PDA

View Full Version : "Turken hebben te kleine penis voor Facebook"

Antoon
30 juli 2010, 11:58
De humor van Babel :lol::lol::lol:.

http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/7/12/9/media_xl_3815169.jpg?20100730122307

Een merkwaardig verhaal op Facebook. Turkstalige gebruikers van het sociale netwerk kregen tot hun grote verbazing de afgelopen periode een bizarre mededeling op hun beeldscherm. Ze zouden een 'te kleine penis' hebben om een berichtje te verzenden.

Oorzaak van deze melding lijkt misbruik van de vertalingsoptie, Facebook Translate. Dat heeft Trend Micro, een aanbieder van onder meer antivirussoftware, meegedeeld.

Leden van Facebook zijn sinds enige tijd in de mogelijkheid om bij te dragen aan vertalingen van locale sites. Dat vertaling met de meeste stemmen wordt vervolgens gebruikt op de site. 'Humoristische' gebruikers hebben er recent voor gezorgd dat de vertaling over een te klein geslachtsdeel de meeste stemmen heeft gekregen.

Privébericht
Veel Turkse gebruikers van 's werelds populairste forum op internet kregen als zij op de verzendknop wilden drukken bij een privéberichtje, maar niet alles juist hadden ingevuld, de mededeling: "Uw bericht kon niet worden verstuurd omdat u een kleine penis hebt."

In een reactie heeft het Amerikaanse bedrijf Facebook inmiddels aangegeven de methode met de vertalingsmachine te heroverwegen en mogelijk professionele vertalers in te gaan schakelen. (ypu)

Weezer
30 juli 2010, 11:59
:lol:

Cdude
30 juli 2010, 12:10
:lol:

:BIG:

nihao
30 juli 2010, 12:11
Logica !
Dat de feiten op een verkeerde vertaling berusten bewijst nog niet dat ze onwaar zijn.

Herr Flick
30 juli 2010, 12:12
Dat wil dan toch zeggen dat er turken of turks sprekenden voor die vertaling gekozen hebben ook he, ...

Cdude
30 juli 2010, 12:32
Dat wil dan toch zeggen dat er turken of turks sprekenden voor die vertaling gekozen hebben ook he, ...

Als er meer voor "penis" kozen ..;-)

Txiki
30 juli 2010, 13:04
:lol: Dat is humor!

Herr Flick
30 juli 2010, 13:16
Als er meer voor "penis" kozen ..;-)

Ja die zagen da woord staan en waren direct akkoord... ;-)

We kunnen de nederlandse of nog beter de franse vertaling misschien ook naar de filistijnen helpen...

Druk op deze tepel om naar het volgende menu te gaan... ;-)

Jazeker
30 juli 2010, 13:26
Facebook can't be wrong. Laat dit een lesje zijn voor Turkse Nederlander die zichzelf een visionair acht.

Xenophon
30 juli 2010, 14:29
Die Turken met hun klein pietje. :D

Maar hun moeder heeft de grootste snor, dat is toch ook al iets.

Derk de Tweede
30 juli 2010, 17:30
Geef mij maar Turks fruit.

Kallikles
30 juli 2010, 23:42
Facebook can't be wrong. Laat dit een lesje zijn voor Turkse Nederlander die zichzelf een visionair acht.

Hij kan nochtans wel aan een vrouw geraken.

den dinges
31 juli 2010, 00:38

Eén met een snor ?

Egmond Codfried
31 juli 2010, 13:14

Omdat die arme vrouwen geen vergelijkingsmateriaal hebben. Het is niet mijn bedoeling om op één groep af te geven, maar als mens, als man en als zeer nieuwsgierig persoon heb ik toch te doen met die maagdelijkheidscultuur die onderzoek door vrouwen erg bemoeilijkt. En dan je hele leven vast zitten aan een man die er niets van bakt, of te veeleisend is en elke avond de hele kamasoetra wil afwerken, of na drie seconden klaar is.

Jazeker
31 juli 2010, 17:19
of te veeleisend is en elke avond de hele kamasoetra wil afwerken

Ik ken er weinig die daar iets tegen zouden hebben.

Jazeker
31 juli 2010, 17:20

Ik niet dan?

bgf324
31 juli 2010, 23:11
Als ik turk was en ik had een negerlul zou ik er even een foto'tje bij plaatsen.
:-)

Txiki
31 juli 2010, 23:12
ge zijt geen turk en ge hebt geen negerlul, pinnekonijn

Weezer
31 juli 2010, 23:21
Als ik turk was en ik had een negerlul zou ik er even een foto'tje bij plaatsen.
:-)

Txiki
31 juli 2010, 23:22
Net wat ik bedoel... bgf IS een negerlul, ook al heeft hij er geen.

Sus Iratus
1 augustus 2010, 00:08
Net wat ik bedoel... bgf IS een negerlul, ook al heeft hij er geen.
Ik vind deze opmerking toch wel ietwat beledigend overkomen voor negers, lullen, bgf... pffft lama zitten...

Txiki
1 augustus 2010, 00:10
Ik vind deze opmerking toch wel ietwat beledigend overkomen voor negers, lullen, bgf... pffft lama zitten...

:lol: :clapping: :rofl: