PDA

View Full Version : Smaad

Recitator
3 januari 2003, 10:33
Smaad

Moet ge nu nen keer wat weten, gisteren was ik gewoon gedurende een minuutje of 5 binnen bij de bakker. Als ik buiten kom staat een zwaantje doodleuk een parkeerticket uit te schrijven !
Ik ga naar hem toe, en zeg : "ik was maar 5 minuten binnen, kunt ge het niet gewoon vergeten ?".
Hij negeert mij, en schrijft lustig verder.
Ik noem hem nen ambetanten klootzak, en hij begint een ticket te schrijven omdat de banden versleten zijn. Dat laat ik zomaar niet gebeuren, en ik begin hem pas Ć©cht goed zijn vet tegeven.
" Vuile nazi, playmobiel, afspoelplanke, moustache, impotent manneke, analfabeet, verdwaalde woestijnscheet, uitgegroeide aambei,... !!!!! "
Hier komt mijn uitgebreide woordenschat goed van pas.
Dit gaat nog zijn klein kwartiertje verder, en zonder te verpinken schrijft dienen klootzak elke minuut nog een nieuw PV uit.
Op den duur is er geen plaats meer onder de ruitenwissers !!
Ik zie dat het toch niets uithaalt ....

...en op den duur geef ik het op, en ga naar mijn eigen auto, die twee straten verder geparkeerd staat......

chr.wouters
7 januari 2003, 23:12
Nog een leuk idee voor als ge uw buurman niet kunt uitstaan. Ge maakt zijn nummerplaat na en hangt die op een ouwe auto van hetzelfde type.
Ge gaat daar allerlei ongein mee uithalen: hond doodrijden, fietsende schoolmeisjes uw geslacht laten zien(dikwijls!), door het rood licht razen...
Dan belt ge naar de politie als goeie burger en ge geeft de nummerplaat op.Die auto dumpt ge, en uw namaakplaten ook.

Wapper
19 juli 2015, 23:17
Smaad

" Vuile nazi, playmobiel, afspoelplanke, moustache, impotent manneke, analfabeet, verdwaalde woestijnscheet, uitgegroeide aambei,... !!!!! "
Hier komt mijn uitgebreide woordenschat goed van pas.

PA => RD!!

Eduard Khil
19 juli 2015, 23:51
PA => RD!!

http://33.media.tumblr.com/tumblr_m1rd2fqBIg1qa5etko1_r1_250.gif