PDA

View Full Version : De onzichtbare wereld


Khwajagan
2 mei 2010, 21:10
Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.
Maar in bv de NWO thread staan berichten van mensen die iets 'gevoeld' hebben, of érvaren' hebben, of voelden dat er iemand was maar ze zagen niemand.
Wel, gisteren naar een lezing geweest in Amsterdam waarin iemand heeft laten zien dat je mbv van apparatuur deze 'onzichtbare' wereld zichtbaar kan maken!
en WAT een wereld is het!
zo zagen we de 'fantoom-ledematen' van iemand bij wie de arm weg was.
Je kon de meridianen zien waar de chinezen het over hebben.
Ze konden 'geesten' bij graven zien.
Overleden mensen bij een seance.
voortekenen van ziektes , voordat die zich manifesteerden.
helingenergie van kristallen.
En ook hoe er bij biologisch voedsel de levens energie er nog in zit en
bij bewerkt vodsel is het enorm weinig en soms zelfs helemaal weg!


Voor de mensen die er voor open staan zou ik zeggen kijk eens naar het werk
van Dr. Harry Oldfield met zijn:

POLYCONTRAST INTERFERENCE PHOTOGRAPHY


http://www.youtube.com/watch?v=2NgI3TLtnnI

http://www.youtube.com/watch?v=mZjIuReeONw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_hJPxmNMVRc&feature=related

etc.



volgens mij is de grote paradigmaverschuiving al heftig bezig!

kiko
2 mei 2010, 22:02
Niemand zal onder de indruk zijn van de links naar waar je verwijst, want het zijn enkel woorden.

Heeft onze vriend Oldfield harde bewijzen voor zijn boude uitspraken, of blijft het bij een dure uitleg ?

parcifal
2 mei 2010, 22:38
Sylvia Millecam stond ook open voor de onzichtbare wereld en alternatieve behandelingen.
Je kan haar gaan bezoeken op begraafplaats Westgaarde in Amsterdam.

Op 11 mei 2000 bezocht Sylvia Millecam een plastisch chirurg. Na een punctie werd de diagnose borstkanker gesteld en besproken. De tumor was aanzienlijk gegroeid, en borstamputatie en chemotherapie waren noodzakelijk geworden, maar Millecam wees reguliere behandeling af.

Ze geloofde dat er alleen maar sprake was van een bacteriële infectie, en zocht haar heil in alternatieve geneeswijzen, onder andere begeleid door het zelfbenoemd medium Jomanda. Een rol hierbij lijkt te hebben gespeeld dat haar vader enkele jaren eerder tevergeefs een chemokuur had ondergaan, en ze zoiets niet zelf wilde meemaken. Tussen december 2000 en april of mei 2001 bezocht Millecam een acupuncturist.

Enige tijd verbleef Millecam thuis bij een van de alternatieve genezers, die haar slechts met paracetamol behandelde. Toen de dood onafwendbaar was, kon hij haar niet meer in zijn huis houden.

Op 17 augustus 2001 werd ze opgenomen in het UMC St Radboud te Nijmegen. Er werd een ver voortgeschreden gemetastaseerde mastitis carcinomatosa geconstateerd. Deze tumor reikte uitwendig tot aan de schouder. Inwendig was bijna de gehele rechter thoraxhelft ingenomen door tumormassa. Er waren uitzaaiingen in de oksel. Millecam kreeg zuurstof en bloed toegediend. Omdat ze ernstig benauwd was kreeg ze op 19 augustus 2001 morfine. In de nacht van 19 op 20 augustus 2001 overleed ze.

Khwajagan
3 mei 2010, 06:12
Niemand zal onder de indruk zijn van de links naar waar je verwijst, want het zijn enkel woorden.

Heeft onze vriend Oldfield harde bewijzen voor zijn boude uitspraken, of blijft het bij een dure uitleg ?

ik had echt geen andere reactie van je verwacht, je blijft maar in cirkeltjes ronddraaien


zeker de video's nog niet eens bekeken?

Cdude
3 mei 2010, 10:18
ik had echt geen andere reactie van je verwacht, je blijft maar in cirkeltjes ronddraaien


zeker de video's nog niet eens bekeken?Niet nodig.

Nergens wordt er op de site's vermeld hoe dit nu echt "werkt".Een paar vage termen zoals "“subtle energy photons” in some way.
Misschien kan jij met uitleggen?
Ik lees ook dat je zelf voor een gewone digitale vidcam moet zorgen. PIP kost "slechts" The cost of PIP is $5,950. .

Dus je krijgt een stukje vidsoft (te vinden op het net), voor +5000$? 8O

WEL heel duidelijk en aanwezig op beide sites is de onderstaand krachtige disclaimer. Ze zijn er duidelijk van overtuigd dat het werkt:roll::lol:
The RFI™ system and its components are not intended for the diagnosis, cure, mitigation or treatment of any disease nor any other medical condition, and is not intended to affect the structure or any biological function of the body. RFI™ is strictly an “analysis tool” that may be used to identify psychological and physiological energy-information. This information can then be used in various ways depending on the training and experience of the investigator or practitioner.


http://www.item-bioenergy.com/pip/index.html
http://www.item-bioenergy.com/rfi/index.html

Wat ik (van jou) wil horen :

-Welke frequenties/straling worden er gemeten/opgevangen met die gewone cam?
-Welke bewerkingen voert de software uit?

Leg ook eens uit hoe je de variaties en de verschillen in de CCD's van alle verschillende fabrikanten uitsluit tijdens de "diagose"?
Wordt er gecalibreerd? Zo ja , hoe?
Ook had ik minstens een lijst met "compatible cams" verwacht die regelmatig wordt bijgewerkt.

Ben ik nu te veeleisend voor mijn 5K of moet ik gewoon betalen en zwijgen(en slikken).

fox
3 mei 2010, 10:32
Ben ik nu te veeleisend voor mijn 5K of moet ik gewoon betalen en zwijgen(en slikken).


Nu volgt de dooddoener: Je staat er niet voor open, je moet het zelf maar onderzoeken. Wij kunnen jullie alleen maar de juiste weg tonen, de rest moeten jullie zelf doen.

Cdude
3 mei 2010, 10:34
ik had echt geen andere reactie van je verwacht, je blijft maar in cirkeltjes ronddraaien
zeker de video's nog niet eens bekeken?Dus vragen of er objectieve bewijzen zijn voor iemands beweringen is "rondjes draaien"?

Owkay, ik heb hier nog wel een paar "stenen der wijzen" liggen.
Je kan er mee genezen, je handen verwarmen (hard knijpen) en als je de hoogste staat van meditatie bereikt, na een heel leven van oefenen, hebben sommige de kracht om lood in goud te veranderen, zo wordt gezegd...


Nog iets van de site : "....The hands of an energy healer, at the beginning of a session (Left) and during a session (Right). Orange is a color typically associated with healing.

Euh, color? Het is onzichtbare straling?
De soft toont kleuren door een waarde toe te kennen en die te koppelen aan een kleur naar keuze.
Voor een computer is alle input 0 of 1. Die "kent" geen kleuren.

Khwajagan
3 mei 2010, 11:14
Dus vragen of er objectieve bewijzen zijn voor iemands beweringen is "rondjes draaien"?

.


nee joh! ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel
Maar maakt verder niet uit, mischien hebben andere wat openere geesten er meer aan.

ga maar ander threadje lezen


dus...

fox
3 mei 2010, 11:19
nee joh! ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel
Maar maakt verder niet uit, mischien hebben andere wat openere geesten er meer aan.

ga maar ander threadje lezen


dus...


QED

backfire
3 mei 2010, 11:19
nee joh! ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel
Maar maakt verder niet uit, mischien hebben andere wat openere geesten er meer aan.

ga maar ander threadje lezen


dus...

tututututut, je moet niet gaan lopen met je staart tussen de benen.
Het is gemakkelijk hier theoriën te komen verkopen met als enig argument dat je er maar 'open voor moet staan'.
Ik ben dus al even benieuwd als Cdude naar het antwoord op zijn zeer toepasselijke vragen.

D'ARTOIS
3 mei 2010, 11:25
Toen ik bemerkte dat het wederom een Yank was die even kwam vertellen hoe het "licht" moet worden gezien wachtte ik ook op het stukje financiële oplichterij dat ongetwijfeld zou volgen.
Welnu het antwoord hierop is intussen wel duidelijk.

Desalniettemin is het geen volslagen onzin wat de man te berde brengt, maar een verschijnsel dat middels UV en infrarood zichtbaar gemaakt kan worden, een techniek die niets bijzonders is en al in de jaren '70 bekend was.

In de medische fotografie wordt nog wel met deze grootheden gewerkt maar zo verschrikkelijk bijzonder is het hele verhaal niet.
De verbale stottertechniek van deze man met z'n talloze ahums en onzakelijke praatjes rond z'n eigenlijke thema is iets dat je specifiek bij yanken tegenkomt. Ze blijken niet in staat iets in een paar korte termen duidelijk te maken maar brengen hun thema met ingeslikte en nauwelijks verstaanbare series van klinkers en medeklinkers.

Cdude
3 mei 2010, 11:37
nee joh! ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel
Maar maakt verder niet uit, mischien hebben andere wat openere geesten er meer aan.
ga maar ander threadje lezen
dus...Neen, ik "weet" niks over jouw methode. Vandaar mijn vragen.
Wat ik wel weet is dat er potentiaalverschillen zijn in zieke cellen en dat een scanner zoals in Start Trek geen fiction meer is zodra de sensors klein en gevoelig genoeg zijn.
Aangezien deze ontwikkeling me fascineert kan ik de werking wetenschappelijk verklaren.

Ondanks je interesse in "jouw" methode en je aanwezigheid op een conferentie betreffende de gebruikte techniek, ben jij niet in staat een paar simpele vragen te beantwoorden.
Niet dat het me verbaasd, mr ik hoopte toch op iets meer dan, zoals Fonne reeds voorspelde ....

Conclusie
Je betaalt 5000$ voor een programma'tje dat "onzichtbaar licht", zichtbaar maakt en dit enkel met behulp van een doodgewone digitale camera. :roll:

Dit prg kan dat ook: http://www.arkaos.net/ Met audio en MIDIsync :)




Indeed QED :2gunfire:

Cdude
3 mei 2010, 11:42
maar een verschijnsel dat middels UV en infrarood zichtbaar gemaakt kan worden, een techniek die niets bijzonders is en al in de jaren '70 bekend was.
Aha, nu zijn we er.
Maar dat doe je niet met een gewone cam en een stukje soft.

Het is duidelijk dat Kwhaja niet eens de werking en contradictie van die PIP begrijpt.
Je moet geloven maar gebruiken wel technologie (kuch, een 500MHZ CPU:lol:) om het geloofwaardig(er) te maken.

exodus
3 mei 2010, 11:51
Ik heb het eens bekeken , maar echt indrukwekkend vind ik het niet. Ik weet dat auravelden en energie bestaan, en ik hoef daar geen bevestiging in van een soort fotografie.

Als dat toestel werkelijk een ietskan opvangen van auravelden (wat ik goed mogelijk acht), dan zal ik dit ook maar denk ik een afstreksel zijn van hoe het echt kan waargenomen worden door iemand met hoogsensitieve perceptie. Waarmee ik bedoel dat niet alles kan waargenomen worden, dat het misschien een bepaalde subset waarneemt van de informatie.

Het menselijke energieveld is heel complex, en bestaat uit verschillende lagen. Welke laag scant de camera?

Ik moet hier echter wel de sceptici gelijk geven. De vragen van hoe het apparaat werkt zijn legitiem en interessant om te weten. Het is echter niet zo dat de het feit dat het apparaat bedrog is of niet, samenhang met het bestaan van aura's, waar ik wel van overtuigd ben.

Cdude
3 mei 2010, 11:59
Ik heb het eens bekeken , maar echt indrukwekkend vind ik het niet. Ik weet dat auravelden en energie bestaan en ik hoef daar geen bevestiging in
van een soort fotografie.
Als dat toestel (= een doodgewone vidcam) werkelijk een ietskan opvangen van auravelden (wat ik goed mogelijk acht), dan zal ik dit ook maar denk ik een afstreksel zijn van hoe het echt kan waargenomen worden door iemand met hoogsensitieve perceptie. Waarmee ik bedoel dat niet alles kan waargenomen worden, dat het misschien een bepaalde subset waarneemt van de informatie.

Ik moet hier echter wel de sceptici gelijk geven. De vragen van hoe het apparaat werkt zijn legitiem en interessant om te weten. Het is echter niet zo dat de het feit dat het apparaat bedrog is of niet, samenhang met het bestaan van aura's, waar ik wel van overtuigd ben.hoe het echt kan waargenomen worden door iemand met hoogsensitieve perceptie. Waarmee ik bedoel dat niet alles kan waargenomen worden,
Ik weet dat er idioten rondlopen en hoef daar ook geen bevestiging van.
Dat doen ze nl zelf wel.
Hoe jij er in slaagt jezelf in dezelfde zin tegen te spreken:lol::lol:

koppijn
3 mei 2010, 12:56
Houd die zwendel nu nooit op?
Als men meer wilt weten over Kirlianfotografie (http://www.skepsis.nl/s-frames.html).
Waar het om draait hier is dit:
66646

Cdude
3 mei 2010, 13:09
De eerste zin over KF op SKEPPS :

Eerst de verkoop met de verwijzing naar het geheimzinnige dat we allen zouden hebben , maar toch onzichtbaar is, zodat iedere genezer iets anders kan beweren:


Rarara, de disclaimer?
This information can then be used in various ways depending on the training and experience of the investigator or practitioner.

Die sjamanen hadden het vroeger, zonder dat vervelende internet , toch véél makkelijker.
Mensen waren makkelijk beinvloedbaar en waren, na een harde dagtaak, niet in staat opbjectieve info te verwerven.
Een beetje bangmakerij, rare geluiden, oncontroleerbare verhalen, wat dansen
en je waart gesettled voor de rest van je leven. :lol::lol:

http://skepp.be/apparatuur/kirlian-fotografie

Khwajagan
3 mei 2010, 16:14
tututututut, je moet niet gaan lopen met je staart tussen de benen.
Het is gemakkelijk hier theoriën te komen verkopen met als enig argument dat je er maar 'open voor moet staan'.
Ik ben dus al even benieuwd als Cdude naar het antwoord op zijn zeer toepasselijke vragen.

je hebt nog steeds niet door dat het zo niet werkt, wat je wil zien zie je en wat je niet wil zien zie je niet.

zo simpel is het.

Khwajagan
3 mei 2010, 16:15
De eerste zin over KF op SKEPPS :

Eerst de verkoop met de verwijzing naar het geheimzinnige dat we allen zouden hebben , maar toch onzichtbaar is, zodat iedere genezer iets anders kan beweren:


Rarara, de disclaimer?
This information can then be used in various ways depending on the training and experience of the investigator or practitioner.

Die sjamanen hadden het vroeger, zonder dat vervelende internet , toch véél makkelijker.
Mensen waren makkelijk beinvloedbaar en waren, na een harde dagtaak, niet in staat opbjectieve info te verwerven.
Een beetje bangmakerij, rare geluiden, oncontroleerbare verhalen, wat dansen
en je waart gesettled voor de rest van je leven. :lol::lol:

http://skepp.be/apparatuur/kirlian-fotografie


LOL skepsis als kritiek! Jij weet dus nog niet waar die door aangestuurd worden!

Cdude
3 mei 2010, 16:18
je hebt nog steeds niet door dat het zo niet werkt, wat je wil zien zie je , zo simpel is het.Yep, zo is het maar net.
Ook al is het er niet, Khwaja ziet het toch.

Waarom ga je eigenlijk nog ergens heen? Je hoeft het gewoon te willen en, hup...

