PDA

View Full Version : "DE ISLAAM"


Lincoln
13 mei 2004, 13:28
Een paleis met vijf pillaren met muren, deuren, ramen, met al bijbehorende versieringen , in de paleis staat een groot tafel met allerlei eten drinken van alle soorten ,bij de voordeur is er een man met zwarte baard een en wit lange hemd die de mensen verzoekt om het paleis te bezoeken een van het eten die op tafel is ervan genieten, wie de roep gehoord heeft een het paleis bezoekt gaat van het eten genieten , wie de roep gehoord maar niet binnen gaat zal ook nieks eten,

De eigenaar van het paleis is "assalaam"(één van de schoon namen van allah) wat ook "vrede" betekent , de paleis is de "islaam" een de man die op de voordeur mensen verzoekt is "mohamed" s.a.s !!

that's it folks!!

p.s "Dar assalaam" betekent ook het huis van de vrede.

The Paulus Experience
13 mei 2004, 13:44
Eens binnen snijden ze uw hoofd af met een patattemes.

:oops:

The Paulus Experience
13 mei 2004, 14:07
Ligt er trouwens gerookte ham op die tafel? :P

Kan ik nog Moslim worden n�* het eten van lekkere ribbetjes, pensen, hesp, koteletjes etc.. ?

Zoveel vragen die nog door mijn hoofd spoken... en allemaal over gerookte ham..

Lincoln
13 mei 2004, 14:15
Ligt er trouwens gerookte ham op die tafel? :P

Kan ik nog Moslim worden n�* het eten van lekkere ribbetjes, pensen, hesp, koteletjes etc.. ?

Zoveel vragen die nog door mijn hoofd spoken... en allemaal over gerookte ham..


Het gaat hier om een voorbeeld vriend !!
een als je buik rammelt van de honger kunt u beter langs pizzahut gaan een daar een lekkere hap nemen :lol: :lol: :lol:

Griffin
13 mei 2004, 14:19
Ligt er trouwens gerookte ham op die tafel? :P

Kan ik nog Moslim worden n�* het eten van lekkere ribbetjes, pensen, hesp, koteletjes etc.. ?

Zoveel vragen die nog door mijn hoofd spoken... en allemaal over gerookte ham..


Het gaat hier om een voorbeeld vriend !!
een als je buik rammelt van de honger kunt u beter langs pizzahut gaan een daar een lekkere hap nemen :lol: :lol: :lol:

Een voorbeeld? Zoals het spijzigen van de hongerigen, het laven van de dorstigen? Beetje algemeen en door elke godsdienst leeggemolken voorbeeld hé :)

Lincoln
13 mei 2004, 14:22
Het gaat hier om een voorbeeld vriend !!
een als je buik rammelt van de honger kunt u beter langs pizzahut gaan een daar een lekkere hap nemen :lol: :lol: :lol:

Een voorbeeld? Zoals het spijzigen van de hongerigen, het laven van de dorstigen? Beetje algemeen en door elke godsdienst leeggemolken voorbeeld hé :)


Ik denk dat je verstand meer in je buik zit dan ergens anders!!

dorus
13 mei 2004, 14:37
Kan de schoon maagden een allah zichzelf ook eten mee?

Een ik krijg zekerst 70 maagd? Een broodmes om snijd hals amerikansky af. Een kalasjnikov skieet de ongelovigen pang pang!

Dan speel met maagd en Raf met mohamed sas.
Een dan eet goelasj van amerikans!

Njam Njam :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lincoln
13 mei 2004, 14:49
Kan de schoon maagden een allah zichzelf ook eten mee?

Een ik krijg zekerst 70 maagd? Een broodmes om snijd hals amerikansky af. Een kalasjnikov skieet de ongelovigen pang pang!

Dan speel met maagd en Raf met mohamed sas.
Een dan eet goelasj van amerikans!

Njam Njam :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


T'ja een je verstand ligt ook onder je "b*llen" ,vergeet te zeggen !!http://smilies.sofrayt.com/%5E/u/grdmartien.gif

Griffin
13 mei 2004, 15:03
Een voorbeeld? Zoals het spijzigen van de hongerigen, het laven van de dorstigen? Beetje algemeen en door elke godsdienst leeggemolken voorbeeld hé :)


Ik denk dat je verstand meer in je buik zit dan ergens anders!!

Liefde gaat door de maag he!

(Maar even ernstig: denk je echt zieltjes te winnen met die "voorbeeldverhaaltjes" uit Duizend-en-één-nacht? ;))

Herman Desmedt ©HD
13 mei 2004, 15:17
Wat is nu het verschil met het volgende verhaaltje :

"Stem op ons wij beloven 200000 banen" ?

Het laatste is wel makkelijker na te trekken!

Lincoln
13 mei 2004, 15:18
Ik denk dat je verstand meer in je buik zit dan ergens anders!!

Liefde gaat door de maag he!

(Maar even ernstig: denk je echt zieltjes te winnen met die "voorbeeldverhaaltjes" uit Duizend-en-één-nacht? ;))


Alf-lila-ou-lila ! zeker niet ! het is een voorbeeld voorgesteld door de profeet zelf aan de dogmatisch denkers zoals u !!! :lol:

sebby
13 mei 2004, 15:21
Misschien heeft hij die niet van de tafel wil komen eten geen honger?

Herman Desmedt ©HD
13 mei 2004, 15:29
En de homo's en de anders-gelovigen mogen niet eens binnen.

Beer
13 mei 2004, 15:31
Mogen wel binnen,maar dan hoofd er af

Lincoln
13 mei 2004, 15:47
En de homo's en de anders-gelovigen mogen niet eens binnen.


Jawel die zijn welkom !

The Paulus Experience
13 mei 2004, 15:51
Ligt er trouwens gerookte ham op die tafel? :P

Kan ik nog Moslim worden n�* het eten van lekkere ribbetjes, pensen, hesp, koteletjes etc.. ?

Zoveel vragen die nog door mijn hoofd spoken... en allemaal over gerookte ham..


Het gaat hier om een voorbeeld vriend !!
een als je buik rammelt van de honger kunt u beter langs pizzahut gaan een daar een lekkere hap nemen :lol: :lol: :lol:

:( zeg nu niet dat dat een metaforische tafel is hé..

Als ik honger heb, dan wil ik eten en niet iets wat mijn aandacht moet afleiden van het feit dat ik honger heb.

:(

Griffin
13 mei 2004, 15:59
Liefde gaat door de maag he!

(Maar even ernstig: denk je echt zieltjes te winnen met die "voorbeeldverhaaltjes" uit Duizend-en-één-nacht? ;))


Alf-lila-ou-lila ! zeker niet ! het is een voorbeeld voorgesteld door de profeet zelf aan de dogmatisch denkers zoals u !!! :lol:

Zoek de definitie van "dogma" eens op ;)

dog·ma (het ~, ~'s/~ta)
1 vastomlijnd geloofsartikel dat aan geen beredenering meer is onderworpen => leerstelling

dog·ma·ti·cus (de ~ (m.), -ci)
1 iem. die vasthoudt aan dogma's

dog·ma·tiek (de ~ (v.))
1 leer van de dogma's
2 de gezamenlijke dogma's

dog·ma·tisch (bn.)
1 op een dogma berustend => leerstellig; <=> heuristisch
2 geen tegenspraak duldend => doctrinair

dog·ma·ti·se·ren (ov.ww.)
1 tot dogma verheffen

dog·ma·tis·me (het ~)
1 het vasthouden aan dogma's

-> geloofsartikel. Lijkt me niet dat ik daar last van heb ;).

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 14:54
En de homo's en de anders-gelovigen mogen niet eens binnen.


Jawel die zijn welkom !

Om ze van de daken te gooien natuurlijk. Zie de "weg van de moslim".

circe
18 mei 2004, 08:25
En wat met niet-maagdelijke vrouwen? Rechtstreeks de hel in, zoals de profeet zei, omdat ze niet dankbaar genoeg waren tegenover de mannen?

Ik wil toch eens graag weten waar ik terechtkom.

Herman Desmedt ©HD
18 mei 2004, 13:24
En wat met niet-maagdelijke vrouwen? Rechtstreeks de hel in, zoals de profeet zei, omdat ze niet dankbaar genoeg waren tegenover de mannen?

