PDA

View Full Version : Wat is uw probleem?


Pagina's : [1] 2

suqar_7loe
2 augustus 2010, 22:09
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

Txiki
2 augustus 2010, 22:10
Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen :cry:
Bovendien wil ik vergeten, vooral vergeten :cry:
Ik geraak immers maar niet geïntegreerd in deze Vlaamse samenleving :cry:

From_Vlaanderen
2 augustus 2010, 22:15
Ik moet er morgen vroeg uit, ik ga wat rusten.

suqar_7loe
2 augustus 2010, 22:18
Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeen :cry:
Bovendien wil ik vergeten, vooral vergeten :cry:
Ik geraak immers maar niet geïntegreerd in deze Vlaamse samenleving :cry:

Trek het u toch niet aan Txiki, komt allemaal goed.

Txiki
2 augustus 2010, 22:19
Trek het u toch niet aan Txiki, komt allemaal goed.

Maar niet vandaag, zeker? Daar ben ik vet mee, ze :cry:

Steve_M
2 augustus 2010, 22:23
Drugs (ze zijn op), geld (ik heb niet genoeg om nieuwe drugs te kopen) en mijn job (ik verdien niet genoeg om genoeg geld te verzamelen om nieuwe drugs te kopen). Zingeving, dat ken ik niet, dus dat is niet mijn probleem.

Cdude
2 augustus 2010, 22:26
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

Het is de gewoonte dat de TS begint.
Dus wat is jouw reden ondanks die 2 jobs?

Txiki
2 augustus 2010, 22:27
Drugs (ze zijn op), geld (ik heb niet genoeg om nieuwe drugs te kopen) en mijn job (ik verdien niet genoeg om genoeg geld te verzamelen om nieuwe drugs te kopen). Zingeving, dat ken ik niet, dus dat is niet mijn probleem.

Goh man, hoe vaak ik er geweten heb die me geld kwamen vragen om uit te gaan terwijl ze een pak meer verdienden dan ik.... In het begin had ik dat niet door, maar eens ik door had dat het naar de poeder ging, was dat rap gedaan met geld lenen. Ik zag het wel altijd terug, he. Maar toch, gedaan.

Steve_M
2 augustus 2010, 22:29
Goh man, hoe vaak ik er geweten heb die me geld kwamen vragen om uit te gaan terwijl ze een pak meer verdienden dan ik.... In het begin had ik dat niet door, maar eens ik door had dat het naar de poeder ging, was dat rap gedaan met geld lenen.

Dat is meestal wel een goed idee. Toen wij nog op school zaten (toen de dieren nog spraken dus), hadden wij zo een hoop gasten in onze vriendenkring die verslaafd waren aan de slots-machines en bingokasten. Die kwamen dan ook steevast bedelen voor geld om te vergokken. Zelfde reactie.

EDIT: dat gezegd zijnde, kan jij mij eens honderd euro lenen, Txiki. Je krijgt ze volgende week terug.:-D

Cdude
2 augustus 2010, 22:29
Goh man, hoe vaak ik er geweten heb die me geld kwamen vragen om uit te gaan terwijl ze een pak meer verdienden dan ik.... In het begin had ik dat niet door, maar eens ik door had dat het naar de poeder ging, was dat rap gedaan met geld lenen. Ik zag het wel altijd terug, he. Maar toch, gedaan.

Luky boy ...meestal zie je poedergeld niet terug. Want anders hadden ze het in de eerste plaats niet hoeven te lenen eh 8-)

Ik ken het probleem en ik zie er pakjes kopen die veel MINDER dan mij verdienen :roll:
50€ veur meune piet te laten krimpeu , nee merci :lol:

nubian
2 augustus 2010, 22:30
Eén van mijn slaafjes is ontsnapt uit de kelder, dus tja meer tijd om te forummen eh.

Txiki
2 augustus 2010, 22:30
Luky boy ...meestal zie je poedergeld niet terug. Want anders hadden ze het in de eerste plaats niet hoeven te lenen eh 8-)

Wees gerust, meer dan eens heb ik dat poeder uit hun pollen geklopt. Met de nodige ambras, maar dat nam ik er graag bij.

Cdude
2 augustus 2010, 22:30
Eén van mijn slaafjes is ontsnapt uit de kelder, dus tja meer tijd om te forummen eh.

Je kan een cavia vangen met wat verse groenteafval :silly:

Steve_M
2 augustus 2010, 22:31
Wees gerust, meer dan eens heb ik dat poeder uit hun pollen geklopt. Met de nodige ambras, maar dat nam ik er graag bij.

Dat is natuurlijk ook geen goed idee, dan moeten ze bij iemand anders gaan lenen om nieuwe poeder te kopen.

Steve_M
2 augustus 2010, 22:32
Luky boy ...meestal zie je poedergeld niet terug. Want anders hadden ze het in de eerste plaats niet hoeven te lenen eh 8-)

Ik ken het probleem en ik zie er pakjes kopen die veel MINDER dan mij verdienen :roll:
50€ veur meune piet te laten krimpeu , nee merci :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=1KvZxoQqAhs ;-)

Txiki
2 augustus 2010, 22:33
Dat is natuurlijk ook geen goed idee, dan moeten ze bij iemand anders gaan lenen om nieuwe poeder te kopen.

Daarvoor was de dorpsgemeenschap iets te klein. In het begin maakten ze gewoon misbruik van het feit dat ik daar nieuw was.

Txiki
2 augustus 2010, 22:34
Je kan een cavia vangen met wat verse groenteafval :silly:

Als je iets niet verstaat, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor, in plaats van dergelijke nonsens uit te kramen.

Cdude
2 augustus 2010, 22:37
Als je iets niet verstaat, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor, in plaats van dergelijke nonsens uit te kramen.

Monthy Python humor te hoog gegrepen voor den Txi?8-)
Weet je, 't leven is al hard genoeg om dan ook nog eens op een forum op elkaar te zitten vitten. We kennen elkaar niet eens. Ik verbaas me er dagelijks over hoe venijnig sommigen hier tegen anderen bezig zijn. Maar goed.
:sleeping:

Cdude
2 augustus 2010, 22:38
http://www.youtube.com/watch?v=1KvZxoQqAhs ;-)
I knew it was gonna be Leary.

'I'm an asshoooooleeeeeee " = mijn lijflied :cheer:

Txiki
2 augustus 2010, 22:39
Monthy Python humor te hoog gegrepen voor den Txi?8-)

Ja, want ik kijk geen Monthy Python. Niks in feite. 'k Heb geen TV, he. Geef mij maar eigen fantasie en humor in plaats van copy cat te spelen.

Steve_M
2 augustus 2010, 22:39
I knew it before I clicked.

'I'm an asshoooooleeeeeee " = mijn lijflied :lol:

Je weet toch waarom Denis Leary een bekend komiek geworden is en Bill Hicks relatief onbekend gebleven?;-)

Cdude
2 augustus 2010, 22:41
Ja, want ik kijk geen Monthy Python. Niks in feite. 'k Heb geen TV, he. Geef mij maar eigen fantasie en humor in plaats van copy cat te spelen.Ah zo. Dat was dus Txihumor?
Mijn excuses, zal in't vervolg onder mijn arm kietelen :lol:

Cdude
2 augustus 2010, 22:41
Je weet toch waarom Denis Leary een bekend komiek geworden is en Bill Hicks relatief onbekend gebleven?;-)
MTV? Nope, geen idee.

Txiki
2 augustus 2010, 22:41
Ah zo. Dat was dus Txihumor?
Mijn excuses, zal in't vervolg onder mijn arm kietelen :lol:

Weet je Cdude.. je verveelt me.

Steve_M
2 augustus 2010, 22:42
MTV? Nope, geen idee.

Because there's no cure for cancer.

EDIT: je moet beiden maar eens wiki'en, Leary heeft nogal wat materiaal van Hicks gejat.

Cdude
2 augustus 2010, 22:43
Weet je Cdude.. je verveelt me.
Iemand die ni kan lachen met een cavia als slaafje ....²

Nu wou ik eens niet vervelend doen. :roll:
Of had je graag onderonsje met Nubian misschien?

Txiki
2 augustus 2010, 22:45
Iemand die ni kan lachen met een cavia als slaafje ....²

Nu wou ik eens niet vervelend doen. :roll:
Of had je graag onderonsje met Nubian misschien?

Laat maar zitten.

Cdude
2 augustus 2010, 22:46
Laat maar zitten.
Jij moest zo nodig reageren op mijn cavia ...kom dus nu niet "bleiten"
Let's just leave it at that, shall we?

Xenophon
2 augustus 2010, 22:48
Het is zoals VandenBoeynants het zei nog niet zo lang geleden, een bitje goeie poeier kan geen kwaad.

Toen ik nog jong was, reeds enige tijd geleden, dat deed ik wel eens alles tegelijk. Gewoonlijk waren we dan aan het kaarten, dan kon pappen zijn maar ook fivecard drawpoker.

Dan begon ik met een paar borrels vodka terwijl ik een puur jointje rookte en dan regelmatig lijntjes coke erbij. Carlsberg om de smaak door te spoelen die dan uit de neus zakt.

Je moet dat wel allemaal even hoog proberen houden, dan weer een slok vodka, een paar maal trekken van den joint en nog een lijntje.

Dan vlieg je door de kamer op een snelheid die bangelijk is.

Steve_M
2 augustus 2010, 22:49
Het is zoals VandenBoeynants het zei nog niet zo lang geleden, een bitje goeie poeier kan geen kwaad.

