PDA

View Full Version : Het bestaaat: Berkristalhippiemuziek voor bergkristalhippies


Derk de Tweede
28 juli 2010, 13:01
http://img830.imageshack.us/img830/4900/bergkristalhippiemuziek.jpg

Derk de Tweede
28 juli 2010, 14:10
Aansluitend een bericht uit de immer objectieve Spits dat meestal totaal kapot gelezen in treinen of op straat ligt.

In Belgiƫ waarschuwt het Vlaams Platform Tegen Drugs voor de gevaren van i-dosing. Dat is muziek die luisteraars in een roes brengt. Dat heeft de Gazet van Antwerpen vandaag gemeld.

Gebruikers van i-dosing downloaden via het internet muziekpakketten met elektronische klanken die per oor licht verschillen. Door dit verschil zou in de hersenen een roes opgewekt worden. "Het gaat om een legale drug, maar ik denk toch dat we voorzichtig moeten zijn'', aldus dokter Mireille Vergucht, woordvoerster van het platform.

Eerder meldde een bureau voor de drugsbestrijding in de Amerikaanse staat Oklahoma dat jongeren die met i-dosing beginnen, later overstappen op echte drugs. Vergucht deelt die angst. Op YouTube zijn filmpjes te vinden van tieners die plotseling euforisch worden tijdens een luistersessie.

dat heeft mijn CD ook ! 8-)

Herr Flick
28 juli 2010, 14:28
Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de mensen t geld uit hun zakken te kloppen...

Johan Bollen
28 juli 2010, 15:07
Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de mensen t geld uit hun zakken te kloppen...en gaan wat gaan we nog allemaal bedenken om mensen tegen zichzelf te beschermen...muziek verbieden?:roll:

Derk de Tweede
28 juli 2010, 15:14
Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de mensen t geld uit hun zakken te kloppen...

Dat is een proces dat al tientallen zo niet honderden jaren aan de gang is.
Een gevolg is bv dat het aantal vermiste kinderen op stranden enorm is gestegen omdat hun ouders bezig zijn met onzinnige apparaten ipv opletten.

Herr Flick
28 juli 2010, 15:16
en gaan wat gaan we nog allemaal bedenken om mensen tegen zichzelf te beschermen...muziek verbieden?:roll:

Laat iedereen gewoon doen, van mij moogt ge doen wat ge maar wil, ge zijt volwassen genoeg om zelf te beslissen aan wat je je poen opdoet en wat voor drugs ge wilt pakken.

Herr Flick
28 juli 2010, 15:17
Dat is een proces dat al tientallen zo niet honderden jaren aan de gang is.
Een gevolg is bv dat het aantal vermiste kinderen op stranden enorm is gestegen omdat hun ouders bezig zijn met onzinnige apparaten ipv opletten.

Inderdaad, wat zit ge dan ook op het strand te doen, met ne laptop bvb,...

From_Vlaanderen
28 juli 2010, 23:27
Eerder meldde een bureau voor de drugsbestrijding in de Amerikaanse staat Oklahoma dat jongeren die met i-dosing beginnen, later overstappen op echte drugs. Vergucht deelt die angst. Op YouTube zijn filmpjes te vinden van tieners die plotseling euforisch worden tijdens een luistersessie.

dat heeft mijn CD ook ! 8-)

Ik zal het eens testen.