PDA

View Full Version : Verkiezingspropaganda VB zuigt


George
10 mei 2004, 18:12
Eigenlijk juist niet, dat absorbeert nu eens niets en verstopt de afvoer. Niet moeilijk dat er verzuring optreed.

dejohan
10 mei 2004, 18:37
Eigenlijk juist niet, dat absorbeert nu eens niets en verstopt de afvoer. Niet moeilijk dat er verzuring optreed.

Toch 'gebruiken' en dan in de bus van fdw gaan dumpen.

George
10 mei 2004, 19:08
Eigenlijk juist niet, dat absorbeert nu eens niets en verstopt de afvoer. Niet moeilijk dat er verzuring optreed.

Toch 'gebruiken' en dan in de bus van fdw gaan dumpen.

Eigenlijk geen slecht gedacht, zo ver woont die nu niet maar toch, ik wil die poolse schoonmaakster er nu ook weer niet mee belasten.

The Paulus Experience
11 mei 2004, 10:11
Verkiezingspropaganda VB zuigt

:) Ik was al op weg naar een meeting met Anke Vandermeersch eer ik het door had

George
12 mei 2004, 00:12
Verkiezingspropaganda VB zuigt

:) Ik was al op weg naar een meeting met Anke Vandermeersch eer ik het door had

Say no more, say no more!!!!!

Mieke 79
12 mei 2004, 00:51
Wij gebruiken hun brochures hier als deurmat! :smilecol:

Herman Desmedt ©HD
12 mei 2004, 03:59
Wij gebruiken hun brochures hier als deurmat! :smilecol:

Juist: Je kan op hun lijst gaan staan met beide voeten en uw voeten eraan afvegen!

Mieke 79
12 mei 2004, 09:01
Wij gebruiken hun brochures hier als deurmat! :smilecol:

Juist: Je kan op hun lijst gaan staan met beide voeten en uw voeten eraan afvegen!

:lol: :lol:

dejohan
12 mei 2004, 11:36
Liefste Vlaams Blok,
Gelieve uw propaganda in het vervolg op bruin recyclagepapier te drukken. Het is niet alleen beter voor het milieu, de bruine kleur past ook beter bij uw imago. Bovendien absorbeert het beter, zodat mijn anus sneller proper en, en er geen stukskes blijven hangen.
Veel liefs
Uw propaganda-fan
Dejohan

dejohan
12 mei 2004, 18:15
Liefste Vlaam Blok,
Bedankt om mijn suggestie te volgen en bruin recycleerpapier te gebruiken, het ontlasten is nu een echt aangenaam tijdsverdrijf geworden, ik kan bijna niet wachten tot ik weer eens 'moet'. Toch had ik nog enkele vraagjes:
- Zou u een stapeltje gesigneerde foto's van Anke V. kunnen opsturen? Het is voor een goed doel: ik stuur ze naar een therapiecentrum voor sexverslaafden, naar het schijnt is er niks beter.
- Als er een foto van een bekend mandataris in uw propaganda staat, pakweg FDW, kan je dan geen stippellijntjes rond drukken en concentrische circels over te zette? Zo is het makkelijker deze foto's uit te knippen en aan mijn dartsbord te hangen.
- Bestaan er van die levensgrote kartonnen poppen van FDW? Ik heb nogal last van konijnen en vogels in mijnen hof ziet u.
- In plaats van die u de moeite te nemen die blaadjes te vouwen en daar van die nietjes in te steken (PIJN!), zou het niet makkelijker en kostenbesparender zijn om de blaadjes in een rol te verspreiden?
Bij voorbaat dank
Uw propaganda fan
Dejohan.

Herman Desmedt ©HD
12 mei 2004, 19:10
En het is zoveel makkelijker om door te spoelen..