PDA

View Full Version : Kijk nou wat Groen op haar lijst zet:


Karel Martel B
5 juni 2010, 17:33
Op de zesde plaats voor de senaat vinden we Arfan Saber (http://www.groen.be/nieuws/kandidaten-/federale-verkiezingen----senaat_277.aspx)

Meer over Arfan: (http://sites.spirit.be/spirit1/faces/web/blog.jsp?eid=7780&name=kandidaten%20met%20spirit&curgroup=antwerpen&group=antwerpen&b=0)


Hobbytijd spendeert hij het liefst met vrienden: een stapje in de wereld is voor Arfan perfect combineerbaar met een spelletje pool, een filmpje in de cinema of, bij goed weer, karting.

onnoembaar
5 juni 2010, 17:37
Ja, en?

suqar_7loe
5 juni 2010, 17:42
Leuk toch.

solidarnosc
5 juni 2010, 17:47
Ja, en?

Ik had iets van, nu gaat ie zeggen dat ie in zijn vrije tijd lid is van Al-Qaeda maar nee,......karting.

Den Ardennees
5 juni 2010, 17:49
tjongejonge, er openlijk voor uitkomen dat je van karting houdt, je moet maar durven:roll:

en ik heb gehoord dat Wouter Van Besien zelfs houdt van kayakken! Hoe is het mogelijk?

gehuigert
5 juni 2010, 17:51
tjongejonge, er openlijk voor uitkomen dat je van karting houdt, je moet maar durven:roll:

en ik heb gehoord dat Wouter Van Besien zelfs houdt van kayakken! Hoe is het mogelijk?

Waarschijnlijk is hij een Belgicist wat dat kan je hier niet in Vlaanderen doen! Laten we iedereen oproepen niet voor Groen! te stemmen!

Of... Zoek zelf een hobby als uw hobby het opzoeken van de hobby's van politici is (aan de OP gericht)

toccata
5 juni 2010, 17:52
en ik heb gehoord dat Wouter Van Besien zelfs houdt van kayakken! Hoe is het mogelijk?

Die zijn kop gaat rollen na de verkiezingen;-)

Karel Martel B
5 juni 2010, 17:55
Ja, en?

Het zal dus wel meevallen met de opwarming van de aarde als de senatoren van Groen in hun vrije tijd gaan karten?

Vette Pois(s)on
5 juni 2010, 17:57
Co2?

fox
5 juni 2010, 17:59
Ja, en?

Dat lijkt me nou niet echt goed voor uw ecologische voetafdruk waarover groen zo graag jankt.

gehuigert
5 juni 2010, 17:59
Het zal dus wel meevallen met de opwarming van de aarde als de senatoren van Groen in hun vrije tijd gaan karten?

Groen! politici zijn geen geitewollesokkendragers zoals iedereen hen afspiegeld... Zij hebben ook nog een leven en zetten hun verwarming ook in de winter aan als het koud wordt, hoor...

Karel Martel B
5 juni 2010, 18:02
Groen! politici zijn geen geitewollesokkendragers zoals iedereen hen afspiegeld... Zij hebben ook nog een leven en zetten hun verwarming ook in de winter aan als het koud wordt, hoor...

Ah, dus die ecologische voetafdruk waar Groen over zaagt, dat is dan enkel voor het plebs, en niet voor de verkozenen?

Cdude
5 juni 2010, 18:05
Op de zesde plaats voor de senaat vinden we Arfan Saber (http://www.groen.be/nieuws/kandidaten-/federale-verkiezingen----senaat_277.aspx)

Meer over Arfan: (http://sites.spirit.be/spirit1/faces/web/blog.jsp?eid=7780&name=kandidaten%20met%20spirit&curgroup=antwerpen&group=antwerpen&b=0)
pssst, alleen moslimVROUWEN dragen een hoofddoek ;)

Metternich
5 juni 2010, 18:06
Ah, dus die ecologische voetafdruk waar Groen over zaagt, dat is dan enkel voor het plebs, en niet voor de verkozenen?Er zijn mensen van Groen! die centrale verwarming hebben. Dus de opwarming van de Aarde is een leugen?

Karel Martel B
5 juni 2010, 18:10
Er zijn mensen van Groen! die centrale verwarming hebben. Dus de opwarming van de Aarde is een leugen?

Ken jij het verschil tussen noodzakelijkheden en luxe?

willysproject
5 juni 2010, 18:20
't zal misschien met ne go-car zijn, zo'n ding met trappers, in plaats van met een naft-moteur. :lol::


Het zal dus wel meevallen met de opwarming van de aarde als de senatoren van Groen in hun vrije tijd gaan karten?

guido 007
5 juni 2010, 18:46
Man, man, wat een gezaag over niets.

guido 007
5 juni 2010, 18:47
De sossen hier in Limburg hebben 6 kandidaten die voor de Voorzorg werken, dat is pas iets om ongerust over te worden.

Savatage
5 juni 2010, 18:50
Doet wat denken aan Al Gore zijn muziekfestival tegen global warming.

Hot Marijke
5 juni 2010, 18:51
Op de zesde plaats voor de senaat vinden we Arfan Saber (http://www.groen.be/nieuws/kandidaten-/federale-verkiezingen----senaat_277.aspx)

Meer over Arfan: (http://sites.spirit.be/spirit1/faces/web/blog.jsp?eid=7780&name=kandidaten%20met%20spirit&curgroup=antwerpen&group=antwerpen&b=0)

Dat komt omdat hij de Pakistaanse Hulk is. Als hij boos wordt groeit hij en wordt hij GROEN!

Ganzenbordfan
5 juni 2010, 19:01
Karting valt m.i. niet te rijmen met groen gedachtengoed. Het is vervuilend en niet noodzakelijk voor een kwaliteitsvol leven. Decadente luxe dus. Ik begrijp de topicstarter zijn (ik gok dat ie mannelijk is) verontwaardiging.

gehuigert
5 juni 2010, 19:15
Karting valt m.i. niet te rijmen met groen gedachtengoed. Het is vervuilend en niet noodzakelijk voor een kwaliteitsvol leven. Decadente luxe dus. Ik begrijp de topicstarter zijn (ik gok dat ie mannelijk is) verontwaardiging.

Als die man - ik weet het niet - bvb. beslist heeft vegetariër te worden, heeft hij een fractie van een ecologische voetafdruk van ons allemaal, zelfs als hij dan graag kart. Groen wil collectief die ecologische voetafdruk doen dalen, ze willen niet plots elke niet-groene hobby verbannen...

EddyBal
5 juni 2010, 20:14
Als die man - ik weet het niet - bvb. beslist heeft vegetariër te worden, heeft hij een fractie van een ecologische voetafdruk van ons allemaal, zelfs als hij dan graag kart. Groen wil collectief die ecologische voetafdruk doen dalen, ze willen niet plots elke niet-groene hobby verbannen...

Das waar, sins AGALEV groener is geworden en zichzelf GROEN noemt, zijn ze in feite minder groen geworden:?

flatliner
5 juni 2010, 20:35
Als die man - ik weet het niet - bvb. beslist heeft vegetariër te worden, heeft hij een fractie van een ecologische voetafdruk van ons allemaal, zelfs als hij dan graag kart. Groen wil collectief die ecologische voetafdruk doen dalen, ze willen niet plots elke niet-groene hobby verbannen...

Wacht even,

Als ik met een SUV in Brussel rijd, en een sticker op mijn ruit plak dat ik vegetarier ben, zullen mijn banden nooit meer afgelaten worden omdat mijn wagen teveel verbruikt?

Groen wil ons VERPLICHTEN het openbaar vervoer gebruiken om te gaan werken, maar mogen we in onze vrije tijd benzine verbruiken enkel alleen omdat het leuk is?

gehuigert
5 juni 2010, 20:40
Wacht even,

Als ik met een SUV in Brussel rijd, en een sticker op mijn ruit plak dat ik vegetarier ben, zullen mijn banden nooit meer afgelaten worden omdat mijn wagen teveel verbruikt?

Groen wil ons VERPLICHTEN het openbaar vervoer gebruiken om te gaan werken, maar mogen we in onze vrije tijd benzine verbruiken enkel alleen omdat het leuk is?

Ik denk niet dat groen een voorstander is van banden kapotsnijden.

Trouwens, ik vind zijn hobby ook niet groen hoor. Maar het is en blijft zijn leven, niet het onze.

an1958
5 juni 2010, 20:53
Op de zesde plaats voor de senaat vinden we Arfan Saber (http://www.groen.be/nieuws/kandidaten-/federale-verkiezingen----senaat_277.aspx)

Meer over Arfan: (http://sites.spirit.be/spirit1/faces/web/blog.jsp?eid=7780&name=kandidaten%20met%20spirit&curgroup=antwerpen&group=antwerpen&b=0)



Arfan staat niet bij groen,maar bij SLP.
En wat is daar soms mis mee???
Iedere Belg mag zich kandidaat stellen,of vergis ik mij???
Schijnt me toch een normaal mens te zijn.

Metternich
5 juni 2010, 20:56
Arfan staat niet bij groen,maar bij SLP.En waar zit SLP nu?

suqar_7loe
5 juni 2010, 20:57
Arfan staat niet bij groen,maar bij SLP.
En wat is daar soms mis mee???
Iedere Belg mag zich kandidaat stellen,of vergis ik mij???
Schijnt me toch een normaal mens te zijn.

Natuurlijk heeft hij dat recht. Maar hij heeft het over 'karting'.

an1958
5 juni 2010, 20:58
Op de zesde plaats voor de senaat vinden we Arfan Saber (http://www.groen.be/nieuws/kandidaten-/federale-verkiezingen----senaat_277.aspx)

Meer over Arfan: (http://sites.spirit.be/spirit1/faces/web/blog.jsp?eid=7780&name=kandidaten%20met%20spirit&curgroup=antwerpen&group=antwerpen&b=0)



En wat is daar mis mee???Iedere Belg,genaturaliseerd of door geboorte,mag zich kandidaat stellen.Ziet er trouwens een normale en gewone mens uit,en juist die moeten we hebben...

flatliner
5 juni 2010, 21:04
Ik denk niet dat groen een voorstander is van banden kapotsnijden.

Trouwens, ik vind zijn hobby ook niet groen hoor. Maar het is en blijft zijn leven, niet het onze.

Oh jawel hoor, lees het forum bericht maar eens na over de kapotte banden in brussel. PS, zelfs auto's met een gehandicapten kaart moesten eraan geloven.

Maar jullie willen UW levensstijl wel opdringen aan ons.

gehuigert
5 juni 2010, 21:21
Oh jawel hoor, lees het forum bericht maar eens na over de kapotte banden in brussel. PS, zelfs auto's met een gehandicapten kaart moesten eraan geloven.

Maar jullie willen UW levensstijl wel opdringen aan ons.

Het is niet omdat ik het nu opneem voor hen, dat ik aan de kant van de groene sta. Integendeel zelfs. Geef trouwens een link naar waar groen een banden kapotsteken actie heeft georganiseerd?

Scherven A. Mok
6 juni 2010, 06:43
Karting valt m.i. niet te rijmen met groen gedachtengoed. Het is vervuilend en niet noodzakelijk voor een kwaliteitsvol leven. Decadente luxe dus. Ik begrijp de topicstarter zijn (ik gok dat ie mannelijk is) verontwaardiging.


