PDA

View Full Version : Washington wordt wijzer en gaat Hezbollah niet langer als terrorist bestempelen


David Hasselhoff
19 mei 2010, 16:49
Hezbollah not 'purely a terrorist organization', assistant to the president for homeland security and counterterrorism says.

Zijn ze ook wijs genoeg om in te zien wie het terroristisch compartiment voed en dat in de kiem te smoren?

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/u-s-adviser-washington-hopes-to-promote-hezbollah-moderates-1.291034

garfield
19 mei 2010, 17:47
Dus indien Al Qaida ergens in de politiek gaat of één of meerdere ziekenhuizen opricht zouden ze ok zijn?
Naieve burocraten in DC :lol:

David Hasselhoff
19 mei 2010, 17:57
Zouden ze hen nu ook vrijheidsstrijders noemen, in de hoop hun geloofwaardigheid op te poetsen?

ShoshannaKimberley
19 mei 2010, 18:03
Nee het is niet puur een terroristische organisatie, het is ook een Haat-Leger van Allah (=Partij van God)

:lol: Prachtig!

PS: hier wiki info:


Doelstelling
Verdrijven van koloniale machten uit Libanon
Vernietiging van Israël
Vestigen van een islamistisch regime in Libanon via democratische weg
Tegengaan van Westerse invloeden in Libanon

Status
Hezbollah wordt gezien als politieke partij en legitieme verzetsbeweging in het Midden-Oosten.
Canada, Israël, Nederland en de Verenigde Staten beschouwen Hezbollah als terroristische organisatie.
Australië en Groot-Brittannië beschouwen alleen de militante vleugel van Hezbollah als terroristische organisatie.
De Europese Commissie heeft Hezbollah niet als terroristische organisatie gekwalificeerd.

NB: noteer hoe ook nu weer de geallieerden niet meeheulen met de verrader, net als met nazi-Duitsland toen; dat waren ook de UK, USA, Canada en Australië die geholpen hebben Europa te bevrijden.
Zal ook hier de geschiedenis zich herhalen?

David Hasselhoff
19 mei 2010, 18:08
Doelstelling
Verdrijven van koloniale machten uit Libanon
Vernietiging van Israël
Vestigen van een islamistisch regime in Libanon via democratische weg
Tegengaan van Westerse invloeden in Libanon


Wat valt daar op aan te merken?

ShoshannaKimberley
19 mei 2010, 18:11
Wat valt daar op aan te merken?

Tja...

Geallieerden zijn tegen Hezbolla, terwijl Europa laf meeheult.

Rings a bell? Dan misschien dit prentje?

http://terrortrendsbulletin.files.wordpress.com/2009/03/hezbollah.jpg

David Hasselhoff
19 mei 2010, 18:13
Nee, dat rinkelt geen bellen, reageer eens inhoudelijk wat daar op aan te merken valt.

ShoshannaKimberley
19 mei 2010, 18:16
Het is JOUW diepgaande EERSTE poging tot draad hier sinds je nieuwe nick.

Laat je zelf maar opkomen met een fantastische wetenschappelijk onderbouwde uitleg omtrent het waarom van jouw steun aan een fundamentalistische fascistoïde islamistische groepering die zijn visies wil opdringen aan een gematigd land dat redelijk veel westerse vrijheden geniet (zoals bv de geëmancipeerde rol van de vrouw, recht op onderwijs, een goede economie...).

Ik ben benieuwd. En ik lach me een kriek.

David Hasselhoff
19 mei 2010, 18:28
Het is JOUW diepgaande EERSTE poging tot draad hier sinds je nieuwe nick.

Laat je zelf maar opkomen met een fantastische wetenschappelijk onderbouwde uitleg omtrent het waarom van jouw steun aan een fundamentalistische fascistoïde islamistische groepering die zijn visies wil opdringen aan een gematigd land dat redelijk veel westerse vrijheden geniet (zoals bv de geëmancipeerde rol van de vrouw, recht op onderwijs, een goede economie...).

Ik ben benieuwd. En ik lach me een kriek.

Waar lees jij mijn steun?

Ten tweede zou dat facisme plaatsvinden door democratie.

Wie zijn de echte lafaards die jij zo steunt die buigen voor wat je noemt reeds bestaande fundamentalistische fascistoïde islamistische groeperingen die zijn visies reeds opdringen aan een gematigd land dat redelijk veel westerse vrijheden geniet (zoals bv de geëmancipeerde rol van de vrouw, recht op onderwijs, een goede economie...).

