PDA

View Full Version : Gezocht: iemand met een mexicaanse roodknievogelspin (of gelijkaardig)

Nynorsk
21 augustus 2010, 20:22
Iemand hier met vogelspinnen thuis?

Nr.10
21 augustus 2010, 20:23
Neen, gewoon inheemse.

nihao
21 augustus 2010, 20:26
Tsju, dacht dit over Delhaize ging...

filosoof
21 augustus 2010, 20:41
Indien de spin vaak verstoord wordt zal het achterlijf gedeeltelijk kaal worden. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicaanse_roodknievogelspin):?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2a/Brachypelma_smithi_002.jpg/260px-Brachypelma_smithi_002.jpg

En groot is die ook nog: 15-18 cm

"Af en toe wordt een langslopend gewerveld dier gegrepen zoals kikkers of kleine reptielen."

"Voor mensen wel pijnlijk maar niet gevaarlijk", gelukkig maar.

"Tegenwoordig staat deze soort op de CITES-lijst en valt hij onder de bedreigde diersoorten. Nu wordt er regelmatig mee gekweekt en is er voldoende aanbod van gekweekte exemplaren voor de hobby."

Je hebt dus wel een kans, een hobby-mexicaansevogelspinnenkweker te vinden.
Maar hier? :? Ik zou er niet mee moeten thuiskomen, dĆ*t weet ik zeker.

(ik denk dat mijn vrouw me nog liever met een vriendin zou zien thuiskomen)

Nynorsk
21 augustus 2010, 21:16
ja, 't mag ook een andere zijn zenne, maar deze zijn zo cute.

Eigenlijk ben ik vooral op zoek naar een spinnenhouder, heb een professioneel vraagske, wie een vogelspin in huis heeft zou me een groot plezier doen indien hij of zij me efkes per pm contacteert.

Vlaamse Leeuwin
21 augustus 2010, 21:23
Mocht er niemand reageren geef dan maar een seintje. Ik ken 2 dames die ook van die harige achtpoters hebben, dan bezorg ik je wel hun contactgegevens.

Nynorsk
21 augustus 2010, 21:32
Mocht er niemand reageren geef dan maar een seintje. Ik ken 2 dames die ook van die harige achtpoters hebben, dan bezorg ik je wel hun contactgegevens.

Ha! En in welke regio?

Nynorsk
21 augustus 2010, 21:39
En groot is die ook nog: 15-18 cm

goliath: 30cm.
da voelt ge als dat op uw hand zit.
die roodknietjes voel je eigenlijk niet als die op uw hand zitten.
en die zeggen zo lief 'hoi'.

Vlaamse Leeuwin
21 augustus 2010, 21:51
Ha! En in welke regio?

De een regio Schoten ,de ander regio Leuven

Nynorsk
21 augustus 2010, 22:06
De een regio Schoten ,de ander regio Leuven

de andere kant van de wereld :-(

Weezer
21 augustus 2010, 22:09
de andere kant van de wereld :-(

draai je om dan ;)

Nynorsk
21 augustus 2010, 22:22
:-D

Er zaten duidelijk essentiƫle onderdelen in die wijsheidstand.

toccata
21 augustus 2010, 22:28
Ik word gek als zoiets in een straal van 500 km in mijn buurt komt:|

Everytime
21 augustus 2010, 22:30
Iemand met een Mexicaanse hoed gaat ook?
http://www.dailymotion.com/video/xb9gne_marcel-amont-un-mexicain-basane-200_webcam

Nynorsk
21 augustus 2010, 22:36

word dan maar gauw gek, want het stikt hier in belgiƫ van de vogelspinnen. :-D

(vooral zo bij marginale onverantwoordelijke drugsgevallen die da cool vinden :mrgreen:)

Cdude
21 augustus 2010, 23:05
ja, 't mag ook een andere zijn zenne, maar deze zijn zo cute.

