PDA

View Full Version : Joran van der Sloot, playboy & pimpernel.


Eberhard Leclerc
6 juni 2010, 00:27
De boomlange, charmante en indringende vrouwenspeler en wereldreiziger Joran van der Sloot lijkt weer eens te hebben toegeslagen.


http://www.youtube.com/watch?v=TaeNpZQmlCA

Dit keer is het lijk wel gevonden. In een hotelkamer in Peru.

De Lage Landen zijn weer even wereldnieuws....

Vlaanderen Boven
6 juni 2010, 00:28
Is dat die gast die ook mogelijk betrokken was bij die verdwijningszaak in Aruba? Nu moet het toch al wel duidelijk zijn: sluit hem op.

Savatage
6 juni 2010, 00:34
Ik snap nu ook niet goed hoe lomp die kerel kan zijn. Hij is daar met dat hele Aruba gedoe ternauwernood vanaf gekomen, terwijl hij voor de camera haast letterlijk vertelde hoe ze het lichaam van die Holloway gedumpt hebben. En nu zit hij in Latijns Amerika te moorden. Dit keer komt hij er wss niet zo simpel van af.

Eberhard Leclerc
6 juni 2010, 00:36
Dit zei iemand over de moeder van Natalee Holloway, Beth, die miljonair werd de laatste jaren met een boek, een fonds en seminars:

'Nice Beth!!! Keep charging $20.000,- dollars for each speech !!!!! Didn't you steal enough money already from your fake "Natalee Holloway Fund"??? and your stupid book and your life time movie (which is 90% false)!!! BETH YOU ARE A CRUEL PERSON!!!! '

Savatage
6 juni 2010, 00:37
Gij lijkt mij ook zo'n type dat wekelijks de Libelle en de Joepie leest om zo vervolgens heel gechoqueerd te worden na elk artikel :lol:

Eberhard Leclerc
6 juni 2010, 00:41
Gij lijkt mij ook zo'n type dat wekelijks de Libelle en de Joepie leest om zo vervolgens heel gechoqueerd te worden na elk artikel

Je hebt me helemaal door mattie.

Eet dit!

Waarin Joran in vlekkeloos elite Nederlands doorspekt met straattaal en sommige woorden met een antilliaanse 'twang' voor de geheime camera uitlegt wat hij deed met Natalee:


http://www.youtube.com/watch?v=TAtHZ-uDg5U
Joran van der Sloot (190.000 hits)

MaGNiFiCaT
6 juni 2010, 07:59
Ik snap nu ook niet goed hoe lomp die kerel kan zijn. Hij is daar met dat hele Aruba gedoe ternauwernood vanaf gekomen, terwijl hij voor de camera haast letterlijk vertelde hoe ze het lichaam van die Holloway gedumpt hebben. En nu zit hij in Latijns Amerika te moorden. Dit keer komt hij er wss niet zo simpel van af.

En chance zekers dat hij zo dom was zo opzichtig te moorden? Wrsch voelde hij zich al ongenaakbaar? In elk geval lijkt daar nu een eind aan gekomen; hopelijk sluiten ze hem op om nooit meer -of in elk geval niet spoedig- vrij te laten.
Wie weet wat heeft hij nog op zijn geweten? Hij verbleef in (Thailand?) waar men nu terug onopgehelderde zaken gaat heropenen, van in de periode dat de Hollander daar verbleef.

Het mag duidelijk zijn dat het over een gek gaat zonder scrupules, stel je voor hij liet de moeder van zijn mogelijke slachtoffer een fortuin betalen om haar de plaats van het lijk mee te geven maw hij vermoord eerst je kind en vraagt dan nog geld om te tonen waar het lijk zich bevindt. Hoe laag kan je zijn?
Die Hollander heeft een moraalbesef van 0,0.

Savatage
6 juni 2010, 08:05
En chance zekers dat hij zo dom was zo opzichtig te moorden? Wrsch voelde hij zich al ongenaakbaar? In elk geval lijkt daar nu een eind aan gekomen; hopelijk sluiten ze hem op om nooit meer -of in elk geval niet spoedig- vrij te laten.
Wie weet wat heeft hij nog op zijn geweten? Hij verbleef in (Thailand?) waar men nu terug onopgehelderde zaken gaat heropenen, van in de periode dat de Hollander daar verbleef.

De politiediensten zullen vanaf die toestanden in Aruba wel een oogje op hem hebben gehouden. Dat hij zo frontaal tegen lamp botst deze keer lijkt me zijn eigen schuld, en mss is het ook maar beter zo.

Cdude
6 juni 2010, 08:09
En chance zekers dat hij zo dom was zo opzichtig te moorden? Wrsch voelde hij zich al ongenaakbaar? In elk geval lijkt daar nu een eind aan gekomen; hopelijk sluiten ze hem op om nooit meer -of in elk geval niet spoedig- vrij te laten.
Wie weet wat heeft hij nog op zijn geweten? Hij verbleef in (Thailand?) waar men nu terug onopgehelderde zaken gaat heropenen, van in de periode dat de Hollander daar verbleef.

Het mag duidelijk zijn dat het over een gek gaat zonder scrupules, stel je voor hij liet de moeder van zijn mogelijke slachtoffer een fortuin betalen om haar de plaats van het lijk mee te geven maw hij vermoord eerst je kind en vraagt dan nog geld om te tonen waar het lijk zich bevindt. Hoe laag kan je zijn?
Die Hollander heeft een moraalbesef van 0,0.

Waar hij zit leveren ze niet uit aan Nederland dus die zien we nooooooooit meer terug. :lol:

driewerf
6 juni 2010, 08:10
En chance zekers dat hij zo dom was zo opzichtig te moorden? Wrsch voelde hij zich al ongenaakbaar? In elk geval lijkt daar nu een eind aan gekomen; hopelijk sluiten ze hem op om nooit meer -of in elk geval niet spoedig- vrij te laten.
Wie weet wat heeft hij nog op zijn geweten? Hij verbleef in (Thailand?) waar men nu terug onopgehelderde zaken gaat heropenen, van in de periode dat de Hollander daar verbleef.

Het mag duidelijk zijn dat het over een gek gaat zonder scrupules, stel je voor hij liet de moeder van zijn mogelijke slachtoffer een fortuin betalen om haar de plaats van het lijk mee te geven maw hij vermoord eerst je kind en vraagt dan nog geld om te tonen waar het lijk zich bevindt. Hoe laag kan je zijn?
Die Hollander heeft een moraalbesef van 0,0.

Duidelijk iemand van lagere komaf, hé Magni.

MaGNiFiCaT
6 juni 2010, 08:19
Duidelijk iemand van lagere komaf, hé Magni.

Dat heb ik niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.

jevaly
6 juni 2010, 10:24
De boomlange, charmante en indringende vrouwenspeler en wereldreiziger Joran van der Sloot lijkt weer eens te hebben toegeslagen.


http://www.youtube.com/watch?v=TaeNpZQmlCA

Dit keer is het lijk wel gevonden. In een hotelkamer in Peru.

De Lage Landen zijn weer even wereldnieuws....

Keiharde Antilliaan klopt iets te hard, maar blijft de ontbetwiste koning van de nieuwe cultuur op Aruba!

http://www.youtube.com/watch?v=AOCDqGgQAbU

(800.000 hits)

Eberhard Leclerc
6 juni 2010, 23:47
Keiharde Antilliaan klopt iets te hard, maar blijft de ontbetwiste koning van de nieuwe cultuur op Aruba!

http://www.youtube.com/watch?v=AOCDqGgQAbU

(800.000 hits)



Noteerden we niet bij de populairste 500 platen uit ons taalgebied, ondanks het grote aantal views. Was toch meer cabaret.
Wel een vette track.

Herr Flick
7 juni 2010, 06:47
De boomlange, charmante en indringende vrouwenspeler en wereldreiziger Joran van der Sloot lijkt weer eens te hebben toegeslagen.


http://www.youtube.com/watch?v=TaeNpZQmlCA

Dit keer is het lijk wel gevonden. In een hotelkamer in Peru.

De Lage Landen zijn weer even wereldnieuws....


Ik denk dat die sukkel de rest van zijn dagen in een cel in Peru gaat zitten, ... er zijn ongetwijfeld leukere hotels. En mocht hem daar toch weg geraken, denk ik dat ze hem in the US of A ook nog eens gaan willen spreken... Ma Holloway heeft immers een klacht wegens afpersing tegen die flierefluiter ingediend.

Cdude
7 juni 2010, 07:52
Ik denk dat die sukkel de rest van zijn dagen in een cel in Peru gaat zitten, ... er zijn ongetwijfeld leukere hotels. En mocht hem daar toch weg geraken, denk ik dat ze hem in the US of A ook nog eens gaan willen spreken... Ma Holloway heeft immers een klacht wegens afpersing tegen die flierefluiter ingediend.

Blijkbaar was het toch niet zo "dringend" voor de FBI

http://www.telegraaf.nl/buitenland/6869423/___FBI_liet_Joran_lopen_op_Aruba___.html

kiko
7 juni 2010, 17:46
Hopelijk krijgt hij levenslang.