Verklaar dat eens wetenschappelijk allemaal.

Nu lach je daar mooi groen.

RodeLantaarn
19 mei 2010, 18:30
Het is JOUW diepgaande EERSTE poging tot draad hier sinds je nieuwe nick.

Laat je zelf maar opkomen met een fantastische wetenschappelijk onderbouwde uitleg omtrent het waarom van jouw steun aan een fundamentalistische fascistoïde islamistische groepering die zijn visies wil opdringen aan een gematigd land dat redelijk veel westerse vrijheden geniet (zoals bv de geëmancipeerde rol van de vrouw, recht op onderwijs, een goede economie...).

Ik ben benieuwd. En ik lach me een kriek.

Dus gij zijt ook een dubbelnick? Eén van de zoveel gebande haatzaaiers, zie ik. Ge waart beter weggebleven.

David Hasselhoff
19 mei 2010, 18:34
De VS steunt deze intrigerende groepering en gaat hen niet langer labelen, dus vanuit uw oogpunt, wat zou je daar op kunnen tegenhebben mocht ik hen steunen?

garfield
19 mei 2010, 18:36
Dus gij zijt ook een dubbelnick? Eén van de zoveel gebande haatzaaiers, zie ik. Ge waart beter weggebleven.

Ach hier, Links in actie.

RodeLantaarn
19 mei 2010, 18:36
Ach hier, Links in actie.

Ik snap wel dat u geen flauw benul heeft wat links inhoudt.

D'ARTOIS
19 mei 2010, 18:46
Ik vermag te begrijpen dat er een zekere Hasselhoff plotseloos uit delucht is komen vallen die het ons allemaal wel even zal laten weten.

Nou, even dan maar.

De Yanken volgen uitsluitend een enkelspoor politiek. Dat mag, gezien de ontwikkeling van hun politiek systeem na zoveel jaren zelfs het stomste uilkuiken wel duidelijk zijn.

Op dat enkele spoor, ploegen ze over alle meningen en feiten heen , n'importe wie ze brengt of waar ze vandaan komen.
Er is maar een god en een ideologie in Yankenland: geld!

Dat ze alles naar zich toetrekken, alles willen controleren en alles willen regelen, ligt nu eenmaal verankerd in hun crimineel verlangen de wereld leeg te plukken ten faveure van een elitaire groep die nog geen 100.000 leden telt.

Enerzijds hebben we te maken met hun ziekelijke, paranoidale achtervolging van "terroristen" en anderzijds mogen we vernemen dat diezelfde terroristen reeds jarenlang worden voorzien van wapens en geld door dat zelfde ziekelijke paranoïde volk dat bij tijd en wijle Hitler nog doet verbleken.

Ik zou zeggen heer hazzelhof, mazzeltov of hoe je jezelf ook noemen wilt, ga ergens anders de hond uitlaten,maar niet voor de deur svp.

David Hasselhoff
19 mei 2010, 18:56
Je hebt meer weg van een d'heineken, wat ze ook wel eens terecht zeikwater noemen.

Voor de rest klopt uw anti vs propaganda wel

ShoshannaKimberley
19 mei 2010, 19:08
De VS steunt deze intrigerende groepering en gaat hen niet langer labelen, dus vanuit uw oogpunt, wat zou je daar op kunnen tegenhebben mocht ik hen steunen?

Ik vind hem wel nen toffen, die Hasselhoff.

Allez, als persiflage is het toch goed gelukt!

:lol:

Europahater
19 mei 2010, 19:29
Je hebt meer weg van een d'heineken, wat ze ook wel eens terecht zeikwater noemen.

Voor de rest klopt uw anti vs propaganda wel

En jij bent "ZEIKSTRAAL". Mag ik al reeds weten wat je volgende nick gaat zijn wanneer deze weldra zal gebannen worden??????

Europahater
19 mei 2010, 19:33
Ik snap wel dat u geen flauw benul heeft wat links inhoudt.

Jawel anders vraag je het maar eens aan de overlevende van de Killing Fields in Cambodja.....

David Hasselhoff
19 mei 2010, 19:42
Uit welke verdorven hol komt gij gekropen? uw banner doet zon donkerbruin vermoeden opborrelen...

D'ARTOIS
19 mei 2010, 19:45
Dat het Zeikstraal zou kunnen zijn kwam al direct bij me op. Nochthans had ik geen problemen met Zeikstraal. Grievous was een bezoeker die me behoorlijk irriteerde met de onophoudelijke oneliners. (Het politieke enkelspoor van de VS volgend).

Hasselhoff was wel komisch - ik zou zeggen, ga door!

RodeLantaarn
19 mei 2010, 19:45
Jawel anders vraag je het maar eens aan de overlevende van de Killing Fields in Cambodja.....

Ziedaar het bewijs dat wat je quote geldt. En pssssst...de CIA heeft die volkerenmoord met alle plezier laten gebeuren.

Europahater
19 mei 2010, 19:46
Uit welke verdorven hol komt gij gekropen? uw banner doet zon donkerbruin vermoeden opborrelen...

Uit het hol wanneer jij binnen een paar dagen inlogt het volgende bericht komt te staan: "you have been banned.reason: dubbelnick. Date the ban will be lifted: NOOIT"..... Ga al snel je volgende nick aanmaken.

Europahater
19 mei 2010, 19:50
Dat het Zeikstraal zou kunnen zijn kwam al direct bij me op. Nochthans had ik geen problemen met Zeikstraal. Grievous was een bezoeker die me behoorlijk irriteerde met de onophoudelijke oneliners. (Het politieke enkelspoor van de VS volgend).

Hasselhoff was wel komisch - ik zou zeggen, ga door!

Zeikstraal;(aliassen: kakopeenbroodje, dr.brezinski, ikgeefgenefok, Zyklon B, ...) werd geband voor bedreigingen naar andere forummers via PM, antisemitisme, persoonlijke aanvallen e.d. Als hij nu gewoon zijn ban had ondergaan kon hij na een aantal weken terug verder spammen met zijn nick "zeikstraal" maar zoals een goede loser het betaamd kon hij zijn straf niet aanvaarden en maakte steeds opnieuw dubblenicks aan om zijn haat tegen Joden toch op dit forum te kunnen neerpennen. Dan liever de oneliners van Grievous.

David Hasselhoff
19 mei 2010, 19:51
Uw ervaringen met geband zijn boeien me geen flikker.

Is dat hier altijd zo? Als ik zin heb om met mongolen te praten ga ik wel naar een beschutte werkplaats ofzo. Dit heeft weinig zin, wat een tijdverspilling.

Europahater
19 mei 2010, 19:53
"beschutte werkplaats" . Ik wist niet dat je daar werkte??? :lol: Nu geef me alvast het adres dan kan de moderatie misschien je IP adres blokkeren zodat je niet steeds met nieuwe nicks het forum komt vervuilen......

David Hasselhoff
19 mei 2010, 19:56
Het flair forum is zelfs interessanter en bevat meer intellect. Waar ben ik beland?

Hoe gaan jullie daar mee om?

Europahater
19 mei 2010, 20:03
Het flair forum is zelfs interessanter en bevat meer intellect. Waar ben ik beland?

Hoe gaan jullie daar mee om?

Doe nou niet zo aardig of je weer van niets weet. Jij bent Zeikstraal alias Zyklon B, alias dr. brezinski. Zelfs een klein kind ziet dat.

Bottenskrapet
19 mei 2010, 20:08
Doe nou niet zo aardig of je weer van niets weet. Jij bent Zeikstraal alias Zyklon B, alias dr. brezinski. Zelfs een klein kind ziet dat.

En gij zijt een dubbelnick van eender welke andere zionist op dit forum.
Zeg maar dat het niet waar is, het is elk op zijn woord.

Bottenskrapet
19 mei 2010, 20:10
Dus indien Al Qaida ergens in de politiek gaat of één of meerdere ziekenhuizen opricht zouden ze ok zijn?
Naieve burocraten in DC :lol:

Als ze bestonden zou het wel in hun voordeel zijn natuurlijk. 8-)

Nussbaum
19 mei 2010, 21:15
Uw ervaringen met geband zijn boeien me geen flikker.

Is dat hier altijd zo? Als ik zin heb om met mongolen te praten ga ik wel naar een beschutte werkplaats ofzo. Dit heeft weinig zin, wat een tijdverspilling.

Het is een soort van forum sport hier elkaar uit te maken voor dubbelnick. Hoe langer je hier bent, hoe beter je er in wordt. Wanneer drogredenen niet werken, is dat makkelijker dan op een beschaafde manier elkaars standpunten te weerleggen. (En geef nou toe, wie wil er nou discussieren met het krapul wat hier rond loopt?)

Ik wil je wel een beetje opweg helpen met deze discussie over de Hezbollah. Zou je Europahater voor een dubbelnick van Timmeke uitmaken, zou je het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben. Wie weet pakt de forum moderatie het op en banned hem vervolgens van het forum. Heb je de discussie gewonnen.

David Hasselhoff
19 mei 2010, 21:24
Het is een soort van forum sport hier elkaar uit te maken voor dubbelnick. Hoe langer je hier bent, hoe beter je er in wordt. Wanneer drogredenen niet werken, is dat makkelijker dan op een beschaafde manier elkaars standpunten te weerleggen. (En geef nou toe, wie wil er nou discussieren met het krapul wat hier rond loopt?)

Ik wil je wel een beetje opweg helpen met deze discussie over de Hezbollah. Zou je Europahater voor een dubbelnick van Timmeke uitmaken, zou je het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben. Wie weet pakt de forum moderatie het op en banned hem vervolgens van het forum. Heb je de discussie gewonnen.

Ik ga voor de optie doelbewust negeren. Meer laten schreeuwen om aandacht. Hij moet maar beter zijn best doen he. Als het manneke zijn aandacht verliest kwijnt die weg en gaat die bij mammie uithuilen, zoals gewoonlijk. Dan win je 2 keer en ben je er ook van af.

ShoshannaKimberley
19 mei 2010, 21:25
Beschutte werkplaats is een goed idee.
Of ga naar de AEL.
Vriendjes maken met Aboe Blabla.
Ben je in goede handen. ;-)

Europahater
19 mei 2010, 21:47
En gij zijt een dubbelnick van eender welke andere zionist op dit forum.
Zeg maar dat het niet waar is, het is elk op zijn woord.

Ik daag u uit om met bewijzen te komen.

Europahater
19 mei 2010, 21:50
Ik ga voor de optie doelbewust negeren. Meer laten schreeuwen om aandacht..

Ik snap dat je het vervelend vind omdat je weeral bent ontmaskerd.:lol: Geen nood je kan hier weer een aantal dagen verblijven om dan weer een nieuw hotmail adres aan te maken om de moderatie te omzeilen.....:oops:

Bottenskrapet
20 mei 2010, 09:18
Ik daag u uit om met bewijzen te komen.

Don't feel like it, whiteboy.

roodhaar
20 mei 2010, 11:35
Het is een soort van forum sport hier elkaar uit te maken voor dubbelnick. Hoe langer je hier bent, hoe beter je er in wordt. Wanneer drogredenen niet werken, is dat makkelijker dan op een beschaafde manier elkaars standpunten te weerleggen. (En geef nou toe, wie wil er nou discussieren met het krapul wat hier rond loopt?)

Ik wil je wel een beetje opweg helpen met deze discussie over de Hezbollah. Zou je Europahater voor een dubbelnick van Timmeke uitmaken, zou je het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben. Wie weet pakt de forum moderatie het op en banned hem vervolgens van het forum. Heb je de discussie gewonnen.

nee, joh. Dan heb je de discussie niet gewonnen, maar het hasbara scheldfestijn.

Die hasbara trolls zijn de beste anti reclame geworden voor datgene wat ze beogen.

Europahater
20 mei 2010, 13:09
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Bekijk profiel: David Hasselhoff
David Hasselhoff
Banneling

...bewijst toch weer even dat ik weeral eens gelijk had......8-)8-)8-)

Nog argumenten jongens????:oops:

roodhaar
20 mei 2010, 15:42
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Bekijk profiel: David Hasselhoff
David Hasselhoff
Banneling

...bewijst toch weer even dat ik weeral eens gelijk had......8-)8-)8-)

Nog argumenten jongens????:oops:

zozo, jij vindt het dus goed dat iemand geband wordt die niet hetzelfde gedacht heeft als jou ? zal wel de zionistische versie van vrijheid van meningsuiting zijn.:roll:

Europahater
20 mei 2010, 21:52
zozo, jij vindt het dus goed dat iemand geband wordt die niet hetzelfde gedacht heeft als jou ? zal wel de zionistische versie van vrijheid van meningsuiting zijn.:roll:

De grootste knopjesdrukker van dit forum Bruut Geweld alias Roodhaar kan beter zijn hypocriete mond houden....:oops:

roodhaar
20 mei 2010, 23:19
dacht ik al , buiten wat gratuite verzinsels geen enkele argumentatie.
Die hasbara toch.

