PDA

View Full Version : Onzinnige posts?


gehuigert
8 juli 2010, 23:10
http://forum.politics.be/showpost.php?p=4860304&postcount=57

Mislukt dus...Beter proberen. Poog eens minder onzin te ventileren voor te beginnen.

Geef aan in de poll of je akkoord bent of niet.

Oordeel niet over of we overeenkomen qua standpunten, dan wel of het onzin is dat ik ventileer.

Indien een meerderheid den dinges gelijk geeft, stop ik wel met posten. Ik wil geen moeite steken in discussiëren als het niet geapprecieerd wordt.

Txiki
8 juli 2010, 23:17
Beste gehuigert,

Als iedereen hier zou weggaan die onzin post, er zouden amper twee man en een paardekop overblijven op dit forum. Doe gewoon je ding. Wat kan jou het schelen wat iemand daarvan vindt?

Vandaar ook dat ik één van jouw posts in mijn handtekening heb geplaatst.

beste groeten,

Txiki

gehuigert
8 juli 2010, 23:28
Beste gehuigert,

Als iedereen hier zou weggaan die onzin post, er zouden amper twee man en een paardekop overblijven op dit forum. Doe gewoon je ding. Wat kan jou het schelen wat iemand daarvan vindt?

Vandaar ook dat ik één van jouw posts in mijn handtekening heb geplaatst.

beste groeten,

Txiki

Wel, ik hou liever de eer aan mijzelf als mijn posts niet geapprecieerd worden.

Ik ben hier om inhoudelijke discussies te voeren (de reden dat ik nauwelijks post op bvb. het forum van koetjes en kalfjes), ik heb zelf niets tegen onzinnige posts als deze in onzinnige threads blijven maar ik zou het zelf -inderdaad- erg vinden zouden mijn posts geklasseerd worden onder onzin.

Txiki
8 juli 2010, 23:33
Wel, ik hou liever de eer aan mijzelf als mijn posts niet geapprecieerd worden.

Ik ben hier om inhoudelijke discussies te voeren (de reden dat ik nauwelijks post op bvb. het forum van koetjes en kalfjes), ik heb zelf niets tegen onzinnige posts als deze in onzinnige threads blijven maar ik zou het zelf -inderdaad- erg vinden zouden mijn posts geklasseerd worden onder onzin.

Als je je doen en laten in het echte leven ook zo laat bepalen door wat anderen daarover zeggen en denken, ga je niet ver geraken, makker. Negeren die boel. En gewoon je gedacht volgen. Trouwens, redelijk wat K&K'ers posten niet of nauwelijks in die "serieuze" subfora omwille van dezelfde vaststelling als die jij nu doet. Vandaar dat ik je uitspraak in mijn handtekening heb staan. ;-)

gehuigert
8 juli 2010, 23:36
Als je je doen en laten in het echte leven ook zo laat bepalen door wat anderen daarover zeggen en denken, ga je niet ver geraken, makker. Negeren die boel. En gewoon je gedacht volgen. Trouwens, redelijk wat K&K'ers posten niet of nauwelijks in die "serieuze" subfora omwille van dezelfde vaststelling als die jij nu doet. Vandaar dat ik je uitspraak in mijn handtekening heb staan. ;-)

In het echte leven bevind ik mij meer in exacte-wetenschapskringen (fysica en wiskunde, meer bepaald) :P Daar is het een vaststaand feit of je al dan niet onzin verkoopt, hier is het nattevingerwerk :P

Raf
8 juli 2010, 23:37
http://forum.politics.be/showpost.php?p=4860304&postcount=57



Geef aan in de poll of je akkoord bent of niet.

Oordeel niet over of we overeenkomen qua standpunten, dan wel of het onzin is dat ik ventileer.

Indien een meerderheid den dinges gelijk geeft, stop ik wel met posten. Ik wil geen moeite steken in discussiëren als het niet geapprecieerd wordt.

Je gaat je toch zeker niet laten verjagen door de koning van de dubbelnicks?

Txiki
8 juli 2010, 23:39
In het echte leven bevind ik mij meer in exacte-wetenschapskringen (fysica en wiskunde, meer bepaald) :P Daar is het een vaststaand feit of je al dan niet onzin verkoopt, hier is het nattevingerwerk :P

Wel, als het hier geen vaststaand feit is of je al dan niet onzin verkoopt, wat kan u het dan schelen dat iemand wat je schrijft onzin vindt of niet?

gehuigert
8 juli 2010, 23:54
Wel, als het hier geen vaststaand feit is of je al dan niet onzin verkoopt, wat kan u het dan schelen dat iemand wat je schrijft onzin vindt of niet?

Dat is net het punt :P Of de posts onzin zijn of niet, hangt af van de perceptie van andere lezers. Daarom laat ik het onzin-gehalte beoordelen door degenen die de posts moeten lezen.

Omdat er in deze geen feiten zijn, moet ik het wel doen met meningen :P

gehuigert
8 juli 2010, 23:56
Je gaat je toch zeker niet laten verjagen door de koning van de dubbelnicks?

Ik heb geen moeite met mij te laten verjagen, er zijn genoeg andere sites waar ik nog actief ben en mijn mening wel graag gelezen wordt :|

(Als hij trouwens koning is van de dubbelnickers, waarom is hij niet geband?)

Txiki
9 juli 2010, 00:00
Dat is net het punt :P Of de posts onzin zijn of niet, hangt af van de perceptie van andere lezers. Daarom laat ik het onzin-gehalte beoordelen door degenen die de posts moeten lezen.

Omdat er in deze geen feiten zijn, moet ik het wel doen met meningen :P

Alé manneke, wat een onzin is dit nu? 8-)

gehuigert
9 juli 2010, 00:07
Alé manneke, wat een onzin is dit nu? 8-)

:( I dislike!

Txiki
9 juli 2010, 00:09
:( I dislike!

:rofl: Komaan zeg, doe niet zo flauw. Pakt u een pint en zet u erbij.

gehuigert
9 juli 2010, 00:15
:rofl: Komaan zeg, doe niet zo flauw. Pakt u een pint en zet u erbij.

Volgend (unief)jaar bouw ik mijn eigen telescoop, dan zet ik mij wel buiten met mijn bak trappist :P

Txiki
9 juli 2010, 00:16
Volgend (unief)jaar bouw ik mijn eigen telescoop, dan zet ik mij wel buiten met mijn bak trappist :P

Om uw buurmeisjes te begluren of wat? :lol:

gehuigert
9 juli 2010, 00:22
Om uw buurmeisjes te begluren of wat? :lol:

Vorig jaar was ik van plan een telescoop te kopen (ipv bouwen) en toen ik bij die eigenaar ging, toonde hij mij enkele filmpjes; plots kwamen we aan een ganse serie filmpjes waarbij hij een huis (en tuin) filmde dat een 500-tal meter verderop lag :O.

Voor de duidelijkheid, ik observeer enkel 's nachts en ga niet filmen (veel te duur voor iets van kwaliteit 8O )

From_Vlaanderen
9 juli 2010, 00:24
Om uw buurmeisjes te begluren of wat? :lol:

Och, ik heb hier ook wel leuke vergrotingen -negentig keer- op een 3 pikkel staan. Kwestie dat ik mijn inslagen nog kan zien op 100m plus :cheer:.

gehuigert
9 juli 2010, 00:29
Och, ik heb hier ook wel leuke vergrotingen -negentig keer- op een 3 pikkel staan. Kwestie dat ik mijn inslagen nog kan zien op 100m plus :cheer:.

Heftig :D Levert dat nog kwaliteitsvol beeld op? Ik heb al enorm deftige lenzen nodig om 90x te vergroten met mijn toekomstige telescoop en toch nog effectief iets te zien :P

Txiki
9 juli 2010, 00:29
Vorig jaar was ik van plan een telescoop te kopen (ipv bouwen) en toen ik bij die eigenaar ging, toonde hij mij enkele filmpjes; plots kwamen we aan een ganse serie filmpjes waarbij hij een huis (en tuin) filmde dat een 500-tal meter verderop lag :O.

Voor de duidelijkheid, ik observeer enkel 's nachts en ga niet filmen (veel te duur voor iets van kwaliteit 8O )

Uitleggen en mannekes tekenen.

gehuigert
9 juli 2010, 00:31
Uitleggen en mannekes tekenen.

'k Ben niet mee 8O

Jazeker
9 juli 2010, 00:33
Beste gehuigert,

Als iedereen hier zou weggaan die onzin post, er zouden amper twee man en een paardekop overblijven op dit forum. Doe gewoon je ding. Wat kan jou het schelen wat iemand daarvan vindt?

Vandaar ook dat ik één van jouw posts in mijn handtekening heb geplaatst.

beste groeten,

Txiki

Ik bij die tweede man dus. Bij jij de paardekop of de extra man? Tof om compagnie te vinden.

