PDA

View Full Version : Zijn jullie blind of doen jullie het moedwillig?


Rr00ttt
19 mei 2004, 08:06
Dat het VLD beleid veel VLD-kiezers niet bevallen is is geen groot geheim. Ik begrijp echter niet hoe jullie dan ook nog eens zo'n erbarmelijke campagne kunnen opzetten.

Verhofstadt zoekt werk: sorry maar daar word gewoon mee gelachen. Niemand neemt dat nog serieus.

Naar een beschutte werkplaats: schamen jullie je dan voor niets? Minderbegaafden misbruiken in de hoop er stemmen mee te ronselen... Is dat de richting die we uitgaan?

Fientje Moerman die zegt geen tijd te hebben voor de onnozelheden van de VLD campagne enz enz...

Ik heb al stemmen horen opgaan dat de VLD om de een of andere reden bewust het verlies opzoekt. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar een mens zou voor minder gaan twijfelen.

Is dit de campagne waarmee Noël 'corrupt maar verjaard' (soms werkt het gerecht niet bliksemsnel blijkbaar) zijn brood verdient? Sorry maar een gemiddelde eerstejaarsstudent marketing zou nog beter doen imo.

SB1234
19 mei 2004, 08:44
Ook de slogan van Patrick Dewael 'ik ga ervoor' met een been in het gips op een kruk erbij deed me eerder walgen.

Wat moeten mensen die bijvoorbeeld al 25 jaar slecht te been zijn hiervan denken???

Marco
19 mei 2004, 21:30
Zolang Steve Stevaert maar de slogan “Ik zal het eens gaan uitleggen.” Maar niet gebruikt. Wat moeten stoteraars daar wel niet van denken. :lol:

Slangen werkt eigenlijk voor de concurrentie! :lol:

Groentje-18
22 mei 2004, 18:46
Ze zijn blind ...

Ze zijn nog aan't zeveren over werkplaatsen, die ze op de koop toe niet gerealiseerd krijgen, misschien goddank.

Ze zijn duidelijk de essentie verloren waarover het echt gaat, de topprioriteit die nog steeds niet tegoei is doorgedrongen ondanks vele smogalarmen en kankerslachtoffers door wat wij welvaart noemen (een bedrieglijke term) dat er maar één prioriteit is: en dat is milieu!!!

:!: Doe iets voor het te laat is :!: