PDA

View Full Version : Welke GSM ?


hurricane
5 juli 2010, 17:01
Na twee jaar heeft m'n goeie, ouwe Samsung me in de steek gelaten.
Dus ik sta voor de aanschaf van een nieuw toestelletje.
Ik had de Samsung star GT-S5230W op het oog maar heb deze even in de handen gehad.
Mijn zoon heeft zo'n ding en de mogelijkheden zijn wel mooi maar dat ding doet niets anders dan zichzelf zo snel mogelijk ontgrendelen.
Op zich niet slecht maar als iemand belt, moet je dat ding éérst ontgrendelen en DAN op de antwoord-toets duwen.
AL bij al omslachtig. Hebben al dit soort toestellen dit mankement ?
M'n vorig toestel kon ik gewoon opnemen, ook al stond die in vergrendeling.
Kortom, ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wat raden jullie aan, buiten een veldtelefoon anno 1940 ?

Henri1
5 juli 2010, 17:01
Na twee jaar heeft m'n goeie, ouwe Samsung me in de steek gelaten.
Dus ik sta voor de aanschaf van een nieuw toestelletje.
Ik had de Samsung star GT-S5230W op het oog maar heb deze even in de handen gehad.
Mijn zoon heeft zo'n ding en de mogelijkheden zijn wel mooi maar dat ding doet niets anders dan zichzelf zo snel mogelijk ontgrendelen.
Op zich niet slecht maar als iemand belt, moet je dat ding éérst ontgrendelen en DAN op de antwoord-toets duwen.
AL bij al omslachtig. Hebben al dit soort toestellen dit mankement ?
M'n vorig toestel kon ik gewoon opnemen, ook al stond die in vergrendeling.
Kortom, ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wat raden jullie aan, buiten een veldtelefoon anno 1940 ?

Geen GSM.
Veel rustiger.

hurricane
5 juli 2010, 17:02
Geen GSM.
Veel rustiger.

Weet ik. Maar heb dat ding beroepshalve nodig.
In de vakantie gaat hij gewoon af...

Raf
5 juli 2010, 17:04
Na twee jaar heeft m'n goeie, ouwe Samsung me in de steek gelaten.
Dus ik sta voor de aanschaf van een nieuw toestelletje.
Ik had de Samsung star GT-S5230W op het oog maar heb deze even in de handen gehad.
Mijn zoon heeft zo'n ding en de mogelijkheden zijn wel mooi maar dat ding doet niets anders dan zichzelf zo snel mogelijk ontgrendelen.
Op zich niet slecht maar als iemand belt, moet je dat ding éérst ontgrendelen en DAN op de antwoord-toets duwen.
AL bij al omslachtig. Hebben al dit soort toestellen dit mankement ?
M'n vorig toestel kon ik gewoon opnemen, ook al stond die in vergrendeling.
Kortom, ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wat raden jullie aan, buiten een veldtelefoon anno 1940 ?

Blijf in ieder geval ver uit de buurt van al die touch screen rotzooi. Dikke prullen.

Snerror
5 juli 2010, 17:06
Als je er gewoon mee wilt bellen koop dan de goedkoopste. Als hij vanalles moet kunnen zou ik een Nokia E75 kopen, die is gebruiksvriendelijk en kan ongeveer alles.

hurricane
5 juli 2010, 17:10
Blijf in ieder geval ver uit de buurt van al die touch screen rotzooi. Dikke prullen.

Dat hoor ik inderdaad wel meer.

Steve_M
5 juli 2010, 17:12
Dat hoor ik inderdaad wel meer.

Dan hoor je dat verkeerd. Ik ben altijd nogal een apple-hater geweest, maar ben toch erg blij met mijn i-phone. Maar het hangt er natuurlijk van af wat je er mee wil doen: als het alleen maar om te bellen is, kan je idd beter iets anders nemen.

bartje
5 juli 2010, 19:09
Blijf in ieder geval ver uit de buurt van al die touch screen rotzooi. Dikke prullen.

Ik schaf binnenkort ook een nieuwe GSM aan.... niet doen dus die touchscreen? Moet zeggen dat ik in twijfel zit.

Al ben ik nog altijd héél tevreden over mijn Nokia; nog nooit geen miserie mee gehad.

bgf324
5 juli 2010, 19:43
Ik weet niet. Ik heb het doosje niet meer.

Derk de Tweede
5 juli 2010, 19:53
http://www.muscom.nl/tentoonstellingen/we_bellen/media/thema_autotelefoon1.jpg

Derk de Tweede
5 juli 2010, 19:55
http://nu.web-log.nl/photos/uncategorized/woman_car_highres.jpg

Derk de Tweede
5 juli 2010, 19:56
http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/opmerkelijk/mobieltjes.jpg

filosoof
5 juli 2010, 19:57
Als je er gewoon mee wilt bellen koop dan de goedkoopste. Als hij vanalles moet kunnen zou ik een Nokia E75 kopen, die is gebruiksvriendelijk en kan ongeveer alles.
Deze belt ook:
http://www.usedmobiles.pk/wp-content/uploads/classipress/1243435912-1.jpg

Mijn vorige was een Nokia 3500: accu naar de kl... op één jaar. en die kleine 1200 kostte toen minder dan een accu.
Néé, er zit géén microgolfoven in. :-(

Jaani_Dushman
5 juli 2010, 20:15
Na twee jaar heeft m'n goeie, ouwe Samsung me in de steek gelaten.
Dus ik sta voor de aanschaf van een nieuw toestelletje.
Ik had de Samsung star GT-S5230W op het oog maar heb deze even in de handen gehad.
Mijn zoon heeft zo'n ding en de mogelijkheden zijn wel mooi maar dat ding doet niets anders dan zichzelf zo snel mogelijk ontgrendelen.
Op zich niet slecht maar als iemand belt, moet je dat ding éérst ontgrendelen en DAN op de antwoord-toets duwen.
AL bij al omslachtig. Hebben al dit soort toestellen dit mankement ?
M'n vorig toestel kon ik gewoon opnemen, ook al stond die in vergrendeling.
Kortom, ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wat raden jullie aan, buiten een veldtelefoon anno 1940 ?Als ze je een Motorola aanraden, brand dan de winkel af en folter de werknemers.

Raf
5 juli 2010, 20:17
Als ze je een Motorola aanraden, brand dan de winkel af en folter de werknemers.

Hetzelfde geldt voor Sony Ericsson.

Raf
5 juli 2010, 20:21
Ik schaf binnenkort ook een nieuwe GSM aan.... niet doen dus die touchscreen? Moet zeggen dat ik in twijfel zit.
Niet twijfelen: gewoon niet doen! ;-)

Nee, serieus, die touch screen prullen hebben veel toeters en bellen, maar werken de helft van de tijd nauwelijks.

Al ben ik nog altijd héél tevreden over mijn Nokia; nog nooit geen miserie mee gehad.

Ik ben terug naar Samsung gegaan:

http://dienthoainama.com.vn/sh0p/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/s/a/samsung-s3600-00.jpg

Everytime
5 juli 2010, 20:52
Ik heb een Nokia en het lukt perfect!

Steve_M
5 juli 2010, 21:04
Niet twijfelen: gewoon niet doen! ;-)

Nee, serieus, die touch screen prullen hebben veel toeters en bellen, maar werken de helft van de tijd nauwelijks.


Zever. Nog nooit problemen gehad met mijn touchscreen.

Raf
5 juli 2010, 21:26
Zever. Nog nooit problemen gehad met mijn touchscreen.

Niks zever. Van al de mensen die ik ken met zo'n touch screen, is er niet één die daar onverdeeld tevreden over is.

bgf324
5 juli 2010, 22:24
http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/opmerkelijk/mobieltjes.jpg

Is al wat ouder dan 2009-2010 :-o

bgf324
5 juli 2010, 22:25
http://nu.web-log.nl/photos/uncategorized/woman_car_highres.jpg

Hoe kon zulke verbinding?
Ging er nen 'draad' achter mss?

