PDA

View Full Version : Fuck, 't is weer maandag...


Zeno!
16 mei 2004, 23:09
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

Maus
16 mei 2004, 23:13
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

Geen idee ... gewoon doen zoals je altijd doet op maandag :D . Als je andere tips hebt, mag je ze altijd doorspelen aan mij :) .

The Paulus Experience
16 mei 2004, 23:17
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

uw attitude veranderen.

Maus
16 mei 2004, 23:18
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

uw attitude veranderen.

Hoe?

The Paulus Experience
16 mei 2004, 23:20
uw attitude veranderen.

Hoe?

door ze te veranderen

Maus
16 mei 2004, 23:22
Hoe?

door ze te veranderen

Kan deze post ergens meedingen bij de oscaruitreikingen :lol: ?

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 01:46
door ze te veranderen

Kan deze post ergens meedingen bij de oscaruitreikingen :lol: ?

Maandagochtendsyndroomoscar ?

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 01:47
Probeer veel te drinken, dan moet je veel plassen en telkens overbrug je daarmee een paar minuten.

Griffin
17 mei 2004, 07:54
Prettige werkdag ;)

straddle
17 mei 2004, 08:30
Misschien uw verwachtingspatroon naar beneden brengen... zodat je sneller succes ervaart?..


http://www.despair.com/indem.html

Mieke 79
17 mei 2004, 08:47
Mja, zelfs als je maandagmorgen niets te doen hebt, mag je nog niet uitslapen van de bovenbuur... :x :? Ik vraag mij af wat er normaal is aan op je bureaustoelwieltjes de tour de france afleggen om 8u 's morgens.

Griffin
17 mei 2004, 08:56
Mja, zelfs als je maandagmorgen niets te doen hebt, mag je nog niet uitslapen van de bovenbuur... :x :? Ik vraag mij af wat er normaal is aan op je bureaustoelwieltjes de tour de france afleggen om 8u 's morgens.

Conditietraining! :P En laat mij nu es verder doen, ik zit al aan de Mont Ventoux :P

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 13:52
Mja, zelfs als je maandagmorgen niets te doen hebt, mag je nog niet uitslapen van de bovenbuur... :x :? Ik vraag mij af wat er normaal is aan op je bureaustoelwieltjes de tour de france afleggen om 8u 's morgens.

Conditietraining! :P En laat mij nu es verder doen, ik zit al aan de Mont Ventoux :P

En ik zou beter terug aan 't werk gaan. Heb nog een pak werk erbij gekregen. Dus het posten op 't forum zal wat kalmer zijn.

Het Skill Effect
17 mei 2004, 15:38
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

Pak maandag vrij!

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 15:42
En de rest van de week ook. Dan kan je hier wat verder posten.

cuboidz
17 mei 2004, 15:47
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

De C4 die je vriendelijke baas op je bureau gelegd heeft lezen ?

Maus
17 mei 2004, 17:06
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

Pak maandag vrij!

Dan is het de dinsdag die zo lastig doet :D

Bobke
17 mei 2004, 17:09
Pak maandag vrij!

Dan is het de dinsdag die zo lastig doet :D
Begin dan de zondag..

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 17:33
Of schaf de week-end af, dan blijf je op het ritme.

Griffin
17 mei 2004, 17:36
Of schaf de week-end af, dan blijf je op het ritme.

Ow Herman, ik heb al meer dan 2000 posts! :D *jippie*
(In mijn discussie vs. straddle over de aanslagen in Irak was ik het helemaal uit het oog verloren)

Herman Desmedt ©HD
17 mei 2004, 17:42
Of schaf de week-end af, dan blijf je op het ritme.

Ow Herman, ik heb al meer dan 2000 posts! :D *jippie*
(In mijn discussie vs. straddle over de aanslagen in Irak was ik het helemaal uit het oog verloren)

PROFICIAT ! ! ! ! !

Had het ook niet in de mot !

Maus
17 mei 2004, 18:36
Of schaf de week-end af, dan blijf je op het ritme.

Toch liever niet :D ... int weekend slaap ik immers de uren bij die ik in de week mis.

George
17 mei 2004, 19:26
Of schaf de week-end af, dan blijf je op het ritme.

Toch liever niet :D ... int weekend slaap ik immers de uren bij die ik in de week mis.
Volgens mij ben je dan niet goed bezig. Als alles ok is slaap je de uren die je tekort komt in de weekend bij in de week. Je kan dus beter het weekend afschaffen in de overgangsfaze.

Maus
17 mei 2004, 19:40
Met zo'n 5 �* 6 uur slaap in de week (per nacht dan wel :) ), heb ik toch int WE liever nachten van een uur of 8.

George
17 mei 2004, 21:10
Met zo'n 5 �* 6 uur slaap in de week (per nacht dan wel :) ), heb ik toch int WE liever nachten van een uur of 8.
Van mij mag je slapen op het werk of school hoor zolang je maar niet bij mij in dienst bent.

George
17 mei 2004, 21:50
Mja, zelfs als je maandagmorgen niets te doen hebt, mag je nog niet uitslapen van de bovenbuur... :x :? Ik vraag mij af wat er normaal is aan op je bureaustoelwieltjes de tour de france afleggen om 8u 's morgens.
Blijkbaar heb je dringend nieuwe buren nodig. Wat kost dat daar rond jou?
Misschien laat ik mijn piep-wekker zelfs achter op m'n oude adres. :lol:

M'n bureau-rolstoel gebruik ik da enkel nog om naar je toe te rollen. :oops:

Vlaamse Leeuw
17 mei 2004, 22:12
Binnen 45 minuten is het al dinsdag. :lol:

Mieke 79
17 mei 2004, 23:17
Mja, zelfs als je maandagmorgen niets te doen hebt, mag je nog niet uitslapen van de bovenbuur... :x :? Ik vraag mij af wat er normaal is aan op je bureaustoelwieltjes de tour de france afleggen om 8u 's morgens.
Blijkbaar heb je dringend nieuwe buren nodig. Wat kost dat daar rond jou?
Misschien laat ik mijn piep-wekker zelfs achter op m'n oude adres. :lol:

M'n bureau-rolstoel gebruik ik da enkel nog om naar je toe te rollen. :oops:

Ik ben hier in augustus zelf weg. Ben het kotleven wat beu: het is tijd voor iets anders... iets anders zonder piepwekkers en bureaustoelen liefst. :wink: :D

Rogier
18 mei 2004, 10:39
Fuck, 't is weer dinsdag... :lol:

Herman Desmedt ©HD
19 mei 2004, 10:10
Fuck 't is weer woensdag. En morgen feestdag.
Waarom kan 't niet alle dagen feestdag zijn ?

Griffin
19 mei 2004, 10:20
Fuck 't is weer woensdag. En morgen feestdag.
Waarom kan 't niet alle dagen feestdag zijn ?

Omdat ge dan zou uitkijken naar de werkdagen! :P "Eindelijk iets anders"

Philips Inc.
19 mei 2004, 10:23
Ik wou dat het weer maandag was ... :(

Herman Desmedt ©HD
20 mei 2004, 08:00
Fuck, het is weer donderdag, en ik moet voor de week-end nog iets afkrijgen.
( 'k zal maar wat minder posten vandaag en morgen zeker ? )

Griffin
20 mei 2004, 10:13
Fuck, het is weer donderdag, en ik moet voor de week-end nog iets afkrijgen.
( 'k zal maar wat minder posten vandaag en morgen zeker ? )

't Is feestdag... Verboden te werken! :P (Dat is ook een hint aan de mechanismen die dit forum vandaag de lucht in houden)

Herman Desmedt ©HD
20 mei 2004, 10:50
Tussendoor kom ik hier wel eens piepen en mijn zegje doen.

boer_bavo
20 mei 2004, 11:03
Fuck 't is weer woensdag. En morgen feestdag.
Waarom kan 't niet alle dagen feestdag zijn ?
Als je alle feestdagen die in Ethiopië (wel verschillende regio's) gevierd worden samentelt kom je tot de conclusie dat er maar 1 halve dag niet gefeest wordt.
Als ik van jou was, ik zou dan maar verhuizen naar het land met 13 maand zonneschijn.
In het Noorden vieren ze niet alle feestdagen, maar ze doen toch hun best:
For example, almost 97% of the rural people of Tigray are Orthodox Christian (CSA, 1997), and subject to the norms and rules of the Ethiopian
Orthodox Church. Among the most important of these norms, from the standpoint of land management, is the large number of religious holidays during which manual labour is prohibited. Although the number of religious holidays observed differs from area to area, Berhanu (1998) found an average of 8 holidays per month (excluding weekends).

Spelev
20 mei 2004, 12:12
10 minuten geleden is 't weer maandag geworden..... hatelijkste dag van de week. :(

Enige tips op deze dag door te komen? :x

Vooral ni op u horloge kijken!!!

Herman Desmedt ©HD
20 mei 2004, 16:32
Fuck 't is weer woensdag. En morgen feestdag.
Waarom kan 't niet alle dagen feestdag zijn ?
Als je alle feestdagen die in Ethiopië (wel verschillende regio's) gevierd worden samentelt kom je tot de conclusie dat er maar 1 halve dag niet gefeest wordt.
Als ik van jou was, ik zou dan maar verhuizen naar het land met 13 maand zonneschijn.
In het Noorden vieren ze niet alle feestdagen, maar ze doen toch hun best:
For example, almost 97% of the rural people of Tigray are Orthodox Christian (CSA, 1997), and subject to the norms and rules of the Ethiopian
Orthodox Church. Among the most important of these norms, from the standpoint of land management, is the large number of religious holidays during which manual labour is prohibited. Although the number of religious holidays observed differs from area to area, Berhanu (1998) found an average of 8 holidays per month (excluding weekends).

Allé daar waar 't alle dagen feestdag is, moet ge nog het meest op uw kin kloppen.