²

patrickve
6 juni 2010, 07:44
Het is karten met autobussen, misschien. En hij neemt veel medekarters mee op zijn bus :lol:

born2bewild
6 juni 2010, 08:36
http://www.brusselsjournal.com/node/4450

Er staan rare snuiters op de lijsten van Groen!, zeker sinds de samensmelting met wijlen de Sociaal-Liberale Partij (SLP). Eén zo’n snuiter is Arfan Saber. Hij dingt naar uw stem vanaf plaats nummer zes op de senaatslijst van Groen!
Arfan Saber is districtsraadslid voor Groen! in Deurne en van Pakistaanse afkomst. Hij is de uitbater van het Q8 tankstation aan de Schijnpoort en zijn favoriete hobby is… carting. U weet wel, met een soort gemotoriseerde gocart rond racen. Stinken dat dat doet en benzine verbruiken en wat een lawaai ! Arfan Saber is met andere woorden even ecologisch als ik communistisch. Hij kon bijvoorbeeld niet betrapt worden op ook maar één woord over het milieu toen hij nog voor SLP kandideerde.

tot zover de ecologie bij de jongens en meisjes bij groenuitroepingsteken.
Wie gelooft die mensen nog?

mensen die de natuur wel een warm hart toedragen, zoals de 73.000 leden van vzw Natuurpunt, het moeilijk krijgen om zich bij Groen! thuis te voelen nu dat deze partij stevig in handen is van zogenaamde ‘stadsgroenen’ en uitgebreid is met sociaal-liberalen als Arfan Saber. Stadsgroenen zijn groenen die de klemtoon leggen op diversiteit en cultuur. Buitengroenen zijn groenen die natuurbehoud op de eerste plaats stellen en dus in essentie behoudsgezind zijn. Ze zullen dat zelf ontkennen. Het tijdschrift van vzw Natuurpunt staat bijvoorbeeld bol van de retoriek om exotische planten en dieren uit te roeien om de inlandse fauna en flora te beschermen. Die redenering zullen we best maar niet toepassing op de mens en zijn leefomgeving.

het lijkt het mexicaans leger wel

Xenophon
6 juni 2010, 08:39
Arfan Saber is districtsraadslid voor Groen! in Deurne en van Pakistaanse afkomst. Hij is de uitbater van het Q8 tankstation aan de Schijnpoort en zijn favoriete hobby is… carting. wel

Dat is met die 2-takt motoren waar Groen! vroeger zo tegen was.

Henri1
6 juni 2010, 08:40
http://www.brusselsjournal.com/node/4450

Er staan rare snuiters op de lijsten van Groen!, zeker sinds de samensmelting met wijlen de Sociaal-Liberale Partij (SLP). Eén zo’n snuiter is Arfan Saber. Hij dingt naar uw stem vanaf plaats nummer zes op de senaatslijst van Groen!
Arfan Saber is districtsraadslid voor Groen! in Deurne en van Pakistaanse afkomst. Hij is de uitbater van het Q8 tankstation aan de Schijnpoort en zijn favoriete hobby is… carting. U weet wel, met een soort gemotoriseerde gocart rond racen. Stinken dat dat doet en benzine verbruiken en wat een lawaai ! Arfan Saber is met andere woorden even ecologisch als ik communistisch. Hij kon bijvoorbeeld niet betrapt worden op ook maar één woord over het milieu toen hij nog voor SLP kandideerde.

tot zover de ecologie bij de jongens en meisjes bij groenuitroepingsteken.
Wie gelooft die mensen nog?

mensen die de natuur wel een warm hart toedragen, zoals de 73.000 leden van vzw Natuurpunt, het moeilijk krijgen om zich bij Groen! thuis te voelen nu dat deze partij stevig in handen is van zogenaamde ‘stadsgroenen’ en uitgebreid is met sociaal-liberalen als Arfan Saber. Stadsgroenen zijn groenen die de klemtoon leggen op diversiteit en cultuur. Buitengroenen zijn groenen die natuurbehoud op de eerste plaats stellen en dus in essentie behoudsgezind zijn. Ze zullen dat zelf ontkennen. Het tijdschrift van vzw Natuurpunt staat bijvoorbeeld bol van de retoriek om exotische planten en dieren uit te roeien om de inlandse fauna en flora te beschermen. Die redenering zullen we best maar niet toepassing op de mens en zijn leefomgeving.

het lijkt het mexicaans leger wel

Ik begrijp het probleem niet met karten als sport hoor.

Denkt U dat de wielrenners in de ronde van Frankrijk ook niet voor extra CO2 uitstoot zorgen. Hebt U enig idee welke karavaan aan die wedstrijd voorafgaat ?
Als U gaat tennissen, zwemmen, golfen, zeilen of windsurfen, dan gaat U daar altijd tevoet of met de fiets naartoe ?

born2bewild
6 juni 2010, 08:46
Ik begrijp het probleem niet met karten als sport hoor.



ik begrijp dat u dat niet begrijpt.
U vindt het ook normaal dat iemand met ferrari's rondsjeest en tegelijk geld binnenschraapt voor milieu"projecten"

of dat een groen meis(je) reclame maakt voor automerken

Henri1
6 juni 2010, 08:48
ik begrijp dat u dat niet begrijpt.
U vindt het ook normaal dat iemand met ferrari's rondsjeest en tegelijk geld binnenschraapt voor milieu"projecten"

Het is U dus om een Ferrari te doen.

born2bewild
6 juni 2010, 08:49
Het is U dus om een Ferrari te doen.

ik zal zelf wel schrijven waar het mij om te doen is.
zullen we dat afspreken?

EddyBal
6 juni 2010, 08:53
Stond dit al niet in "binnenland"? dubbele draad...

Henri1
6 juni 2010, 08:53
ik zal zelf wel schrijven waar het mij om te doen is.
zullen we dat afspreken?

Ik spreek niets af.

born2bewild
6 juni 2010, 08:55
Stond dit al niet in "binnenland"? dubbele draad...

oh ja.
sorry niet gezien

born2bewild
6 juni 2010, 08:56
Groen! politici zijn geen geitewollesokkendragers zoals iedereen hen afspiegeld... Zij hebben ook nog een leven en zetten hun verwarming ook in de winter aan als het koud wordt, hoor...

met uitlaatgassen?

Henri1
6 juni 2010, 08:59
En dat is erg ?

NV.A had al eens een verkrachter op zijn lijst.
Wat het VB op de lijst heeft, daarover durf ik niet eens beginnen.

Dus een "karter" valt in vergelijking daarmee totaal in het niets.

andev
6 juni 2010, 09:10
Feit is, als je sommige gasten van Groen - Ecolo bezig hoort zijn zij de partij die de dialoog gaan heropstarten (voor de komende dertig jaar?) de economie zullen aanzwengelen, de werkloosheid grotendeels oplossen, de belastingen verminderen en de toelagen verhogen en er eindelijk een multiculhemel van maken enz enz enz
Net zoals andere partijen hebben ze een week voor de verkiezingen ontdekt hoe ze het straks allemaal gaan oplossen... hetgeen ze de laatste jaren naar de bliksem hebben geholpen!
Zal het/hun kiesvee dat allemaal weer braaf slikken?

Karel Martel B
6 juni 2010, 09:13
En dat is erg ?

NV.A had al eens een verkrachter op zijn lijst.
Wat het VB op de lijst heeft, daarover durf ik niet eens beginnen.

Dat spelletje verlies je (http://nl.wikipedia.org/wiki/Alain_Van_der_Biest).

andev
6 juni 2010, 09:16
Stond dit al niet in "binnenland"? dubbele draad...
Misschien stilaan opteren voor wat minder rubrieken... En als men eenzelfde onderwerp onder verschillende titels aanbrengt is het hek helemaal van den dam...
Neem je de tijd om gans het forum door te nemen voor je zelf iets post... dan ben je toch te laat.
We overleven het anders wel denk ik. Die opmerking volgt dikwijls wanneer iemand het vervelend vindt dat men over een bepaald iets bezig is dat niet in het kraam past...

toccata
6 juni 2010, 09:27
Net als ge denkt dat ge alle soorten infantiliteiten op het forum hebt gezien:|

Pelgrim
6 juni 2010, 09:39
Er is niks infantiel aan. Groen-uitroepteken zou die Arfan beter eens op z'n plaats zetten.

Vette Pois(s)on
6 juni 2010, 09:42
Stond dit al niet in "binnenland"? dubbele draad...

Deze is duidelijker, sneller ad rem.

Henri1
6 juni 2010, 09:46
http://www.brusselsjournal.com/node/4450

Er staan rare snuiters op de lijsten van Groen!, zeker sinds de samensmelting met wijlen de Sociaal-Liberale Partij (SLP). Eén zo’n snuiter is Arfan Saber. Hij dingt naar uw stem vanaf plaats nummer zes op de senaatslijst van Groen!
Arfan Saber is districtsraadslid voor Groen! in Deurne en van Pakistaanse afkomst. Hij is de uitbater van het Q8 tankstation aan de Schijnpoort en zijn favoriete hobby is… carting. U weet wel, met een soort gemotoriseerde gocart rond racen. Stinken dat dat doet en benzine verbruiken en wat een lawaai ! Arfan Saber is met andere woorden even ecologisch als ik communistisch. Hij kon bijvoorbeeld niet betrapt worden op ook maar één woord over het milieu toen hij nog voor SLP kandideerde.

tot zover de ecologie bij de jongens en meisjes bij groenuitroepingsteken.
Wie gelooft die mensen nog?

mensen die de natuur wel een warm hart toedragen, zoals de 73.000 leden van vzw Natuurpunt, het moeilijk krijgen om zich bij Groen! thuis te voelen nu dat deze partij stevig in handen is van zogenaamde ‘stadsgroenen’ en uitgebreid is met sociaal-liberalen als Arfan Saber. Stadsgroenen zijn groenen die de klemtoon leggen op diversiteit en cultuur. Buitengroenen zijn groenen die natuurbehoud op de eerste plaats stellen en dus in essentie behoudsgezind zijn. Ze zullen dat zelf ontkennen. Het tijdschrift van vzw Natuurpunt staat bijvoorbeeld bol van de retoriek om exotische planten en dieren uit te roeien om de inlandse fauna en flora te beschermen. Die redenering zullen we best maar niet toepassing op de mens en zijn leefomgeving.

het lijkt het mexicaans leger wel

En dat is erg ?

NV.A had al eens een verkrachter op zijn lijst.
Wat het VB op de lijst heeft, daarover durf ik niet eens beginnen.