Cdude
3 mei 2010, 16:18
LOL skepsis als kritiek! Jij weet dus nog niet waar die door aangestuurd worden!Door miljarden miniscule ruimtewezentjes? :?

Cdude
3 mei 2010, 16:21
je hebt nog steeds niet door dat het zo niet werkt, Klopt :

- Een gewone vidcam vangt gn onzichtbaar licht op.

- Elk Mandelbroth prg maakt mooiere kleuren.

Hey, IK heb die data op de site niet geschreven, IK heb deze post nt begonnen.

Khwajagan
3 mei 2010, 16:22
Klopt :

- Een gewone vidcam vangt gn onzichtbaar licht op.

- Elk Mandelbroth prg maakt mooiere kleuren.

Hey, IK heb die data op de site niet geschreven, IK heb deze post nt begonnen.

nee, en?

je houding staat al vast

kiko
3 mei 2010, 16:29
je hebt nog steeds niet door dat het zo niet werkt, wat je wil zien zie je en wat je niet wil zien zie je niet.

zo simpel is het.
Perfect samengevat. De nagel op de kop, echt.

Khwajagan
3 mei 2010, 16:30
Perfect samengevat. De nagel op de kop, echt.

ja ik weet het pipo ik weet het LOL o sorry kiko! ha ha ha

wat een rand debielen zitten hier toch weer

Cdude
3 mei 2010, 16:41
nee, en?

je houding staat al vastZoals ik al zei : Als jij dan toch vanalles ziet zonder de, OP DE SITE VAN HET SYSTEEM AANGEGEVEN, toestellen,
waarom dan niet gewoon ogen dicht en thuis flippen?

Cdude
3 mei 2010, 16:44
nee, en?
je houding staat al vastNeen, mijn houding wordt pas bepaald NA ondezoek.
Ik lees op "hun" site, analyseer en stel je een simpele vraag.
Jij kan (of wil) die nt beantwoorden dus is er geen tegenspraak

Als wij toch randdebielen zijn, waarom plaats je die onzin dan nog?

Khwajagan
3 mei 2010, 17:07
Neen, mijn houding wordt pas bepaald NA ondezoek.
Ik lees op "hun" site, analyseer en stel je een simpele vraag.
Jij kan (of wil) die nt beantwoorden dus is er geen tegenspraak

Als wij toch randdebielen zijn, waarom plaats je die onzin dan nog?


onzin? heb je het het al onderzocht dan?
btw niet iedereen is hier een randdebiel en ik had het neergezet voor open geesten , dus waarom kom je dan

en nee, je houding wordt niet bepaald na onderzoek, da's een fabeltje.
sla de geschiedenis er maar op na!

Exodus heeft geloof ik ook al eens gezegd dat als er een UFO in je tuin land en je gelooft er niet in zal je het nog ontkennen.

maar dat ga je toch ontkennen ;)

Khwajagan
3 mei 2010, 17:11
Door miljarden miniscule ruimtewezentjes? :?

nee hoor maar wel door een niet zo frisse organisatie, maar never mind

zelf denken lukt je dus niet, wel ok

tatooke
3 mei 2010, 17:19
nee hoor maar wel door een niet zo frisse organisatie, maar never mind

zelf denken lukt je dus niet, wel ok
Kwajagan ; ik dacht echt dat deze gasten enkel bij alien zever verkondigde,blijkbaar overal dus (jammer van dit forum) ;-)

Khwajagan
3 mei 2010, 17:22
Kwajagan ; ik dacht echt dat deze gasten enkel bij alien zever verkondigde,blijkbaar overal dus (jammer van dit forum) ;-)

ja ik weet het en het idiote is nog dat ze denken dat wij dat doen! ;)



nu ja jammer ze missen veel,hm, in meerdere opzichten ;)

Cdude
3 mei 2010, 17:44
en nee, je houding wordt niet bepaald na onderzoek,
Euh, op welke planeet leef jij? Ik heb de info op de site van het product gevonden, hier gequote met de vragen er onder.
In kleinere brokjes kan ik het niet aanbieden. De stapjes van mn onderzoek speelden zich voor je ogen af :roll::roll:

Een antwoord op de vragen heb ik echter nog altijd niet gekregen. Ik kan dus alleen maar concluderen dat "open van geest" in jouw geval gelijk staat voor "niet" (kunnen) denken.

Exodus heeft geloof ik ook al eens gezegd dat als er een UFO in je tuin land en je gelooft er niet in zal je het nog ontkennen.Nee hoor.
Ik ga dan op dezelfe manier te werk : Observeren, Documenteren, ...
Alleen ga ik NIET concluderen dat het ET's zijn alvorens er "iets" uitstapt.
Jij daarentegen ziet ze zo al vliegen :lol:

kiko
3 mei 2010, 18:15
onzin? heb je het het al onderzocht dan?

Heb jij het al onderzocht dan?

Om misverstanden te vermijden: onderzoeken is niet met je luie kont, een colaatje in de hand, wat surfen op het internet, een boekje bestellen via Amazon en eens een lezing bijwonen.

Dat is geen onderzoek, hoogstens wat amusement.

Dus vraag ik je: heb jij het al onderzocht ? Natuurlijk niet, geen millimeter heb je van de beweringen van Oldfield onderzocht.

kiko
3 mei 2010, 18:16
Deze lezing van Oldfield vind ik dan wel best te pruimen:

http://www.youtube.com/watch?v=X4uLZcaRXcU

Steve_M
3 mei 2010, 18:24
Newspeak for dummies:

Open geesten = naïeve idioten die het geld uit hun zakken laten kloppen
Zever = kritische en pertinente vragen
Onderzoek = klakkeloos aannemen wat een of andere fooraap op youtube verkondigt
Pipo = kiko (maar dat kan ook een jammerlijk mislukte poging tot humor zijn)
Scepsis = NWO

Enzovoort. Ik moet dringend eens wat open geesten gaan zoeken. Volgens mij valt er best veel geld aan zulke lui te verdienen.

Khwajagan
3 mei 2010, 18:30
Newspeak for dummies:

Open geesten = naïeve idioten die het geld uit hun zakken laten kloppen
Zever = kritische en pertinente vragen
Onderzoek = klakkeloos aannemen wat een of andere fooraap op youtube verkondigt
Pipo = kiko (maar dat kan ook een jammerlijk mislukte poging tot humor zijn)
Scepsis = NWO

Enzovoort. Ik moet dringend eens wat open geesten gaan zoeken. Volgens mij valt er best veel geld aan zulke lui te verdienen.

idd












































voor dummies :)

Inno
3 mei 2010, 22:47
Newspeak for dummies:

Open geesten = naïeve idioten die het geld uit hun zakken laten kloppen
Zever = kritische en pertinente vragen
Onderzoek = klakkeloos aannemen wat een of andere fooraap op youtube verkondigt
Pipo = kiko (maar dat kan ook een jammerlijk mislukte poging tot humor zijn)
Scepsis = NWO

Enzovoort. Ik moet dringend eens wat open geesten gaan zoeken. Volgens mij valt er best veel geld aan zulke lui te verdienen.

:-D:lol:

Inno
3 mei 2010, 22:50
Natuurlijk bestaat de onzichtbare wereld, het is de wereld die we niet zien :roll:

Seppe Cools
3 mei 2010, 22:59
Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.
Maar in bv de NWO thread staan berichten van mensen die iets 'gevoeld' hebben, of érvaren' hebben, of voelden dat er iemand was maar ze zagen niemand.
Wel, gisteren naar een lezing geweest in Amsterdam waarin iemand heeft laten zien dat je mbv van apparatuur deze 'onzichtbare' wereld zichtbaar kan maken!
en WAT een wereld is het!
zo zagen we de 'fantoom-ledematen' van iemand bij wie de arm weg was.
Je kon de meridianen zien waar de chinezen het over hebben.
Ze konden 'geesten' bij graven zien.
Overleden mensen bij een seance.
voortekenen van ziektes , voordat die zich manifesteerden.
helingenergie van kristallen.
En ook hoe er bij biologisch voedsel de levens energie er nog in zit en
bij bewerkt vodsel is het enorm weinig en soms zelfs helemaal weg!


