PDA

View Full Version : Telenet lacht ermee


elsina
28 augustus 2010, 00:07
Resultaat na 4 dagen overstap Dommel => Telenet

Na gehoord te hebben dat Telenet nu ook vrij downloaden aanbiedt had ik de overstap gemaakt van Dommel naar Telenet.
Een extra reden was dat ik al telenet had voor TV en een vaste lijn nodig had voor mijn alarmsysteem.

We zijn 4 dagen verder en dit is het resultaat:

Gisteren werkte internet niet meer... "onderhoudswerkzaamheden" tussen 22h en 6h...
Deze morgen bel ik naar Telenet (zonder resultaat) en lieten me weten dat er een probleem was in mijn buurt met internet, dat ik hiervoor niet moest bellen (Ik belde met een GSM nummer dat niet bekend stond bij telenet WTF ).

Een uur later krijg ik volgende mail:

Fair Use Policy bij ongelimiteerd internet van Telenet - Aangepaste snelheid

Zoals u weet, hanteert Telenet een Fair Use Policy voor haar ongelimiteerde internetabonnementen.

Ondanks onze eerdere herinnering aan deze Fair Use Policy, stellen we vast dat uw volumeverbruik niet is verminderd en voor de lopende aanrekeningsperiode overdreven hoog ligt in vergelijking met wat typerend is voor uw internetabonnement.

Wij hebben bijgevolg uw internetverbinding tot het einde van deze periode een lagere prioriteit gegeven. Een minimale breedbandverbinding blijft evenwel gegarandeerd.

Zodra uw huidige aanrekeningsperiode afloopt, wordt de oorspronkelijke snelheid van uw abonnement automatisch hersteld.

Wij raden u aan om onze Tips voor Fair Use door te nemen, zodat u in de toekomst een aanpassing van uw internetsnelheid kunt vermijden.

Telenet Internet


Ik zit nog maar 4 dagen bij Telenet? Hoe is dit mogelijk?
Ik kan op geen enkele manier zien hoeveel ik heb gedownload, het enige wat ik kan raadplegen is zo een vage telemeter (niet meer zoals vroeger).
Hier kan alles gemanipuleerd worden naar Telenet zijn zin, zonder dat je het maar een beetje kan controleren.

Alsook zeggen ze dat ze me verschillende keren hebben proberen waarschuwen zoals je kan zien in hun mail. Maar: ik heb geen enkele e-mail ontvangen!!!

Ik ben op zijn minst razend te noemen, dit is gewoon puur CONSUMENTENBEDROG!
Bij Dommel heb ik nooit maar 1x een probleem gehad, en zeker niet met de downloadlimiet, en ook zij hanteren een zogezegde FUP...

Nadat mijn contract binnen een jaar teneinde is vliegt alles hier buiten van Telenet. Schandalig gewoon.

1 ding is zeker: als system integrator zal ik nooit nog reclame maken voor Telenet bij mijn klanten.

had het even nodig om te "ranten" bron www

gehuigert
28 augustus 2010, 00:10
Oei :( Volgens mij een administratiefout? Proberen via telecomombudsdienst aan te klagen?

Cdude
28 augustus 2010, 00:20
Oei :( Volgens mij een administratiefout? Proberen via telecomombudsdienst aan te klagen?

nee, ALTIJD eerst (liefst schriftelijke klacht) bij provider.
noteer logboek (elk detail) en ies restitutie en adminkosten EN derving !!

Jazeker
28 augustus 2010, 01:07
De fair use policy often het ongebreideld downloaden geldt enkel voor de zware abonnementen. Met een Telenet Express kom je er niet mee weg. Dan blijft je telemeter tellen.

En tja... die mensen van de helpdesk van telenet zijn soms echt wel te dom om te helpen donderen. "Ja ik heb mijn IP adres al aangepast" "Ga nu naar het startknopje onderaan je windows scherm... daar kan je..." "Ja godver, ik weet al hoe mijn TCP-IP instellingen staan"... en zo gaat dat voort. Dan ben je al blij dat je Belgacom betaalt voor dat telefoontje en niet Telenet.

"Hallo... ik merk dat het internet al een tijdje uit ligt" "Ja meneer... dat zal aan uw modem liggen. Ik zal een afspraak maken voor een vervanging" "Beste... heeft u soms nog klachten uit mijn buurt ontvangen?" "Ehm... nu ik het zie... het staat nog niet in het systeem maar heel uw straat lijkt eruit te liggen, we hebben daar nogal wat telefoontjes over gehad. Ik zal een technieker sturen en binnen een paar uurtjes zou het in orde moeten zijn".

Internet providers? *zucht*

Cdude
28 augustus 2010, 01:41
De fair use policy often het ongebreideld downloaden geldt enkel voor de zware abonnementen. Met een Telenet Express kom je er niet mee weg. Dan blijft je telemeter tellen.

En tja... die mensen van de helpdesk van telenet zijn soms echt wel te dom om te helpen donderen. "Ja ik heb mijn IP adres al aangepast" "Ga nu naar het startknopje onderaan je windows scherm... daar kan je..." "Ja godver, ik weet al hoe mijn TCP-IP instellingen staan"... en zo gaat dat voort. Dan ben je al blij dat je Belgacom betaalt voor dat telefoontje en niet Telenet.

"Hallo... ik merk dat het internet al een tijdje uit ligt" "Ja meneer... dat zal aan uw modem liggen. Ik zal een afspraak maken voor een vervanging" "Beste... heeft u soms nog klachten uit mijn buurt ontvangen?" "Ehm... nu ik het zie... het staat nog niet in het systeem maar heel uw straat lijkt eruit te liggen, we hebben daar nogal wat telefoontjes over gehad. Ik zal een technieker sturen en binnen een paar uurtjes zou het in orde moeten zijn".

Internet providers? *zucht*
Tja, als je ooit helpdesk of on-site interventies deed weet je dat je altijd je procedure moet volgen en nooit maar dan ook NOOIT de klant mag geloven.

Ook al zeggen ze dat ze juist staan , je checkt ze.
Enkel zo ben je zeker van je informatie die tot de oplossing kunnen leiden;-)

daiwa
28 augustus 2010, 01:46
Internet providers? *zucht*

Ik zit bij Mobistar en ik mag echt niet klagen over de service.
Vorige maand zat ik drie dagen zonder internet en telefoon.

Ik belde naar Mobistar en ze controleerden mijn uitgaande lijn en stelden vast dat daar het probleem lag. Ze maakten een afspraak op bij mij thuis het probleem verder te komen opzoeken maar de avond voor ze de dag nadien zouden langs komen was plots alles terug in orde.
Achteraf bleek dat bouwvakkers hier op de hoek een lijn hadden kapot getrokken.

Enkele weken later bekeek ik mijn verbruik eens op hun site en stootte ik toevallig op de Zen garantie.

Mobistar wil jou laten genieten van ononderbroken adsl. Toch last van technische storingen? Indien je adsl-verbinding langer dan 48 u onderbroken is, dan staan wij erop je te compenseren met een maand gratis Mobistar adsl. Je hoeft enkel het nummer 0800 85 700 te bellen (kies voor optie 3).

Ik belde naar Mobistar en ze zeiden dat ik recht had op die garantie.
Deze week kreeg ik mijn rekening en die bedroeg aanvankelijk 34,45 euro.
Maar een lijntje eronder stond '' algemene onkosten en kortingen - 33,88 euro, totaal bedrag van deze faktuur 0,57 euro.''. :-P

Alhoewel Mobistar geen enkele schuld had aan mijn probleem had ik dus toch recht op die garantie.

Jazeker
28 augustus 2010, 02:50
Tja, als je ooit helpdesk of on-site interventies deed weet je dat je altijd je procedure moet volgen en nooit maar dan ook NOOIT de klant mag geloven.

Ook al zeggen ze dat ze juist staan , je checkt ze.
Enkel zo ben je zeker van je informatie die tot de oplossing kunnen leiden;-)

Ik deed ondere andere support (vaste telefoon, DECT, aan de bureau, via DTP of VLC of netmeeting) bij mijn vorige job. Ik ken de kneepjes wel, Cdude.

Jazeker
28 augustus 2010, 02:53
Ik zit bij Mobistar en ik mag echt niet klagen over de service.
Vorige maand zat ik drie dagen zonder internet en telefoon.

Ik belde naar Mobistar en ze controleerden mijn uitgaande lijn en stelden vast dat daar het probleem lag. Ze maakten een afspraak op bij mij thuis het probleem verder te komen opzoeken maar de avond voor ze de dag nadien zouden langs komen was plots alles terug in orde.
Achteraf bleek dat bouwvakkers hier op de hoek een lijn hadden kapot getrokken.

Enkele weken later bekeek ik mijn verbruik eens op hun site en stootte ik toevallig op de Zen garantie.



Ik belde naar Mobistar en ze zeiden dat ik recht had op die garantie.
Deze week kreeg ik mijn rekening en die bedroeg aanvankelijk 34,45 euro.
Maar een lijntje eronder stond '' algemene onkosten en kortingen - 33,88 euro, totaal bedrag van deze faktuur 0,57 euro.''. :-P

Alhoewel Mobistar geen enkele schuld had aan mijn probleem had ik dus toch recht op die garantie.

Dat is niet slecht. Maar biedt mobistar intussen ook internet aan? Ik dacht dat het nog steeds een duopolie was wat dat betreft.

maddox
28 augustus 2010, 04:39
Ik mag niet klagen eigenlijk, ben al 10 jaar klant bij Telenet, en nog nooit heb ik te klagen gehad over hun service.

De 2 keer dat ik surfproblemen had, 1 keer hun hardware, 1 keer mijn hardware. In beide gevallen heeft Telenet perfect gedaan wat ik verwachtte.

Albrecht
28 augustus 2010, 08:04
Ik heb constant last met Telenet. Het internet ligt hier vaak plat. Veel te vaak. De hele straat heeft problemen, maar daar wordt nooit iets aan gedaan.

En zelfs als het werkt, is er vaak vertraging. Ze zijn daarbovenop ook nog eens verschrikkelijk duur.

Met de digitale televisie van Telenet ligt het probleem vooral aan die digicorder. De hardware zelf is pure rommel, slaagt vaak vast.

Henri1
28 augustus 2010, 08:54
Ze gaan hun naam veranderen bij Telenet.

Er is nog duscussie of het nu "Teleslet" of "Teletet" moet worden.

daiwa
30 augustus 2010, 02:44
Dat is niet slecht. Maar biedt mobistar intussen ook internet aan? Ik dacht dat het nog steeds een duopolie was wat dat betreft.

Voor 25 euro per maand als je online inschrijft (btw inbegrepen) heb je internet en twee draagbare telefoontoestellen om te bellen met een vaste lijn.
Gesprekken zijn natuurlijk extra bij te betalen.

En zoals ik elders al vermelde, de huur van de lijn die je bij Belgacom moet betalen (ongeveer 20 euro per maand) is bij Mobistar gratis.

hurricane
30 augustus 2010, 06:45
Ik was een van de eerste klanten bij Telenet.
Maar na een paar jaar stapelden de problemen zich op.
Daarop stapte ik over naar Dommel, en daar heb ik tot op heden nog geen spijt van gehad.
Het VDSL systeem werkt naar behoren. Héél af en toe zitten we even zonder netwerk.
Een simpele 'release' in de modem is dan genoeg om terug te vertrekken.
Ik blijf bij deze provider. In mag ongelimiteerd downen.
Telenet vertrouw ik voor geen cent meer. Die eenzijdige contractswijzigingen zijn er te veel aan ...

Jazeker
30 augustus 2010, 07:54
Ik was een van de eerste klanten bij Telenet.
Maar na een paar jaar stapelden de problemen zich op.
Daarop stapte ik over naar Dommel, en daar heb ik tot op heden nog geen spijt van gehad.
Het VDSL systeem werkt naar behoren. Héél af en toe zitten we even zonder netwerk.
Een simpele 'release' in de modem is dan genoeg om terug te vertrekken.
Ik blijf bij deze provider. In mag ongelimiteerd downen.
Telenet vertrouw ik voor geen cent meer. Die eenzijdige contractswijzigingen zijn er te veel aan ...

hm... vreemd. Ik heb anders al veel klachten (na aanvankelijke toejuichingen) gehoord over Dommel en broertje Scarlett (beiden via het belgacom (v-)DSL netwerk).

hurricane
30 augustus 2010, 08:22
hm... vreemd. Ik heb anders al veel klachten (na aanvankelijke toejuichingen) gehoord over Dommel en broertje Scarlett (beiden via het belgacom (v-)DSL netwerk).


Eerlijk, hier eigenlijk geen noemenswaardige problemen.
Zoals ik al zei, heel af en toe moet ik even de router in om een nieuwe lease te vragen. Daarna gaat het weer perfect.
Vreemd overigens, dat hij dat niet zélf doet.

hurricane
30 augustus 2010, 08:27
Juist een speedtest gedaan op http://www.abeltronica.com/velocimetro/pt/?idioma=uk&newlang=uk
Download : 10,9 Mbps
Upload : 1,75 Mbps

Edit :
Op een andere speedtest krijg ik dan maar de helft van die resultaten.
Speedtests zijn dus redelijk onbetrouwbaar, denk ik ?

Jazeker
30 augustus 2010, 09:18
Juist een speedtest gedaan op http://www.abeltronica.com/velocimetro/pt/?idioma=uk&newlang=uk
Download : 10,9 Mbps
Upload : 1,75 Mbps

Edit :
Op een andere speedtest krijg ik dan maar de helft van die resultaten.
Speedtests zijn dus redelijk onbetrouwbaar, denk ik ?

Download: 21,195 Mbps
Upload: 11,17 Mpbs

Telenet expressnet.

Maar waarom zou je een Spaanse snelheidsmeter gebruiken???

hurricane
30 augustus 2010, 09:20
Download: 21,195 Mbps
Upload: 11,17 Mpbs

Telenet expressnet.

Maar waarom zou je een Spaanse snelheidsmeter gebruiken???

Was nog in vakantiestemming :-D
Euh nee, ik had de eerste de beste genomen.
Op welke link heb jij de test uitgevoerd ?

Jazeker
30 augustus 2010, 09:26
Bij http://www.speedtest.net/ Daar kan je ook instellen naar waar je wil testen. Best je eigen provider te nemen... in mijn geval Mechelen.

Kom ik overigens uit op 30+ Mpbs down
en 1+ Mbps up

Dat lijkt me al iets geloofwaardiger... Vooral die upload van je spaanse tester was er echt een beetje over.

hurricane
30 augustus 2010, 09:29
Bij http://www.speedtest.net/ Daar kan je ook instellen naar waar je wil testen. Best je eigen provider te nemen... in mijn geval Mechelen.

Kom ik overigens uit op 30+ Mpbs down
en 1+ Mbps up

Dat lijkt me al iets geloofwaardiger... Vooral die upload van je spaanse tester was er echt een beetje over.

Slik 30+ ?
Da's vrij snel.
Ik kom maar op 19+

Hmm...

Jazeker
30 augustus 2010, 09:36
Slik 30+ ?
Da's vrij snel.
Ik kom maar op 19+

Hmm...

Het netwerk hier is nog van UPC geweest voor Telenet het overkocht. En dat was een ubersnel netwerk gesponsord door de universiteit en de Vlaamse overheid. Even later kwam Chello het even overnemen maar toen heeft Telenet maar beslist dat ze liever over het hele land dekking hebben.

Hoe zit het met je upload op voorgaande link (best connecteren naar je eigen ISP, bij mij is dat Mechelen maar voor Dommel zou ik het zo niet weten... Brussel?)

Jazeker
30 augustus 2010, 09:41
En dankzij het feit dat UPC me nogal veel bandbreedte gaf, beschik ik nu aan 46 euro over een kleine 150MB. Dat is er wat over maar die extra 30 MB laat ik voorlopig maar niet schieten voor die extra 2,60 euro. Wat je kwijt bent, ben je kwijt. Vertrouw geen enkele ISP/tv-pooier of Telefoonhoer.

hurricane
30 augustus 2010, 09:45
Het netwerk hier is nog van UPC geweest voor Telenet het overkocht. En dat was een ubersnel netwerk gesponsord door de universiteit en de Vlaamse overheid. Even later kwam Chello het even overnemen maar toen heeft Telenet maar beslist dat ze liever over het hele land dekking hebben.

Hoe zit het met je upload op voorgaande link (best connecteren naar je eigen ISP, bij mij is dat Mechelen maar voor Dommel zou ik het zo niet weten... Brussel?)

Upload is 2,4 naar Dommel
Da's ook al magertjes.
Zit nu wel even WIFI met de laptop.
Dat kan ook nog schelen, denk ik.
Dommel zit in Leuven.

Cdude
30 augustus 2010, 10:13
En dankzij het feit dat UPC me nogal veel bandbreedte gaf, beschik ik nu aan 46 euro over een kleine 150MB. Dat is er wat over maar die extra 30 MB laat ik voorlopig maar niet schieten voor die extra 2,60 euro. Wat je kwijt bent, ben je kwijt. Vertrouw geen enkele ISP/tv-pooier of Telefoonhoer.

MB = GB ?

gehuigert
30 augustus 2010, 13:21
Slik 30+ ?
Da's vrij snel.
Ik kom maar op 19+

Hmm...

Hoor ze klagen :(

http://www.speedtest.net/result/933417878.png (http://www.speedtest.net)

hurricane
30 augustus 2010, 13:28
Hoor ze klagen :(

http://www.speedtest.net/result/933417878.png (http://www.speedtest.net)

Ocharme. Da's wel héél traagjes eh :-(

parcifal
30 augustus 2010, 13:30
Hoor ze klagen :(

http://www.speedtest.net/result/933417878.png (http://www.speedtest.net)

En betaalt gij daarvoor? :-P

http://www.speedtest.net/result/933425819.png

Cdude
30 augustus 2010, 13:45
En betaalt gij daarvoor? :-P

http://www.speedtest.net/result/933425819.png

Dat is die zogenaamde Teleslet "fiber" zeker?

parcifal
30 augustus 2010, 13:47
Dat is die zogenaamde Teleslet "fiber" zeker?

Nee, Belnet Fiber. ;-)
Normaliter is de upload even snel als de download, maar blijkbaar kan deze server het niet trekken.

gehuigert
30 augustus 2010, 14:23
Belgacom Internet Favorite, met dank aan de kuch nieuwe kabels.

Zie ook de thread Belgacom lacht ermee

BigF
30 augustus 2010, 15:22
Heel erg allemaal, maar laten we vooral niet veralgemenen.
Ik ben al sinds jaren tevreden klant bij Telenet. Nog nooit problemen gehad.
Digicorder al wel eens stuk geweest maar die kon ik onmiddellijk in gaan ruilen bij een verkooppunt hier in de buurt.

Heel soms ligt je internetverbinding eruit (pakweg 1x per jaar) maar daar krijg ik altijd vooraf een mailtje als waarschuwing. De tijd dat de verbinding verbroken is, is ook steeds korter dan wat in die mail aangegeven wordt.

Eenmaal kreeg ik een aanrekening die niet klopte. Ik was van formule veranderd en de voordien gratis 'Telenet Hotspot'-dienst was in mijn nieuwe formule niet inbegrepen. Alhoewel ik er nergens om vroeg rekende men plots (na de wijzinging van Turbo naar Expres ofzo) wel die dienst aan. Ik had reeds 2x betaald voor die (ongevraagde) dienst toen ik telefonisch contact opnam met Telenet en kreeg daarna zonder dralen de teveel betaalde bedragen als korting op mijn volgende factuur. Nadien werd die 'hotspot'-toestand nooit meer aangerekend.

En verder kan ik best begrijpen dat mensen met de nodige computerkennis het vervelend vinden als de telefonische helpdesk begint met 'Klik een op de startknop linksonderaan uw scherm' maar heel die uitleg blijft je gespaard als je van meet af meegeeft dat je heel die rimram al gedaan hebt. Bij mij was dat in ieder geval toch zo. Bovendien zou bij pakweg mijn schoonmoeder de uitleg best beginnen met 'Klik eens op de startknop linksonderaan uw scherm' want die kent niks van computers.
En je kan de helpdeskmedewerker moeilijk verwijten dat hij niet weet of-ie een echte nerd dan wel mijn schoonmoeder aan de lijn heeft.

Kortom; het is overal wel eens kommer en kwel. Er zijn vast Bugatti-eigenaars die ook al eens onaangename ervaringen met de dealer hebben gehad om maar iets te zeggen. Maar mij zijn die alvast (tot nu toe, hout vasthouden) bij Telenet bespaard gebleven.

hurricane
30 augustus 2010, 15:27
En betaalt gij daarvoor? :-P

http://www.speedtest.net/result/933425819.png

Kuch...natte droom ...

Cdude
30 augustus 2010, 15:28
Kuch...natte droom ...

bwaa, dat is niet zijn thuisverbinding hoor ...

hurricane
30 augustus 2010, 15:29
bwaa, dat is niet zijn thuisverbinding hoor ...

Misschien niet, maar dan nam ik toch een hard schijfke mee naar 't werk 8O

gehuigert
30 augustus 2010, 15:37
En betaalt gij daarvoor? :-P

http://www.speedtest.net/result/933425819.png

Welke universiteit?

Steve_M
30 augustus 2010, 15:37
Hoor ze klagen :(

http://www.speedtest.net/result/933417878.png (http://www.speedtest.net)

Is dat het Belgacom telegraaf-pakket of zo?

gehuigert
30 augustus 2010, 15:40
Is dat het Belgacom telegraaf-pakket of zo?

Zie de thread Belgacom lacht ermee ;-) Ze weigeren nieuwere kabels dan ADSL-lijnen te leggen

Cdude
30 augustus 2010, 15:43
Misschien niet, maar dan nam ik toch een hard schijfke mee naar 't werk 8O

Waarom als je voor 40€ onbeperkt aan 20Mb kan krijgen?

Steve_M
30 augustus 2010, 15:46
Zie de thread Belgacom lacht ermee ;-) Ze weigeren nieuwere kabels dan ADSL-lijnen te leggen

Ik heb het juist gelezen. Damn, hoe afgelegen moet jij niet wonen. Nu, ik heb de hele draad niet gelezen, maar waarom stap je niet over op bijv. Telenet? Als je kabel hebt, dan gaat dat normaal toch al een pak sneller. Verder is er altijd nog de nobele kunst van de klachtenbrief a.k.a. vermomde dreigbrief. Is zo'n beetje een hobby van mij. Werkt bijna altijd, behalve bij echte overheidsbedrijven als de NMBS.

hurricane
30 augustus 2010, 15:51
Waarom als je voor 40€ onbeperkt aan 20Mb kan krijgen?

Ja, is zinloos eh.
Moet wel vooruit gaan op zo'n lijntje !

gehuigert
30 augustus 2010, 15:55
Ik heb het juist gelezen. Damn, hoe afgelegen moet jij niet wonen. Nu, ik heb de hele draad niet gelezen, maar waarom stap je niet over op bijv. Telenet? Als je kabel hebt, dan gaat dat normaal toch al een pak sneller. Verder is er altijd nog de nobele kunst van de klachtenbrief a.k.a. vermomde dreigbrief. Is zo'n beetje een hobby van mij. Werkt bijna altijd, behalve bij echte overheidsbedrijven als de NMBS.

We hebben eens overgestapt naar Scarlet en mijn ouders waren toen we terug bij Belgacom zo blij dat eindelijk alle problemen opgelost waren (het was het ene probleem na het andere), dat ze weigeren nog 'te prutsen aan het internet'.

Ik heb gebeld en gedreigd maar "u betaalt voor de datalimiet, niet voor de snelheid meneer". Test Aankoop zegt dat ze qua snelheid enkel beloven zo snel mogelijk internet aan te bieden, maar verder niets beloven en daar dus niets over kan aangeklaagd worden.

Ik woon overigens in het zuiden van Oost-Vlaanderen, en volgens mijn eigen berekeningen zo'n 5.4km van een centrale.

Steve_M
30 augustus 2010, 15:59
We hebben eens overgestapt naar Scarlet en mijn ouders waren toen we terug bij Belgacom zo blij dat eindelijk alle problemen opgelost waren (het was het ene probleem na het andere), dat ze weigeren nog 'te prutsen aan het internet'.

Ik heb gebeld en gedreigd maar "u betaalt voor de datalimiet, niet voor de snelheid meneer". Test Aankoop zegt dat ze qua snelheid enkel beloven zo snel mogelijk internet aan te bieden, maar verder niets beloven en daar dus niets over kan aangeklaagd worden.

Ik woon overigens in het zuiden van Oost-Vlaanderen, en volgens mijn eigen berekeningen zo'n 5.4km van een centrale.

Scarlet was dan ook wel een rotslechte provider. Ik heb ooit (zo ergens in mijn jonge jaren) zo nog abonnementen verkocht aan mensen. Hilarisch hoeveel boze klanten ik daar aan de lijn heb gehad. Ik zit intussen toch alweer een jaar of tien bij Telenet en ik heb daar echt niet over te klagen. Niet goedkoop, maar wel altijd deftige snelheid en zelfs hun klantendienst is redelijk (wat al veel is in de telecom).

gehuigert
30 augustus 2010, 16:01
Scarlet was dan ook wel een rotslechte provider. Ik heb ooit (zo ergens in mijn jonge jaren) zo nog abonnementen verkocht aan mensen. Hilarisch hoeveel boze klanten ik daar aan de lijn heb gehad. Ik zit intussen toch alweer een jaar of tien bij Telenet en ik heb daar echt niet over te klagen. Niet goedkoop, maar wel altijd deftige snelheid en zelfs hun klantendienst is redelijk (wat al veel is in de telecom).

Ach, ik kan mijn ouders niet meer overtuigen, volgens mij kan ik nog eerder belgacom overtuigen hier kabels te leggen dan mijn ouders om nog van provider te veranderen

Steve_M
30 augustus 2010, 16:02
Ach, ik kan mijn ouders niet meer overtuigen, volgens mij kan ik nog eerder belgacom overtuigen hier kabels te leggen dan mijn ouders om nog van provider te veranderen

Tijd om alleen te gaan wonen, he. Of beter nog, samen met een lief (m/v).

gehuigert
30 augustus 2010, 16:03
Tijd om alleen te gaan wonen, he. Of beter nog, samen met een lief (m/v).

:P Verhuizen enkel en alleen omwille van het internet :P? En samen met een lief is moeilijk, zonder lief 8O

Steve_M
30 augustus 2010, 16:06
:P Verhuizen enkel en alleen omwille van het internet :P? En samen met een lief is moeilijk, zonder lief 8O

Je kan altijd je ouders beschuldigen van seksueel misbruik en hen laten opsluiten. Dan krijg je een voogd (als je minderjarig bent), die dan hopelijk wat meegaander is betreffende de internetsituatie.

gehuigert
30 augustus 2010, 16:09
Je kan altijd je ouders beschuldigen van seksueel misbruik en hen laten opsluiten. Dan krijg je een voogd (als je minderjarig bent), die dan hopelijk wat meegaander is betreffende de internetsituatie.

Da's een idee! Bent u bereid tot adoptie?

Steve_M
30 augustus 2010, 16:10
Da's een idee! Bent u bereid tot adoptie?

Dat hangt ervan af. Ben je 16+ en heb je grote tetten? En liefst ook een job, want het mag allemaal niet te veel kosten.

gehuigert
30 augustus 2010, 16:11
Dat hangt ervan af. Ben je 16+ en heb je grote tetten? En liefst ook een job, want het mag allemaal niet te veel kosten.

18 zelfs ;-), de tetten kan ik aan geraken van een vriend die naar Aalst carnaval ging, een vakantiejob heb ik [gehad] :D

Steve_M
30 augustus 2010, 16:12
18 zelfs ;-), de tetten kan ik aan geraken van een vriend die naar Aalst carnaval ging, een vakantiejob heb ik [gehad] :D

Oeioei, twee no-no's: geen eigen tetten en vrienden die naar Aalst carnaval gaan. Ik vrees dat je het nog even met je telegraaflijn gaat moeten doen.:-D

gehuigert
30 augustus 2010, 16:14
Oeioei, twee no-no's: geen eigen tetten en vrienden die naar Aalst carnaval gaan. Ik vrees dat je het nog even met je telegraaflijn gaat moeten doen.:-D

Centrum voor gelijke kansen en racisme, waar bent u? Het mannelijke ras is in gevaar!

Steve_M
30 augustus 2010, 16:18
Centrum voor gelijke kansen en racisme, waar bent u? Het mannelijke ras is in gevaar!

Sinds wanneer zijn grote tetten een raciaal kenmerk? Als ik nu alleen knappe, jonge vrouwen met dikke tetten wens te adopteren, dan doe ik dat toch zeker. Kind & Gezin oordeelt daar wellicht anders over, maar dat zijn dan ook nazi's. :-)

hurricane
30 augustus 2010, 16:20
Sinds wanneer zijn grote tetten een raciaal kenmerk? Als ik nu alleen knappe, jonge vrouwen met dikke tetten wens te adopteren, dan doe ik dat toch zeker. Kind & Gezin oordeelt daar wellicht anders over, maar dat zijn dan ook nazi's. :-)

:lol:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van dikke tetten.
Ben ik dan ook aan't discrimineren ?

gehuigert
30 augustus 2010, 16:21
Sinds wanneer zijn grote tetten een raciaal kenmerk? Als ik nu alleen knappe, jonge vrouwen met dikke tetten wens te adopteren, dan doe ik dat toch zeker. Kind & Gezin oordeelt daar wellicht anders over, maar dat zijn dan ook nazi's. :-)

Het probleem is dat u vrouwen meer kans heeft zich te ontwikkelen dan mannen en daardoor wegens de evolutietheorie zij voordeel zullen hebben tov de man :( Het mannelijke ras is in gevaar :evil:

Cdude
30 augustus 2010, 16:33
Je kan altijd je ouders beschuldigen van seksueel misbruik en hen laten opsluiten. Dan krijg je een voogd (als je minderjarig bent), die dan hopelijk wat meegaander is betreffende de internetsituatie.

Why do I smell a Southpark story here? :-D

Steve_M
30 augustus 2010, 16:38
Het probleem is dat u vrouwen meer kans heeft zich te ontwikkelen dan mannen en daardoor wegens de evolutietheorie zij voordeel zullen hebben tov de man :( Het mannelijke ras is in gevaar :evil:

Wacht even, meer vrouwen, minder mannen. En waarom is dat een probleem? Ik zie daar net eindeloze mogelijkheden.

Steve_M
30 augustus 2010, 16:38
:lol:
Ik hou eigenlijk helemaal niet van dikke tetten.
Ben ik dan ook aan't discrimineren ?

Ach, kleine tetten, grote tetten, als er maar tetten zijn.

:cheer: tetten :cheer:

Steve_M
30 augustus 2010, 16:39
Why do I smell a Southpark story here? :-D

Heb ik niet gezien, vrees ik.

Cdude
30 augustus 2010, 16:40
Heb ik niet gezien, vrees ik.
http://www.southparkstudios.com/clips/152504

gehuigert
30 augustus 2010, 16:42
Wacht even, meer vrouwen, minder mannen. En waarom is dat een probleem? Ik zie daar net eindeloze mogelijkheden.

3 vrouwen ruilen voor een hond?

Steve_M
30 augustus 2010, 16:45
3 vrouwen ruilen voor een hond?

Zeg, onbeleefderik, noem mijn vriendin eens geen hond. :x

gehuigert
30 augustus 2010, 16:46
Zeg, onbeleefderik, noem mijn vriendin eens geen hond. :x

Ik had het over uw vriendin en twee dochters voor mijn poeder :)

Edit: poedel

Steve_M
30 augustus 2010, 16:47
Ik had het over uw vriendin en twee dochters voor mijn poeder :)


Hoeveel poeder heb je er voor over. :-D

gehuigert
30 augustus 2010, 16:49
Hoeveel poeder heb je er voor over. :-D

Een goede 0.07 mol ;-)?

Steve_M
30 augustus 2010, 17:00
Een goede 0.07 mol ;-)?

De gehuigert zal zijn chemie-kennis hier eens op tafel gooien, se. Helaas weet ik niks van chemie, dus ga ik ze nog maar even houden. Maar met dat overwicht aan vrouwen kan dat voor jou toch geen probleem zijn.

gehuigert
30 augustus 2010, 17:02
De gehuigert zal zijn chemie-kennis hier eens op tafel gooien, se. Helaas weet ik niks van chemie, dus ga ik ze nog maar even houden. Maar met dat overwicht aan vrouwen kan dat voor jou toch geen probleem zijn.

Ge had nochtans een mooie deal vast ;-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tetrahydrocannabinol <- de actieve stof in hennep

Molaire massa = 314,45 g/mol

dus: 314.45g --> 1 mol
-> 22 g ----> 0.07 mol

Iemand anders interesse om 0.07 mol poeder of 1 poedel te ruilen voor drie vrouwen 8-) ?

Cdude
30 augustus 2010, 17:04
De gehuigert zal zijn chemie-kennis hier eens op tafel gooien, se. Helaas weet ik niks van chemie, dus ga ik ze nog maar even houden. Maar met dat overwicht aan vrouwen kan dat voor jou toch geen probleem zijn.
1 mol C = 12gr
Dus afhankelijk van't poeder ....maar tzal gene vette zijn:-P

gehuigert
30 augustus 2010, 17:06
1 mol C = 12gr
Dus afhankelijk van't poeder ....maar tzal gene vette zijn:-P

:o dju 'k had inderdaad 0.07 mol grafiet moeten aanbieden :D

Cdude
30 augustus 2010, 17:14
:o dju 'k had inderdaad 0.07 mol grafiet moeten aanbieden :D

Er staat nochtans nergens welk poeder je aanbiedt? :?

gehuigert
30 augustus 2010, 17:16
Er staat nochtans nergens welk poeder je aanbiedt? :?

Weet'k, maar ik dacht dat de associatie poeder met drugs snel gemaakt was :-(

Voor de meelezers van staatsveiligheid, 't was maar een grapje, geen drugs te vinden hier bij mij thuis

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:22
Weet'k, maar ik dacht dat de associatie poeder met drugs snel gemaakt was :-(

Voor de meelezers van staatsveiligheid, 't was maar een grapje, geen drugs te vinden hier bij mij thuis

Kan je snel nog wat 5 gram brengen?

gehuigert
30 augustus 2010, 17:23
Kan je snel nog wat 5 gram brengen?

Grafiet? Hoeveel geef je ervoor?

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:24
Grafiet? Hoeveel geef je ervoor?

Hebt ge geen Dash Ultra?

gehuigert
30 augustus 2010, 17:26
Hebt ge geen Dash Ultra?

In zuivere vorm of mag ik het aanlengen met water?

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:27
In zuivere vorm of mag ik het aanlengen met water?

Zuiver.

hurricane
30 augustus 2010, 17:27
Hebt ge geen Dash Ultra?


Ni te snuiven. Altijd last van vlekken voor mijn ogen 8O

gehuigert
30 augustus 2010, 17:27
Zuiver.

Hoeveel biedt ge ervoor? Al die eisen verhoogt vanzelfsprekend de prijs

gehuigert
30 augustus 2010, 17:28
Ni te snuiven. Altijd last van vlekken voor mijn ogen 8O

Ge moet het dan ook niet snuiven maar inspuiten, aangelengd met water hé :D

Steve_M
30 augustus 2010, 17:28
Weet'k, maar ik dacht dat de associatie poeder met drugs snel gemaakt was :-(

Voor de meelezers van staatsveiligheid, 't was maar een grapje, geen drugs te vinden hier bij mij thuis

Dat was dan ook het punt, he, gehuigert. Maar goed, voor wat weed krijg je mijn vriendin toch niet, hoor. Moest je nu wat plutonium of verrijkt uranium aanbieden ...

Voor de meelezers van de staatsveiligheid, 't was maar een grapje, geen nucleaire wapens te vinden hier bij mij thuis. En moeten jullie geen terroristen gaan vangen of zoiets?

Steve_M
30 augustus 2010, 17:30
Kan je snel nog wat 5 gram brengen?

Ik zou het niet doen, die coke die gehuigert mij vorige week heeft verkocht trok op niks. Hij had wel een paar mooie pistolen bij. Van de camion gevallen, zei hij.

gehuigert
30 augustus 2010, 17:36
Ik zou het niet doen, die coke die gehuigert mij vorige week heeft verkocht trok op niks. Hij had wel een paar mooie pistolen bij. Van de camion gevallen, zei hij.

Ga je mijn rifles beledigen voor pistolen? Da's de laatste keer dat ik je nog lever!

gehuigert
30 augustus 2010, 17:37
Dat was dan ook het punt, he, gehuigert. Maar goed, voor wat weed krijg je mijn vriendin toch niet, hoor. Moest je nu wat plutonium of verrijkt uranium aanbieden ...

Voor de meelezers van de staatsveiligheid, 't was maar een grapje, geen nucleaire wapens te vinden hier bij mij thuis. En moeten jullie geen terroristen gaan vangen of zoiets?

Ik kan je ook polonium-210 aanbieden?

Steve_M
30 augustus 2010, 17:38
Ga je mijn rifles beledigen voor pistolen? Da's de laatste keer dat ik je nog lever!

Je moet trouwens tegen je illegale Chinezen in de kelder zeggen dat ze mijn schoenen in het vervolg wel wat nauwkeuriger mogen stikken. Ik betaal wel geen 20 euro voor brol, he.

En die Russin die je vorige week geleverd hebt, is gaan lopen. Alweer. Ik heb gelukkig haar paspoort wel nog, maar ik zou toch graag hebben dat je de volgende wat vakkundiger in elkaar mept, zodat ze wat beter luisteren.

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:38
Ik zou het niet doen, die coke die gehuigert mij vorige week heeft verkocht trok op niks. Hij had wel een paar mooie pistolen bij. Van de camion gevallen, zei hij.

Das wel om de was te doen. Coke geeft plekken en daarbij geeft een wittere was.

Steve_M
30 augustus 2010, 17:40
Ik kan je ook polonium-210 aanbieden?

In mijn koffie zeker, zoals je een paar jaar geleden bij Alex geflikt hebt? Je weet wel, toen je nog voor de FSB werkte. Mis je het moederland nog niet te hard, gehuigertski?

Steve_M
30 augustus 2010, 17:40
Das wel om de was te doen. Coke geeft plekken en daarbij geeft een wittere was.

Over zijn Dash heb ik ook al mensen horen klagen.

gehuigert
30 augustus 2010, 17:41
Je moet trouwens tegen je illegale Chinezen in de kelder zeggen dat ze mijn schoenen in het vervolg wel wat nauwkeuriger mogen stikken. Ik betaal wel geen 20 euro voor brol, he.

En die Russin die je vorige week geleverd hebt, is gaan lopen. Alweer. Ik heb gelukkig haar paspoort wel nog, maar ik zou toch graag hebben dat je de volgende wat vakkundiger in elkaar mept, zodat ze wat beter luisteren.

Mijn bendeleden hebben de Russin al terug gevonden toen ze terug probeerde vluchten naar Rusland, ze was al te voet tot aan de Maas geraakt maar ze kon die niet oversteken. Als ge wilt kunt ge ze voor een prikske terug kopen?

Aan het probleem met die Chinezen kan ik niets doen, als ik dag en nacht dat licht in de kelder aanlaat, gaan ze komen kijken van de elektrabel waarom er zoveel energie verbruikt wordt. 't gebeurt dus gedwongen zonder licht :(

gehuigert
30 augustus 2010, 17:43
In mijn koffie zeker, zoals je een paar jaar geleden bij Alex geflikt hebt? Je weet wel, toen je nog voor de FSB werkte. Mis je het moederland nog niet te hard, gehuigertski?

Ik heb da veel beter aangepakt bij Alex, gewoon een mooie blonde ingehuurd die via een tongzoen die capsule heeft ingebracht. Zou jij ook niet durven weigeren als ik haar op je afstuur http://content.hollywire.com/wp-content/uploads/2008/11/paris_hilton.jpg

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:46
Over zijn Dash heb ik ook al mensen horen klagen.

Toch ni vermengd met die brol van den aldi?

hurricane
30 augustus 2010, 17:47
Ge moet het dan ook niet snuiven maar inspuiten, aangelengd met water hé :D

En er MOETEN luchtbellekes bij toch eh ?

gehuigert
30 augustus 2010, 17:47
Toch ni vermengd met die brol van den aldi?

Shhhhhhhht, ge verraadt mijn modus operandi!

gehuigert
30 augustus 2010, 17:48
En er MOETEN luchtbellekes bij toch eh ?

Vanzelfsprekend, dat zuivert het bloed

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:50
Mijn bendeleden hebben de Russin al terug gevonden toen ze terug probeerde vluchten naar Rusland, ze was al te voet tot aan de Maas geraakt maar ze kon die niet oversteken. Als ge wilt kunt ge ze voor een prikske terug kopen?

Wat zijn haar specialiteiten? En is ze tweedehands of nieuw?

Aan het probleem met die Chinezen kan ik niets doen, als ik dag en nacht dat licht in de kelder aanlaat, gaan ze komen kijken van de elektrabel waarom er zoveel energie verbruikt wordt. 't gebeurt dus gedwongen zonder licht :(

Geen interesse.

gehuigert
30 augustus 2010, 17:52
Wat zijn haar specialiteiten? En is ze tweedehands of nieuw?

Een zekere boeddhist garandeerde mij dat het nog maar de eerste maal is dat ze hier op aarde rondloopt. Nieuw dus.

Geen interesse.

't is nochtans een goede deal. Om het met de woorden van sommige adverteerders hier op het forum te zeggen : WAAROM ZIJN ZE ZO GOEDKOOP?

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:52
Een zekere boeddhist garandeerde mij dat het nog maar de eerste maal is dat ze hier op aarde rondloopt. Nieuw dus.[QUOTE]

Zal ze is testen.

[QUOTE]'t is nochtans een goede deal. Om het met de woorden van sommige adverteerders hier op het forum te zeggen : WAAROM ZIJN ZE ZO GOEDKOOP?

3 spleten is teveel van het goede.

gehuigert
30 augustus 2010, 17:55
Zal ze is testen.



3 spleten is teveel van het goede.

Ik ben altijd te vinden Stationstraat 1 in Brussel.

Ik kan ze ook aanbieden zonder die 3 spleten, maar dat drijft de prijs vanzelfsprekend op

Ratatosk
30 augustus 2010, 17:56
Ik ben altijd te vinden Stationstraat 1 in Brussel.

Ik kan ze ook aanbieden zonder die 3 spleten, maar dat drijft de prijs vanzelfsprekend op

:-D

Cdude
30 augustus 2010, 18:00
En er MOETEN luchtbellekes bij toch eh ?

Absoluut , voor het beste effect , hoe groter hoe meer je flasht

dark_lord_of_belgium
3 mei 2011, 19:52
Resultaat na 4 dagen overstap Dommel => Telenet

bron www

belgacom nemen wij zitten met alles op belgacom en nog nooit problemen gehad

BigF
4 mei 2011, 09:39
Oei :( Volgens mij een administratiefout? Proberen via telecomombudsdienst aan te klagen?

Hoeveel citroenen moet ne mens opeten?

Er gaat iets (weinig levensbedreigend) fout, men denkt zelf aan een administratiefout maar in plaats van dit op een gewone manier op te lossen (telefoontje helpdesk, desnoods drie keer, briefje, mailtje,...) gaat men de provider koudweg aanklagen...

Foutje? Klacht indienen!

Ik weet niet waarom andere mensen altijd zo'n miserie hebben om iets via een helpdesk opgelost te krijgen. In al mijn (telefonische) contacten met Telenet (en dat zijn er door de jaren redelijk wat geweest) zijn mijn problemen steeds onmiddellijk opgelost. Je moet soms wel effe wachten voor je iemand aan de lijn krijgt maar verder... nog nooit shit gehad met helpdesken. Straf eh? Ook bijvoorbeeld met Mobistar niet. Soms loopt er wel eens iets mis, maar dat is dan na een tweede telefoontje wel op te lossen.

Ik vraag mij af hoe jullie dat altijd doen, zo'n miserie op uwe nek halen.

P.s. Ontopic; zelfs de meest analfabete, dove en blinde diepzeekwal weet ondertussen van de policy bij Telenet in zake giga-downloaders. Nadien komen zagen helpt in dit geval echt niet meer hoor.

giserke
4 mei 2011, 09:49
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen miserie meer heb met Teleslet.
Afgezien van die omschakeling naar Fibernet. Een week zonder telefoon gezeten.
Maar ik heb daarvoor een maand niet moeten betalen.