PDA

View Full Version : PBL-RKT-campagne


Txiki
13 mei 2010, 17:05
PBL-RKT is van mening dat alle politieke partijen, van links tot rechts, zetelend of handtekeningen verzamelend, meewerken aan één groot volksbedrog. De geloofwaardigheid van al deze politieke partijen heeft hiermee nog maar eens een record in de diepte bereikt. Naar aanleiding van het politieke circus waarvan het einde nog lang niet in zicht is, lanceert PBL-RKT een duidelijke campagne met twee affiches:

Pelgrim
13 mei 2010, 22:27
Waar kan ik de affiches afhalen?

Txiki
13 mei 2010, 22:29
Bij eender welke plaatselijke bierbrouwer en teensletsenverkoper.

Txiki
14 mei 2010, 09:53
PBL-RKT ziet campagne bevestigd:

Uit een bevraging blijkt dat het vertrouwen van de mensen in de Belgische staat in politici een dieptepunt bereikt heeft. PBL-RKT beschouwt dit als een bevestiging voor haar analyse en zet een extra tandje bij in haar campagne. De affiches zullen bijgedrukt worden. Ondermeer wegens de grote vraag ernaar, maar ook om onze proteststem nog luider te laten weerklinken.

Vrijdag, 14 mei 2010

PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Dronkoers
14 mei 2010, 11:33
:cheer:

Firestone
14 mei 2010, 12:04
We zullen onze straten en pleinen tegen dat gepeupel verdedigen!

671266712767128

Weezer
14 mei 2010, 12:11
:rofl:

Txiki
15 mei 2010, 04:37
We zullen onze straten en pleinen tegen dat gepeupel verdedigen!

671266712767128

:rofl:

Txiki
15 mei 2010, 04:37
:cheer: PBL-RKT rules :cheer:

Jazeker
15 mei 2010, 12:10
We zullen onze straten en pleinen tegen dat gepeupel verdedigen!

671266712767128

Zorg maar dat je man niet plots verdwijnt en zich een nieuwe kandidaat aandient.

Firestone
15 mei 2010, 12:17
Zorg maar dat je man niet plots verdwijnt en zich een nieuwe kandidaat aandient.Je maakt me ongerust, ik ga die vent nu eindelijk eens uit zijn bed halen ...

Jazeker
15 mei 2010, 12:23
Je maakt me ongerust, ik ga die vent nu eindelijk eens uit zijn bed halen ...

Durf je hem nog gaan laten werken, zo in zijn eentje?

Jazeker
15 mei 2010, 12:51
Je maakt me ongerust, ik ga die vent nu eindelijk eens uit zijn bed halen ...

Doe dat maar, mijn lief vogeltje...

67191

;-)

Txiki
15 mei 2010, 17:25
PBL-RKT dankt de sympathisant die ons een briljant voorstel deed om onze campagne uit te breiden. Dankzij deze persoon hebben we een derde affiche gemaakt.

PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Dronkoers
27 mei 2010, 17:22
Hoe staan de peilingen?

Txiki
27 mei 2010, 17:30
Hoe staan de peilingen?

Met zo'n prullen houdt PBL-RKT zich niet bezig. Wel is er in het weekend van 25 tot 27 juni sowieso in Antwerpen een feestje van drie dagen gepland, ongeacht al de rest. Dan zullen we zien hoeveel steun we genieten. :cheer:

:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Dronkoers
27 mei 2010, 17:34
Met zo'n prullen houdt PBL-RKT zich niet bezig. Wel is er in het weekend van 25 tot 27 juni sowieso in Antwerpen een feestje van drie dagen gepland, ongeacht al de rest. Dan zullen we zien hoeveel steun we genieten. :cheer:

:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

De Groenplaats is afgehuurd, en het tijdelijk plaatselijk stamcafé Paters Vaetje zal de boodschap ook overbrengen :cheer:

Zwartengeel
27 mei 2010, 17:36
Ah, teensletsen in post 1. Dat doet me terugdenken aan de terugreis naar huis met de trein vanavond en dat meisje dat de hele rit naast mij zat. ;-)

Txiki
27 mei 2010, 17:37
Ah, teensletsen in post 1. Dat doet me terugdenken aan de terugreis naar huis met de trein vanavond en dat meisje dat de hele rit naast mij zat. ;-)

:cheer: PBL-RKT-effect :cheer:

Ziet ge't nu!

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 17:45
PBL-RKT is van mening dat alle politieke partijen, van links tot rechts, zetelend of handtekeningen verzamelend, meewerken aan één groot volksbedrog. De geloofwaardigheid van al deze politieke partijen heeft hiermee nog maar eens een record in de diepte bereikt. Naar aanleiding van het politieke circus waarvan het einde nog lang niet in zicht is, lanceert PBL-RKT een duidelijke campagne met twee affiches:


Wat is de pbl-rkt eigenlijk? Voor wat staat dat?:|

Txiki
27 mei 2010, 17:46
Wat is de pbl-rkt eigenlijk? Voor wat staat dat?:|

Weet gij dat nu nog niet? 8O

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 17:48
Weet gij dat nu nog niet? 8O

Nee, omdat ik het antwoord nog nooit heb gelezen. Wat is dat nu eigenlijk?

Txiki
27 mei 2010, 17:52
Nee, omdat ik het antwoord nog nooit heb gelezen. Wat is dat nu eigenlijk?

Er bestaat Google voor iets, he.

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 17:55
Er bestaat Google voor iets, he.

Phff, moet ik dat nu op google intikken? Zeg het! Je kon het allang hier getikt hebben ipv met google te komen.:?

Txiki
27 mei 2010, 17:56
Phff, moet ik dat nu op google intikken? Zeg het! Je kon het allang hier getikt hebben ipv met google te komen.:?

Tsss, doe wat moeite, man. Met kinderen die alles met de paplepel ingegoten moeten krijgen, kan PBL-RKT niets doen.

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 17:59
Tsss, doe wat moeite, man. Met kinderen die alles met de paplepel ingegoten moeten krijgen, kan PBL-RKT niets doen.

Phff, dat woord komt me veel te banaal en onbelangrijk over. Ik doe daar de moeite niet voor om het op google in te tikken. En zeker niet wanneer diegenen die erachter staan zelf niet eens de moeite doen om uit te leggen voor wat hun speelgoedje staat.

Txiki
27 mei 2010, 18:11
Phff, dat woord komt me veel te banaal en onbelangrijk over. Ik doe daar de moeite niet voor om het op google in te tikken. En zeker niet wanneer diegenen die erachter staan zelf niet eens de moeite doen om uit te leggen voor wat hun speelgoedje staat.

In dat geval hoef je ook niet te weten waarvoor het staat. Eigenwijze mosterdneus! :x

;-)

Pelgrim
27 mei 2010, 18:11
Met zo'n prullen houdt PBL-RKT zich niet bezig. Wel is er in het weekend van 25 tot 27 juni sowieso in Antwerpen een feestje van drie dagen gepland, ongeacht al de rest. Dan zullen we zien hoeveel steun we genieten. :cheer:

Ha?

Pelgrim
27 mei 2010, 18:11
De Groenplaats is afgehuurd, en het tijdelijk plaatselijk stamcafé Paters Vaetje zal de boodschap ook overbrengen :cheer:


:cheer: :cheer: :cheer:

Dronkoers
27 mei 2010, 18:16
Phff, dat woord komt me veel te banaal en onbelangrijk over. Ik doe daar de moeite niet voor om het op google in te tikken. En zeker niet wanneer diegenen die erachter staan zelf niet eens de moeite doen om uit te leggen voor wat hun speelgoedje staat.

Na 100+ keer wordt een mens da eens beu ;-)

Dronkoers
27 mei 2010, 18:19
Ha?

Gij kent uw eigen dorp niet (http://www.bierpassieweekend.be/bpw9.html)? ;-)

Txiki
27 mei 2010, 18:21
Gij kent uw eigen dorp niet (http://www.bierpassieweekend.be/bpw9.html)? ;-)

Dorp? Niet overdrijven he. Gehucht is ook goed.

Dronkoers
27 mei 2010, 18:22
Dorp? Niet overdrijven he. Gehucht is ook goed.

Welja, ik wou zijn gattengehucht nie compleet afbreken eh ;-)

Txiki
27 mei 2010, 18:24
Welja, ik wou zijn gattengehucht nie compleet afbreken eh ;-)

Nee, dat is ook niet nodig. Dat is waar.

Dronkoers
27 mei 2010, 18:29
Jammer dat er dat weekend een zware smet komt op het weekend:

Dit jaar doet AB Inbev voor de eerste keer mee met hun speciale bieren.

Txiki
27 mei 2010, 18:32
Jammer dat er dat weekend een zware smet komt op het weekend:

We zullen immer waakzaam zijn. Eerste taak: die bieren opsporen en markeren. Tweede taak: de stand boycotten en desnoods afbreken. 8-)

Txiki
27 mei 2010, 18:34
Gisteren in huis gehaald:

Montagnarde
Hoppe
Egmont
Vleteren
Pannepot
La Guillotine
Vicaris
Piraat
Limerick
De Graal
Lam Gods
Walsberger

:cheer:

Dronkoers
27 mei 2010, 18:35
We zullen immer waakzaam zijn. Eerste taak: die bieren opsporen en markeren. Tweede taak: de stand boycotten en desnoods afbreken. 8-)

Stand boycotten :cheer:
InBev-vaten/tapkranen saboteren :cheer:
Volle bakken in't rond zwieren :cheer:
Standhouders lynchen :cheer:
hun (vracht)wagens in brand steken :cheer:

Dronkoers
27 mei 2010, 18:40
Gisteren in huis gehaald:

Montagnarde
Hoppe
Egmont
Vleteren
Pannepot
La Guillotine
Vicaris
Piraat
Limerick
De Graal
Lam Gods
Walsberger

:cheer:

Een goed soldaat heeft de juiste en beste maaltijd nodig :cheer:

Txiki
27 mei 2010, 18:42
Stand boycotten :cheer:
InBev-vaten/tapkranen saboteren :cheer:
Volle bakken in't rond zwieren :cheer:
Standhouders lynchen :cheer:
hun (vracht)wagens in brand steken :cheer:

:cheer: plaats maken voor bier :cheer:

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 18:44
Stand boycotten :cheer:
InBev-vaten/tapkranen saboteren :cheer:
Volle bakken in't rond zwieren :cheer:
Standhouders lynchen :cheer:
hun (vracht)wagens in brand steken :cheer:

Dronkoersje vanwaar je immense haat naar inbev toe? Dat vind ik heel vreemd want je zou inbev net héél dankbaar moeten zijn. Dankzij hen kan je van dat bier drinken, zonder hen mag je op je kin kloppen, en gewoon water drinken.

Of je kunt het echt intelligent, stijlvol doen en een glaasje wijn drinken. Is zoveel beter dan dat marginaal en vooral slecht bier.;-)

Dronkoers
27 mei 2010, 19:01
Dronkoersje vanwaar je immense haat naar inbev toe? Dat vind ik heel vreemd want je zou inbev net héél dankbaar moeten zijn. Dankzij hen kan je van dat bier drinken, zonder hen mag je op je kin kloppen, en gewoon water drinken.

Of je kunt het echt intelligent, stijlvol doen en een glaasje wijn drinken. Is zoveel beter dan dat marginaal en vooral slecht bier.;-)

MaGNiFiCaT lynchen! :cheer:

Txiki
27 mei 2010, 19:03
MaGNiFiCaT lynchen! :cheer:

Zou MaGNi een pinnemuts zijn?

Dronkoers
27 mei 2010, 19:09
Dronkoersje vanwaar je immense haat naar inbev toe? Dat vind ik heel vreemd want je zou inbev net héél dankbaar moeten zijn. Dankzij hen kan je van dat bier drinken, zonder hen mag je op je kin kloppen, en gewoon water drinken.
Inbev maakt geen bier met liefde, maar puur uit winstbejag
InBev is altijd de eerste die de prijzen doet stijgen, zelfs tot 3 keer per 12 maand
InBev maakt "bier" zo goedkoop mogelijk, om het dan als bier te durven verkopen, schandalig!
InBev heeft absoluut geen gevoel met de bierliefhebber
InBev verplicht vele café's tot inbevproducten
InBev is dus de maffia
Gelukkig zijn er veeeeeeeele andere brouwerijen (waar gij dus blijkbaar geen weet van hebt ;-)) die brouwen uit liefde voor het bier, en hun topproducten aan de man willen brengen zonder buitensporige winsten te willen maken.
Dus InBev zal ik nooit dankbaar zijn, en hoe rapper dat die hier wegzijn, hoe liever ik het heb.
Wist je dat hun "bier" voor export beter is dan voor hier?
Neenee, Inbev is de smet op de biercultuur, en we kunnen gerust zonder ;-)
Of je kunt het echt intelligent, stijlvol doen en een glaasje wijn drinken. Is zoveel beter dan dat marginaal en vooral slecht bier.;-)
Wie wijn drinkt om intelligent en stijlvol te willen zijn, is nog idioter dan ik dacht :-)

Wijn is trouwens mijn ding niet, bieren hebben betere en smaakvollere patronen.
Maar zolang jij bier aan dokwerker ed koppelt, zal je dat nooit willen beseffen ;-)

Dronkoers
27 mei 2010, 19:12
Zou MaGNi een pinnemuts zijn?

Erger, een dictator met een gouden kroon waar veel Vlaamsche werkuren en zweet in zitten

Txiki
27 mei 2010, 19:13
Erger, een dictator met een gouden kroon waar veel Vlaamsche werkuren en zweet in zitten

Waar heb ik de befaamde zwarte PBL-RKT-lijst gelaten? 8-)

Dronkoers
27 mei 2010, 19:17
Waar heb ik de befaamde zwarte PBL-RKT-lijst gelaten? 8-)

Tussen uw Vicaris en Piraat denk ik ;-)

Txiki
27 mei 2010, 19:18
Tussen uw Vicaris en Piraat denk ik ;-)

Zeg, ik heb eens gekeken naar het standenplan. Zo te zien, is dat toch maar een vrij marginale bedoening. :?

Gelukkig zijn er nog de betere café's. 8-)

Dronkoers
27 mei 2010, 19:24
Zeg, ik heb eens gekeken naar het standenplan. Zo te zien, is dat toch maar een vrij marginale bedoening. :?

Gelukkig zijn er nog de betere café's. 8-)

Dat is ook een marginale bedoeling ;-)
Waarom denk je dat ik steeds Paters Vaetje vernoem? :mrgreen:

Txiki
27 mei 2010, 19:26
Dat is ook een marginale bedoeling ;-)
Waarom denk je dat ik steeds Paters Vaetje vernoem? :mrgreen:

:cheer: attente militanten :cheer:

Dronkoers
27 mei 2010, 19:58
:cheer: attente militanten :cheer:

Voor Dorst, voor Vrijheid en voor Bier :cheer:

MaGNiFiCaT
27 mei 2010, 22:28
Inbev maakt geen bier met liefde, maar puur uit winstbejag
InBev is altijd de eerste die de prijzen doet stijgen, zelfs tot 3 keer per 12 maand
InBev maakt "bier" zo goedkoop mogelijk, om het dan als bier te durven verkopen, schandalig!
InBev heeft absoluut geen gevoel met de bierliefhebber
InBev verplicht vele café's tot inbevproducten
InBev is dus de maffia
Gelukkig zijn er veeeeeeeele andere brouwerijen (waar gij dus blijkbaar geen weet van hebt ;-)) die brouwen uit liefde voor het bier, en hun topproducten aan de man willen brengen zonder buitensporige winsten te willen maken.
Dus InBev zal ik nooit dankbaar zijn, en hoe rapper dat die hier wegzijn, hoe liever ik het heb.
Wist je dat hun "bier" voor export beter is dan voor hier?
Neenee, Inbev is de smet op de biercultuur, en we kunnen gerust zonder ;-)

Wie wijn drinkt om intelligent en stijlvol te willen zijn, is nog idioter dan ik dacht :-)

Wijn is trouwens mijn ding niet, bieren hebben betere en smaakvollere patronen.
Maar zolang jij bier aan dokwerker ed koppelt, zal je dat nooit willen beseffen ;-)


:rofl: :rofl: :rofl:

yes yes yes!!! Nog nooit heeft dronkoers zo'n lange post op politics.be geschreven, en ik ben de eerste die zo'n tekst uit hem heeft gekregen.8-)8-)8-)


Hoe doe je dat???????8O

Tip: ~~~~bier~~~~:mrgreen: :mrgreen:


En om even ontopic op je bericht te reageren dronkoers:
een groot voordeel aan de bieren van inbev tov de bieren van de kleine amateuristische 'brouwerijtjes' is dat de bieren van inbev aan alle vereiste reglementen voldoen, maw: inbev kan zich niet permitteren te sjoemelen met de ingrediënten om zo goedkoop mogelijk te brouwen en zo de volksgezondheid in gevaar brengen. Van die kleine brouwerijtjes ben ik daar zo zeker niet van. Wat en hoe wordt daar gecontroleerd?? Pas op missch ligt de controle daar ook hoog, maar bij inbev zeker.

Txiki
27 mei 2010, 22:48
:rofl: :rofl: :rofl:

yes yes yes!!! Nog nooit heeft dronkoers zo'n lange post op politics.be geschreven, en ik ben de eerste die zo'n tekst uit hem heeft gekregen.8-)8-)8-)


Hoe doe je dat???????8O

Tip: ~~~~bier~~~~:mrgreen: :mrgreen:

:rofl: MaGNi toch!

Dronkoers
27 mei 2010, 23:22
En om even ontopic op je bericht te reageren dronkoers:
een groot voordeel aan de bieren van inbev tov de bieren van de kleine amateuristische 'brouwerijtjes' is dat de bieren van inbev aan alle vereiste reglementen voldoen, maw: inbev kan zich niet permitteren te sjoemelen met de ingrediënten om zo goedkoop mogelijk te brouwen en zo de volksgezondheid in gevaar brengen. Van die kleine brouwerijtjes ben ik daar zo zeker niet van. Wat en hoe wordt daar gecontroleerd?? Pas op missch ligt de controle daar ook hoog, maar bij inbev zeker.

Oeioeioei :-)
Ik heb het niet over de volkgezondheid in gevaar te brengen eh :-) Gewoon over meer water te gebruiken, maar het alc% op papier hetzelfde laten, minder hop enzo ;-) (of wat was er indertijd nu weer bij Stella gevonden?)
InBev heeft trouwens een eigen labo, dus die zullen wel wat "meer door de vingers zien" zeker...
Sommige brouwerijen sturen stalen naar brouwerij / mouterijlabo's enzo, maar hoe dat in detail gaat, weet ik ook nie zenne.
In ieder geval: echt knoeien moet ge met eten en drinken niet doen in dit land, niet? ;-)

Kleine brouwers kunnen zich zo geen fouten permitteren trouwens, want dan kunnen ze zo goed als direct hun deuren sluiten... dag levenswerk dan.
Inbev daarentegen kan als eens tegen een paar stoten eh...

PS: zo amateuristisch zijn kleine brouwers niet meer zenne ;-)

Pelgrim
28 mei 2010, 08:42
Gij kent uw eigen dorp niet (http://www.bierpassieweekend.be/bpw9.html)? ;-)

Oh :-D :cheer:

Txiki
28 mei 2010, 21:38
Oh :-D :cheer:

:cheer: ticket besteld :cheer: PBL-RKT-band komt :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

MaGNiFiCaT
28 mei 2010, 22:45
Mag ik de moderatie vragen om deze gevaarlijke draad te vergrendelen?:|


Deze draad roept op tot geweld, tot openbare dronkenschap, tot bendevorming, tot hacking, kortom allerlei miserie.:x


Dit forum heeft er belang bij deze draad onschadelijk te maken.:|


Vanwege een erg bezorgde politics.be'er.:|

Txiki
28 mei 2010, 22:48
:rofl:

:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Pelgrim
28 mei 2010, 22:53
http://forum.politics.be/images/smilies/new_all_coholic.gif dus :lol:

Pølle
29 mei 2010, 02:14
Inbev maakt geen bier met liefde, maar puur uit winstbejag
InBev is altijd de eerste die de prijzen doet stijgen, zelfs tot 3 keer per 12 maand
InBev maakt "bier" zo goedkoop mogelijk, om het dan als bier te durven verkopen, schandalig!
InBev heeft absoluut geen gevoel met de bierliefhebber
InBev verplicht vele café's tot inbevproducten
InBev is dus de maffia
Gelukkig zijn er veeeeeeeele andere brouwerijen (waar gij dus blijkbaar geen weet van hebt ;-)) die brouwen uit liefde voor het bier, en hun topproducten aan de man willen brengen zonder buitensporige winsten te willen maken.
Dus InBev zal ik nooit dankbaar zijn, en hoe rapper dat die hier wegzijn, hoe liever ik het heb.
Wist je dat hun "bier" voor export beter is dan voor hier?
Neenee, Inbev is de smet op de biercultuur, en we kunnen gerust zonder ;-)

Wie wijn drinkt om intelligent en stijlvol te willen zijn, is nog idioter dan ik dacht :-)

Wijn is trouwens mijn ding niet, bieren hebben betere en smaakvollere patronen.
Maar zolang jij bier aan dokwerker ed koppelt, zal je dat nooit willen beseffen ;-)

Dronkoers for president!

:cheer:

Dronkoers
29 mei 2010, 04:54
Mag ik de moderatie vragen om deze gevaarlijke draad te vergrendelen?:|
:rofl:

Deze draad roept op tot geweld,
:cheer:
tot openbare dronkenschap,
:cheer: :cheer: :cheer:
tot bendevorming,
:cheer: PBL-RKT :cheer:
tot hacking,
Dood aan den Vijand! :cheer:
kortom allerlei miserie.:x
Ongehoorzaamheid :cheer:


Dit forum heeft er belang bij deze draad onschadelijk te maken.:|
MaGNi is bang :cheer:

Vanwege een erg bezorgde politics.be'er.:|
:-D

Dronkoers
29 mei 2010, 04:56
Dronkoers for president!

:cheer:

Niks president ;-)
Het volk (en vooral de brouwmeesters) aan de macht :cheer:

Jaani_Dushman
30 mei 2010, 21:14
En om even ontopic op je bericht te reageren dronkoers:
een groot voordeel aan de bieren van inbev tov de bieren van de kleine amateuristische 'brouwerijtjes' is dat de bieren van inbev aan alle vereiste reglementen voldoen:evil: Dood aan de hygiënevoorschriften!! :evil:
:cheer: Leve de Brettanomyces Bruxellensis!! :cheer:

bgf324
11 januari 2011, 22:08
...

Een echte nationalist drinkt stella of jupiler, zeker geen cara.

...

An Arkos
12 januari 2011, 12:04
...



...

http://www.youtube.com/watch?v=kRHIct58DHE