PDA

View Full Version : TIME Magazine next week cover...


neruda
13 mei 2004, 06:41
A few weeks ago :

http://i.timeinc.net/time/magazine/archive/covers/2004/1101040315_400.jpg

Next week:

http://i.timeinc.net/time/magazine/archive/covers/2004/1101040517_400.jpg

Peace
13 mei 2004, 06:51
De misstoestanden in Iraakse gevangenissen zijn een direct gevolg van het moslim barbarisme.

dejohan
13 mei 2004, 07:09
De misstoestanden in Iraakse gevangenissen zijn een direct gevolg van het moslim barbarisme.


En vrouwen die verkracht worden hebben het zelf gezocht. :roll:

Herman Desmedt ©HD
13 mei 2004, 07:33
Niets pleit het goed, maar er is ook niets dat de aanslagen op Amerikanen, buitenlandse burgers en Iraakse politieagenten goedpraat.

De oorzaak van het een in het ander zoeken is een verkeerde reflex, maar bijna iedereen gaat begrijpen dat die gemaakt wordt.

pope
13 mei 2004, 08:08
Vlak voor de aanvang van de Afghanistan-oorlog heeft in het 'overwegend linkse' weekblad HUMO een interview gestaan met een Russische officier die er gevochten heeft tegen de Afghanen.
Wie dit interview gelezen heeft weet dat de wandaden in de Iraakse gevangenissen gepleegd worden door mensen die de gruwel van dichtbij gezien hebben.
Deze mensen zouden in normale omstandigheden deze daden zelf veroordelen.
Niet dat ik ze goed wil praten, ik vraag enkel om een beetje te relativeren.
Een gevangene een vrouwenonderbroek laten aantrekken of in zijn blootje gekke kunstjes laten uitvoeren vind ik zéér mensonterend en vernederend, maar zinkt in het niets bij tot wat de moslims in staat zijn.

Ik denk niet dat Humo bereid zal zijn het interview nogmaals te publiceren, jammer. Velen zouden anders reageren bij het zien van de gevangenisbeelden.

Kaal
13 mei 2004, 08:56
Ik ben geabonneerd op Time. De tweede cover is die van deze week. Het dossier over Abu Ghraib is genuanceerd en evenwichtig. Kort samengevat : er zijn vooralsnog geen bewijzen van systematische wantoestanden in de gevangenissen. Enkel Abu Ghraib tot hiertoe. 6-7 officieren hebben reeds hun job verloren inklusief de generaal die de MP eenheid in Abu Ghraib onder haar commando had. 6-7 soldaten en onderofficieren zullen voor de krijgsraad terecht staan. Twee (of drie) Irakezen zijn na ondervraging gestorven. Er wordt niets gezegd over de 25-35 doden die in de Belgische media en op het Net aangehaald werden. Verder is er een opiniestuk die de toestanden in Abu Ghraib scherp aan de kaak stelt. Dat is het ongeveer.

NB:
Time Magazine is eerder neutraal opgesteld. De laatste tijd is het wel kritischer geworden tov de Amerikaanse regering.

dagallemaal
13 mei 2004, 09:43
De misstoestanden in Iraakse gevangenissen zijn een direct gevolg van het moslim barbarisme.


En vrouwen die verkracht worden hebben het zelf gezocht. :roll:das toch wat onze allochtone verkrachters zeggen!

jules
13 mei 2004, 10:20
NB:
Time Magazine is eerder neutraal opgesteld. De laatste tijd is het wel kritischer geworden tov de Amerikaanse regering.

Toen ik als student op Erasmus was en in een internationaal gezelschap terechtkwam hebben we even een abbonement genomen. Iedereen was het erover eens dat dat een vergissing was omdat Time allesbehalve neutraal is. daar waren we het allem�*�*l over eens !

dejohan
13 mei 2004, 10:22
En vrouwen die verkracht worden hebben het zelf gezocht. :roll:das toch wat onze allochtone verkrachters zeggen!

En dan? Ga je nu denken dat ik ze gelijk ga geven ofzo?

