken in't weekend. Ge zult wel anders piepen na een liedje of 3

Jazeker
9 maart 2010, 21:49
Lady Gaga is een knap staaltje van pure marketing, maar muzikaal gewijs is het huilen met de pet op.

Door middel van geschifte outfits en af en toe wat uitspraken te doen, zal ze voorlopig echter wel een constante blijven in de "boekskes", zodat velen zullen denken dat ze toch wel tot de groten behoort.

Terwijl het een kleutertje is.

Ik heb eigenlijk al enkel haar geschifte outfits gezien en nog geen nummer van haar gehoord. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.

Txiki
9 maart 2010, 21:57
Ik heb eigenlijk al enkel haar geschifte outfits gezien en nog geen nummer van haar gehoord. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.

:cheer: pintje drinken is ook goed :cheer:

Jazeker
9 maart 2010, 21:58
:cheer: pintje drinken is ook goed :cheer:

Ben ik mee bezig.

Eberhard Leclerc
9 maart 2010, 22:05
Op televisie is het nog erger. Er komt dit jaar zelfs geen muziekprogramma meer in de zomer op VTM. Een ramp voor onze Vlaamse artiesten dreigt.



Onwaar , er wordt zelfs zeer veel aandacht geschonken aan Vlaamse muziek. Zowel op radio als tv. Als het maar Engelstalige of Franstalige Vlamingen zijn.

Een ramp? Nee hoor. Meer en meer mensen zwaaien vrolijk af naar internet.


Niet op VTM of VRT? Zo fokking wat!

http://www.youtube.com/watch?v=229IVeufaSU

Txiki
9 maart 2010, 22:12
Ben ik mee bezig.

Wat? Is't al tien uur?

Jazeker
9 maart 2010, 22:14
Deze is een winner. 24 miljoen hits op youtube! Dit beest maakt je af joh!

64914

Scherpe bek en dissen kan ie. Geen sprietje gras is veilig voor 'm. De beste witman in het street gegeven. Die gaat ervoor en laat zelfs zwakke zwarte collega's het nageven.

Momenteel in de cel - street credits - op verdenking van het mollen van Tupac. Hij krijgt er enkel maar meer hits door.

"Kan je effe zwijge
Ik wil je horen hijge
Ik ga je hard bijte
En laat me uit je woning smijte"

Top artiest die snel de kaap van 10 cd's zal halen. Beetje meer subsidies en hij mag zelfs voor 20 mensen optreden.

Dat zijn pas street creds, man.

Txiki
9 maart 2010, 22:15
:rofl: :lolabove:

Zucht
9 maart 2010, 22:17
Ik heb eigenlijk al enkel haar geschifte outfits gezien en nog geen nummer van haar gehoord. Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.

Het is misschien de Madonna van de jaren 2010 ? Haar muziek lijkt wel de gewone, uitgemelkte cliché-bazaar, maar ik heb een optreden gezien op TV en die live-muziek vond ik eigenlijk veel beter dan de ingeblikte radio-clips. Haar extravagance is ook wel leuk. Ze was blijkbaar al extravagant voordat ze bekend werd. Dus, ze mag zo voortdoen wat mij betreft.
Al is ze niet te vergelijken met extravaganzia als Diamanda Galás, Lydia Lunch of Cosey fanny Tutti bijvoorbeeld.

Jazeker
9 maart 2010, 22:27
Het is misschien de Madonna van de jaren 2010 ? Haar muziek lijkt wel de gewone, uitgemelkte cliché-bazaar, maar ik heb een optreden gezien op TV en die live-muziek vond ik eigenlijk veel beter dan de ingeblikte radio-clips. Haar extravagance is ook wel leuk. Ze was blijkbaar al extravagant voordat ze bekend werd. Dus, ze mag zo voortdoen wat mij betreft.
Al is ze niet te vergelijken met extravaganzia als Diamanda Galás, Lydia Lunch of Cosey fanny Tutti bijvoorbeeld.

Met respect voor je muziek-keuze, maar Madonna heeft wel wat beters gemaakt hoor.

Jazeker
9 maart 2010, 22:29
:rofl: :lolabove:

Ja, zken goe.

;-)

nubian
9 maart 2010, 22:48
:rofl: :lolabove:

²:-P

Raf
9 maart 2010, 23:33
Videoclips of liedjes van Lady Gaga (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lady_Gaga) mogen niet meer gedraaid of vertoond worden op het RTBF (http://nl.wikipedia.org/wiki/Radio-Télévision_belge_de_la_Communauté_française) wegens een verbod opgelegd door het Parlement van de Franse Gemeenschap van België (http://nl.wikipedia.org/wiki/Franse_Gemeenschap). Ze wordt beschuldigd van op te komen voor de Vlaamse zaak ( zie foto).
:o)

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/03/08/article-0-089B4B34000005DC-334_224x681.jpg
foto : Lady Gaga op de vlieghaven van Heathrow

Die outfit past nochtans perfect bij haar muziek: cheap & ugly.

toccata
9 maart 2010, 23:34
Die outfit past nochtans perfect bij haar muziek: cheap & ugly.

:-(
Gaga is goed

Raf
9 maart 2010, 23:36
:-(
Gaga is goed

Komkom, wij homo's hebben betere smaak. Die eendagspulp is te min voor ons. ;-)

Jazeker
10 maart 2010, 00:56
Die outfit past nochtans perfect bij haar muziek: cheap & ugly.

:-(
Gaga is goed

Pas op Raf... straks word ik van de weerbots nog een fan.

Jazeker
10 maart 2010, 01:07
²:-P

Konijnekussie voor je. :>

Raf
10 maart 2010, 07:34
Pas op Raf... straks word ik van de weerbots nog een fan.

Van mij? :-P

Ernst Niessen
10 maart 2010, 07:54
Idd. Zelf denk ik meer aan een quotum van bijna 100 %.

In Nederland kun je wat dat betreft luisteren naar Radio 100 % NL (http://www.100p.nl). Dit zijn de frequenties:

Alkmaar, 89,5 MHz
Amersfoort, 95,0 MHz
Apeldoorn, 88,2 MHz
Arnhem, 87,8 MHz
Den Helder, 88,3 MHz
Enschede, 99,1 MHz
Groningen, 99,1 MHz
Haarlem, 93,8 MHz
Hengelo, 97,6 MHz
Hilversum, 104,4 MHz
Hulsberg, 92,1 MHz
Lochem, 89,0 MHz
Loon Op Zand, 90,0 MHz
Mierlo, 94,9 MHz
Nijmegen, 95,0 MHz
Roosendaal, 90,2 MHz
Rotterdam, 104,6 MHz
Smilde 94,2 MHz
Tjerkgaast, 99,1 MHz
Utrecht, 89,5 MHz
Venlo, 91,9 MHz
Vlissingen, 90,0 MHz
IJmuiden, 92,0 MHz

De vet gedrukte zenders zijn wellicht (goed) te ontvangen in de provincies Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg.

Veel luisterplezier!

maddox
10 maart 2010, 08:14
Die outfit past nochtans perfect bij haar muziek: cheap & ugly.

Zo'n op maat gemaakt wespenpakje is alvast niet cheap. 'k Vind het ook niks hoor, haar vormpjes worden teveel gecamoufleerd.

Maar over smaak is het moeilijk twisten. Ik vind haar performance in de clip Pokerface de moeite, terwijl ik echt wel op Rubensiaanse vrouwen val, en niet op wandelende visgraten.

maddox
10 maart 2010, 08:16
Komkom, wij homo's hebben betere smaak. Die eendagspulp is te min voor ons. ;-)

Gutte Gutte toch. Wat denk je van dit (http://www.youtube.com/watch?v=eCrnF844_ww)?

Anna List
10 maart 2010, 08:22
Met respect voor je muziek-keuze, maar Madonna heeft wel wat beters gemaakt hoor.

wacht maar af, je ziet toch van ver dat deze vrouw in dezelfde league speelt ...

Eberhard Leclerc
10 maart 2010, 12:49
In Nederland kun je wat dat betreft luisteren naar Radio 100 % NL (http://www.100p.nl). Dit zijn de frequenties:

Alkmaar, 89,5 MHz
Amersfoort, 95,0 MHz
Apeldoorn, 88,2 MHz
Arnhem, 87,8 MHz
Den Helder, 88,3 MHz
Enschede, 99,1 MHz
Groningen, 99,1 MHz
Haarlem, 93,8 MHz
Hengelo, 97,6 MHz
Hilversum, 104,4 MHz
Hulsberg, 92,1 MHz
Lochem, 89,0 MHz
Loon Op Zand, 90,0 MHz
Mierlo, 94,9 MHz
Nijmegen, 95,0 MHz
Roosendaal, 90,2 MHz
Rotterdam, 104,6 MHz
Smilde 94,2 MHz
Tjerkgaast, 99,1 MHz
Utrecht, 89,5 MHz
Venlo, 91,9 MHz
Vlissingen, 90,0 MHz
IJmuiden, 92,0 MHz

De vet gedrukte zenders zijn wellicht (goed) te ontvangen in de provincies Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg.

Veel luisterplezier!


Helaas zijn de genoemde frequenties op de radio in Belgie net over de grens al te zwak voor een optimale ontvangst.

Deze link is echter wel zeer nuttig: http://www.100p.nl En werkt vooralsnog. Alhoewel de VRT er onder andere vanaf wil en een lobby voorbereidt tegen de grote NL internet radio stations. Een verbod/internetblok tussen nu en twee jaar is dan ook zeer denkbaar.
Dit is momenteel de populairste in Vlaanderen: http://www.funx.nl/listenlive/?stream=funx-nl of http://www.funx.nl/listenlive/?stream=funx-hiphop Met tussen de 60 en 70 % in het Nederlands (Hilversum tussen de 10 en 15 %).

bgf324
10 maart 2010, 13:11
Toch kutmuziek

Raf
10 maart 2010, 13:17
Gutte Gutte toch. Wat denk je van dit (http://www.youtube.com/watch?v=eCrnF844_ww)?

Ik ben niet zo bekend met het werk van mijnheer Alexander. Dit nummer klinkt wel catchy en ik hou ook wel van keltische muziek, maar de lyrics zijn me een tikje te gewelddadig...

Ernst Niessen
10 maart 2010, 13:24
Helaas zijn de genoemde frequenties op de radio in Belgie net over de grens al te zwak voor een optimale ontvangst.

Deze link is echter wel zeer nuttig: http://www.100p.nl En werkt vooralsnog. Alhoewel de VRT er onder andere vanaf wil en een lobby voorbereidt tegen de grote NL internet radio stations. Een verbod/internetblok tussen nu en twee jaar is dan ook zeer denkbaar.
Dit is momenteel de populairste in Vlaanderen: http://www.funx.nl/listenlive/?stream=funx-nl of http://www.funx.nl/listenlive/?stream=funx-hiphop Met tussen de 60 en 70 % in het Nederlands (Hilversum tussen de 10 en 15 %).

Interessante links.

Bereidt de VRT een internetblok voor op de manier waarop men in China internetdiensten afblokt? 8O Erger moet het toch niet worden. Het getuigt zo volkomen van een nodeloos, cultureel protectionisme.

Belgicistische reflex van de VRT? :?

Zwartengeel
10 maart 2010, 13:36
Interessante links.

Bereidt de VRT een internetblok voor op de manier waarop men in China internetdiensten afblokt? 8O Erger moet het toch niet worden. Het getuigt zo volkomen van een nodeloos, cultureel protectionisme.

Belgicistische reflex van de VRT? :?

Ik snap het ook niet goed: eerst maakt men iedere toegang tot de rest van het Nederlandse taalgebied ontoegankelijk vanuit Vlaanderen en vervolgens gaat men klagen over de kerktorenmentaliteit en het provincialisme van de Vlaming.

Everytime
10 maart 2010, 23:00
lady gaga is geen playbackende poppemie �* la britney spears, maar een zeer getalenteerde dame.

http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4

Britney Spears heeft meer dan 10 jaar carrière achter haar, ik zie niet Lady Gaga zo lang in de showbizz duren. Lady Gaga is meer een phenomeen dan iets anders. Het is maar hoe ik de dingen objectief bekijk. In beide gevallen is het zowiezo pure commerciële muziek.

Everytime
10 maart 2010, 23:06
Het is misschien de Madonna van de jaren 2010 ? Haar muziek lijkt wel de gewone, uitgemelkte cliché-bazaar, maar ik heb een optreden gezien op TV en die live-muziek vond ik eigenlijk veel beter dan de ingeblikte radio-clips. Haar extravagance is ook wel leuk. Ze was blijkbaar al extravagant voordat ze bekend werd. Dus, ze mag zo voortdoen wat mij betreft.
Al is ze niet te vergelijken met extravaganzia als Diamanda Galás, Lydia Lunch of Cosey fanny Tutti bijvoorbeeld.

Er is maar 1 Madonna net als er maar 1 Michael Jackson is. En men kan komen met Lady Gaga, Britney Spears, Christina Aguilera, Justin Timberlake en compagnie zolang men wil, de conclusie blijft dat er maar 1 Madonna en 1 Michael Jackson zijn.

Everytime
10 maart 2010, 23:11
Onzin.

Tja, men houdt van schlagers of men houdt niet van schlagers..............;-)

Zeno!
10 maart 2010, 23:49
Lady Gaga geeft op 18 mei een tweede concert in het Sportpaleis van Antwerpen.

Het eerste concert op 17 mei was op een uur tijd uitverkocht. De vraag naar tickets was en is nog steeds overweldigend groot en daarom werd er beslist een tweede concert in Antwerpen toe te voegen aan het schema van de 'Monster Ball'-tournee.

De ticketverkoop voor het tweede concert start vrijdag 12 maart.

:hm:

bgf324
11 maart 2010, 01:55
Kunnen we de Amerikanen niet wijsmaken dat op 17 en 18 mei de taliban samenkomt in het sportpaleis voor een speech met al hun leiders?
Zouden ze nog een bom over hebben?

Zouden we definitief verlost zijn van de smaaklozen?

kgeefgenefok
11 maart 2010, 02:26
Kunnen we de Amerikanen niet wijsmaken dat op 17 en 18 mei de taliban samenkomt in het sportpaleis voor een speech met al hun leiders?
Zouden ze nog een bom over hebben?

Zouden we definitief verlost zijn van de smaaklozen?

Allez jong ... Al die Vlaamse tienerlolita's afmaken, shame on you!

Nee, zeg ze dan dat Wetstraat 16 een onderduikadres is van een paar van die gezochte terroristjes vanop de FBI-smoelenboeksite

kiko
11 maart 2010, 07:07
Er is maar 1 Madonna net als er maar 1 Michael Jackson is. En men kan komen met Lady Gaga, Britney Spears, Christina Aguilera, Justin Timberlake en compagnie zolang men wil, de conclusie blijft dat er maar 1 Madonna en 1 Michael Jackson zijn.
Dat kun je van elke artiest zeggen.

vlijmscherp
11 maart 2010, 08:04
Britney Spears heeft meer dan 10 jaar carrière achter haar, ik zie niet Lady Gaga zo lang in de showbizz duren. Lady Gaga is meer een phenomeen dan iets anders. Het is maar hoe ik de dingen objectief bekijk. In beide gevallen is het zowiezo pure commerciële muziek.

laten we daar binnen 10 jaar eens over spreken?

Madonna, Elvis, The Beatles, The Stones, Michael Jackson, allemaal pure commerciële muziek hoor.

Txiki
11 maart 2010, 09:10
Kunnen we de Amerikanen niet wijsmaken dat op 17 en 18 mei de taliban samenkomt in het sportpaleis voor een speech met al hun leiders?
Zouden ze nog een bom over hebben?

Zouden we definitief verlost zijn van de smaaklozen?

Kunnen we de Amerikanen niet wijsmaken dat jij een projectiel bent dat ze gerust ergens kunnen opgooien?