Bottenskrapet
21 mei 2010, 11:47
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Bekijk profiel: David Hasselhoff
David Hasselhoff
Banneling

...bewijst toch weer even dat ik weeral eens gelijk had......8-)8-)8-)

Nog argumenten jongens????:oops:

Iedereen kan gelijk hebben als ge over 99% van de forumbevolking zit te zeiken dat ze een dubbelnick zijn. Zo zit ge er altijd wel eens op.

Europahater
21 mei 2010, 12:14
Zelfs het kleinste kind zag dat Hasselhoff Zeikstraal was.....

RodeLantaarn
21 mei 2010, 12:16
Zelfs het kleinste kind zag dat Hasselhoff Zeikstraal was.....

Zelfs het kleinste kind ziet dat hij niet het vergif was op dit forum. De persoon die ik quote daarentegen...Maar die mag lekker haat zaaien.

The cancer that killed politics. Waarvoor dank.

Europahater
21 mei 2010, 12:21
Zelfs het kleinste kind ziet dat hij niet het vergif was op dit forum.

Natuurlijk niet, antisemitisme zit u immers in de genen. Joodse mensen schofferen en de holocaust bejubelen vind jij immers "normaal" gedrag. Gelukkig heeft het overgrote deel der wereldbevolking een bloedhekel aan types zoals jij....:evil:

Bottenskrapet
21 mei 2010, 12:24
Natuurlijk niet, antisemitisme zit u immers in de genen. Joodse mensen schofferen en de holocaust bejubelen vind jij immers "normaal" gedrag. Gelukkig heeft het overgrote deel der wereldbevolking een bloedhekel aan types zoals jij....:evil:

Alsof andere genocides zo'n zwak plekje van u zijn ;-)

RodeLantaarn
21 mei 2010, 12:26
Natuurlijk niet, antisemitisme zit u immers in de genen. Joodse mensen schofferen en de holocaust bejubelen vind jij immers "normaal" gedrag. Gelukkig heeft het overgrote deel der wereldbevolking een bloedhekel aan types zoals jij....:evil:

Ik heb hier nog geen enkele post gelezen waar de holocaust bejubeld wordt. U leest dingen die er niet zijn. Een psychiater is aangewezen (en niet alleen daarom).

Europahater
21 mei 2010, 12:27
Het gaat hier om de "shoah" niet om andere genocides.

RodeLantaarn
21 mei 2010, 12:29
Het gaat hier om de "shoah" niet om andere genocides.


Naast de kwestie praten is een sport bij u, zie ik. Ontwijken, dat kunt u goed.

Europahater
21 mei 2010, 12:29
Diep in uw hart haat jij Joodse mensen. Dat is voor elke forumgebruiker hier wel meer dan duidelijk. Types zoals jij waren diegenen die zonder schroom of schaamte Joden levend in verbrandingsovens duwde met de grootste grijns. Schaam u belg!

Europahater
21 mei 2010, 12:31
Naast de kwestie praten is een sport bij u, zie ik. Ontwijken, dat kunt u goed.


Bij de leest blijven en niet appelen met peren vergelijken. En anders ga je maar met een ander discuteren...

RodeLantaarn
21 mei 2010, 12:42
Diep in uw hart haat jij Joodse mensen. Dat is voor elke forumgebruiker hier wel meer dan duidelijk. Types zoals jij waren diegenen die zonder schroom of schaamte Joden levend in verbrandingsovens duwde met de grootste grijns. Schaam u belg!

U weet wat er omgaat diep in mijn hart?:lol: U kent mij?

Nee, diep in mijn hart haat ik mensen zoals jij. Uitschot.

Bottenskrapet
21 mei 2010, 12:43
Het gaat hier om de "shoah" niet om andere genocides.

Komt wel goed uit voor u natuurlijk. Op die manier hoeft het zelfs niet eens op te vallen dat ge geen moer geeft om gojim-volkeren.

Bij de leest blijven en niet appelen met peren vergelijken.

Appelen & peren zijn nog altijd beiden fruit. Het fruit is hier nu genocides, get over it.