Dus een "karter" valt in vergelijking daarmee totaal in het niets.

jevaly
6 juni 2010, 09:54
http://www.brusselsjournal.com/node/4450

Er staan rare snuiters op de lijsten van Groen!, zeker sinds de samensmelting met wijlen de Sociaal-Liberale Partij (SLP). Eén zo’n snuiter is Arfan Saber. Hij dingt naar uw stem vanaf plaats nummer zes op de senaatslijst van Groen!
Arfan Saber is districtsraadslid voor Groen! in Deurne en van Pakistaanse afkomst. Hij is de uitbater van het Q8 tankstation aan de Schijnpoort en zijn favoriete hobby is… carting. U weet wel, met een soort gemotoriseerde gocart rond racen. Stinken dat dat doet en benzine verbruiken en wat een lawaai ! Arfan Saber is met andere woorden even ecologisch als ik communistisch. Hij kon bijvoorbeeld niet betrapt worden op ook maar één woord over het milieu toen hij nog voor SLP kandideerde.

tot zover de ecologie bij de jongens en meisjes bij groenuitroepingsteken.
Wie gelooft die mensen nog?

mensen die de natuur wel een warm hart toedragen, zoals de 73.000 leden van vzw Natuurpunt, het moeilijk krijgen om zich bij Groen! thuis te voelen nu dat deze partij stevig in handen is van zogenaamde ‘stadsgroenen’ en uitgebreid is met sociaal-liberalen als Arfan Saber. Stadsgroenen zijn groenen die de klemtoon leggen op diversiteit en cultuur. Buitengroenen zijn groenen die natuurbehoud op de eerste plaats stellen en dus in essentie behoudsgezind zijn. Ze zullen dat zelf ontkennen. Het tijdschrift van vzw Natuurpunt staat bijvoorbeeld bol van de retoriek om exotische planten en dieren uit te roeien om de inlandse fauna en flora te beschermen. Die redenering zullen we best maar niet toepassing op de mens en zijn leefomgeving.

het lijkt het mexicaans leger wel

(omdat ik vandaag wel wat zin heb in een potje trollenworstelen)
1) Groen! is niet tegen benzine of karten, het wil enkel dat de prijs van beide goederen ook de milieuschade die ze aanbrengen reflecteert.
2) exoteninvasie is, na habitatvernietiging, inderdaad de grootste oorzaak van het verdwijnen van soorten. Een gekend voorbeeld is de canadese gans in Vlaanderen. En als u die redenering zomaar ook op de mens wil toepassen, alsof mens en dier uitwisselbare begrippen zijn, dan getuigt dat niet alleen van een diepe minachting voor duizenden jaren culturele ontwikkeling, maar vooral van het feit dat dat alvast voor u op gaat.

Xenophon
6 juni 2010, 09:56
Er is niks infantiel aan. Groen-uitroepteken zou die Arfan beter eens op z'n plaats zetten.

Dat gaat niet, het is een vreemdeling.

Inno
6 juni 2010, 10:24
http://www.brusselsjournal.com/node/4450

Er staan rare snuiters op de lijsten van Groen!



Staan er ook normale op?8O

born2bewild
6 juni 2010, 11:13
Net als ge denkt dat ge alle soorten infantiliteiten op het forum hebt gezien:|

ja, wij zijn ook maar de boodschapper.
Ga bij de jongens en meisjes van groen klagen

suqar_7loe
6 juni 2010, 11:17
En dat is erg ?

NV.A had al eens een verkrachter op zijn lijst.
Wat het VB op de lijst heeft, daarover durf ik niet eens beginnen.

Dus een "karter" valt in vergelijking daarmee totaal in het niets.

Wie is die verkrachter?

Henri1
6 juni 2010, 11:26
Wie is die verkrachter?

Die is ondertussen overleden.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GI612BL6K

Zwartengeel
6 juni 2010, 11:32
En dat is erg ?

NV.A had al eens een verkrachter op zijn lijst.
Wat het VB op de lijst heeft, daarover durf ik niet eens beginnen.

Dus een "karter" valt in vergelijking daarmee totaal in het niets.

Die verkrachter is wel uit de partij gezet, zoals je zelf wellicht had gelezen maar waarvoor je niet de intellectuele eerlijkheid had om hier deze nuance te maken.

Henri1
6 juni 2010, 11:34
Die verkrachter is wel uit de partij gezet, zoals je zelf wellicht had gelezen maar waarvoor je niet de intellectuele eerlijkheid had om hier deze nuance te maken.

Dat zou er nog aan mankeren zeg......
Die stond wel op de lijst van het NV.A.
Maar aan heilige huisjes mag niet getornt worden zeker ?

Als ik een analyze maak wat op de Vlaams Belang lijsten in Limburg staat word ik niet echt vrolijk.

suqar_7loe
6 juni 2010, 11:36
Die is ondertussen overleden.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GI612BL6K

Thx. Hij werd uit de partij gezet, wat natuurlijk voorspelbaar was.

Zwartengeel
6 juni 2010, 11:39
Dat zou er nog aan mankeren zeg......
Die stond wel op de lijst van het NV.A.
Maar aan heilige huisjes mag niet getornt worden zeker ?

Ja en? Hij stond op de lijst vòòrdat hij veroordeeld werd. Waar treft de N-VA hier dan schuld?

Henri1
6 juni 2010, 11:39
Thx. Hij werd uit de partij gezet, wat natuurlijk voorspelbaar was.

Inderdaag, voorspelbaar.
Zo dumpte het VB ook al een paar dubieuse duistere figuren.

Ben eens benieuwd of het NV.A ook Geert Bourgeois zal dumpen als blijkt dat er inderdaad Financieel gesjoemel gebeurd is in zijn advocatenkantoor.

Henri1
6 juni 2010, 11:40
Ja en? Hij stond op de lijst vòòrdat hij veroordeeld werd. Waar treft de N-VA hier dan schuld?

Welke schuld treft in dit geval "groen" ?

Zwartengeel
6 juni 2010, 11:42
Welke schuld treft in dit geval "groen" ?

Waar precies wrijf ik Groen! 'schuld' aan? Mijn reactie was enkel gericht op jouw bericht over die veroordeelde N-VA'er.

Henri1
6 juni 2010, 11:43
Waar precies wrijf ik Groen! 'schuld' aan? Mijn reactie was enkel gericht op jouw bericht over die veroordeelde N-VA'er.

Mag er niet over gesproken worden misschien ?