Anna List
11 maart 2010, 09:12
Er is maar 1 Madonna net als er maar 1 Michael Jackson is. En men kan komen met Lady Gaga, Britney Spears, Christina Aguilera, Justin Timberlake en compagnie zolang men wil, de conclusie blijft dat er maar 1 Madonna en 1 Michael Jackson zijn.

binnen 10 jaar is Michael er mss al terug uit uit uw lijstje, net zoals hij er 10 jaar geleden ook al niet meer inzat ...

Zwartengeel
11 maart 2010, 09:18
Kunnen we de Amerikanen niet wijsmaken dat jij een projectiel bent dat ze gerust ergens kunnen opgooien?

:rofl:

Everytime
11 maart 2010, 11:55
Dat kun je van elke artiest zeggen.

Madonna heeft de bijnaam van "Queen of Pop", Michael Jackson heeft de bijnaam van "King of Pop". Madonna, dat is meer dan 20 jaar carrière. Michael Jackson, dat was bijna 40 jaar carrière ("I Want you back" in de tijd van de Jacksons 5 kwam uit in 1970). Ik zie niet echt Rihanna, Lady Gaga, Miley Cyrus of pakweg Kesha zo lang in de showbizz duren. Misschien vergis ik mij, laten we binnen 10 jaar daarover spreken.8-)

Dronkoers
11 maart 2010, 16:51
:hm:

Big business.

10 kaaten kopen, 10 kaarten verkopen aan woekerprijzen.

Internet + populaire commerciële muziek = maffia

Max van Dietschland
11 maart 2010, 18:45
Komkom, wij homo's hebben betere smaak. Die eendagspulp is te min voor ons. ;-)

Nochtans is de overgrote meerderheid van uw soort fan van haar. :-)

Derk de Tweede
11 maart 2010, 19:11
Er is maar 1 Madonna net als er maar 1 Michael Jackson is. En men kan komen met Lady Gaga, Britney Spears, Christina Aguilera, Justin Timberlake en compagnie zolang men wil, de conclusie blijft dat er maar 1 Madonna en 1 Michael Jackson zijn.

Een paar collega's zijn klassiek geschoolde mannen en vrouwen met een conservatorium.
Volgens hen kan Madonna niet zingen.
Vergelijk de versies van Don't cry for me Argentina
Julie Covington
http://www.youtube.com/watch?v=aW4GYaJHSD8
Madonna
http://www.youtube.com/watch?v=4Spy3Nd2D6w


Madonna kan leuke discodeuntjes maken, maar voor het serieuze lied is niet geschikt.

Overgens hebben wij een collega, een tenor, op een personeelsfeestje uitgedaagd om Tom Jones' It's not unsual te zingen.
Hij haalde het niet, de uithalen kon hij niet halen.
http://www.youtube.com/watch?v=Sr8DVTQWcy8&feature=related

Preuße
11 maart 2010, 19:22
Was het maar waar. Zulke commercieel opgeklopte viezigheid hebben we niet nodig.

Mitgard
11 maart 2010, 19:32
Britney Spears heeft meer dan 10 jaar carrière achter haar, ik zie niet Lady Gaga zo lang in de showbizz duren. Lady Gaga is meer een phenomeen dan iets anders. Het is maar hoe ik de dingen objectief bekijk. In beide gevallen is het zowiezo pure commerciële muziek.

er is niks mis met commercieel. een goede muzikant is een goede muzikant, of die nu voor 50 man speelt of voor 15.000.

Jazeker
11 maart 2010, 19:55
Van mij? :-P

Nu ik weet dat je daar 's nachts van droomt, ga ik geen oog meer dicht doen. :|

Raf
11 maart 2010, 19:55
Nochtans is de overgrote meerderheid van uw soort fan van haar. :-)

U heeft dat allicht op wetenschappelijk verantwoorde wijze onderzocht, gebruik makend van de meest verfijnde statistische methodes en gaat ons zo meteen deelgenoot maken van de resultaten van uw academische prestatie?

Jazeker
11 maart 2010, 19:56
Komkom, wij homo's hebben betere smaak. Die eendagspulp is te min voor ons. ;-)

The stuff boys bands are made off :lol:

Raf
11 maart 2010, 19:57
Nu ik weet dat je daar 's nachts van droomt, ga ik geen oog meer dicht doen. :|

Hmm.. Ik vind het dan wel weer een prettige gedachte dat jij 's nachts van mij wakker ligt... :-P

Raf
11 maart 2010, 19:58
The stuff boys bands are made off :lol:

Insinueer je nu dat er een link bestaat tussen boysbands en homoseksualiteit? :-D

Jazeker
11 maart 2010, 20:02
Insinueer je nu dat er een link bestaat tussen boysbands en homoseksualiteit? :-D

Zeg nu niet dat je niet weet in welk soort clubs men de meeste van die 'twinks' is gaan recruteren, he? ;-)

Niet dat daar trouwens verder iets mis mee is. Er zijn aan/uit knopjes op elke televisie of radio.

Jazeker
11 maart 2010, 20:06
Hmm.. Ik vind het dan wel weer een prettige gedachte dat jij 's nachts van mij wakker ligt... :-P

U bevindt zich daarmee dan ook in het selecte gezelschap van grote spinnen, oude besjes die aan de self-scan hun beugeltje kleingeld bovenhalen en ruimteschepen die draaien op slecht nieuws.

Txiki
11 maart 2010, 20:08
Was het maar waar. Zulke commercieel opgeklopte viezigheid hebben we niet nodig.

:cheer: Ca m'enerve (http://www.youtube.com/watch?v=TXbdwbFR4R0) :cheer:

Raf
11 maart 2010, 20:14
Zeg nu niet dat je niet weet in welk soort clubs men de meeste van die 'twinks' is gaan recruteren, he? ;-)
Eerlijk gezegd niet nee... Maar jij schijnt daar alles van te weten. Enlighten us!

Niet dat daar trouwens verder iets mis mee is. Er zijn aan/uit knopjes op elke televisie of radio.
Da's waar. God zij dank!

Raf
11 maart 2010, 20:14
U bevindt zich daarmee dan ook in het selecte gezelschap van grote spinnen, oude besjes die aan de self-scan hun beugeltje kleingeld bovenhalen en ruimteschepen die draaien op slecht nieuws.

Tut tut.. Te laat om nog terug te krabbelen. 8-)

Jazeker
11 maart 2010, 20:16
:cheer: Ca m'enerve (http://www.youtube.com/watch?v=TXbdwbFR4R0) :cheer:

:D Geweldig! :D

Jazeker
11 maart 2010, 20:30
Eerlijk gezegd niet nee... Maar jij schijnt daar alles van te weten. Enlighten us!

In de nineties (qua muzikaal hoogstandje zowat het equivalent van een bezwete oksel in de voorbije 400 jaar en vooral het tijdvak van de boys bandjes) zijn er anders genoeg documentaires gedraaid over hoe men aan de lopende band zulke bandjes "produceerde". Gewoon naar gay clubs en jongelingen aanspreken die meestal vanuit hun aard het wat meer ophebben met zorg voor fitness, danspasjes en hun kapsel. Die kregen dan nog een extra intensieve training qua stomme pasjes en poses tot ze als afgetrainde hondjes overal hun actjes gingen afsteken. Waren ze goed, dan konden ze er zelf nog wat aan hebben, waren ze wat minder dan werden ze wel boekhoudkundig versneld afgeschreven.

Nu ja... niet elke homo voldoet aan dat beeld, maar met 55-jarige homo's met een bierbuik en een schurftige baard ga je geen massa's gillende bakvissen aantrekken, he.

Tut tut.. Te laat om nog terug te krabbelen. 8-)

Ik heb flexibele werkuren en voor mij is het dus nog vrij vroeg op de avond ;-)

Txiki
11 maart 2010, 20:34
:D Geweldig! :D

Die kerel is geweldig. En authentiek. :cheer:

Jazeker
11 maart 2010, 20:37
Die kerel is geweldig. En authentiek. :cheer:

Vooral een grappig nummer. Maar zijn repertoire is nog wat te beperkt om nu al te spreken in termen van "geweldig". ;-)

Txiki
11 maart 2010, 20:45
Vooral een grappig nummer. Maar zijn repertoire is nog wat te beperkt om nu al te spreken in termen van "geweldig". ;-)

Ah ja, ok. Maar ik bedoelde niet zozeer als artiest, dan wel als clown 8-)

Raf
11 maart 2010, 20:56
In de nineties (qua muzikaal hoogstandje zowat het equivalent van een bezwete oksel in de voorbije 400 jaar en vooral het tijdvak van de boys bandjes) zijn er anders genoeg documentaires gedraaid over hoe men aan de lopende band zulke bandjes "produceerde". Gewoon naar gay clubs en jongelingen aanspreken die meestal vanuit hun aard het wat meer ophebben met zorg voor fitness, danspasjes en hun kapsel. Die kregen dan nog een extra intensieve training qua stomme pasjes en poses tot ze als afgetrainde hondjes overal hun actjes gingen afsteken. Waren ze goed, dan konden ze er zelf nog wat aan hebben, waren ze wat minder dan werden ze wel boekhoudkundig versneld afgeschreven.
Nooit gezien, die documentaires...

Nu ja... niet elke homo voldoet aan dat beeld, maar met 55-jarige homo's met een bierbuik en een schurftige baard ga je geen massa's gillende bakvissen aantrekken, he.
Lap! Daar gaat mijn hoop op liefde. :-(

Ik heb flexibele werkuren en voor mij is het dus nog vrij vroeg op de avond ;-)
Geef het op. 't Is geen avance.

Jazeker
11 maart 2010, 20:59
Ah ja, ok. Maar ik bedoelde niet zozeer als artiest, dan wel als clown 8-)

Ja... hij brengt het als clown. Maar eigenlijk is zijn boodschap m.i. onder die laag lacherigheid en niet meteen zichtbare schmink van de clown meer serieus dan een oppervlakkig persoon zou kunnen denken. De clown is immers maar de opvolger van de nar en dat was doorgaans de enige persoon die de koning achter zijn rug of vooral in zijn gezicht mocht beledigen (of althans de waarheid ventileren op luchtige wijze) zonder z'n eigen lichaam zonder hoofd nog eventjes te zien vooraleer alles zwart werd.

Jazeker
11 maart 2010, 21:02
Geef het op. 't Is geen avance.

Fantastisch! Ik zal weer goed slapen dan. *kijkt wel even of het dubbele slot op de deur zit*

Nu nog de spinnen, maar die heb ik gelukkig niet veel. Die zitten in de kelder en zijn wel groot maar niet groot genoeg om aan de knop van de lift te komen.

Jazeker
11 maart 2010, 21:05
Nooit gezien, die documentaires...

Vreemd. Panorama e.d. programma's hadden er verschillende. Je moet me niet geloven, maar ik herinner ze me wel. Boys bands waren in die tijd sowieso een akelige hype. Of mag ik maar zeggen dat ze passen in een draad over Lady Gaga?

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:05
Fantastisch! Ik zal weer goed slapen dan. *kijkt wel even of het dubbele slot op de deur zit*

Nu nog de spinnen, maar die heb ik gelukkig niet veel. Die zitten in de kelder en zijn wel groot maar niet groot genoeg om aan de knop van de lift te komen.

Sissy. Vorige week zat ik hier thuis aan de PC toen ik ineens een stukje rommel naast mijn stoel zag liggen. Tenminste, dat dacht ik voordat ik het opraapte. Het bleek om een levend spinnetje te gaan.

Zucht
11 maart 2010, 21:10
Een paar collega's zijn klassiek geschoolde mannen en vrouwen met een conservatorium.
Volgens hen kan Madonna niet zingen.
Vergelijk de versies van Don't cry for me Argentina
Julie Covington
http://www.youtube.com/watch?v=aW4GYaJHSD8
Madonna
http://www.youtube.com/watch?v=4Spy3Nd2D6w


Madonna kan leuke discodeuntjes maken, maar voor het serieuze lied is niet geschikt.

Overgens hebben wij een collega, een tenor, op een personeelsfeestje uitgedaagd om Tom Jones' It's not unsual te zingen.
Hij haalde het niet, de uithalen kon hij niet halen.
http://www.youtube.com/watch?v=Sr8DVTQWcy8&feature=related

Lou reed, Bob Dylan en Leonard Cohen hebben ook nooit kunnen zingen.
Niet dat ik Madonna met die 3 wil vergelijken, alleen maar dat "niet kunnen zingen" geen absolute maatstaf is voor de waarde van een singer-songwriter.

Als ik Lady Gaga op radio hoor vind ik er ook niets aan. Op videoclip is het al een ieteke interessanter door haar originele look, maar ik heb een stukje van een optreden gezien op TV en daar vond ik de uitvoering van haar liedjes stukken beter dan de versie op radio. Meestal is het omgekeerd in dat wereldje (als het al niet playback is)
Ik denk dus, gebaseerd op een minimale sample, dat deze madam wel degelijk iets in haar mars heeft, maar nog onder de duim van de commercie zit.

Jazeker
11 maart 2010, 21:11
Sissy. Vorige week zat ik hier thuis aan de PC toen ik ineens een stukje rommel naast mijn stoel zag liggen. Tenminste, dat dacht ik voordat ik het opraapte. Het bleek om een levend spinnetje te gaan.

That would be LADY Sissy, for you sir!

Heb hier ook wat spinnen, maar die zijn belachelijk klein en die dood ik door er naar te blazen. Enkel de grote huisspin die vooral in mijn kelder huist, doet me gruwelen. Die zijn ook verdomd snel. Qua species dat het nog een tijdje goed gaat doen in het zicht van de evolutieleer zijn we nog niet af van die beesten. Voordeel... ooit ga ik als een Marvel Superheld vereeuwigd worden omdat ik bij het zien van die beesten meteen bureaus, bedden, cd-rekken en vulkanen (ja... wat die bij mij zitten te doen weet ik zelf niet) omver kan gooien in 1 seconde om die rotzakken de sloef te geven. Ze moeten daarna wel mijn sloef teruggeven uiteraard maar meestal moet ik 'm zelf terugnemen. Ze vragen daarna gelukkig niet om een invaliditeitspremie wegens nogal erg tot betrekkelijk dood.

Txiki
11 maart 2010, 21:14
:cheer: Spinning Gaga :cheer:

Jazeker
11 maart 2010, 21:16
Sissy. Vorige week zat ik hier thuis aan de PC toen ik ineens een stukje rommel naast mijn stoel zag liggen. Tenminste, dat dacht ik voordat ik het opraapte. Het bleek om een levend spinnetje te gaan.

En zet er in het vervolg gewoon je voet op voor je het opraapt. Een dood stukje blad van een boom dat aan je schoen is blijven kleven zal er alvast geen rechtszaak van maken. Een spin daarentegen doet me denken aan Slangen (met hoofdletter) en die zal wel zijn team inzetten.

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:19
En zet er in het vervolg gewoon je voet op voor je het opraapt. Een dood stukje blad van een boom dat aan je schoen is blijven kleven zal er alvast geen rechtszaak van maken. Een spin daarentegen doet me denken aan Slangen (met hoofdletter) en die zal wel zijn team inzetten.

Voet opzetten? Vergeet het. Indien het ding stil op de vloer of de muur zit: glas + bierkaartje => glas over spin => bierkaartje onder glas schuiven => spin door de venster van de eerste verdieping eruit gezet.

Jazeker
11 maart 2010, 21:27
Voet opzetten? Vergeet het. Indien het ding stil op de vloer of de muur zit: glas + bierkaartje => glas over spin => bierkaartje onder glas schuiven => spin door de venster van de eerste verdieping eruit gezet.

Mja... 11 jaar terug was je een Groen!-dinges he?