Eigenlijk ben ik vooral op zoek naar een spinnenhouder, heb een professioneel vraagske, wie een vogelspin in huis heeft zou me een groot plezier doen indien hij of zij me efkes per pm contacteert.Nu vraag ik me toch zƩƩƩƩƩƩr hard af wat jouw werk met vogelsspinnen te maken hebben.
Fobieƫn aan't beztuderern

Weezer
21 augustus 2010, 23:08
:-D

Er zaten duidelijk essentiƫle onderdelen in die wijsheidstand.

:Angry5:

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 10:38

(vooral zo bij marginale onverantwoordelijke drugsgevallen die da cool vinden :mrgreen:)

Bwa, die 2 dames die ik ken zou ik nu niet echt drugsgevallen noemen :lol:

Nynorsk
22 augustus 2010, 11:09

ik weet het wel hoor ;-)

Cdude
22 augustus 2010, 11:57

Emo manwijven? :-D

Steve_M
22 augustus 2010, 12:27

Ā²

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 13:10
Emo manwijven? :-D

De ene is een jonge meid van begin 20 die leeft voor haar dieren: haar galgo's, haar paarden, haar hamster, haar kanarie, haar uil en haar 3 spinnen.
Ze heeft een boeiende job en in haar vrije tijd werkt ze vrijwillig in een wolvenreservaat.

Een emo-manwijf? Neen ,verre van.

De andere dame is de 40 voorbij, herstellende van kanker, en geniet volop van alles wat leeft en bloeit. Door haar man en een van haar zonen kreeg ze ook de passie voor vogelspinnen te pakken en combineert die hobby nu met haar andere,nl fotografie.

Een emo-manwijf? Neen, een klassedame waar ik enorm veel bewondering voor heb.

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 13:11
Ā²

maak daar maar 3 van.
Ook al krijgen ze lieve namen als zijnde Fluweeltje, ik loop er gillend van weg. :?

Steve_M
22 augustus 2010, 13:12
maak daar maar 3 van.
Ook al krijgen ze lieve namen als zijnde Fluweeltje, ik loop er gillend van weg. :?

Spinnen zijn echt mijn kryptoniet.

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 13:23
Spinnen zijn echt mijn kryptoniet.

Ik flip me al kapot als ik een gewoon huis-tuin-en keukenexemplaar op de muur zie lopen. Maar plots een spin op de muur zien lopen is nog niet het ergste.....ze plots niet meer zien is al veel erger. :?
Met de septembermaand-spinnenmaand die er aankomt zullen mijn man en en mijn zonen zich weer kostelijk kunnen vermaken . :roll:
Commentaren als " Ey cool ma..ik wist niet dat jij kon jumpen" zullen me waarschijnlijk weer om de oren vliegen.

Steve_M
22 augustus 2010, 13:31
Ik flip me al kapot als ik een gewoon huis-tuin-en keukenexemplaar op de muur zie lopen. Maar plots een spin op de muur zien lopen is nog niet het ergste.....ze plots niet meer zien is al veel erger. :?
Met de septembermaand-spinnenmaand die er aankomt zullen mijn man en en mijn zonen zich weer kostelijk kunnen vermaken . :roll:
Commentaren als " Ey cool ma..ik wist niet dat jij kon jumpen" zullen me waarschijnlijk weer om de oren vliegen.

Idem. Ben al uit vliegtuigen gesprongen, heb met racewagens gereden, slangen en andere beesten vastgehad, allemaal zonder een seconde te twijfelen, maar als er een dikke kruisspin over de muur loopt moet ik mijn vriendin roepen om ze weg te halen. Compleet irrationeel, want ik weet dat die beesten niets doen.

Nynorsk
22 augustus 2010, 13:38
hihihihi :-D

Nr.10
22 augustus 2010, 13:41
En dat voor een leeuwin.
Ben je zeker dat je geen straatkatje bent? :lol:

Pelgrim
22 augustus 2010, 14:18
Monocle heeft een vogelspin, maar ja die komt hier niet meer. Maar stel uw vraag en dan speel ik ze door, ik zie 'm binnenkort.

