PDA

View Full Version : abortus = moord


pielewuiter
11 mei 2004, 19:29
abortus = moord
ook voor volksvertegenwoordigers van het vlaams blok ?

.................................................. ................................

benonie
11 mei 2004, 20:13
abortus = moord
ook voor volksvertegenwoordigers van het vlaams blok ?

.................................................. ................................

en geboortebeperking, en dus ook het gebruik van condooms is immoreel? (hallo alexandra colen)

pielewuiter
12 mei 2004, 07:38
abortus = moord
ook voor volksvertegenwoordigers van het vlaams blok ?

.................................................. ................................

en geboortebeperking, en dus ook het gebruik van condooms is immoreel? (hallo alexandra colen)

mijn posting is gebasseerd op een waar gebeurd verhaal

ik werd uit de partij gegooid omdat ik (...) confronteerde met een abortusaffairre op een wijnfeest met zo'n 300 aanwezigen
en van (...) maakte ze een volksvertegenwoordiger
(...) leide een campagne abortus is moord .

een duidelijk beeld van wat voor iemand ge moet zijn om bij het blok aan de bak te komen !!!!! u moet op zijn minst slagen in een schijnheiligheidstest dat is wel zeker !!!!!

muys
12 mei 2004, 08:22
en geboortebeperking, en dus ook het gebruik van condooms is immoreel? (hallo alexandra colen)

mijn posting is gebasseerd op een waar gebeurd verhaal

ik werd uit de partij gegooid omdat ik (...) confronteerde met een abortusaffairre op een wijnfeest met zo'n 300 aanwezigen
en van (...) maakte ze een volksvertegenwoordiger
(...) leide een campagne abortus is moord .

een duidelijk beeld van wat voor iemand ge moet zijn om bij het blok aan de bak te komen !!!!! u moet op zijn minst slagen in een schijnheiligheidstest dat is wel zeker !!!!!

op pielewuiter zijn verhaaltje kan ik niet reageren aangezien ik de situatie niet ken, maar volgens mij is hij gewoon verzuurd omdat hij uit de partij werd gegooid...

verder, als alexandra colen het gebruik van condooms immoreel vindt is dat haar standpunt maar niet het standpunt van het vlaams blok, ik zie daar dan ook niets verkeerd mee.
ik durf er mijn hoofd op verwedden dat ik bij de cd&v ook mensen vindt die daar zo over denken...