Steve_M
5 juli 2010, 22:26
Niks zever. Van al de mensen die ik ken met zo'n touch screen, is er niet één die daar onverdeeld tevreden over is.

Van alle mensen die ik ken met een touch screen, ken ik er geen enkele die daar niet onverdeeld tevreden over is. Wat nu?

Raf
5 juli 2010, 22:28
Van alle mensen die ik ken met een touch screen, ken ik er geen enkele die daar niet onverdeeld tevreden over is. Wat nu?

Het is duidelijk: jij kent alleen mensen die rap content zijn en ik ken alleen mensen die kritisch ingesteld zijn. :-P

suqar_7loe
5 juli 2010, 22:29
Van alle mensen die ik ken met een touch screen, ken ik er geen enkele die daar niet onverdeeld tevreden over is. Wat nu?

Ach iedereen ervaart da anders natuurlijk. Ik heb ook een toestel met touchscreen en mn gsm valt 10 keer per dag uit en vaak blokkeren mn toetsen tijdens het typen van een sms. Mn kennissenkring daarentegen ervaart geen enkel probleem met dat soort toestellen en zijn er heel tevreden over :roll:

Steve_M
5 juli 2010, 22:33
Het is duidelijk: jij kent alleen mensen die rap content zijn en ik ken alleen mensen die kritisch ingesteld zijn. :-P

Je zou eens moeten weten wat een moeilijke mensen er in mijn kennissenkring zitten. Een gevalletje "soort zoekt soort", wellicht.

From_Vlaanderen
5 juli 2010, 22:37
Van alle mensen die ik ken met een touch screen, ken ik er geen enkele die daar niet onverdeeld tevreden over is. Wat nu?

Dat schuurt tegen mijn mes of tegen mijn sleutels, als ik het bij mijn zakdoek steek dan valt het spel op de grond als ik mijn neus wil snuiten.
Geen touch voor mij. Voor niets nodig. Ik heb ne klap telefon met ijzeren afdeksel;-).

Steve_M
5 juli 2010, 22:40
Dat schuurt tegen mijn mes of tegen mijn sleutels, als ik het bij mijn zakdoek steek dan valt het spel op de grond als ik mijn neus wil snuiten.
Geen touch voor mij. Voor niets nodig. Ik heb ne klap telefon met ijzeren afdeksel;-).

Ik heb zo'n hoesje rond de mijne. Maar ik loop dan ook niet met een mes rond. Zo een klapding is dan weer niets voor mij: op een of andere manier klets ik die er binnen de kortste af.

Den Duisteren Duikboot
5 juli 2010, 22:41
Misschien moet er een consumenten-subforum kopen. Zelf wil ik een digitaal fototoestel kopen en ik snap de helft van de tijd niet wat het verschil is tussen hogere en lagere waarden en welke van de twee nu het belangrijkst zijn.

Lens: brandpuntsafstand: 5,0-20,0 (28-112) versus 6,2-24,8 (35-140)? Kan iemand mij het verschil uitleggen?

From_Vlaanderen
5 juli 2010, 22:42
Ik heb zo'n hoesje rond de mijne. Maar ik loop dan ook niet met een mes rond. Zo een klapding is dan weer niets voor mij: op een of andere manier klets ik die er binnen de kortste af.

Ik hos al met een mes rond vanaf mijn 9 jaar zodus ik rij effectief terug naar huis als ik het vergeten ben :D.

Ik heb de klap functie in de winkel getest uiteraard. Ge moet zien of dat er speling opzit als ge dat openklapt. (Zoals ge dat met bokkeermessen doet.:lol:)

From_Vlaanderen
5 juli 2010, 22:42
Misschien moet er een consumenten-subforum kopen. Zelf wil ik een digitaal fototoestel kopen en ik snap de helft van de tijd niet wat het verschil is tussen hogere en lagere waarden en welke van de twee nu het belangrijkst zijn.

Lens: brandpuntsafstand: 5,0-20,0 (28-112) versus 6,2-24,8 (35-140)? Kan iemand mij het verschil uitleggen?

