PDA

View Full Version : Leve België! Leve de Koning!

Snerror
22 juli 2010, 15:30
Heerlijke Vlamingen (http://www.gva.be/nieuws/binnenland/video/extern-wij-houden-van-belgie.aspx)

Txiki
22 juli 2010, 15:35
En dit in K&K... :-(

Firestone
22 juli 2010, 15:36
Toen bekend werd dat Flahaut kamervoorzitter ging worden, wilde ik daarover een thread in k&k opstarten.
Maar toen dacht ik aan Txiki, en durfde ik niet meer. :(

Snerror
22 juli 2010, 15:39
Toen bekend werd dat Flahaut kamervoorzitter ging worden, wilde ik daarover een thread in k&k opstarten.
Maar toen dacht ik aan Txiki, en durfde ik niet meer. :(

Ik durfde in het verleden ook al eens te zeveren in K&K maar durf dat nu ook niet meer door Txiki.

Snerror
22 juli 2010, 15:39
Maar geef toe, toch een heerlijk filmpje?

Txiki
22 juli 2010, 15:41
Maar geef toe, toch een heerlijk filmpje?

vint ge?

Henri1
22 juli 2010, 15:42
Deze Vlamingen worden hier dus opgevoerd als slechte Vlamingen ?

Txiki
22 juli 2010, 15:42

Ziet ge wat er nu van komt? En dat in K&K... :-(

Snerror
22 juli 2010, 15:45

Noch slecht, noch goed. Wel heerlijk.

Weezer
22 juli 2010, 15:45
Er zijn nog geen reacties op ''Wij houden van België!''.

:lol: Sta mij toe dit grappig te vinden...

Snerror
22 juli 2010, 15:48
Een mmmooie vrouw he Sire.. een mmooie vrouw.

Hahahahaha

Ik heb het al 4 keer bekeken.

Weezer
22 juli 2010, 15:50

Hahahahaha

Die pumps van Mathilde waren best geil, eerlijk is eerlijk.

Zeno!
22 juli 2010, 16:46

Hahahahaha

Je moet er eens op letten. Het zijn altijd dezelfde mensen die er staan om de koning te groeten. Zielige mensen!

Vette Pois(s)on
22 juli 2010, 16:52
Dure Kermis, maar toch goed gelachen :-)

En dacht dat het plebs de hoogheden niet mocht aanspreken?

Everytime
22 juli 2010, 16:59
Er was wel zeer goeie ambiance gisteravond in Brussel voor 21 Juli. Iets anders dan de gefrustreerde Vlamingen die liever hier over België zeveren.;-)

Herr Flick
22 juli 2010, 17:09
Je moet er eens op letten. Het zijn altijd dezelfde mensen die er staan om de koning te groeten. Zielige mensen!

zouden dat geen interims zijn, die ingeschreven staan bij een of ander interim bureau...

een nieuw job 5 full times gezocht

Konings toejuicher, ...

U dient in het bezit te zijn van een rijbewijs B
Elke dag krijgt u het programma van zijne koninklijke laagheid toegestuurd
Alwaar u onder bescherming van de securitate, interessante vragen zult stellen, Bloemen zult overhandigen aan dolce paula
De roi toejuichen

Barema van federaal ambtenaar

extra legale voordelen, :
Firmawagen
Bloemenbudget
verse drapau`s
een abonnement op storry en andere "vakliteratuur"

Everytime
22 juli 2010, 17:12
zouden dat geen interims zijn, die ingeschreven staan bij een of ander interim bureau...

een nieuw job 5 full times gezocht

Konings toejuicher, ...

U dient in het bezit te zijn van een rijbewijs B
Elke dag krijgt u het programma van zijne koninklijke laagheid toegestuurd
Alwaar u onder bescherming van de securitate, interessante vragen zult stellen, Bloemen zult overhandigen aan dolce paula
De roi toejuichen

Barema van federaal ambtenaar

extra legale voordelen, :
Firmawagen
Bloemenbudget
verse drapau`s
een abonnement op storry en andere "vakliteratuur"

Niet alle Vlamingen hebben op een dag zomaar beslist dat ze absoluut tegen het Frans en de Franstaligen moesten zijn, gewoon om een hype te volgen.8-)

garfield
22 juli 2010, 17:15

Tuurlijk, bij onafhankelijkheid sturen we ze naar Luik 8-)

Anna List
22 juli 2010, 17:15
er mag ook al eens gekotst worden af en toe. ook in k&k.

Everytime
22 juli 2010, 17:23
Ik heb trouwens al Vlamingen ontmoet die me zeiden dat ze liever de Franstaligen dan de Vlamingen hadden. En ze gaven onmiddellijk uitleg : ze erkennen zich helemaal niet in die groeiende Vlaams-Nationalisme, in die groeiende blinde haat vanuit een zekere Vlaanderen tegenover de Franstaligen. Ze vinden de Franstaligen toffer, opener tegenover de anderen dan de Vlamingen. En ik begrijp totaal hun standpunt.