Ik wil toch eens graag weten waar ik terechtkom.

In ieder geval niet aan 't banket volgens dat "boekje".

dorus
18 mei 2004, 18:12
En wat met niet-maagdelijke vrouwen? Rechtstreeks de hel in, zoals de profeet zei, omdat ze niet dankbaar genoeg waren tegenover de mannen?

Ik wil toch eens graag weten waar ik terechtkom.

Ach maagdelijkheid is rekbaar. In de middeleeuwen waren de kerkvaders het er over eens dat een vrouw haar maagdelijkheid behield als ze maar niet genoot. De norm was dat ze zelf niet ejaculeerde. Men dacht inderdaad dat ook de vrouw kon ejaculeren!
De zoon van Clothilde en Clovis, had 9 vrouwen waarvan één heilige maagd! Radegundis.

Ik neem dan ook aan dat Mohammed enige soepelheid zal tonen.
Niet wanhopen! :wink:

circe
18 mei 2004, 18:38
Mohamed dacht tenandere ook dat de vrouw ejaculeerde: "hoe kon een kind anders op zijn moeder gelijken?"!

In die tijd had zelfs Allah nog nooit gehoord van een eicel zo te zien.

Herman Desmedt ©HD
19 mei 2004, 10:46
Mohamed dacht tenandere ook dat de vrouw ejaculeerde: "hoe kon een kind anders op zijn moeder gelijken?"!

In die tijd had zelfs Allah nog nooit gehoord van een eicel zo te zien.

Ze hebben zo nog 't een en 't ander over 't hoofd gezien. En dan durven ze dat boekje nog "wetenschappelijk" noemen ook.

The Paulus Experience
19 mei 2004, 12:36
Als alle vrouwen maagd moeten blijven komen er geen klein moslimmekes niemeer eh..
De mo ziet dat door de vingers.
Moeten maagden eigenlijk niet naar de hel wegens het niet voortbrengen van strijderkes?

Griffin
19 mei 2004, 12:40
Als alle vrouwen maagd moeten blijven komen er geen klein moslimmekes niemeer eh..
De mo ziet dat door de vingers.
Moeten maagden eigenlijk niet naar de hel wegens het niet voortbrengen van strijderkes?

Jaja, maar hun hel is de hemel voor die strijderkes die zich offeren eh! ;) :P

The Paulus Experience
19 mei 2004, 12:40
Trouwens, reken es uit:

70 maagden per gevallen strijder.

Laat ons het aantal gevallen strijders nu bijvoorbeeld 10000 nemen. (het zijn er over die 1400 jaar al wel wat meer.. )
Dat maakt 700000 maagden!!!

Waar gaan die allemaal vandaan komen. 8O

Mo heeft ullen bij ulle kloten peis ik.

Bobke
19 mei 2004, 13:23
Vandaar dat de chirurgen in België zoveel werk hebben met herstellen van maagdenvliezen.

Herman Desmedt ©HD
19 mei 2004, 13:29
Vandaar dat de chirurgen in België zoveel werk hebben met herstellen van maagdenvliezen.

En is het daarvoor dat ze al die varkensblazen nodig hebben ?

Griffin
19 mei 2004, 13:29
Vandaar dat de chirurgen in België zoveel werk hebben met herstellen van maagdenvliezen.

En Allah laat zich daardoor misleiden? Simpele ziel zu! *g*

Bobke
19 mei 2004, 13:41
Vandaar dat de chirurgen in België zoveel werk hebben met herstellen van maagdenvliezen.

En is het daarvoor dat ze al die varkensblazen nodig hebben ?
Ssssssssssst

The Paulus Experience
23 mei 2004, 14:07
Trouwens, reken es uit:

70 maagden per gevallen strijder.

Laat ons het aantal gevallen strijders nu bijvoorbeeld 10000 nemen. (het zijn er over die 1400 jaar al wel wat meer.. )
Dat maakt 700000 maagden!!!