Mitgard
13 mei 2004, 10:24
http://photos.yafro.com/pics2/i/20040512/8/8/d/c/3/88dc36613867376f2f5cf6dc9acac36f0_full.jpg


http://photos.yafro.com/pics2/i/20040512/0/9/5/8/9/095895c127119f2bb62ccb5fdb3fb0f80_full.jpg

http://67.72.101.21/ogrish-dot-com-american-nick-berg-beheaded-in-iraq.wmv

Kaal
13 mei 2004, 14:17
NB:
Time Magazine is eerder neutraal opgesteld. De laatste tijd is het wel kritischer geworden tov de Amerikaanse regering.

Toen ik als student op Erasmus was en in een internationaal gezelschap terechtkwam hebben we even een abbonement genomen. Iedereen was het erover eens dat dat een vergissing was omdat Time allesbehalve neutraal is. daar waren we het allem�*�*l over eens !

Ja voor sommige mensen is De Morgen neutraal en voor andere niet. Met neutraal bedoel ik dus neutraal naar Amerikaanse maatstaven.

Griffin
13 mei 2004, 14:35
De misstoestanden in Iraakse gevangenissen zijn een direct gevolg van het moslim barbarisme.

Ja, al die Amerikaanse Moslimtroepen in Irak... ;) :lol: :D :P

TomB
13 mei 2004, 16:11
NB:
Time Magazine is eerder neutraal opgesteld. De laatste tijd is het wel kritischer geworden tov de Amerikaanse regering.

Toen ik als student op Erasmus was en in een internationaal gezelschap terechtkwam hebben we even een abbonement genomen. Iedereen was het erover eens dat dat een vergissing was omdat Time allesbehalve neutraal is. daar waren we het allem�*�*l over eens !

Geef mij zo eens een voorbeeld van waar Time Magazine artikels schrijft die niet neutraal zijn.

Ge moet zelfs geen Time gaan kopen, kijk gewoon eens hier: http://www.time.com/time/

Niet met de lezersbrieven afkomen aub.

JoeQpublic
13 mei 2004, 16:28
teveel emotie&drama in meeste artikels.
heel goede foto's.

jules
13 mei 2004, 22:02
Toen ik als student op Erasmus was en in een internationaal gezelschap terechtkwam hebben we even een abbonement genomen. Iedereen was het erover eens dat dat een vergissing was omdat Time allesbehalve neutraal is. daar waren we het allem�*�*l over eens !

Ja voor sommige mensen is De Morgen neutraal en voor andere niet. Met neutraal bedoel ik dus neutraal naar Amerikaanse maatstaven.

Ons huis werd bevolkt door een samenraapsel uit verschiilende Europese landen, het zou wel een enorm toeval moeten zijn dat die allemaal dezelfde politieke overtuiging hadden ...

Vlaamse Leeuw
14 mei 2004, 06:26
NB:
Time Magazine is eerder neutraal opgesteld. De laatste tijd is het wel kritischer geworden tov de Amerikaanse regering.

Ik heb ook een abonnement op de Time, maar ik vind dat ze veel te weinig internationaal gericht zijn. Toen de EU uitbreidde een paar weken terug, las ik er bijna niets over in Time Magazine.

Tantist
14 mei 2004, 13:27
De misstoestanden in Iraakse gevangenissen zijn een direct gevolg van het moslim barbarisme.


En vrouwen die verkracht worden hebben het zelf gezocht. :roll:

Ik zou er nog aan willen toevoegen: de hoeren!!! :evil:

Kaal
14 mei 2004, 13:58
NB:
Time Magazine is eerder neutraal opgesteld. De laatste tijd is het wel kritischer geworden tov de Amerikaanse regering.

Ik heb ook een abonnement op de Time, maar ik vind dat ze veel te weinig internationaal gericht zijn. Toen de EU uitbreidde een paar weken terug, las ik er bijna niets over in Time Magazine.

Was er geen dossier over de uitbreiding een maand of zo geleden? Ik weet het niet meer. Het blijft natuurlijk een Amerikaans weekblad. Daarom ook dat ik het koop anders zou het niet interessant zijn. De binnenlandse uitgave is anders veel meer op de Amerikaanse markt gericht, het verschil is duidelijk.