PDA

View Full Version : Hot Marijke als 96e Forumster van de Week

Pagina's : 1 2 [3] 4

Dronkoers
24 april 2010, 21:30
Natuurlijk, maar die madam kwam lullen over haar man, die klant was, dus dat is bepaald geen vrije tijd, dat is een beroepsgebonden gesprek en bijgevolg niet gratis, nogal logisch zeg!

Hola, gene stress eh, ik kom ook gewoon maar vragen stellen zenne :-)

Het lijkt me gewoon raar dat er mensen zijn die een afspraak maken, gewoon om een "klapke" te doen.

Trouwens, gebeurd dat vaak?

Hot Marijke
24 april 2010, 21:30
Heeft dat een reden?

Mijn voeten zijn perfect verzorgd.

Hot Marijke
24 april 2010, 21:32
Hola, gene stress eh, ik kom ook gewoon maar vragen stellen zenne :-)

Het lijkt me gewoon raar dat er mensen zijn die een afspraak maken, gewoon om een "klapke" te doen.

Trouwens, gebeurd dat vaak?

Dit was uitzonderlijk hé, het was de vrouw van een klant. maar er komen inderdaad ook mensen gewoon om te praten, jazeker.

Dronkoers
24 april 2010, 21:32
Mijn voeten zijn perfect verzorgd.

Naar aanleiding van mijn vorige -allez ja, een stuk of 2-3 daarvoor- had ik verstaan dat je "puur natuur" ging. Misschien wat te persoonlijk: maar wil je zeggen wat je precies met uw voeten doet?

Jaani_Dushman
24 april 2010, 21:34
maar er komen inderdaad ook mensen gewoon om te praten, jazeker (http://forum.politics.be/member.php?u=2401).8O Van hem had ik dat nu niet verwacht...

Hot Marijke
24 april 2010, 21:34
Naar aanleiding van mijn vorige -allez ja, een stuk of 2-3 daarvoor- had ik verstaan dat je "puur natuur" ging. Misschien wat te persoonlijk: maar wil je zeggen wat je precies met uw voeten doet?

Verzorgen, zoals ik mijn hele lichaam altijd verzorg met de juiste producten. Ik ga hier geen merken noemen want ik word (helaas) niet gesponsord.

Dronkoers
24 april 2010, 21:36
Dit was uitzonderlijk hé, het was de vrouw van een klant. maar er komen inderdaad ook mensen gewoon om te praten, jazeker.

Zou je iemand van dit forum die tof lijkt ontvangen ( met de officiële aanvraag), ookal weet je op voorhand dat deze een junkie/alkolieker is?

(ik weet het, ik kom er weer op terug, maar deze is echt zonder bijbedoelingen)

Dronkoers
24 april 2010, 21:39
Verzorgen, zoals ik mijn hele lichaam altijd verzorg met de juiste producten. Ik ga hier geen merken noemen want ik word (helaas) niet gesponsord.

Voor zover ik weet, douche je u +/- 2 keer per dag, afhankelijk van uw dag... Heb je dan geen schrik voor aandoeningen zoals huidschimmels door uw hygiëne... euhm... "fetish"?

Hot Marijke
24 april 2010, 21:43
Zou je iemand van dit forum die tof lijkt ontvangen ( met de officiële aanvraag), ookal weet je op voorhand dat deze een junkie/alkolieker is?

(ik weet het, ik kom er weer op terug, maar deze is echt zonder bijbedoelingen)

Nee, want je weet nooit op voorhand of hij in een nuchtere of bezopen/gedrogeerde fase verkeert. Weet je, ik heb een goeie vriend die alcoholieker is, maar dat is heel iets anders dan een klant die ik niet ken. Hij was zelfs getuige op mijn huwelijk. Voor alle zekerheid had ik een reserve-getuige achter de hand. Gelukkig heeft mijn vriend-getuige het gepresteerd om nuchter te zijn (en te blijven) voor en tijdens de ceremonie. Daarna kon het mij uiteraard niet meer schelen.

Maar nu ga ik slapen mijne heren. Goede nacht en tot morgen. Dan zal de fakkel overgedragen worden naar Backfire, ok.

Hot Marijke
24 april 2010, 21:44
Voor zover ik weet, douche je u +/- 2 keer per dag, afhankelijk van uw dag... Heb je dan geen schrik voor aandoeningen zoals huidschimmels door uw hygiëne... euhm... "fetish"?

Nee, nooit geen last van, gelukkig! En het is niet mijn fetish, het is één van de vele fetishen van mijn klanten. Slaapwel!

Dronkoers
24 april 2010, 21:53
Nee, want je weet nooit op voorhand of hij in een nuchtere of bezopen/gedrogeerde fase verkeert. Weet je, ik heb een goeie vriend die alcoholieker is, maar dat is heel iets anders dan een klant die ik niet ken. Hij was zelfs getuige op mijn huwelijk. Voor alle zekerheid had ik een reserve-getuige achter de hand. Gelukkig heeft mijn vriend-getuige het gepresteerd om nuchter te zijn (en te blijven) voor en tijdens de ceremonie. Daarna kon het mij uiteraard niet meer schelen.

Maar nu ga ik slapen mijne heren. Goede nacht en tot morgen. Dan zal de fakkel overgedragen worden naar Backfire, ok.

Eerst en vooral: slaapwel :-)

Deze is al voor morgenvroeg: Ben jij van mening dat een champagne- of wijnkenner sociaal beter geapprecieerd wordt dan een bierkenner?

Dronkoers
24 april 2010, 21:58
Nee, nooit geen last van, gelukkig! En het is niet mijn fetish, het is één van de vele fetishen van mijn klanten. Slaapwel!

Klant is koning zullen we maar even aannemen.

Dus je wast jezelf meer voor het clienteel dan voor uzelf?

Wat met mensen die graag "dirty feet", "modderworstelen", etc. graag hebben? (ik wil maar zeggen: ook uw tijd is kostbaar, kun je zomaar van de ene op het andere moment effe "hygiënisch" een mentale "klik" geven?)

Zucht
24 april 2010, 22:24
Dus ja, jij mag klanten weigeren. Niemand zegt dat jij je moet gedragen als een opblaaspop. De criteria waarop je die klanten mag weigeren, moeten (juridisch gezien dan) echter objectieve criteria zijn, ipv discriminerende criteria.

Zou het dan wel goed zijn als ze van een vreemdeling de normale prijs int en dan met hem een half uur of uurtje wat gaat scrabbelen of bloemenschikken, aangezien ze niet gedwongen kan worden om seks te hebben ?

Noorman
24 april 2010, 23:21
Mannekes en meiskes,

26 pagina's zijn er hier volgeluld, in 6 dagen tijd ! In die periode hebben we geleerd dat Mevrouw Marijke door de carwash naar de carrefour rijdt, de colruyt ongezellig vindt en zelfs door de echtgenote van een klant al eens wordt betaald.

De vastberadenheid en moraliteit die ze gebruikt om haar recht op weigeren te duiden is ronduit indrukwekkend, alleen vergeet ze in overweging te nemen dat uitbaters van naaktterreinen misschien dezelfde rechten ambiëren en dus ook "nee" willen kunnen zeggen.

Wat ik zeer frappant vond in die 26 pagina's is het groupie gehalte van sommige forummers, die via de meest onzinnige en waardeloze nonsens, al dan niet in de vorm van een vraag, op zoek waren naar wat aandacht of een complimentje. Eventjes op schoot bij Marijke, die mevrouw die dingen doet waar nonkel Pater en Tante Nonneke schande van spreken.

Een mevrouw, die zoals u en ik haar job doet en haar boterham probeert te verdienen kreeg hier veel te veel aandacht.Verdoken betutteling, door een nicknaam beschermd voyeurisme en een adorerende vraagstelling waren daar de redenen voor.

Helemaal passend in de mentaliteit van een regio die vol bordelen staat in een maatschappij waar niemand naar de hoeren gaat :)

Arm Vlaanderen :)

Noorman

den dinges
25 april 2010, 01:13
Maar frikadellen en cervela's met liefdesmayonaise eet ze elke dag! :lol:

:lol:Plaagstok, zo sollen met dat meisje.

den dinges
25 april 2010, 01:18
In België is er een gedoogbeleid en dat lijkt mij de gezondste manier om de prostitutie in de hand en in het oog te houden. Voor mij hoeft er niets veranderd te worden. Wat ik wel schandalig vind zijn de torenhoge kamertaksen die men in steden als Antwerpen, Brussel en Gent aanrekent.

Toch is het hier beter dan in Nederland. Daar is de prostitutie gelegaliseerd met als effect dat er velen de ondergond in duiken en totaal oncontroleerbaar zijn geworden.

Wat denk je over pooiers ? Notabene degenen die vrouwen verplichten zich te prostitueren ?

den dinges
25 april 2010, 01:24
Very-sec

Overigens zeer slaapverwekkende vragen die jullie stellen. Het lijkt hier wel de zondagochtendshow met Luc Verschuren.

-Hoeveel falli vreet je zo gemiddeld op een dag?

-Welke smeerolie gebruik je om je versnellingsbak nog soepel te houden?

-Al veel arbeidsongevallen gehad?
...:lol:Om te gieren, man ! Maar ik stel me toch vragen ?

Heb je een persoonlijke vete met HM, of met de hoeren in het algemeen ?

den dinges
25 april 2010, 01:29
Wat vind je van mannen en vrouwen die ongegeneert boeren en scheten laten?

Hij bedoelt, tijdens het bedrijven van de liefde.

den dinges
25 april 2010, 01:32
Ik heb al een boek, "This iS My life", meer dan 5.000 verkochte exemplaren:
http://www.hotmarijke.be/thisismylife.asp?taal=nl

Xaviera ken ik persoonlijk, ik ben gaan logeren in haar Bed & Breakfast in Amsterdam en heb er een dubbelinterview mee gehad in P-Magazine.
Ik zie op die foto een davidsster rond je nek. Is dat " zomaar ", of een religieus kenteken ?

den dinges
25 april 2010, 01:36
Uiteraard! Eerst en vooral dien je 18 te zijn. Wie die ik ook weiger: personen die niet hygiënisch zijn, mannen die vol tattoo's en/of piercings staan enzo. Ik ontvang tevens geen vreemdelingen. Dat is gewoon persoonlijke smaak. Ik heb dat nooit gedaan en zal dat nooit doen, niet gratis, niet betaald, never.

Wat bedoel je met vreemdelingen ? Bruin, zwart, geel, of ook Nederlanders en Fransen ?

den dinges
25 april 2010, 01:37
EXCUSEER?!!!

Wat heb je tegen mannen met tattoos?! (vrouwen mogen die wel hebben of zo?). Is me dat een stigmatiserende uitspraak, zeg! Welke persoonlijkheidskenmerken denk je dat zo'n getattoeërde man dan heeft dat ie niet bij je 'binnen' mag?

Mischien zijn die te vulgair voor mevrouw ?

den dinges
25 april 2010, 01:45
als we de lijn van het centrum gelijke kansen en racismebestrijding doortrekken , ben je een raciste. je hebt geen seks met vreemdelingen louter en alleen omdat ze vreemdeling zijn!

te verwachten valt dat het CGKR u binnenkort zal verplichten seks te hebben met negers.

Getatoueerde negers zelfs ! Gangsta-rappers, zo stoned als een bende bavianen !:lol:

den dinges
25 april 2010, 01:49
hehehe. 't is een madeliefje, overigens Ah, ik dacht dat ge twee ogen op uw kont had ?

den dinges
25 april 2010, 01:52
Ik heb nog nooit de neiging gehad . Maar gij lijkt precies belangstelling te vertonen. Het schijnt dat de Raf een nieuw lief zoekt. :-D Ah ? Is 't af met de filosoof ?

den dinges
25 april 2010, 02:00
Een "soort" verpleegster ken ik niet, maar ik veronderstel dat jij klanten kunt helpen indien ze een hartaanval krijgen, hyperventileren, of andere onleuke dingen krijgen?

Daarvoor is een vergeetput voorzien, waar ze direct ingedumpt worden.

Hertog van Gelre
25 april 2010, 02:02
Een mevrouw, die zoals u en ik haar job doet en haar boterham probeert te verdienen kreeg hier veel te veel aandacht.Verdoken betutteling, door een nicknaam beschermd voyeurisme en een adorerende vraagstelling waren daar de redenen voor.

Het forummer van de week-subforum is bedoeld om mede-forummers beter te leren kennen en Hot Marijke is al sinds enige tijd een mede-forummer. En ja, ze heeft een ''boeiend'' beroep (pun intended) dat nogal tot de verbeelding spreekt (bij sommigen).

Deze draad is nadrukkelijk niet bedoeld om de fvdw af te zeiken of te beledigen. Eigenlijk ook niet voor al te kritische discussies. Daar zijn weer andere draden voor. Ik (en ik merkte dat ook bij anderen) zou HM best willen doorzagen over haar ''vreemdelingenstandpunt'' maar dat doen we maar in een andere draad.

Helaas kunnen sommigen niet het benodigde respect voor een medeforummer opbrengen en focussen ze zich op haar beroep, wat dan voor hen meteen een vrijbrief is om ''de hoer eens flink de waarheid te zeggen''. Want anoniem op dit forum heb je daar geen lef voor nodig. Ik heb geen adoratie gezien, wel belangstelling in de persoon (en haar beroep).

En heel veel puberaal gedrag.

den dinges
25 april 2010, 02:03
toch ni ook in 't weekend eh :?

Allez, als ge nu zo'n 6-jarige dochter hebt lopen thuis, en je hebt van 12u tot 21u SM-sessies in je huis, dan hoop ik zo'n beetje dat je je dochter daar nog niet mee confronteert. Dus wat doe je er dan mee? Je kan ze toch moeilijk 's ochtends naar school doen, en ze pas om 21u uit de kinderopvang halen?
Als je gewoon aan uw bureauke zit te werken 's avonds is dat toch nog anders eh. Dan kan dochterlief die tekening eens komen tonen die ze net gemaakt heeft, of kan je snel efkes over en weer lopen, maar dat gaat wat moeilijk als ge net zit te plassen op iemand of als er iemand aan uw sm-kruis hangt. Me dunkt dat je dan toch iéts moet aanpassen :?, anders begin je inderdaad beter niet aan kinderen vind ik. Is dat nu zo'n schandalige mening? :|

Seg, nu zijde toch aan het zagen, hé ! Je moet met je tijd leven, kind !

den dinges
25 april 2010, 02:16
:lol:Maar wat als de lelijkerd al binnen is? En die komt bv helemaal van Hasselt, of Maaseik? Van Maaseik naar De Knokke, dat is niet bij de deur éh. Laat je die dan maar in de kou staan, na al de moeite dat die arme man deed?

De deur uit, mottigaard !! BUITEN ! MONSTER !:lol:

den dinges
25 april 2010, 02:19
welja, dat bedoel ik, da's gewoon grof.
je ziet jezelf als een soort 'verpleegster'.
verpleegsters zetten hun zorgvragers niet aan de deur omdat ze er een beetje te gruwelijk uitzien.

En als ze nu gruwelijk zijn, maar met een mooie penis ?

den dinges
25 april 2010, 02:22
Je zou dat toch wel duidelijk op je site moeten zetten. Geen mensen die er te gruwelijk uitzien, geen allochtonen,... Ik hoop ook dat je die mensen een schadevergoeding betaalt als je ze aan de deur zet.
Zijn er nog personen die je weigert? Dwergjes? Mentaal gehandicapten?

Even op een rijtje : - geen vreemdelingen
-geen getatoueerde/ ge-piercingde
-geen dronkaards
-geen druggebruikers
-geen gruwelijke lelijkaards
- Nog iets ?

Hot Marijke
25 april 2010, 05:51
Klant is koning zullen we maar even aannemen.

Dus je wast jezelf meer voor het clienteel dan voor uzelf?

Wat met mensen die graag "dirty feet", "modderworstelen", etc. graag hebben? (ik wil maar zeggen: ook uw tijd is kostbaar, kun je zomaar van de ene op het andere moment effe "hygiënisch" een mentale "klik" geven?)

Ik was mij voor mijzelf, en omdat ik hyper-hygiënisch ben doe ik dat als het nodig is. Eender in welke omstandigheden.

Mensen die graag dirty feet enzovoort hebben kunnen bij mij niet terecht, ik doe zulke dingen niet. Zulke zaken worden mij altijd per mail of telefoon gevraagd. Wees gerust, die weten ook wel dat ze daar niet mee moeten voor de pinnen komen als ze hier zijn. Die weten dus op voorhand dat ze niet hoeven te komen. Trouwens, al die extremiteiten zijn meestal fantasiekes en/of een poging tot gratis mail- of telefoonsex.

Hot Marijke
25 april 2010, 05:52
Zou het dan wel goed zijn als ze van een vreemdeling de normale prijs int en dan met hem een half uur of uurtje wat gaat scrabbelen of bloemenschikken, aangezien ze niet gedwongen kan worden om seks te hebben ?

Vreemdelingen komen niet binnen, punt uit. Maar dat weten ze al als ze bellen.

Hot Marijke
25 april 2010, 05:55
Mannekes en meiskes,

26 pagina's zijn er hier volgeluld, in 6 dagen tijd ! In die periode hebben we geleerd dat Mevrouw Marijke door de carwash naar de carrefour rijdt, de colruyt ongezellig vindt en zelfs door de echtgenote van een klant al eens wordt betaald.

De vastberadenheid en moraliteit die ze gebruikt om haar recht op weigeren te duiden is ronduit indrukwekkend, alleen vergeet ze in overweging te nemen dat uitbaters van naaktterreinen misschien dezelfde rechten ambiëren en dus ook "nee" willen kunnen zeggen.

Wat ik zeer frappant vond in die 26 pagina's is het groupie gehalte van sommige forummers, die via de meest onzinnige en waardeloze nonsens, al dan niet in de vorm van een vraag, op zoek waren naar wat aandacht of een complimentje. Eventjes op schoot bij Marijke, die mevrouw die dingen doet waar nonkel Pater en Tante Nonneke schande van spreken.

Helemaal passend in de mentaliteit van een regio die vol bordelen staat in een maatschappij waar niemand naar de hoeren gaat :)

Arm Vlaanderen :)

Noorman

Perfect samengevat! Besluit: we leven in een schijnheilige maatschappij. Maar dat weet ik al van mijn 12 jaar en dat zal nooit veranderen.

Hot Marijke
25 april 2010, 05:56
:lol:Plaagstok, zo sollen met dat meisje.

Dat is niet plagen of sollen, dat is puberale idiotie.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:05
Wat denk je over pooiers ? Notabene degenen die vrouwen verplichten zich te prostitueren ?

Dat zijn walgelijke personen. Niemand heeft het recht eender wie te dwingen tot eender wat. Nochtans zitten hier op het forum vele kandidaat-pooiers: zij die vinden dat een hoer het met eender wie MOET doen omdat ze er nu eenmaal voor betaald wordt. Dat is een redenering die steeds maar terugkomt en die bewijst dat het respect voor de medemens ver te zoeken is en voor een hoer zelfs niet bestaat. Een hoer mag geen eigen mening of voorkeur hebben, ze dient om gebruikt te worden door eender wie. Ze moet haar mond houden en hem enkel opendoen om te pijpen. Daar komt het op neer. Een dégoutante onmenselijke houding die blijkbaar nog veel voorkomt. Zielig.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:06
Hij bedoelt, tijdens het bedrijven van de liefde.

WALGELIJK.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:07
Ik zie op die foto een davidsster rond je nek. Is dat " zomaar ", of een religieus kenteken ?

Mijn man is van Joodse afkomst en ik sympathiseer met het Joodse volk, dat had ik voor ik hem kende ook al.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:10
Wat bedoel je met vreemdelingen ? Bruin, zwart, geel, of ook Nederlanders en Fransen ?

Ik doe enkel intimiteiten met blanken. Die voorkeur heb ik altijd gehad en zal ik altijd hebben. Of dat nu gratis is, uit liefde, voor de lol of voor geld. Anderen hoeven mij niet aan te raken. En voor de duizendste keer: dat is mijn goed recht.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:10
Eerst en vooral: slaapwel :-)

Deze is al voor morgenvroeg: Ben jij van mening dat een champagne- of wijnkenner sociaal beter geapprecieerd wordt dan een bierkenner?

Als het over echte kenners gaat zie ik geen verschil.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:13
Mischien zijn die te vulgair voor mevrouw ?

Ik heb helemaal niets tegen tattoo's, ik heb er zelf één: de naam van mijn man. En tattoos hebben niets te maken met de eventuele vulgariteit van de persoon die ze heeft. Ik knap enkel af als een persoon vol tattoo's staat.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:20
Het forummer van de week-subforum is bedoeld om mede-forummers beter te leren kennen en Hot Marijke is al sinds enige tijd een mede-forummer. En ja, ze heeft een ''boeiend'' beroep (pun intended) dat nogal tot de verbeelding spreekt (bij sommigen).

Deze draad is nadrukkelijk niet bedoeld om de fvdw af te zeiken of te beledigen. Eigenlijk ook niet voor al te kritische discussies. Daar zijn weer andere draden voor. Ik (en ik merkte dat ook bij anderen) zou HM best willen doorzagen over haar ''vreemdelingenstandpunt'' maar dat doen we maar in een andere draad.

Helaas kunnen sommigen niet het benodigde respect voor een medeforummer opbrengen en focussen ze zich op haar beroep, wat dan voor hen meteen een vrijbrief is om ''de hoer eens flink de waarheid te zeggen''. Want anoniem op dit forum heb je daar geen lef voor nodig. Ik heb geen adoratie gezien, wel belangstelling in de persoon (en haar beroep).