Koopt er is een van den Aldi.

Diego Raga
5 juli 2010, 23:38
Misschien moet er een consumenten-subforum kopen. Zelf wil ik een digitaal fototoestel kopen en ik snap de helft van de tijd niet wat het verschil is tussen hogere en lagere waarden en welke van de twee nu het belangrijkst zijn.

Lens: brandpuntsafstand: 5,0-20,0 (28-112) versus 6,2-24,8 (35-140)? Kan iemand mij het verschil uitleggen?

Hier effe inzoomen: http://forum.belgiumdigital.com/

Jazeker
5 juli 2010, 23:49
Niks zever. Van al de mensen die ik ken met zo'n touch screen, is er niet één die daar onverdeeld tevreden over is.

Ik anders wel. Maar jij kent mij niet, natuurlijk.

Nr.10
6 juli 2010, 03:01
Geen GSM.
Veel rustiger.
² Mark Uytterhoeven

Herr Flick
6 juli 2010, 08:32
Na twee jaar heeft m'n goeie, ouwe Samsung me in de steek gelaten.
Dus ik sta voor de aanschaf van een nieuw toestelletje.
Ik had de Samsung star GT-S5230W op het oog maar heb deze even in de handen gehad.
Mijn zoon heeft zo'n ding en de mogelijkheden zijn wel mooi maar dat ding doet niets anders dan zichzelf zo snel mogelijk ontgrendelen.
Op zich niet slecht maar als iemand belt, moet je dat ding éérst ontgrendelen en DAN op de antwoord-toets duwen.
AL bij al omslachtig. Hebben al dit soort toestellen dit mankement ?
M'n vorig toestel kon ik gewoon opnemen, ook al stond die in vergrendeling.
Kortom, ik zie door het bos de bomen niet meer.
Wat raden jullie aan, buiten een veldtelefoon anno 1940 ?

Ik hou het bij Nokia, heb ooit een Black Berry gehad, dat was ook goed, maar je moet dan wel het BB os gewoon worden.

Het voordeel van vooral de Nokia business telefoon lijn, is dat de batterij enorm lang meegaat en ook snel oplaad.

Herr Flick
6 juli 2010, 08:33
Blijf in ieder geval ver uit de buurt van al die touch screen rotzooi. Dikke prullen.

ja niks boven met de knoppekes spelen, ...

Herr Flick
6 juli 2010, 08:33
Als je er gewoon mee wilt bellen koop dan de goedkoopste. Als hij vanalles moet kunnen zou ik een Nokia E75 kopen, die is gebruiksvriendelijk en kan ongeveer alles.

Ja ook heel content van.

Herr Flick
6 juli 2010, 08:37
Hoe kon zulke verbinding?
Ging er nen 'draad' achter mss?

Dat werkt met een soort radio systeem...

Ze gebruiken dat ook om in moeilijk bereikbare gebieden gewoon landline telefoon te hebben.

nihao
6 juli 2010, 08:51
Misschien moet er een consumenten-subforum komen

2.

Hoomer
6 juli 2010, 09:09
Ik heb 4 jaar een Nokia gehad, enfin ik heb hem nog, maar ondertussen kan ik de cijfers en de letters niet meer lezen. Dus een nieuwe dringt zich op.
Mijn keuze zou zijn: LG GD510 POP
Bevat: TFT touchscreen, MicroSD slot tot 16GB, Wi-fi, Bluetooth 2.1 met A2DP, 5.0 MP camera met autofocus en LED flits, Android OS 6.1, GPS, MP3 Speler.
Wat me over de streep getrokken heeft is de 5.0 MP camera en de GPS.
Ik heb hem nog niet gekocht maar zal dat waarschijnlijk één dezer doen, tenzij iemand dat toestel zo kan afraden (afbreken) dat ik van gedacht verander.
Het toestel kost dus € 149.

backfire
6 juli 2010, 09:27
Blijf in ieder geval ver uit de buurt van al die touch screen rotzooi. Dikke prullen.

²

Al die rommel heb ik buitengegooid. Terug een goedkoop, normaal model gekocht.

fox
6 juli 2010, 09:40
Ik heb 4 jaar een Nokia gehad, enfin ik heb hem nog, maar ondertussen kan ik de cijfers en de letters niet meer lezen. Dus een nieuwe dringt zich op.
Mijn keuze zou zijn: LG GD510 POP
Bevat: TFT touchscreen, MicroSD slot tot 16GB, Wi-fi, Bluetooth 2.1 met A2DP, 5.0 MP camera met autofocus en LED flits, Android OS 6.1, GPS, MP3 Speler.
Wat me over de streep getrokken heeft is de 5.0 MP camera en de GPS.
Ik heb hem nog niet gekocht maar zal dat waarschijnlijk één dezer doen, tenzij iemand dat toestel zo kan afraden (afbreken) dat ik van gedacht verander.
Het toestel kost dus € 149.

Ooit in een vlaag van zinsverbijstering zo een goedkoop LG ding gekocht. Er zat ook een 5.0 MP camera op. Dat spel kan amper een foto nemen. Na 1 week heb ik hem de vuilbak ingeflikkerd en een I-Phone gekocht.

nubian
6 juli 2010, 09:46
Ooit in een vlaag van zinsverbijstering zo een goedkoop LG ding gekocht. Er zat ook een 5.0 MP camera op. Dat spel kan amper een foto nemen. Na 1 week heb ik hem de vuilbak ingeflikkerd en een I-Phone gekocht.

Inderdaad, ik heb ook een LG en moet zeggen wat een rotzooi! Touchscreen blijft haperen, foto's zijn onscherp en kan zelfs niet eens in of uitzoomen.

Anna List
6 juli 2010, 09:48
is de Android iets ?

Herr Flick
6 juli 2010, 09:58
is de Android iets ?

Daar heb ik op willen wachten, maar ik heb dan toch maar gekozen voor iets dat zijn degelijkheid al jaren bewijst. Er draait geen cool OS op, maar een telefoon moet kunnen bellen, in alle omstandigheden en battery life is dan ook nog eens heel belangrijk.

Van Nokia is er nu in de N serie een uit met een linux OS, maar hij koste toen bijna het dubbele van de E75 en eerlijk gezegd, ge hebt dat niet nodig, als ge een toestel wil voor echt te surfen in de field, dan neemt ge ne netbook.

Ik heb een E75 om WiFi netwerken te testen, je zou ook een Iphone kunnen nemen, maar wat mij daar aan stoort is dat het een touch screen is.

Henri1
6 juli 2010, 10:07
Ik heb zo'n hoesje rond de mijne. Maar ik loop dan ook niet met een mes rond. Zo een klapding is dan weer niets voor mij: op een of andere manier klets ik die er binnen de kortste af.

Als je je GSM met touchscreen in je broekzak steekt tesamen met boksbeugels, knipmessen en matrakken moet je idd niet versteld staan als je scherm beschadigd is.

backfire
6 juli 2010, 10:24
Ik ben terug naar Samsung gegaan:

http://dienthoainama.com.vn/sh0p/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/s/a/samsung-s3600-00.jpg

Dat is mijn vorige. Of één van mijn vorige gsm's... Heb er op twee jaar zo'n 5 versleten: uitvallen, scherm kapot, batterij leeg na 2 dagen, ...
De laatste was een touchscreen. Liep vast na 5 maanden. Nu een doodnormale simpele goedkopen Nokia en ik ben tevreden. Ik geef vanaf nu nooit nog meer dan 50 euro voor een gsm.

parcifal
6 juli 2010, 10:34
Ik heb nu al een jaar de Nokia 6555 maar die loopt ook op zijn laatste benen, er zijn al stukken van de carrosserie ondertussen.

http://good.lv/shop/images/products/editor/02_6555_lowres.jpgBLACK_000.jpg

Het externe scherm heeft het maar 1 week uitgehouden trouwens en de camera en voice control-dinges is uiteraard onnodige zever.

