PDA

View Full Version : da Love Balloon


Fien Fluytenzuyger
20 juni 2010, 13:23
Vanmiddag me leuk beziggehouden.

Ik blaas Durex pleasuremax condooms (die dikke met ribbeltjes) op met waterstofgas en laat ze de lucht in met een hartvormig kaartje aan, waarop ik de liefde voor mijn vriendin betuig.

Waterstofgas maak ik als volgt: volgens de tekening in de bijlage, in de ene fles voeg ik aluminiumfolie en natronloog (gootontstopper). Deze is afgesloten via een rubber stop met een gat in, waar een rubber buis uit vertrekt naar een afzuygfles.

Het gas wordt aldaar door water geleid om het af te koelen (Al + NaOH is exotherme reactie) en loog-bevattende aerosol weg te wassen. Aan de afzuygtuyt hangt dan weer een dikke rubberen slang, waar ik dan mijn condoom aan kan vasthechten.

In nog geen twee minuten heb je die vol waterstof geblazen. Enkel nog dichtknopen en een kaartje aan binden. Wel geen sigaretjes roken in de nabijheid want die ballon is vrij explosief (mini-Hindenburg :?).

Zo heb ik er al acht vandaag richting 'Olland gestuurd (sterke zuiderwind hier). :-)

C2C
20 juni 2010, 13:30
Weet uw vriendin eigenlijk wel dat gij op een internetforum onder de naam "Fluytenzuyger" zit te posten?

Ge kunt misschien zo'n waterstofcondoomkaartje opsturen om uit de kast te komen en haar te vertellen dat ge in feite ne piemelfriemelaar zijt.

Fien Fluytenzuyger
20 juni 2010, 13:34
Weet uw vriendin eigenlijk wel dat gij op een internetforum onder de naam "Fluytenzuyger" zit te posten?

Ge kunt misschien zo'n waterstofcondoomkaartje opsturen om uit de kast te komen en haar te vertellen dat ge in feite ne piemelfriemelaar zijt.

lol!
Jep, zij stelde eigenlijk die naam voor, als je het per sé wil weten.

We zijn dan ook niet het normaalste doorsnee koppel :-)

Fien Fluytenzuyger
20 juni 2010, 14:20
Bijgevoegd enkele foto's van het proces

Ik vroeg me nog af wat nog allemaal richting Holland aan een waterstofcondoom verstuurd kan worden. Misschien een goeie oude Ollandersmop? ;-)

Cdude
20 juni 2010, 14:33
Bijgevoegd enkele foto's van het proces

Ik vroeg me nog af wat nog allemaal richting Holland aan een waterstofcondoom verstuurd kan worden. Misschien een goeie oude Ollandersmop? ;-)Why I love chemistry.

Alleen beetje zonde van de condooms.
Daar ken ik wel nuttigere doelen voor:-P

Fien Fluytenzuyger
20 juni 2010, 14:37
Why I love chemistry.

Alleen beetje zonde van de condooms.
Daar ken ik wel nuttigere doelen voor:-P

Better living through chemistry... ;-)

Ik ken die nuttige doelen ook, jammer dat Durex 'fetherlite' en 'pleasuremax' ongeveer dezelfde kleur van verpakking hebben. En ik, in de winkel, in een haast...

Pleasuremax is, ondanks de naam, nogal dik en die ribbeltjes doen toch niet veel, noch voor mij noch voor haar. Wel zeer geschikt voor bovenstaande doeleinden.

Bovenbuur
20 juni 2010, 14:40
Bijgevoegd enkele foto's van het proces

Ik vroeg me nog af wat nog allemaal richting Holland aan een waterstofcondoom verstuurd kan worden. Misschien een goeie oude Ollandersmop? ;-)

Misschien en uitleg voor de ouders wien kleuter ermee aan komt lopen? Gewoon, een of ander lang lam verhaal ofzo over dat je een student bent die aandacht vraagt voor de collecte van het AIDSfonds?

MaGNiFiCaT
20 juni 2010, 15:16
Vanmiddag me leuk beziggehouden.

Ik blaas Durex pleasuremax condooms (die dikke met ribbeltjes) op met waterstofgas en laat ze de lucht in met een hartvormig kaartje aan, waarop ik de liefde voor mijn vriendin betuig.

Waterstofgas maak ik als volgt: volgens de tekening in de bijlage, in de ene fles voeg ik aluminiumfolie en natronloog (gootontstopper). Deze is afgesloten via een rubber stop met een gat in, waar een rubber buis uit vertrekt naar een afzuyghfles.

Het gas wordt aldaar door water geleid om het af te koelen (Al + NaOH is exotherme reactie) en loog-bevattende aerosol weg te wassen. Aan de afzuyghtuyt hangt dan weer een dikke rubberen slang, waar ik dan mijn condoom aan kan vasthechten.

In nog geen twee minuten heb je die vol waterstof geblazen. Enkel nog dichtknopen en een kaartje aan binden. Wel geen sigaretjes roken in de nabijheid want die ballon is vrij explosief (mini-Hindenburg :?).

Zo heb ik er al acht vandaag richting 'Olland gestuurd (sterke zuiderwind hier). :-)

:-D De Ollanders zullen daar echt van gediend zijn.

MaGNiFiCaT
20 juni 2010, 15:17
Bijgevoegd enkele foto's van het proces

Ik vroeg me nog af wat nog allemaal richting Holland aan een waterstofcondoom verstuurd kan worden. Misschien een goeie oude Ollandersmop? ;-)

Je maakt er je werk van. :-o chiwawa zeg! :-o

Scherven A. Mok
20 juni 2010, 15:19
zolang het maar geen kogels zijn ... :-)

Cdude
20 juni 2010, 15:19
Better living through chemistry... ;-)

Ik ken die nuttige doelen ook, jammer dat Durex 'fetherlite' en 'pleasuremax' ongeveer dezelfde kleur van verpakking hebben. En ik, in de winkel, in een haast...

Pleasuremax is, ondanks de naam, nogal dik en die ribbeltjes doen toch niet veel, noch voor mij noch voor haar. Wel zeer geschikt voor bovenstaande doeleinden.
Who needs ribbeltjes when u have thick throbbing veins 8-)

Fien Fluytenzuyger
20 juni 2010, 16:01
Volgende klassieker richting Holland gestuurd :

Een agent houdt een hollander aan en zegt:"zo meneer!
uw bel is kapot, uw remmen weigeren en uw licht doet het niet!
Dat gaat u50 Euro kosten!
"akoord" zegt de hollander,
"maar dan moet mijn fiets
wel morgen klaar zijn !!!"


Bwahahaha... snif...

:twisted:

Xenophon
20 juni 2010, 16:07
Who needs ribbeltjes when u have thick throbbing veins 8-)

:cheer: ribbekens! :cheer:

:cheer: Braderij op het Schoonselhof! :cheer: Ribbekens aan halve prijs! :cheer:

beepbeepikbeneenjeep
20 juni 2010, 18:45
draad heeft foto's van vriendin nodig

bgf324
20 juni 2010, 19:57
Zalig :cheer:

In de kerk oplaten bij de plechtige communie van mijn neefje volgend jaar :cheer:

Fien Fluytenzuyger
1 juli 2010, 22:17
Bij de volgende sterke zuiderwind plan ik John LaMountain te overtroeven en tientallen waterstofcondooms (met ribbeltjes) naar onze noorderburen te sturen.

Deze gezegende website : http://www.xs4all.nl/~npjdjong/hollandermoppen1.html biedt een arsenaal aan wenskaartjes die daaraan moeten bevestigd worden.

Moet er wel nog eens over brainstormen... oranje wenskaartjes of niet?