Waar gaan die allemaal vandaan komen. 8O

Mo heeft ullen bij ulle kloten peis ik.

gezien onze Lincoln geen uitleg weet te verschaffen ga ik er dan maar van uit dat

of
a) dat bedriegerij is (wil iemand die zelmoordbommen inlichten dat het enige wat ze er aan overhouden wat centen voor de familie is?)
of
b) die 70 maagden steeds dezelfde zijn (dus vergeet uw plezier maar)
of
c) het hier waarschijnlijk om een 'totalitaire' religie gaat.

Herman Desmedt ©HD
23 mei 2004, 15:54
En gezien er al meer den 70 zelfmoordaanslagen geweest zijn zullen de nog bruikbare restanten van de opgeblazenen intussen al aan 't vechten zijn om de maagden. En wat zeggen die maagden ervan ?

IQRA
27 mei 2004, 16:25
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel :cry: ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven :drinking: , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat. :grab: :onfire:
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens :angel:

Peace yaaaaa, :snipersm:

Aangebrande Phönix
27 mei 2004, 17:33
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel :cry: ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven :drinking: , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat. :grab: :onfire:
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens :angel:

Peace yaaaaa, :snipersm:

Zo, nu zijn er minder mobiele gele elementjes in de tekst.

Hetgeen ik opmerk bij moslims is de krampachtigheid waarmee ze de koran willen beschermen tegen relativering.

The Paulus Experience
27 mei 2004, 19:44
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel :cry: ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven :drinking: , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat. :grab: :onfire:
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens :angel:

Peace yaaaaa, :snipersm:

Omdat u er zo op gebrand bent zal ik u met plezier naar het hiernamaals sturen.
Ook in real life, don't worry.

Herman Desmedt ©HD
27 mei 2004, 19:57
... spam ...

Zo, nu zijn er minder mobiele gele elementjes in de tekst.

Hetgeen ik opmerk bij moslims is de krampachtigheid waarmee ze de koran willen beschermen tegen relativering.

Bij gebrek aan argumentatie.

Aangebrande Phönix
27 mei 2004, 23:12
Zo, nu zijn er minder mobiele gele elementjes in de tekst.

Hetgeen ik opmerk bij moslims is de krampachtigheid waarmee ze de koran willen beschermen tegen relativering.

Bij gebrek aan argumentatie.

Maar dat is het net, ze willen het plaatsen tegen de logica door het als "absolute waarheid" te verkondigen. Pas wanneer je het als een "mystieke tekst" gaat beschouwen, kan je werkelijk tot bij "de waarheid" geraken.

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 09:01
De legitimatie van die profeet haalden ze elders en de verhaaltjes ook.
Als je op zoek gaat naar de legitimatie dan voldoet M. in géén geval aan de beschrijving van die ultieme profeet en dan zijn de verhaaltjes verkeerd weergegeven. Dat is het enige aan waarheid wat er van overblijft.

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 09:02
Hetzelfde geldt trouwens voor de Bijbel.

Griffin
28 mei 2004, 14:01
Hetzelfde geldt trouwens voor de Bijbel.

Toch spijtig dat je met zo'n fanatici niet kunt discussiëren eh... ze trekken zich ofwel terug als het hen te heet onder de voeten wordt, of ze luisteren niet naar wat je vertelt en blijven met hun boekske op hun kop slaan... :roll2:

Jan van den Berghe
28 mei 2004, 20:33
p.s "Dar assalaam" betekent ook het huis van de vrede.

Natuurlijk "vergeet" u erbij te zeggen dat de niet-islamitische gebieden door de islamitische godgeleerden als "Dar-el-harb" worden genoemd, d.i. "huis van de oorlog". In die gebieden mag de islamitische strijder immers voor de verbreiding van de islam gewapenderhand tussenkomen.

circe
28 mei 2004, 21:05
Vergeet toch ook niet het belangrijke gedeelte van het "dar-el-suhl", het land van de sullen zoals ik het vrijelijk vertaal.
Dat is de situatie waarbij moslim (nog) niet in de meerderheid zijn en net doen of ze een ultiem vredesbestand hebben afgesloten.... in afwachting van het "dar-el-salaam" waarbij ze door hun meerderheid hun wetten kunnen opleggen en anderen de dhimmis status (als je tenminste christen of jood zijt) krijgen. De rest wordt gewoon onthoofd! allez! allemaal eerste communie gaan doen!

