PDA

View Full Version : wie is al eens aangevallen door mensensoorten ? Zo ja, dewelke ?


den dinges
20 april 2010, 23:17
Simpele vraag, wie heeft er al last gehad van bepaalde menselijke soorten, dewelke, in welke omstandigheden ?

Dronkoers
20 april 2010, 23:30
Amai, door een vrouw! Elektroshocks, zweepslagen, martelingen, hard aangespannen handboeien en kwijlballen!

wacht... 'k had er nog voor betaald ook ;-)

den dinges
20 april 2010, 23:43
Amai, door een vrouw! Elektroshocks, zweepslagen, martelingen, hard aangespannen handboeien en kwijlballen!

wacht... 'k had er nog voor betaald ook ;-) Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.

Inno
20 april 2010, 23:47
Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.

Ras zal bij sommige mensen gevoelig liggen.

Dronkoers
20 april 2010, 23:55
Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.

Voor mij is een vrouw ook een "ras" ;-)

bgf324
20 april 2010, 23:57
Omstandigen: naakt op bed
martelmethoden: zweepjes enzo

nubian
21 april 2010, 07:26
Amai, door een vrouw! Elektroshocks, zweepslagen, martelingen, hard aangespannen handboeien en kwijlballen!

wacht... 'k had er nog voor betaald ook ;-)

ik heb nog steeds geen geld ontvangen,sjoeke:-o
;-)

Firestone
21 april 2010, 07:30
ik heb nog steeds geen geld ontvangen,sjoeke:-o
;-)laat je niet doen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4702344&postcount=280)!

nubian
21 april 2010, 07:36
laat je niet doen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4702344&postcount=280)!

Voila probleem opgelost, dankuwel Firestone ;-)

Anna List
21 april 2010, 07:53
laat je niet doen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4702344&postcount=280)!

:rofl:

:cheer: ik had de goeie vraag gesteld :-)

nihao
21 april 2010, 08:42
Ik heb nog eens een pot looksaus naar mijn kop gekregen van een bende in zwart leer gehulde motards in een pitabar in Sint-Truiden omdat ik daar iets probeerde te bestellen met mijn eerste woordjes Arabisch. Het schijnt dat je altijd en overal de lokale variant van het nederlands moet gebruiken, zelfs als je een vreemde taal leert...

Anna List
21 april 2010, 08:44
katrien heeft mij ooit eens serieus gebeten

twee weken een serieuze blauwe plek gehad ...

lantjes
21 april 2010, 09:04
In 't leger, tijdens een spelletje wargames, eens aangevallen door nen boefer, van achteraan dan nog wel maar na de kolf van mijn Fal in zijn maag te planten en mijn knie onzacht tussen zijn benen op te trekken was het snel over....:roll: Hij heeft me wel de rest van mijn legerdienst kwaad bekeken :?

backfire
21 april 2010, 09:09
Amai, door een vrouw! Elektroshocks, zweepslagen, martelingen, hard aangespannen handboeien en kwijlballen!

wacht... 'k had er nog voor betaald ook ;-)

Ik dacht dat Hot Marijke geen zatlappen binnenliet?

den dinges
21 april 2010, 09:38
Ras zal bij sommige mensen gevoelig liggen. Dat mag.8-)

den dinges
21 april 2010, 09:39
Ik heb nog eens een pot looksaus naar mijn kop gekregen van een bende in zwart leer gehulde motards in een pitabar in Sint-Truiden omdat ik daar iets probeerde te bestellen met mijn eerste woordjes Arabisch. Het schijnt dat je altijd en overal de lokale variant van het nederlands moet gebruiken, zelfs als je een vreemde taal leert...
Was het raak ? Deed het pijn ?

den dinges
21 april 2010, 09:40
katrien heeft mij ooit eens serieus gebeten

twee weken een serieuze blauwe plek gehad ...

Wie is Katrien ?

Anna List
21 april 2010, 09:41
Wie is Katrien ?

die zat bij mij in de klas toen :-)

een heel specialleke hoor ... die had ook een vriendje, maar die mocht blijkbaar nooit mee :-)

Pericles
21 april 2010, 09:43
Wie is Katrien ?