1. Grote spin zien. Waar die kruipt gaan alle meubelen opzij (raar dat ik daar een enorme energie voor heb). Spin vinden. Indien met de voorpoten bereid om snel te ontsnappen = Sloef of schoen er op.
2. Grote spin zien. In wintermaanden zijn ze niet meer zo vlotjes. Kijken waar het monstertje zit en even terug met een bus vergif. PFFFFFFFFFFFFT. Het duurt geen drie seconden voor de grootste huisspin dood neervalt.

Mocht je een buur van me zijn, dan zou ik je meteen contacteren om het onding buiten te zetten. Maar die krengen kruipen toch weer meteen naar binnen. Dus dood. Ik weet zelf wel hoe ik vliegen kan vermoorden.

Txiki
11 maart 2010, 21:30
Mja... 11 jaar terug was je een Groen!-dinges he?

1. Grote spin zien. Waar die kruipt gaan alle meubelen opzij (raar dat ik daar een enorme energie voor heb). Spin vinden. Indien met de voorpoten bereid om snel te ontsnappen = Sloef of schoen er op.
2. Grote spin zien. In wintermaanden zijn ze niet meer zo vlotjes. Kijken waar het monstertje zit en even terug met een bus vergif. PFFFFFFFFFFFFT. Het duurt geen drie seconden voor de grootste huisspin dood neervalt.

Mocht je een buur van me zijn, dan zou ik je meteen contacteren om het onding buiten te zetten. Maar die krengen kruipen toch weer meteen naar binnen. Dus dood. Ik weet zelf wel hoe ik vliegen kan vermoorden.

Lady GaIa

nubian
11 maart 2010, 21:32
Lady GaIa

:Lady GaIa - My Spiderface:lol:

Jazeker
11 maart 2010, 21:33
Lady GaIa

Gaia moet niet reclameren. Ik slacht spinnen af en ik vreet ze niet op. Als ze honger hebben dan mogen ze ze steeds komen halen.

Txiki
11 maart 2010, 21:34
Gaia moet niet reclameren. Ik slacht spinnen af en ik vreet ze niet op. Als ze honger hebben dan mogen ze ze steeds komen halen.

Toch niet op rituele wijze, mag ik hopen...

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:35
Mja... 11 jaar terug was je een Groen!-dinges he?

1. Grote spin zien. Waar die kruipt gaan alle meubelen opzij (raar dat ik daar een enorme energie voor heb). Spin vinden. Indien met de voorpoten bereid om snel te ontsnappen = Sloef of schoen er op.
2. Grote spin zien. In wintermaanden zijn ze niet meer zo vlotjes. Kijken waar het monstertje zit en even terug met een bus vergif. PFFFFFFFFFFFFT. Het duurt geen drie seconden voor de grootste huisspin dood neervalt.

Mocht je een buur van me zijn, dan zou ik je meteen contacteren om het onding buiten te zetten. Maar die krengen kruipen toch weer meteen naar binnen. Dus dood. Ik weet zelf wel hoe ik vliegen kan vermoorden.

Het enige waar ik eigenlijk spuitbussen voor gebruik zijn muggen:


WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIII

Hemeltergend wanneer je op een bloedhete zomeravond kletsnat van het zweet in slaap probeert te raken omdat je de volgende morgen hoe dan ook weer vroeg je bed uit moet om te gaan werken. :evil:

Txiki
11 maart 2010, 21:36
Wat hebben jullie met spuitbussen? Ik gebruik enkel een spuitbus om in de winter de ramen van de auto te ontdooien... niet om beesten te doden.

nubian
11 maart 2010, 21:37
tipje van ons tante nubian, last van muggen dan moet je erop sprayen met haarlak en ze vallen meteen neer.;-)

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:37
tipje van ons tante nubian, last van muggen dan moet je erop sprayen met haarlak en ze vallen meteen neer.;-)

* kuch *

Txiki
11 maart 2010, 21:38
tipje van ons tante nubian, last van muggen dan moet je erop sprayen met haarlak en ze vallen meteen neer.;-)

Ja, en dan niet meer kunnen ademen van de haarlakstank...

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:39
Even off-topic - of moet ik eigenlijk 'on topic' zeggen: wat is 'het' RTBF?

Txiki
11 maart 2010, 21:40
Even off-topic - of moet ik eigenlijk 'on topic' zeggen: wat is 'het' RTBF?

Het "Ronde Tenen BestrijdingsFront", een nevenorganisatie van RMG, van Jazeker.

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:41
Het "Ronde Tenen BestrijdingsFront", een nevenorganisatie van RMG, van Jazeker.

Gebruikt hij daar ook spuitbussen voor?

Txiki
11 maart 2010, 21:44
Gebruikt hij daar ook spuitbussen voor?

Ik denk het wel. Of kaas, dat durft hij ook wel eens inzetten als wapen. Dit laatste echter niet zo vaak, omdat hij dan zijn bottekes moet uitdoen.

nubian
11 maart 2010, 21:45
Ja, en dan niet meer kunnen ademen van de haarlakstank...

Ik ruik veel liever haarlak van pantene dan stinkende insecticide.

Txiki
11 maart 2010, 21:46
Ik ruik veel liever haarlak van pantene dan stinkende insecticide.

Ik weet niet ineens hoe insecticide riekt...

Zwartengeel
11 maart 2010, 21:56
Zonet een monstertje met een spanwijdte van wel vijf centimeter de deur uit gezet. :cheer:

Jazeker
12 maart 2010, 08:21
Het "Ronde Tenen BestrijdingsFront", een nevenorganisatie van RMG, van Jazeker.

Gebruikt hij daar ook spuitbussen voor?

2 x *proest*

Jazeker
12 maart 2010, 08:23
Zonet een monstertje met een spanwijdte van wel vijf centimeter de deur uit gezet. :cheer:

Ja lap... belze justitie. Nu kan die weer recidiveren.

Erwinvds
12 maart 2010, 08:53
That would be LADY Sissy, for you sir!

Heb hier ook wat spinnen, maar die zijn belachelijk klein en die dood ik door er naar te blazen. Enkel de grote huisspin die vooral in mijn kelder huist, doet me gruwelen. Die zijn ook verdomd snel. Qua species dat het nog een tijdje goed gaat doen in het zicht van de evolutieleer zijn we nog niet af van die beesten. Voordeel... ooit ga ik als een Marvel Superheld vereeuwigd worden omdat ik bij het zien van die beesten meteen bureaus, bedden, cd-rekken en vulkanen (ja... wat die bij mij zitten te doen weet ik zelf niet) omver kan gooien in 1 seconde om die rotzakken de sloef te geven. Ze moeten daarna wel mijn sloef teruggeven uiteraard maar meestal moet ik 'm zelf terugnemen. Ze vragen daarna gelukkig niet om een invaliditeitspremie wegens nogal erg tot betrekkelijk dood.


Als ik het goed begrijp zou je dus echt niet overwegen om bv naar Australië of Irak te emigreren.

Irak: http://naturanonfacitsaltus.files.wordpress.com/2009/04/large-camel-spider.jpg

Australië: http://images.google.be/images?hl=nl&source=hp&q=Australie+spinnen&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Jazeker
12 maart 2010, 08:56
Als ik het goed begrijp zou je dus echt niet overwegen om bv naar Australië of Irak te emigreren.

Irak: http://naturanonfacitsaltus.files.wordpress.com/2009/04/large-camel-spider.jpg

Australië: http://images.google.be/images?hl=nl&source=hp&q=Australie+spinnen&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Denk je dat ik die links ga aanklikken? En neen, geen plannen voor Australië en dat van Irak is naar ik meen die hoax die ten tijde van de derde Irak oorlog een tijdje de ronde deed.

Erwinvds
12 maart 2010, 09:05
Denk je dat ik die links ga aanklikken? En neen, geen plannen voor Australië en dat van Irak is naar ik meen die hoax die ten tijde van de derde Irak oorlog een tijdje de ronde deed.

Neen ik denk niet dat je die links ga aanklikken, daarom ook dat ik links plaats. Maar ik kan je verzekeren dat de camelspider in Irak geen hoax is.