Het land van de sullen blijft gewoonlijk maar een jaar of tien van kracht zie je!

Mitgard
28 mei 2004, 21:12
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel :cry: ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven :drinking: , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat. :grab: :onfire:
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens :angel:

Peace yaaaaa, :snipersm:

mooi zo.
meer van dat.

8)

circe
28 mei 2004, 21:58
laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens

Heeft hij er nu ook maar 72? of mag hij ook nog twee extra vrouwen erbijnemen? Want naar het schijnt is d�*t net het paradijs voor de vrouwen! Ze MOGEN bij hun eigen man blijven, en moeten hem gewoon maar delen met die 72 ander hoeris en met nog een van zijn aardse vrouwen!

toch echt wel de moeite om je ook even te laten opblazen ! Kunnen ze eindelijk een glaasje wijn drinken bovendien!

Lincoln
29 mei 2004, 15:44
laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens

Heeft hij er nu ook maar 72? of mag hij ook nog twee extra vrouwen erbijnemen? Want naar het schijnt is d�*t net het paradijs voor de vrouwen! Ze MOGEN bij hun eigen man blijven, en moeten hem gewoon maar delen met die 72 ander hoeris en met nog een van zijn aardse vrouwen!

toch echt wel de moeite om je ook even te laten opblazen ! Kunnen ze eindelijk een glaasje wijn drinken bovendien!

Wat ik opmerk is dat jullie geen verschil kennen tussen beschaafd discutieren een uitschelden , zou er een toernooi uitgereikt worden voor wie het meest uitscheldt dan waren jullie (denk ik) de koplopers !!!

Lincoln
29 mei 2004, 15:49
Een iemand provoceren omdat hij in iets gelooft , een nog is hem uitlachen , daar zijn jullie "first classe " in , maar als het om verdraagzaamheid gaat een elkaar respecten dan spreken we daar maar best niet over !!!

Griffin
29 mei 2004, 18:36
Een iemand provoceren omdat hij in iets gelooft , een nog is hem uitlachen , daar zijn jullie "first classe " in , maar als het om verdraagzaamheid gaat een elkaar respecten dan spreken we daar maar best niet over !!!

Gewoon de ander blijven proberen omver te lullen met citaten van andere idioten is natuurlijk de enige weg die bewandelt mag worden! Niks zelf uitvinden, niks zelf denken, niet denken, geloven! Heil Allah! :P
:roll2:

circe
29 mei 2004, 18:49
Heeft hij er nu ook maar 72? of mag hij ook nog twee extra vrouwen erbijnemen? Want naar het schijnt is d�*t net het paradijs voor de vrouwen! Ze MOGEN bij hun eigen man blijven, en moeten hem gewoon maar delen met die 72 ander hoeris en met nog een van zijn aardse vrouwen!

toch echt wel de moeite om je ook even te laten opblazen ! Kunnen ze eindelijk een glaasje wijn drinken bovendien!

Wat ik opmerk is dat jullie geen verschil kennen tussen beschaafd discutieren een uitschelden , zou er een toernooi uitgereikt worden voor wie het meest uitscheldt dan waren jullie (denk ik) de koplopers !!!
hallo? ik vind dat niet uit hoor. De mufti heeft dat zelf gezegd:

If men will be rewarded with a certain number of chaste partners in Jannah, then what will women be rewarded with?

Answer 10610 2004-01-08

(....)
Muhammed ibn Ka'b Al-Qurazi t narrates from a person of the Ansâr (people of Madînah) that Rasûlullah SAW said, "I take the oath of that Being who sent me with the truth, you are not more acquainted with your wives and houses than the people of Jannat. A person of Jannat will come to 72 wives which Allah specially created in Jannat (hûrs) and 2 human wives. The human wives will have virtue over the [hûrs] because they worshipped Allah in the world.(Targheeb Vol.4 Pg.534)

This will be the high position of the women of the world in Jannah.

If a women had more than one husband, she will choose which one of them to stay with, and she will choose the one with the best character. As for those women who never married or their husband were mushriks, they will be allowed to marry whichever worldly man, they so wish, in Jannah. Thus every man in Jannah will have 2 wives from the world.

http://islam.tc/ask-imam/view.php?q=10610
voila en wie scheldt er nu?