En heel veel puberaal gedrag.

Och, je zou eens moeten weten wat voor telefoontjes en mails ik krijg. Puberaal gedrag vind ik niet erg, gebrek aan respect wél. Uiteindelijk zegt dat echter altijd meer over die persoon zélf dan over mij. Stoerdoenerij, uitschelden enzo, het wijst allemaal op onzekerheid en frustratie. En de internet-anonimiteit is zo veilig hé. In hun real life zal het heel wat minder zijn.

Hot Marijke
25 april 2010, 06:21
En als ze nu gruwelijk zijn, maar met een mooie penis ?

Dan kunnen ze hun penis in hun eigen reet steken, zichzelf dragen als valies en het afbollen!

Hot Marijke
25 april 2010, 06:23
-geen dronkaards
-geen druggebruikers
- Nog iets ?

Ja! Komen ook zeker niet binnen bij mij, mensen die op fora het volgende schrijven:

-geen dronkaards
-geen druggebruikers
- Nog iets ?

Hot Marijke
25 april 2010, 06:30
Getatoueerde negers zelfs ! Gangsta-rappers, zo stoned als een bende bavianen !:lol:

Ze zijn onderweg naar u! Ik wens u een prettige dag!

Hot Marijke
25 april 2010, 06:33
Daarvoor is een vergeetput voorzien, waar ze direct ingedumpt worden.

Hoe ben jij eruit geraakt?

Hot Marijke
25 april 2010, 06:46
Ah, ik dacht dat ge twee ogen op uw kont had ?

In het land der blinden is degene die twee ogen op zijn kont heeft, Koning!

Hot Marijke
25 april 2010, 06:51
:lol:Om te gieren, man ! Maar ik stel me toch vragen ?

Heb je een persoonlijke vete met HM, of met de hoeren in het algemeen ?

Hij heeft een persoonlijke vete met zichzelf, vandaar dat ik zijn debiliteiten niet meer beantwoordde.

nubian
25 april 2010, 07:48
Goeiemorgen Hot Marijke:-P
Je wint een reis rond de wereld in 80 dagen, welke landen zou je graag willen bezoeken?

Hot Marijke
25 april 2010, 09:14
Goeiemorgen Hot Marijke:-P
Je wint een reis rond de wereld in 80 dagen, welke landen zou je graag willen bezoeken?

Buiten Europa: Noord Amerika, waaronder zeker Canada en uiteraard een rondreis: New York, Washington, Las Vegas, L.A., The Grand Canyon, San Francisco enzoverder. Mexico en Zuid-Amerika, voornamelijk Brazilië. Dan het Midden-Oosten. Egypte was ik al, vooral Israël wil ik helemaal zien. Vervolgens het verre Oosten: China, Thailand, Vietnam en ook Australië & Nieuw-Zeeland staan op mijn lijstje. Noord-en Midden-Afrika kan me niet bekoren. Zuid-Afrika wel. Ben jij mijn sponsor?

nubian
25 april 2010, 10:16
Buiten Europa: Noord Amerika, waaronder zeker Canada en uiteraard een rondreis: New York, Washington, Las Vegas, L.A., The Grand Canyon, San Francisco enzoverder. Mexico en Zuid-Amerika, voornamelijk Brazilië. Dan het Midden-Oosten. Egypte was ik al, vooral Israël wil ik helemaal zien. Vervolgens het verre Oosten: China, Thailand, Vietnam en ook Australië & Nieuw-Zeeland staan op mijn lijstje. Noord-en Midden-Afrika kan me niet bekoren. Zuid-Afrika wel. Ben jij mijn sponsor?

Sorry sjoeke, ik ben een half marokske en het zou straf zijn moest er iemand van vreemde origine uw wereldreis willen sponsoren(niks persoonlijk eh):mrgreen:

Hot Marijke
25 april 2010, 10:22

Sorry sjoeke, ik ben een half marokske en het zou straf zijn moest er iemand van vreemde origine uw wereldreis willen sponsoren(niks persoonlijk eh):mrgreen:

Hoezo? Ik heb niks tegen Marokkanen, mijn kuisvrouw is een Marokkaanse, een heel toffe!

Henri1
25 april 2010, 10:57
Sta jij altijd zo vroeg op in het weekend ?

Hot Marijke
25 april 2010, 10:59
Sta jij altijd zo vroeg op in het weekend ?

Nee, maar door mijn hoogzwanger zijn slaap ik de laatste week nogal onregelmatig. Zodus ben ik op de gekste uren op of af.

Henri1
25 april 2010, 11:01
Nee, maar door mijn hoogzwanger zijn slaap ik de laatste week nogal onregelmatig. Zodus ben ik op de gekste uren op of af.

Laat ons weten wanneer de geboorte een feit is.
Wij zijn benieuwd.

Hot Marijke
25 april 2010, 11:03
Laat ons weten wanneer de geboorte een feit is.
Wij zijn benieuwd.

Uiteraard! Dat zal ik hier zeker komen melden.

den dinges
25 april 2010, 11:09
Ik heb helemaal niets tegen tattoo's, ik heb er zelf één: de naam van mijn man. En tattoos hebben niets te maken met de eventuele vulgariteit van de persoon die ze heeft. Ik knap enkel af als een persoon vol tattoo's staat.

Dus in feite heb je een tolerantiegrens wat tattoos betreft ? Neem bvb dat een meneer langs komt, normaal in elk opzicht, proper aangekleed, niet gruwelijk, blank, beleefd kortom een normaal mens. En dan trekt hij zijn kleren uit, en blijkt dat zijn beide bovenarmen volgetatoueerd zijn. Wat nu ? Kleren terug aan en de deur uit ?

den dinges
25 april 2010, 11:11
Ik doe enkel intimiteiten met blanken. Die voorkeur heb ik altijd gehad en zal ik altijd hebben. Of dat nu gratis is, uit liefde, voor de lol of voor geld. Anderen hoeven mij niet aan te raken. En voor de duizendste keer: dat is mijn goed recht.

Zeker en vast. Voor mij is het trouwens een afknapper als ik weet dat madam X of Z al onder handen genomen is door een regiment zwarten & arabieren.

Henri1
25 april 2010, 11:14
Dus in feite heb je een tolerantiegrens wat tattoos betreft ? Neem bvb dat een meneer langs komt, normaal in elk opzicht, proper aangekleed, niet gruwelijk, blank, beleefd kortom een normaal mens. En dan trekt hij zijn kleren uit, en blijkt dat zijn beide bovenarmen volgetatoueerd zijn. Wat nu ? Kleren terug aan en de deur uit ?

Probeert U nu discreet te weten te komen of U kans loopt op een "blauwtje" ? ;-)

den dinges
25 april 2010, 11:15
Dat zijn walgelijke personen. Niemand heeft het recht eender wie te dwingen tot eender wat. Nochtans zitten hier op het forum vele kandidaat-pooiers: zij die vinden dat een hoer het met eender wie MOET doen omdat ze er nu eenmaal voor betaald wordt. Dat is een redenering die steeds maar terugkomt en die bewijst dat het respect voor de medemens ver te zoeken is en voor een hoer zelfs niet bestaat. Een hoer mag geen eigen mening of voorkeur hebben, ze dient om gebruikt te worden door eender wie. Ze moet haar mond houden en hem enkel opendoen om te pijpen. Daar komt het op neer. Een dégoutante onmenselijke houding die blijkbaar nog veel voorkomt. Zielig.

Je hebt wel een punt hier. Maar alle hoeren kunnen zich mischien niet veroorloven zo moeilijk te doen. Vooral als ik in de rosse buurten wel bijzonder veel gekleurde medemensen zie rondlopen. En die daar zowel als klant dan als pooier komen. Ik zie nog geen meisje haar arabische pooier uitleggen " dat ze het niet met vreemdelingen wil doen ".

den dinges
25 april 2010, 11:17
Dan kunnen ze hun penis in hun eigen reet steken, zichzelf dragen als valies en het afbollen!

:lol: Als je klanten hun penis in hun eigen reet beginnen steken, gaan de zaken achteruit gaan, hé HM !

den dinges
25 april 2010, 11:20
Ja! Komen ook zeker niet binnen bij mij, mensen die op fora het volgende schrijven:

-geen dronkaards
-geen druggebruikers
- Nog iets ?

Tof !:-D Bedankt voor je openhartigheid, HM !
NB : Maar wie weet, mischien is de volgende klant wel zo een forumnummer, die van alle grappen maakt die jou niet aanstaan ? Hoe ga je dat nu kunnen weten ? Want dat staat niet op die mensen hun voorhoofd...getatoueerd .

den dinges
25 april 2010, 11:21
Ze zijn onderweg naar u! Ik wens u een prettige dag!

OK! ik stuur ze wel door naar Knokke;-)

den dinges
25 april 2010, 11:22
Hoe ben jij eruit geraakt? Ik ben te jong om tijdens het vrijen een hartaanval te krijgen. Ik doe trouwens aan alpinisme ;-)

Hot Marijke
25 april 2010, 11:23

Maar nee! Dat gebeurt regelmatig en daar heb ik niets tegen. Waar ik gewoon van ineenkrimp is een man die vol staat met tattoo's, niet enkel op zijn bovenarmen maar ook op zijn borst en rug en benen, enfin zowat overal. Al is hij voor de rest James Bond, ik kan het met zo'n mannekesblad niet. Idem dito met piercing. Eentje hier en nog eentje daar, ok. Maar zo'n kerel met een ijzerwinkel over heel zijn lijf, ik word er bepaald niet wild van.

Mensen die zo extreem gaan in deze materie doen dat om op te vallen, een identiteit te zoeken, anders dan anderen te zijn, enzovoort. Iedereen doet wat hij/zij niet laten kan, maar ze moeten dan ook begrijpen dat anderen hun "versieringen" niét mooi vinden, om het zacht uit te drukken.

den dinges
25 april 2010, 11:24
In het land der blinden is degene die twee ogen op zijn kont heeft, Koning!

De koning heeft dan ook een gouden wc-bril.

Hot Marijke
25 april 2010, 11:24
Zeker en vast. Voor mij is het trouwens een afknapper als ik weet dat madam X of Z al onder handen genomen is door een regiment zwarten & arabieren.

Ha! Eindelijk begrip!

filosoof
25 april 2010, 11:25
[QUOTE=nubian;4712284]

Hoezo? Ik heb niks tegen Marokkanen, mijn kuisvrouw is een Marokkaanse, een heel toffe!Hot Marijke vindt dat "ze" hun plaats moeten kennen.

filosoof
25 april 2010, 11:27
Zeker en vast. Voor mij is het trouwens een afknapper als ik weet dat madam X of Z al onder handen genomen is door een regiment zwarten & arabieren.Want een regiment Vlaamse boerkens dat stoort je niet.

Hot Marijke
25 april 2010, 11:28
Je hebt wel een punt hier. Maar alle hoeren kunnen zich mischien niet veroorloven zo moeilijk te doen. Vooral als ik in de rosse buurten wel bijzonder veel gekleurde medemensen zie rondlopen. En die daar zowel als klant dan als pooier komen. Ik zie nog geen meisje haar arabische pooier uitleggen " dat ze het niet met vreemdelingen wil doen ".

Ik doe niet "moeilijk", ik doe enkel geen dingen die ik niet wens te doen. Ik heb dan ook medelijden met meisjes die met vanalles gedwongen worden door een pooier, of dat nu een Arabische, Antwerpse of Hottentotse pooier is, dat maakt niets uit.

den dinges
25 april 2010, 11:30
Probeert U nu discreet te weten te komen of U kans loopt op een "blauwtje" ? ;-)

Het lijkt wel zo, hé ? Maar nee, ik ga niet naar de hoeren. Ik geraak voorlopig nog gratis aan mijn trekken. Mischien als ik oud en gruwelijk lelijk geworden ben. Maar dan ga ik al zeker niet naar HM. Om daar gelijk een stuk vuil buiten gegooid te worden !?!
" Ouwe lelijkaard ! Gruwelijk monster ! Vuile marginaal met al uw tattoos !":lol:

Hot Marijke
25 april 2010, 11:32

Hij ziet al blauw van zijn tattoo's!

filosoof
25 april 2010, 11:33
Hoe ben jij eruit geraakt?Wie zegt je dat hij eruit geraakte? Iemand gooide zijn laptop er mee in.:twisted:

filosoof
25 april 2010, 11:34

-geen dronkaards
-geen druggebruikers
- Nog iets ?Monseigneur Vangheluwe?

Hot Marijke
25 april 2010, 11:34
:lol: Als je klanten hun penis in hun eigen reet beginnen steken, gaan de zaken achteruit gaan, hé HM !

Als klanten hun penis in hun eigen reet steken is dat auto-anale sex, een nieuwe fetish, nooit van gehoord?

den dinges
25 april 2010, 11:35
Want een regiment Vlaamse boerkens dat stoort je niet.

Voor zolang er geen filosofen tussen zitten is dat toch al een stuk minder erg vind ik.

den dinges
25 april 2010, 11:37
Ik doe niet "moeilijk", ik doe enkel geen dingen die ik niet wens te doen. Ik heb dan ook medelijden met meisjes die met vanalles gedwongen worden door een pooier, of dat nu een Arabische, Antwerpse of Hottentotse pooier is, dat maakt niets uit.

Heb jij uitvoerbare, legale voorstellen om met die pooiers korte metten te maken ? Hoe zouden we die mensen stokken in de wielen kunnen steken ? Hoe hen er toe te bewegen een andere " broodwinning " te zoeken want niet meer interressant ?

den dinges
25 april 2010, 11:39
Wie zegt je dat hij eruit geraakte? Iemand gooide zijn laptop er mee in.:twisted::lol: Goeike .
Toch vriendelijk mij mijn laptop te laten, danku.

Hot Marijke
25 april 2010, 11:42
[QUOTE=Hot Marijke;4712296]Hot Marijke vindt dat "ze" hun plaats moeten kennen.

Zoals negers schoenpoetsers zijn, Indianen nog steeds met pluimen lopen voor toeristen en Polen in het zwart schilderen? Dat laatste vooral vind ik ok, "Paint it black" van de Stones is één van mijn lievelingsnummers.

Laat ik het (nog eens) duidelijk maken: ik ben geen racist! Mijn kuisvrouw effectief Marokkaans en in Antwerpen had ik Marokkaanse vrienden, ik heb trouwens nog altijd een heel goeie Marokkaanse vriendin. Mijn kleermaker is een Turk, en ik ga ook al eens eten bij de Chinees en de Jap. Ik was al op vakantie in Egypte en ik ben dol op Kroatië. Dat is vriendschap, sympathie en alles wat je wil, maar dat wil niet zeggen dat ik er mee in bed wil kruipen!

den dinges
25 april 2010, 11:42
Als klanten hun penis in hun eigen reet steken is dat auto-anale sex, een nieuwe fetish, nooit van gehoord? Die moeten dan toch uitgerust zijn met een bijzonder lange penis, hé HM ? Iets voor zwarten mischien, die hebben toch zo een reputatie van overmaatse lullen te zijn, euh pardon hebben. Mischien is dat de verklaring dat je ze weigert ? Zo iemand zou wel eens blijvende schade aan de koekendoos kunnen toebrengen ? Of is die reputatie overroepen mischien ?

Hot Marijke
25 april 2010, 11:44
Tof !:-D Bedankt voor je openhartigheid, HM !
NB : Maar wie weet, mischien is de volgende klant wel zo een forumnummer, die van alle grappen maakt die jou niet aanstaan ? Hoe ga je dat nu kunnen weten ? Want dat staat niet op die mensen hun voorhoofd...getatoueerd .

Dan is dat zo hé. Het gebeurt zeer zelden dat ik kandidaat-klanten doorstuur maar ik hou aan mijn principes die je ondertussen al wel kent.

den dinges
25 april 2010, 11:46
Monseigneur Vangheluwe? Zou die wel geïnteresseerd zijn in volwassen vrouwen ?

Hot Marijke
25 april 2010, 11:47
OK! ik stuur ze wel door naar Knokke;-)

Als je het overleeft om ze door te sturen! Maar die mogen hier niet binnen: aan de grens van Knokke houdt onze graaf Lippens ze persoonlijk tegen!

Hot Marijke
25 april 2010, 11:48
Ik ben te jong om tijdens het vrijen een hartaanval te krijgen. Ik doe trouwens aan alpinisme ;-)

Ha, nu weet ik terug wat er gebeurd is! Toen je mij beklom en dat niet lukte ben je er echt van in de put geraakt!

Hot Marijke
25 april 2010, 11:49
De koning heeft dan ook een gouden wc-bril.

En kuist zijn ogen-kont af met briefjes van 500 euro!

Hot Marijke
25 april 2010, 11:50
Want een regiment Vlaamse boerkens dat stoort je niet.

Hela hoela, boerkens komen hier ook niet binnen! Die stuur ik direct terug naar hun akker waar hun koeien loeien.

Hot Marijke
25 april 2010, 11:56
Het lijkt wel zo, hé ? Maar nee, ik ga niet naar de hoeren. Ik geraak voorlopig nog gratis aan mijn trekken. Mischien als ik oud en gruwelijk lelijk geworden ben. Maar dan ga ik al zeker niet naar HM. Om daar gelijk een stuk vuil buiten gegooid te worden !?!
" Ouwe lelijkaard ! Gruwelijk monster ! Vuile marginaal met al uw tattoos !":lol:

Ja, trekken is inderdaad gratis. Noteer ook dat als ik met iemand niet intiem wens te zijn, ik dat altijd op een beleefde manier duidelijk maak. Ik verlaag mij niet tot schelden.

Hot Marijke
25 april 2010, 11:59
Wie zegt je dat hij eruit geraakte? Iemand gooide zijn laptop er mee in.:twisted:

Je hebt gelijk! Ik vond zijn commentaren al laag-bij-de-gronds. Maar dat ze van onder de grond kwamen had ik niet bij stilgestaan!

Hot Marijke
25 april 2010, 12:00
Voor zolang er geen filosofen tussen zitten is dat toch al een stuk minder erg vind ik.

Ik krijg hier wel filosofen hoor! Je moest eens weten hoeveel diepgaande gesprekken ik voer.

Hot Marijke
25 april 2010, 12:01
Monseigneur Vangheluwe?

Nee want die is schijnGeilig.

Hot Marijke
25 april 2010, 12:03
Heb jij uitvoerbare, legale voorstellen om met die pooiers korte metten te maken ? Hoe zouden we die mensen stokken in de wielen kunnen steken ? Hoe hen er toe te bewegen een andere " broodwinning " te zoeken want niet meer interressant ?

Nultolerantie! De vreemdelingen op the plain zetten en die van hier den bak in!

Hot Marijke
25 april 2010, 12:14
Die moeten dan toch uitgerust zijn met een bijzonder lange penis, hé HM ? Iets voor zwarten mischien, die hebben toch zo een reputatie van overmaatse lullen te zijn, euh pardon hebben. Mischien is dat de verklaring dat je ze weigert ? Zo iemand zou wel eens blijvende schade aan de koekendoos kunnen toebrengen ? Of is die reputatie overroepen mischien ?

In zover ik al alle kleuren en rassen heb gezien, ik doe aan naturisme, remember, is het mij nog nooit opgevallen of zwarten grotere lullen hebben. ook al omdat de grootte mij totaal niet interesseert. Maar dat is hoegenaamd de reden niet dat ik geen vreemdelingen ontvang, ik dacht dat ik me daarover toch wel duidelijk heb uitgesproken. Trouwens al dat gelul over lullen is zo zielig.

Vele mannen hebben blijkbaar een porno-trauma. Als ze die filmkes zien waarin (meestal) negers zitten te zwaaien met een 35-er krijgen ze complexen en krimpt hunne charel ineen tot smurfen-proporties. Zelfs dan, niet panikeren jongens! Al vanaf 12 cm kun je een vrouw voldoen en al de rest is prietpraat van charlatans die penisvergrotingen proberen aan te smeren.

den dinges
25 april 2010, 12:15
Ik krijg hier wel filosofen hoor! Je moest eens weten hoeveel diepgaande gesprekken ik voer.

Diepgaande ? Kan ik inkomen.
Gesprekken ?...hum...

den dinges
25 april 2010, 12:16
Je hebt gelijk! Ik vond zijn commentaren al laag-bij-de-gronds. Maar dat ze van onder de grond kwamen had ik niet bij stilgestaan!

Euh. HM, ik ben alpinist, géén speleoloog:-)

den dinges
25 april 2010, 12:17

-geen dronkaards
-geen druggebruikers
- Nog iets ?

+ boerkens dus ? Die mogen OOK niet binnen.

Hot Marijke
25 april 2010, 12:20
Diepgaande ? Kan ik inkomen.
Gesprekken ?...hum...

De relativiteitstheorie van Einstein, de archetypes van Jung, de dromenduiding van Freud, het periodiek systeem van Mendeljev, de hopeloosheid van Leterme, dat zijn nog de simpelste conversaties!

Hot Marijke
25 april 2010, 12:22
Euh. HM, ik ben alpinist, géén speleoloog:-)

Hela, je weet toch wel dat er een traversée naar mij genoemd is? Ik zwans niet, kijk maar eens hier:
http://www.hotmarijke.be/famous.asp?taal=nl

Hot Marijke
25 april 2010, 12:23
+ boerkens dus ? Die mogen OOK niet binnen.

Als ze hun koe, geit en varken achterlaten op de parking van den Aldi zal ik er nog eens over nadenken.

Hot Marijke
25 april 2010, 12:37
Mannekes, ik ga even couscous eten, tot straks!

nubian
25 april 2010, 13:04

Bonne appetit, ik ga binnen een uurtje naar BBQ a la marocain!:cheer:

den dinges
25 april 2010, 14:18

Ha, van de vreemdelingen hun eten ben je toch niet vies ! Da's een begin, hé : liefde gaat door de maag !

den dinges
25 april 2010, 14:19
In zover ik al alle kleuren en rassen heb gezien, ik doe aan naturisme, remember, is het mij nog nooit opgevallen of zwarten grotere lullen hebben. ook al omdat de grootte mij totaal niet interesseert. Maar dat is hoegenaamd de reden niet dat ik geen vreemdelingen ontvang, ik dacht dat ik me daarover toch wel duidelijk heb uitgesproken. Trouwens al dat gelul over lullen is zo zielig.

Vele mannen hebben blijkbaar een porno-trauma. Als ze die filmkes zien waarin (meestal) negers zitten te zwaaien met een 35-er krijgen ze complexen en krimpt hunne charel ineen tot smurfen-proporties. Zelfs dan, niet panikeren jongens! Al vanaf 12 cm kun je een vrouw voldoen en al de rest is prietpraat van charlatans die penisvergrotingen proberen aan te smeren.

Beter ne kleine moedige dan ne grote lamzak :-)

den dinges
25 april 2010, 14:21
Nultolerantie! De vreemdelingen op the plain zetten en die van hier den bak in!

Hoeveel straf staat er op proxenetisme ? Want voor minder dan 3 jaar moet je de straf niet uitzitten wegens " geen plaats meer " .
En met een enkelband kun je nog steeds vrouwen aftoekken.

den dinges
25 april 2010, 14:23
De relativiteitstheorie van Einstein, de archetypes van Jung, de dromenduiding van Freud, het periodiek systeem van Mendeljev, de hopeloosheid van Leterme, dat zijn nog de simpelste conversaties!

Blijft de compteur draaien tijdens die gesprekken ?

Hot Marijke
25 april 2010, 16:00
Hoeveel straf staat er op proxenetisme ? Want voor minder dan 3 jaar moet je de straf niet uitzitten wegens " geen plaats meer " .
En met een enkelband kun je nog steeds vrouwen aftoekken.

Ik denk dat deze discussie niet thuis hoort onder "koetjes en kalfjes."

Hot Marijke
25 april 2010, 16:00
Blijft de compteur draaien tijdens die gesprekken ?

Wat dacht je?

Henri1
26 april 2010, 07:35
Al bevallen ? :roll:

Hot Marijke
26 april 2010, 07:38
Al bevallen ? :roll:

Nog niet Henri, het kan voor elke dag zijn. Maar wees gerust, ik zal het hier melden zodra het zo ver is.

Firestone
30 april 2010, 07:10
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Adam !!!

vlijmscherp
30 april 2010, 07:15
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Adam !!!

hoe weet jij dat, ben je naar haar site gaan kijken? 8O

Firestone
30 april 2010, 07:17
hoe weet jij dat, ben je naar haar site gaan kijken? 8O:lol:

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=G022PLFJD&subsection=5

nubian
30 april 2010, 07:18
Gefeliciteerd met uw klein boeleke!:cheer:

Hot Marijke
30 april 2010, 07:20
Adam, geboren op 29 april om 15 u 45, 3.600 kg, 54 cm.

Hartelijk dank voor jullie gelukwensen!

vlijmscherp
30 april 2010, 07:21
proficiat! :cheer:

lombas
30 april 2010, 08:15
Sjatsig. :-)

Gefeliciteerd!

backfire
30 april 2010, 08:38
:thumbsup:

Proficiat met je zoon!

(mooie tattoo op je arm, overigens ;-))

parcifal
30 april 2010, 09:13
Hot Marijke baart 'goddelijke' zoon Adam

De bekende prostituee Hot Marijke is bevallen van heer eerste zoontje, Adam. 'Mijn man Paul is mijn god en Adam is in de Bijbel de zoon van God. Vandaar die naam.'

Allez proficiat met Hot Adam. :)
Trouwens om u even toch te informeren : Adam is niet de zoon van God in de Bijbel, dat was Jezus. Toch een belangrijk, wat zeg ik, cruciaal onderscheid. ;)

backfire
30 april 2010, 09:42
Trouwens om u even toch te informeren : Adam is niet de zoon van God in de Bijbel, dat was Jezus. Toch een belangrijk, wat zeg ik, cruciaal onderscheid. ;)

We zijn allemaal kinderen van God ;-)

Noorman
30 april 2010, 15:15

Van harte gefeliciteerd!

Noorman

garfield
30 april 2010, 17:38
:cheer: proficiat aan de trotse ouders :cheer:

Zucht
30 april 2010, 18:01
:cheer: Gefeliciteerd ! :clapping:

Jaani_Dushman
30 april 2010, 19:04
Proficiat met de flinke knaap!

Henri1
1 mei 2010, 00:24

Wow proficiat !!!

En dan nog ne Adam, de eerste man op Aarde van de Kristelijke tijdrekening.

Geniet ervan :-)

Svennies
1 mei 2010, 01:15

Proficiat alvast,en zo te zien is het al een stevige jongen ;-)......

En zoals Henri hierboven zegt..Geniet ervan...;-)

filosoof
26 juni 2010, 21:46
Trouwens om u even toch te informeren : Adam is niet de zoon van God in de Bijbel, dat was Jezus. Toch een belangrijk, wat zeg ik, cruciaal onderscheid. ;) 8O Pinnokkio was niet de zoon van Gepetto? :-(

Herr Flick
28 juni 2010, 07:50
8O Pinnokkio was niet de zoon van Gepetto? :-(

Jezus was niet van Jozef he Filo, ...

;-)

Dronkoers
25 november 2010, 14:49
Ben jij trouwens al eens overvallen (of een poging tot) geweest door een "klant"?

Dronkoers
25 november 2010, 14:58
Eigenlijk wou ik een andere vraag stellen, maar weet niet meer wat :-(

kameleon
25 november 2010, 15:01
Ben jij omkoopbaar met Fortis-aandelen ?

(ik wou eigenlijk een andere vraag stellen)

Hot Marijke
25 november 2010, 15:03
Ben jij trouwens al eens overvallen (of een poging tot) geweest door een "klant"?

Nee.

Hot Marijke
25 november 2010, 15:03
Ben jij omkoopbaar met Fortis-aandelen ?

(ik wou eigenlijk een andere vraag stellen)

Ik ben niet omkoopbaar. Stel je andere vraag maar.

Dronkoers
25 november 2010, 15:28
Nu ben ik al een hele tijd op uw website aan het rondneuzen in de hoop dat die vraag me te binnen schiet, maar helaas...
Toch is er mij iets anders opgevallen:
namelijk dat je voor eender welke dienst die je aanbiedt, telefonisch moet afspreken (sms en onbekende dingen worden niet beantwoord, overigens niet onterecht trouwens).
Maar hoe moeten mensen met telefoonangst u dan bereiken? Je zult ervan verschieten hoeveel dit er eigenlijk hebben ze :o)
Je kunt ook e-mails sturen heb ik gezien, maar er staat nergens bij dat je op die manier kunt afspreken, en aangezien ik soms "ENKEL telefonisch..." lees, veronderstel ik dat afspreken via e-mail dus gewoonweg niet gaat.

Amai, wat een vraag :-D

kameleon
25 november 2010, 15:33
Telefoonangst, is dat zoiets als Hot Marijke die je opbelt, je vrouw neemt op en smijt daarna de telefoon naar je hoofd ?
Het zal toen ergens geweest zijn dat ik die Fortis-aandelen gekocht heb

Dronkoers
25 november 2010, 15:36
Telefoonangst, is dat zoiets als Hot Marijke die je opbelt, je vrouw neemt op en smijt daarna de telefoon naar je hoofd ?

:lol:

Gij hebt er duidelijk geen last van eh :-D
Ik heb het over mensen die stotteren, zweten, zenuwen door de keel gieren, dichtklappen enzo als ze aan de telefoon komen om met een vreemde persoon te telefoneren ;-)
Voor hetzelfde geld denkt ze dat ze te maken heeft met een idioot, of een klein kind eh :-)

Dronkoers
25 november 2010, 16:24
Ok na mijn bevalling rij ik met mijn boeleke naar de Gambrinus en drink ik een Pannepot, beloofd!

Je staat bekend om al uw beloftes na te komen. Wat vond je dus van Pannepot? ;-)

Hot Marijke
25 november 2010, 16:35
Nu ben ik al een hele tijd op uw website aan het rondneuzen in de hoop dat die vraag me te binnen schiet, maar helaas...
Toch is er mij iets anders opgevallen:
namelijk dat je voor eender welke dienst die je aanbiedt, telefonisch moet afspreken (sms en onbekende dingen worden niet beantwoord, overigens niet onterecht trouwens).
Maar hoe moeten mensen met telefoonangst u dan bereiken? Je zult ervan verschieten hoeveel dit er eigenlijk hebben ze :o)
Je kunt ook e-mails sturen heb ik gezien, maar er staat nergens bij dat je op die manier kunt afspreken, en aangezien ik soms "ENKEL telefonisch..." lees, veronderstel ik dat afspreken via e-mail dus gewoonweg niet gaat.

Amai, wat een vraag :-D

Je kan mailen en dan antwoord ik wel, maar effectief afspreken kan enkel telefonisch en mét nummerherkenning. Simpelweg omdat er té veel fakers zijn. Daag je na een afspraak niet op, dan zwier ik je op mijn fakerslijst.

Erg als je telefoonfangst hebt, dan kan ik je echter enkel aanraden om er een therapie voor te volgen en als je geslaagd bent, mij te bellen voor een afspraak.

Hot Marijke
25 november 2010, 16:37

Ik bel NOOIT geen klanten op. Je verwart me met een ander meisje van plezier.

Hot Marijke
25 november 2010, 16:39
Je staat bekend om al uw beloftes na te komen. Wat vond je dus van Pannepot? ;-)

Heel lekker, bedankt voor de tip! Maar de laatste tijd drink ik infeite enkel nog witte wijn (Chablis, Pouilly Fumée enzo) en Champagne (Dom Perignon). Met mate, uiteraard.

Dronkoers
25 november 2010, 16:44
Heel lekker, bedankt voor de tip! Maar de laatste tijd drink ik infeite enkel nog witte wijn (Chablis, Pouilly Fumée enzo) en Champagne (Dom Perignon). Met mate, uiteraard.

Mijn tip was het niet (Txiki stelde dit voor dacht ik), maar toch graag gedaan ;-)

Nu we toch (terug) over drank bezig zijn:
Ken jij veel over witte wijn? Ben je nieuwschierig als je een onbekend merk tegenkomt? Ga je liever voor het zekere en drink je (met mate uiteraard :-) ) enkel bekende (en/of dure) merken? Ooit gedacht om een cursus sommelier te volgen?