Verkrachting is een afwijking. Dus de man was de fakto al een verkrachter toen hij verkozen was en effectief op de NV.A lijst stond.

Zwartengeel
6 juni 2010, 11:45
Mag er niet over gesproken worden misschien ?

Verkrachting is een afwijking. Dus de man was de fakto al een verkrachter toen hij verkozen was en effectief op de NV.A lijst stond.

Nog nooit gehoord van het principe dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen wordt? Of geldt dat in jouw ogen niet voor Vlaams-nationalisten misschien?

Henri1
6 juni 2010, 11:47
Nog nooit gehoord van het principe dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel bewezen wordt? Of geldt dat in jouw ogen niet voor Vlaams-nationalisten misschien?

Ik ben eens benieuwd welke reacties er op dit forum gaan komen als intrieste Geert Bourgeois wel schuldig blijkt te zijn aan fiscale fraude.

Jij ook ?

suqar_7loe
6 juni 2010, 11:50
Inderdaag, voorspelbaar.
Zo dumpte het VB ook al een paar dubieuse duistere figuren.

Ben eens benieuwd of het NV.A ook Geert Bourgeois zal dumpen als blijkt dat er inderdaad Financieel gesjoemel gebeurd is in zijn advocatenkantoor.

Eerst aantonen dat de belastingen echt ontdoken zijn. Hij werkt een beetje tegen. "Het controlecentrum in Brussel begrijpt blijkbaar niet wat nu juist de essentie is van een derdenrekening. Het is ongehoord dat de fiscus inzage zou krijgen in de klantenfiches van een advocaat", aldus Bourgeois. Licht staat op groen dus.

djimi
6 juni 2010, 11:50
Ik begrijp het probleem niet met karten als sport hoor.

Denkt U dat de wielrenners in de ronde van Frankrijk ook niet voor extra CO2 uitstoot zorgen. Hebt U enig idee welke karavaan aan die wedstrijd voorafgaat ?
Als U gaat tennissen, zwemmen, golfen, zeilen of windsurfen, dan gaat U daar altijd tevoet of met de fiets naartoe ?

Ik zou u vriendelijk willen verzoeken om - ingeval u deze nog niet zag - in de dichtstbijzijnde videotheek de film "Avatar" te huren, en er eens heel goed naar te kijken.

Ik zou daar voor oude en nieuwe 'groenen' zelfs een verplichting van willen maken, eigenlijk.

Xenophon
6 juni 2010, 11:50
Ik ben eens benieuwd welke reacties er op dit forum gaan komen als intrieste Geert Bourgeois wel schuldig blijkt te zijn aan fiscale fraude.

Jij ook ?

Arme Geert!

Henri1
6 juni 2010, 11:52
Eerst aantonen dat de belastingen echt ontdoken zijn. Hij werkt een beetje tegen. "Het controlecentrum in Brussel begrijpt blijkbaar niet wat nu juist de essentie is van een derdenrekening. Het is ongehoord dat de fiscus inzage zou krijgen in de klantenfiches van een advocaat", aldus Bourgeois. Licht staat op groen dus.

Tegenwerken is niet echt blijk geven van je onschuld hé.

suqar_7loe
6 juni 2010, 11:53
Tegenwerken is niet echt blijk geven van je onschuld hé.

Juist ja. Het licht staat op groen voor Geert. Ben benieuwd.

EddyBal
6 juni 2010, 11:55
IK vind vooral de titel nogal verkeerd gekozen. Had moeten zijn: "één van de rare snuiters van Groen!" want ze zijn daar allemaal wel een beetje wereldvreemd.

Henri1
6 juni 2010, 11:56
Juist ja. Het licht staat op groen voor Geert. Ben benieuwd.

Spijtig dat de onderste steen pas boven komt na de verkiezingen.

Henri1
6 juni 2010, 11:57
IK vind vooral de titel nogal verkeerd gekozen. Had moeten zijn: "één van de rare snuiters van Groen!" want ze zijn daar allemaal wel een beetje wereldvreemd.

Dat vind U wellicht ook van andere niet vlaamsgezinde partijen.

Is dat een barometer ?
Ik dacht van niet.

suqar_7loe
6 juni 2010, 12:03
Spijtig dat de onderste steen pas boven komt na de verkiezingen.

Das politiek hé.

brother paul
6 juni 2010, 12:06
Zowat alle groene die ik ken leven in een
afgeleefd ouderwest niet geisoleerd huis
zonder zonnepanelen of groene verwarmingstechnieken
zonder biotuintje waar ze hun onbespoten groentjes telen

rijden met een
zuipkar, of industrieel archeologisch stuk benzinezuiper, nog nooit zien rondtuffen in een hybrid dus

en beweren dan pertinent dat ze voor groen zijn...

Je zou van de mensen verwachten dat ze op zijn minst zelf het voorbeeld geven, en dat doordat ze zo goed het voorbeeld geven daar ook 'economisch succes' mee halen, en in staat zijn om inderdaad de maatschappij te stimuleren..

Het typische aan die stories, is dat het ook maar lukt als het gesubsidieerd wordt;.. Wat veel zegt over hun economisch inzicht, en alles zegt over de slagkracht van een groene economie.

maar kom, zolang de nuchtere mensen het rendement zoeken is het natuurlijk ook wel goed

Henri1
6 juni 2010, 12:10
Zowat alle groene die ik ken leven in een
afgeleefd ouderwest niet geisoleerd huis
zonder zonnepanelen of groene verwarmingstechnieken
zonder biotuintje waar ze hun onbespoten groentjes telen

rijden met een
zuipkar, of industrieel archeologisch stuk benzinezuiper, nog nooit zien rondtuffen in een hybrid dus

en beweren dan pertinent dat ze voor groen zijn...