Bottenskrapet
21 mei 2010, 12:46
Diep in uw hart haat jij Joodse mensen. Dat is voor elke forumgebruiker hier wel meer dan duidelijk. Types zoals jij waren diegenen die zonder schroom of schaamte Joden levend in verbrandingsovens duwde met de grootste grijns. Schaam u belg!

In alle eerlijkheid had ik anno '40 mijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk onschuldige gezinnen te redden. Of het nu joden, homo's, zigeuners of wat dan ook waren. Ik wil niet elke jood zomaar dood. Ik wil de kopstukken neerhalen en hopen dat hun volk ooit eens wat verstand krijgt. U zie ik anders wel met alle plezier elke moslim in de wereld koelbloedig afschieten.

RodeLantaarn
21 mei 2010, 13:02
Bij de leest blijven en niet appelen met peren vergelijken. En anders ga je maar met een ander discuteren...

Discussiëren? Met jou? Noemt men dat nu al discussiëren?

garfield
21 mei 2010, 18:32
Als ze bestonden zou het wel in hun voordeel zijn natuurlijk. 8-)

Negationist geworden mr Coolsaet? :-P

Bottenskrapet
22 mei 2010, 10:24
Negationist geworden mr Coolsaet? :-P

Coolsaet?
Ja de "'terreurgroep Al-Qaeda" lijkt mij ietsje té makkelijk. En wekelijks worden kopstukken neergehaald, en toch blijft het intact. One hell of an organization. Of is het gewoon makkelijk om zelfmoordterroristen te linken aan dat labeltje.

Europahater
22 mei 2010, 16:52
Nee, diep in mijn hart haat ik mensen zoals jij. Uitschot.

Tuurlijk, nazi, je mag mij gerust haten.:twisted: Ik heb niet liever dat antisemieten een hekel aan mij hebben:lol:. Dat bewijst dat ik op de goede weg ben.;-)

roodhaar
22 mei 2010, 17:30
Diep in uw hart haat jij Joodse mensen.!

8O fenomenaal ! gij kunt gewoon in anderen hun hart kijken , zelfs vanachter een pc.
Dat is voor elke forumgebruiker hier wel meer dan duidelijk.

evenzeer fenomenaal ! gij spreekt/dikteert voor elke forumgebruiker.

Types zoals jij waren diegenen die zonder schroom of schaamte Joden levend in verbrandingsovens duwde met de grootste grijns.

:sleeping: wat ? o juist een horrorbeeld. van lang geleden en ondertussen finaal en onwerkzaam uitgemolken. té vaak gebruikt om terreur, diefstal moord en haat jegens de Palestijnen te verbloemen.


Schaam u belg

return to sender, hasbara !

Johan Bollen
23 mei 2010, 13:50
De spanningen aan de grens tussen Israël en Libanon lopen terug op. Israël begon militaire maneuvers aan die grens en in antwoord daarop mobilizeerde Hezbollah duizenden krijgers.

Ik vermoed dat de diplomatieke bewegingen van de VS in dat licht gezien moeten worden. Misschien heeft de VS geen tijd voor een onbelangrijk oorlogje dat hun hoofddoel (Eurazië) moeilijker maakt om te behalen.

Breda
23 mei 2010, 16:33
tuurlijk ..we gaan de handen schudden met de Hezbollah en hun koekskes aanbieden ;-)

staatsbezoek van de Hezbollah top aan NL/BE :lol: Queen Beatrix met hoofddoekske ...ik zie het nu al voor me ;-):lol:


het zijn en blijven Radicalen he ;-)

roodhaar
23 mei 2010, 18:01
tuurlijk ..we gaan de handen schudden met de Hezbollah en hun koekskes aanbieden ;-)

staatsbezoek van de Hezbollah top aan NL/BE :lol: Queen Beatrix met hoofddoekske ...ik zie het nu al voor me ;-):lol:


het zijn en blijven Radicalen he ;-)

als je vecht tegen bezetters en landdiefstal heb je een diplomatieke tak en ook een gewapende tak nodig. hezbollah is een ruime organisatie met veel geledingen gedragen door een groot deel van de bevolking.

De israeli's hebben van beide kanten (diplomatiek en gewapende tak) zwaar op hun muil gekregen. Ze zijn moeten afdruipen, hebben hun gevangenen niet teruggekregen en hebben nadien hun militaire leiding ter verantwoording geroepen. De illusie van militaire suprematie en onaantastbaarheid was zelfs door hasbara trolls niet meer te redden.