PDA

View Full Version : Nieuwe producten!


cgedrag
19 maart 2010, 10:24
Neem deel aan iets bijzonders, want we hebben jouw mening nodig!

Heb je een momentje vrij? Door onze online enquête in te vullen draagt u bij aan een nog nooit eerder wetenschappelijk onderzocht onderwerp!
We willen je graag uitnodigen de volgende enquête in te vullen;

http://lessius.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3V4Z6VCAxyRwWz2&SVID=Prod

Het duurt ongeveer 15 minuten en gaat over advertenties voor nieuwe producten. Niet geïnteresseerd in zulke zaken? Jouw mening is even belangrijk! We willen namelijk achterhalen wat kan en niet kan.
Je ziet, om onze thesis succesvol te beëindigen hebben we uw hulp meer dan nodig, dus aarzel niet.

En het leuke is dat je er zelfs een waardebon mee kan winnen!


Hartelijk bedankt,

Carolien, Sarah, Dana en Eveline
Studenten handelswetenschappen
Lessius, Antwerpen

Txiki
19 maart 2010, 10:26
een nog nooit eerder wetenschappelijk onderzocht onderwerp!

Dat klinkt al bijzonder ongeloofwaardig... maar goed, we gaan eens kijken.

edit: ik ben na de eerste "advertentie" al gestopt. Omwille van de leugen in jullie post hierboven. Dit onderwerp is al "duzenden" keren onderzocht. Salut.

cgedrag
19 maart 2010, 10:54
Beste Txiki,

je hebt gelijk, er zijn al gelijkaardig studies geweest (ook in direct marketing), MAAR deze waren nooit wetenschappelijk onderbouwd.
Onze studie is dat wel en om dit wetenschappelijk te houden, hadden we zo graag jullie hulp.

Mvg,

Sarah

Retribution
19 maart 2010, 10:56
Wa schuift da?

cgedrag
19 maart 2010, 10:59
Een Bongobon (mist een goed of bijna goed antwoord op onze vraag op't einde van de enquête) en eeuwige dankbare studenten :-)

Retribution
19 maart 2010, 11:05
Ik zal het samenvatten: ik lees geen advertenties. Ze moesten het verbieden, die geestbevuiling.

Eigenzinnig
19 maart 2010, 11:26
Ik ga niet moeilijk doen over 2 minuten van mijnen tijd..maar dit is minimaal 20 minuten 150 ? keuzes maken tussen bijna identieke supersaaie multipullchoice vraagjes..ik heb afgehaakt..sorry

Jantje
19 maart 2010, 11:29
Neem deel aan iets bijzonders, want we hebben jouw mening nodig!

Heb je een momentje vrij? Door onze online enquête in te vullen draagt u bij aan een nog nooit eerder wetenschappelijk onderzocht onderwerp!
We willen je graag uitnodigen de volgende enquête in te vullen;

http://lessius.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3V4Z6VCAxyRwWz2&SVID=Prod

Het duurt ongeveer 15 minuten en gaat over advertenties voor nieuwe producten. Niet geïnteresseerd in zulke zaken? Jouw mening is even belangrijk! We willen namelijk achterhalen wat kan en niet kan.
Je ziet, om onze thesis succesvol te beëindigen hebben we uw hulp meer dan nodig, dus aarzel niet.

En het leuke is dat je er zelfs een waardebon mee kan winnen!


Hartelijk bedankt,

Carolien, Sarah, Dana en Eveline
Studenten handelswetenschappen
Lessius, Antwerpen

Heb ze ingevuld, maar ze geeft weinig juiste keuze mogelijkheden

fox
19 maart 2010, 11:43
Man dit is een slechte enquête. Ongelooflijk dat dergelijke rotzooi de goedkeuring krijgt van een prof.

Retribution
19 maart 2010, 11:44
Heb ze ingevuld, maar ze geeft weinig juiste keuze mogelijkheden

Dat kwartier zie je nooit meer weer! Was het het waard?

Samson616
19 maart 2010, 13:48
Ingevuld. Al hoop ik dat de hele marketinggemeenschap kanker krijgt.

Jantje
19 maart 2010, 14:22
Dat kwartier zie je nooit meer weer! Was het het waard?

Ja, het was die tijd waar.

Want het houd niet alleen de resultaten van de enquête, maar maakt deel uit van het groeiproces van die studenten.
En het loont steeds de moeite om als oudere tijd te maken voor de jeugd.

Dronkoers
19 maart 2010, 16:01
Gaat dat over een koopverslaving en dementie? Sommige vragen zijn meer dan 2 keer voorgekomen :-)

Herr Flick
19 maart 2010, 17:15
Gaat dat over een koopverslaving en dementie? Sommige vragen zijn meer dan 2 keer voorgekomen :-)

Dat zijn controlevragen, om te zien of hun statistieken, statistisch wel kloppen...

From_Vlaanderen
19 maart 2010, 21:30
Invullen die handel, die studenten hebben het al moeilijk genoeg!

filosoof
19 maart 2010, 21:50
Carolien, Sarah, Dana en Eveline ,
Hou de adem in tot ik de volledige lijst heb afgewerkt :twisted:

Yucagira
19 maart 2010, 22:28
ik dacht net een linkje naar topic op zita-forums te posten ,
maar jullie hebben dat blijkbaar al zelf gevonden :-P

http://forums.zita.be/lifestyle/149690-thread-voor-studenten-enquetes-10.html

ps ingevuld , oef :-) alleen uit medelijden met studenten :-P
wel , geen eigen e-mail adres maar forum politics aangeduid als mogelijke winnaar :-P

Bovenbuur
19 maart 2010, 23:17
Beste Txiki,

je hebt gelijk, er zijn al gelijkaardig studies geweest (ook in direct marketing), MAAR deze waren nooit wetenschappelijk onderbouwd.
Onze studie is dat wel en om dit wetenschappelijk te houden, hadden we zo graag jullie hulp.

Mvg,

Sarah

Wetenschappelijk onderbouwd? En dan werf je mensen via een forum? Weg is je statistische relevantie.