Ik zoek nog altijd naar een model dat duurzaam is (kras & regenbestendig & mag vallen vanaf 2meter) , zonder al die multimedia-bazaar maar met bluetooth en lang battery life.

Dat bestaat dus niet, zover ik weet.
Blijkbaar maken ze vooral GSM's voor tieners of voor high end gebruikers waarbij hun GSM hun laptop moet vervangen.

Ik ben een onontdekte niche. :(

Herr Flick
6 juli 2010, 10:36
Ik heb nu al een jaar de Nokia 6555 maar die loopt ook op zijn laatste benen, er zijn al stukken van de carrosserie ondertussen.

http://good.lv/shop/images/products/editor/02_6555_lowres.jpgBLACK_000.jpg

Het externe scherm heeft het maar 1 week uitgehouden trouwens en de camera en voice control-dinges is uiteraard onnodige zever.

Ik zoek nog altijd naar een model dat duurzaam is (kras & regenbestendig & mag vallen vanaf 2meter) , zonder al die multimedia-bazaar maar met bluetooth en lang battery life.

Dat bestaat dus niet, zover ik weet.
Blijkbaar maken ze vooral GSM's voor tieners of voor high end gebruikers waarbij hun GSM hun laptop moet vervangen.

Ik ben een onontdekte niche. :(


Er wordt nochtans een GSM gebouwd voor gebruik op werven etc... ik ga eens zoeken, en vroeger had Nokia zoiets in zijn gamma.


http://reviews.cnet.com/4321-6454_7-6551600.html

De Sonim, ... wel niet goeiekoop...

backfire
6 juli 2010, 10:36
Als je je GSM met touchscreen in je broekzak steekt tesamen met boksbeugels, knipmessen en matrakken moet je idd niet versteld staan als je scherm beschadigd is.

Tja. Vlamingen, hé ;-)

nihao
6 juli 2010, 10:49
Als je je GSM met touchscreen in je broekzak steekt tesamen met boksbeugels, knipmessen en matrakken moet je idd niet versteld staan als je scherm beschadigd is.


Henri onthult daar wel onrechtstreeds iets wat ik altijd al gedacht heb :
DAT BELGICISTEN DIEPE ZAKKEN HEBBEN !

parcifal
6 juli 2010, 10:59
http://reviews.cnet.com/4321-6454_7-6551600.html

De Sonim, ... wel niet goeiekoop...

Straf machientje, maar dat is dan weer overkill. :)
Als ze daar een versie van maken die maar half deze tank-look heeft en een beetje prijslijker, dan ben ik verkocht.

fox
6 juli 2010, 11:01
Ik zoek nog altijd naar een model dat duurzaam is (kras & regenbestendig & mag vallen vanaf 2meter) , zonder al die multimedia-bazaar maar met bluetooth en lang battery life.

Dat bestaat dus niet, zover ik weet.
Blijkbaar maken ze vooral GSM's voor tieners of voor high end gebruikers waarbij hun GSM hun laptop moet vervangen.

Ik ben een onontdekte niche. :(

Ze kennen die niche wel hoor, maar Nokia heeft er geen baat bij om duurzame gsm's te maken die enkel een bel en sms functie hebben. Ze zijn te goedkoop en gaan veel te lang mee. (Dat geldt natuurlijk voor alle merken :))

Derk de Tweede
6 juli 2010, 11:03
http://nu.web-log.nl/photos/uncategorized/woman_car_highres.jpg


Hoe kon zulke verbinding?
Ging er nen 'draad' achter mss?

Er zal in de kofferbak een heuse duiventil.

Derk de Tweede
6 juli 2010, 11:04
Is al wat ouder dan 2009-2010 :-o


In Noord-Korea en Wallonië zijn dit echt de nieuwste modellen.

nubian
6 juli 2010, 11:13
In Noord-Korea en Wallonië zijn dit echt de nieuwste modellen.

