PDA

View Full Version : Danstent Café Capital in stadspark uitgebrand

Cdude
26 augustus 2010, 08:16
In het Antwerpse Stadspark is donderdag in de vroege uurtjes brand uitgebroken in dancing Café Capital. Volgens de Antwerpse brandweer gaat het om een zware uitslaande brand. Alle aanwezigen zouden het gebouw tijdig hebben kunnen verlaten.
De brandweer werd gealarmeerd rond 05.30 uur voor een zware uitslaande brand in de club aan de Rubenslei. Bij aankomst stond het ganse pand in lichterlaaie.

"De brandweer rukte dan ook uit met maar liefst vijftien wagens. Rond half zes was het vuur onder controle. De brandweer kon echter niet voorkomen dat de discotheek helemaal uitbrandde", aldus woordvoerder Stef Breesch.8O:cry:8O:cry:

Steve_M
26 augustus 2010, 08:17
8O:cry:8O:cry:

Ik had het ook net gelezen. Dikke kak.

Zwartengeel
26 augustus 2010, 08:19
Ken ik niet. Wat is dat voor iets misschien?

Steve_M
26 augustus 2010, 08:20
Ken ik niet. Wat is dat voor iets misschien?

Fijne club in het Antwerpse Stadspark met een leuk terras, lekkere cocktails in de zomer en goeie muziek.

Mitgard
26 augustus 2010, 08:23
Och...
De stadsfeestzaal die afbrandde, d*t was erg.

Steve_M
26 augustus 2010, 08:24
Och...
De stadsfeestzaal die afbrandde, d*t was erg.

Boeiend.

Mitgard
26 augustus 2010, 08:32
Boeiend.

Dat was idd tenminste het vermelden waard.
Itt tot een onnozel danscafé voor de provinciale plebejer.

Cdude
26 augustus 2010, 08:35
Ik had het ook net gelezen. Dikke kak.

Begrijp het niet goed ...
Der was toch niks te doen? Toch pas vanavond?

Jij al eens naar de Jolly Joker geweest?
http://www.out2night.be/party_agenda/t_eilandje/jolly_joker_10409

Steve_M
26 augustus 2010, 08:37
Dat was idd tenminste het vermelden waard.
Itt tot een onnozel danscafé voor de provinciale plebejer.

Jij bepaalt natuurlijk wat de moeite waard is. Wat 'provinciaal' daarmee te maken heeft, ontgaat me, want ik woon daar om de hoek. Wellicht een poging om een beetje de interessante uit te hangen. Een danscafé is het al evenmin, maar dat kan jij natuurlijk niet weten. En die 'plebejer' is een aardige poging om jezelf toch maar een beetje superieur te wanen. Een jammerlijk gefaalde poging, maar toch.

Steve_M
26 augustus 2010, 08:38
Begrijp het niet goed ...
Der was toch niks te doen? Toch pas vanavond?

Jij al eens naar de Jolly Joker geweest?
http://www.out2night.be/party_agenda/t_eilandje/jolly_joker_10409

Nog niet geraakt. Ik vond het inderdaad ook een beetje vreemd dat er op woensdag blijkbaar toch mensen waren die er buiten moesten geraken.

Cdude
26 augustus 2010, 08:39
Nog niet geraakt. Ik vond het inderdaad ook een beetje vreemd dat er op woensdag blijkbaar toch mensen waren die er buiten moesten geraken.

Dat bedoel ik dus :?
Straks Anthony eens bellen

duveltje382
26 augustus 2010, 08:40
Juist die van de groendienst hun werkkot is gespaard gebleven hoor ik hier juist zeggen Hun borstel om op uit te rusten is ook nog in takt hoor ik hier op de radio

Firestone
26 augustus 2010, 08:41
:-(

Jazeker
26 augustus 2010, 08:57
De Rubenslei? Daar moet ik haast elke week zijn. Ik dacht dat daar dus echt niets anders was dan wat appartementsblokken voor particulieren of bedrijven. Ik ken Antwerpen niet genoeg, me dunkt. Wat voor soort club was het, buiten het etiketje "dancing"?