Ratatosk
25 november 2010, 16:45
Ge zegt dat ge ni poept zonder ne ruubberke maar op uw filmkes zit ge te poepen zonder ne rubberke.

Hoe verklaart ge dat?

Dronkoers
25 november 2010, 16:50
Stel: Je ontvangt iemand, perfect hyigiënisch in orde en mag toch gezien worden, betaalt je perfect zoals afgesproken, maar voor jullie er aan beginnen zegt die mens bijvoorbeeld: "Ken je me? Ik ben Ratatosk van politics."
Zou je dan op dat moment kunnen negeren wat die hier allemaal getypt heeft? :-D

Ratatosk
25 november 2010, 16:51
Stel: Je ontvangt iemand, perfect hyigiënisch in orde en mag toch gezien worden, betaalt je perfect zoals afgesproken, maar voor jullie er aan beginnen zegt die mens bijvoorbeeld: "Ken je me? Ik ben Ratatosk van politics."

KIEKEBOE!!!!

:lol:

Hot Marijke
25 november 2010, 16:54
Mijn tip was het niet (Txiki stelde dit voor dacht ik), maar toch graag gedaan ;-)

Nu we toch (terug) over drank bezig zijn:
Ken jij veel over witte wijn? Ben je nieuwschierig als je een onbekend merk tegenkomt? Ga je liever voor het zekere en drink je (met mate uiteraard :-) ) enkel bekende (en/of dure) merken? Ooit gedacht om een cursus sommelier te volgen?

Haha daar heb ik geen tijd voor. Ik ga wel in op de (wijn)voorstellen van de sommeliers in de restaurants waar ik naar toega, dat wel.

Hot Marijke
25 november 2010, 16:55
Ge zegt dat ge ni poept zonder ne ruubberke maar op uw filmkes zit ge te poepen zonder ne rubberke.

Hoe verklaart ge dat?

Dan moet je mijn filmkes nog eens héél goed bekijken: ik neuk altijd MET CONDOOM.

duveltje382
25 november 2010, 16:57
Ben jij wel heel echt:?

Hot Marijke
25 november 2010, 16:57

Uiteraard! Ieder zijn mening en ik vermoed dat hij niet naar mij komt om politieke discussies te voeren.

Hot Marijke
25 november 2010, 16:58
Ben jij wel heel echt:?

Wat bedoel je met "heel echt"?

Dronkoers
25 november 2010, 17:04
Haha daar heb ik geen tijd voor. Ik ga wel in op de (wijn)voorstellen van de sommeliers in de restaurants waar ik naar toega, dat wel.

Heb je ergens dan ook interesse in een beer and food pairing-restaurant?

Om een voorbeeld te geven van zo'n restaurant: Beste Vlaamse restaurant beer and food pairing: Chef's Table (http://www.chefstable.be)

Dronkoers
25 november 2010, 17:06
Dan moet je mijn filmkes nog eens héél goed bekijken: ik neuk altijd MET CONDOOM.

Behalve met je man :-D
Hey, ik lees uw blogs eh :mrgreen:

duveltje382
Wat bedoel je met "heel echt"?
Wij stellen normaal hier de vragen Marijke :oops:

Hot Marijke
Heb je ergens dan ook interesse in een beer and food pairing-restaurant?

Om een voorbeeld te geven van zo'n restaurant: Beste Vlaamse restaurant beer and food pairing: Chef's Table (http://www.chefstable.be)

Ziet er heel mooi uit, is niet ver van 't Rozenhofke. Maar waarom stel je mij die vraag?

duveltje382
25 november 2010, 17:07

viespeuk :-P

Dronkoers
25 november 2010, 17:07
Uiteraard! Iedere zijn mening en ik vermoed dat hij niet naar mij komt om politieke discussies te voeren.

Dus ik veronderstel dat uw antwoord dan iets gaat zijn van "Ja en dan?", of wordt dat gewoon genegeerd dan? ;-)

Hot Marijke
25 november 2010, 17:08
Wij stellen normaal hier de vragen Marijke :oops:

Als je daarmee bedoelt of ik de enige echte Hot Marijke ben, ja, die ben ik.

Hot Marijke
25 november 2010, 17:09

Leuk om te horen. Juist, met mijn man uiteraard niet, jij wel met je vrouw, als je een hebt?

Dronkoers
Ziet er heel mooi uit, is niet ver van 't Rozenhofke. Maar waarom stel je mij die vraag?

Gewoon uit interesse. Ik lees bijna overal dat je graag op restaurant gaat met een goed wijntje. Dus dacht ik, waarom zou ze dan niet van een goed bierrestaurant kunnen houden? Okee, en een beetje de biercultuur promoten :-D

Ratatosk
Hoe ver mag een klant gaan ivm zijn of haar wensen?

Ratatosk
25 november 2010, 17:10
Gewoon uit interesse. Ik lees bijna overal dat je graag op restaurant gaat met een goed wijntje. Dus dacht ik, waarom zou ze dan niet van een goed bierrestaurant kunnen houden? Okee, en een beetje de biercultuur promoten :-D

Kunt nog altijd witte wijn van de Aldi halen en Hot Marijke thuis uitnodigen voor degustatie.

Hot Marijke
25 november 2010, 17:10
Dus ik veronderstel dat uw antwoord dan iets gaat zijn van "Ja en dan?", of wordt dat gewoon genegeerd dan? ;-)

Hangt ervan af hoe hij het vertelt. Kan best een leuk gesprekje worden.

Dronkoers
25 november 2010, 17:11
viespeuk :-P

Je zult er van versteld staan: maar er staat meer dan enkel seks zenne ;-)

Hot Marijke
25 november 2010, 17:11

Ik drink momenteel geen bier en Burcht is wel een eindje van Knokke.

Hot Marijke
25 november 2010, 17:12
Hoe ver mag een klant gaan ivm zijn of haar wensen?

Ik doe wat er op mijn site vermeld staat. Alles wat niet vermeld is doe ik niet.

Ratatosk
25 november 2010, 17:13
Ik doe wat er op mijn site vermeld staat. Alles wat niet vermeld is doe ik niet.

Dus ik als Dolfke en Gij als Evake da gaat niet?

Hot Marijke
25 november 2010, 17:13
Kunt nog altijd witte wijn van de Aldi halen en Hot Marijke thuis uitnodigen voor degustatie.

Ik doe geen escort. Wat betreft de witte wijn van den Aldi, ze hebben daar hele goeie.

Hot Marijke
25 november 2010, 17:14
Dus ik als Dolfke en Gij als Evake da gaat niet?

Ik doe inderdaad geen rollenspelen. En het einde van dat spel was niet zo gezellig dacht ik.

Hot Marijke
25 november 2010, 17:15
Je zult er van versteld staan: maar er staat meer dan enkel seks zenne ;-)

Absoluut juist.

Ratatosk
25 november 2010, 17:15
Nu een serieus vraagske.

Hoe lang gaat ge in de sector blijven?

Dronkoers
25 november 2010, 17:16
Leuk om te horen. Juist, met mijn man uiteraard niet, jij wel met je vrouw, als je een hebt?

'k Ben een gelukkig vrijgezel, maar indertijd, met mijn exvriendinnen waarmee ik in bed ben gedoken had ik altijd een aan ja (buiten de drunkfucks :oops: ) .
Gewoon omdat ik absoluut geen kinderen wil hebben.
Voor de rest is het uw FVDW-schap hier eh :-D

Hot Marijke
25 november 2010, 17:16
Een kleine opmerking, ik was wel forummer van de week ergens in april. Waarom dan deze opflakkering van belangstelling?

Hot Marijke
25 november 2010, 17:17
'k Ben een gelukkig vrijgezel, maar indertijd, met mijn exvriendinnen waarmee ik in bed ben gedoken had ik altijd een aan ja (buiten de drunkfucks :oops: ) .

Groot gelijk. FVDW was ik wel in april hé.

Ratatosk
25 november 2010, 17:18

Ik neuk alleen maar in relaties.

Ze beginnen wanneer de poes slikt en eindigen wanneerde poes vol is.

duveltje382
25 november 2010, 17:19
Een kleine opmerking, ik was wel forummer van de week ergens in april. Waarom dan deze opflakkering van belangstelling?
blijft hot :-P

Ratatosk
25 november 2010, 17:19
Groot gelijk. FVDW was ik wel in april hé.

We hebben een klantenkaart.

Dronkoers
25 november 2010, 17:20
Ik drink momenteel geen bier en Burcht is wel een eindje van Knokke.

Chef's Table was nu gewoon een voorbeeld. Er bestaan wel meer van zulke restaurants :-)
Voor de rest vind ik het jammer dat je het zelfs geen kans wil geven :-(
Of begrijp ik het verkeerd?

Dronkoers
25 november 2010, 17:23

Omdat ik gisteren me iets afvroeg over u ( 'k weet trouwens nog altijd niet wat) en dacht: 'k zal het eens in haar fvdw-sessie vragen. De rest volgt dus blijkbaar :-)

Vind je het soms vervelend? ;-)

Hot Marijke
We hebben een klantenkaart.

De enige kaart die je bij mij kunt verdienen is een vrijbewijs als je mijn vrijschool hebt gevolgd.

Dronkoers

:-D

Hot Marijke
25 november 2010, 17:24
Omdat ik gisteren me iets afvroeg over u ( 'k weet trouwens nog altijd niet wat) en dacht: 'k zal het eens in haar fvdw-sessie vragen. De rest volgt dus blijkbaar :-)

Vind je het soms vervelend? ;-)

Nee hoor, maar ik neem aan dat dat jouw bierrestaurant is of wat?

Hot Marijke
25 november 2010, 17:24

Nobele ridder ben jij.

Hot Marijke
25 november 2010, 17:27
Nu een serieus vraagske.

Hoe lang gaat ge in de sector blijven?

Tot mijn laatste gil.

Dronkoers
25 november 2010, 17:30

Verdoerie, nu vind ik die lijst natuurlijk niet meer :-D
Maar kan het zijn dat er bij de mogelijkheden bij "intiem" minder op staat dan bij uw seksuele interesses?

Dronkoers
25 november 2010, 17:31
Nee hoor, maar ik neem aan dat dat jouw bierrestaurant is of wat?

Oeh, neenee, helemaal niet, ik ken zelfs de eigenaars niet.
Dat restaurant kwam gewoon in mij op omdat die simpelweg de 4de award gewonnen heeft een paar maand geleden :-)

Dankzij u weet ik nu wel dat het niet ver van't Rozenhof is, waarvoor dank trouwens :-)

kameleon
25 november 2010, 17:35
Ah zo, nog liefhebbers van bloemen blijkbaar.
Sneeuwklokjes, krokusjes en narcissen mag je deze maand nog planten.
Uitzonderlijk zou ik nog december nemen.

Dronkoers
25 november 2010, 17:37
Ah zo, nog liefhebbers van bloemen blijkbaar.
Sneeuwklokjes, krokusjes en narcissen mag je deze maand nog planten.
Uitzonderlijk zou ik nog december nemen.