From_Vlaanderen
9 juli 2010, 00:33
Heftig :D Levert dat nog kwaliteitsvol beeld op? Ik heb al enorm deftige lenzen nodig om 90x te vergroten met mijn toekomstige telescoop en toch nog effectief iets te zien :P

Zoals ge misschien al weet ben ik van zin om ooit nog eens een swarofski kijker te kopen, dit is gewoon fabuleus. Maar voor een baankijker ben ik met mijn Konus 7138 Konuspot 30-90x70 Spotting Scope vrij tevreden. Niet de lang, door een ingenieus spiegel systeem en nog deftig van prijs ook.

Als ik op 100 gaten van een 223 kan zien, dan kunt ge zeggen dat het nog goed doenbaar is over grote afstand. :lol:

Txiki
9 juli 2010, 00:35
Ik bij die tweede man dus. Bij jij de paardekop of de extra man? Tof om compagnie te vinden.

Ik wil gerust dieje paardekop zijn, zenne. Zolang de pinten maar blijven komen, kan me dat allemaal ni schelen.

Txiki
9 juli 2010, 00:36
'k Ben niet mee 8O

Daar staat ge nu met uw exacte wetenschappen, he :lol:

soit, ik ben ook niet mee, troost u. 't Is één en al onzin. En tegelijkertijd ook weer niet.

gehuigert
9 juli 2010, 00:36
Zoals ge misschien al weet ben ik van zin om ooit nog eens een swarofski kijker te kopen, dit is gewoon fabuleus. Maar voor een baankijker ben ik met mijn Konus 7138 Konuspot 30-90x70 Spotting Scope vrij tevreden. Niet de lang, door een ingenieus spiegel systeem en nog deftig van prijs ook.

Als ik op 100 gaten van een 223 kan zien, dan kunt ge zeggen dat het nog goed doenbaar is over grote afstand. :lol:

Ik ben nog niet helemaal goed thuis in het optica wereldje en heb die Konus 7138 Konuspot 30-90x70 Spotting Scope moeten googelen, maar ik kom er niet helemaal uit: is dat een telescoop of een camera?

Jazeker
9 juli 2010, 00:38
Ik wil gerust dieje paardekop zijn, zenne. Zolang de pinten maar blijven komen, kan me dat allemaal ni schelen.

Cara Pils voor nr. 12 die aan de startstreep komt slenteren. Zal hij nog sprinten?

gehuigert
9 juli 2010, 00:38
Daar staat ge nu met uw exacte wetenschappen, he :lol:

soit, ik ben ook niet mee, troost u. 't Is één en al onzin. En tegelijkertijd ook weer niet.

Ach, ik ben niet op dit forum voor wetenschappelijke discussies hoor ;-), daar zijn betere (doelgerichtigere) fora voor :P

Ik was trouwens nog mee tot uw post over mannetjes, uitleggen en tekenen :-)

gehuigert
9 juli 2010, 00:39
Cara Pils voor nr. 12 die aan de startstreep komt slenteren. Zal hij nog sprinten?

Alsjeblief, Cara Pils? 8O

Ik drink nog liever zelfgebouwd bier :twisted:

From_Vlaanderen
9 juli 2010, 00:39
Ik ben nog niet helemaal goed thuis in het optica wereldje en heb die Konus 7138 Konuspot 30-90x70 Spotting Scope moeten googelen, maar ik kom er niet helemaal uit: is dat een telescoop of een camera?

Spotting scope, om wild, irakezen en gaatjes in de kaart te 'spotten'. Geen camera.

Txiki
9 juli 2010, 00:39
Cara Pils voor nr. 12 die aan de startstreep komt slenteren. Zal hij nog sprinten?

Wie? Dieje paardekop?

Txiki
9 juli 2010, 00:40
Alsjeblief, Cara Pils? 8O

Ik drink nog liever zelfgebouwd bier :twisted:

:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

:thumbsup: ge zijt nen echte!

Txiki
9 juli 2010, 00:40
Ach, ik ben niet op dit forum voor wetenschappelijke discussies hoor ;-), daar zijn betere (doelgerichtigere) fora voor :P

Ik was trouwens nog mee tot uw post over mannetjes, uitleggen en tekenen :-)

Ja, wat ik u nog moest zeggen: voor serieuze discussies over politiek, he, moet ge eigenlijk in K&K zijn. Alé, of toch bij K&K'ers. En dit is geen onzin.

gehuigert
9 juli 2010, 00:50
Ja, wat ik u nog moest zeggen: voor serieuze discussies over politiek, he, moet ge eigenlijk in K&K zijn. Alé, of toch bij K&K'ers. En dit is geen onzin.