Je zou van de mensen verwachten dat ze op zijn minst zelf het voorbeeld geven, en dat doordat ze zo goed het voorbeeld geven daar ook 'economisch succes' mee halen, en in staat zijn om inderdaad de maatschappij te stimuleren..

Het typische aan die stories, is dat het ook maar lukt als het gesubsidieerd wordt;.. Wat veel zegt over hun economisch inzicht, en alles zegt over de slagkracht van een groene economie.

maar kom, zolang de nuchtere mensen het rendement zoeken is het natuurlijk ook wel goed

Dus eigenlijke conclusie is dat de Groenen het meeste potentieel hebben ?

mdf
6 juni 2010, 13:20
Ben eens benieuwd of het NV.A ook Geert Bourgeois zal dumpen als blijkt dat er inderdaad Financieel gesjoemel gebeurd is in zijn advocatenkantoor.

dat heb je met vrije beroepen he , die denken dat ze vrij zijn in het aangeven van hun omzet

brother paul
6 juni 2010, 13:43
Dus eigenlijke conclusie is dat de Groenen het meeste potentieel hebben ?

het zijn allemaal rare snuiters, en verwarren vooral 'lui zijn door hun huizen om te wonen-slordig zijn door hun tuin en lichaam te laten verwilderen -teren op archeologie bij gebrek aan zoeken naar nieuwe technolgie' met 'groen' zijn volgens mij

Vergelijk het met de C2C cradle to cradle principe die zo verdedigd wordt door een 'groene' snuiter die ooit voor greenpeace was, maar die dan eens 'nuchter beginnen' denken is en nagedacht heef thoe hij zijn hersenen kan gebruiken ten dienste van het milieu - industrie - mensheid
Cradle to Cradle: Remaking the Way We Make Things (2002) van William McDonough en Michael Braungart.

Als je redeneert over C2C dan voer je bvb geen mini tax in op wegwerpverpakking, mestaktieplan in, maar dan ga je eisen dat alle verpakkingen C2C zijn, dat alle mest moet omgezet worden naar biogas etc

Jazeker
6 juni 2010, 13:46
of dat een groen meis(je) reclame maakt voor automerken

:lol:

Vlaanderen Boven
6 juni 2010, 13:52
Er is niks infantiel aan. Groen-uitroepteken zou die Arfan beter eens op z'n plaats zetten.

*kuch* token *kuch*

Zolang hij duidelijk allochtoon is, mag hij zelfs de Holocaust ontkennen of mentaal gehandicapt zijn. Groen! heeft nu eenmaal een diversiteitsquotum te halen.

an1958
7 juni 2010, 11:01
Natuurlijk heeft hij dat recht. Maar hij heeft het over 'karting'.



kan je mij eens uitleggen wat"karting" betekent,zodat ik u misschien kan volgen?

suqar_7loe
7 juni 2010, 11:20
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karting

Renesse
7 juni 2010, 11:23
Het zal dus wel meevallen met de opwarming van de aarde als de senatoren van Groen in hun vrije tijd gaan karten?

Dan vond ik Mie Oiseaux met haar Volvo toch nog erger zenne.

Flauw.

Fallen Angel
7 juni 2010, 11:29
Het zal dus wel meevallen met de opwarming van de aarde als de senatoren van Groen in hun vrije tijd gaan karten?

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Te belachelijk om op te antwoorden.

Fallen Angel
7 juni 2010, 11:31
Karting valt m.i. niet te rijmen met groen gedachtengoed. Het is vervuilend en niet noodzakelijk voor een kwaliteitsvol leven. Decadente luxe dus. Ik begrijp de topicstarter zijn (ik gok dat ie mannelijk is) verontwaardiging.

Gooi maar al direct uw grasmaaier buiten. Daar zit identiek dezelfde motor op als op een kart. Met dat verschil dat gras maaien nog nuttelozer is dan karten.

Vette Pois(s)on
7 juni 2010, 11:33
Gooi maar al direct uw grasmaaier buiten. Daar zit identiek dezelfde motor op als op een kart. Met dat verschil dat gras maaien nog nuttelozer is dan karten.

Zever, gezever.

Fallen Angel
7 juni 2010, 11:33
Dat is met die 2-takt motoren waar Groen! vroeger zo tegen was.

Met dat verschil dat nieuwe karts nu zoals in de motorcross 4-takt zijn.
Er zijn zelfs elektrische karts tegenwoordig.

Vlaamse Leeuwin
7 juni 2010, 11:38
Ik ben eens benieuwd welke reacties er op dit forum gaan komen als intrieste Geert Bourgeois wel schuldig blijkt te zijn aan fiscale fraude.

Jij ook ?

'K weet nie.....misschien dezelfde reacties als op het gesjoemel van Leo Delcroix , het gesjoemel van SP en het agusta-gedoe, het gesjoemel van de familie Deklucht in het fortisdossier, het gesjoemel van vader en zoon Daerden,enz...
Euhm, kan er mij iemand vertellen wie van onze politici of partijen nog nooit met gesjoemel in aanraking is gekomen?

fox
7 juni 2010, 11:39
Met dat verschil dat nieuwe karts nu zoals in de motorcross 4-takt zijn.
Er zijn zelfs elektrische karts tegenwoordig.

Ah juist en elektrische karts zijn uiteraard milieuvriendelijk volgens 1 of andere bizarre hersenkronkel bij de groenen.

Henri1
7 juni 2010, 11:42
Ah juist en elektrische karts zijn uiteraard milieuvriendelijk volgens 1 of andere bizarre hersenkronkel bij de groenen.

We zullen dan maar gelijk alles afschaffen ?

- Waterskiën.
- Wielrennen.
- Veldrijden.
- Karting.
- Motrocross.
- Formule 1
- Motorraces.
-.....
- Vlees eten.

Goed zo ?

Fallen Angel
7 juni 2010, 11:53
Ah juist en elektrische karts zijn uiteraard milieuvriendelijk volgens 1 of andere bizarre hersenkronkel bij de groenen.

Als je ze oplaadt met elektriciteit uit hernieuwbare bron wel ja.
Maar hetzelfde geldt voor de ICE's als je ze laat rijden op biobrandstof (motoren op ethanol kunnen zelfs meer vermogen leveren dan die op benzine).
Er is geen conflict tussen motorsport en milieuvriendelijkheid hoor.

gehuigert
7 juni 2010, 11:55
Als je ze oplaad met elektriciteit uit hernieuwbare bron wel ja.
Maar hetzelfde geld voor de ICE's als je ze laat rijden op biobrandstof (motoren op ethanol kunnen zelfs meer vermogen leveren dan die op benzine).
Er is geen conflict tussen motorsport en milieuvriendelijkheid hoor.

*oplaadt

grhluna
7 juni 2010, 12:11
urbanus moet maar eens dringend in de politiek gaan

tisvanda
7 juni 2010, 12:30
Het zal dus wel meevallen met de opwarming van de aarde als de senatoren van Groen in hun vrije tijd gaan karten?

Ik vermoed dat ze kaarten :-) bedoelen ipv karten, want met alle respect voor Dhr van Bezien..... iemand met dergelijke lichaamsbouw zie ik niet mee kunnen in een kartwedstrijd. No way!!
kaarten ligt dan weer eerder in de stijl vd Groenen... :lol:

fox
7 juni 2010, 12:41
We zullen dan maar gelijk alles afschaffen ?

- Waterskiën.
- Wielrennen.
- Veldrijden.
- Karting.
- Motrocross.
- Formule 1
- Motorraces.
-.....
- Vlees eten.

Goed zo ?

Uiteraard niet, de groenen halen slechts een minderheid van de stemmen binnen. Dus voor de meerderheid van de mensen moet ontspanning ten koste van het milieu kunnen. Maar als je een groene bent is het hypocriet om af te geven tegen slecht geisoleerde huizen en tegelijkertijd zelf wat CO2 de lucht in te blazen als pure ontspanning.

Vette Pois(s)on
7 juni 2010, 12:43
We zullen dan maar gelijk alles afschaffen ?

- Waterskiën.
- Wielrennen.
- Veldrijden.
- Karting.
- Motrocross.
- Formule 1
- Motorraces.
-.....
- Vlees eten.

Goed zo ?

Formule 1?
Wat gaan de Waalse vrienden daarvan zeggen???

Slasty
7 juni 2010, 12:43
Op de zesde plaats voor de senaat vinden we Arfan Saber (http://www.groen.be/nieuws/kandidaten-/federale-verkiezingen----senaat_277.aspx)

Meer over Arfan: (http://sites.spirit.be/spirit1/faces/web/blog.jsp?eid=7780&name=kandidaten%20met%20spirit&curgroup=antwerpen&group=antwerpen&b=0)

oei oei, wa's het volgende de dochter van Dewinter die trouwt met een migrant? Get a life! Weet jij wat die mens voor de rest doet misschien?
Misschien drinkt hij wel uitsluitend uit glazen flessen, of heeft hij een passief huis? Er is een verschil tussen af en toe gaan karten of elke dag met de 4x4 naar de bakker om de hoek...

Henri1
7 juni 2010, 12:44
Formule 1?
Wat gaan de Waalse vrienden daarvan zeggen???

Hetzelfde als de liefhebbers van Zolder tiens.

Vette Pois(s)on
7 juni 2010, 12:45
Hetzelfde als de liefhebbers van Zolder tiens.

Wanneer is daar dan nog een Formule 1 wedstrijd gereden?

Henri1
7 juni 2010, 12:46
Wanneer is daar dan nog een Formule 1 wedstrijd gereden?

Het jaar dat Gilles Villeneuve verongelukt is in Zolder.

1979 ?

an1958
7 juni 2010, 13:13
http://nl.wikipedia.org/wiki/Karting



Bedankt voor de uitleg.Maar zie niet in,wat karting met Groen en SLP te maken heeft.Discussie gesloten...

Fallen Angel
7 juni 2010, 13:13
Het jaar dat Gilles Villeneuve verongelukt is in Zolder.

1979 ?

Zolder is te gevaarlijk voor moderne Formule 1. Als ze daar terug Formule 1 willen gaan ze grote aanpassingen moeten doen. Grindbakken, vangrails, etc.
Het enige 'gevaarlijke' circuit dat nog gebruikt wordt is Monaco. Maar daar downtunen ze de wagens speciaal voor

fox
7 juni 2010, 13:15
Bedankt voor de uitleg.Maar zie niet in,wat karting met Groen en SLP te maken heeft.Discussie gesloten...


Groen is tegen onnodig uitstoten van CO2. Karting lijkt me nu niet echt levensnoodzakelijk. Iemand die op de lijst staat moet daarin het goeie voorbeeld geven. Als je je auto moet thuislaten om naar de bakker te gaan, laat je best ook CO2 uitspattingen zoals karten achterwege.

Jij bepaalt trouwens niet of een discussie al dan niet gesloten is.

Fallen Angel
7 juni 2010, 13:16
Groen is tegen onnodig uitstoten van CO2. Karting lijkt me nu niet echt levensnoodzakelijk. Iemand die op de lijst staat moet daarin het goeie voorbeeld geven. Als je je auto moet thuislaten om naar de bakker te gaan, laat je best ook CO2 uitspattingen zoals karten achterwege.

Jij bepaalt trouwens niet of een discussie al dan niet gesloten is.

Tenzij je op bioethanol rijdt hetgeen CO2 neutraal is. :roll: