PDA

View Full Version : domploffing: headbang

Mitgard
19 maart 2010, 19:27
ik zen den alex (EviLeX) en ik ga same me mijne maat gunther graag naar metaloptredens om te headbangen enzo ma ook veu de muziek en de sfeer.
nu hebben welle wel een klein probleem met headbangen bij sommige stukken.
meestal zijn we tijdens 't headbangen wel mee met den beat enzo ma bij sommige nummers valt dat zo midden in da nummer ineens stil (nen bridsj heet da eigenlijk) en dan weten welle eigenlijk niet goed wat doen.
pakt na dees nummer, wa ik persoonlijk een heel venijnig nummer vin om op te headbangen :
http://www.youtube.com/watch?v=su0dkHstMYI&feature=fvst
eerst gaget nog goe en zen we mee, ma dan na ne minuut een 22 seconden hedde ineens dien bridsj en zitte ze in nen totaal andere maat.
en daar stade dan vanvoor op d'eerste rij hé.
we hemme al geprobeerd om gewoon op die akkoorden te headbangen (op elk akkoord nen bang) ma meestal zitten we d'r neffen en maken we ons compleet eigen belachelijk.
dien bridsj bleft dan efkes duren en gaat naar ne climax en bij de omploffing op 1:55 zijn we ook dikwijls nie mee.
aja ge zijt totaal uit uw ritme hé.
nu met de zomer zijn er weer veul festivals enzo en wij hadden toch graag geweten hoe we die moeilijk stukken kunnen overbruggen en toch in de sfeer en het ritme kunnen blijven.
misschien zijn er nog headbangers die hier problemen mee hebben en kunnen we ideeën hierover uitwisselen.
vriendelijk bedankt en keep it banging en tr00 <m/ /m/

Micele
19 maart 2010, 20:28
Tijdens het rijden headbangen is idd gevaarlijk.

De ultieme bang is als de airbags opengaan.

Test maar eens uit. ;-)

Bottenskrapet
19 maart 2010, 21:15
www.blackmetal.be
Hier zitten meer gasten met uw kaliber, en wss ook uit uw provincie.

Micele
19 maart 2010, 22:19
Wie bitte ?

http://www.designnation.de/Media/_Generate/Galerie/l.48ac024f74382,Mit-Black-Metal-ist-alles-Krieg.jpg

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Bottenskrapet
19 maart 2010, 22:26
BLÜMCHEN

Gieren!