Voor de mensen die er voor open staan zou ik zeggen kijk eens naar het werk
van Dr. Harry Oldfield met zijn:

POLYCONTRAST INTERFERENCE PHOTOGRAPHY


http://www.youtube.com/watch?v=2NgI3TLtnnI

http://www.youtube.com/watch?v=mZjIuReeONw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_hJPxmNMVRc&feature=related

etc.



volgens mij is de grote paradigmaverschuiving al heftig bezig!


Schaam u, echt.

Wat mij opvalt is, dat dit soort "lezingen" een pak meer voorkomen in Nederland dan in België. En wanneer ze in België voorkomen, dan worden ze meestal nog gegeven door een Nederlander.

Zou dat iets willen zeggen? Het valt wel op.


Misschien heeft de kwaliteit van het onderwijs er wel iets mee te maken, ik zeg maar iets.

Khwajagan
4 mei 2010, 06:21
Schaam u, echt.

Wat mij opvalt is, dat dit soort "lezingen" een pak meer voorkomen in Nederland dan in België. En wanneer ze in België voorkomen, dan worden ze meestal nog gegeven door een Nederlander.

Zou dat iets willen zeggen? Het valt wel op.


Misschien heeft de kwaliteit van het onderwijs er wel iets mee te maken, ik zeg maar iets.

schamen?



doe effe normaal!

Tick
4 mei 2010, 07:54
Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.
[QUOTE]Maar in bv de NWO thread staan berichten van mensen die iets 'gevoeld' hebben, of érvaren' hebben, of voelden dat er iemand was maar ze zagen niemand.

De hersenen kunnen makkelijk spelletjes met u spelen. Het is perfect mogelijk om bij iemand een herinnering in te planten. Zij zullen u dan ook vertellen dat ze dat ervaren hebben terwijl het die valse herinnering is. Hetzelfde is met mensen die voelen dat er iets is. Het kan gewoon een mindgame zijn.

Wel, gisteren naar een lezing geweest in Amsterdam waarin iemand heeft laten zien dat je mbv van apparatuur deze 'onzichtbare' wereld zichtbaar kan maken!
en WAT een wereld is het!

Leuk leuk :)

zo zagen we de 'fantoom-ledematen' van iemand bij wie de arm weg was.
Heb je de persoon ook gezien? Heb je gezien hoe de foto werd getrokken. Ben je zeker dat het niet een acteur was?

Je kon de meridianen zien waar de chinezen het over hebben.
Ze konden 'geesten' bij graven zien.
Overleden mensen bij een seance.
voortekenen van ziektes , voordat die zich manifesteerden.
helingenergie van kristallen.

Hier kan ik dezelfde vragen bij stellen. Trouwens helingsenergie bij kristallen is eerder een geloof die je aan die kristallen geeft en dat helpt je er door. Het is niet zozeer het feit dat het juist dit of deze kristal is, of dat het een kruisje of een stokje hout is.

En ook hoe er bij biologisch voedsel de levens energie er nog in zit en
bij bewerkt vodsel is het enorm weinig en soms zelfs helemaal weg!
:roll:
Speel nog maar een beetje in op de angst van de mensen voor genetisch gemanipuleerd voedsel. En wees ondertussen ook maar verder blind voor het feit dat we dat al jarenlang binnenkrijgen.


Om verder te gaan: reiki, massage, acupunctuur en co zijn wel degelijk geneeskundige manieren die werken volgens mederiaanlijnen en knooppunten. Echter veel van deze kennis wordt ook misbruikt om andere "mindere" kunsten aan de man te brengen. Want er zijn altijd mensen die geld ruiken en er zijn altijd mensen die zaken aanpassen aan de meer westerse visie. Laat je daarom niet verleiden en vooral misleiden.

Cdude
4 mei 2010, 08:06
schamen?
doe effe normaal!Ja, schamen voor je domheid.

Iets geloven terwijl er op hun EIGEN site een gigantische disclaimer staat en jij even goed als ik WEET dat je met een gewone vidcam niets kan opvangen buiten het zichtbare spectrum.

Er zijn dus maar 2 conclusies mogelijk :

Te dom om dit te begrijpen.
Te dom om dit te begrijpen.

Waarschijnlijk heb je er al geld aan uitgegeven en verdring je het feit dat je opgelicht bent. Normale psychische reactie van het menselijk brein alleen loopt het soms mis.

fox
4 mei 2010, 09:01
schamen?



doe effe normaal!

De vraag blijft echter of JIJ het onderzocht hebt? Zoja, op welke manier heb je dat gedaan?

Cdude
4 mei 2010, 09:09
De vraag blijft echter of JIJ het onderzocht hebt? Zoja, op welke manier heb je dat gedaan?Dat heeft hij toch verteld?
Hij is gaan kijken naar de kleurtjes op het scherm en de uitleg van de "specialisten" (lees aandeelhouders;-) )

Piero
4 mei 2010, 09:31
Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.
Maar in bv de NWO thread staan berichten van mensen die iets 'gevoeld' hebben, of érvaren' hebben, of voelden dat er iemand was maar ze zagen niemand.


Zodra ik de zichtbare wereld helemaal ken en begrijp zal ik mij eens in de onzichtbare wereld gaan verdiepen. Dat kan nog wel een tijdje duren denk ik.

Khwajagan
4 mei 2010, 11:19
Ja, schamen voor je domheid.

Iets geloven terwijl er op hun EIGEN site een gigantische disclaimer staat en jij even goed als ik WEET dat je met een gewone vidcam niets kan opvangen buiten het zichtbare spectrum.

Er zijn dus maar 2 conclusies mogelijk :

Te dom om dit te begrijpen.
Te dom om dit te begrijpen.

Waarschijnlijk heb je er al geld aan uitgegeven en verdring je het feit dat je opgelicht bent. Normale psychische reactie van het menselijk brein alleen loopt het soms mis.

stel dat ik dom ben dan heeft het geen zin me er voor te schamen. of snap je dat zelfs niet eens.


je hebt je conclusies al getrokken voor je iets hiervan ook maar bekeken hebt!


en dat is ehhh ...























































dom :)

Khwajagan
4 mei 2010, 11:19
[QUOTE=Khwajagan;4727179]Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.
Om verder te gaan: reiki, massage, acupunctuur en co zijn wel degelijk geneeskundige manieren die werken volgens mederiaanlijnen en knooppunten. Echter veel van deze kennis wordt ook misbruikt om andere "mindere" kunsten aan de man te brengen. Want er zijn altijd mensen die geld ruiken en er zijn altijd mensen die zaken aanpassen aan de meer westerse visie. Laat je daarom niet verleiden en vooral misleiden.

tuurlijk zijn die er net zo goed als met 'normale' dingen, dus...

Cdude
4 mei 2010, 11:22
je hebt je conclusies al getrokken voor je iets hiervan ook maar bekeken hebt!
Dat zeg jij telkens en telkens bewijs ik het tegengestelde met argumenten.

De vragen blijven nog onbeantwoord dus ik heb geen info om mijn conclusies aan te passen.

Cdude
4 mei 2010, 11:28
Velen, vooral wetenschappers hier, (er zijn positieve uitzonderingen) zijn er van overtuigd dat er geen onzichtbare wereld is.Niet correct.
Zichtbare straling is maar een klein deel van het elekmag spectrum maar waar het hier over gaat is dat een gewone vidcam die niet registreert.

Per definitie oplichting dus. (of hoe dom kunnen de mensen zijn die daar intrappen.)

Seppe Cools
4 mei 2010, 11:39
schamen?
doe effe normaal!

Mozes is mijn meest favoriete figuur uit de hele Bijbel.
Waarom? Omdat elk van zijn "wonderen" ook degelijk overeenkomen met wetenschappelijk verklaarbare natuurfenomenen.
Mozes wist dus heel goed waar hij mee bezig was, toen hij zijn volk bedotte.