Zonder te zeveren. Wij hebben al eens een overval gehad : Marokkanen, een poging tot overval: Marokkanen en tweemaal een poging tot oplichting : Marokkanen. Toeval waarschijnlijk. :-D

Dronkoers
21 april 2010, 12:55
ik heb nog steeds geen geld ontvangen,sjoeke:-o
;-)

Ja lap, ik wist dat contant betalen me eens in problemen zou doen raken :-(

Xenophon
21 april 2010, 13:03
Ik heb eens een flik gehad die me zo graag wou vastgrijpen dat hij van zijn motorfiets boven op mijn motorkap van de wagen sprong en zich vastgreep aan de ruitenwissers. Ik wist niet direct wat te doen en per ongeluk stootte ik tegen het hendeltje van de ruitenwissers die opsprongen. Het leek wel of de flik naar iedereen aan het wuiven was.

Van het verschieten moest ik zo hard remmen dat hij met zijn smikkel tegen de kasseien ging.

En kwaad dat die man was, hoe harder hij bloedde hoe kwader hij werd.

Dat was lachen!

Zou dat tellen als aanval?

Anna List
21 april 2010, 13:07
Ik heb eens een flik gehad die me zo graag wou vastgrijpen dat hij van zijn motorfiets boven op mijn motorkap van de wagen sprong en zich vastgreep aan de ruitenwissers. Ik wist niet direct wat te doen en per ongeluk stootte ik tegen het hendeltje van de ruitenwissers die opsprongen. Het leek wel of de flik naar iedereen aan het wuiven was.

Van het verschieten moest ik zo hard remmen dat hij met zijn smikkel tegen de kasseien ging.

En kwaad dat die man was, hoe harder hij bloedde hoe kwader hij werd.

Dat was lachen!

Zou dat tellen als aanval?

uw ruitenwissersproeivloeistof was op of wat ?! :-o


en on topic, die mens was in uniform, dus dat telt idd als een 'soort' , me dunkt

backfire
21 april 2010, 13:55
Ik heb eens een flik gehad die me zo graag wou vastgrijpen dat hij van zijn motorfiets boven op mijn motorkap van de wagen sprong en zich vastgreep aan de ruitenwissers. Ik wist niet direct wat te doen en per ongeluk stootte ik tegen het hendeltje van de ruitenwissers die opsprongen. Het leek wel of de flik naar iedereen aan het wuiven was.

Van het verschieten moest ik zo hard remmen dat hij met zijn smikkel tegen de kasseien ging.

En kwaad dat die man was, hoe harder hij bloedde hoe kwader hij werd.

Dat was lachen!

Zou dat tellen als aanval?

Ik heb die film ook gezien! Maar ik ben de titel kwijt.

Cdude
21 april 2010, 14:06
Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.The HUMAN race?

Xenophon
21 april 2010, 15:24
Ik heb die film ook gezien! Maar ik ben de titel kwijt.

De titel van de film was, "ik reed door de stad en een flikske op de moto dacht dat hij mijn voorrang kon afsnijden!

Een van de grappigste films die ik ooit heb meegemaakt.

MaGNiFiCaT
21 april 2010, 16:37
Amai, door een vrouw! Elektroshocks, zweepslagen, martelingen, hard aangespannen handboeien en kwijlballen!

wacht... 'k had er nog voor betaald ook ;-)

:rofl: :rofl:

MaGNiFiCaT
21 april 2010, 16:43
Een vrouw is geen SOORT, maar een geslacht. Met " soort " wil ik zeggen, menselijke variant, ook wel eens RAS genaamd.

:twisted: gnah gnah gnah :twisted:


Oja, door welke soort ben ik ooit aangevallen?

Als kind door een non. Ik maakte een obsceen gebaar, en de non passeerde net langs onze klas, en blijkbaar was ze zo onbeleefd door het raam naar binnen te kijken. Hoe dan ook, ze had mijn doen gespot, ze kwam de klas binnen, en ze graaide me van de bank, sleurde me aan mijn haar naar buiten, en ik mocht slagen incasseren. Jaja, en dat is nog geen 20 jaar geleden he.