Cdude
26 augustus 2010, 08:59
De Rubenslei? Daar moet ik haast elke week zijn. Ik dacht dat daar dus echt niets anders was dan wat appartementsblokken voor particulieren of bedrijven. Ik ken Antwerpen niet genoeg, me dunkt. Wat voor soort club was het, buiten het etiketje "dancing"?
Het is dan ook aan de ANDERE kant eh snuggere.

Dancing, meer niet. Klein, gezellig, NOOIT ambras, ...
Vaste stek voor Subscape, iets ouder volk.

Steve_M
26 augustus 2010, 09:00

Is jaren geleden begonnen als een afterclub. Daarna zijn ze meer geëvolueerd naar een gewone club, genre Café d'Anvers, maar met minder toeters en bellen, maar met een groot terras en, in de zomer, een cocktailbar.

Steve_M
26 augustus 2010, 09:02

Dancing, meer niet. Klein, gezellig, NOOIT ambras, ...
Vaste stek voor Subscape, iets ouder volk.

Inderdaad. Mijn vriendin belde net (ze had het ook gelezen in de krant) en vroeg ook al waar wij nu naartoe moesten. Voor Café voel ik mij soms echt te oud.

Jazeker
26 augustus 2010, 09:04

Dat soort van koosnaampjes zou je maar beter laten, als ik u was. Ik kan nogal giftig zijn.

Cdude
26 augustus 2010, 09:05
Inderdaad. Mijn vriendin belde net (ze had het ook gelezen in de krant) en vroeg ook al waar wij nu naartoe moesten. Voor Café voel ik mij soms echt te oud.
² ...maar had A ook geen cafe ergens? Staat ergens in mijn gsm dacht ik.

Cafe sucks ...heel soms eindig ik daar en zeg telkens "nooit meer"
Slechte muziek :(

Jazeker
26 augustus 2010, 09:06
Is jaren geleden begonnen als een afterclub. Daarna zijn ze meer geëvolueerd naar een gewone club, genre Café d'Anvers, maar met minder toeters en bellen, maar met een groot terras en, in de zomer, een cocktailbar.

Oh... wist ik niet. Heb die er nooit kunnen spotten. Zal er eens op letten als ze de zaak gerenoveerd hebben.

Edit: als ze die niet onbewoonbaar gaan verklaren, natuurlijk :|

Mitgard
26 augustus 2010, 09:06
Inderdaad. Mijn vriendin belde net (ze had het ook gelezen in de krant) en vroeg ook al waar wij nu naartoe moesten.

Heeft jullie leven eigenlijk nog wel zin nu?

Steve_M
26 augustus 2010, 09:10
² ...maar had A ook geen cafe ergens? Staat ergens in mijn gsm dacht ik.

Cafe sucks ...heel soms eindig ik daar en zeg telkens "nooit meer"
Slechte muziek :(

Ach, je moet je avonden een beetje kiezen. Dit jaar onder andere Joris Voorn en Aril Brikha nog gezien in CDA, was toch vet. Het helpt dat ik een vriend heb die daar in de straat woont, als het tegensteekt kunnen we daar altijd nog doorfeesten.

Henri1
26 augustus 2010, 09:14
8O:cry:8O:cry:

http://www.youtube.com/watch?v=7mCK05dgwgU&feature=related

Steve_M
26 augustus 2010, 09:14

Ik kan je niet verhinderen jezelf hopeloos belachelijk te maken, natuurlijk. Doe rustig verder, je vermaakt me wel.

Cdude
26 augustus 2010, 09:31
Ach, je moet je avonden een beetje kiezen. Dit jaar onder andere Joris Voorn en Aril Brikha nog gezien in CDA, was toch vet. Het helpt dat ik een vriend heb die daar in de straat woont, als het tegensteekt kunnen we daar altijd nog doorfeesten.
...in de straat woont ...?? :-P;-)

Khou gewoon niet meer van de locatie, vrees ik.
J.Joker here we come maar zondag werk ik in de KBC :cheer:

Steve_M
26 augustus 2010, 09:35
...in de straat woont ...?? :-P;-)

Khou gewoon niet meer van de locatie, vrees ik.
J.Joker here we come maar zondag werk ik in de KBC :cheer:

Yep. Altijd tof om te afteren en van op het derde verdiep wat te lachen met de gasten die op zondagmorgen om 8 uur naar de miekes komen. Altijd van alles te beleven op straat daar. :-)

Cdude
26 augustus 2010, 09:37
Yep. Altijd tof om te afteren en van op het derde verdiep wat te lachen met de gasten die op zondagmorgen om 8 uur naar de miekes komen. Altijd van alles te beleven op straat daar. :-)Ben ns benieuwd wanneer/of we ooit kennismaken en dan beseffen wie wie is :rofl:

Zeno!
26 augustus 2010, 10:26

Wat een hopeloos verzuurd geval ben jij toch.

Weezer
26 augustus 2010, 10:29
Boeiend.

In-teressant

Weezer
26 augustus 2010, 10:30
Wat een hopeloos verzuurd geval ben jij toch.

Nog altijd geen avatar? ;)

Zeno!
26 augustus 2010, 10:37
Nog altijd geen avatar? ;)

Godmiljaar. Was dat helemaal uit het oog verloren. Zal topic eens opdiepen.

Cdude
26 augustus 2010, 10:38
Godmiljaar. Was dat helemaal uit het oog verloren. Zal topic eens opdiepen.

Niet nodig.
Hier, speciaal voor jou
http://www.hollow-hill.com/sabina/images/wanker-2.jpg

bgf324
26 augustus 2010, 11:39
Welk stadspark?

Cdude
26 augustus 2010, 11:57
Welk stadspark?

Citadel park

Steve_M
26 augustus 2010, 12:23
Welk stadspark?

Ben je daar nu weer met je zever? Ik heb je vorige keer de link al doorgegeven: het Stadspark.

globalmedia
26 augustus 2010, 12:27
mooi zo,
een stukje bekaktheid minder..

Derk de Tweede
26 augustus 2010, 12:31
http://www.gooieneemlander.nl/multimedia/dynamic/01844/bussum_1844720j.jpg

Steve_M
26 augustus 2010, 12:39
mooi zo,
een stukje bekaktheid minder..

Was je daar ook al niet welkom? Ik snap dat wel.

Weezer
26 augustus 2010, 13:14

Jazeker
26 augustus 2010, 14:44
troll

^2

globalmedia
26 augustus 2010, 15:25

nou ja,
een stukje bekaktheid dat uitgebrand is,klinkt wel beter

bgf324
26 augustus 2010, 17:02
Ben je daar nu weer met je zever? Ik heb je vorige keer de link al doorgegeven: het Stadspark.

Ik zever omdat ik het zever vind een stadspark "stadspark" te noemen. Mijn kat noemt niet ook "kat" en mijn huis staat ook niet in "de straat"

Zeno!
26 augustus 2010, 18:29
Ik zever omdat ik het zever vind een stadspark "stadspark" te noemen. Mijn kat noemt niet ook "kat" en mijn huis staat ook niet in "de straat"

:lol:

Cdude
26 augustus 2010, 18:44
Tis niet "stadspark" maar HET stadspark.

Eigenzinnig
26 augustus 2010, 19:38
nou ja,
een stukje bekaktheid dat uitgebrand is,klinkt wel beter
Onze eerste verdachte ?

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid966771/brand-in-cafe-capital-wellicht-aangestoken.aspx

globalmedia
26 augustus 2010, 20:52
Onze eerste verdachte ?

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid966771/brand-in-cafe-capital-wellicht-aangestoken.aspx

wat een vulgaire beschuldiging,excuses zijn wel welgeplaatst!!

Cdude
26 augustus 2010, 20:53
wat een vulgaire beschuldiging,excuses zijn wel welgeplaatst!!Heb je een alibi donderdagochtend ts 01:00 en 04:00 :evil:

globalmedia
26 augustus 2010, 20:55
Heb je een alibi donderdagochtend ts 01:00 en 04:00 :evil:
en dat geld ook voor jou,..

Cdude
26 augustus 2010, 20:57
en dat geldT8-) ook voor jou,..

Weezer
26 augustus 2010, 21:01

Echt gebeurd: ik raakte een keer met een leuk meisje aan de praat die met haar kat aan het wandelen was (aangelijnd, net als een hond). Ik aaide het beestje en vroeg hoe hij/zij heette. En toen kwam het: 'Ja, ik heb hem poes genoemd'. Met als argumentatie: 'Want iedereen zegt spontaan: 'hee poes' (net als ik deed) 'En dat is zo goed voor z'n zelfvertrouwen, hij is namelijk zo onzeker'

:silly:

Steve_M
26 augustus 2010, 21:46

Je moet af en toe eens buiten je dorp komen. Parken zat die als naam Stadspark hebben: Antwerpen, Aalst, Groningen, Maastricht om er maar een paar te noemen. Luxemburg-Stad heeft dan weer een Parc de Ville, New Orleans heeft dan weer een City Park.

Hier heb je een vollediger lijstje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadspark

Eigenzinnig
26 augustus 2010, 22:54
wat een vulgaire beschuldiging,excuses zijn wel welgeplaatst!!
Chill baby..tis K&K:-D

Weezer
26 augustus 2010, 22:56
en dat geld ook voor jou,..

Er wordt er een zenuwachtig precies :mrgreen:

Nynorsk
26 augustus 2010, 22:57
Echt gebeurd: ik raakte een keer met een leuk meisje aan de praat die met haar kat aan het wandelen was (aangelijnd, net als een hond). Ik aaide het beestje en vroeg hoe hij/zij heette. En toen kwam het: 'Ja, ik heb hem poes genoemd'. Met als argumentatie: 'Want iedereen zegt spontaan: 'hee poes' (net als ik deed) 'En dat is zo goed voor z'n zelfvertrouwen, hij is namelijk zo onzeker'

:silly:

:rofl:

dat is dus de reden waarom ik m'n kater leeuwie heb genoemd :rofl:

Xenophon
26 augustus 2010, 23:03
Dat is wel jammer, ik heb er onlangs nog de hele nacht de beentjes losgeslagen.

globalmedia
26 augustus 2010, 23:16
Chill baby..tis K&K:-D

...

filosoof
9 oktober 2010, 19:27
Antwerpse dancing Café Capital opnieuw in brand

GVA, 9/10/10 15:01 In dancing Café Capital in het Antwerpse Stadspark woedt momenteel een brand. Er vielen geen gewonden, maar het gebouw is wel volledig vernield. Ook eind augustus was de discotheek al het slachtoffer van een brand. De brand in augustus bleek …
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid979927/antwerpse-dancing-cafe-capital-opnieuw-in-brand.aspx

Precies een vete?

Steve_M
9 oktober 2010, 22:15
Antwerpse dancing Café Capital opnieuw in brand

GVA, 9/10/10 15:01 In dancing Café Capital in het Antwerpse Stadspark woedt momenteel een brand. Er vielen geen gewonden, maar het gebouw is wel volledig vernield. Ook eind augustus was de discotheek al het slachtoffer van een brand. De brand in augustus bleek …
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid979927/antwerpse-dancing-cafe-capital-opnieuw-in-brand.aspx

Precies een vete?

Het was de eerste keer nog niet genoeg afgebrand of wat?

Cdude
10 oktober 2010, 00:46
:wtf:²

Scherven A. Mok
10 oktober 2010, 04:22
Zeker iemand pissed off dat hij er geen drugs mocht verdelen maar een vriendje van de baas wel ofzo.