Anna List
22 juli 2010, 17:26
Ik heb trouwens al Vlamingen ontmoet die me zeiden dat ze liever de Franstaligen dan de Vlamingen hadden. En ze gaven onmiddellijk uitleg : ze erkennen zich helemaal niet in die groeiende Vlaams-Nationalisme, in die groeiende blinde haat vanuit een zekere Vlaanderen tegenover de Franstaligen. Ze vinden de Franstaligen toffer, opener tegenover de anderen dan de Vlamingen. En ik begrijp totaal hun standpunt.

maar dan ook totaal hé :lol:

suqar_7loe
22 juli 2010, 17:34
Wayaaw zo ne knappe, eenvoudige outfit van Mathilde..

Raar, kheb de zure pruim van Laurent niet in beeld gezien :lol:

Anna List
22 juli 2010, 17:36
Wayaaw zo ne knappe, eenvoudige outfit van Mathilde..

Raar, kheb de zure pruim van Laurent niet in beeld gezien :lol:

het is de pluim van Laurent en de pruim van Claire

in ongenade, bij het hof, allebei, dacht ik zo , was laurent er dan wel ?

suqar_7loe
22 juli 2010, 17:39
het is de pluim van Laurent en de pruim van Claire

in ongenade, bij het hof, allebei, dacht ik zo , was laurent er dan wel ?

Eeh ja, nu ge het zegt kheb Laurent ook niet in beeld gezien.

Eerlijk, die claire das echt een zuurpruim, ze ziet er zo giftig uit

garfield
22 juli 2010, 17:43

Komaan met zulke sprookjes moet je niet afkomen.
Zet een vlaming en een franstalige samen en er wordt frans gesproken, wie is er open naar anderen en andere culturen.

Snerror
22 juli 2010, 17:43

Wie haat er hier Franstaligen? Jij denkt dat Vlaams-Nationalisme gelijk staat aan Franstaligen haten? We zien ze gewoon als een ander volk, misschien wel toffer en opener, maar een ander volk.

suqar_7loe
22 juli 2010, 17:45
Wie haat er hier Franstaligen? Jij denkt dat Vlaams-Nationalisme gelijk staat aan Franstaligen haten? We zien ze gewoon als een ander volk, misschien wel toffer en opener, maar een ander volk.

Al goe, da we u hebben die het toegeeft

Txiki
22 juli 2010, 18:21
Ziet ge nu allemaal tot wat een dwaze discussie dit weer gaat leiden? En dat in K&K... de rest van het forum is niet groot genoeg om dat soort dwaze non-discussies te houden... Komen jullie het enige plekje op dit forum dat nog een beetje leuk is om onder elkaar te zeveren ook nog eens onderkotsen... :-(

suqar_7loe
22 juli 2010, 18:23
Ziet ge nu allemaal tot wat een dwaze discussie dit weer gaat leiden? En dat in K&K... de rest van het forum is niet groot genoeg om dat soort dwaze non-discussies te houden... Komen jullie het enige plekje op dit forum dat nog een beetje leuk is om onder elkaar te zeveren ook nog eens onderkotsen... :-(

Vergeet de koning Txiki, zullen we...

Snerror
22 juli 2010, 18:39
Maar het filmke is toch echt grappig? Los van het feit dat België al dan niet gesplitst moet worden?

Snerror
22 juli 2010, 18:41
Al goe, da we u hebben die het toegeeft

Ik zei 'misschien' he ;)
Voor de rest vind ik het allemaal veralgemeningen. Vlamingen zijn niet open, moslims zijn criminelen, Walen zijn racisten.

suqar_7loe
22 juli 2010, 18:43
Maar het filmke is toch echt grappig? Los van het feit dat België al dan niet gesplitst moet worden?
Wat vin jij er dan zo grappig aan? Stelletje geobsedeerde belgen :-D

Ik zei 'misschien' he ;)
Voor de rest vind ik het allemaal veralgemeningen. Vlamingen zijn niet open, moslims zijn criminelen, Walen zijn racisten.

Neen, allochtonen zijn criminelen. Moslims niet.

Ge hebt gelijk ;-) Gij bent uzelf precies niet meer Snerror.

daiwa
22 juli 2010, 18:58
Heerlijke Vlamingen (http://www.gva.be/nieuws/binnenland/video/extern-wij-houden-van-belgie.aspx)

Hoeveel inrichtingen zouden hun patienten gisteren een vrije dag gegeven hebben om naar dat circus te gaan kijken?

Zeno!
22 juli 2010, 19:02

Jij bent toch ook tegen België? Heb jij dan ook een "blinde haat" tegenover de Nederlandstaligen? :roll:

Ik geloof trouwens je 'verhaaltjes' niet. In elk topic verzin je er wel een ander om je waanbeelden (zogezegd) te staven.

Jazeker
22 juli 2010, 19:14

Idiots... I am surrounded by Idiots.

bgf324
22 juli 2010, 19:38
Naïviteit 8O

Henri1
22 juli 2010, 19:41
Eeh ja, nu ge het zegt kheb Laurent ook niet in beeld gezien.

Eerlijk, die claire das echt een zuurpruim, ze ziet er zo giftig uit

U bent dan ook niet met Laurent getrouwd hé. ;-)

suqar_7loe
22 juli 2010, 19:46
U bent dan ook niet met Laurent getrouwd hé. ;-)

Gelukkig ;-)

Snerror
22 juli 2010, 19:56
Gelukkig ;-)

Zeg, een beetje respect voor onze prins he.

suqar_7loe
22 juli 2010, 19:59
Zeg, een beetje respect voor onze prins he.

Welke prins? Toch ni Laurent zeker?

Heb je die al eens goed vergeleken met de prinsen uit de mooie sprookjes verhalen?

Zwartengeel
22 juli 2010, 20:16
Idiots... I am surrounded by Idiots.

Er is er gisteren blijkbaar toch één wakker geschoten daar in Brussel:

bruno verbert BERCHEM (ANTWERPEN), 22 juli '10 om 16:53
Gisteren 21 juli in en rond het Warandepark doorgebracht in Brussel, het Franstalig Belgische nationalisme dat men daar ondergaat is mijn nationalisme niet, daar bedank ik voor, niet om trots van de worden als Nederlandstalige Belg. Terug thuisgekomen geen goed gevoel aan overgehouden, maar een katergevoel. bruno v. Berchem (Antwerpen)

Scarabaeida
22 juli 2010, 20:19
Niet toevallig een Antwerpenaar, mag ik zeggen. Veel andere Vlamingen houden van hun rol van lome, sympathieke, ietwat domme, doch hardwerkende goedzak.

E. Gidius
22 juli 2010, 20:22

Nee hoor, alleen zijn ze hopeloos naïef. En ze vergissen zich deerlijk: het is niet "Leve België, leve de koning", het is "vive la Belgique, vive le roi".

Everytime
22 juli 2010, 22:08

Het is toch met uw spel verbonden.

MaGNiFiCaT
22 juli 2010, 22:09
Maar toen dacht ik aan Txiki, en durfde ik niet meer.

Ik durfde in het verleden ook al eens te zeveren in K&K maar durf dat nu ook niet meer door Txiki.

Waarom laten jullie je zo terroriseren door Txiki?8O

Henri1
22 juli 2010, 22:21

Hahahahaha

Hoe vaak bent U al klaargekomen ?

Everytime
22 juli 2010, 22:22
Komaan met zulke sprookjes moet je niet afkomen.
Zet een vlaming en een franstalige samen en er wordt frans gesproken, wie is er open naar anderen en andere culturen.

Meestal wordt er NIET gesproken alhoewel er uitzonderingen zijn.

Snerror
22 juli 2010, 22:25
Het is toch met uw spel verbonden.

Sorry?

Snerror
22 juli 2010, 22:25
Hoe vaak bent U al klaargekomen ?

Geen enkele keer, gewoon goed gelachen.

*edit* Die U moet eigenlijk u (kleine letter) zijn, gewoon een hint, niet slecht bedoelt.

Everytime
22 juli 2010, 22:34
Jij bent toch ook tegen België? Heb jij dan ook een "blinde haat" tegenover de Nederlandstaligen? :roll:

Ik geloof trouwens je 'verhaaltjes' niet. In elk topic verzin je er wel een ander om je waanbeelden (zogezegd) te staven.

Ik geloof niet meer in België, dat is niet echt hetzelfde. En geloof maar wat u wil, Zeno. Als u echt denkt dat heel Vlaanderen hetzelfde spel als u speelt, is dat uw volle recht.

Txiki
22 juli 2010, 22:35
Waarom laten jullie je zo terroriseren door Txiki?8O

'cos Txiki is a baaad motherfucker 8-)

:lol:

Weezer
22 juli 2010, 22:51
'cos Txiki is a baaad motherfucker 8-)

:lol:

Ik heb die portemonnee! Uit Pulp Fiction weetjewel :mrgreen:

Firestone
22 juli 2010, 22:55
Waarom laten jullie je zo terroriseren door Txiki?8OBen het leven nog niet moe, hé.
Jij beseft echt niet tot wat die PBL-RKT-hooligans in staat zijn.

Txiki
22 juli 2010, 22:56
Ik heb die portemonnee! Uit Pulp Fiction weetjewel :mrgreen:

:lol: heerlijke film