Op die lezing waar jij naartoe bent geweest, hebben ze dezelfde trukendoos als Mozes gebruikt. Een voorbeeldje:



zo zagen we de 'fantoom-ledematen' van iemand bij wie de arm weg was.


Voor de leek is iets als "fantoom-ledematen" iets "mysterieus en onbekend" en een onverklaarbaar fenomeen. Dus een geschikt voorbeeld om wat mensen mee te bedotten bij bijvoorbeeld een lezing.

De waarheid is echter, dat fantoom-ledematen helemaal niet mysterieus noch onbekend zijn bij de (echte) wetenschappers.
Fantoom-ledematen zijn de dag van vandaag perfect begrepen, verklaarbaar, en zelfs te genezen.

Wat die mensen daar op die lezing niet gedaan hebben, is zeggen tegen de doorsnee vlaming: "de aarde is plat !!" terwijl de doorsnee vlaming zeer goed weet dat de aarde rond is.
Als het echter om fantoom-ledematen gaat, dan weet de doorsnee-vlaming niet eens waar dat woord voor staat. Laat staan, dat ze de technische en verklaarde kant ervan weten. Dus zoiets kwam wel aan bod in die lezing.


Conclusie Khwajagan,
ge bent dik ge-Mozes'ed

DonQuiSjot
4 mei 2010, 11:40
Niet correct.
Zichtbare straling is maar een klein deel van het elekmag spectrum maar waar het hier over gaat is dat een gewone vidcam die niet registreert.

Per definitie oplichting dus. (of hoe dom kunnen de mensen zijn die daar intrappen.)

De wetenschap is te KORTZICHTIG om echte kennis van energie te hebben.
Alles is energie. Een trilling van atomen of fotonen.
Deze 2 vormen zowat de basis van ALLE energie. Alles is een vorm van concious. Wat is de kracht die een plant de vorm van een plant geeft?
Ja, het zit zo in het dna vd plant geprogrammeerd. Maar van waar komt die kennis? Of gewoon omdat het 'is'? Wetenschap aanvaard zulke stellingen niet. Maar ze botsen steeds tegen hun eigen dogma's.

Nuja, ik ben geen wetenschapper, dus we zullen nog een 500 jaar moeten wachten vooraleer ze dat ontdekken :roll:

Cdude
4 mei 2010, 12:06
De wetenschap is te KORTZICHTIG om echte kennis van energie te hebben.Dus JIJ weet dat wel? Vertel vertel ... 8O

Alles is energie. Een trilling van atomen of fotonen.
E=mc² u onbekend? Nochtans al even bekend en toegepast hoor:roll:

Maar van waar komt die kennis? Of gewoon omdat het 'is'? Wetenschap aanvaard zulke stellingen niet.
EVO LU TIE.
Variaties en genetische fouten

Cdude
4 mei 2010, 12:12
Mozes is mijn meest favoriete figuur uit de hele Bijbel.
Waarom? Omdat elk van zijn "wonderen" ook degelijk overeenkomen met wetenschappelijk verklaarbare natuurfenomenen.
Mozes wist dus heel goed waar hij mee bezig was, toen hij zijn volk bedotte.

Op die lezing waar jij naartoe bent geweest, hebben ze dezelfde trukendoos als Mozes gebruikt. Een voorbeeldje:

Voor de leek is iets als "fantoom-ledematen" iets "mysterieus en onbekend" en een onverklaarbaar fenomeen. Dus een geschikt voorbeeld om wat mensen mee te bedotten bij bijvoorbeeld een lezing.

De waarheid is echter, dat fantoom-ledematen helemaal niet mysterieus noch onbekend zijn bij de (echte) wetenschappers.
Fantoom-ledematen zijn de dag van vandaag perfect begrepen, verklaarbaar, en zelfs te genezen.

Wat die mensen daar op die lezing niet gedaan hebben, is zeggen tegen de doorsnee vlaming: "de aarde is plat !!" terwijl de doorsnee vlaming zeer goed weet dat de aarde rond is.
Als het echter om fantoom-ledematen gaat, dan weet de doorsnee-vlaming niet eens waar dat woord voor staat. Laat staan, dat ze de technische en verklaarde kant ervan weten. Dus zoiets kwam wel aan bod in die lezing.


Conclusie Khwajagan,
ge bent dik ge-Mozes'ed
Indedeliedoe :clapping:

http://www.thephantomlimbs.com/

Cdude
4 mei 2010, 15:29
Ze zijn in goed gezelschap de "gelovers" Uit de enquête bij 3000 volwassenen blijkt dat mensen vaak vertrouwen op bijgeloof en culturele overtuigingen om ziekten en pijntjes te verlichten, in plaats van medisch middeltjes. 72 procent geeft ook oude-wijven-verhalen door aan zijn kinderen. Meer dan de helft is er zeker van dat deze mythes ook echt helpen. Ze geloven eerder wat ze van hun ouders en grootouders te horen krijgen, dan iets waarvan het wetenschappelijk bewezen is dat het werkt.

http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1100061/2010/05/01/Driekwart-volwassenen-gelooft-in-oude-wijven-verhalen.dhtml

Khwajagan
4 mei 2010, 16:18
De wetenschap is te KORTZICHTIG om echte kennis van energie te hebben.
Alles is energie. Een trilling van atomen of fotonen.
Deze 2 vormen zowat de basis van ALLE energie. Alles is een vorm van concious. Wat is de kracht die een plant de vorm van een plant geeft?
Ja, het zit zo in het dna vd plant geprogrammeerd. Maar van waar komt die kennis? Of gewoon omdat het 'is'? Wetenschap aanvaard zulke stellingen niet. Maar ze botsen steeds tegen hun eigen dogma's.

Nuja, ik ben geen wetenschapper, dus we zullen nog een 500 jaar moeten wachten vooraleer ze dat ontdekken :roll:

perfect gezegd!

Khwajagan
4 mei 2010, 16:19
Ze zijn in goed gezelschap de "gelovers"
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1100061/2010/05/01/Driekwart-volwassenen-gelooft-in-oude-wijven-verhalen.dhtml

vertrouw je nou echt zo blindelings op de wetenscahp?

hmm

Khwajagan
4 mei 2010, 16:20
Dus JIJ weet dat wel? Vertel vertel ... 8O

E=mc² u onbekend? Nochtans al even bekend en toegepast hoor:roll:

EVO LU TIE.
Variaties en genetische fouten

ev o l u tie???


hmmmmmmmm


bewijs?NONE!

Cdude
4 mei 2010, 16:20
perfect gezegd!In elk geval zegt hij nog IETS (zinnig ga ik niet zeggen)

Buiten de openingstext antwoordt je op geen ENKELE vraag.

Cdude
4 mei 2010, 16:22
vertrouw je nou echt zo blindelings op de wetenscahp?

hmmStraf als je dat uit mijn, van HLN gehaalde, tekst haalt 8O

Cdude
4 mei 2010, 16:24
ev o l u tie???

hmmmmmmmm

bewijs?NONE!Geen dat jij begrijpt, dat klopt.

Steek wat bacteriën in voedingsbodem, onderwerp ze aan wat penicillinne varianten en voorwaar, evolutie voor uw neus.

Khwajagan
4 mei 2010, 16:34
Geen dat jij begrijpt, dat klopt.

Steek wat bacteriën in voedingsbodem, onderwerp ze aan wat penicillinne varianten en voorwaar, evolutie voor uw neus.


ha ha ha ha ha ha je weet echt niet wat je zegt man!

evolutie voor uw neus?!!


LOL en je vindt jezelf normaal? LOL



ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Cdude
4 mei 2010, 16:38
ha ha ha ha ha ha je weet echt niet wat je zegt man!
evolutie voor uw neus?!!
LOL en je vindt jezelf normaal? LOL
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haAlvast normaler dan iemand die PIP BS en andere astrale onzin gelooft.