Ontwaakt
30 mei 2004, 14:46
hahaha wat grappig!
Jullie hebben zo'n grote mond achter de PC, maar zul je die woorden tegen ons gezicht zeggen! LAFAARDS!!!!!!!!
Jullie weten dat Allah bestaat, want anders schelden jullie alleen ons God uit, vergeet niet dat Joden en Christenen ook in God geloven! Dus blijkbaar gelden die woorden ook voor hun! Tssssssss wat voor koude mensen zijn jullie.
Trouwens, wij zijn niet bang 8) voor de dood, blijkbaar jullie wel :cry: ! En ooit gaan jullie sterven, dus geniet maar nu het kan van het leven :drinking: , want het zal niet lang duren voor je ziel ergens anders gaat. :grab: :onfire:
Hahahah, jullie mogen zoveel ons godsdienst uitschelden, blijkbaar kunnen jullie niet anders dan dat, maar kracht hebben jullie niet, dus ja.........het is ook jullie schuld niet.
En ja, laat profeet Mohammed eens met rust, hij is al gestorven en hoort jullie toch niet eens :angel:

Peace yaaaaa, :snipersm:

Wie ben jij om hier in België effe jouw mening te komen opdringen aan ons?
Laat me raden? Een moslim?

Wel Moslim, er schiet me net een vraagje door het hoofd :mrgreen:
Zijn er homosexuelen toegelaten in uw geloof?

Zoja,
wat gebeurt er dan met die mensen als ze dood gaan?
Moeten ze het dan maar stellen met hun vrouwelijke maagden?
Of moeten ze als ze bij Allah arriveren eerst een kruisje zetten bij homofiel ofzo? Zodoende dat Allah hen een horde mannelijke maagden kan sturen?

Nog bijkomend vraagje...
Van welk geloof zijn deze maagden? zowel bij de homofielen als de heterofielen?

Alvast bedankt :wink:

circe
31 mei 2004, 10:01
Voor zover ik weet lopen er ook "jongelingen" rond in het paradijs. Maar ik dacht dat homo's sowieso in de hel terechtkwamen.

Wat doen ze trouwens met lesbiennes? Die mogen blijkbaar wel met z'n vieren samenwonen, zolang ze maar af en toe de heer gewillig zijn, maar zouden die ook van het dak naar beneden moeten worden gegooid? Daar heb ik nog niets over horen zeggen in feite.

Lincoln
31 mei 2004, 12:12
Heil Allah!
:roll2:


Allaho akbar ! correctie ! :wink:

dorus
31 mei 2004, 14:09
@circe

Het zit eigenlijk zo: de door de martelaren ontmaagde maagden gaan naar de hel.
Daar leren de duivels, de heidenen dus, hen de technieken van leuke seks, die men in het westen o.a. met getallen aanduidt. De ex-maagden leren er multiple orgasmes te hebben en te verwekken bij hun partner.
Kortom, zij leren de goede dingen des levens
Normaal dus dat zij nooit meer naar die martelarenhemel terug willen! :wink:

circe
31 mei 2004, 14:29
nu ja, het zou best eens kunnen natuurlijk.
Volgens Mohammed (want die is gaan kijken) zit de hel vol met vrouwen die hun man niet dankbaar waren voor het eten dat ze kregen.
Dus daarmee zou het wel eens kunnen dat de mannen die hier vier vrouwen (tegelijk! ze zijn ook inwisselbaar) mogen hebben, er in het paradijs ineens maar 72+2 (van hier) mogen hebben. Want dan lopen er toch telkens een paar vrouwen gewoon los? Maar die zullen dan wel de hel ingegaan zijn denk ik.

Nu heb ik nog een probleem met al die vrouwen van Mohamed (alles tesamen waren het er een stuk of 22 ). http://www.light-of-life.com/eng/reveal/ zouden die dan ook in de hel zitten? of zouden die toegewezen zijn aan een paar andere mannen? lijkt me weinig waarschijnlijk.


Enfin, ik ben er nog niet uit!