Toen ik nog jong was, reeds enige tijd geleden, dat deed ik wel eens alles tegelijk. Gewoonlijk waren we dan aan het kaarten, dan kon pappen zijn maar ook fivecard drawpoker.

Dan begon ik met een paar borrels vodka terwijl ik een puur jointje rookte en dan regelmatig lijntjes coke erbij. Carlsberg om de smaak door te spoelen die dan uit de neus zakt.

Je moet dat wel allemaal even hoog proberen houden, dan weer een slok vodka, een paar maal trekken van den joint en nog een lijntje.

Dan vlieg je door de kamer op een snelheid die bangelijk is.

Een zeer precair evenwicht.

Cdude
2 augustus 2010, 22:50
Het is zoals VandenBoeynants het zei nog niet zo lang geleden, een bitje goeie poeier kan geen kwaad.

Toen ik nog jong was, reeds enige tijd geleden, dat deed ik wel eens alles tegelijk. Gewoonlijk waren we dan aan het kaarten, dan kon pappen zijn maar ook fivecard drawpoker.

Dan begon ik met een paar borrels vodka terwijl ik een puur jointje rookte en dan regelmatig lijntjes coke erbij. Carlsberg om de smaak door te spoelen die dan uit de neus zakt.

Je moet dat wel allemaal even hoog proberen houden, dan weer een slok vodka, een paar maal trekken van den joint en nog een lijntje.

Dan vlieg je door de kamer op een snelheid die bangelijk is.:infinity:

but the day(s) after :eating:

Cdude
2 augustus 2010, 22:52
Het is zoals VandenBoeynants het zei nog niet zo lang geleden, een bitje goeie poeier kan geen kwaad.

Toen ik nog jong was, reeds enige tijd geleden, dat deed ik wel eens alles tegelijk. Gewoonlijk waren we dan aan het kaarten, dan kon pappen zijn maar ook fivecard drawpoker.

Dan begon ik met een paar borrels vodka terwijl ik een puur jointje rookte en dan regelmatig lijntjes coke erbij. Carlsberg om de smaak door te spoelen die dan uit de neus zakt.

Je moet dat wel allemaal even hoog proberen houden, dan weer een slok vodka, een paar maal trekken van den joint en nog een lijntje.

Dan vlieg je door de kamer op een snelheid die bangelijk is.Pfff, waarom zo ingewikkeld?
Ik nam een kwartje, ging dansen, nog een kwartje , nog meer dansen, nog kwartje geilen op de dansvloer...laatste kwartje sexxxxxxxxxxxxxxx


"XTC, baby for u and me "

nubian
2 augustus 2010, 22:53
Je kan een cavia vangen met wat verse groenteafval :silly:

Waar staat hier ergens in mijn post het woord 'cavia' ? Ik zie dat hier nergens niet staan hoor dus gelieve mijn postje niet verneuken, ga jij maar verder met het drinken van 12jaar oude commerciële whiskey cola drinken.
Voila en nu vliegt ge terug op mijn Crap-lijst.

Steve_M
2 augustus 2010, 22:53
Pfff, waarom zo ingewikkeld?
Ik nam een kwartje, ging dansen, nog een kwartje , nog meer dansen, nog kwartje geilen op de dansvloer...laatste kwartje sexxxxxxxxxxxxxxx

Het een sluit het ander niet uit. Wij gingen meestal ook eerst zo uit (maar zelden met kwartjes), lijntjes, jointjes en wodka was dan voor den after.

Cdude
2 augustus 2010, 22:54
Waar staat hier ergens in mijn post het woord 'cavia' ? Ik zie dat hier nergens niet staan hoor dus gelieve mijn postje niet verneuken, ga jij maar verder met het drinken van 12jaar oude commerciële whiskey cola drinken.
gut gut gut...op je teentjes getrapt door de lieve schattige cavia? :roll::lol::roll:

Cdude
2 augustus 2010, 22:56
Het een sluit het ander niet uit. Wij gingen meestal ook eerst zo uit (maar zelden met kwartjes), lijntjes, jointjes en wodka was dan voor den after.

in "mijnen tijd" kostte de XTC 1000 fr(Fishermans;-)) en meer dan 1/4 had je echt niet nodig.
Later(+10j) kwamen de "bollepakkers". Om ter meeste slikken 8O

Cdude
2 augustus 2010, 22:57
Ging het hier ni waarom we op't forum zaten?
We hebben deze draad "verdoped " :rofl:

nubian
2 augustus 2010, 22:57
gut gut gut...op je teentjes getrapt door de lieve schattige cavia? :roll::lol::roll:
Crap-lijst

suqar_7loe
2 augustus 2010, 23:22
Het is de gewoonte dat de TS begint.
Dus wat is jouw reden ondanks die 2 jobs?

Ik kom zoals u zelf wel al dacht niks te kort. Ik voel me goed en heb alles wat mn hart begeert.

Ik kan u 1 advies geven: Overpeins en wees dankbaar! Vandaag is alles wat je hebt..

Het enige dat me soms zo af en toe bezighoudt is het feit dat ik door alle drukte mn Palestina projecten uit het oog verloren ben, jammer genoeg. Maar daar zal ik binnenkort eens werk van maken.

Dankbaarheid, gedenking en geduld. Daarin liggen mijn zegeningen.

Cdude
2 augustus 2010, 23:29
Ik kom zoals u zelf wel al dacht niks te kort. Ik voel me goed en heb alles wat mn hart begeert.

Ik kan u 1 advies geven: Overpeins en wees dankbaar! Vandaag is alles wat je hebt..

Het enige dat me soms zo af en toe bezighoudt is het feit dat ik door alle drukte mn Palestina projecten uit het oog verloren ben, jammer genoeg. Maar daar zal ik binnenkort eens werk van maken.

Dankbaarheid, gedenking en geduld. Daarin liggen mijn zegeningen.

Mooie doch lege woorden.
Dus graag antwoord op uw eigen vraag : wat kom JIJ hier doen. ;-)

Weezer
2 augustus 2010, 23:30
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

kleine piemel

suqar_7loe
2 augustus 2010, 23:45
Mooie doch lege woorden.
Dus graag antwoord op uw eigen vraag : wat kom JIJ hier doen. ;-)

Haha grapjas. Ik ben dan ook niet zo 'verslaafd' als jou.

suqar_7loe
2 augustus 2010, 23:46
Weezer, jij had ooit eens een foto gepost, niet? In die grote foto-topic?

Weezer
2 augustus 2010, 23:47
Weezer, jij had ooit eens een foto gepost, niet? In die grote foto-topic?

Wat is de relevantie van deze vraag m.b.t. mijn niet serieus bedoelde antwoord? :mrgreen:

suqar_7loe
2 augustus 2010, 23:48
Wat is de relevantie van deze vraag m.b.t. mijn niet serieus bedoelde antwoord? :mrgreen:

Gij bent een mooie gast. Bezie dat maar als een compliment, ik zeg dat niet zo rap ;-)

Weezer
2 augustus 2010, 23:50
Gij bent een mooie gast. Bezie dat maar als een compliment, ik zeg dat niet zo rap ;-)

*bloos*

alleen heb ik nu een gemillimeterd kapsel

suqar_7loe
2 augustus 2010, 23:58
*bloos*

alleen heb ik nu een gemillimeterd kapsel

Dat is het net. Zo een gemillimeterd kapsel is haba haba :lol:

Der loopt ier nog zo ne andere knapperd rond maar ik ben zn naam kwijt.. Zo ene met een baardje, nen hollander met opgeschoren kapsel 8-)

Cdude
3 augustus 2010, 00:00
Haha grapjas. Ik ben dan ook niet zo 'verslaafd' als jou.Mjaaaaaaa, en toch blijf je ontwijken en dan nog notabene in je eigen topic.

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:01
Mjaaaaaaa, en toch blijf je ontwijken en dan nog notabene in je eigen topic.

Ale stel uw vraag nog eens, ik zal proberen uw vraag te beantwoorden ;-)

Weezer
3 augustus 2010, 00:02
Dat is het net. Zo een gemillimeterd kapsel is haba haba :lol:

Der loopt ier nog zo ne andere knapperd rond maar ik ben zn naam kwijt.. Zo ene met een baardje, nen hollander met opgeschoren kapsel 8-)

Jij hebt daar toch ook eens een foto gepost?

Cdude
3 augustus 2010, 00:02
Dat is het net. Zo een gemillimeterd kapsel is haba haba :lol:

Der loopt ier nog zo ne andere knapperd rond maar ik ben zn naam kwijt.. Zo ene met een baardje, nen hollander met opgeschoren kapsel 8-)Je zou denken dat wat er onder hangt ook enige relevantie heeft mr blijkbaar niet voor S7.

Geef mij toch maar het geheel. Stem inclu.
Iets (en humor) wat me bij de laatste me kriebeltjes gaf.

Wordt hopelijk vervolgd. (14/8 :cheer:)

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:06
Jij hebt daar toch ook eens een foto gepost?

Nope, dat was ik niet.

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:06
Je zou denken dat wat er onder hangt ook enige relevantie heeft mr blijkbaar niet voor S7.

Geef mij toch maar het geheel. Stem inclu.
Iets (en humor) wat me bij de laatste me kriebeltjes gaf.

Wordt hopelijk vervolgd. (14/8 :cheer:)

:roll:

Txiki
3 augustus 2010, 00:12
Ik heb nog een probleem :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:14
Ik heb nog een probleem :cry:

Lucht je hart, het kan goed doen.

Txiki
3 augustus 2010, 00:19
Lucht je hart, het kan goed doen.

Om de tien minuten, een kwartier, moet ik rechtstaan... :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:20
Om de tien minuten, een kwartier, moet ik rechtstaan... :cry:

Kleine blaas?

Txiki
3 augustus 2010, 00:21
Kleine blaas?

Nee :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:23
Nee :cry:

Hernia? Gekneusd staartbeen? Wenende kleine? Vertel op, Txiki.

Txiki
3 augustus 2010, 00:24
Hernia? Gekneusd staartbeen? Wenende kleine? Vertel op, Txiki.

nee


neee

nee

mmmmm :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:25
nee


neee

nee

mmmmm :cry:

Ge mist iets..

Txiki
3 augustus 2010, 00:25
Ge mist iets..

neee :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:27
neee :cry:

Zeg Txiki, zeg dan wat er is. Niet dat we je kunnen helpen, maar we kunnen dan tenminste gerust slapen. En misschien eens lachen. :-D

Cdude
3 augustus 2010, 00:28
Kleine blaas?

Grote dorst :-D

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:29
neee :cry:

Ge wilt met mij dansen?

Txiki
3 augustus 2010, 00:30
Grote dorst :-D

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :cheer:

en mijnen bak staat in de keuken, en dat glas is altijd meteen leeg en dan moet ik rechtstaan om een nieuw fleske te halen en dan is dat weer op en dan en dan en dan en dan

Txiki
3 augustus 2010, 00:30
Ge wilt met mij dansen?

dat ook... weer een probleem erbij :cry:

Cdude
3 augustus 2010, 00:30
Zeg Txiki, zeg dan wat er is. Niet dat we je kunnen helpen, maar we kunnen dan tenminste gerust slapen. En misschien eens lachen. :-DHe's got a pain in the ASS and it's ME !!! :cheer:

Txiki
3 augustus 2010, 00:31
He's got a pain in the ASS and it's ME !!! :cheer:

Da zal dik vringe ze makker :evil:


:lol:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:31
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :cheer:

en mijnen bak staat in de keuken, en dat glas is altijd meteen leeg en dan moet ik rechtstaan om een nieuw fleske te halen en dan is dat weer op en dan en dan en dan en dan

:?

Steve_M
3 augustus 2010, 00:31
He's got a pain in the ASS and it's ME !!! :cheer:

Jij bent de pijn in Txiki's reet? Zeer speciaal. Daarmee is het antwoord op de vraag van deze draad in tenminste een geval al geweten.

Steve_M
3 augustus 2010, 00:32
dat ook... weer een probleem erbij :cry:

Al die triestige smiley's. Ben jij zo'n beetje een melancholische drinker?

Txiki
3 augustus 2010, 00:32
:?

:lol:

euh nee
:cry: :cry:

Txiki
3 augustus 2010, 00:33
Al die triestige smiley's. Ben jij zo'n beetje een melancholische drinker?

lap, ze smijten met de problemen rond mijn oren vandaag :cry:

suqar, ik ga al je hulp nodig hebben :mrgreen:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:34
:lol:

euh nee
:cry: :cry:

Beetje minder drinken misschien? Ik stel maar iets voor hoor :roll:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:34
lap, ze smijten met de problemen rond mijn oren vandaag :cry:

suqar, ik ga al je hulp nodig hebben :mrgreen:

Allez, suqar, doe er eens een dansje mee, dan moeten we al die tristesse hier niet meer verduren. :-)

Txiki
3 augustus 2010, 00:35
Beetje minder drinken misschien? Ik stel maar iets voor hoor :roll:

mag ik nog niks drinken ook niet :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:35
Mannekes, laat Txiki eens met rust! Bende pestkoppen.

Txiki
3 augustus 2010, 00:36
Allez, suqar, doe er eens een dansje mee, dan moeten we al die tristesse hier niet meer verduren. :-)

:angel:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:36
Allez, suqar, doe er eens een dansje mee, dan moeten we al die tristesse hier niet meer verduren. :-)
Ma steve de danskes die hij uitvoert daar bak ik niks van. Ik wil gerust dansen maar dan moet hij me wel leren dansen.
mag ik nog niks drinken ook niet :cry:

Jawel, water!

Txiki
3 augustus 2010, 00:37
Mannekes, laat Txiki eens met rust! Bende pestkoppen.

Mogen ze me nog niet pesten ook niet... :cry:
Nu had ik wat gezelschap :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:37
Mannekes, laat Txiki eens met rust! Bende pestkoppen.

Je moet zo niet projecteren. Ik zou wel een dansje met hem doen, hoor. Alles om Txiki weer aan het lachen te krijgen.

Steve_M
3 augustus 2010, 00:38
Ma steve de danskes die hij uitvoert daar bak ik niks van. Ik wil gerust dansen maar dan moet hij me wel leren dansen.


Bespeur ik daar nu een kanjer van een open deur?

Txiki
3 augustus 2010, 00:40
Bespeur ik daar nu een kanjer van een open deur?

Ik heb het haar al een paar keer aangeboden hoor, maar ze wil niet :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:40
Mogen ze me nog niet pesten ook niet... :cry:
Nu had ik wat gezelschap :cry:
Was da nu voor een verraad? Eerst mn hulp inroepen en me dan zo fout behandelen.. Van die vlamingen moet ge het hebben :roll:
Je moet zo niet projecteren. Ik zou wel een dansje met hem doen, hoor. Alles om Txiki weer aan het lachen te krijgen.

Ach gij liever dan ik..

Txiki
3 augustus 2010, 00:41
Was da nu voor een verraad? Eerst mn hulp inroepen en me dan zo fout behandelen.. Van die vlamingen moet ge het hebben :roll:


Al heel m'n leven noemen ze me verrader... nu gij ook nog eens :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:41
Bespeur ik daar nu een kanjer van een open deur?
Mijn deuren staan altijd open 8-)
Ik heb het haar al een paar keer aangeboden hoor, maar ze wil niet :cry:

Ela liegen is niet kosher. Waar wilt ge dat ik dans met u? Op straat ofzo?

Steve_M
3 augustus 2010, 00:42
Ach gij liever dan ik..

En ik zou hem dan pesten?

Txiki
3 augustus 2010, 00:43
Ela liegen is niet kosher. Waar wilt ge dat ik dans met u? Op straat ofzo?

jaaaaaaaaaaaaaaaa en thuis, en in 't café, en in't bos, en in de zee :cheer:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:43
Was da nu voor een verraad? Eerst mn hulp inroepen en me dan zo fout behandelen.. Van die vlamingen moet ge het hebben :roll:


Txiki is trouwens geen èchte Vlaming, hij is immers een verrader. ;-)

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:43
En ik zou hem dan pesten?

Awel, ik geef u de toestemming deze grote verrader te pesten

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:44
jaaaaaaaaaaaaaaaa en thuis, en in 't café, en in't bos, en in de zee :cheer:

Overal behalve op café.

Steve_M
3 augustus 2010, 00:46
Awel, ik geef u de toestemming deze grote verrader te pesten

En hij was al zo neerslachtig. Arme Txiki, het enige wat hij wou was een dansje.

Txiki
3 augustus 2010, 00:46
Awel, ik geef u de toestemming deze grote verrader te pesten

:cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 00:47
En hij was al zo neerslachtig. Arme Txiki, het enige wat hij wou was een dansje.

Tja hij moet me maar niet uitdagen, de verrader 8-)

Txiki
3 augustus 2010, 00:48
Overal behalve op café.

:cheer: overaaaaal :cheer:

ze wil met me dansen :cheer:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Txiki
3 augustus 2010, 00:48
Tja hij moet me maar niet uitdagen, de verrader 8-)

:cheer: uitdagen :cheer:


oooooo, ik daag u uit, tot een duel :cheer:

Steve_M
3 augustus 2010, 00:50
:cheer: overaaaaal :cheer:

ze wil met me dansen :cheer:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Hoge toppen, diepe dalen, die Txiki. Dat zijn de beste, natuurlijk.

Txiki
3 augustus 2010, 00:52
Hoge toppen, diepe dalen, die Txiki. Dat zijn de beste, natuurlijk.

Ze wil met me dansen :oops:

ole ole ole
ole ole ole
ole ole ole ole ole ole
ole

ole ole ole
ole ole ole
ole ole ole ole ole ole
ole

:cheer:

Txiki
3 augustus 2010, 00:56
Oei, 't is precies gedaan met klappen. Ziet ge nu dat ze eigenlijk niet echt wil :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 01:00
Oei, 't is precies gedaan met klappen. Ziet ge nu dat ze eigenlijk niet echt wil :cry:

De cocktease. Of zoiets ...

Txiki
3 augustus 2010, 01:01
De cocktease. Of zoiets ...

nog met mijn voeten spelen ook :cry:

'k ben hier sebiet maar eens weg :cry:
ze wil toch niks van mij weten :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 01:02
nog met mijn voeten spelen ook :cry:

Wrede tijden, man. Wrede tijden.

Txiki
3 augustus 2010, 01:03
Wrede tijden, man. Wrede tijden.

Wrede suqar's ja :cry:

'k Ben weg... nog liever elke tien minuten naar mijn bak bier dan dit te moeten ondergaan... :cry:

Steve_M
3 augustus 2010, 01:06
Wrede suqar's ja :cry:

Arme Txiki. Misschien is ze wel in slaap gevallen achter haar computer en droomt ze nu van dansjes met jou. Wie weet?

EDIT: in het slechtste geval deporteren we haar omdat ze onvoldoende vertrouwd is met de werken van Conscience, Streuvels en de Pillecijn of omdat ze geen paling in 't groen lust. Bitterzoete wraak. :-D

Txiki
3 augustus 2010, 01:07
Arme Txiki. Misschien is ze wel in slaap gevallen achter haar computer en droomt ze nu van dansjes met jou. Wie weet?

en hoe ik op haar tenen trap, zeker :cry:


:lolabove: zalig!

Cdude
3 augustus 2010, 01:08
Da zal dik vringe ze makker :evil:

:lol:Da zei die van vrijdag oeik toen ik anale sex voorstelde. 8-)

Steve_M
3 augustus 2010, 01:08
Wrede suqar's ja :cry:

'k Ben weg... nog liever elke tien minuten naar mijn bak bier dan dit te moeten ondergaan... :cry:

Slaap zacht. Je bent een toffe peer, Txiki.

Cdude
3 augustus 2010, 01:08
Wrede suqar's ja :cry:

'k Ben weg... nog liever elke tien minuten naar mijn bak bier dan dit te moeten ondergaan... :cry:Geen plaats voor je bak naast je zetel of onder je voeten?

Txiki
3 augustus 2010, 01:09
Da zei die van vrijdag oeik toen ik anale sex voorstelde. 8-)

wa smette z'ie na binne? dedzjue

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:09
Roddelaars :rofl:

Ik was even bezig met die vlaamse cultuur topic grrr

Txiki
3 augustus 2010, 01:09
Slaap zacht. Je bent een toffe peer, Txiki.

als zij dat ook maar eens zou vinden, he :cry:

toch bedankt...

Steve_M
3 augustus 2010, 01:09
Roddelaars :rofl:

Ik was even bezig met die vlaamse cultuur topic grrr

De echt vettige roddels doen wij per PB. Je moet niet vragen.

Txiki
3 augustus 2010, 01:10
Geen plaats voor je bak naast je zetel of onder je voeten?

daar staat al nen bak... leeg :cry:

Txiki
3 augustus 2010, 01:10
Roddelaars :rofl:

Ik was even bezig met die vlaamse cultuur topic grrr

nog wat uitlachen ook :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:10
Arme Txiki. Misschien is ze wel in slaap gevallen achter haar computer en droomt ze nu van dansjes met jou. Wie weet?

EDIT: in het slechtste geval deporteren we haar omdat ze onvoldoende vertrouwd is met de werken van Conscience, Streuvels en de Pillecijn of omdat ze geen paling in 't groen lust. Bitterzoete wraak. :-D

Hier ze, tgaat ook eens iets zeggen. Ik dacht dat wij vrienden waren. Heb het altijd gehoord: vlamingen zijn niet te vertrouwen, dikke verraders :-(

Steve_M
3 augustus 2010, 01:10
Da zei die van vrijdag oeik toen ik anale sex voorstelde. 8-)

Voor 50 euro mag je ook niet alles verwachten he. 8-)

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:11
De echt vettige roddels doen wij per PB. Je moet niet vragen.

Vertel eens lieve Steve. Roddelt Txiki over mij per PB :mrgreen:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:12
nog wat uitlachen ook :cry:

Ik lach u toe

Txiki
3 augustus 2010, 01:12
EDIT: in het slechtste geval deporteren we haar omdat ze onvoldoende vertrouwd is met de werken van Conscience, Streuvels en de Pillecijn of omdat ze geen paling in 't groen lust. Bitterzoete wraak. :-D

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :shocked!:

ik wil haar in de buurt :cry:

naast of op mijn bak bier, en dan dansen :cry:

Txiki
3 augustus 2010, 01:12
Ik lach u toe

:>

Steve_M
3 augustus 2010, 01:13
Vertel eens lieve Steve. Roddelt Txiki over mij per PB :mrgreen:

Je moest eens weten. Maar niets dan goeds, hoor. Hij wil zo graag eens een dansje met je doen.

Steve_M
3 augustus 2010, 01:13
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :shocked!:

ik wil haar in de buurt :cry:

naast of op mijn bak bier, en dan dansen :cry:

Het was sterker dan mezelf. Grapje lag te hard voor de hand.

Txiki
3 augustus 2010, 01:14
Je moest eens weten. Maar niets dan goeds, hoor. Hij wil zo graag eens een dansje met je doen.

ja :cry:

Txiki
3 augustus 2010, 01:14
Het was sterker dan mezelf. Grapje lag te hard voor de hand.

ja :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:14
Je moest eens weten. Maar niets dan goeds, hoor. Hij wil zo graag eens een dansje met je doen.

Hmm roddelen is slecht praten over een ander zonder dat de ander aanwezig is en getuige is van hetgeen gezegd wordt, oeff..

Wat ist nu.. roddelt hij of roddelt hij niet? 8-)

Txiki
3 augustus 2010, 01:15
suqar.....

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:15
Het was sterker dan mezelf. Grapje lag te hard voor de hand.

Grapje? Al lachend zegt ne zot de waarheid :roll:

Steve_M
3 augustus 2010, 01:15
ja :cry:

Ik heb nog maar zelden een poster zoveel trieste smiley's op een dag weten posten. Dat is weinig uitnodigend voor dames waarmee je dansjes wil doen.

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:15
suqar.....

Ja

Steve_M
3 augustus 2010, 01:16
Grapje? Al lachend zegt ne zot de waarheid :roll:

Dat is niet zo en dat weet je.

Steve_M
3 augustus 2010, 01:17
Hmm roddelen is slecht praten over een ander zonder dat de ander aanwezig is en getuige is van hetgeen gezegd wordt, oeff..

Wat ist nu.. roddelt hij of roddelt hij niet? 8-)

Hij roddelt niet. Net zoals ik niet roddel. Alles wat ik schrijf kan je hier lezen. En je weet goed genoeg wanneer ik aan het zeveren ben (hoop ik toch).

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:18
Dat is niet zo en dat weet je.

Ja ge weet maar nooit hoor :roll:

Ben met u aant zeveren, mijn broeder die zou me toch nooit wegjagen uit t land zekers?

Btw: dit is mijn land 8-)

Txiki
3 augustus 2010, 01:19
Ja

wil je met me dansen? De meest sierlijke dans die er is. Die je prachtige verschijning doet stralen in een magisch wit licht...

Steve_M
3 augustus 2010, 01:20
Ja ge weet maar nooit hoor :roll:

Ben met u aant zeveren, mijn broeder die zou me toch nooit wegjagen uit t land zekers?

Btw: dit is mijn land 8-)

Je weet dat ik dat ook vind. En Txiki ook, zonder dat ik voor hem wil spreken. Desondanks vind ik ook dat Txiki toch minstens een klein dansje verdiend heeft na dit alles. :lol:

EDIT: ik vind het overigens fijn dat je mij, als niet-moslim, ook beschouwt als je broeder.

Txiki
3 augustus 2010, 01:20
Je weet dat ik dat ook vind. En Txiki ook, zonder dat ik voor hem wil spreken. Desondanks vind ik ook dat Txiki toch minstens een klein dansje verdiend heeft na dit alles. :lol:

Ja :cry:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:21
wil je met me dansen?
Ja
De meest sierlijke dans die er is
En wat is de meest sierlijke dans?
Die je prachtige verschijning doet stralen een magisch wit licht...

Prachtige verschijning? 8O

Ik hou van magisch wit licht 8-)

Txiki
3 augustus 2010, 01:23
Ja

En wat is de meest sierlijke dans?


Prachtige verschijning? 8O

Ik hou van magisch wit licht 8-)

:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=LRtV8_KUn3Y&feature=related :cheer:

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:26
:cheer: http://www.youtube.com/watch?v=LRtV8_KUn3Y&feature=related :cheer:

Bezorg me aub geen trauma. Heb ooit voor een hele zaal op dit nummer moeten dansen, ik schaam me dood: http://www.youtube.com/watch?v=7Zv8bOelNRs&feature=related

Tis wat laat, ik ga der zo ies induiken :-)

Txiki
3 augustus 2010, 01:29
Bezorg me aub geen trauma. Heb ooit voor een hele zaal op dit nummer moeten dansen, ik schaam me dood: http://www.youtube.com/watch?v=7Zv8bOelNRs&feature=related

Tis wat laat, ik ga der zo ies induiken :-)

Ok, serieus nu. Hierop wil ik met je dansen:

http://www.youtube.com/watch?v=fLb213lak5s&feature=related

Luister naar dat ritme, die muziek, die strijkers... die drums ook :cheer:

ps: het dansen gaat uiteraard veel vlotter dan die twee in dat filmpje, amai

suqar_7loe
3 augustus 2010, 01:31
Je weet dat ik dat ook vind. En Txiki ook, zonder dat ik voor hem wil spreken. Desondanks vind ik ook dat Txiki toch minstens een klein dansje verdiend heeft na dit alles. :lol:

EDIT: ik vind het overigens fijn dat je mij, als niet-moslim, ook beschouwt als je broeder.

En dat siert jullie, zeg dat Suqar het u gezegd heeft ;-)

Edit: Natuurlijk. Steve is ne mens net als mij. Allemaal broeders en zusters van elkaar.

Txiki
3 augustus 2010, 01:34
Bezorg me aub geen trauma. Heb ooit voor een hele zaal op dit nummer moeten dansen, ik schaam me dood: http://www.youtube.com/watch?v=7Zv8bOelNRs&feature=related

Tis wat laat, ik ga der zo ies induiken :-)

Wat een video is dat? :rofl:

Scherven A. Mok
3 augustus 2010, 06:37
On topic : alle antwoorden en daar bovenop nog mezelf.

Herr Flick
3 augustus 2010, 06:54
Eén van mijn slaafjes is ontsnapt uit de kelder, dus tja meer tijd om te forummen eh.

Moet ge die dan niet terug gaan vangen, ... Ge zou toch tijd moeten hebben tussen 2 sessies... ;-)

Herr Flick
3 augustus 2010, 07:04
Het is zoals VandenBoeynants het zei nog niet zo lang geleden, een bitje goeie poeier kan geen kwaad.

Toen ik nog jong was, reeds enige tijd geleden, dat deed ik wel eens alles tegelijk. Gewoonlijk waren we dan aan het kaarten, dan kon pappen zijn maar ook fivecard drawpoker.

Dan begon ik met een paar borrels vodka terwijl ik een puur jointje rookte en dan regelmatig lijntjes coke erbij. Carlsberg om de smaak door te spoelen die dan uit de neus zakt.

Je moet dat wel allemaal even hoog proberen houden, dan weer een slok vodka, een paar maal trekken van den joint en nog een lijntje.

Dan vlieg je door de kamer op een snelheid die bangelijk is.

Dat moet wel meer dan ne specialen trip zijn, de meeste mensen worden al onnozel alleen van de Vodca.

vodca - Joit - coke -Carlsberg - vodca - joint en als desert nog een lijn coke, pfieeuww.. dan ziet ge u zelf toch wel als ne serieuze gebruiker, ? Veel moeite moeten doen om daarvan af te geraken ?

Herr Flick
3 augustus 2010, 07:09
Mjaaaaaaa, en toch blijf je ontwijken en dan nog notabene in je eigen topic.

Ze valt voor blanke gasten met gemilimeterd kapsel, maar ze kan die niet krijgen, ... ;-)

Als het dat niet is zal ik er niet ver af zitten, ... 8-)

maddox
3 augustus 2010, 08:43
Er bestaat geen job die me totaal kan bevredigen. Als het een technisch haalbare uitdaging is, zal die me maar kortstondig een roes geven, maar dan de post euforische depressie. Auch.

Als het een technisch onhaalbare taak is, dan is het net zoals de Tantaluskwelling. Een eeuwigdurende herhaling van hetzelfde vraagstuk om geen einde te kennen.

Gelukkig is het resultaat van een goed volbrachte opdracht, een moeilijkere, meer eisende opdracht.

Helaas is mijn werkgever daar totaal niet in geînteresseerd. Vanavond is mijn job dezelfde. Het opruimen van de problemen veroorzaakt door of "marketting", de "toeleveranciers" of "het gebrek aan onderhoud, veroorzaakt door het gebrek aan planning". Oftewel de perfecte Dilbertiaanse situatie.

Herr Flick
3 augustus 2010, 08:48
Er bestaat geen job die me totaal kan bevredigen. Als het een technisch haalbare uitdaging is, zal die me maar kortstondig een roes geven, maar dan de post euforische depressie. Auch.

Als het een technisch onhaalbare taak is, dan is het net zoals de Tantaluskwelling. Een eeuwigdurende herhaling van hetzelfde vraagstuk om geen einde te kennen.

Gelukkig is het resultaat van een goed volbrachte opdracht, een moeilijkere, meer eisende opdracht.

Helaas is mijn werkgever daar totaal niet in geînteresseerd. Vanavond is mijn job dezelfde. Het opruimen van de problemen veroorzaakt door of "marketting", de "toeleveranciers" of "het gebrek aan onderhoud, veroorzaakt door het gebrek aan planning". Oftewel de perfecte Dilbertiaanse situatie.

I know the feeling, ...

Cdude
3 augustus 2010, 08:51
Ok, serieus nu. Hierop wil ik met je dansen:

http://www.youtube.com/watch?v=fLb213lak5s&feature=related

Luister naar dat ritme, die muziek, die strijkers... die drums ook :cheer:

ps: het dansen gaat uiteraard veel vlotter dan die twee in dat filmpje, amai:cheer:THE POGUEEEEEEEES :cheer: (en meteen het enigste overeenkomst tussen mij en Txi)

Cdude
3 augustus 2010, 08:53
Dat moet wel meer dan ne specialen trip zijn, de meeste mensen worden al onnozel alleen van de Vodca.

vodca - Joit - coke -Carlsberg - vodca - joint en als desert nog een lijn coke, pfieeuww.. dan ziet ge u zelf toch wel als ne serieuze gebruiker, ? Veel moeite moeten doen om daarvan af te geraken ?
Dikke 24hr coma en halve week recuperatie om er tegen het weekend opnieuw aan te beginnen. Hebber zo'n gekend.
Zien er nu 50 uit hepatitisch inclu:roll:

Herr Flick
3 augustus 2010, 08:53
Ge bouwt dingen die eigenlijk niet mogen falen, (als ze falen kunt ge het gaan uitleggen... ) dus is dat allemaal dubbel uitgevoerd, en kiest ge voor de beste kwaliteit, ...

Met als gevolg ja, ... verveling he.... smijten ze iets nieuw op uwen bureau, ge zegt hen hoe ze het moeten doen, en zij zeggen dat het anders moet, dus ge hebt er een tijd uw ammusement mee.... T marsjeert uiteindelijk , maar dan zien ze in dat ge inderdaad gelijk hebt, om toch maar niet te moeten toegeven geven ze het dan maar rap aan een ander die ook bevestigt dat ge inderdaad gelijk hebt... Ondertussen zit ge lekker relaxed te genieten, terwijl ze er nog steeds hunne kop over zitten te breken...

Ja als ze mijn nieuwe speelgoedjes binnenkort gaan leveren kan ik mij weer een paar weken amuseren...

maddox
3 augustus 2010, 08:55
Ok, serieus nu. Hierop wil ik met je dansen:

http://www.youtube.com/watch?v=fLb213lak5s&feature=related

Luister naar dat ritme, die muziek, die strijkers... die drums ook :cheer:

ps: het dansen gaat uiteraard veel vlotter dan die twee in dat filmpje, amai

Zucht, waarom geen echte muziek.

Als we naar de actieve kant van de zaak gaan. http://www.youtube.com/watch?v=Nwc0shJ2aYc&NR=1
Of
http://www.youtube.com/watch?v=0ak1OERLTwM&feature=related

Voor de langzamere, intiemere zaken
http://www.youtube.com/watch?v=sHiMDB19Dyc

Of als het wat dieper moet gaan op intellectueel vlak
http://www.youtube.com/watch?v=TYJzcUvS_NU

Voor complete, totale brain-shutdown , dit bij voorkeur op een nachtelijke ongelimiteerde "autobahn"
http://www.youtube.com/watch?v=9vcO5Agst0M
Of
http://www.youtube.com/watch?v=f2tCxlCkrAw

Cdude
3 augustus 2010, 09:00
:cheer:KLF , KRAFTWERK, VANGELIS :cheer:

Herr Flick
3 augustus 2010, 09:02
Dikke 24hr coma en halve week recuperatie om er tegen het weekend opnieuw aan te beginnen. Hebber zo'n gekend.
Zien er nu 50 uit hepatitisch inclu:roll:

Zelf nooit van da spul gepakt, ook niet zwaar gedronken eigenlijk al ben ik er zeker niet vies van.

Mijne maat die moest alles wel eens proberen maar vond er niks aan, behalve dan aan drank,... ;-)

Een paar andere gasten die ik toen kende zaten wel goe aan de bollen, speed, XTC enz... die zou ik nu eigenlijk wel eens willen terugzien, ik ben er vrij zeker van dat er een paar menselijke wraken bij zullen zijn, 1 of 2 daarvan zagen er toen al niet goed uit... Ofwel zijn die tot inkeer gekomen, wat ik betwijfel ofwel zijn ze den bak ingevlogen...

Ge had natuurlijk met die gasten altijd wel plezier, en als t nie met hun was, dan wel met hun lief die zich wat verwaarloosd voelde, ... ;-)

Herr Flick
3 augustus 2010, 09:02
:cheer:KLF , KRAFTWERK, VANGELIS :cheer:

Inderdaad het betere spul...

Savatage
3 augustus 2010, 09:04
in "mijnen tijd" kostte de XTC 1000 fr(Fishermans;-)) en meer dan 1/4 had je echt niet nodig.
Later(+10j) kwamen de "bollepakkers". Om ter meeste slikken 8O

Al dat drugsgedoe. Als ik uitging tijdens mijn studententijd bleef de consumptie beperkt tot x aantal pinten. De gedachte om nog andere drugs daarbij te halen is me zelfs nooit gepasseerd.

maddox
3 augustus 2010, 09:05
Gelukzak

Ge bouwt dingen die eigenlijk niet mogen falen, (als ze falen kunt ge het gaan uitleggen... ) dus is dat allemaal dubbel uitgevoerd, en kiest ge voor de beste kwaliteit, ...
Als ik zo'n plan voor de kiezen van mijn bazen gooi krijgen ze spontaan jacob Kreuzfeld. De aandeelhouders zouden maar eens €0.00001 per aandeel verliezen omdat de kostprijs van die aanpassingen op korte termijn meer zouden kosten dan het begrote verbeteringbudget.

Met als gevolg ja, ... verveling he.... smijten ze iets nieuw op uwen bureau, ge zegt hen hoe ze het moeten doen, en zij zeggen dat het anders moet, dus ge hebt er een tijd uw ammusement mee....
Tja bij gebrek aan bureau is dat wat moeilijker.

T marsjeert uiteindelijk , maar dan zien ze in dat ge inderdaad gelijk hebt, om toch maar niet te moeten toegeven geven ze het dan maar rap aan een ander die ook bevestigt dat ge inderdaad gelijk hebt... Ondertussen zit ge lekker relaxed te genieten, terwijl ze er nog steeds hunne kop over zitten te breken...
Och, bij mijn werkgever geven ze gewoon door aan de leverancier van't basis materiaal dat het goedkoper moet, dus zitten we machines die bedoelt zijn om 0.6mm kunststof/metaalfolie amalgaam te vormen het trukje te leren om 0.5mm kunststof/metaalverf te plooien.

Ja als ze mijn nieuwe speelgoedjes binnenkort gaan leveren kan ik mij weer een paar weken amuseren...
Ik zal al blij zijn dat ik een nieuwe dop 10 voor mijn 1/4" dopsleutelsetje krijg, want de vorige heb ik opgeofferd om een dopje te maken wat net tussen, achter en onder dat ondemontabel stuk machine past. Da's maar 3 maand geleden.... Mijn " ongewone eis" voor maatje 44 S3 werkbottinnen tot enkelhoogte is al lastig genoeg. Kost maar 2 maand om te leveren. (zijn zo standaard dat elke zaak die een paar werkschoenen te koop heeft, die wel kan leveren binnen 1 dag) En die "eis" komt jaarlijks terug.

Txiki
3 augustus 2010, 09:05
:cheer:THE POGUEEEEEEEES :cheer: (en meteen het enigste overeenkomst tussen mij en Txi)

de enige overeenkomst

Cdude
3 augustus 2010, 09:15
Gelukzak


Als ik zo'n plan voor de kiezen van mijn bazen gooi krijgen ze spontaan jacob Kreuzfeld. De aandeelhouders zouden maar eens €0.00001 per aandeel verliezen omdat de kostprijs van die aanpassingen op korte termijn meer zouden kosten dan het begrote verbeteringbudget.


Tja bij gebrek aan bureau is dat wat moeilijker.


Och, bij mijn werkgever geven ze gewoon door aan de leverancier van't basis materiaal dat het goedkoper moet, dus zitten we machines die bedoelt zijn om 0.6mm kunststof/metaalfolie amalgaam te vormen het trukje te leren om 0.5mm kunststof/metaalverf te plooien.


Ik zal al blij zijn dat ik een nieuwe dop 10 voor mijn 1/4" dopsleutelsetje krijg, want de vorige heb ik opgeofferd om een dopje te maken wat net tussen, achter en onder dat ondemontabel stuk machine past. Da's maar 3 maand geleden.... Mijn " ongewone eis" voor maatje 44 S3 werkbottinnen tot enkelhoogte is al lastig genoeg. Kost maar 2 maand om te leveren. (zijn zo standaard dat elke zaak die een paar werkschoenen te koop heeft, die wel kan leveren binnen 1 dag) En die "eis" komt jaarlijks terug.Jij bent die man die de rommel van zijn bazen opkuist tegen een hongerloon?

Vroeg het me toen, in de "hoeveel verdien jij" topic, ook al af ... WAAROM VERANDER JIJ NIET VAN JOB? 8O

maddox
3 augustus 2010, 09:21
Jij bent die man die de rommel van zijn bazen opkuist tegen een hongerloon?

Vroeg het me toen, in de "hoeveel verdien jij" topic, ook al af ... WAAROM VERANDER JIJ NIET VAN JOB? 8O

Misschien ben ik wel een verdoken masochist?
Of
Ben ik te lui om van job te veranderen?
Of
Is mijn job toch wel genoeg betaald om mijn aversie te overkomen?

€2000 per maand net in't handje is geen hongerloon voor een A3 mechanica'tje hoor.

Mijn klasgenoten mogen al blij zijn met €1500 aan een of andere band.

Herr Flick
3 augustus 2010, 09:25
Misschien ben ik wel een verdoken masochist?
Of
Ben ik te lui om van job te veranderen?
Of
Is mijn job toch wel genoeg betaald om mijn aversie te overkomen?

€2000 per maand net in't handje is geen hongerloon voor een A3 mechanica'tje hoor.

Mijn klasgenoten mogen al blij zijn met €1500 aan een of andere band.

Dat is het hem he, ... Als ze u genoeg betalen, wilt ge u al eens prostitueren he, ... ;-)

maddox
3 augustus 2010, 09:30
Dat is het hem he, ... Als ze u genoeg betalen, wilt ge u al eens prostitueren he, ... ;-)

Dat heb ik nooit ontkent.
Maar als ik eens struikel over een beter betalende, of minder veeleisende klant, dan ga ik wel even wisselen.

Herr Flick
3 augustus 2010, 09:55
Dat heb ik nooit ontkent.
Maar als ik eens struikel over een beter betalende, of minder veeleisende klant, dan ga ik wel even wisselen.

Bij mij enkel als hij beter betaald, of als de locatie interessanter is, ...

Derk de Tweede
3 augustus 2010, 10:02
Soms loop ik te denken wie ik ben,
en waarom ik m'n pappie en mammie niet ken...
Maar dan ga ik slapen, en ik denk aan jou,
en ik weet dat er iemand is die van mij houdt!

Cdude
3 augustus 2010, 10:45
Een 24-jarige man heeft maandagavond in Leeuwarden cocaïne aangeboden aan een politieagent. Een agent die in zijn vrije tijd over Wirdumerdijk fietste, werd vanuit een donker steegje door de man geroepen, zo meldde de politie Friesland.

Toen de man vervolgens de cocaïne aanbood, legitimeerde de agent zich en hield hij de man aan. De drugsdealer kreeg door dat hij probleem had en slikte de paar gram drugs in. Hij verzette zich verder tegen zijn aanhouding en moest door agenten geboeid worden afgevoerd naar het politiebureau. De man is ondertussen weer op vrije voeten.

Zwartengeel
3 augustus 2010, 11:25
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

De zomer die al een tijdje geen zomer meer is. :-(

Steve_M
3 augustus 2010, 11:39
Dat zal gezellig geweest zijn op het politiebureau.

Eigenzinnig
4 augustus 2010, 15:40
Ze valt voor blanke gasten met gemilimeterd kapsel, maar ze kan die niet krijgen, ... ;-)

Als het dat niet is zal ik er niet ver af zitten, ... 8-)
Das nie moeilijk, waar zitten de milimeterkopjes..bij blood&honour, bij de skinheads, bij de para's en bij de stewards van het VB..:lol:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 15:41
Ze valt voor blanke gasten met gemilimeterd kapsel, maar ze kan die niet krijgen, ... ;-)

Als het dat niet is zal ik er niet ver af zitten, ... 8-)

Mn ex voldeed nochtans aan deze eisen meneerke weetveel 8-)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 15:42
Das nie moeilijk, waar zitten de milimeterkopjes..bij blood&honour, bij de skinheads, bij de para's en bij de stewards van het VB..:lol:

Das ni waar :roll:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 15:42
De zomer die al een tijdje geen zomer meer is. :-(

Maar alé, is dat zo belangrijk misschien? :-D

bgf324
4 augustus 2010, 15:45
Geld.
Hoe meer hoe beter.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 15:47
Geld.
Hoe meer hoe beter.

Geld maakt niet gelukkig, mijn beste. Wees tevreden met wat je hebt en je zult tot de rijksten behoren ofzoiets :roll:

Txiki
4 augustus 2010, 15:48
Pfff, dat is hier ook maar een saaie bedoening, zeg...

suqar_7loe
4 augustus 2010, 15:50
Pfff, dat is hier ook maar een saaie bedoening, zeg...

Jaja, ik had ook niks beters verwacht. Deze topic is veel te confronterend, ik heb mn doel bereikt ;-)

Laten we een andere topic openen, een veel plezantere, aangename homor-topic op niveau 8-)

Txiki
4 augustus 2010, 15:52
Jaja, ik had ook niks beters verwacht. Deze topic is veel te confronterend, ik heb mn doel bereikt ;-)

Laten we een andere topic openen, een veel plezantere, aangename homor-topic op niveau 8-)

Zo'n topic bestaat al lang. Maar is redelijk verkloot de laatste tijd. Een boel stamgasten is weg, en in de plaats ervan hebben we rommel gekregen :evil:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 15:53
Zo'n topic bestaat al lang. Maar is redelijk verkloot de laatste tijd. Een boel stamgasten is weg, en in de plaats ervan hebben we rommel gekregen :evil:

Over welke topic heb je het? Ik mag ni ontbreken eh :-P

Txiki
4 augustus 2010, 15:56
Over welke topic heb je het? Ik mag ni ontbreken eh :-P

Ge ontbreekt niet. Maar zoals ge zelf eens geschreven hebt: aan alles komt een einde. Ge bent net te laat binnengekomen in dat topic.

Herr Flick
4 augustus 2010, 15:58
Mn ex voldeed nochtans aan deze eisen meneerke weetveel 8-)

Oei, een gevoelige snaar geraakt, ... der bal op dus,... ;-)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:00
Oei, een gevoelige snaar geraakt, ... der bal op dus,... ;-)

Ja, een heel gevoelige zelfs, schop onder uw kont! Ni te snel oordelen int vervolg.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:01
Ge ontbreekt niet. Maar zoals ge zelf eens geschreven hebt: aan alles komt een einde. Ge bent net te laat binnengekomen in dat topic.

Hmm aan alles komt een einde.. Dat heb ik gezegd in die LDD topic :roll:

Ge onthou wel goe hé, mag ik de link?

Heftruck
4 augustus 2010, 16:03
pitful emotions - an ugly aspect of yourself
emotions that do nothing but destroy the health
your changeable temper keeps the demon alive
so the shadowy creature can survive
your changeable temper lets the creature survive

are you confused in your soul
do you really have a rampant rage inside
take a deep breath calm down call forth composure
and you'll see it's not worth it my friend

it makes you return to redress your mistakes
the same people in a future stage
And if they hurt you
you know why they do
their changeable temper keeps the demon alive
so the shadowy creature can survive
their changeable temper lets the creature survive

Absurd Minds - Confusion (http://www.youtube.com/watch?v=Zv-FpCLTdbc)

Txiki
4 augustus 2010, 16:03
Hmm aan alles komt een einde.. Dat heb ik gezegd in die LDD topic :roll:

Ge onthou wel goe hé, mag ik de link?

Ge hebt dat in meerdere topics geschreven, blijkbaar. Kom, kom, niet zo sip. Goeie tijden kunnen terugkomen, maar dan gaan we wel ons best moeten doen.

Txiki
4 augustus 2010, 16:04
pitful emotions - an ugly aspect of yourself
emotions that do nothing but destroy the health
your changeable temper keeps the demon alive
so the shadowy creature can survive
your changeable temper lets the creature survive

are you confused in your soul
do you really have a rampant rage inside
take a deep breath calm down call forth composure
and you'll see it's not worth it my friend

it makes you return to redress your mistakes
the same people in a future stage
And if they hurt you
you know why they do
their changeable temper keeps the demon alive
so the shadowy creature can survive
their changeable temper lets the creature survive

Absurd Minds - Confusion (http://www.youtube.com/watch?v=Zv-FpCLTdbc)

:cheer: Heftruck :cheer:

Komt gij morgen ook?

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:04
Ge hebt dat in meerdere topics geschreven, blijkbaar. Kom, kom, niet zo sip. Goeie tijden kunnen terugkomen, maar dan gaan we wel ons best moeten doen.

Klopt, da is inderdaad iets dat ik vaak zeg..

Mag ik een link? :mrgreen:

Cdude
4 augustus 2010, 16:06
Oei, een gevoelige snaar geraakt, ... der bal op dus,... ;-)

Als eens een Marokkaan gezien met dreads ?

Txiki
4 augustus 2010, 16:07
Klopt, da is inderdaad iets dat ik vaak zeg..

Mag ik een link? :mrgreen:

Maar alé, ge hebt er pas nog in geschreven... "saai" was het woord denk ik.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:08
Maar alé, ge hebt er pas nog in geschreven... "saai" was het woord denk ik.

Aah is da die oh zo leuke topic.. Ge stelt me wel teleur :cry:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:09
Als eens een Marokkaan gezien met dreads ?

Ja, ik heb dat al gezien.

nubian
4 augustus 2010, 16:10
Ja, ik heb dat al gezien.

dikke vette 2

Heftruck
4 augustus 2010, 16:11
:cheer: Heftruck :cheer:

Komt gij morgen ook?

Zie pb. ;-)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:12
dikke vette 2

8-)

Txiki
4 augustus 2010, 16:18
Aah is da die oh zo leuke topic.. Ge stelt me wel teleur :cry:

Zoals geschreven: die WAS leuk... tot een paar stamgasten het gezeik van de rommelaars zo beu waren dat ze het afgebold zijn.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:20
Zoals geschreven: die WAS leuk... tot een paar stamgasten het gezeik van de rommelaars zo beu waren dat ze het afgebold zijn.

Excuseer hoor :roll:

Als ge uw stamgasten terug wilt dan roep je ze even hé.

Txiki
4 augustus 2010, 16:32
Excuseer hoor :roll:

Als ge uw stamgasten terug wilt dan roep je ze even hé.

Dat zal niet helpen. Eerst moeten de rommelaars eruit.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:34
Dat zal niet helpen. Eerst moeten de rommelaars eruit.

Klop die rommelaars er dan uit he. Wie zijn de 'rommelaars' eigenlijk? :mrgreen:

Cdude
4 augustus 2010, 16:44
Klop die rommelaars er dan uit he. Wie zijn de 'rommelaars' eigenlijk? :mrgreen:

Anyone call me?

suqar_7loe
4 augustus 2010, 16:47
Anyone call me?

Van u wist ik dat al :rofl:

Maar eigenlijk val jij best nog mee, zolang ge maar niet begint over het sprookje waarin ik geloof :mrgreen:

Cdude
4 augustus 2010, 17:22
Van u wist ik dat al :rofl:

Maar eigenlijk val jij best nog mee, zolang ge maar niet begint over het sprookje waarin ik geloof :mrgreen:Zo denk ik er dus ook over.

Alhoewel....is het mogelijk dat mijn mening over de Palestijnse kwestie er iets mee te maken hebben? :-P

suqar_7loe
4 augustus 2010, 18:34
Zo denk ik er dus ook over.

Alhoewel....is het mogelijk dat mijn mening over de Palestijnse kwestie er iets mee te maken hebben? :-P

Neen dat heeft er niks mee te maken. Uw andere reacties vind ik even leuk :lol: Zelfs die over de allochtonen 'soms'.

Cdude
4 augustus 2010, 18:35
Neen dat heeft er niks mee te maken. Uw andere reacties vind ik even leuk :lol: Zelfs die over de allochtonen 'soms'.

Hmmmmm, iemand die door mijn BS filter kijkt? Chapeau :clapping:

Zwartengeel
4 augustus 2010, 18:39
Maar alé, is dat zo belangrijk misschien? :-D

Ja, want ik wil zon en warmte, verdorie! :evil:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 18:48
Hmmmmm, iemand die door mijn BS filter kijkt? Chapeau :clapping:Had ge nooit verwacht hé 8-)

Cdude staat voor: cola en schoonheidsreacties :rofl:

Ja, want ik wil zon en warmte, verdorie! :evil:
Rustig rustig, binnenkort zal het zonnetje wel opdagen.

Eigenlijk vind ik donder, regen en bliksem vele gezelliger en toffer dan al dat zonnegezweet :roll: Ma goed, liever de zon dan de sneeuw.

Eigenzinnig
4 augustus 2010, 18:52
Van u wist ik dat al :rofl:

Maar eigenlijk val jij best nog mee, zolang ge maar niet begint over het sprookje waarin gij gelooft :mrgreen:

Idem dito..8-)

Txiki
4 augustus 2010, 18:52
:cheer: sneeuw :cheer:


laat het sneeuwen :-P

Cdude
4 augustus 2010, 18:55
Had ge nooit verwacht hé 8-)

Cdude staat voor: cola en schoonheidsreacties :rofl:
Still not convinced, I'm afraid en "schoonheidsreacties" snap ik niet :?

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:00
Idem dito..8-)

Zappen gij 8-)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:02
:cheer: sneeuw :cheer:


laat het sneeuwen :-P

Neeee echt ni, ik word depri van da weer :?

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:03
Still not convinced, I'm afraid en "schoonheidsreacties" snap ik niet :?

Alé dude gij zijt meer met uw uiterlijk bezig dan een ander :lol:

Txiki
4 augustus 2010, 19:07
Alé dude gij zijt meer met uw uiterlijk bezig dan een ander :lol:

En dat voor iemand van in de vijftig zeg...

Txiki
4 augustus 2010, 19:08
Neeee echt ni, ik word depri van da weer :?

Ma gij! 't Is 't mooiste weer dat er is. Trouwens, er zijn wel manieren om niet depri te worden, he. :cheer:

Cdude
4 augustus 2010, 19:09
Alé dude gij zijt meer met uw uiterlijk bezig dan een ander :lol:

Waar haaldegij datte? (En wat is er mis mee u zelve beetje te verzorgen? :-P)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:13
Waar haaldegij datte? (En wat is er mis mee u zelve beetje te verzorgen? :-P)

Uit uw reactie's. Ge typt zo veel dat je blijkbaar soms eens durft te vergeten wat ge allemaal typt zo te zien :- P

Absoluut, daar is niks mis mee.

Zwartengeel
4 augustus 2010, 19:14
:cheer: sneeuw :cheer:


laat het sneeuwen :-P

Laat ons dat achterhouden voor mijn winterverlof, alsjeblieft. ;-)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:15
En dat voor iemand van in de vijftig zeg...
Ik schat hem toch vele jonger hoor.
Ma gij! 't Is 't mooiste weer dat er is. Trouwens, er zijn wel manieren om niet depri te worden, he. :cheer:
Ik vind van niet. Tis mooi weer om te zien als ge binnen zit aan uw openhaard. Maar buiten in de sneeuw lopen is deprimerend.

Cdude
4 augustus 2010, 19:19
Ik schat hem toch vele jonger hoor.Dat hoor ik regelmatig :-P

Ik vind van niet. Tis mooi weer om te zien als ge binnen zit aan uw openhaard. Maar buiten in de sneeuw lopen is deprimerend.Deprimerend? 8Ohttp://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRb4y-MFPx5RewR-IduuD_LWw6XQwxeUXClyv_YReIHBHH1jTs&t=1&usg=__8Vvp9EhhAFhhJ-56sRSlGFB59E0=

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:21
Dat hoor ik regelmatig :-P

Ge gaat me toch ni zeggen dat Txiki gelijk heeft hé8O Ik schat u 22/23jaar. Soms zelfs jonger :lol:

Deprimerend? 8O

Als ik daar in moet lopen of rijden wel ja. Alst sneeuwt zit ik liever gewoon in mijne zetel of aant raam.

Txiki
4 augustus 2010, 19:29
Ge gaat me toch ni zeggen dat Txiki gelijk heeft hé8O Ik schat u 22/23jaar. Soms zelfs jonger :lol:

:lolabove:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:32
:lolabove:

:? Hoe zit het, hoe oud is hij? Ne 50jarige die gaat toch ni onder de zonnebank zekers? :roll:

Txiki
4 augustus 2010, 19:36
:? Hoe zit het, hoe oud is hij? Ne 50jarige die gaat toch ni onder de zonnebank zekers? :roll:

:rofl:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 19:38
:rofl:

Ge laat me lachen, maar eigenlijk mag ik ni lachen :rofl:

Ge kent mij hé, ik moet alles weten. Krijg ik nu nog een antwoord op mn vraag? :roll:

Txiki
4 augustus 2010, 19:40
Ge laat me lachen, maar eigenlijk mag ik ni lachen :rofl:

Ge kent mij hé, ik moet alles weten. Krijg ik nu nog een antwoord op mn vraag? :roll:

Dat laat ik aan de gebruinde lover"boy" over :lolabove:

Steve_M
4 augustus 2010, 19:54
Dat laat ik aan de gebruinde lover"boy" over :lolabove:

70999

Ik heb wel geleerd dat "dirty old man" in google afbeeldingen opzoeken slecht is voor de hersenen en de ziel. Ik ga dan nu even mijn netvliezen bewerken met een brandende sigaret.

Eigenzinnig
4 augustus 2010, 19:55
:? Hoe zit het, hoe oud is hij? Ne 50jarige die gaat toch ni onder de zonnebank zekers? :roll:

A subwaysexual person wel...:lol:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 20:06
Dat laat ik aan de gebruinde lover"boy" over :lolabove:

A subwaysexual person wel...:lol:

Ik ben in shock :|

Txiki
4 augustus 2010, 20:13
:lolabove:

http://www.youtube.com/watch?v=XpmpXVEX13k&feature=related

Cdude
4 augustus 2010, 20:17
Ge laat me lachen, maar eigenlijk mag ik ni lachen :rofl:

Ge kent mij hé, ik moet alles weten. Krijg ik nu nog een antwoord op mn vraag? :roll:
Ik ben dus een 50 jarige bi-sexuele god met een lichaam van een 25-jarige.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 21:05
Ik ben dus een 50 jarige bi-sexuele god met een lichaam van een 25-jarige.
Dat gaat hier van kwaad naar erger. Ben je bi? :|

Gij 25? Alé dan schelen wij niet zoveel van elkaar :-D

Sammael
4 augustus 2010, 21:05
Ik heb geen probleem. Wat nu? Is dat een probleem? Zo ja, dan heb ik toch een probleem en dan is mijn probleem van geen probleem te hebben opgelost en dan heb ik opnieuw een probleem, want dan heb ik geen probleem, en dat is een probleem, maar als ik dan een probleem heb, heb ik terug niet langer meer geen probleem, maar dat is weer een probleem en...

Ik krijg hier koppijn van! Wat een kutdraad!

suqar_7loe
4 augustus 2010, 21:07
Ik heb geen probleem. Wat nu? Is dat een probleem? Zo ja, dan heb ik toch een probleem en dan is mijn probleem van geen probleem te hebben opgelost en dan heb ik opnieuw een probleem, want dan heb ik geen probleem, en dat is een probleem, maar als ik dan een probleem heb, heb ik terug niet langer meer geen probleem, maar dat is weer een probleem en...

Ik krijg hier koppijn van! Wat een kutdraad!

Dat is dan jouw probleem en niet de mijne.:lol:

Cdude
4 augustus 2010, 21:19
Ik heb geen probleem. Wat nu? Is dat een probleem? Zo ja, dan heb ik toch een probleem en dan is mijn probleem van geen probleem te hebben opgelost en dan heb ik opnieuw een probleem, want dan heb ik geen probleem, en dat is een probleem, maar als ik dan een probleem heb, heb ik terug niet langer meer geen probleem, maar dat is weer een probleem en...

Ik krijg hier koppijn van! Wat een kutdraad!Ik zal nooit de negatieve connotatie van kut begrijpen.
Er is toch niets lekkerder?

Txiki
4 augustus 2010, 21:21
Ik zal nooit de negatieve connotatie van kut begrijpen.
Er is toch niets lekkerder?

Toch wel: whiskey en bier 8-)

den dinges
4 augustus 2010, 21:59
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat forumverslaafden allemaal kampen met een probleem of frustratie in hun privéleven.

Welaan dan: aan mij mag je het allemaal vertellen. Wat is uw probleem?

Ik zit eenzaam opgesloten in een kasteeltoren en internet is mijn enkele contact met de buitenwereld.

Txiki
4 augustus 2010, 22:00
Ik zit eenzaam opgesloten in een kasteeltoren en internet is mijn enkele contact met de buitenwereld.

Ge zit daar goed. Hoog en droog.

From_Vlaanderen
4 augustus 2010, 22:01
Wat is uw probleem?

In feite een typische Marokkanen vraag.

Txiki
4 augustus 2010, 22:02
Wat is uw probleem?

In feite een typische Marokkanen vraag.

:rofl:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 22:02
Ik zit eenzaam opgesloten in een kasteeltoren en internet is mijn enkele contact met de buitenwereld.

Das niet gezond hé.

Ook voor jou een advies: smijt die computer weg en zoek u een leven op!

suqar_7loe
4 augustus 2010, 22:03
Wat is uw probleem?

In feite een typische Marokkanen vraag.

Ik ben dan ook een Marokkaanse hé en ben er fier op ook :twisted:

Raar dat ik die opmerking nu pas krijg. Ik was er eigenlijk op aant wachten :oops:

Txiki
4 augustus 2010, 22:03
Das niet gezond hé.

Ook voor jou een advies: smijt die computer weg en zoek u een leven op!

Aan wie hebt gij nog adviezen gegeven misschien? Aan mij niet alvast... Lap, weer gediscrimineerd...

From_Vlaanderen
4 augustus 2010, 22:05
Ik ben dan ook een Marokkaanse hé en ben er fier op ook :twisted:

Raar dat ik die opmerking nu pas krijg. Ik was er eigenlijk op aant wachten :oops:

Ja, ik stond daar juist bij stil.
Ik zeg, godverdomme, ne maroef, da zee altij: Wa is u probleem jounge!
Iel graave respons natuurlijk: Gaai vrint.8-)

"Andere" dus, in de poll dan:twisted:.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 22:06
Aan wie hebt gij nog adviezen gegeven misschien? Aan mij niet alvast... Lap, weer gediscrimineerd...

Ba neee gij. U wil ik ook wel advies geven hoor 8-)

suqar_7loe
4 augustus 2010, 22:09
Ja, ik stond daar juist bij stil.
Ik zeg, godverdomme, ne maroef, da zee altij: Wa is u probleem jounge!
Iel graave respons natuurlijk: Gaai vrint.8-)

"Andere" dus, in de poll dan:twisted:.

Die marokkanen toch :lol: Ma vlamingen zeggen da ook hé.

Txiki
4 augustus 2010, 22:10
Die marokkanen toch :lol: Ma vlamingen zeggen da ook hé.

:magniet: wij zeggen: waddist?

Of kort: wa?

From_Vlaanderen
4 augustus 2010, 22:12
:magniet: wij zeggen: waddist?

Of kort: wa?

En zo ne keer ne zure kop trekke. Vandoag wir zo'n waaif, ik denk ik stop goe optaid dan kan dat mings goe indraien, amai seg.

suqar_7loe
4 augustus 2010, 22:12
:magniet: wij zeggen: waddist?

Ik ken vlamingen die zeggen: "wa is u probleem?" Ach ja, ze zullen besmet geweest zijn met t marokkaanse virus.

Cdude
4 augustus 2010, 22:13
:magniet: wij zeggen: waddist?

Of kort: wa?

zuukte boel?

Txiki
4 augustus 2010, 22:15
Ik ken vlamingen die zeggen: "wa is u probleem?" Ach ja, ze zullen besmet geweest zijn met t marokkaanse virus.

Nee, die zijn besmet met het Amerikaanse feuilletonnekesvirus: what's your problem? En dan maar denken dat ze stoer zijn. Tegen dat ze die zin helemaal uitgesproken hebben, liggen ze met hun kopke al tussen de spaken van hunne fiets.

Txiki
4 augustus 2010, 22:15
zuukte boel?

Daar moet ik altijd zo mee lachen, he, met dat zinneke :lolabove:

suqar_7loe
4 augustus 2010, 22:16
Nee, die zijn besmet met het Amerikaanse feuilletonnekesvirus: what's your problem? En dan maar denken dat ze stoer zijn. Tegen dat ze die zin helemaal uitgesproken hebben, liggen ze met hun kopke al tussen de spaken van hunne fiets.

Volgens FV ist iets marokkaans en gij komt hier aandraven met uw amerikaans..

Das stoerdoenerij, ni meer of minder

From_Vlaanderen
4 augustus 2010, 22:17
Daar moet ik altijd zo mee lachen, he, met dat zinneke :lolabove:

Awel zageman, hedde gai doar last van?
Subie zitte te lammetere da ge ligt te crepere!