'k Heb al de indruk gehad dat er nogal veel mensen in de partijpolitieke discussies nogal graag mensen in hokjes delen " 't is nen belgicist" of " 't is nen echten vlaming".

Maarja, de K&K'ers zijn K&K'ers voor een reden he :P ze zijn K&K'ers net omdat ze minder houden van de echt politieke discussies :P (maar ik heb wel de indruk dat de K&K'ers wat respectvoller zijn dan degene in de partijpolitieke discussies)

From_Vlaanderen
9 juli 2010, 00:52
'k Heb al de indruk gehad dat er nogal veel mensen in de partijpolitieke discussies nogal graag mensen in hokjes delen " 't is nen belgicist" of " 't is nen echten vlaming".

Maarja, de K&K'ers zijn K&K'ers voor een reden he :P ze zijn K&K'ers net omdat ze minder houden van de echt politieke discussies :P (maar ik heb wel de indruk dat de K&K'ers wat respectvoller zijn dan degene in de partijpolitieke discussies)

Nee, wij zijn den afvalbak!
Ook zijn we ook tegen meer dan 5 regels in een bericht zetten. Dat leest toch geen man.

gehuigert
9 juli 2010, 00:53
Nee, wij zijn den afvalbak!

Beter de afvalbak dan zwerfvuil :twisted:

Txiki
9 juli 2010, 00:59
'k Heb al de indruk gehad dat er nogal veel mensen in de partijpolitieke discussies nogal graag mensen in hokjes delen " 't is nen belgicist" of " 't is nen echten vlaming".

Maarja, de K&K'ers zijn K&K'ers voor een reden he :P ze zijn K&K'ers net omdat ze minder houden van de echt politieke discussies :P (maar ik heb wel de indruk dat de K&K'ers wat respectvoller zijn dan degene in de partijpolitieke discussies)

Ge vergist u schromelijk, gehuigert. Schromelijk. Het tegendeel zou wel eens waar kunnen zijn. Respectvoller: zeker en vast.

gehuigert
9 juli 2010, 01:01
Ge vergist u schromelijk, gehuigert. Schromelijk. Het tegendeel zou wel eens waar kunnen zijn. Respectvoller: zeker en vast.

Vergissen is menselijk, maar tot nu toe zie ik mijn vergissing nog niet in :P

Txiki
9 juli 2010, 01:06
Vergissen is menselijk, maar tot nu toe zie ik mijn vergissing nog niet in :P

Dat is normaal. Daarvoor komt ge niet genoeg mee zeveren in K&K.

daiwa
9 juli 2010, 01:30
(Als hij trouwens koning is van de dubbelnickers, waarom is hij niet geband?)

Misschien omdat die beschuldigingen niet waar zijn?

Raf
9 juli 2010, 06:00
(Als hij trouwens koning is van de dubbelnickers, waarom is hij niet geband?)

Omdat de mods het na de 25ste keer blijkbaar opgegeven hebben... :?

Pericles
9 juli 2010, 06:30
Omdat de mods het na de 25ste keer blijkbaar opgegeven hebben... :?

Is het bovenstaande geen onzinnige post Raf ? 8-)
Maar aan de andere kant, erg kan dat niet zijn , want dan staat hij tenminste in het juiste subforum. :-D

Herr Flick
9 juli 2010, 06:47
Dat is net het punt :P Of de posts onzin zijn of niet, hangt af van de perceptie van andere lezers. Daarom laat ik het onzin-gehalte beoordelen door degenen die de posts moeten lezen.

Omdat er in deze geen feiten zijn, moet ik het wel doen met meningen :P

Die perceptie is nu eenmaal eigen aan geschreven teksten.

ik kan een zin schrijven waarmee ik iemand op de kast jaag, terwijl iemand anders daar het sarcasme of de achterliggende bedoeling daarvan wel zal snappen...

T kan soms goed zijn dat ge iets schrijft om iemand op de kast te jagen, ... en ge zelf de achterliggende gedachte niet ziet die andere wel zien.

Wat je daar zegt van tussen exacte wetenschappers weten waar je aan toe bent of iets zever is of niet, ... Ik neem aan dat dat allemaal mensen zijn die heel logisch en rationeel redeneren.

