PDA

View Full Version : "Is een verzoening mogelijk ?"


Lincoln
13 mei 2004, 12:01
geachte collega.


Is een verzoening mogelijk tussen culturen , een wat er in het verleden gebeurt is bij het verleden laten?

Is het mogelijk dat het VLAAMSEBLOK met AEL kan verzoenen ???,aangezien dat ze allebei nationalistische partij zijn een allebei voor een goed sociale ruimte willen zorgen !!

Patrice
13 mei 2004, 12:04
Het Vlaams Blok is een conservatieve partij die de cultuur van het eigen volk wil beschermen door andere culturen (of delen daarvan eigenlijk) te weren. De AEL wil de cultuur van haar volk bij een ander volk inplanten. Dit lijkt me geen gemeenschappelijke ideologie.

Lincoln
13 mei 2004, 12:08
Het Vlaams Blok is een conservatieve partij die de cultuur van het eigen volk wil beschermen door andere culturen (of delen daarvan eigenlijk) te weren. De AEL wil de cultuur van haar volk bij een ander volk inplanten. Dit lijkt me geen gemeenschappelijke ideologie.


Je concludeert dat "la politic cest la maladie" ? of niet.? met andere woorden politiek is een gedeeltelijk oplossing voor maatschappelijk welzijn!!!

Patrice
13 mei 2004, 12:17
Het Vlaams Blok is een conservatieve partij die de cultuur van het eigen volk wil beschermen door andere culturen (of delen daarvan eigenlijk) te weren. De AEL wil de cultuur van haar volk bij een ander volk inplanten. Dit lijkt me geen gemeenschappelijke ideologie.


Je concludeert dat "la politic cest la maladie" ? of niet.?
Neen, gewoon dat een samenwerking tussen het Vlaams Blok en de AEL (of MDP) niet mogelijk is.

Lincoln
13 mei 2004, 12:20
Je concludeert dat "la politic cest la maladie" ? of niet.?
Neen, gewoon dat een samenwerking tussen het Vlaams Blok en de AEL (of MDP) niet mogelijk is.

Ik denk van niet het VB een AEL hebben veel gemeenschappelijke stand punten een kunnen veel zaken veranderen (bi i'dni llah) dan schade richten !!! een ik zie de toekomst ook zo zitten, ik denk ook dat veel partijen dat niet zullen willen !!!