Dit zijn de allernieuwste modellen die men in Wallonië gebruikt;-)
69594

Henri1
6 juli 2010, 11:27
Tja. Vlamingen, hé ;-)

Waarom denk je nu aan vlamingen ?
Ik had het toch niet over verkrachters en Fiscale Fraudulisten. ;-)

Henri1
6 juli 2010, 11:27
Henri onthult daar wel onrechtstreeds iets wat ik altijd al gedacht heb :
DAT BELGICISTEN DIEPE ZAKKEN HEBBEN !

Het is vooral zaak om veel zakken te hebben.
De NV-A mandatarissen hebben dat precies ook al door. :-)

backfire
6 juli 2010, 11:30
Waarom denk je nu aan vlamingen ?
Ik had het toch niet over verkrachters en Fiscale Fraudulisten. ;-)

:-)

backfire
6 juli 2010, 11:31
Het is vooral zaak om veel zakken te hebben.
De NV-A mandatarissen hebben dat precies ook al door. :-)

Krijg al dat geld anders maar eens weggestoken.

Raf
6 juli 2010, 11:38
Dat is mijn vorige. Of één van mijn vorige gsm's... Heb er op twee jaar zo'n 5 versleten: uitvallen, scherm kapot, batterij leeg na 2 dagen, ...

Drijf je niet een tikkeltje over? :-D

Herr Flick
6 juli 2010, 11:55
Straf machientje, maar dat is dan weer overkill. :)
Als ze daar een versie van maken die maar half deze tank-look heeft en een beetje prijslijker, dan ben ik verkocht.

Ne Nokia dan, ...

mijnen 5110 in den tijd heeft regelmatig aan de zwaartekracht blootgesteld geweest, ... en t was pas gedaan toen het scherm in een keike viel, en dan was de gsm zelf nog niet kapot.

6310i exact hetzelfde, ...

Deze E75 ga ik niet tegen de stenen kwakken, scherm is wat groot. en plooi GSM,s schuivers en touchscreens blijf daar af, dat is altijd shit, gewoon candybar model is het beste, en als je geen groot scherm nodig hebt, ga dan best voor een klein.

Herr Flick
6 juli 2010, 12:06
Voor t werk zou ik momenteel nen E52 nemen denk ik vooral omdat de batterij heel belangrijk is.

Maar er zijn ook wel goedkopere toestellen die ook bluetooth hebben en redelijk stevig zijn.

Tegenwoordig krijgen we ons telefoons van de provider, HTCs of Blackberry`s, van beide nog nooit echt klachten gehoord, waar mijn persoonlijke voorkeur wel uitgaat naar een Blackberry, maar dat is puur persoonlijk, ik vind dat die een betere email functie heeft. Maar dat zijn wel relatief dure toestellen natuurlijk, als ge gewoon wilt bellen en sms en, ... blijf daar dan van weg, want ze kosten te veel en ze vreten batterij (groot scherm... )

Henri1
6 juli 2010, 12:08
Krijg al dat geld anders maar eens weggestoken.

U snapt het ook ..... :rofl:

George
6 juli 2010, 17:39
Hetzelfde geldt voor Sony Ericsson.

Heb al jaren 2 Sony Ericssons, Z520i. Nog nooit problemen mee gehad en die zien af bij mij (op het werk). Super batterij, veel beter dan die van de Nokia's.

George
6 juli 2010, 17:48
Ik heb nu al een jaar de Nokia 6555 maar die loopt ook op zijn laatste benen, er zijn al stukken van de carrosserie ondertussen.

http://good.lv/shop/images/products/editor/02_6555_lowres.jpgBLACK_000.jpg

Het externe scherm heeft het maar 1 week uitgehouden trouwens en de camera en voice control-dinges is uiteraard onnodige zever.

Ik zoek nog altijd naar een model dat duurzaam is (kras & regenbestendig & mag vallen vanaf 2meter) , zonder al die multimedia-bazaar maar met bluetooth en lang battery life.

Dat bestaat dus niet, zover ik weet.
Blijkbaar maken ze vooral GSM's voor tieners of voor high end gebruikers waarbij hun GSM hun laptop moet vervangen.

Ik ben een onontdekte niche. :(

Die van mij voldoen er wel aan al zijn die nu wellicht niet meer verkrijgbaar. Ze zijn al meermaals gevallen maar nog wel ni van 2 meter. Die camera is soms wel handig, om snel een beeld te kunnen doorsturen via mms. Daarvoor hoef je niet onmiddellijk high end te gaan.

George
6 juli 2010, 17:56
http://www.connectcom.lu/images/LS350.jpg+http://consumerist.com/images/31/2006/06/payphone-thumb.jpg

Cdude
6 juli 2010, 20:43
Nokia 5800. Meer functies, betere camera dan Iphone en 2de hads voor 100€ te vinden.
Wifi, GPS, gratis kaarten, ... de hele bataklang.
Kan je beetje oefenen en wennen aan de smartphones.

From_Vlaanderen
6 juli 2010, 23:31
Nokia 5800. Meer functies, betere camera dan Iphone en 2de hads voor 100€ te vinden.
Wifi, GPS, gratis kaarten, ... de hele bataklang.
Kan je beetje oefenen en wennen aan de smartphones.

Ne manager kwam daarmee bij mij over de vloer en vroeg aan mij drie dingen.
Chronometer
Zichtbare smileys
en nog iets.
Niets hé, met dat spel. als ge snel rijk wilt worden moet ge niet veel uit geven aan dure gsm's.

From_Vlaanderen
6 juli 2010, 23:32
Niet twijfelen: gewoon niet doen! ;-)

Nee, serieus, die touch screen prullen hebben veel toeters en bellen, maar werken de helft van de tijd nauwelijks.



Ik ben terug naar Samsung gegaan:

http://dienthoainama.com.vn/sh0p/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/s/a/samsung-s3600-00.jpg

die heb ik ook. Die kwam het best uit mijn mes test:lol:.

Cdude
7 juli 2010, 08:23
Ne manager kwam daarmee bij mij over de vloer en vroeg aan mij drie dingen.
Chronometer
Zichtbare smileys
en nog iets.
Niets hé, met dat spel. als ge snel rijk wilt worden moet ge niet veel uit geven aan dure gsm's.Ik begrijp nu 'ns geen BAL van wat je wil zeggen. 8O

Het is een smarphone dus het verband met wat je opnoemt is?
Bij mij vragen de meeste managers hun (push)mail in te stellen.

Jazeker
7 juli 2010, 10:24
Al meer dan een jaar een touch screen en zeer tevreden van. Weg met die mini-toetsjes, e.d. De LG 'cookie' 500 is dan nog een instapmodelletje dus je kan wat oefenen met meer smartphone-achtige functies. Jammer dat ie geen wi-fi heeft, maar tja... voor dat geld kan je niet alles hebben.

http://www.gsmarena.com/lg_kp500_cookie-pictures-2536.php

Camera is inderdaad niet goed, maar daar heb ik toch geen telefoon voor nodig. Daar dienen fototoestellen voor.

Hoomer
7 juli 2010, 12:08
Al meer dan een jaar een touch screen en zeer tevreden van. Weg met die mini-toetsjes, e.d. De LG 'cookie' 500 is dan nog een instapmodelletje dus je kan wat oefenen met meer smartphone-achtige functies. Jammer dat ie geen wi-fi heeft, maar tja... voor dat geld kan je niet alles hebben.

http://www.gsmarena.com/lg_kp500_cookie-pictures-2536.php

Camera is inderdaad niet goed, maar daar heb ik toch geen telefoon voor nodig. Daar dienen fototoestellen voor.

Ik ben een fervent fotograaf (amateur) en heb niets steeds men duur fototoestel bij mij, daarom wil ik eigenlijk een gsm met een zo goed als mogelijke camera. Daarom dacht ik aan die LG GD510 POP alhoewel ik nu opmerk dat ze hier maar 3.1 megapixels op geven, de reclame die ik in mijn brievenbus sprak van 5.0 megapixels
http://www.lggd510pop.nl/specificaties.htm