En voor de Japanse tinten ga ik naar de Riethoeve ;-)

kameleon
25 november 2010, 17:40
Als ze maar geld uit uw zakken kunnen troggelen.

duveltje382
25 november 2010, 17:44
Marijke,wat is nu juist,Hot zijn?:roll:

Dronkoers
25 november 2010, 17:48
Is een 63-uren-week (9 uur-7dagen/week) niet zwaar?
Heb je al overuren gedaan?

Hot Marijke
25 november 2010, 18:33
Verdoerie, nu vind ik die lijst natuurlijk niet meer :-D
Maar kan het zijn dat er bij de mogelijkheden bij "intiem" minder op staat dan bij uw seksuele interesses?

Ik neem aan dat je mijn sexuele interesses in mijn privé-sfeer bedoelt? Tja, die zijn privé voor iets hé.

Hot Marijke
25 november 2010, 18:34
Oeh, neenee, helemaal niet, ik ken zelfs de eigenaars niet.
Dat restaurant kwam gewoon in mij op omdat die simpelweg de 4de award gewonnen heeft een paar maand geleden :-)

Dankzij u weet ik nu wel dat het niet ver van't Rozenhof is, waarvoor dank trouwens :-)

Graag gedaan. Noteer wel dat ik er nooit als klant ben gekomen, nergens trouwens.

Hot Marijke
25 november 2010, 18:37
Marijke,wat is nu juist,Hot zijn?:roll:

Hot heeft verschillende betekenissen. Hot in de sexuele zin, Hot in de zin van in (the picture) zijn, Hot in de zin van bekend zijn enzovoort.

Nr.10
25 november 2010, 18:37
Dat is een heel moeilijke vraag. Er zijn zo veel interessante historische figuren. Toch zou ik zeggen: Marilyn Monroe. En dan zou ik haar vragen wat er nu allemaal van waar was met die Kennedy's en, als ze het tenminste heeft beseft, hoe ze echt aan haar einde gekomen is.
Van Marilyn Monroe weten we dat ze heel belezen was.
En dat ze doordrenkt was van melancholie.
(dat zou blijken uit haar aantekeningen: 'ik ben alleen')

I am alone:
As a rising star in the early 1950s, she wrote verses about her solitude. "I am alone. I am always alone, whatever happens ..." In another poem, she writes: "How I would like to be dead, absolutely non-existent."
bron (http://www.theaustralian.com.au/news/arts/marilyn-monroe-reveals-fear-of-losing-mind-in-writings-to-be-published-for-first-time/story-e6frg8pf-1225932757719)
Ben jij doordrenkt van melancholie?
En ben je belezen?
Wat denk je ervan om tegelijk omringd te zijn door zoveel aandacht en je toch alleen te voelen?

Hot Marijke
25 november 2010, 18:39
Is een 63-uren-week (9 uur-7dagen/week) niet zwaar?
Heb je al overuren gedaan?

Het is niet omdat ik al die uren beschikbaar ben dat ik dan ook effectief met een van mijn activiteiten bezig ben. Het gebeurt dat ik iets doe buiten mijn normale werkuren jaja.

Dronkoers
25 november 2010, 18:42
Ik neem aan dat je mijn sexuele interesses in mijn privé-sfeer bedoelt? Tja, die zijn privé voor iets hé.
Oh, dat kan. Zoals ik zei: Ik vind het niet meer.
Graag gedaan. Noteer wel dat ik er nooit als klant ben gekomen, nergens trouwens.

Zou je u soms schamen moest het wel zo zijn? ;-)

Hot Marijke
25 november 2010, 18:46
Van Marilyn Monroe weten we dat ze heel belezen was.
En dat ze doordrenkt was van melancholie.
(dat zou blijken uit haar aantekeningen: 'ik ben alleen')

I am alone:

Ben jij doordrenkt van melancholie?
En ben je belezen?
Wat denk je ervan om tegelijk omringd te zijn door zoveel aandacht en je toch alleen te voelen?

Het is niet omdat ik een fan ben van Marilyn dat ik in alle facetten op haar lijk. Ik bewonder haar geweldige talent en persoonlijkheid. Maar ikzelf ben zeker niet melancholisch, ik ben altijd goed gezind en optimistisch, een echte levensgenieter.

Ik ben belezen en zeer leergierig op verschillende terreinen. Ik vind dat je nooit genoeg kan weten en er over nadenken om nieuwe inzichten te verwerven.

Pff, al die aandacht is relatief hé. Ik leef hier in Knokke, niet in Hollywood. Ik word uiteraard herkend maar dat zijn altijd heel positieve gebeurtenissen. Ik voel me dus zeker niet verdomd alleen.

Hot Marijke
25 november 2010, 18:47
Zou je u soms schamen moest het wel zo zijn? ;-)

Klant in een koppelclub? Het gaat niet over schaamte, maar dat is niet echt mijn stijl. Bovendien word ik overal herkend. Optredens doe ik er wel eens, maar dat is natuurlijk iets heel anders.

Dronkoers
25 november 2010, 18:54
Hou jij trouwens uw fakerslijst nog bij, of is het echt al van maart geleden dat er zich iemand aan bezondigde?

duveltje382
25 november 2010, 19:07
Moet dronkoers een lief zoeken?:roll:

Dronkoers
25 november 2010, 19:11
Moet dronkoers een lief zoeken?:roll:

Seg Duveltje, zie ik nu hier uw naam staan op haar fakerslijst? :twisted:

Nr.10
25 november 2010, 19:28
Het is niet omdat ik een fan ben van Marilyn dat ik in alle facetten op haar lijk. Ik bewonder haar geweldige talent en persoonlijkheid. Maar ikzelf ben zeker niet melancholisch, ik ben altijd goed gezind en optimistisch, een echte levensgenieter.

Ik ben belezen en zeer leergierig op verschillende terreinen. Ik vind dat je nooit genoeg kan weten en er over nadenken om nieuwe inzichten te verwerven.

Pff, al die aandacht is relatief hé. Ik leef hier in Knokke, niet in Hollywood. Ik word uiteraard herkend maar dat zijn altijd heel positieve gebeurtenissen. Ik voel me dus zeker niet verdomd alleen.
In verband met

I am alone:

Hier (http://www.care2.com/greenliving/overcoming-loneliness.html) staat goed omschreven waar Marilyn Monroe het moeilijk mee had.

duveltje382
25 november 2010, 19:32
Hot heeft verschillende betekenissen. Hot in de sexuele zin, Hot in de zin van in (the picture) zijn, Hot in de zin van bekend zijn enzovoort.

Dus ook erg lief zijn,want ik weet dat je dat echt waar bent !!!!;-)

Hot Marijke
25 november 2010, 19:32
Hou jij trouwens uw fakerslijst nog bij, of is het echt al van maart geleden dat er zich iemand aan bezondigde?

Yep! Ze hebben blijkbaar hun les geleerd.

hurricane
25 november 2010, 19:33
Ah, deze draad loopt nog steeds, zie ik !
Mogen we nog vragen stellen ? ;-)

Dronkoers
25 november 2010, 19:35
Ah, deze draad loopt nog steeds, zie ik !
Mogen we nog vragen stellen ? ;-)

Gewoon doen :mrgreen:

hurricane
25 november 2010, 19:37
Gewoon doen :mrgreen:

Ah ok :-)
Marijke, 'stel' dat een klant vraagt of hij mag filmen of foto's mag nemen. Laat je dat toe ?

Hot Marijke
25 november 2010, 19:37
Dus ook erg lief zijn,want ik weet dat je dat echt waar bent !!!!;-)

Ik ben lief, hoe jij dat weet is me een raadsel. "Hot" heeft echter niets met lief te maken. Er zijn vele vrouwen Hot in alle mogelijke betekenissen maar evenzeer kunnen het bitchen zijn.

Pericles
25 november 2010, 19:38
Mijn vrouw heeft niet altijd goesting als ik goesting heb.
Wat doe ik daaraan ?

PS: zou een taart bakken helpen ?

hurricane
25 november 2010, 19:39
Wat doe ik daaraan ?

Een romantisch etentje doet wonderen. En af en toe een ouderwets bloemetje.

Hot Marijke
25 november 2010, 19:40
Ah ok :-)
Marijke, 'stel' dat een klant vraagt of hij mag filmen of foto's mag nemen. Laat je dat toe ?

Nee, absoluut niet. Foto's en films worden enkel gemaakt door mijn man voor mijn site en door fotografen van magazines & kranten voor reportages.

Dronkoers
25 november 2010, 19:40
Weet je al wanneer uw "bezinning" door gaat gaan?

hurricane
25 november 2010, 19:41
Nee, absoluut niet. Foto's en films worden enkel gemaakt door mijn man voor mijn site en door fotografen van magazines & kranten voor reportages.

Ah okee :-)
Ik las ergens dat je ook koppels ontvangt.
Ben je dan bi ?

Hot Marijke
25 november 2010, 19:41
Wat doe ik daaraan ?

Dit is meer een vraag voor trutje Goedele, maar ok.

Eerder een lekker fles Champagne en een mooie sexy tanga als kado. Weet het me te vertellen! Maar nu ga ik eten, tot morgen!

Pericles
25 november 2010, 19:42
Een romantisch etentje doet wonderen. En af en toe een ouderwets bloemetje.

Ik vroeg het aan de experte (Marijke) hé Hurricaine. :-D

duveltje382
25 november 2010, 19:45
Ik ben lief, hoe jij dat weet is me een raadsel. "Hot" heeft echter niets met lief te maken. Er zijn vele vrouwen Hot in alle mogelijke betekenissen maar evenzeer kunnen het bitchen zijn.
Vrouwen die hier mee posten zijn gewoon lief,jij moet hier niet zitten hé,nee
Je bent gewoon betrokken met Uw medeforummers !!!
Dus dik ok ;-)

LiberaalNL
25 november 2010, 19:46
Een directe vraag. Met welke forummer zou je het liefst de lakens delen? Stel je voor dat hij/zij een klant is.

Hot Marijke
26 november 2010, 05:04
Weet je al wanneer uw "bezinning" door gaat gaan?

Nee, nog niet, maar wees gerust, ik vermeld dat tijdig op mijn site.

Hot Marijke
26 november 2010, 05:05
Ah okee :-)
Ik las ergens dat je ook koppels ontvangt.
Ben je dan bi ?

Ik ben 100 % bi, dat staat trouwens in mijn bio op mijn site.

Hot Marijke
26 november 2010, 05:09
Een directe vraag. Met welke forummer zou je het liefst de lakens delen? Stel je voor dat hij/zij een klant is.

Misschien is dat al gebeurd hé? Ik kan echter totaal niet inschatten met welke forummer ik dat het liefst zou doen. Je zou denken met eentje die een gelijklopende mening heeft, maar dat hoeft helemaal niet. Het kan best dat er meer vonken zijn met iemand waarmee ik zwaar in discussie lig. Who knows?

