PDA

View Full Version : Vuur stoken met nat hout


MORPHEUS
17 mei 2010, 21:16
Vuur stoken met nat hout

In 2007 liet Leterme een ballonke op van staatshervorming.
Verwoed probeerde hij het vuur aan te krijgen, maar het hout bleek veel te nat.

Intussen is men ook in Wallonië stilaan van oordeel dat een staatshervorming nodig is.
Maar hoe krijgen we er nu wat vuur in?

Om verder in beeldspraak te werken. Wat verkiest u?

1)Nat hout aansteken met veel droog geld.
Dat betekend met veel heel veel droog Vlaams geld een staatshervorming afkopen van Wallonië. Een pak droog geld onder het nat hout tot het vuur eindelijk greep krijgt. Nat hout die brandt zorgt voor veel rook. Deze rook zal naar Vlaanderen komen
Bij deze oplossing reken ik Spa, VLD, Groen en Cd&v

2)Nat hout laten drogen.
U kan ook het hout afdekken en laten drogen, de waterkraan dicht houden. De geld kraan van Vlaanderen naar Brussel en Wallonie gevoelig dicht draaien.
Dat betekend dat Vlaanderen niet meer bijspringt om het federale te helpen. Tot het federale zelf vragende partij is naar een staatshervorming. Intussen een gewone meerderheid regering vormen. Bij veel beslissingen de Vlaamse numerieke meerderheid gebruiken die voor alarmbellen zal zorgen.
Bij deze oplossing reken ik NVA . Wel zal NVA dan moeten kunnen rekenen op LDD en VBL.

3) stop met hout branden, veranderen naar zonne-energie
Het is niet de eerste keer dat het hout te nat is in Belgiê. Kijk naar de laatste 4 decennia. Telkens moesten de Vlamingen met veel droog geld komen om het natte hout te laten branden.
Vandaar men kan beslissen om over te schakelen naar een andere bron van warmte. Durven veranderen naar zonne-energie . Maar dat brengt eenmalige kosten mee.
Bij deze oplossing reken in Vlaams belang.

En LDD? Die zitten tussen
het hout drogen
zonne-energie.
Met Belgie als het kan, zonder als het moet.

Alle Waalse partijen verkiezen "nat hout aansteken met veel droog Vlaams geld"

Garry
17 mei 2010, 21:26
Vuur stoken met nat hout

In 2007 liet Leterme een ballonke op van staatshervorming.
Verwoed probeerde hij het vuur aan te krijgen, maar het hout bleek veel te nat.

Intussen is men ook in Wallonië stilaan van oordeel dat een staatshervorming nodig is.
Maar hoe krijgen we er nu wat vuur in?

Om verder in beeldspraak te werken. Wat verkiest u?

1)Nat hout aansteken met veel droog geld.
Dat betekend met veel heel veel droog Vlaams geld een staatshervorming afkopen van Wallonië. Een pak droog geld onder het nat hout tot het vuur eindelijk greep krijgt. Nat hout die brandt zorgt voor veel rook. Deze rook zal naar Vlaanderen komen
Bij deze oplossing reken ik Spa, VLD, Groen en Cd&v

2)Nat hout laten drogen.
U kan ook het hout afdekken en laten drogen, de waterkraan dicht houden. De geld kraan van Vlaanderen naar Brussel en Wallonie gevoelig dicht draaien.
Dat betekend dat Vlaanderen niet meer bijspringt om het federale te helpen. Tot het federale zelf vragende partij is naar een staatshervorming. Intussen een gewone meerderheid regering vormen. Bij veel beslissingen de Vlaamse numerieke meerderheid gebruiken die voor alarmbellen zal zorgen.
Bij deze oplossing reken ik NVA . Wel zal NVA dan moeten kunnen rekenen op LDD en VBL.

3) stop met hout branden, veranderen naar zonne-energie
Het is niet de eerste keer dat het hout te nat is in Belgiê. Kijk naar de laatste 4 decennia. Telkens moesten de Vlamingen met veel droog geld komen om het natte hout te laten branden.
Vandaar men kan beslissen om over te schakelen naar een andere bron van warmte. Durven veranderen naar zonne-energie . Maar dat brengt eenmalige kosten mee.
Bij deze oplossing reken in Vlaams belang.

En LDD? Die zitten tussen
het hout drogen
zonne-energie.
Met Belgie als het kan, zonder als het moet.

Alle Waalse partijen verkiezen "nat hout aansteken met veel droog Vlaams geld"Ik denk eerder dat het hoog tijd is om van brandstof te veranderen en dat nat hout te laten voor wat het is. Als je het al aankrijgt zul je er zoveel geld voor nodig hebben dat ge er ziek van wordt en dan nog zal het niet hevig branden, vlug terug doven en wederom zit ge terug in de zelfde problemen.

MORPHEUS
17 mei 2010, 21:36
Ik denk eerder dat het hoog tijd is om van brandstof te veranderen en dat nat hout te laten voor wat het is. Als je het al aankrijgt zul je er zoveel geld voor nodig hebben dat ge er ziek van wordt en dan nog zal het niet hevig branden, vlug terug doven en wederom zit ge terug in de zelfde problemen.

amen

De schoofzak
18 mei 2010, 07:33
Het natte hout is rot geworden.

Gooi weg die boel.

De schoofzak
18 mei 2010, 07:40
sorrie, foutje van mijnentwege