PDA

View Full Version : Tour-topique


bgf324
3 juli 2010, 20:39
Tis weer feest voor alle wielerliefhebbers :cheer:

bgf324
3 juli 2010, 20:41
fuck, hier moest een enqueteoptie bij komen
http://www.moviemeter.nl/images/smilies/icon_nocheer.gif

Scherven A. Mok
4 juli 2010, 06:27
Derde keer goede keer ?

Van Poppel
15 juli 2010, 08:03
Gaat die Van Den Broeck de tour winnen? Hij heeft nochtans zijn fiets al geel gespoten. Hopelijk wordt die misselijkmakende arrogantie van de Belgen afgestraft!

Shadowke
15 juli 2010, 16:46
Gaat die Van Den Broeck de tour winnen? Hij heeft nochtans zijn fiets al geel gespoten. Hopelijk wordt die misselijkmakende arrogantie van de Belgen afgestraft!

welke Belgen? de Vlamingen of de Franstaligen want echte Belgen bestaan niet.

Steve_M
15 juli 2010, 17:36
welke Belgen? de Vlamingen of de Franstaligen want echte Belgen bestaan niet.

5 posts ver en er moet weer eens iemand zijn stokpaardje bovenhalen. :roll:

On-topic: de Belgen doen dat goed dit jaar.

Steve_M
15 juli 2010, 17:38
Gaat die Van Den Broeck de tour winnen? Hij heeft nochtans zijn fiets al geel gespoten. Hopelijk wordt die misselijkmakende arrogantie van de Belgen afgestraft!

Sorry, ik had blijkbaar gemist dat zageman nummer 1 al bij post 4 bezig was. Niemand dwingt je om in het gezelschap van die vreselijke Belgen te verkeren, hoor. Fora zat met .nl in de URL.

bgf324
15 juli 2010, 21:26
5 posts ver en er moet weer eens iemand zijn stokpaardje bovenhalen. :roll:

On-topic: de Belgen doen dat goed dit jaar.

We mogen trots zijn op de Vlamingen in de tour :cheer:

Zwartengeel
16 juli 2010, 12:27
We mogen trots zijn op de Vlamingen in de tour :cheer:

En er staan dit jaar zelfs drie Laaglanders in de top-10. ;-)

daiwa
18 juli 2010, 18:49
Gaat die Van Den Broeck de tour winnen? Hij heeft nochtans zijn fiets al geel gespoten. Hopelijk wordt die misselijkmakende arrogantie van de Belgen afgestraft!

VDB bezondigt zich niet aan dezelfde arrogantie als de Nederlanders die de wereldbeker al binnen hadden nog voor de finale al gespeeld was.
Hij mikt op een plaats binnen de top tien en zegt daarbij dat Contador en Schleck boven zijn mogelijkheden liggen.

Zwartengeel
18 juli 2010, 19:00
VDB bezondigt zich niet aan dezelfde arrogantie als de Nederlanders die de wereldbeker al binnen hadden nog voor de finale al gespeeld was.
Hij mikt op een plaats binnen de top tien en zegt daarbij dat Contador en Schleck boven zijn mogelijkheden liggen.

Ik vrees nu echter wel voor de algemene verwachtingen hier ten lande, die nu wellicht wel heel hoog gesteld zullen worden. Velen zien nu in Van den Broeck ongetwijfeld al een kandidaat-Tourwinnaar. Ik hoop dan ook dat hij zal kunnen omgaan met de druk die van overal (supporters, sponsors, de media, het wielerwereldje...) op hem zal afkomen. Het zou niet het eerste talent zijn in België waarin men een nieuwe Merckx ziet en die men vervolgens als een baksteen laat vallen wanneer de resultaten eventjes wat minder zijn.

Van Poppel
18 juli 2010, 19:29
VDB bezondigt zich niet aan dezelfde arrogantie als de Nederlanders die de wereldbeker al binnen hadden nog voor de finale al gespeeld was.
Hij mikt op een plaats binnen de top tien en zegt daarbij dat Contador en Schleck boven zijn mogelijkheden liggen.Hij heeft zijn fiets al geel gespoten.

http://www.humo.be/tws/deze-week/20556/tour-de-france-jurgen-van-den-broeck.html

Dat smerige belgentuig denkt dus al de touroverwinning op zak te hebben. Hopelijk wordt de misselijkmakende arrogantie van die Dutrouxtjes zo snel mogelijk afgestraft!!

daiwa
18 juli 2010, 20:39
Hij heeft zijn fiets al geel gespoten.

http://www.humo.be/tws/deze-week/20556/tour-de-france-jurgen-van-den-broeck.html

Dat smerige belgentuig denkt dus al de touroverwinning op zak te hebben. Hopelijk wordt de misselijkmakende arrogantie van die Dutrouxtjes zo snel mogelijk afgestraft!!

Waarom kom jij zo kribbig uit de hoek, of heb jij ook een vlag gekocht met daarop de tekst '' Nederland wereldkampioen''? :-)

bgf324
18 juli 2010, 20:40
:cheer: VDB :cheer:

Van Poppel
18 juli 2010, 20:53
Heb jij ook een vlag gekocht met daarop de tekst '' Nederland wereldkampioen''? :-)Neen, net als de meeste Hollanders was ik zeer realistisch wat betreft de kansen voor het WK. Jullie Belgen maken er van dat "diene vuile kezen" zich al wereldkampioen waanden, maar dat is bezijden de waarheid. Eerlijk gezegd was ik al blij dat ik me 64 wedstrijden niet hoefde te ergeren aan de achterbakse en schijnheilige Belgen.

Steve_M
18 juli 2010, 21:06
Neen, net als de meeste Hollanders was ik zeer realistisch wat betreft de kansen voor het WK. Jullie Belgen maken er van dat "diene vuile kezen" zich al wereldkampioen waanden, maar dat is bezijden de waarheid. Eerlijk gezegd was ik al blij dat ik me 64 wedstrijden niet hoefde te ergeren aan de achterbakse en schijnheilige Belgen.

Als ze ooit een WK trollen en jezelf aanstellen organiseren, dan moet je jezelf zeker inschrijven. On-klop-baar!

Verder: andermaal puike prestatie van Gesink en Van den Broeck.

Weezer
18 juli 2010, 21:44
Als ze ooit een WK trollen en jezelf aanstellen organiseren, dan moet je jezelf zeker inschrijven. On-klop-baar!

²
Het wordt afgezaagd...

Verder: andermaal puike prestatie van Gesink en Van den Broeck.

Dat ook ja!

daiwa
18 juli 2010, 21:59
Het zou niet het eerste talent zijn in België waarin men een nieuwe Merckx ziet en die men vervolgens als een baksteen laat vallen wanneer de resultaten eventjes wat minder zijn.

Ik denk niet dat de wielerliefhebbers in hem een nieuwe Merckx zien.
Ik dacht dat VDB al 27 jaar is en als hij de capaciteiten van Merckx moest gehad hebben stond hij al veel verder.

Maar ik geef u wel gelijk dat de mensen nu meer van hem verwachten en buiten de top tien eindigen zullen ze aanzien als een mislukte tour.

MaGNiFiCaT
18 juli 2010, 22:08
Ik vrees nu echter wel voor de algemene verwachtingen hier ten lande, die nu wellicht wel heel hoog gesteld zullen worden. Velen zien nu in Van den Broeck ongetwijfeld al een kandidaat-Tourwinnaar. Ik hoop dan ook dat hij zal kunnen omgaan met de druk die van overal (supporters, sponsors, de media, het wielerwereldje...) op hem zal afkomen. Het zou niet het eerste talent zijn in België waarin men een nieuwe Merckx ziet en die men vervolgens als een baksteen laat vallen wanneer de resultaten eventjes wat minder zijn.



Idd, och wat kots ik van die overdreven, domme hype rond Van Den Broeck. Laat die jongen gewoon rijden en zie waar hij uitkomt, maar maak van hem geen God en leg hem niet te veel verwachtingen op de schouders. Dit is toch zo typisch weer eh. Men moet hier altijd een Boonen, een Mercx, een Musseeuw, een Vandenbroucke hebben. *zucht*

Verder geloof ik nooit dat Vandenbroeck deze tour zal winnen: er zijn er die nog zoveel beter zijn zoals Contador en Schleck. Deze mannen zijn veel beter, en waarschijnlijk nog jonger ook; ze zullen nog beter worden. Volgens mij een Vandenbroeck een goede middelmaat die op dit moment heel goed bezig is.


Och en wat kots ik van die smerige mentaliteit van Schleck vandaag. Vies ventje.

bgf324
19 juli 2010, 21:50
Andy :cheer:

bgf324
21 juli 2010, 17:22
Robbie :cheer:

backfire
22 juli 2010, 09:25
Eens benieuwd of den Andy vandaag uit zijn kot gaat komen. Hij zal wel moeten, wil hij zondag in het geel in Parijs staan.