Wel als ge iets een half woord verkeerd formuleert hebben ze u toch al bij uw pietje zeker... Ik heb hier ne collega, en op dat vlak kennen we geen genade voor mekaar. Meestal weet m al dat er iets gaat volgen als m zelf razendsnel beseft wat m gezegd heeft. Dat is een soort humor om er de swung en het plezier wat in te houden...

Herr Flick
9 juli 2010, 06:50
Zoals ge misschien al weet ben ik van zin om ooit nog eens een swarofski kijker te kopen, dit is gewoon fabuleus. Maar voor een baankijker ben ik met mijn Konus 7138 Konuspot 30-90x70 Spotting Scope vrij tevreden. Niet de lang, door een ingenieus spiegel systeem en nog deftig van prijs ook.

Als ik op 100 gaten van een 223 kan zien, dan kunt ge zeggen dat het nog goed doenbaar is over grote afstand. :lol:

Ik kon met mijnen Bushnell gaten uit nen .22 zien op 100 meter, wel goe focusen natuurlijk maar voor een scoop van in den tijd 100 euro vond ik dat meer als goed.

Ik heb nu ook ne Konus, maar t model weet ik niet van buiten, tis eenen waar ge zo T ringen op kunt zetten om een fototoestel op vast te maken...

Af en toe wat astrofotografie proberen...

Herr Flick
9 juli 2010, 06:58
Ik ben nog niet helemaal goed thuis in het optica wereldje en heb die Konus 7138 Konuspot 30-90x70 Spotting Scope moeten googelen, maar ik kom er niet helemaal uit: is dat een telescoop of een camera?

Ik heb dus dezelfde, ...

Dat is een scope, waar ge een buis over het oculair kunt schuiven (meegeleverd) als je dan een T Ring koopt voor uw Reflex camera, dan kunt ge die scope als een soort super zoomlens gaan gebruiken.

Ipv 5000 - 10000 euro te gaan uitgeven voor een serieuze Canon of Nikon lens,

hebt ge dus een scope voor een 250 a 300 euro schat ik, de T ring kost 3 keer niks, heb ge dus een serieuze lens.

Ge hebt dan ook nog een afstandsbediening nodig voor uwe kodak want anders wordt ge ziek van de vibraties.

Als ge dan op een donker plekje de hemel aftuurt en ge focust manueel op dat stukske hemel, de remote induwen van uwe camera en aan de hand van de juiste sluitertijd, kunt ge geweldige foto`s nemen.

Als je dus voor zelfbouw kiest en je wil daar later een camera aanhangen hou dan rekening met de keuze van uw spullen dat ge daar eventueel zo een ring op kunt zetten.

Wat ook veel gedaan wordt is gewoon een webcam op zo een scope monteren maar dan moet je wel rekening houden dat het Eye relief enz juist staat, dat uw lens van uw webcam dus het juiste beeld binnen krijgt.

Herr Flick
9 juli 2010, 06:59
:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

:thumbsup: ge zijt nen echte!

Hij mag blijven he, ... ;-)

Txiki
9 juli 2010, 11:00
Hij mag blijven he, ... ;-)

Jop.

gehuigert
9 juli 2010, 13:39
Ik heb dus dezelfde, ...

Dat is een scope, waar ge een buis over het oculair kunt schuiven (meegeleverd) als je dan een T Ring koopt voor uw Reflex camera, dan kunt ge die scope als een soort super zoomlens gaan gebruiken.

Ipv 5000 - 10000 euro te gaan uitgeven voor een serieuze Canon of Nikon lens,

hebt ge dus een scope voor een 250 a 300 euro schat ik, de T ring kost 3 keer niks, heb ge dus een serieuze lens.

Ge hebt dan ook nog een afstandsbediening nodig voor uwe kodak want anders wordt ge ziek van de vibraties.

Als ge dan op een donker plekje de hemel aftuurt en ge focust manueel op dat stukske hemel, de remote induwen van uwe camera en aan de hand van de juiste sluitertijd, kunt ge geweldige foto`s nemen.

Als je dus voor zelfbouw kiest en je wil daar later een camera aanhangen hou dan rekening met de keuze van uw spullen dat ge daar eventueel zo een ring op kunt zetten.

Wat ook veel gedaan wordt is gewoon een webcam op zo een scope monteren maar dan moet je wel rekening houden dat het Eye relief enz juist staat, dat uw lens van uw webcam dus het juiste beeld binnen krijgt.

Merci voor de uitleg :)