Jazeker
12 maart 2010, 09:07
Neen ik denk niet dat je die links ga aanklikken, daarom ook dat ik links plaats. Maar ik kan je verzekeren dat de camelspider in Irak geen hoax is.

Die is toen wel ontmaskerd als een hoax. Verzeker me maar.

Erwinvds
12 maart 2010, 09:08
Die is toen wel ontmaskerd als een hoax. Verzeker me maar.

OK.

Palm-sized flesh-eating Camel spiders have been found in the kit of forces returning from the field.
Although they look ferocious and have a powerful bite, they are harmless – for humans at least.
Despite the name and appearance, camel spiders are actually solifugids which, unlike spiders, do not have venom or silk glands. They prey on spiders, scorpions, insects, small vertebrates and other solifugids. Usually nocturnal, they sometimes come out in the day but will seek out shadows, even if the shadow is cast by a human. If the person moves, the solifugid follows the shadow, which gives the impression it is giving pursuit. It’s easy enough to get that impression, particularly as camel spiders can move at speeds of up to 16km/h.

Everytime
12 maart 2010, 17:50
Was het maar waar. Zulke commercieel opgeklopte viezigheid hebben we niet nodig.

Nu hebben ze nog slechter dan Lady Gaga gevonden :
http://www.youtube.com/watch?v=2IGkYFobXoA

Everytime
12 maart 2010, 17:53
Die kerel is geweldig. En authentiek. :cheer:

In veel Franse TV-shows heeft hij laten geloven dat hij uit Duitsland kwam - als grap natuurlijk - terwijl hij uit Frankrijk komt.:lol:

Txiki
12 maart 2010, 20:22
In veel Franse TV-shows heeft hij laten geloven dat hij uit Duitsland kwam - als grap natuurlijk - terwijl hij uit Frankrijk komt.:lol:

Waarmee hij dan half Frankrijk eens goed te kakken heeft gezet. :lol:

Pantoffeldiertje
13 maart 2010, 00:07
.

Jaani_Dushman
13 maart 2010, 02:10
Nu hebben ze nog slechter dan Lady Gaga gevonden :
http://www.youtube.com/watch?v=2IGkYFobXoAAls ze denkt door slechts één bot te dragen, zowel op de steun van PBL-RKT als van RMG te kunnen rekenen, heeft die snoes het wel verkeerd voor.

Jazeker
13 maart 2010, 09:47
Ik denk het wel. Of kaas, dat durft hij ook wel eens inzetten als wapen. Dit laatste echter niet zo vaak, omdat hij dan zijn bottekes moet uitdoen.

Ik heb ne frigo voor kaas, gast.

Jazeker
13 maart 2010, 09:52
OK.

Palm-sized flesh-eating Camel spiders have been found in the kit of forces returning from the field.
Although they look ferocious and have a powerful bite, they are harmless – for humans at least.
Despite the name and appearance, camel spiders are actually solifugids which, unlike spiders, do not have venom or silk glands. They prey on spiders, scorpions, insects, small vertebrates and other solifugids. Usually nocturnal, they sometimes come out in the day but will seek out shadows, even if the shadow is cast by a human. If the person moves, the solifugid follows the shadow, which gives the impression it is giving pursuit. It’s easy enough to get that impression, particularly as camel spiders can move at speeds of up to 16km/h.

Plus het feit dat de hoax ook nog vermeldde dat ze gillende geluiden maakten als ze je achtervolgden om je schaduw op te zoeken en dat er een foto van een minuscuul exemplaartje vlak voor een lens werd gehouden zodat het leek of je naar een spin ter grootte van je middelmatige Ikea kast aan het kijken was. Maar dat terzijde.

Zeno!
13 maart 2010, 11:46
Het kan allemaal nog erger: wat te denken van onze Vlaamse Lady Gaga?

http://www.youtube.com/watch?v=GF5VJhZprnI

http://www.youtube.com/watch?v=2kZEOuEfPtA

Raf
13 maart 2010, 13:15
Het kan allemaal nog erger: wat te denken van onze Vlaamse Lady Gaga?

http://www.youtube.com/watch?v=GF5VJhZprnI

http://www.youtube.com/watch?v=2kZEOuEfPtA

Arm Vlaanderen... :-(

Scarabaeida
13 maart 2010, 13:17
Arm Vlaanderen... :-(

Enkel bekend in Vlaanderen trouwens.

Raf
13 maart 2010, 13:27
Enkel bekend in Vlaanderen trouwens.

Laten we hopen dat het zo blijft.

toccata
13 maart 2010, 14:05
Arm Vlaanderen... :-(

²

Jazeker
13 maart 2010, 14:08
Arm Vlaanderen... :-(

VERRRRRRRRAAAAAAD!!!!!

Even hilarisch en even cliché.

Everytime
13 maart 2010, 14:43
Als ze denkt door slechts één bot te dragen, zowel op de steun van PBL-RKT als van RMG te kunnen rekenen, heeft die snoes het wel verkeerd voor.

Volgens mij is ze meer een "one-hit wonder" dan iets anders! Enfin, ik dacht het ook zo over Lady Gaga...........

Everytime
13 maart 2010, 14:45
Het kan allemaal nog erger: wat te denken van onze Vlaamse Lady Gaga?

http://www.youtube.com/watch?v=GF5VJhZprnI

http://www.youtube.com/watch?v=2kZEOuEfPtA

Even slecht als Lady Gaga!

Zwartengeel
13 maart 2010, 14:50
Arm Vlaanderen... :-(

En arm Nederland... (http://www.rtl.nl/reality/depfaffs/home/)

Everytime
13 maart 2010, 14:54
En arm Nederland... (http://www.rtl.nl/reality/depfaffs/home/)

Euh, "arm Vlaanderen", het programma komt uit Vlaanderen.;-)

Zwartengeel
13 maart 2010, 15:00
Euh, "arm Vlaanderen", het programma komt uit Vlaanderen.;-)

En zij nemen het over...

Everytime
13 maart 2010, 15:11
En zij nemen het over...

............omdat ze weten dat dit een zekere publiek zal aantrekken. Ja, het niveau ervan is zeer laag maar de media weten dat zo'n programma een zekere publiek zowiezo zal aantrekken. "Kassa, Kassa" dus en niets anders..........

Zeno!
13 maart 2010, 15:59
Arm Vlaanderen... :-(

Mja, arm Vlaanderen...? Het toont gewoon de grote variëteit aan van de Vlaamse muziekproducties. Van kleuterpop (K3) tot stevige rock (Black Box Revelation). Van rotslecht tot heel goed...

Ook dit komt uit arm Vlaanderen:

http://www.youtube.com/watch?v=4Wys9VzF-_E

http://www.youtube.com/watch?v=qoXUxKhxPs4

http://www.youtube.com/watch?v=zw21poQQSLE

http://www.youtube.com/watch?v=0chMOJ5qUrk

:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=f1pZu5XYFW0 :cheer:

http://www.youtube.com/watch?v=k2CFDsG_oxg

enz...

Kapitein Nemo
13 maart 2010, 16:37
Mja, arm Vlaanderen...? Het toont gewoon de grote variëteit aan van de Vlaamse muziekproducties. Van kleuterpop (K3) tot stevige rock (Black Box Revelation). Van rotslecht tot heel goed...

Ook dit komt uit arm Vlaanderen:

http://www.youtube.com/watch?v=4Wys9VzF-_E

http://www.youtube.com/watch?v=qoXUxKhxPs4

http://www.youtube.com/watch?v=zw21poQQSLE

http://www.youtube.com/watch?v=0chMOJ5qUrk

:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=f1pZu5XYFW0 :cheer:

http://www.youtube.com/watch?v=k2CFDsG_oxg

enz...
Geen enkel Nederlandstalig nummer. Arm Vlaanderen zeg ik daarop.

Scarabaeida
13 maart 2010, 16:38
Geen enkel Nederlandstalig nummer. Arm Vlaanderen zeg ik daarop.

Dát, in combinatie met het feit dat ze allen, zonder uitzondering, enkel in Vlaanderen bekend zijn gebleven.

Everytime
13 maart 2010, 16:50
Mja, arm Vlaanderen...? Het toont gewoon de grote variëteit aan van de Vlaamse muziekproducties. Van kleuterpop (K3) tot stevige rock (Black Box Revelation). Van rotslecht tot heel goed...

Ook dit komt uit arm Vlaanderen:

http://www.youtube.com/watch?v=4Wys9VzF-_E

http://www.youtube.com/watch?v=qoXUxKhxPs4

http://www.youtube.com/watch?v=zw21poQQSLE

http://www.youtube.com/watch?v=0chMOJ5qUrk

:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=f1pZu5XYFW0 :cheer:

http://www.youtube.com/watch?v=k2CFDsG_oxg

enz...

Geef me dan liever dit :
http://www.youtube.com/watch?v=UWX5Yj9Qfoc

;-)

Zeno!
13 maart 2010, 16:51
Dát, in combinatie met het feit dat ze allen, zonder uitzondering, enkel in Vlaanderen bekend zijn gebleven.

Het is ook nooit goed hé. Klagen en zagen, daar zijn we wereldkampioen in. Om ziek van te worden. Daar zou ik 'arm Vlaaderen' op zeggen. :roll:

Trouwens, het klopt gewoon niet dat ze enkel in VL bekend gebleven zijn (dEUS, Absynthe Minded, Milow, Daan,...).

Met een derde single op rij heeft de Vlaamse dance diva AnnaGrace een nummer 1 hit te pakken in de Amerikaanse Billboard Dance Airplay Chart. Dat wil zeggen dat na "You Make Me Feel" en "Let The Feelings Go" nu ook de huidige hitsingle "Love Keeps Calling" de best gedraaide dance single in Amerika is! Een prachtprestatie voor de Belgische dance wereld!

De Vlaamse "dance"producties zijn ook erg bekend in Oost-Europa en Scandinavië.

Maar het is en blijft wel moeilijker om door te breken vanuit een klein land. Wees blij dat men het tenminste probeert.

Pelgrim
13 maart 2010, 16:55
Geen enkel Nederlandstalig nummer. Arm Vlaanderen zeg ik daarop.

Een dikke vette twee :?

Kapitein Nemo
13 maart 2010, 16:59
Ik heb de ultratop 50 eens bekeken. Van al de muziek van eigen bodem was dit Nederlandstalig:

Laura Lynn - We dansen de Zumba / Als liefde vleugels had (http://www.youtube.com/watch?v=dQ1tUYQGUks)
Christoff - Je maakt me zo gek! (http://www.youtube.com/watch?v=3vbfLo9il-w)


En zij die enig talent hebben, zingen in het Engels. Arm Vlaanderen dus.


Geef me dan liever dit :
http://www.youtube.com/watch?v=UWX5Yj9Qfoc

;-)
Ik toch liever dit: http://www.youtube.com/watch?v=hub9E3zHGEc ;-)

Zeno!
13 maart 2010, 17:03
Geef me dan liever dit :
http://www.youtube.com/watch?v=UWX5Yj9Qfoc

;-)

Had ik wel gedacht ;-)

Nog wat Vlaamse dance (die wél in het buitenland gekend en gedraaid zijn):

http://www.youtube.com/watch?v=He8YqpJ2X4k

http://www.youtube.com/watch?v=_87Nq5LqR0w

http://www.youtube.com/watch?v=k7pAGeenufs

http://www.youtube.com/watch?v=Qv--b4zS-Dg (monsterhit in Brzilië geweest)

Enz!

Zeno!
13 maart 2010, 17:03
Een dikke vette twee :?

Allez, hierzie: http://www.youtube.com/watch?v=kWp8fVnMrh0

Wel een beetje triest nummer :|

Everytime
13 maart 2010, 17:04
Het is ook nooit goed hé. Klagen en zagen, daar zijn we wereldkampioen in. Om ziek van te worden. Daar zou ik 'arm Vlaaderen' op zeggen. :roll:

Trouwens, het klopt gewoon niet dat ze enkel in VL bekend gebleven zijn (dEUS, Absynthe Minded, Milow, Daan,...).



De Vlaamse "dance"producties zijn ook erg bekend in Oost-Europa en Scandinavië.

Maar het is en blijft wel moeilijker om door te breken vanuit een klein land. Wees blij dat men het tenminste probeert.

Men kan niet echt zeggen dat Nederland een "groot land" is". Toch lijkt Tiesto me meer bekend in het buitenland dan pakweg Milk Inc., Sylver of Kate Ryan.

Everytime
13 maart 2010, 17:11
Ik heb de ultratop 50 eens bekeken. Van al de muziek van eigen bodem was dit Nederlandstalig:

Laura Lynn - We dansen de Zumba / Als liefde vleugels had (http://www.youtube.com/watch?v=dQ1tUYQGUks)
Christoff - Je maakt me zo gek! (http://www.youtube.com/watch?v=3vbfLo9il-w)


En zij die enig talent hebben, zingen in het Engels. Arm Vlaanderen dus.



Ik toch liever dit: http://www.youtube.com/watch?v=hub9E3zHGEc ;-)

Laura Lynn en Christoff, OK, geen commentaar!:lol:

Kapitein Nemo
13 maart 2010, 17:11
Allez, hierzie: http://www.youtube.com/watch?v=kWp8fVnMrh0

Wel een beetje triest nummer :|
Yasmine heeft heel mooie muziek gemaakt, maar dat is ook al een nummer van '95, hé. Begrijp je waar ik heen wil? Van de huidige generatie Vlaamse artiesten zingen er maar weinig in het Nederlands...

Al komt daar toch verandering in met een Yevgueni, Mira, Hannelore Bedert, Axl Peleman, etc. :-D

Zwartengeel
13 maart 2010, 17:11
Ik heb de ultratop 50 eens bekeken. Van al de muziek van eigen bodem was dit Nederlandstalig:

Laura Lynn - We dansen de Zumba / Als liefde vleugels had (http://www.youtube.com/watch?v=dQ1tUYQGUks)
Christoff - Je maakt me zo gek! (http://www.youtube.com/watch?v=3vbfLo9il-w)


En zij die enig talent hebben, zingen in het Engels. Arm Vlaanderen dus.



Ik toch liever dit: http://www.youtube.com/watch?v=hub9E3zHGEc ;-)

Of De Mens (http://www.youtube.com/watch?v=UF6LP3st8nE&feature=related). ;-)

Everytime
13 maart 2010, 17:12
Had ik wel gedacht ;-)

Nog wat Vlaamse dance (die wél in het buitenland gekend en gedraaid zijn):

http://www.youtube.com/watch?v=He8YqpJ2X4k

http://www.youtube.com/watch?v=_87Nq5LqR0w

http://www.youtube.com/watch?v=k7pAGeenufs

http://www.youtube.com/watch?v=Qv--b4zS-Dg (monsterhit in Brzilië geweest)

Enz!


Goeie keuzes!;-)

Kapitein Nemo
13 maart 2010, 17:13
Of De Mens (http://www.youtube.com/watch?v=UF6LP3st8nE&feature=related). ;-)
Idd, die zijn ook goed! :-)

Everytime
13 maart 2010, 17:20
Yasmine heeft heel mooie muziek gemaakt, maar dat is ook al een nummer van '95, hé. Begrijp je waar ik heen wil? Van de huidige generatie Vlaamse artiesten zingen er maar weinig in het Nederlands...

Al komt daar toch verandering in met een Yevgueni, Mira, Hannelore Bedert, Axl Peleman, etc. :-D

http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=sv

De 3 eersten : rusthuismuziek;-)
Nummer 4 en 10 :toch grote namen van de Vlaamse muziek
Nummer 5 : wie is da?
Nummer 6 tot nummer 9 : kindermuziek waaronder K3, toch een grote naam in dit genre!

Zeno!
13 maart 2010, 17:23
Yasmine heeft heel mooie muziek gemaakt, maar dat is ook al een nummer van '95, hé. Begrijp je waar ik heen wil? Van de huidige generatie Vlaamse artiesten zingen er maar weinig in het Nederlands...

