PDA

View Full Version : Het vel van de beer...


Zwartengeel
26 april 2010, 16:50
Van Persie: 'Oranje is favoriet voor WK-titel'


Robin van Persie schaart het Nederlands elftal onder de grote favorieten voor de WK-titel. In een interview met De Telegraaf vertelt hij openhartig: "Ik kijk veel voetbal en zie onze jongens een belangrijke rol vervullen in Europa. Dat is een goed voorteken. Wesley is de beste van het veld tegen Barcelona, Arjen is al weken in supervorm, Rafael speelt bijna alles bij Madrid en ik kom eraan." De Arsenal-speler kan haast niet wachten tot het WK.

Ook is Van Persie van mening dat bij het bepalen van de opstelling, bondscoach Bert van Marwijk moet kiezen voor een superoffensief Oranje met hem in de spits. "Daar voel ik me prettig. Dat heb ik al eerder aangegeven."

Volgens Van Persie moet Van Marwijk Arjen Robben, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart achter hem posteren. "Waarom niet? Oranje is in mijn ogen nóóit te aanvallend. Ik ben een liefhebber van die jongens. Zij spelen met lef in hun lichaam, denken vooruit. En dat is heerlijk voetballen. We moeten alleen wel zorgen, dat we goed omschakelen. Als dat de hele zomer lukt, kunnen er mooie dingen gebeuren."

http://nieuws.nl.msn.com/sport/article.aspx?cp-documentid=153172786


Hebben we dat deuntje in het verleden niet al meer gehoord?

daiwa
26 april 2010, 23:59
http://nieuws.nl.msn.com/sport/article.aspx?cp-documentid=153172786


Hebben we dat deuntje in het verleden niet al meer gehoord?

Inderdaad!
Al verdienden ze wel wereldkampioen te worden in Duitsland.

fox
27 april 2010, 09:24
Inderdaad!
Al verdienden ze wel wereldkampioen te worden in Duitsland.

Oranje verdient NOOIT om wereldkampioen te worden. Hoe sneller we weer van dat foeilelijke oranje af zijn, hoe beter.

Anna List
27 april 2010, 09:26
:cheer: hup Holland hup :cheer:

vlijmscherp
27 april 2010, 09:30
bwa, het toont gewoon gezonde ambitie. als ze met deze ploeg er niet voor gaan, met de welke dan wel??

Bieselke
11 mei 2010, 13:38
Een betere ploeg? nederland zegt elk WK "als het met deze niet is, met welke dan wel"
Vooral verdedigend zijn ze er op achteruit gegaan, ik zie enkel Matthijsen meekunnen tegen de echte toppers.
Middenveld: ca va, al zullen ze het vooral van werkkracht moeten hebben, niet van hun techniek.
Aanval: Tsja, normaal staan de Nederlanders er om bekend maar dit keer weet ik het niet. De twee die technisch goed onderzich uit zijn, zijn ook beiden enorm blessuregevoelig. Een beetje Deense verdediger trapt Robben zo naar de zijkant als ie weer maar eens naar binnenkapt. En de rest van de aanval zijn verjaarde goaltjesdieven of talenten die op de bank van een topclub wegrotten. Dus ik weet het niet, al gun ik ze het natuurlijk wel.

Van Poppel
14 mei 2010, 09:54
http://nieuws.nl.msn.com/sport/article.aspx?cp-documentid=153172786


Hebben we dat deuntje in het verleden niet al meer gehoord?Tja...dit is de enige manier waarmee jullie toernooi nog kan slagen he. Voor mij wordt het sowieso een fantastisch WK. Ik kan naar 63 wedstrijden kijken, zonder me te hoeven ergeren aan de arrogante Dutrouxtjes!

SDG
24 april 2011, 22:57
Tja...dit is de enige manier waarmee jullie toernooi nog kan slagen he. Voor mij wordt het sowieso een fantastisch WK. Ik kan naar 63 wedstrijden kijken, zonder me te hoeven ergeren aan de arrogante Dutrouxtjes!

Om Zwartengeel van Belgicisme te betichten moeten er wel een paar vijzen serieus los zitten in je binnenkamer.