Ik zwoer toen in mezelf: 'naar jouw begrafenis kom ik nooit!!!' en ja hoor, enkele jaren geleden is zij overleden, en uiteraard dat ik niet naar de begrafenis kwam.:roll:

styllo_ben
21 april 2010, 16:58
ik ben ooit aangevallen door een italiaan. Het onderwerp van de ruzie was een plek op de speelplaats om te voetballen.

daarnaast door een groep turken die me wilden bestelen. Een van hen haalde een mes boven. In uiterste nood had ik het geld, dat ze me gedwongen hadden uit mijn zakken te halen, in het water gegooid. Er stroomde vlak naast ons een beek. Van de verwarring had ik gebruik gemaakt om het op een lopen te zetten. Raar maar waar, een van die jongens ben ik later op de dag toevallig tegengekomen. Hij heeft zich ge-excuseerd voor wat er gebeurd was. :-)

daarnaast heb ik ook al motten gekregen van mijn pa en ma. kan dat ook tellen als "mensensoort"?

en 1 keer had een lerares mij op een niet onpijnlijke manier bij mijn haren gepakt en door elkaar geschudt. Want ik had iets uitgestoken dat weinig 9 jarigen zullen durven ;-)

En ook 1 keer aangevallen door een gefrustreerd meisje omdat ik haar ontluikende liefdes gevoelens onbeantwoord liet. Maar gelukkig was mijn grote zus in de buurt en kon ze mij redden :lol:

De Prodigy
21 april 2010, 17:02
The HUMAN race?

Idd. er is maar 1 ras!

styllo_ben
21 april 2010, 17:05
daarnaast door een groep turken die me wilden bestelen. Een van hen haalde een mes boven. In uiterste nood had ik het geld, dat ze me gedwongen hadden uit mijn zakken te halen, in het water gegooid. Er stroomde vlak naast ons een beek. Van de verwarring had ik gebruik gemaakt om het op een lopen te zetten. Raar maar waar, een van die jongens ben ik later op de dag toevallig tegengekomen. Hij heeft zich ge-excuseerd voor wat er gebeurd was. :-)


trouwens, dit is een van de ervaringen waaruit ik geleerd heb dat er geen slechte mensen maar slechte groepen bestaan.

De Prodigy
21 april 2010, 17:16
Toen ik een jaar of 10 was speelden mijn vrienden en ik regelmatig voetbal op een plaats waar overal garageboxen stonden. Het was er goed vlak en bijna hermetisch afgesloten door de boxen en een grote muur. Het kon er dus heel wild aan toe gaan gezien de bal altijd in de "arena" bleef. We maakten er de bewoners van een naast gelegen flatgebouw gek door op die muur te shotten! Vaak werden we weggejaagd en bedreigd.

Op een dag kwam er een bompa met een long rifle op ons af om ons weg te jagen!!
Binnen een time-lapse van enkele minuten stonder er een paar van ons ouders ter plekke en zou het zonder de flikke compleet uit de hand zijn gelopen!

(De bompa was een blanke Belg)

Xenophon
21 april 2010, 18:22
Toen ik een jaar of 10 was speelden mijn vrienden en ik regelmatig voetbal op een plaats waar overal garageboxen stonden. Het was er goed vlak en bijna hermetisch afgesloten door de boxen en een grote muur. Het kon er dus heel wild aan toe gaan gezien de bal altijd in de "arena" bleef. We maakten er de bewoners van een naast gelegen flatgebouw gek door op die muur te shotten! Vaak werden we weggejaagd en bedreigd.

Op een dag kwam er een bompa met een long rifle op ons af om ons weg te jagen!!
Binnen een time-lapse van enkele minuten stonder er een paar van ons ouders ter plekke en zou het zonder de flikke compleet uit de hand zijn gelopen!

(De bompa was een blanke Belg)

En laat me raden, jullie waren negers?

Txiki
21 april 2010, 18:49
Ik heb nog nooit kletsen gekregen van de mensensoort. Soms was het weliswaar nipt, maar de vraag is in welke mate we dat uitschot van flikken nog mensen kunnen noemen. Wel beschoten geweest met rubberkogels.

den dinges
21 april 2010, 19:47
The HUMAN race?Wie is er al eens aangevallen door een vertegenwoordiger van de mensheid ? De menselijke variant ( ook wel " ras " genaamd in de volksmond ) verduidelijken a.u.b. ? Begrijpelijk zo ?