Aangezien bacteriën een lifecycle hebben van een paar uren, kan je op een paar weken, door externe omstandigheden te veranderen, een geheel nieuwe (resistente) stam ontwikkelen.

Met fruitvliegjes duurt het iets langer maar ook daar zijn leuke godspelletjes mee te doen.

Hoe noem jij dit proces dan?

Trouwens, je HOEFT mij helemaal nt te geloven. Die voedingsbodems kan je vrij kopen en je handen bevatten genoeg beestjes om je een hele tijd bezig te houden.
Echt leren door te testen en te observeren. Niet door naar een verkoopspraatje te luister over proces dat niet te herhalen valt.
Try it sometimes. 8-)

Khwajagan
4 mei 2010, 16:48
Alvast normaler dan iemand die PIP BS en andere astrale onzin gelooft.

Aangezien bacteriën een lifecycle hebben van een paar uren, kan je op een paar weken, door externe omstandigheden te veranderen, een geheel nieuwe (resistente) stam ontwikkelen.

Met fruitvliegjes duurt het iets langer maar ook daar zijn leuke godspelletjes mee te doen.

Hoe noem jij dit proces dan?

Trouwens, je HOEFT mij helemaal nt te geloven. Die voedingsbodems kan je vrij kopen en je handen bevatten genoeg beestjes om je een hele tijd bezig te houden.
Echt leren door te testen en te observeren. Niet door naar een verkoopspraatje te luister over proces dat niet te herhalen valt.
Try it sometimes. 8-)

LOL zeker geen evolutie!!!!!


man o man!

Cdude
4 mei 2010, 16:53
LOL zeker geen evolutie!!!!!
man o man!Wat dan wel? Man-o-man !!
Zeggen dat het iets niet is en andere nietszeggende(veilige mr domme) opmerkingen, kan iedereen maken.

Het eerste onderbouwde argument van jou moet ik nog zien verschijnen.

Khwajagan
4 mei 2010, 17:10
Wat dan wel? Man-o-man !!
Zeggen dat het iets niet is en andere nietszeggende(veilige mr domme) opmerkingen, kan iedereen maken.

Het eerste onderbouwde argument van jou moet ik nog zien verschijnen.

bla bla bla..

een stuiterende knikker, meer hoor ik niet

Cdude
4 mei 2010, 17:22
bla bla bla..

een stuiterende knikker, meer hoor ik nietMeer dan ik hoor ....
oorverdovende stilte (not 2 my surprise)

"blablebla" dat doen kinderen ook als ze iets niet willen horen of kunnen beantwoorden :roll::roll:

Khwajagan
4 mei 2010, 17:27
Aangezien bacteriën een lifecycle hebben van een paar uren, kan je op een paar weken, door externe omstandigheden te veranderen, een geheel nieuwe (resistente) stam ontwikkelen.

Met fruitvliegjes duurt het iets langer maar ook daar zijn leuke godspelletjes mee te doen

Als jij bovenstaande evolutie noemt heeft een gesprek met jou geen enkele zin want je snapt niet eens wat evolutie is!

Seppe Cools
4 mei 2010, 17:29
ev o l u tie???


hmmmmmmmm


bewijs?NONE!

get s o m e i n t e l l i g ence

hmmmmmmmmm

kansen?NONE!

Khwajagan
4 mei 2010, 17:29
get s o m e i n t e l l i g ence

hmmmmmmmmm

kansen?NONE!

;)

wel grappig dat je mijn stijl over neemt ;)

Cdude
4 mei 2010, 17:30
Als jij bovenstaande evolutie noemt heeft een gesprek met jou geen enkele zin want je snapt niet eens wat evolutie is!

Hoezo "een gesprek" ?

Zelfs een simpele vraag over je EIGEN onderwerp kan je niet eens beantwoorden.
En dan wil jij MIJ de evolutie uitleggen? :rofl: ROFL :rofl:

Denk je nu echt dat ik je niet doorzie? Al die maneuvres dienen enkel om je gebrek een enige kennis te verbergen. Althans een zielige pogin daartoe.

"blablabla" :roll:

Cdude
4 mei 2010, 17:31
;)
wel grappig dat je mijn stijl over neemt ;)Met kindjes praten is kindertaal gebruiken anders begrijpen ze je niet 8-)

Khwajagan
4 mei 2010, 17:38
Met kindjes praten is kindertaal gebruiken anders begrijpen ze je niet 8-)

o ja tuurlijk ;)

man we liggen hier in een deuk om je reacties!

Khwajagan
4 mei 2010, 17:38
Hoezo "een gesprek" ?

Zelfs een simpele vraag over je EIGEN onderwerp kan je niet eens beantwoorden.
En dan wil jij MIJ de evolutie uitleggen? :rofl: ROFL :rofl:

Denk je nu echt dat ik je niet doorzie? Al die maneuvres dienen enkel om je gebrek een enige kennis te verbergen. Althans een zielige pogin daartoe.

"blablabla" :roll:

;) pogin?

Cdude
4 mei 2010, 17:44
;) pogin?Goed zo, je bent er in geslaagd me op een typo te betrappen:roll:.
Nu nog een antwoord op de vragen?

- Evolutie?
- Gewone camera die onzichtbaar licht detecteert?

kiko
4 mei 2010, 18:29
Als jij bovenstaande evolutie noemt heeft een gesprek met jou geen enkele zin want je snapt niet eens wat evolutie is!
Wat is evolutie volgens jou ?

Cdude
4 mei 2010, 18:31
Wat is evolutie volgens jou ?Vergeet het.
Op zulke vragen antwoordt hij enkel met

- blablabla
of
- Béééééé

De vingers in z'n oren moet je er maar bij denken

kiko
4 mei 2010, 18:41
Vergeet het.
Op zulke vragen antwoordt hij enkel met

- blablabla
of
- Béééééé

De vingers in z'n oren moet je er maar bij denken
Ik kan maar proberen, wie weet leer ik er nog iets van. De kans is relatief klein, maar statistisch gezien moet hij toch vroeg of laat eens iets van betekenis neerschrijven.

En als dat ooit gebeurt, wil ik erbij zijn.

Cdude
4 mei 2010, 18:44
Ik kan maar proberen, wie weet leer ik er nog iets van. De kans is relatief klein, maar statistisch gezien moet hij toch vroeg of laat eens iets van betekenis neerschrijven.
En als dat ooit gebeurt, wil ik erbij zijn.Hmmm, hoe gaat dat spreekwoord ook al weer over die apen met hun typemachienen die Mac Beth zouden schrijven als je ze maar lang genoeg laat typen?

Trust me , it WON'T happen.
Wat er niet inzit , kan er niet uitkomen.

kiko
4 mei 2010, 18:52
Het was Hamlet, maar voor de rest geef ik je gelijk.

RodeLantaarn
4 mei 2010, 19:00
Hoort dit niet bij godsdienst en levensovertuiging?

Cdude
4 mei 2010, 19:06
Gevonden , idd "Hamlet The infinite monkey theorem" http://2.bp.blogspot.com/_U9Yc33V1_fM/SiR4bLqz2rI/AAAAAAAAAA0/mv0cdOKy4Bc/s320/Blogging.jpg

Khwajagan
4 mei 2010, 19:07
Ik kan maar proberen, wie weet leer ik er nog iets van. De kans is relatief klein, maar statistisch gezien moet hij toch vroeg of laat eens iets van betekenis neerschrijven.

En als dat ooit gebeurt, wil ik erbij zijn.

als ik het doe zul je het niet zien. ;)

Khwajagan
4 mei 2010, 19:08
Hmmm, hoe gaat dat spreekwoord ook al weer over die apen met hun typemachienen die Mac Beth zouden schrijven als je ze maar lang genoeg laat typen?

Trust me , it WON'T happen.
Wat er niet inzit , kan er niet uitkomen.

zo is het,


we liggen nog steeds dubbel hier!! ga door ga door!!!

kiko
4 mei 2010, 19:08
als ik het doe zul je het niet zien.
Daar twijfel ik niet aan. Jouw intelligente beweringen behoren vermoedelijk ook tot de onzichtbare wereld.

Khwajagan
4 mei 2010, 19:09
Hoort dit niet bij godsdienst en levensovertuiging?

Godsdienst zeker niet! Die zijn bedoeld je blind te maken!

en tsja levensovertuiging, daar valt alles hier zowat onder

Khwajagan
4 mei 2010, 19:10
Daar twijfel ik niet aan. Jouw intelligente beweringen behoren vermoedelijk ook tot de onzichtbare wereld.

zonder dat je het weet sla je de spijker op zijn kop!

gedachten bevinden zich in dezelfde sfeer en kunnen zelfs zichtbaar gemaakt worden


Maar... zo zal je het zeker niet bedoeld hebben ;)

Khwajagan
4 mei 2010, 19:11
Daar twijfel ik niet aan. Jouw intelligente beweringen behoren vermoedelijk ook tot de onzichtbare wereld.

jouw opmerking,, pipo, bevestigd precies wat ik zeg, maar dit is allemaal zinloos , want jullie missen een aantal dingen ;)

is niet erg, komt later wel, mischien ;)

Cdude
4 mei 2010, 19:15
gedachten bevinden zich in dezelfde sfeer en kunnen zelfs zichtbaar gemaakt worden
Vanzelfsprekend gebeurt dit met "speciale" software gekoppeld aan een "gedachtencam"
Te koop in uw onzichtbare winkel aan 5000$( die om een of andere onverklaarbare reden nooit onzichtbaar kunnen zijn)

Cdude
4 mei 2010, 19:34
Blijft er nog een derde zéér belangrijke vraag over :

Zijn er geen fora in de onzichtbare wereld of zijn ze daar nog niet zo ver dat je hier die onzin moet komen verkondigen.
Zou wel handig zijn :

-Alle "gelovers" in de onzichtbare wereld.
-Alle intelligente mensen in de realiteit

:rofl:

Khwajagan
4 mei 2010, 21:32
Blijft er nog een derde zéér belangrijke vraag over :

Zijn er geen fora in de onzichtbare wereld of zijn ze daar nog niet zo ver dat je hier die onzin moet komen verkondigen.
Zou wel handig zijn :

-Alle "gelovers" in de onzichtbare wereld.
-Alle intelligente mensen in de realiteit

:rofl:

waar ben je toch zo bang voor?

Cdude
4 mei 2010, 21:37
waar ben je toch zo bang voor? :rofl: = lachen om je achterlijke onzin.

Het is al lang geleden dat ik bang was van iets dat niet bestond.
Ik veronderstel dat jij nog altyd scant naar de beesten onder je bed? :wtf:

Khwajagan
4 mei 2010, 21:48
:rofl: = lachen om je achterlijke onzin.

Het is al lang geleden dat ik bang was van iets dat niet bestond.
Ik veronderstel dat jij nog altyd scant naar de beesten onder je bed? :wtf:

;)

Cdude
4 mei 2010, 21:55
;)
Dacht ik al ...

http://mark.bailen.net/political-cartoons/images/invisible-hand.jpghttp://www.roflcat.com/images/cats/invisible-buttsex.jpg

Tick
5 mei 2010, 12:32
up. Want jullie zijn de alien draad aant vernielen door gezaag over deze topic :d


Leg mij trouwens eens uit hoe dat werkt?

Want je krijgt een standaard foto (JPEG formaat zeg maar)
(standaard foto omdat iedere camera goed is precies)

Dan gaat dat naar een extern programma. En dat programma toont de ontzichtbare wereld? klopt dat?

cheverrant
5 mei 2010, 12:43
Is dit een forum waarop men over ernstige dingen al dan niet op een ludieke manier kan diskussieren of is dat is forum waarop niets gezegd wordt behalve welles/nietes over geen enkel onderwerp ? Wat voor onderwerp zou dat dan wel kunnen zijn ? Wellicht het onderwerp van onzichtbaarheid...

Raven
5 mei 2010, 12:49
waarin iemand heeft laten zien dat je mbv van apparatuur deze 'onzichtbare' wereld zichtbaar kan maken!

WIE heeft dit laten zien?
Zijn die beelden beschikbaar?
Wat is de theorie achter dat materiaal? Wat precies wordt er geregistreerd of geinterpreteerd?
Waarom staat er op elke link van jou ergens wel dat al dat materiaal helemaal niet dient voor diagnose... hoewel het net wordt in de hemel geprezen als het paranormale materiaal bij uitstek om kanker, gezwellen, onstekingen, enz... te ontdekken :roll: ?


Laten we even eerlijk zijn hé... als dat werkelijk aangetoond kon worden en niet van "kijk hier, dat blauw ding is een kanker"... en hier is het niet blauw, maar oranje, en dat oranje ding is kanker... enzoverder .... had hij allang de nobelprijs gewonnen (en waarschijnlijk meerdere ook)

Khwajagan
5 mei 2010, 14:11
WIE heeft dit laten zien?
Zijn die beelden beschikbaar?
Wat is de theorie achter dat materiaal? Wat precies wordt er geregistreerd of geinterpreteerd?
Waarom staat er op elke link van jou ergens wel dat al dat materiaal helemaal niet dient voor diagnose... hoewel het net wordt in de hemel geprezen als het paranormale materiaal bij uitstek om kanker, gezwellen, onstekingen, enz... te ontdekken :roll: ?


Laten we even eerlijk zijn hé... als dat werkelijk aangetoond kon worden en niet van "kijk hier, dat blauw ding is een kanker"... en hier is het niet blauw, maar oranje, en dat oranje ding is kanker... enzoverder .... had hij allang de nobelprijs gewonnen (en waarschijnlijk meerdere ook)

wel, ja, beelden zijn beschikbaar, heb je de video niet gezien?
Dat het niet dient voor diagnose is om te voorkomen dat BIG PHARMA niet in kan grijpen.
en tsja, Nobelpirijs, moet ik dat echt uitleggen hoe die werkt? Die krijg je alleen als je meewerkt met de jongens (en nmeisjes) achter de schermen,
Eens kijken, Obama voor de vrede, Einstein voor zijn onzin. Arafat ook al geloof ik? Kissinegr voor zijn werk als massamoordenaar, wel ik heb daar denk ik nu we genoeg over gezegd.
Als iets ECHT werkt gaan 'ze' het niet aan de grote klok hangen!
wie is 'ze'? zie daarvoor de door Exodus opgestarte thread over de NWO.

tijd dus wakker te worden!

Cdude
5 mei 2010, 14:19
wel, ja, beelden zijn beschikbaar, heb je de video niet gezien?
Dat het niet dient voor diagnose is om te voorkomen dat BIG PHARMA niet in kan grijpen.
en tsja, Nobelpirijs, moet ik dat echt uitleggen hoe die werkt? Die krijg je alleen als je meewerkt met de jongens (en nmeisjes) achter de schermen,
Eens kijken, Obama voor de vrede, Einstein voor zijn onzin. Arafat ook al geloof ik? Kissinegr voor zijn werk als massamoordenaar, wel ik heb daar denk ik nu we genoeg over gezegd.
Als iets ECHT werkt gaan 'ze' het niet aan de grote klok hangen!
wie is 'ze'? zie daarvoor de door Exodus opgestarte thread over de NWO.

tijd dus wakker te worden!
Bééééé, bééééé, .....
Ook nu beantwoord je geen ENKELE vraag van Raven. Meer dan wat aluhoedjewacko onzin en "filmpje niet gezien" kraam je niet uit.

Afgaaaaaaaaaaaang :rofl:

Cdude
5 mei 2010, 14:20
Einstein voor zijn onzin. 8O
De paddestoelwolken op Japan en de stroom die je nu gebruikt bewijzen het tegendeel :roll::lol:

Khwajagan
5 mei 2010, 14:28
Bééééé, bééééé, .....
Ook nu beantwoord je geen ENKELE vraag van Raven. Meer dan wat aluhoedjewacko onzin en "filmpje niet gezien" kraam je niet uit.

Afgaaaaaaaaaaaang :rofl:

oh??? dacht toch echt dat er bv wat staat over de Nobelprijs, en nog meer hoor.


moet je niet buitenspelen? ;)

Khwajagan
5 mei 2010, 14:30
8O
De paddestoelwolken op Japan en de stroom die je nu gebruikt bewijzen het tegendeel :roll::lol:

nee, dat is niet zo. de atoombom is nl meer dan de toepassing van bv E=MEC2
er komen zeer speciale geometrische patronen bij kijken

maar ja dan moet je wat andere werken lezen dan die van de indoctrinati instituten (lees educatie)

dus, helaas voor jou

Cdude
5 mei 2010, 14:46
nee, dat is niet zo. de atoombom is nl meer dan de toepassing van bv E=MEC2
er komen zeer speciale geometrische patronen bij kijken

maar ja dan moet je wat andere werken lezen dan die van de indoctrinati instituten (lees educatie)

dus, helaas voor jou
Helaas voor jou is de formule : E = MC² en ze werkt, elke keer opnieuw.
Dit in tegenstelling tot jij ....béhéhéhéhéhéhéhéhéhéhéhéhé :lol::lol::lol:

Cdude
5 mei 2010, 14:50
Hier se, speciaal voor de aluhoedjes. In 2005 reisde hij al eens naar Turkije om een eerdere uitvinding van Yıldız te onderzoeken: een grote metalen kist die eveneens op onverklaarde wijze stroom leverde. Duarte schreef daar een onderzoeksrapport over, maar kreeg helaas geen toestemming om in de kist te kijken.

De video van de demonstratie aan de TU Delft is dankbaar overgenomen op verscheidene onorthodoxe websites, waaronder ufowijzer.nl en zapruder.nl. :roll:Een onbegrijpelijk en in het Duits gesteld patent is inmiddels ook op het web te vinden. Is de magneetmotor van Yıldız het eerste perpetuum mobile dat echt werkt?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/05/oplichter_geeft_gastles_op_tu.html#comments

Cdude
5 mei 2010, 14:54
oh??? dacht toch echt dat er bv wat staat over de Nobelprijs, en nog meer hoor.
moet je niet buitenspelen? ;)Dat is geen direkte vraag en irrelevant.
Hij vraagt, net als ik, hoe het werkt, wat er wordt opgevangen.

E=MECceren in het kwadraat ja :rofl:

Khwajagan
5 mei 2010, 16:33
Dat is geen direkte vraag en irrelevant.
Hij vraagt, net als ik, hoe het werkt, wat er wordt opgevangen.

E=MECceren in het kwadraat ja :rofl:

ohhhhhh als hij het noemt is het wel relevant en als ik het noem is het niet relevant? Ik begon er namelijk niet over.


is het nog geen bedtijd voor je?:)

Khwajagan
5 mei 2010, 16:33
Helaas voor jou is de formule : E = MC² en ze werkt, elke keer opnieuw.
Dit in tegenstelling tot jij ....béhéhéhéhéhéhéhéhéhéhéhéhé :lol::lol::lol:

o wat flauw, ik zou die beroemde formule niet weten , sure!


bedtijd?

Cdude
6 mei 2010, 08:58
o wat flauw, ik zou die beroemde formule niet weten , sure!


bedtijd?Vraag niet beantwoorden : NUL
Einstein's formule niet kennen : ZERO
Beweren dat ze niet klopt : ~ 0

Khwajagan
6 mei 2010, 11:20
Vraag niet beantwoorden : NUL
Einstein's formule niet kennen : ZERO
Beweren dat ze niet klopt : ~ 0

vraag: welke in godsnaam?

Einsteins formule niet kennen? ben je gek of zo?


beweren dat WAT niet klopt?


al speelkwartier gehad?

Cdude
6 mei 2010, 11:28
vraag: welke in godsnaam?
Einsteins formule niet kennen? ben je gek of zo?
beweren dat WAT niet klopt?
al speelkwartier gehad?Voor de problemen met je kortetermijngeheugen kan je best een arts raadplegen (en iets minder gras consumeren)de atoombom is nl meer dan de toepassing van bv E=MEC2

parcifal
6 mei 2010, 11:34
Einsteins formule niet kennen? ben je gek of zo?


Kan je ze ook verklaren en uitleggen hoe Einstein (of Poincaré zo je wil) ertoe gekomen is?

Cdude
6 mei 2010, 13:51
vraag: welke in godsnaam?

Er is geen god maar speciaal voor jou en alle aanverwanten, geroepen en andere onzichtbaren.

Have a ball :
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl/phpBB3/index.php

Khwajagan
17 mei 2010, 20:21
Er is geen god maar speciaal voor jou en alle aanverwanten, geroepen en andere onzichtbaren.

Have a ball :
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl/phpBB3/index.php

LOL wat mot ik daar nu weer mee?

Cdude
17 mei 2010, 20:44
LOL wat mot ik daar nu weer mee?Daar je onzin tussen "geestesverwanten" spuien.

Khwajagan
18 mei 2010, 06:02
Daar je onzin tussen "geestesverwanten" spuien.

ho ho het is voor JOU onzin, kan je dat onderscheid niet maken

trouwens wel lachen, je reist hier overal achter me aan!

soort idiote stalker dus

Wisord
18 mei 2010, 07:45
Is het nu een onzichtbare wereld of een zichtbare ??

Cdude
18 mei 2010, 07:46
Niet alleen voor mij, niet alleen vr mij mn beste ....:lol:

Net zoals Richard Dawkings I am sworn to rid the world of charlatans and religion. :evil:

Het is hier trouwens politics.be in the KNOWN universe en niet in het sprookjesbos van jouw fantasiewereld, (ghost)politics.be

Wisord
18 mei 2010, 07:49
Een berg pado's en ik zie ook ledematen van overledenen rondzweven ... :) :)

Cdude
18 mei 2010, 07:50
Een berg pado's en ik zie ook ledematen van overledenen rondzweven ... :) :)

Berg paddo's en ik zie MIJN ledematen rondzweven en het zijn er 8.
I'm an octopus baby :-D

Wisord
18 mei 2010, 07:53
Berg paddo's en ik zie MIJN ledematen rondzweven en het zijn er 8.
I'm an octopus baby :-D




:lol::lol::lol:.... dan kan er weer iets interessants gepost worden op dit forum ..

Cdude
18 mei 2010, 08:12
Blushing Buddha’s breast vibrator

http://news.3yen.com/wp-content/images/buddha-breast250x188.jpg

DonQuiSjot
18 mei 2010, 09:24
Is dit een forum waarop men over ernstige dingen al dan niet op een ludieke manier kan diskussieren of is dat is forum waarop niets gezegd wordt behalve welles/nietes over geen enkel onderwerp ? Wat voor onderwerp zou dat dan wel kunnen zijn ? Wellicht het onderwerp van onzichtbaarheid...

Klopt, dit is het forum , waar iemand iets interessant aanbrengt:
"Mensen, kennen jullie dit al? Lijkt me wel interessant, wat denken jullie heriover?"
Waarna het grootste deel posters begint te verwijten, insinueren, uit de context trekken, bleachlijk maken, etc,...

Dit is geen forum meer maar een kleuterklas. ;-)

Cdude
18 mei 2010, 09:37
Dit is geen forum meer maar een kleuterklas. ;-)En toch ....zit hij hier en niet op http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl/phpBB3/index.php

Misschien hebben sommige mensen (normale) een andere definitie van interessant en hebben zijn verhalen reeds in hun pubertijd in het vakje "onschadelijke BS" gestopt?

Khwajagan
18 mei 2010, 19:32
En toch ....zit hij hier en niet op http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl/phpBB3/index.php

Misschien hebben sommige mensen (normale) een andere definitie van interessant en hebben zijn verhalen reeds in hun pubertijd in het vakje "onschadelijke BS" gestopt?

je wordt echt steeds gekker