Dronkoers
19 maart 2011, 22:10
Heb jij een dagticket voor Graspop?

Gebruik je ook abonnementen zoals 10-beurtenkaarten?

Derk de Tweede
3 april 2011, 14:48
Oh Marijke toch.
Laat de natuur zijn gang gaan.

http://static.skynetblogs.be/media/159298/dyn008_original_400_300_jpeg_2672668_450452169402f ac75c8e0b318fafffdc.jpg

Trixie
3 april 2011, 20:23
Ik heb hier toch een vraagje hoor. Ik ben hier nog niet lang "aanwezig" maar stel vast dat alle vragen aan Marijke over haar beroep gaan. Bij alle andere FVDW worden er algemene vragen gesteld, aan Marijke steeds weer, tot vervelens toe over haar beroep. Waarom? Ik zou heel andere vragen stellen aan Marijke hoor. Dus, bij deze, Marijke: wat is jouw lievelingskleur? Wat eet je graag? Favoriete muziek? Wat vind je van onze koning, en van Prins Filip? Van prins Laurent? ('k zal hier ongetwijfeld van sommige mannen commentaar op krijgen maar dat is dan maar zo). Ik ben evenals Marijke een vrouw en vind het wel een beetje "ongehoord" dat ze hier telkens weer uitgehoord wordt , steeds en altijd over hetzelfde. Zij is zoveel meer en beschikt zoals iedereen ongetwijfeld over verschillende kwaliteiten. Waarom gaat het hier alleen over sex? (En neen heren, ik ben zeker GEEN tante nonneke!)

lombas
3 april 2011, 20:44
Waarom gaat het hier alleen over sex? (En neen heren, ik ben zeker GEEN tante nonneke!)

Zij presenteert zich hier vooral met haar beroepsachtergrond én daarnaast een uitgesproken bepaalde politieke richting.

Het is logisch dat de meeste vragen over die twee thema's gaan.

Aan een filosoof ga ik ook niet meteen zijn mening over bio-agricultuur in Cabinda vragen.

Trixie
3 april 2011, 20:58
Zij presenteert zich hier vooral met haar beroepsachtergrond én daarnaast een uitgesproken bepaalde politieke richting.

Het is logisch dat de meeste vragen over die twee thema's gaan.

Aan een filosoof ga ik ook niet meteen zijn mening over bio-agricultuur in Cabinda vragen.

Ik dacht dat het de bedoeling was om "de mens" achter die avatar beter te leren kennen...(zonder echt indiscreet te zijn).
Ok; indien ik jouw stelling volg en jij FVDW wordt, mogen we alleen maar vragen stellen over uw diploma's (die 2 masters), over uw studies en uw intellectuele capaciteiten??? Pas op: ik heb daar niks op tegen hoor maar iedereen hier profileert zich toch op een bepaalde manier? Sommigen praten hier alleen over whisky of bier, anderen over "vrouwen veroveren", ikzelf post hier dikwijls over m'n kleinkindjes...wil dat zeggen dat wij geen andere interesses/capaciteiten bezitten? Het lijkt wel alsof iedereen hier in een hokje geduwd wordt. Mijn bedoeling was alleen om aan te kaarten dat Marijke(die ik overigens helemaal niet ken) ongetwijfeld ook een "gewone" vrouw is, ongeacht wat zij beroepsmatig doet.

lombas
3 april 2011, 21:02
Ik dacht dat het de bedoeling was om "de mens" achter die avatar beter te leren kennen...(zonder echt indiscreet te zijn).
Ok; indien ik jouw stelling volg en jij FVDW wordt, mogen we alleen maar vragen stellen over uw diploma's (die 2 masters), over uw studies en uw intellectuele capaciteiten??? Pas op: ik heb daar niks op tegen hoor maar iedereen hier profileert zich toch op een bepaalde manier? Sommigen praten hier alleen over whisky of bier, anderen over "vrouwen veroveren", ikzelf post hier dikwijls over m'n kleinkindjes...wil dat zeggen dat wij geen andere interesses/capaciteiten bezitten? Het lijkt wel alsof iedereen hier in een hokje geduwd wordt. Mijn bedoeling was alleen om aan te kaarten dat Marijke(die ik overigens helemaal niet ken) ongetwijfeld ook een "gewone" vrouw is, ongeacht wat zij beroepsmatig doet.

Ja uiteraard. Maar mijn punt was - naast het feit dat haar favoriete plat reeds gevraagd is - dat het dan meestal wel over die dingen gaat gaan. Als je nu ontdekt dat Marijke eveneens hot is in astrobiologie: ga ervoor.

Ik probeerde je negatief uitgangspunt (het gaat hier over hetzelfde, ik probeer iets anders) om te draaien in een neutraal uitgangspunt (dag Marijke, ik heb eens een andere vraag).

:-)

Trixie
3 april 2011, 21:13
Ja uiteraard. Maar mijn punt was - naast het feit dat haar favoriete plat reeds gevraagd is - dat het dan meestal wel over die dingen gaat gaan. Als je nu ontdekt dat Marijke eveneens hot is in astrobiologie: ga ervoor.

Ik probeerde je negatief uitgangspunt (het gaat hier over hetzelfde, ik probeer iets anders) om te draaien in een neutraal uitgangspunt (dag Marijke, ik heb eens een andere vraag).

:-)

Even goede vrienden hoor Lombas. Ik vind alleen dat het er hier dikwijls vrouwonvriendelijk toegaat. (Komt wss omdat ik ook een vroowtje ben). Het ego van (sommige) mannen kent hier geen grenzen. Mijn punt is gewoon: Marijke is, ongeacht wat ze doet, toch ook een gewoon mens? Met voorkeuren, hobby's, maar daar wordt niet naar gevraagd. waarom? Zij eet mss ook graag frietjes, luistert mss graag naar rock-pop-of andere muziek. Maar daar wordt niet naar gevraagd. Dat bedoel ik dus.

lombas
3 april 2011, 21:15
Even goede vrienden hoor Lombas. Ik vind alleen dat het er hier dikwijls vrouwonvriendelijk toegaat. (Komt wss omdat ik ook een vroowtje ben). Het ego van (sommige) mannen kent hier geen grenzen. Mijn punt is gewoon: Marijke is, ongeacht wat ze doet, toch ook een gewoon mens? Met voorkeuren, hobby's, maar daar wordt niet naar gevraagd. waarom? Zij eet mss ook graag frietjes, luistert mss graag naar rock-pop-of andere muziek. Maar daar wordt niet naar gevraagd. Dat bedoel ik dus.

En ik bedoelde ook maar dat zij hier ook graag etaleert wat ze graag doet - waar niets mis mee is - en dat die activiteit nu iets is dat vele mensen boeit (openlijk of niet)

En even goede vrienden.

;-)

Trixie
3 april 2011, 21:18
En ik bedoelde ook maar dat zij hier ook graag etaleert wat ze graag doet - waar niets mis mee is - en dat die activiteit nu iets is dat vele mensen boeit (openlijk of niet)

En even goede vrienden.

;-)

We zien wel wat HM hier zelf van vindt. Wss zal ze wel reageren.
Intussen, idd; even goede vrienden.:clapping:

kameleon
4 april 2011, 09:09
Iemand naar de opendeurdagen geweest ?

Anna List
4 april 2011, 09:25

soms was die "kom hier en zet u op uw knieën!" ook wel eens licht(!) ironisch bedoeld hoor Trixie.

Ratatosk
4 april 2011, 09:35
Ik vraag me af waarom Hot Marijke als vlaamsgezinde niet profileert als Heet Marijke.

Ratatosk
16 mei 2011, 19:35
Geeft ge studentenkorting?

Inno
16 mei 2011, 19:46
Geeft ge studentenkorting?

Oei, ik dacht dat jij de dubbelnick was van heet marijke :-D

Ratatosk
16 mei 2011, 19:47
Oei, ik dacht dat jij de dubbelnick was van heet marijke :-D

Enkel van Sam Gooris (Vandaar de ode aan Marijke).

lombas
16 mei 2011, 20:28
Enkel van Sam Gooris (Vandaar de ode aan Marijke).

Als ik uw vrouw als de mijne had, zou ik het ook doen.

Cheers!

:-D

Henri1
21 mei 2011, 11:30
Wie is Hot Marijke ?

born2bewild
21 mei 2011, 22:52
Wie is Hot Marijke ?

baronnes boel in spreidstand voorovergebukt

giserke
23 mei 2011, 10:06
Wie is Hot Marijke ?

Vraag het eens aan uwen baas: Albert

Henri1
28 januari 2012, 15:28
Waar is Marijke ?

Zucht
28 januari 2012, 16:03
Waar is Marijke ?

Waarom vraag je het niet op haar website ? Of beter nog, ga eens langs om het haar zelf te vragen. 8-)

Den Vlaemschen Leeuw
28 januari 2012, 19:43
Hot marijke??? jakkes man

Demper
31 januari 2012, 00:44
Slikken of spuwen?

Pericles
1 juni 2012, 18:41
Waar is Marijke ?

Op zoek naar een krocht om haar perversiteiten te botvieren. :-D

Nietzsche
1 juni 2012, 18:46
Op zoek naar een krocht om haar perversiteiten te botvieren. :-D

perversiteiten?

Aligator
7 augustus 2012, 15:48
Wie is Hot Marijke ?

Een bekend Meisje Van Plezier.

Aligator
7 augustus 2012, 15:49
Waar is Marijke ?

Kijk achter u.

Hot Marijke
7 augustus 2012, 16:06
Hier is Hot Marijke:

http://www.hotmarijke.be

Aligator
12 augustus 2012, 00:23
Is er korting voor reptielen ?

roger verhiest
12 augustus 2012, 15:33

Eigenlijk wel ontroerend, hoe die mannen alles met hun familie en/of kinderen delen...

Aligator
23 augustus 2012, 16:22
Eigenlijk wel ontroerend, hoe die mannen alles met hun familie en/of kinderen delen...

Wat bedoel je juist ?

roger verhiest
23 augustus 2012, 17:04

je gaf een <website url door over de rijkste fransen: als je die leest merk je dat die rijke (superrijke) gasten werkelijk alles delen met hun familie - het gaat over familiefortuinen.?..

We zouden misschien hun voorbeeld moeten volgen : delen om rijker te worden ?

Aligator
23 augustus 2012, 23:07
je gaf een <website url door over de rijkste fransen: als je die leest merk je dat die rijke (superrijke) gasten werkelijk alles delen met hun familie - het gaat over familiefortuinen.?..

We zouden misschien hun voorbeeld moeten volgen : delen om rijker te worden ?

Wil je Hot Marijke delen ? Met wie ? Ik denk echter dat zij voor een triootje duurder aanrekent. Nie stać mnie.

Henri1
2 maart 2013, 15:57
Hoe zit het nu ?

Mag je op de camping en woon je al in je villa ?