Al komt daar toch verandering in met een Yevgueni, Mira, Hannelore Bedert, Axl Peleman, etc. :-D

Deze doen anders ook hun best: http://www.youtube.com/watch?v=6PXWjWrG2IQ

Heb ze al eens live gezien (dankzij mijn Aarschotse connecties) en ze zijn best goed.

Scarabaeida
13 maart 2010, 17:25
Had ik wel gedacht ;-)

Nog wat Vlaamse dance (die wél in het buitenland gekend en gedraaid zijn):

http://www.youtube.com/watch?v=He8YqpJ2X4k

http://www.youtube.com/watch?v=_87Nq5LqR0w

http://www.youtube.com/watch?v=k7pAGeenufs

http://www.youtube.com/watch?v=Qv--b4zS-Dg (monsterhit in Brzilië geweest)

Enz!

Zelfs ons monstertalent zingt in het Engels!
http://www.youtube.com/watch?v=XriGvcDJorA

Kapitein Nemo
13 maart 2010, 17:36
http://www.ultratop.be/nl/weekchart.asp?cat=sv

De 3 eersten : rusthuismuziek;-)
Nummer 4 en 10 :toch grote namen van de Vlaamse muziek
Nummer 5 : wie is da?
Nummer 6 tot nummer 9 : kindermuziek waaronder K3, toch een grote naam in dit genre!
De Vlaamse top tien bestaat voor zeventig procent uit brol en kindermuziek. Duidelijk, toch?

Nummer 4 en 10 :toch grote namen van de Vlaamse muziek
De gebroeders Wouters (en in mindere mate de Kreuners) hebben inderdaad een grote verdienste geleverd aan de Nederlandstalige muziek in Vlaanderen, al gaan de nummers de laatste jaren fel achteruit. De dagen van Domino en Anne zijn toch ook gedaan.

Everytime
13 maart 2010, 17:44
Deze doen anders ook hun best: http://www.youtube.com/watch?v=6PXWjWrG2IQ

Heb ze al eens live gezien (dankzij mijn Aarschotse connecties) en ze zijn best goed.

Bedankt, nu heb ik mijn antwoord op "Wie is da?", niet slecht in het genre.

Everytime
13 maart 2010, 17:45
Zelfs ons monstertalent zingt in het Engels!
http://www.youtube.com/watch?v=XriGvcDJorA

Hij kan zelfs "in da house" zijn :
http://www.youtube.com/watch?v=_OLnrbnHWx0

:lol:

Zeno!
13 maart 2010, 17:50
Hij kan zelfs "in da house" zijn :
http://www.youtube.com/watch?v=_OLnrbnHWx0

:lol:

Eddy Wally International is natuurlijk hors catégorie : http://www.youtube.com/watch?v=QCYr7FGCwyI

:lol:

Everytime
13 maart 2010, 18:19
De Vlaamse top tien bestaat voor zeventig procent uit brol en kindermuziek. Duidelijk, toch?


De gebroeders Wouters (en in mindere mate de Kreuners) hebben inderdaad een grote verdienste geleverd aan de Nederlandstalige muziek in Vlaanderen, al gaan de nummers de laatste jaren fel achteruit. De dagen van Domino en Anne zijn toch ook gedaan.

Clouseau blijft toch volgens mij de grootste naam van de Vlaamse muziek. In een totaal andere genre is er ook Will Tura maar ik heb het indruk dat Tura vooral van zijn oude liedjes leeft terwijl Clouseau nog nieuwe albums en dus nieuwe liedjes leveren. Clouseau hebben ook een bredere publiek dat alle lagen van de bevolking raakt terwijl Will Tura vooral de oude generatie zal aantrekken. De Kreuners zijn nog apart omdat ze nooit echt "commercieel" geweest zijn behalve natuurlijk hun "Ik wil je" plus de populariteit van den Walter! Isabelle A. en Leopold III vond ik ook zeer goed toen.

Tegen kindermuziek heb ik niets! K3 storen me helemaal niet, ze zijn niet slecht voor hun doelpubliek. Het zijn vooral de schlagers die ik niet kan verdragen : al die Laura Lynn, Christoff, Jo Vally en andere Luc Steeno toestanden, nee bedankt, dat past helemaal niet bij mij!

Jaani_Dushman
13 maart 2010, 19:49
Yasmine heeft heel mooie muziek gemaakt, maar dat is ook al een nummer van '95, hé. Begrijp je waar ik heen wil? Van de huidige generatie Vlaamse artiesten zingen er maar weinig in het Nederlands...

Al komt daar toch verandering in met een Yevgueni, Mira, Hannelore Bedert, Axl Peleman, etc. :-DIk weet niet in wat dat Mira en Hannelore Bedert zingen, maar Nederlands is het alleszins niet.

Eberhard Leclerc
13 maart 2010, 20:31
Yasmine heeft heel mooie muziek gemaakt, maar dat is ook al een nummer van '95, hé. Begrijp je waar ik heen wil? Van de huidige generatie Vlaamse artiesten zingen er maar weinig in het Nederlands...



Het drama van de Belgische NL muziek zet door...

Ik heb dat al eens mogen vaststellen voor wat betreft de lijst van de (75) populairste artiesten van ons taalgebied (cijfers 2009):

Twee (!) Vlaamse artiesten bij de eerste 75.


Clouseau niet meer de populairste Vlaamse act in het Nederlandse taalgebied. Toch nog een eervolle 67e plaats.

Een aantal hits van Clouseau staan in de onderste regionen geparkeerd. Ze zullen één of meer nieuwe hits nodig hebben um uberhaupt in de top 75 van 2010 genoteerd te staan. Oppassen dus!

Wel nog een reserve Vlaming in de vorm van Brainpower die als Gert-Jan Mulder in Antwerpen op 5 februari 1975 geboren werd. Maar al vanaf zijn jeugd in het Amsterdamse woont.

61) Eva de Roovere 1,7 miljoen views
67) Clouseau 1,4 miljoen views


(25) Brainpower 5,2 miljoen views)

Als Clouseau de komende maanden niet snel met een hele grote hit op de proppen komt zal Eva Deroovere verder uit het zicht verdwijnen.

Sterker Clouseau riskeert zelfs terug te vallen naar een plaats tussen de 80e en 85e positie medio dit jaar!

Txiki
13 maart 2010, 21:01
Ik weet niet in wat dat Mira en Hannelore Bedert zingen, maar Nederlands is het alleszins niet.

zeuren dat die doen! Waarom moeten zingende Vlaamse vrouwen steevast zagen?

Txiki
13 maart 2010, 21:02
Als Clouseau de komende maanden niet snel met een hele grote hit op de proppen komt zal Eva Deroovere verder uit het zicht verdwijnen.

Clouseau en De Roovere... Nog twee zagers... Eva De Roovere klinkt wel eens leuk op de achtergrond, maar als je echt begint te luisteren... jawadde

Everytime
15 maart 2010, 14:50
Clouseau en De Roovere... Nog twee zagers... Eva De Roovere klinkt wel eens leuk op de achtergrond, maar als je echt begint te luisteren... jawadde

Clouseau zagers? Spreek voor u, ja! Een van hun beste nummers volgens mij :
http://www.youtube.com/watch?v=aso413wJHdo

Txiki
15 maart 2010, 22:47
Clouseau zagers? Spreek voor u, ja! Een van hun beste nummers volgens mij :
http://www.youtube.com/watch?v=aso413wJHdo

:sleeping:

Everytime
15 maart 2010, 23:40
:sleeping:

U wilt een zager? Hier hebt u die :
http://www.youtube.com/watch?v=9tCmbMxxRoY

:lol:

Jaani_Dushman
15 maart 2010, 23:58
Waarom moeten zingende Vlaamse vrouwen steevast zagen?Mwa... Ik vind dat licht-zagerig toontje hier wel leuk bij:
http://www.youtube.com/watch?v=M03_8cSw6AY
:-D