PDA

View Full Version : Geachte Luftwaffe,


Derk de Tweede
27 maart 2010, 23:05
Meine Damen und Herren,

Gaarne ontvan ik van U een prijsopgave voor een precisiebombardement op de Rotterdamse Kuip, het stadion van de voetbalclub Feyenoord.
Het betreft een bombardement op het vak van de Ajax-supporters tijdens de bekerfinale Feyenoord - Ajax op 28 maart 2010 om 14h 30'
Hus het moet wel uiterst nauwkeurige worden uitgevoerd met zo min mogelijk effectieve schade.
Omdat U in sinds mei 1940 goed de weg weet naar Rotterdam richt ik mij tot U en niet op onze eigen luchtmacht of van enig andere natie.
Een eerdere offerte bij de Belgische Luchtmacht is afgewezen ivm ziekte van de piloot en het niet beschikbaar zijn van bruikbare munitie.
De mariniers die in mei 1940 enige tientallen toestellen van uw Luchtmacht neerschoten zullen zich nu van elke tegenstand onthouden.
Over de prijs zullen wij het wel eens worden.

Gaarne ontvang ik van U zo spoedig mogelijk bericht.
Mijn elektronisch postadres is:
[email protected]

Dronkoers
27 maart 2010, 23:07
Zoiets ja

Derk de Tweede
27 maart 2010, 23:11
Scheisse, verkeerde datum opgegeven.

Dronkoers
27 maart 2010, 23:12
Scheisse, verkeerde datum opgegeven.

Jammer ;-)

Jazeker
28 maart 2010, 01:06
Nu ja... voor een keer eist hij de fiets van zijn opa niet terug.

Jaani_Dushman
28 maart 2010, 01:10
Nu ja... voor een keer eist hij de fiets van zijn opa niet terug.Blijkt nu dat de fiets van z'n opa helemaal niet gestolen was, maar dat die in 1945, na een stevige braspartij, z'n fiets stomweg vergeten was aan het stadion van Feyenoord. Met een beetje geluk staat die er nu nog.

Jazeker
28 maart 2010, 01:11
Blijkt nu dat de fiets van z'n opa helemaal niet gestolen was, maar dat die in 1945, na een stevige braspartij, z'n fiets stomweg vergeten was aan het stadion van Feyenoord. Met een beetje geluk staat die er nu nog.

:rofl:

Svennies
28 maart 2010, 01:16
Blijkt nu dat de fiets van z'n opa helemaal niet gestolen was, maar dat die in 1945, na een stevige braspartij, z'n fiets stomweg vergeten was aan het stadion van Feyenoord. Met een beetje geluk staat die er nu nog.

Weliswaar met twee platte banden en een beetje roestig...;-)

bgf324
28 maart 2010, 13:35
Blijf daar maar weg :|

garfield
28 maart 2010, 15:16
Scheisse, verkeerde datum opgegeven.

bommen op 010 :-P

Europahater
28 maart 2010, 15:19
Scheisse, verkeerde datum opgegeven.

100% Rotterdammer, 110% anti-feyenoord. Een clubje met tokkies, antisemieten en kutmarokkanen als supporters.

garfield
28 maart 2010, 18:57
100% Rotterdammer, 110% anti-feyenoord. Een clubje met tokkies, antisemieten en kutmarokkanen als supporters.

Sparta-fan ?

Txiki
28 maart 2010, 19:03
100% Rotterdammer, 110% anti-feyenoord. Een clubje met tokkies, antisemieten en kutmarokkanen als supporters.

:sleeping: Hopelijk is je echte wereld ruimer dan dat.

roger verhiest
28 maart 2010, 19:10
Vannacht Bluesbrothers 2000 gezien ; de duitse versie Blaue Brüder 2000 zouden ze kunnen heropnemen in Nederland - Rotterdam vertoont waarschijnlijk voldoende gelijkenissen met Chicago. Ook aan Nonnen, extremisten e.d. zal er plaatselijk waarschijnlijk geen gebrek zijn. De fascisten en neo-nazi's van het noorden zoals onze BUB vriend het gepeupel van onze streken zo liefkozend omschrijft.

Europahater
28 maart 2010, 21:54
Sparta-fan ?

Yep.

Derk de Tweede
28 maart 2010, 22:29
100% Rotterdammer, 110% anti-feyenoord. Een clubje met tokkies, antisemieten en kutmarokkanen als supporters.


Spartafan zeker.

Jazeker
29 maart 2010, 06:42
Spartafan zeker.

Captain Obvious to the rescue!

Herr Flick
29 maart 2010, 07:20
Meine Damen und Herren,

Gaarne ontvan ik van U een prijsopgave voor een precisiebombardement op de Rotterdamse Kuip, het stadion van de voetbalclub Feyenoord.
Het betreft een bombardement op het vak van de Ajax-supporters tijdens de bekerfinale Feyenoord - Ajax op 28 maart 2010 om 14h 30'
Hus het moet wel uiterst nauwkeurige worden uitgevoerd met zo min mogelijk effectieve schade.
Omdat U in sinds mei 1940 goed de weg weet naar Rotterdam richt ik mij tot U en niet op onze eigen luchtmacht of van enig andere natie.
Een eerdere offerte bij de Belgische Luchtmacht is afgewezen ivm ziekte van de piloot en het niet beschikbaar zijn van bruikbare munitie.
De mariniers die in mei 1940 enige tientallen toestellen van uw Luchtmacht neerschoten zullen zich nu van elke tegenstand onthouden.
Over de prijs zullen wij het wel eens worden.

Gaarne ontvang ik van U zo spoedig mogelijk bericht.
Mijn elektronisch postadres is:
[email protected]

De Luftwaffe kan dat wel regelen, maar zou het met een remote bediende predator niet leuker zijn, ... kun je zelf op het knopje duwen... ;-)

Herr Flick
29 maart 2010, 07:21
Blijkt nu dat de fiets van z'n opa helemaal niet gestolen was, maar dat die in 1945, na een stevige braspartij, z'n fiets stomweg vergeten was aan het stadion van Feyenoord. Met een beetje geluk staat die er nu nog.

Gewoon het dok mee ingefietst, ... en omdat hij het moest gaan uitleggen bij moeder de vrouw, heeft hij maar op de moffen gestoken. :oops:

garfield
1 april 2010, 18:23
Yep.

goede keus alles beter dan die kakkerlakken :twisted:

From_Vlaanderen
1 april 2010, 18:26
Gewoon het dok mee ingefietst, ... en omdat hij het moest gaan uitleggen bij moeder de vrouw, heeft hij maar op de moffen gestoken. :oops:

Mijn grootvader had er ene gepikt in den tijd van de moffen.

Dronkoers
1 april 2010, 18:41
Die Duitsers zijn zo slecht nog nie

From_Vlaanderen
1 april 2010, 18:42
Die Duitsers zijn zo slecht nog nie

Bijlange ni.

Dronkoers
1 april 2010, 18:45
Bijlange ni.

Die hebben tenminste pullen

From_Vlaanderen
1 april 2010, 18:49
Die hebben tenminste pullen

Pullen als in truien.
De beste truien: ABL truien, truien van de polies, truien van De Post.
NMBS weet ik niet.

Dronkoers
1 april 2010, 18:52
Pullen als in truien.
De beste truien: ABL truien, truien van de polies, truien van De Post.
NMBS weet ik niet.

Ne pul = Bierglas van 1 liter ;-)

From_Vlaanderen
1 april 2010, 19:17
Ne pul = Bierglas van 1 liter ;-)

rare mannen die Duitsers, als ze dan hier zijn dan zijn ze direct strontzat.

Dronkoers
1 april 2010, 19:35
rare mannen die Duitsers, als ze dan hier zijn dan zijn ze direct strontzat.

Mensen die schnapps drinken bij elk glas bier, zou ik nu nie direct onderschatten ;-)

From_Vlaanderen
1 april 2010, 19:51
Mensen die schnapps drinken bij elk glas bier, zou ik nu nie direct onderschatten ;-)

Ik ken enkel duitsers van den pang.

Dronkoers
1 april 2010, 20:02
Ik ken enkel duitsers van den pang.

Ik van Bierfesten enzo ;-) (of daar waar ze toch centraal staan ;-))