Txiki
22 augustus 2010, 14:24
Gaat Nyn spinnenbier maken? :-P

filosoof
22 augustus 2010, 14:25

(vooral zo bij marginale onverantwoordelijke drugsgevallen die da cool vinden :mrgreen:)Mijn ervaring is dat die beestjes (terecht!) meer schrik hebben van dit:

http://www.henryk-broder.de/images/pantoffel.jpg

dan ik schrik heb van die beestjes. :twisted:

Pelgrim
22 augustus 2010, 14:37
Er zitten momenteel zes spinnen in mijn slaapkamer en aan het venster zat een duif. Ge moogt gerust eens langskomen, maar 't is dat niet dat ge zocht zeker?

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 14:50
En dat voor een leeuwin.
Ben je zeker dat je geen straatkatje bent? :lol:

Geen straatkatje om zonder handschoenen vast te nemen ;-)

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 14:53
Gaat Nyn spinnenbier maken? :-P

Ik denk eerder dat ze een forumBBQ wil organiseren ,met muizenvuisten en spinnenbillen op de grill.

Txiki
22 augustus 2010, 14:55
Ik denk eerder dat ze een forumBBQ wil organiseren ,met muizenvuisten en spinnenbillen op de grill.

:cheer: klinkt lekker :cheer:

Breng ik wel Totentrekkersbier mee :cheer:

bgf324
22 augustus 2010, 15:06
Wat een afschuwelijke beesten :?
En gevaarlijk wellicht ook?

Pelgrim
22 augustus 2010, 15:15
Helemaal niet gevaarlijk. Die beesten zijn zelfs heel fragiel, als die een meter naar beneden vallen kunnen ze dood zijn.

Vlaamse Leeuwin
22 augustus 2010, 15:17
Helemaal niet gevaarlijk. Die beesten zijn zelfs heel fragiel, als die een meter naar beneden vallen kunnen ze dood zijn.

Als je er op mept ook

bgf324
22 augustus 2010, 15:19

En wat als ze je bijten?

Nynorsk
22 augustus 2010, 15:33
En wat als ze je bijten?

dan doet dat efkes auw.
gelijk ne wespesteek.
maar ge moet die echt al ferm zitten opjagen en pesten voor die bijten.

Nynorsk
22 augustus 2010, 15:33
Er zitten momenteel zes spinnen in mijn slaapkamer en aan het venster zat een duif. Ge moogt gerust eens langskomen, maar 't is dat niet dat ge zocht zeker?

Hmm.
Kunt ge Ć©Ć©n van die spinnen efkes 3 weken in leven houden? Nee zeker? :-D

Pelgrim
22 augustus 2010, 15:42
Hmm.
Kunt ge Ć©Ć©n van die spinnen efkes 3 weken in leven houden? Nee zeker? :-D

Tuurlijk, vliegen genoeg hier :D

Nynorsk
22 augustus 2010, 15:43
Monocle heeft een vogelspin, maar ja die komt hier niet meer. Maar stel uw vraag en dan speel ik ze door, ik zie 'm binnenkort.

Ik zoek eigenlijk een spin om te mogen gebruiken om een vriendin van haar spinangst af te helpen. 't is dus best geen extreem harige - een vrouwtjes roodknie is een pak minder akelig dan een boomspin. En ook geen al te gigantisch beest. En best ook niet giftig enzo, 'k heb geen zin in rechtzaken :?.
Mogelijke schade wordt natuurlijk vergoed.
Ben ook wel een beetje met het idee aan 't spelen om als zelfstandige in bijberoep behandelingen voor spinnenfobie op te starten. Een partner daarvoor zou leuk zijn, zeker bij de opstart, als dat goed draait koop ik me best zelf wat spinnekes. Maar da's best iemand in de buurt natuurlijk, ik kan niet iedere keer naar de andere kant van Belgiƫ gaan met die cliƫnt.

Txiki
22 augustus 2010, 15:45
En wat als ze je bijten?

Voor konijnen kan zo'n beet wel dodelijk zijn. Begint met rode blaasjes. Poten amputeren. Of oren, naargelang de plaats van de beet. Daarna spontaan pelsverlies. Het bloed wordt groen en het konijn stikt.

filosoof
22 augustus 2010, 15:46
Ik zoek eigenlijk een spin om te mogen gebruiken om een vriendin van haar spinangst af te helpen. 't is dus best geen extreem harige - een vrouwtjes roodknie is een pak minder akelig dan een boomspin. En ook geen al te gigantisch beest. En best ook niet giftig enzo, 'k heb geen zin in rechtzaken :?.
Ben ook wel een beetje met het idee aan 't spelen om als zelfstandige in bijberoep behandelingen voor spinnenfobie op te starten. Een partner daarvoor zou leuk zijn, zeker bij de opstart, als dat goed draait koop ik me best zelf wat spinnekes. Maar da's best iemand in de buurt natuurlijk, ik kan niet iedere keer naar de andere kant van Belgiƫ gaan met die cliƫnt.ZƩlf een terrarium met spinnen beginnen, hƩ.

Nynorsk
22 augustus 2010, 15:48

prachtig :-D

't is toch gene met den boot meegekomen brown recluse ofzo eh, want dan ben ik ook weg zenne.

Nynorsk
22 augustus 2010, 15:49
ZƩlf een terrarium met spinnen beginnen, hƩ.

ik denk niet dat ge dat lang alleen kunt laten...
dus eerst gaat m'n levenswijze wat moeten veranderen.

Jazeker
22 augustus 2010, 18:12

Je bent mijn zielsverwant...

Duupje
22 augustus 2010, 19:21
hihihihi :-D

Kzou het eens aan Jaz vragen :p

Scherven A. Mok
22 augustus 2010, 19:25
Waarom grote buitenlandse spinnen gebruiken en geen gewone inlandse spinnen ? Ga wat kruisspinnen vangen ofzo.

Jazeker
22 augustus 2010, 19:29
Waarom grote buitenlandse spinnen gebruiken en geen gewone inlandse spinnen ? Ga wat kruisspinnen vangen ofzo.

Neem dan de grote huisspin of zo. De kruisspin is nu toevallig de enige origineel inheemse (tot voor kort, nu bananenboten e.d. gewillig meer gevaarlijke beestjes binnenbrengen) soort die wel door de huid van de mens kan bijten. Niet dodelijk maar om er nu mensen met een fobie mee te willen helpen... ik weet het zo niet.

Nynorsk
22 augustus 2010, 19:36
Neem dan de grote huisspin of zo. De kruisspin is nu toevallig de enige origineel inheemse (tot voor kort, nu bananenboten e.d. gewillig meer gevaarlijke beestjes binnenbrengen) soort die wel door de huid van de mens kan bijten. Niet dodelijk maar om er nu mensen met een fobie mee te willen helpen... ik weet het zo niet.

ik wil nu niet vervelend doen... maar een grote huisspin kan ook bijten. doet ze zelden, en meestal niet door de huid, maar goed.

Nynorsk
22 augustus 2010, 19:40

ieder z'n eigen therapeutische voorkeur zeker.
beide wegen werken (van klein naar groot, of: van traag naar beweeglijker).
spinangst is 95% walging, en dat kan omwille van de grootte zijn of omwille van de rappe pootjes. In ieder geval is het makkelijker om als tussenstap iets op uw hand te hebben dat niƩt meteen in uw t-shirt wil kruipen :-D

Jazeker
22 augustus 2010, 19:45
ik wil nu niet vervelend doen... maar een grote huisspin kan ook bijten. doet ze zelden, en meestal niet door de huid, maar goed.

Je doet niet vervelend. Veel spinnen kunnen bijten. Maar als 'autochtoon' is de kruisspin de enige die doorheen de huid gaat. Het effect ervan qua irritaties of zo, weet ik echter niet. Ze blijken (wiki-mode) wel niet agressief te zijn.

Zorg in elk geval voor genoeg Titox in de buurt van de patiƫnt... dat kalmeert hen vooraf ;-)

Jazeker
22 augustus 2010, 19:49
In ieder geval is het makkelijker om als tussenstap iets op uw hand te hebben dat niƩt meteen in uw t-shirt wil kruipen :-D

Ga je binnen als arachnofoob en dan ...

Nu ja, je woont rustig. Wat gillende met gierende banden wegrijdende mensen kan wat leven in de buurt krijgen. ;-)

bgf324
22 augustus 2010, 21:17
Voor konijnen kan zo'n beet wel dodelijk zijn. Begint met rode blaasjes. Poten amputeren. Of oren, naargelang de plaats van de beet. Daarna spontaan pelsverlies. Het bloed wordt groen en het konijn stikt.

jezus 8O

Pelgrim
22 augustus 2010, 22:53
Ben ook wel een beetje met het idee aan 't spelen om als zelfstandige in bijberoep behandelingen voor spinnenfobie op te starten. Een partner daarvoor zou leuk zijn, zeker bij de opstart, als dat goed draait koop ik me best zelf wat spinnekes. Maar da's best iemand in de buurt natuurlijk, ik kan niet iedere keer naar de andere kant van Belgiƫ gaan met die cliƫnt.

Ha ge gaat professioneel spinfobietherapeut worden? :-D

Daarvoor hebt ge eigenlijk geen echte spin nodig. Een goede foto is al genoeg, eigenlijk is zelfs de verbeelding van zo'n spin zelfs voldoende. Ik heb alleszins iemand van kattenallergie afgeholpen door middel van enkele van die fameuze NLP technieken. Met fobieƫn lukt dat naar het schijnt even goed.

manta
23 augustus 2010, 09:39
Ik zoek eigenlijk een spin om te mogen gebruiken om een vriendin van haar spinangst af te helpen..
8O

8O

8O
Geef die gewoon een paar bussen titox en wa spinnenvangende katten kado , daar gaat ze meer aan hebben ... ;-)
Gade iemand met hoogtevrees ook af een brug smijten ??? :-D
Schade van de spin of schade door de spin ???
Zie dat de mensen eensklaps grijs haar krijgen van dat gruwelbeest ... :-(

Nynorsk
23 augustus 2010, 10:16
8O

8O

8O
Geef die gewoon een paar bussen titox en wa spinnenvangende katten kado , daar gaat ze meer aan hebben ... ;-)

lol.
schade Ć*Ć*n de spin.

Nynorsk
23 augustus 2010, 10:16

Daarvoor hebt ge eigenlijk geen echte spin nodig. Een goede foto is al genoeg, eigenlijk is zelfs de verbeelding van zo'n spin zelfs voldoende. Ik heb alleszins iemand van kattenallergie afgeholpen door middel van enkele van die fameuze NLP technieken. Met fobieƫn lukt dat naar het schijnt even goed.

EMDR + exposure eh.

Nynorsk
23 augustus 2010, 10:17
8O

8O

8O

Ik zou tot vorig jaar wellicht, ondanks mijn hevige hoogtevrees, van een brug gesprongen zijn mocht ik zo'n beest zien lopen hebben :-D

jogo
23 augustus 2010, 10:51

strontvliegen lusten ze niet

fox
23 augustus 2010, 11:32
Ik moet ook niet van die beesten weten en ik geef Steven Spielberg nog altijd de schuld! Ik heb letterlijk 2 jaar aan een stuk geen pantoffel meer aangedaan vooraleer ik de binnenkant goed geinspecteerd had.

Vlaamse Leeuwin
23 augustus 2010, 11:41
Ik moet ook niet van die beesten weten en ik geef Steven Spielberg nog altijd de schuld! Ik heb letterlijk 2 jaar aan een stuk geen pantoffel meer aangedaan vooraleer ik de binnenkant goed geinspecteerd had.

:lol:

Rizzz
23 augustus 2010, 11:50
Geen vogelspinnen maar hier wel al enkele redbacks tegen gekomen, overlaatst 1 in de glasbak, ook effe schrikken...
http://www.brisbaneinsects.com/brisbane_weavers/images/Red_Ba9.jpg

Gelukkig nog geen Funnelwebs maar die zitten hier ook naar 't schijnt.
http://en.academic.ru/pictures/enwiki/86/Victorian_funnelweb02.jpg

manta
23 augustus 2010, 12:04
lol.
schade Ć*Ć*n de spin.

Ge neemt een verschrikkelijke mensetende spin met genoeg vergif om heel de planeet kapot te maken , waarschijnlijk heeft die spin nog wat verborgen messen of pistolen bij en heeft ze mss tien dagen al geen eten gehad om ze toch maar bloeddorstig te maken , eventueel bindt ge het klokkenspel van 't beest af met een stevig touw zodat ze extra agressief is , zet die op Ć©Ć©n of andere mens maar ge zijt wel bezorgd over het welzijn van da beestje ??? 8O

Zipper
23 augustus 2010, 12:14
Geen vogelspinnen maar hier wel al enkele redbacks tegen gekomen, overlaatst 1 in de glasbak, ook effe schrikken...
http://www.brisbaneinsects.com/brisbane_weavers/images/Red_Ba9.jpg

Gelukkig nog geen Funnelwebs maar die zitten hier ook naar 't schijnt.
http://en.academic.ru/pictures/enwiki/86/Victorian_funnelweb02.jpg

Australiƫ zou de gevaarlijkste dieren ter wereld herbergen, zowel wat betreft slangen, spinnen, schorpioenen.......

Zipper
23 augustus 2010, 16:02
Van spinnen gesproken, Zwarte Weduwes ontdekt in Anwerpse haven........

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/100823_weduwes

Nynorsk
23 augustus 2010, 16:10
Van spinnen gesproken, Zwarte Weduwes ontdekt in Anwerpse haven........

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/100823_weduwes

whahahaha :-D

In de haven van Antwerpen zijn vier zwarte weduwes gevonden op een transport uit Afrika. De giftige spinnen zitten op legervoertuigen van het Amerikaanse leger die al sinds 14 augustus in open lucht stilstaan. De terminaluitbater wacht op toestemming van de gezondheidsinspectie om de dieren te verdelgen.

Die kan daar nie gewoon per ongeluk zijne voet op zetten ofzo? :-D

Misschien is er gewoon ene wakker geschoten omdat ik het hier zopas nog maar had over "spinnen die meegekomen zijn met den boot" 8-)

Zipper
23 augustus 2010, 16:17

In de haven van Antwerpen zijn vier zwarte weduwes gevonden op een transport uit Afrika. De giftige spinnen zitten op legervoertuigen van het Amerikaanse leger die al sinds 14 augustus in open lucht stilstaan. De terminaluitbater wacht op toestemming van de gezondheidsinspectie om de dieren te verdelgen.

Misschien is er gewoon ene wakker geschoten omdat ik het hier zopas nog maar had over "spinnen die meegekomen zijn met den boot" 8-)

die uitheemse spinnen komen altijd wel mee met den boot, hoor.

Nynorsk
23 augustus 2010, 16:21
...

dat weet ik

?

Txiki
23 augustus 2010, 16:50
Hoe zit dat nu met die spinnenbbq?

Nynorsk
23 augustus 2010, 16:54
die is bij u eh!
'k heb al een lading opgestuurd, zou morgenochtend op bed geleverd worden.

Txiki
23 augustus 2010, 17:05
die is bij u eh!
'k heb al een lading opgestuurd, zou morgenochtend op bed geleverd worden.

Ok. Ondertussen krijg ik hier leuke maar peperdure uitnodigingen... Ziet er leuk uit, maar zeg...

Cdude
23 augustus 2010, 18:56

"Wachten" die spinnen ook in de open lucht tot ze verdelgd worden of zou het kunnen dat deze ondertussen gaan "wandelen" zijn?

Nynorsk
23 augustus 2010, 18:57
"Wachten" die spinnen ook in de open lucht tot ze verdelgd worden of zou het kunnen dat deze ondertussen gaan "wandelen" zijn?

met deze windsnelheden zitten die ondertussen al 20 km verder.

Cdude
23 augustus 2010, 18:57

Om te zien of Steven er in zat? 8O

Cdude
23 augustus 2010, 18:59

Fobie is psychisch, allergie pathologich.
Hoe werkt dit bij beide? (linkje graag;) )

Wisord
23 augustus 2010, 19:22
Iemand hier met vogelspinnen thuis?

Nee die horen niet in een kooi te zitten .

filosoof
23 augustus 2010, 23:53
Zijn 'zwarte weduwen" ook goed?:

http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand-der-dingen/article/detail/1148383/2010/08/23/Zwarte-weduwen-in-Antwerpse-haven.dhtml

manta
23 augustus 2010, 23:56
Zijn 'zwarte weduwen" ook goed?:

http://www.demorgen.be/dm/nl/994/stand-der-dingen/article/detail/1148383/2010/08/23/Zwarte-weduwen-in-Antwerpse-haven.dhtml

Hebt ge die niet in "albino"versie ??? Blijkbaar hƩƩl populair tegenwoordig ... :-D

Jeronimo
24 augustus 2010, 00:33
Uiteraard niet, zoiets steek je in een terrarium.

Wisord
24 augustus 2010, 16:06
Uiteraard niet, zoiets steek je in een terrarium.

Ik zal u eens in zo een terrarium steken voor de rest van uw leven ...:x:vamp:

Jeronimo
24 augustus 2010, 16:31

Die communisten met hun goelag-fantasieƫn toch. ;-)

Wisord
24 augustus 2010, 19:36
Die communisten met hun goelag-fantasieƫn toch. ;-)

Ik ben geen communist , de fantasie zal dan wel bij u zijn .

Cdude
24 augustus 2010, 19:46
Met een paar spiders als gezelschapdiertjes?

Wisord
24 augustus 2010, 21:12
Met een paar spiders als gezelschapdiertjes?

:-D:-D:-D....

BigF
25 augustus 2010, 14:37
maar deze zijn zo cute.

8O

Jazeker
25 augustus 2010, 15:43

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het artikel las. "Beste dodelijke spinnen, we gaan u verdelgen maar we hebben nog wat stempels uit Brussel, Antwerpen en Muizen nodig. Gelieve hier efkes te wachten en knoei niet met den airco van die voertuigen".

:?

Wat voor een debielen hebben we hier? Zo'n beesten horen hier gewoon niet. Punt, *katsjing - de rol efkes terugduwen voor de volgende regel*. Echt niet.

Jazeker
25 augustus 2010, 15:45

Gelukkig heb ik zo'n zweetvoeten dat die spin controleert of het MIJN sloefen zijn. :-D

Jazeker
25 augustus 2010, 15:47

Inderdaad. Die horen in een gaskamer. En er hoeft geen bordje "Arbeit macht Frei" bij want zelfs met acht poten aan hun lijf doen ze niet meer dan vreten.

Jazeker
25 augustus 2010, 15:55

Al moet ik toegeven dat die film best eng kon zijn.

Ooit een docu gezien over mensen die ooit dagen op intensieve hadden gelegen (naar wat ik toen hoorde doet dat gif bijna zowat alle pijncentra in je lichaam oplichten alsof je dagen in brand staat) na een beet van de zwarte weduwe en indien genezen zowat al hun vrije tijd spendeerden aan jacht op en vernietiging van die beesten. Gewoon overdag gaan werken en 's avonds de tuin of buurt in om zo'n beesten te vinden en te doden. Dat was echt een obsessie voor hen geworden die ze elke dag opnieuw met volle kracht beleefden.

Dan ga je toch wel even nadenken over de beet van zo'n relatief kleine spin.