PDA

View Full Version : Boycot google (vandaag)

Scherven A. Mok
21 juli 2010, 07:12
Google draagt de Belgische vod vandaag in haar logo. :x

Herr Flick
21 juli 2010, 07:17
www.google.com niet, ... ;-)

nihao
21 juli 2010, 07:48
Dat vod van de robijnrode waanzin ?

Zwartengeel
21 juli 2010, 07:51

Waar (http://www.google.nl/)? Ik zie niets.

Max van Dietschland
21 juli 2010, 08:21

Google.be inderdaad, maar niets belet u om een andere versie van google te raadplagen.

plakker
21 juli 2010, 08:57
Google.nl ingesteld, bij de .com keerde ie steeds terug naar .be
Maar goed, voor vandaag ;-)

garfield
21 juli 2010, 09:17
http://www.goegel.be/

knipptics
21 juli 2010, 09:25
Dat wordt een makkie voor de staatsveiligheid.
Gewoon alle eigenaars van IPadressen die vandaag niks hebben gegoogled, oprollen.

Weezer
21 juli 2010, 09:43
Gewoon alle eigenaars van IPadressen die vandaag niks hebben gegoogled, oprollen.

:lol:

Zeno!
21 juli 2010, 09:55
http://www.goegel.be/

:thumbsup:

Txiki
21 juli 2010, 10:08
Waar jullie je druk in maken zeg. Hopelijk heeft geen enkele van jullie een Belgische vlag op de auto plakken he.

Cdude
21 juli 2010, 10:10
Waar jullie je druk in maken zeg. Hopelijk heeft geen enkele van jullie een Belgische vlag op de auto plakken he.

Niet op mijn auto maar ze wappert wel ;-)

Jazeker
21 juli 2010, 10:24

Twee vlaamse leeuwkes om de B en het logo van de lease firma af te plakken. Dat moet wel volstaan, denk ik. Heb er dankzij de vriendelijke mensen van het secretariaat van het VB nog 10 gratis opgestuurd gekregen. Kan ik wel wat wagens mee voort.

Jazeker
21 juli 2010, 10:25
Niet op mijn auto maar ze wappert wel ;-)

Bij mij wappert de Vlaamse Leeuw. Tot spijt van wie het benijdt.

Zwartengeel
21 juli 2010, 10:42
Twee vlaamse leeuwkes om de B en het logo van de lease firma af te plakken. Dat moet wel volstaan, denk ik. Heb er dankzij de vriendelijke mensen van het secretariaat van het VB nog 10 gratis opgestuurd gekregen. Kan ik wel wat wagens mee voort.

Ik heb er hier thuis nog een hele boek van die Europese (http://www.vlaanderenkleurt.org/category/7386-Zelfklevers) liggen dit ik destijds via Vlaanderen Vlagt besteld heb. Die VL-zelfklevers van het VB zijn zo karakteristiek en herkenbaar en roepen bij mij zo onmiddellijk de associatie op met de partij dat ik ze eigenlijk zelfs eerder beschouw als een partijsymbool dan als een gewone Vlaamse zelfklever. Dat ik die niet op mijn auto hang heeft dus helemaal niets te maken met schrik voor de reacties van sommige mensen of zo, maar is gewoon uit principe omdat ik mij in het dagelijkse leven niet wil 'bekennen' tot een welbepaalde politieke partij.

Jazeker
21 juli 2010, 10:57
Ik heb er hier thuis nog een hele boek van die Europese (http://www.vlaanderenkleurt.org/category/7386-Zelfklevers) liggen dit ik destijds via Vlaanderen Vlagt besteld heb. Die VL-zelfklevers van het VB zijn zo karakteristiek en herkenbaar en roepen bij mij zo onmiddellijk de associatie op met de partij dat ik ze eigenlijk zelfs eerder beschouw als een partijsymbool dan als een gewone Vlaamse zelfklever. Dat ik die niet op mijn auto hang heeft dus helemaal niets te maken met schrik voor de reacties van sommige mensen of zo, maar is gewoon uit principe omdat ik mij in het dagelijkse leven niet wil 'bekennen' tot een welbepaalde politieke partij.

Mwa... bij valt dat mee. Het is een Vlaams Leeuwtje en een VL er boven of onder. Zonder partijlogo. Dus ik vond het maar vriendelijk dat ze me er tien stuurden zonder verzendkosten of meerdere vragen. De bijhorende "Vlaanderen word staat" klever moest ik niet hebben... hebben ze ook niet gestuurd.

Mijn wagen ziet er dus nog steeds zo uit:

70328

Ik vind het wel leuk zo. Geen lease maatschappij embleem die geliefd zijn bij carjackers en geen B meer.

Txiki
21 juli 2010, 11:14
Bij mij wappert de Vlaamse Leeuw. Tot spijt van wie het benijdt.

Wie hangt er nu op 21 jui een leeuw uit?

Herr Flick
21 juli 2010, 11:17

Als abonnee van t palieterke kennen die mij toch al...

toedeloe jongens, ...

Scherven A. Mok
21 juli 2010, 11:52
Google.nl ingesteld, bij de .com keerde ie steeds terug naar .be
Maar goed, voor vandaag ;-)

Bij mij dus ook he. Ik werd al paranoia.

Geert C
21 juli 2010, 11:57
Ik dacht dat het Vlaams-nationalisme zich niet langer met symboolkwesties bezighield. ;-)

Txiki
21 juli 2010, 12:19
Ik dacht dat het Vlaams-nationalisme zich niet langer met symboolkwesties bezighield. ;-)

Gij denkt nogal veel gij. Dat is niet gezond, he Geert.

Geert C
21 juli 2010, 12:32
Gij denkt nogal veel gij. Dat is niet gezond, he Geert.
Ik weet het. :-(

(:-P)

bgf324
21 juli 2010, 17:15

Inderdaad. Ik heb direct mijn homepagina gewijzigd naar .COM.

BigF
22 juli 2010, 12:07
Mensen die naar Google.com surfen om Google.be te vermijden en dan nog later naar Google.nl moeten om de Belgische vlag te ontlopen.

Jammer dat ik ze niet in persoon kan ontmoeten want dat moet heerlijk uitlachen zijn.

BigF
Jullie hebben echt tijd te veel.

BigF
Google.be draait overigens nog steeds, de boycot heeft weinig uitgehaald blijkbaar.